世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

塞栓防止ストッキング市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2032年


Anti-Embolism Stockings Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

Persistence Market Research社はこのほど、抗エンボリズムストッキングの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月13日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
250 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、抗エンボリズムストッキングの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察塞栓防止ストッキング市場

- 市場規模(2024E):7億9400万米ドル
- 市場予測値 (2032F):1億1,960万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024~2032): 5.3%

塞栓防止ストッキング市場 - レポートスコープ:

抗エンボリズムストッキングは、深部静脈血栓症(DVT)やその他の静脈血栓塞栓症(VTE)の予防に不可欠です。脚を段階的に圧迫することで血流を促進し、血栓リスクを低減します。同市場は、病院、診療所、外来手術センター、在宅介護の現場で使用され、多様な患者のニーズに応えるため、さまざまなタイプのストッキングと圧迫レベルを提供している。この市場の成長には、VTE予防に対する意識の高まり、慢性静脈障害の症例の増加、ストッキングの素材やデザインの進歩が寄与している。

市場成長の促進要因

世界の抗塞栓症ストッキング市場は、医療従事者や患者のVTE予防に対する意識の高まりなど、いくつかの要因によって牽引されています。手術件数の増加や、DVTリスクを高める肥満、癌、心血管疾患などの有病率の増加が市場拡大に寄与しています。通気性、快適性、抗菌性の向上といったストッキング技術の革新は、患者のコンプライアンスと治療成績を向上させます。さらに、在宅医療や予防医療の増加は、市場成長の新たな機会をもたらします。

市場の阻害要因

前向きな成長見通しにもかかわらず、抗エンボリズムストッキング市場はいくつかの課題に直面している。不快感や不便さによって患者のコンプライアンスが問題となり、治療効果に影響を及ぼす可能性がある。特に医療予算が限られている新興市場では、償還範囲が限定的であることや、高価なストッキングが大きな障壁となっている。これらの課題を克服するためには、効果的なVTE予防ソリューションへのアクセスを改善するために、患者教育を強化し、より良い償還政策を提唱する必要がある。

市場機会:

抗血栓症ストッキング市場は、人口動態、技術の進歩、医療提供モデルの進化によって大きな成長機会がもたらされています。世界人口の高齢化と慢性疾患の有病率の増加が、抗エンボリズムストッキングを含む予防医療製品に対する需要を促進している。リアルタイムの圧迫モニタリングや患者のコンプライアンスを実現するウェアラブルセンサーなど、スマートテキスタイルとデジタルヘルス技術の統合は、製品に付加価値を与える。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、費用対効果が高く使いやすいストッキングの導入は、新たな機会を活用し、市場でのリーダーシップを維持するために極めて重要である。

本レポートで扱う主な質問

- 抗エンボリズムストッキング市場の世界的成長を支える主な要因は何か?
- 様々な医療現場で最も普及しているストッキングの種類と用途は?
- 技術の進歩は抗塞栓症ストッキング市場の競争環境をどのように変えているか?
- 抗塞栓症ストッキング市場の主要プレーヤーは誰か、また競争力を維持するためにどのような戦略を用いているか?
- 世界の抗エンボリズムストッキング市場を形成している新たなトレンドと将来展望は?

競争情報とビジネス戦略:

抗エンボリズムストッキング市場の主要企業:Sigvaris、Medi GmbH & Co.KG、BSN Medical Inc.などは、競争力を維持するために技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は、快適性、耐久性、治療効果を改善した先進的なストッキングを開発するために研究開発に投資している。医療提供者、医療機器販売業者、規制機関との連携により、市場参入と技術導入が促進される。臨床研究、エビデンスに基づく実践、患者教育を重視することで、市場の成長をサポートし、進化する抗塞栓症の状況において患者の転帰を向上させる。

主要企業のプロファイル

- メドトロニック(コヴィディエン)
- シグバリス
- メディ
- BSNメディカル
- ジュゾー
- 3M
- バウアーファインドAG
- トゥアスネ・コーポレート
- プリティ・レッグス・ホシエリー
- ザルツマングループ
- パウル・ハルトマン
- チゼタ・メディカル
- ベルサナ・メディカル
- グロリア・メド

