世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オフィスベースラボ市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Office Based Lab Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界のオフィスベースラボ(OBL)市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを詳細に分... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月15日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
145 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のオフィスベースラボ(OBL)市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造に関する貴重な洞察を提供しています。

主な洞察

- オフィスベースのラボ市場規模(2024E):260億米ドル
- 予測市場価値(2033F):522億米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 8.1%

オフィスベースのラボ市場 - レポートスコープ

オフィスベースラボ(OBL)は、オフィス環境内に設置された診断・医療検査専門施設で、医療サービスへの便利で迅速なアクセスを提供する。これらの検査施設は、日常的な検査から高度な診断まで、様々な診断ニーズに対応しており、従業員の健康管理を強化するため、企業での採用が増加している。同市場は、予防医療の重視、利用しやすい診断サービスに対する需要の高まり、企業環境内での医療サービスの統合傾向などを背景に成長している。

市場成長の促進要因

世界のオフィスベースのラボ市場は、予防医療への注目の高まりや、便利な診断サービスへのニーズなど、いくつかの重要な要因によって牽引されています。企業はオフィスベースのラボに投資することで、従業員にヘルスケアへの容易なアクセスを提供し、生産性を高めて欠勤を減らしている。診断機器の技術的進歩や企業のウェルネス・プログラムの台頭は、市場の拡大をさらに後押ししている。さらに、費用対効果の高いヘルスケアソリューションの追求と従業員満足度の向上も市場拡大に寄与している。

市場の阻害要因

オフィスベースラボ市場は成長の可能性があるにもかかわらず、規制遵守や高額な設立費用といった課題に直面している。オフィスベースのラボを設立するには、設備への多額の投資と厳格な医療規制の遵守が必要であり、小規模な組織にとっては障壁となり得る。さらに、こうしたラボを既存の企業インフラに統合し、一貫した品質管理を維持することは複雑な場合がある。こうした課題に対処するには、強固な規制遵守対策への投資と、市場導入を促進するための費用対効果の高いソリューションの模索が必要である。

市場機会:

オフィスベースのラボ市場は、技術革新と職場の健康ニーズの進化を通じて大きな成長機会を提供している。ポイント・オブ・ケア検査や遠隔医療ソリューションなどの高度な診断技術の統合により、オフィスベースの診断サービスに新たな可能性が生まれつつある。さらに、企業のウェルネス・イニシアチブや従業員の健康管理が重視されるようになり、市場の可能性が拡大している。戦略的パートナーシップ、技術への投資、拡張可能なソリューションの開発は、新たな機会を活用し市場成長を促進するために不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- 世界のOffice Based Lab市場の成長を促進する主な要因は何か?
- オフィスベースラボの導入を主導している部門や組織はどこか?
- 技術進歩はオフィスベースラボ市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- オフィスベースラボ市場の主要プレイヤーは誰で、市場ポジションを維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界のオフィスベースラボ市場における新たな動向と将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

LabCorp、Quest Diagnostics、Siemens Healthineersなど、世界のOffice Based Lab市場における主要企業は、競争優位性を確保するため、イノベーション、サービスの差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は、高度な診断技術に投資し、様々な企業の健康ニーズを満たす包括的なソリューションを開発している。ヘルスケアプロバイダー、テクノロジーベンダー、企業のウェルネスプログラムとのコラボレーションにより、市場へのリーチを強化し、サービスの導入を促進している。高品質の診断、顧客重視のソリューション、柔軟な導入オプションを重視することは、進化するOLL市場においてリーダーシップを維持するための重要な戦略である。

主要企業のプロファイル

- テネット・ヘルスケア
- メドナックス
- エンビジョン・ヘルスケア
- クォーラムヘルス
- HCAヘルスケア
- フレゼニウス・メディカル・ケア
- チームヘルス
- テルベスタロ・ヘルスケア
- ヘルスウェイメディカル
- 外科パートナー

オフィスベースのラボ産業調査でカバーされる主要セグメント

セットアップモデル別

- 単一専門分野
- マルチスペシャリティ
- ハイブリッド

サービスタイプ別

- 末梢血管インターベンション
- インターベンショナル・ラジオロジー
- 血管内治療
- 心血管
- 静脈
- 非血管

専門医別

- 血管外科医
- インターベンショナル心臓専門医
- インターベンショナル放射線科医

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.市場のイノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.主要戦略 - サービスプロバイダー別
4.2.サービス導入分析
4.3.規制シナリオ
4.4.PESTEL分析
4.5.サービス・ビジネスモデル分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.1.3.世界の外来診療所市場の展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.プライマリ・ケアへのアクセスの増加
5.2.2.外来診療所の設立
5.2.3.PAD(末梢動脈疾患)の有病率
5.2.4.病院からプライマリケアへのシフトの高まり
5.2.5.プライマリ・ケアと病院との連携の増加
5.2.6.サービスの導入
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.設定モデルによる
6.1.2.サービスタイプ別
6.1.3.スペシャリスト別
6.1.4.地域別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場の需要(単位:10億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(10億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在および将来の市場価値(US$ Bn)分析と予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額ビジネスチャンス分析
8.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:セットアップモデル別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、セットアップモデル別、2019-2023年
8.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、セットアップモデル別、2024~2033年
8.3.1.単一専門分野
8.3.2.マルチスペシャリティ
8.3.3.ハイブリッド
8.4.市場魅力度分析(セットアップモデル別
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:サービスタイプ別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、サービスタイプ別、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、サービスタイプ別、2024~2033年
9.3.1.末梢血管インターベンション
9.3.2.インターベンショナルラジオロジー
9.3.3.血管内治療
9.3.4.心臓血管
9.3.5.静脈
9.3.6.非血管
9.4.サービスタイプ別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:専門医別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、スペシャリスト別、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、スペシャリスト別、2024-2033年
10.3.1.血管外科医
10.3.2.インターベンショナル心臓専門医
10.3.3.インターベンショナル放射線科医
10.3.4.その他
10.4.市場魅力度分析(専門医別
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
11.1.はじめに
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、地域別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、地域別、2024~2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.東アジア
11.3.5.南アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ(MEA)
11.4.市場魅力度分析(地域別
12.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)動向分析、市場分類別、2019-2023年
12.3.現在および将来の市場価値(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024年~2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.セットアップモデル別
12.3.3.サービスタイプ別
12.3.4.スペシャリスト別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.セットアップモデル別
12.4.3.サービスタイプ別
12.4.4.スペシャリスト別
12.5.市場動向
12.6.促進要因と阻害要因-影響分析
12.7.国別分析と予測
12.7.1.米国市場分析
12.7.1.1.はじめに
12.7.1.2.市場分類別分析と予測
12.7.1.2.1.セットアップモデル別
12.7.1.2.2.サービスタイプ別
12.7.1.2.3.スペシャリスト別
12.7.2.カナダ市場分析
12.7.2.1.はじめに
12.7.2.2.市場分類別分析と予測
12.7.2.2.1.セットアップモデル別
12.7.2.2.2.サービスタイプ別
12.7.2.2.3.スペシャリスト別
13.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(億米ドル)動向分析、市場分類別、2019-2023年
13.3.現在および将来の市場価値(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024年~2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.メキシコ
13.3.1.2.ブラジル
13.3.1.3.アルゼンチン
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.セットアップモデル別
13.3.3.サービスタイプ別
13.3.4.スペシャリスト別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.セットアップモデル別
13.4.3.サービスタイプ別
13.4.4.スペシャリスト別
13.5.市場動向
13.6.促進要因と阻害要因-影響分析
13.7.国別分析と予測
13.7.1.メキシコ市場分析
13.7.1.1.序論
13.7.1.2.市場分類別分析と予測
13.7.1.2.1.セットアップモデル別
13.7.1.2.2.サービスタイプ別
13.7.1.2.3.スペシャリスト別
13.7.2.ブラジル市場分析
13.7.2.1.序論
13.7.2.2.市場分類別分析と予測
13.7.2.2.1.セットアップモデル別