塞栓防止ストッキング産業調査セグメント化

製品別
- ふくらはぎ丈
- 太もも丈

デモグラフィー別
- 男性
- 女性

エンドユーザー別:z
- 外来患者
- 術後患者
- 妊婦

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.メーカーによる主なプロモーション戦略
4.2.規制の状況
4.3.バリューチェーン分析
4.4.製品採用分析
4.5.PESTEL分析
4.6.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.トップ企業の過去の成長
5.2.2.採用率
5.2.3.技術の進歩
5.2.4.深部静脈血栓症患者の増加
5.2.5.製品価格
5.2.6.有利な償還政策
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.人口動態別
6.1.3.エンドユーザー別
6.1.4.地域別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場数量(台)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
7.1.過去の市場規模(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場規模(単位)予測、2024年~2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.世界市場-価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.価格内訳
8.2.1.メーカーレベル価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
9.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
9.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2032年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対価格機会分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2032年
10.3.1.子牛の長さ
10.3.2.太ももの長さ
10.4.製品別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:人口動態別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、人口動態別、2019-2023年
11.3.人口動態別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2032年
11.3.1.男性
11.3.2.女性
11.4.人口動態別市場魅力度分析
12.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:エンドユーザー別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、エンドユーザー別、2019-2023年
12.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)分析予測:エンドユーザー別、2024-2032年
12.3.1.外来患者
12.3.2.術後患者
12.3.3.妊婦
12.3.4.その他
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、地域別
13.1.はじめに
13.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
13.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)予測、2024年~2032年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析動向分析、2019-2023年
14.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024年~2032年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.製品別
14.3.3.人口統計別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.人口統計別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.国別分析と予測
14.7.1.米国市場分析
14.7.1.1.はじめに
14.7.1.2.市場分類別分析と予測
14.7.1.2.1.製品別
14.7.1.2.2.人口動態別
14.7.1.2.3.エンドユーザー別
14.7.2.カナダ市場分析
14.7.2.1.はじめに
14.7.2.2.市場分類別分析と予測
14.7.2.2.1.製品別
14.7.2.2.2.人口動態別
14.7.2.2.3.エンドユーザー別
15.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析動向分析、2019-2023年
15.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024年~2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ブラジル
15.3.1.2.メキシコ
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.製品別
15.3.3.人口動態別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.人口統計別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.国別分析と予測
15.7.1.ブラジル市場分析
15.7.1.1.はじめに
15.7.1.2.市場分類別分析と予測
15.7.1.2.1.製品別
15.7.1.2.2.人口動態別
15.7.1.2.3.エンドユーザー別
15.7.2.メキシコ市場分析
15.7.2.1.序論
15.7.2.2.市場分類別分析と予測
15.7.2.2.1.製品別
15.7.2.2.2.人口動態別
15.7.2.2.3.エンドユーザー別
15.7.3.アルゼンチン市場分析
15.7.3.1.序論
15.7.3.2.市場分類別分析と予測
15.7.3.2.1.製品別
15.7.3.2.2.人口動態別
15.7.3.2.3.エンドユーザー別
16.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析動向分析、2019-2023年
16.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024年~2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.英国
16.3.1.2.ドイツ
16.3.1.3.イタリア
16.3.1.4.フランス
16.3.1.5.スペイン
16.3.1.6.ロシア
16.3.1.7.ベネルクス
16.3.1.8.その他のヨーロッパ
16.3.2.製品別