13.7.2.2.2.サービスタイプ別
13.7.2.2.3.スペシャリスト別
13.7.3.アルゼンチン市場分析
13.7.3.1.はじめに
13.7.3.2.市場分類別分析と予測
13.7.3.2.1.セットアップモデル別
13.7.3.2.2.サービスタイプ別
13.7.3.2.3.スペシャリスト別
14.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(億米ドル)動向分析、市場分類別、2019-2023年
14.3.現在および将来の市場価値(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024年~2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ドイツ
14.3.1.2.イタリア
14.3.1.3.フランス
14.3.1.4.イギリス
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.ベネルクス
14.3.1.7.ロシア
14.3.1.8.その他のヨーロッパ
14.3.2.セットアップモデル別
14.3.3.サービスタイプ別
14.3.4.スペシャリスト別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.セットアップモデル別
14.4.3.サービスタイプ別
14.4.4.スペシャリスト別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.国別分析と予測
14.7.1.ドイツ市場分析
14.7.1.1.はじめに
14.7.1.2.市場分類別分析と予測
14.7.1.2.1.セットアップモデル別
14.7.1.2.2.サービスタイプ別
14.7.1.2.3.スペシャリスト別
14.7.2.イタリア市場分析
14.7.2.1.はじめに
14.7.2.2.市場分類別分析と予測
14.7.2.2.1.セットアップモデル別
14.7.2.2.2.サービスタイプ別
14.7.2.2.3.スペシャリスト別
14.7.3.フランス市場分析
14.7.3.1.はじめに
14.7.3.2.市場分類別分析と予測
14.7.3.2.1.セットアップモデル別
14.7.3.2.2.サービスタイプ別
14.7.3.2.3.スペシャリスト別
14.7.4.イギリス市場分析
14.7.4.1.はじめに
14.7.4.2.市場分類別分析と予測
14.7.4.2.1.セットアップモデル別
14.7.4.2.2.サービスタイプ別
14.7.4.2.3.スペシャリスト別
14.7.5.スペイン市場分析
14.7.5.1.はじめに
14.7.5.2.市場分類別分析と予測
14.7.5.2.1.セットアップモデル別
14.7.5.2.2.サービスタイプ別
14.7.5.2.3.スペシャリスト別
14.7.6.ベネルクス市場分析
14.7.6.1.序論
14.7.6.2.市場分類別分析と予測
14.7.6.2.1.セットアップモデル別
14.7.6.2.2.サービスタイプ別
14.7.6.2.3.スペシャリスト別
14.7.7.ロシア市場の分析
14.7.7.1.序論
14.7.7.2.市場分類別分析と予測
14.7.7.2.1.セットアップモデル別
14.7.7.2.2.サービスタイプ別
14.7.7.2.3.スペシャリスト別
15.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場専門家(10億米ドル)の動向分析(市場分類別)、2019-2023年
15.3.現在および将来の市場価値(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024年~2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.中国
15.3.1.2.日本
15.3.1.3.韓国
15.3.2.セットアップモデル別
15.3.3.サービスタイプ別
15.3.4.スペシャリスト別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.セットアップモデル別
15.4.2.サービスタイプ別
15.4.3.スペシャリスト別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.国別分析と予測
15.7.1.中国市場の分析
15.7.1.1.はじめに
15.7.1.2.市場分類別分析と予測
15.7.1.2.1.セットアップモデル別
15.7.1.2.2.サービスタイプ別
15.7.1.2.3.スペシャリスト別
15.7.2.日本市場の分析
15.7.2.1.はじめに
15.7.2.2.市場分類別分析と予測
15.7.2.2.1.セットアップモデル別
15.7.2.2.2.サービスタイプ別
15.7.2.2.3.スペシャリスト別
15.7.3.韓国市場分析
15.7.3.1.はじめに
15.7.3.2.市場分類別分析と予測
15.7.3.2.1.セットアップモデル別
15.7.3.2.2.サービスタイプ別
15.7.3.2.3.スペシャリスト別
16.南アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(億米ドル)動向分析、市場分類別、2019-2023年
16.3.現在および将来の市場価値(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024年~2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.インドネシア
16.3.1.3.マレーシア
16.3.1.4.タイ
16.3.1.5.その他の南アジア
16.3.2.セットアップモデル別
16.3.3.サービスタイプ別
16.3.4.スペシャリスト別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.セットアップモデル別
16.4.3.サービスタイプ別
16.4.4.スペシャリスト別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.国別分析と予測
16.7.1.インド市場の分析
16.7.1.1.はじめに
16.7.1.2.市場分類別分析と予測
16.7.1.2.1.セットアップモデル別
16.7.1.2.2.サービスタイプ別
16.7.1.2.3.スペシャリスト別
16.7.2.インドネシア市場分析
16.7.2.1.はじめに
16.7.2.2.市場分類別分析と予測
16.7.2.2.1.セットアップモデル別
16.7.2.2.2.サービスタイプ別
16.7.2.2.3.スペシャリスト別
16.7.3.マレーシア市場分析
16.7.3.1.はじめに
16.7.3.2.市場分類別分析と予測
16.7.3.2.1.セットアップモデル別
16.7.3.2.2.サービスタイプ別
16.7.3.2.3.スペシャリスト別
16.7.4.タイ市場分析
16.7.4.1.はじめに
16.7.4.2.市場分類別分析と予測
16.7.4.2.1.セットアップモデル別
16.7.4.2.2.サービスタイプ別
16.7.4.2.3.スペシャリスト別
17.オセアニア市場2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(億米ドル)動向分析、市場分類別、2019年~2023年
17.3.現在および将来の市場価値(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024年~2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.セットアップモデル別
17.3.3.サービスタイプ別
17.3.4.スペシャリスト別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.セットアップモデル別
17.4.3.サービスタイプ別
17.4.4.スペシャリスト別
17.5.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.6.促進要因と阻害要因-インパクト分析
17.7.国別分析と予測
17.7.1.オーストラリア市場の分析
17.7.1.1.はじめに
17.7.1.2.市場分類別分析と予測
17.7.1.2.1.セットアップモデル別
17.7.1.2.2.サービスタイプ別
17.7.1.2.3.スペシャリスト別
17.7.2.ニュージーランド市場分析
17.7.2.1.はじめに
17.7.2.2.市場分類別分析と予測
17.7.2.2.1.セットアップモデル別
17.7.2.2.2.サービスタイプ別
17.7.2.2.3.スペシャリスト別
18.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(億米ドル)動向分析、市場分類別、2019-2023年
18.3.現在および将来の市場価値(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024年~2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.トルコ
18.3.1.3.南アフリカ
18.3.1.4.北アフリカ
18.3.1.5.その他の中東・アフリカ
18.3.2.セットアップモデル別
18.3.3.サービスタイプ別
18.3.4.スペシャリスト別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.セットアップモデル別
18.4.2.サービスタイプ別
18.4.3.スペシャリスト別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.国別分析と予測
18.7.1.GCC諸国の市場分析
18.7.1.1.はじめに
18.7.1.2.市場分類別分析と予測
18.7.1.2.1.セットアップモデル別
18.7.1.2.2.サービスタイプ別
18.7.1.2.3.スペシャリスト別
18.7.2.トルコ市場の分析
18.7.2.1.はじめに
18.7.2.2.市場分類別分析と予測
18.7.2.2.1.セットアップモデル別
18.7.2.2.2.サービスタイプ別
18.7.2.2.3.スペシャリスト別
18.7.3.南アフリカ市場分析
18.7.3.1.はじめに
18.7.3.2.市場分類別分析と予測
18.7.3.2.1.セットアップモデル別
18.7.3.2.2.サービスタイプ別
18.7.3.2.3.スペシャリスト別
18.7.4.北アフリカ市場分析
18.7.4.1.はじめに
18.7.4.2.市場分類別分析と予測
18.7.4.2.1.セットアップモデル別
18.7.4.2.2.サービスタイプ別
18.7.4.2.3.スペシャリスト別
19.市場構造分析
19.1.市場分析(企業階層別
19.2.上位企業の市場シェア分析
19.3.市場プレゼンス分析
20.競争分析
20.1.競合ダッシュボード
20.2.競合ベンチマーキング
20.3.競合ディープダイブ
20.3.1.テネット・ヘルスケア
20.3.1.1.概要
20.3.1.2.サービスポートフォリオ
20.3.1.3.営業拠点
20.3.1.4.主要財務状況
20.3.1.5.SWOT分析
20.3.1.6.戦略の概要
20.3.1.6.1.マーケティング戦略
20.3.1.6.2.セットアップモデル戦略
20.3.1.6.3.チャネル戦略
20.3.2.メドナックス
20.3.2.1.概要
20.3.2.2.サービスポートフォリオ
20.3.2.3.営業拠点
20.3.2.4.主要財務状況
20.3.2.5.SWOT分析
20.3.2.6.戦略の概要
20.3.2.6.1.マーケティング戦略
20.3.2.6.2.セットアップモデル戦略
20.3.2.6.3.チャネル戦略
20.3.3.エンビジョン・ヘルスケア
20.3.3.1.概要
20.3.3.2.サービスポートフォリオ
20.3.3.3.営業拠点
20.3.3.4.主要財務状況
20.3.3.5.SWOT分析
20.3.3.6.戦略の概要
20.3.3.6.1.マーケティング戦略
20.3.3.6.2.セットアップモデル戦略
20.3.3.6.3.チャネル戦略
20.3.4.クォーラムの健康
20.3.4.1.概要
20.3.4.2.サービスポートフォリオ
20.3.4.3.営業拠点
20.3.4.4.主要財務状況
20.3.4.5.SWOT分析
20.3.4.6.戦略の概要
20.3.4.6.1.マーケティング戦略
20.3.4.6.2.セットアップモデル戦略
20.3.4.6.3.チャネル戦略
20.3.5.HCAヘルスケア
20.3.5.1.概要
20.3.5.2.サービスポートフォリオ
20.3.5.3.営業拠点
20.3.5.4.主要財務状況
20.3.5.5.SWOT分析
20.3.5.6.戦略の概要
20.3.5.6.1.マーケティング戦略
20.3.5.6.2.セットアップモデル戦略
20.3.5.6.3.チャネル戦略
20.3.6.フレゼニウス・メディカル・ケア
20.3.6.1.概要
20.3.6.2.サービスポートフォリオ
20.3.6.3.営業拠点
20.3.6.4.主要財務状況
20.3.6.5.SWOT分析
20.3.6.6.戦略の概要
20.3.6.6.1.マーケティング戦略
20.3.6.6.2.セットアップモデル戦略
20.3.6.6.3.チャネル戦略
20.3.7.チームの健康
20.3.7.1.概要
20.3.7.2.サービスポートフォリオ
20.3.7.3.営業拠点
20.3.7.4.主要財務状況
20.3.7.5.SWOT分析
20.3.7.6.戦略の概要
20.3.7.6.1.マーケティング戦略
20.3.7.6.2.セットアップモデル戦略
20.3.7.6.3.チャネル戦略
20.3.8.テルベスタロ・ヘルスケア
20.3.8.1.概要
20.3.8.2.サービスポートフォリオ
20.3.8.3.営業拠点
20.3.8.4.主要財務状況
20.3.8.5.SWOT分析
20.3.8.6.戦略の概要
20.3.8.6.1.マーケティング戦略
20.3.8.6.2.セットアップモデル戦略
20.3.8.6.3.チャネル戦略
20.3.9.ヘルスウェイメディカル
20.3.9.1.概要
20.3.9.2.サービスポートフォリオ
20.3.9.3.営業拠点
20.3.9.4.主要財務状況
20.3.9.5.SWOT分析
20.3.9.6.戦略の概要
20.3.9.6.1.マーケティング戦略
20.3.9.6.2.セットアップモデル戦略
20.3.9.6.3.チャネル戦略
20.3.10.手術パートナー
20.3.10.1.概要
20.3.10.2.サービスポートフォリオ
20.3.10.3.営業拠点
20.3.10.4.主要財務状況
20.3.10.5.SWOT分析
20.3.10.6.戦略の概要
20.3.10.6.1.マーケティング戦略
20.3.10.6.2.セットアップモデル戦略
20.3.10.6.3.チャネル戦略
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the global Office Based Lab (OBL) Market. The report offers an in-depth analysis of critical market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing valuable insights into the market structure.