16.3.3.人口動態別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.人口統計別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.国別分析と予測
16.7.1.英国市場分析
16.7.1.1.はじめに
16.7.1.2.市場分類別分析と予測
16.7.1.2.1.製品別
16.7.1.2.2.人口動態別
16.7.1.2.3.エンドユーザー別
16.7.2.ドイツ市場分析
16.7.2.1.はじめに
16.7.2.2.市場分類別分析と予測
16.7.2.2.1.製品別
16.7.2.2.2.人口動態別
16.7.2.2.3.エンドユーザー別
16.7.3.イタリア市場分析
16.7.3.1.はじめに
16.7.3.2.市場分類別分析と予測
16.7.3.2.1.製品別
16.7.3.2.2.人口動態別
16.7.3.2.3.エンドユーザー別
16.7.4.フランス市場分析
16.7.4.1.はじめに
16.7.4.2.市場分類別分析と予測
16.7.4.2.1.製品別
16.7.4.2.2.人口動態別
16.7.4.2.3.エンドユーザー別
16.7.5.スペイン市場分析
16.7.5.1.はじめに
16.7.5.2.市場分類別分析と予測
16.7.5.2.1.製品別
16.7.5.2.2.人口統計別
16.7.5.2.3.エンドユーザー別
16.7.6.ロシア市場分析
16.7.6.1.序論
16.7.6.2.市場分類別分析と予測
16.7.6.2.1.製品別
16.7.6.2.2.人口動態別
16.7.6.2.3.エンドユーザー別
16.7.7.ベネルクス市場分析
16.7.7.1.序論
16.7.7.2.市場分類別分析と予測
16.7.7.2.1.製品別
16.7.7.2.2.人口動態別
16.7.7.2.3.エンドユーザー別
17.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析動向分析、2019-2023年
17.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024年~2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.製品別
17.3.3.人口動態別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.人口統計別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.国別分析と予測
17.7.1.中国市場の分析
17.7.1.1.はじめに
17.7.1.2.市場分類別分析と予測
17.7.1.2.1.製品別
17.7.1.2.2.人口動態別
17.7.1.2.3.エンドユーザー別
17.7.2.日本市場分析
17.7.2.1.はじめに
17.7.2.2.市場分類別分析と予測
17.7.2.2.1.製品別
17.7.2.2.2.人口動態別
17.7.2.2.3.エンドユーザー別
17.7.3.韓国市場分析
17.7.3.1.序論
17.7.3.2.市場分類別分析と予測
17.7.3.2.1.製品別
17.7.3.2.2.人口動態別
17.7.3.2.3.エンドユーザー別
18.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析動向分析、2019-2023年
18.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024年~2032年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.インドネシア
18.3.1.3.マレーシア
18.3.1.4.タイ
18.3.1.5.その他の南アジア
18.3.2.製品別
18.3.3.人口統計別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.人口統計別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.国別分析と予測
18.7.1.インド市場の分析
18.7.1.1.はじめに
18.7.1.2.市場分類別分析と予測
18.7.1.2.1.製品別
18.7.1.2.2.人口動態別
18.7.1.2.3.エンドユーザー別
18.7.2.インドネシア市場分析
18.7.2.1.序論
18.7.2.2.市場分類別分析と予測
18.7.2.2.1.製品別
18.7.2.2.2.人口動態別
18.7.2.2.3.エンドユーザー別
18.7.3.マレーシア市場分析
18.7.3.1.序論
18.7.3.2.市場分類別分析と予測
18.7.3.2.1.製品別
18.7.3.2.2.人口動態別
18.7.3.2.3.エンドユーザー別
18.7.4.タイ市場分析
18.7.4.1.序論
18.7.4.2.市場分類別分析と予測
18.7.4.2.1.製品別
18.7.4.2.2.人口動態別
18.7.4.2.3.エンドユーザー別
19.オセアニア市場2019-2023年および予測2024-2032年
19.1.はじめに
19.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析動向分析
19.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024年~2032年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.製品別
19.3.3.人口統計別
19.3.4.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.人口統計別
19.4.4.エンドユーザー別
19.5.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.国別分析と予測
19.7.1.オーストラリア市場分析
19.7.1.1.はじめに
19.7.1.2.市場分類別分析と予測
19.7.1.2.1.製品別
19.7.1.2.2.人口動態別
19.7.1.2.3.エンドユーザー別
19.7.2.ニュージーランド市場分析
19.7.2.1.はじめに
19.7.2.2.市場分類別分析と予測
19.7.2.2.1.製品別
19.7.2.2.2.人口動態別
19.7.2.2.3.エンドユーザー別
20.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析動向分析(2019-2023年
20.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)予測、2024年~2032年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC諸国
20.3.1.2.トルコ
20.3.1.3.南アフリカ
20.3.1.4.その他の中東・アフリカ
20.3.2.製品別
20.3.3.人口動態別
20.3.4.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.人口統計別
20.4.4.エンドユーザー別
20.5.市場動向
20.6.促進要因と阻害要因-影響分析
20.7.国別分析と予測
20.7.1.GCC諸国の市場分析
20.7.1.1.はじめに
20.7.1.2.市場分類別分析と予測
20.7.1.2.1.製品別
20.7.1.2.2.人口動態別
20.7.1.2.3.エンドユーザー別
20.7.2.トルコ市場の分析
20.7.2.1.序論
20.7.2.2.市場分類別分析と予測