Key Insights:

• Office Based Lab Market Size (2024E): USD 26 Bn
• Projected Market Value (2033F): USD 52.2 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 8.1%

Office Based Lab Market - Report Scope:

Office Based Labs (OBLs) are specialized diagnostic and medical testing facilities set up within office environments, providing convenient and rapid access to medical services. These labs cater to various diagnostic needs, from routine tests to advanced diagnostics, and are increasingly being adopted in corporate settings to enhance employee health management. The market encompasses the growth driven by the emphasis on preventive healthcare, rising demand for accessible diagnostic services, and the trend of integrating healthcare services within corporate environments.

Market Growth Drivers:

The global Office Based Lab market is driven by several key factors, including the increasing focus on preventive healthcare and the need for convenient diagnostic services. Organizations are investing in office-based labs to offer employees easy access to healthcare, which boosts productivity and reduces absenteeism. Technological advancements in diagnostic equipment and the rise of corporate wellness programs further support market expansion. Additionally, the pursuit of cost-effective healthcare solutions and improved employee satisfaction contributes to market growth.

Market Restraints:

Despite its potential for growth, the Office Based Lab market faces challenges such as regulatory compliance and high setup costs. Establishing an office-based lab requires a substantial investment in equipment and adherence to stringent healthcare regulations, which can be a barrier for smaller organizations. Furthermore, integrating these labs into existing corporate infrastructure and maintaining consistent quality control can be complex. Addressing these challenges involves investing in robust regulatory compliance measures and exploring cost-effective solutions to enhance market adoption.

Market Opportunities:

The Office Based Lab market offers significant growth opportunities through technological innovations and evolving workplace health needs. The integration of advanced diagnostic technologies, such as point-of-care testing and telemedicine solutions, is opening new possibilities for office-based diagnostic services. Additionally, the growing emphasis on corporate wellness initiatives and employee health management is expanding market potential. Strategic partnerships, investments in technology, and the development of scalable solutions are essential for leveraging emerging opportunities and driving market growth.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the global Office Based Lab market?
• Which sectors and organizations are leading the adoption of office-based labs?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the Office Based Lab market?
• Who are the key players in the Office Based Lab market, and what strategies are they employing to maintain their market position?
• What are the emerging trends and future prospects in the global Office Based Lab market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global Office Based Lab market, such as LabCorp, Quest Diagnostics, and Siemens Healthineers, focus on innovation, service differentiation, and strategic partnerships to secure a competitive advantage. These companies invest in advanced diagnostic technologies and develop comprehensive solutions to meet various corporate health needs. Collaborations with healthcare providers, technology vendors, and corporate wellness programs enhance market reach and facilitate service adoption. Emphasis on high-quality diagnostics, customer-focused solutions, and flexible implementation options are key strategies for maintaining market leadership in the evolving Office Based Lab landscape.

Key Companies Profiled:

• Tenet Healthcare
• Mednax
• Envision Healthcare
• Quorum Health
• HCA Healthcare
• Fresenius Medical Care
• Team Health
• Terveystalo Healthcare
• Healthway Medical
• Surgery Partners

Key Segments Covered in Office Based Lab Industry Research

By Set-up Model:

• Single Specialty
• Multi-specialty
• Hybrid

By Service Type:

• Peripheral Vascular Intervention
• Interventional Radiology
• Endovascular Therapy
• Cardiovascular
• Venous
• Non-vascular

By Specialist:

• Vascular Surgeons
• Interventional Cardiologists
• Interventional Radiologists

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Market Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Key Strategies - By Service Providers
4.2. Service Adoption Analysis
4.3. Regulatory Scenario
4.4. PESTEL Analysis
4.5. Service Business Model Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.1.3. Global Outpatient Clinics Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Increasing Access to Primary Care
5.2.2. Establishment of Outpatient Clinics
5.2.3. Prevalence of PAD (Peripheral Artery Disease)
5.2.4. Rising Shifts from Hospital to Primary Care Services
5.2.5. Increasing Collaboration of Hospitals with Primary Care Services
5.2.6. Adoption of Services
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Set-up Model
6.1.2. By Service Type
6.1.3. By Specialist
6.1.4. By Region
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market Demand (in Value US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Set-up Model
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Set-up Model, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Set-up Model, 2024-2033
8.3.1. Single Specialty
8.3.2. Multi-specialty
8.3.3. Hybrid
8.4. Market Attractiveness Analysis, by Set-up Model
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Service Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Service Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Service Type, 2024-2033
9.3.1. Peripheral Vascular Intervention
9.3.2. Interventional Radiology
9.3.3. Endovascular Therapy
9.3.4. Cardiovascular
9.3.5. Venous
9.3.6. Non-vascular
9.4. Market Attractiveness Analysis, by Service Type
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Specialist
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Specialist, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Specialist, 2024-2033
10.3.1. Vascular Surgeons
10.3.2. Interventional Cardiologists
10.3.3. Interventional Radiologists
10.3.4. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis, by Specialist
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Region, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Region 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. East Asia
11.3.5. South Asia
11.3.6. Oceania
11.3.7. Middle East and Africa (MEA)
11.4. Market Attractiveness Analysis, by Region
12. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 2024-2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. U.S.
12.3.1.2. Canada
12.3.2. By Set-up Model
12.3.3. By Service Type
12.3.4. By Specialist
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Set-up Model
12.4.3. By Service Type
12.4.4. By Specialist
12.5. Market Trends
12.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.7. Country Level Analysis & Forecast
12.7.1. U.S. Market Analysis
12.7.1.1. Introduction
12.7.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
12.7.1.2.1. By Set-up Model
12.7.1.2.2. By Service Type
12.7.1.2.3. By Specialist
12.7.2. Canada Market Analysis
12.7.2.1. Introduction
12.7.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
12.7.2.2.1. By Set-up Model
12.7.2.2.2. By Service Type
12.7.2.2.3. By Specialist
13. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Mexico
13.3.1.2. Brazil
13.3.1.3. Argentina
13.3.1.4. Rest of Latin America
13.3.2. By Set-up Model
13.3.3. By Service Type
13.3.4. By Specialist
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Set-up Model
13.4.3. By Service Type
13.4.4. By Specialist
13.5. Market Trends
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.7. Country Level Analysis & Forecast
13.7.1. Mexico Market Analysis
13.7.1.1. Introduction
13.7.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
13.7.1.2.1. By Set-up Model
13.7.1.2.2. By Service Type
13.7.1.2.3. By Specialist
13.7.2. Brazil Market Analysis
13.7.2.1. Introduction
13.7.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
13.7.2.2.1. By Set-up Model
13.7.2.2.2. By Service Type
13.7.2.2.3. By Specialist
13.7.3. Argentina Market Analysis
13.7.3.1. Introduction
13.7.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
13.7.3.2.1. By Set-up Model
13.7.3.2.2. By Service Type
13.7.3.2.3. By Specialist
14. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Germany
14.3.1.2. Italy
14.3.1.3. France
14.3.1.4. U.K.
14.3.1.5. Spain
14.3.1.6. BENELUX
14.3.1.7. Russia
14.3.1.8. Rest of Europe
14.3.2. By Set-up Model
14.3.3. By Service Type
14.3.4. By Specialist
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Set-up Model
14.4.3. By Service Type
14.4.4. By Specialist
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Country Level Analysis & Forecast
14.7.1. Germany Market Analysis
14.7.1.1. Introduction
14.7.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.7.1.2.1. By Set-up Model
14.7.1.2.2. By Service Type
14.7.1.2.3. By Specialist
14.7.2. Italy Market Analysis
14.7.2.1. Introduction
14.7.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.7.2.2.1. By Set-up Model
14.7.2.2.2. By Service Type
14.7.2.2.3. By Specialist
14.7.3. France Market Analysis
14.7.3.1. Introduction
14.7.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.7.3.2.1. By Set-up Model
14.7.3.2.2. By Service Type
14.7.3.2.3. By Specialist
14.7.4. U.K. Market Analysis
14.7.4.1. Introduction
14.7.4.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.7.4.2.1. By Set-up Model
14.7.4.2.2. By Service Type
14.7.4.2.3. By Specialist
14.7.5. Spain Market Analysis
14.7.5.1. Introduction
14.7.5.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.7.5.2.1. By Set-up Model
14.7.5.2.2. By Service Type
14.7.5.2.3. By Specialist
14.7.6. BENELUX Market Analysis
14.7.6.1. Introduction
14.7.6.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.7.6.2.1. By Set-up Model
14.7.6.2.2. By Service Type
14.7.6.2.3. By Specialist
14.7.7. Russia Market Analysis
14.7.7.1. Introduction
14.7.7.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
14.7.7.2.1. By Set-up Model
14.7.7.2.2. By Service Type
14.7.7.2.3. By Specialist
15. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Specialist (US$ Bn) Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. China
15.3.1.2. Japan
15.3.1.3. South Korea
15.3.2. By Set-up Model
15.3.3. By Service Type
15.3.4. By Specialist
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Set-up Model
15.4.2. By Service Type
15.4.3. By Specialist
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Country Level Analysis & Forecast
15.7.1. China Market Analysis
15.7.1.1. Introduction
15.7.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
15.7.1.2.1. By Set-up Model
15.7.1.2.2. By Service Type
15.7.1.2.3. By Specialist
15.7.2. Japan Market Analysis
15.7.2.1. Introduction
15.7.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
15.7.2.2.1. By Set-up Model
15.7.2.2.2. By Service Type
15.7.2.2.3. By Specialist
15.7.3. South Korea Market Analysis
15.7.3.1. Introduction
15.7.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
15.7.3.2.1. By Set-up Model
15.7.3.2.2. By Service Type
15.7.3.2.3. By Specialist
16. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. India
16.3.1.2. Indonesia
16.3.1.3. Malaysia
16.3.1.4. Thailand
16.3.1.5. Rest of South Asia
16.3.2. By Set-up Model
16.3.3. By Service Type
16.3.4. By Specialist
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Set-up Model
16.4.3. By Service Type
16.4.4. By Specialist
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Country Level Analysis & Forecast
16.7.1. India Market Analysis
16.7.1.1. Introduction
16.7.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
16.7.1.2.1. By Set-up Model
16.7.1.2.2. By Service Type
16.7.1.2.3. By Specialist
16.7.2. Indonesia Market Analysis
16.7.2.1. Introduction
16.7.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
16.7.2.2.1. By Set-up Model
16.7.2.2.2. By Service Type
16.7.2.2.3. By Specialist
16.7.3. Malaysia Market Analysis
16.7.3.1. Introduction
16.7.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
16.7.3.2.1. By Set-up Model
16.7.3.2.2. By Service Type
16.7.3.2.3. By Specialist
16.7.4. Thailand Market Analysis
16.7.4.1. Introduction
16.7.4.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
16.7.4.2.1. By Set-up Model
16.7.4.2.2. By Service Type
16.7.4.2.3. By Specialist
17. Oceania Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Australia
17.3.1.2. New Zealand
17.3.2. By Set-up Model
17.3.3. By Service Type
17.3.4. By Specialist
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Set-up Model
17.4.3. By Service Type
17.4.4. By Specialist
17.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Country Level Analysis & Forecast
17.7.1. Australia Market Analysis
17.7.1.1. Introduction
17.7.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
17.7.1.2.1. By Set-up Model
17.7.1.2.2. By Service Type
17.7.1.2.3. By Specialist
17.7.2. New Zealand Market Analysis
17.7.2.1. Introduction
17.7.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
17.7.2.2.1. By Set-up Model
17.7.2.2.2. By Service Type
17.7.2.2.3. By Specialist
18. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. GCC Countries
18.3.1.2. Türkiye
18.3.1.3. South Africa
18.3.1.4. North Africa
18.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
18.3.2. By Set-up Model
18.3.3. By Service Type
18.3.4. By Specialist
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Set-up Model
18.4.2. By Service Type
18.4.3. By Specialist
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Country Level Analysis & Forecast
18.7.1. GCC Countries Market Analysis
18.7.1.1. Introduction
18.7.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
18.7.1.2.1. By Set-up Model
18.7.1.2.2. By Service Type
18.7.1.2.3. By Specialist
18.7.2. Türkiye Market Analysis
18.7.2.1. Introduction
18.7.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
18.7.2.2.1. By Set-up Model
18.7.2.2.2. By Service Type
18.7.2.2.3. By Specialist
18.7.3. South Africa Market Analysis
18.7.3.1. Introduction
18.7.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
18.7.3.2.1. By Set-up Model
18.7.3.2.2. By Service Type
18.7.3.2.3. By Specialist
18.7.4. North Africa Market Analysis
18.7.4.1. Introduction
18.7.4.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy
18.7.4.2.1. By Set-up Model
18.7.4.2.2. By Service Type
18.7.4.2.3. By Specialist
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis, by Tier of Companies
19.2. Market Share Analysis of Top Players
19.3. Market Presence Analysis
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Benchmarking
20.3. Competition Deep Dive
20.3.1. Tenet Healthcare
20.3.1.1. Overview
20.3.1.2. Service Portfolio
20.3.1.3. Sales Footprint
20.3.1.4. Key Financials
20.3.1.5. SWOT Analysis
20.3.1.6. Strategy Overview
20.3.1.6.1. Marketing Strategy
20.3.1.6.2. Set-up Model Strategy
20.3.1.6.3. Channel Strategy
20.3.2. Mednax
20.3.2.1. Overview
20.3.2.2. Service Portfolio
20.3.2.3. Sales Footprint
20.3.2.4. Key Financials
20.3.2.5. SWOT Analysis
20.3.2.6. Strategy Overview
20.3.2.6.1. Marketing Strategy
20.3.2.6.2. Set-up Model Strategy
20.3.2.6.3. Channel Strategy
20.3.3. Envision Healthcare
20.3.3.1. Overview
20.3.3.2. Service Portfolio
20.3.3.3. Sales Footprint
20.3.3.4. Key Financials
20.3.3.5. SWOT Analysis
20.3.3.6. Strategy Overview
20.3.3.6.1. Marketing Strategy
20.3.3.6.2. Set-up Model Strategy
20.3.3.6.3. Channel Strategy
20.3.4. Quorum Health
20.3.4.1. Overview
20.3.4.2. Service Portfolio
20.3.4.3. Sales Footprint
20.3.4.4. Key Financials
20.3.4.5. SWOT Analysis
20.3.4.6. Strategy Overview
20.3.4.6.1. Marketing Strategy
20.3.4.6.2. Set-up Model Strategy
20.3.4.6.3. Channel Strategy
20.3.5. HCA Healthcare
20.3.5.1. Overview
20.3.5.2. Service Portfolio
20.3.5.3. Sales Footprint
20.3.5.4. Key Financials
20.3.5.5. SWOT Analysis
20.3.5.6. Strategy Overview
20.3.5.6.1. Marketing Strategy
20.3.5.6.2. Set-up Model Strategy
20.3.5.6.3. Channel Strategy
20.3.6. Fresenius Medical Care
20.3.6.1. Overview
20.3.6.2. Service Portfolio
20.3.6.3. Sales Footprint
20.3.6.4. Key Financials
20.3.6.5. SWOT Analysis
20.3.6.6. Strategy Overview
20.3.6.6.1. Marketing Strategy
20.3.6.6.2. Set-up Model Strategy
20.3.6.6.3. Channel Strategy
20.3.7. Team Health
20.3.7.1. Overview
20.3.7.2. Service Portfolio
20.3.7.3. Sales Footprint
20.3.7.4. Key Financials
20.3.7.5. SWOT Analysis
20.3.7.6. Strategy Overview
20.3.7.6.1. Marketing Strategy
20.3.7.6.2. Set-up Model Strategy
20.3.7.6.3. Channel Strategy
20.3.8. Terveystalo Healthcare
20.3.8.1. Overview
20.3.8.2. Service Portfolio
20.3.8.3. Sales Footprint
20.3.8.4. Key Financials
20.3.8.5. SWOT Analysis
20.3.8.6. Strategy Overview
20.3.8.6.1. Marketing Strategy
20.3.8.6.2. Set-up Model Strategy
20.3.8.6.3. Channel Strategy
20.3.9. Healthway Medical
20.3.9.1. Overview
20.3.9.2. Service Portfolio
20.3.9.3. Sales Footprint
20.3.9.4. Key Financials
20.3.9.5. SWOT Analysis
20.3.9.6. Strategy Overview
20.3.9.6.1. Marketing Strategy
20.3.9.6.2. Set-up Model Strategy
20.3.9.6.3. Channel Strategy
20.3.10. Surgery Partners
20.3.10.1. Overview
20.3.10.2. Service Portfolio
20.3.10.3. Sales Footprint
20.3.10.4. Key Financials
20.3.10.5. SWOT Analysis
20.3.10.6. Strategy Overview
20.3.10.6.1. Marketing Strategy
20.3.10.6.2. Set-up Model Strategy
20.3.10.6.3. Channel Strategy
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/19 10:28

144.64 円

160.77 円

193.27 円

ページTOPに戻る