20.7.2.2.1.製品別
20.7.2.2.2.人口動態別
20.7.2.2.3.エンドユーザー別
20.7.3.南アフリカ市場分析
20.7.3.1.序論
20.7.3.2.市場分類別分析と予測
20.7.3.2.1.製品別
20.7.3.2.2.人口動態別
20.7.3.2.3.エンドユーザー別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場プレゼンス分析
22.競争分析
22.1.競合ダッシュボード
22.2.競合ベンチマーキング
22.3.競合ディープダイブ
22.3.1.MD
22.3.1.1.概要
22.3.1.2.製品ポートフォリオ
22.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.1.4.セールスフットプリント
22.3.1.5.主要財務状況
22.3.1.6.SWOT分析
22.3.1.7.戦略の概要
22.3.2.メドトロニック(コヴィディエン)
22.3.2.1.概要
22.3.2.2.製品ポートフォリオ
22.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.2.4.セールスフットプリント
22.3.2.5.主要財務状況
22.3.2.6.SWOT分析
22.3.2.7.戦略の概要
22.3.3.シグバリス、メディ
22.3.3.1.概要
22.3.3.2.製品ポートフォリオ
22.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.3.4.セールスフットプリント
22.3.3.5.主要財務状況
22.3.3.6.SWOT分析
22.3.3.7.戦略の概要
22.3.4.BSNメディカル
22.3.4.1.概要
22.3.4.2.製品ポートフォリオ
22.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.4.4.セールスフットプリント
22.3.4.5.主要財務状況
22.3.4.6.SWOT分析
22.3.4.7.戦略の概要
22.3.5.ジュゾー
22.3.5.1.概要
22.3.5.2.製品ポートフォリオ
22.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.5.4.販売拠点
22.3.5.5.主要財務状況
22.3.5.6.SWOT分析
22.3.5.7.戦略の概要
22.3.6.3M
22.3.6.1.概要
22.3.6.2.製品ポートフォリオ
22.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.6.4.販売拠点
22.3.6.5.主要財務状況
22.3.6.6.SWOT分析
22.3.6.7.戦略の概要
22.3.7.バウアーファインドAG
22.3.7.1.概要
22.3.7.2.製品ポートフォリオ
22.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.7.4.セールスフットプリント
22.3.7.5.主要財務状況
22.3.7.6.SWOT分析
22.3.7.7.戦略の概要
22.3.8.トゥアスン・コーポレート
22.3.8.1.概要
22.3.8.2.製品ポートフォリオ
22.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.8.4.販売拠点
22.3.8.5.主要財務状況
22.3.8.6.SWOT分析
22.3.8.7.戦略の概要
22.3.9.プリティ・レッグス・ホシエリー
22.3.9.1.概要
22.3.9.2.製品ポートフォリオ
22.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.9.4.セールスフットプリント
22.3.9.5.主要財務状況
22.3.9.6.SWOT分析
22.3.9.7.戦略の概要
22.3.10.ザルツマングループ
22.3.10.1.概要
22.3.10.2.製品ポートフォリオ
22.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.10.4.販売拠点
22.3.10.5.主要財務データ
22.3.10.6.SWOT分析
22.3.10.7.戦略の概要
22.3.11.ポール・ハートマン
22.3.11.1.概要
22.3.11.2.製品ポートフォリオ
22.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.11.4.セールスフットプリント
22.3.11.5.主要財務状況
22.3.11.6.SWOT分析
22.3.11.7.戦略の概要
22.3.12.チゼタ・メディカルリ
22.3.12.1.概要
22.3.12.2.製品ポートフォリオ
22.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.12.4.販売拠点
22.3.12.5.主要財務状況
22.3.12.6.SWOT分析
22.3.12.7.戦略の概要
22.3.13.ベルサナメディカル
22.3.13.1.概要
22.3.13.2.製品ポートフォリオ
22.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.13.4.販売拠点
22.3.13.5.主要財務データ
22.3.13.6.SWOT分析
22.3.13.7.戦略の概要
22.3.14.グロリアメッド
22.3.14.1.概要
22.3.14.2.製品ポートフォリオ
22.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.14.4.販売拠点
22.3.14.5.主要財務状況
22.3.14.6.SWOT分析
22.3.14.7.戦略の概要
22.3.15.振徳医療グループ
22.3.15.1.概要
22.3.15.2.製品ポートフォリオ
22.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.15.4.販売拠点
22.3.15.5.主要財務状況
22.3.15.6.SWOT分析
22.3.15.7.戦略の概要
22.3.16.Maizi
22.3.16.1.概要
22.3.16.2.製品ポートフォリオ
22.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.16.4.販売拠点
22.3.16.5.主要財務状況
22.3.16.6.SWOT分析
22.3.16.7.戦略の概要
22.3.17.トーコー
22.3.17.1.概要
22.3.17.2.製品ポートフォリオ
22.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.17.4.販売拠点
22.3.17.5.主要財務状況
22.3.17.6.SWOT分析
22.3.17.7.戦略の概要
22.3.18.岡本株式会社
22.3.18.1.概要
22.3.18.2.製品ポートフォリオ
22.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.18.4.販売拠点
22.3.18.5.主要財務状況
22.3.18.6.SWOT分析
22.3.18.7.戦略の概要
22.3.19.浙江サマリ
22.3.19.1.概要
22.3.19.2.製品ポートフォリオ
22.3.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.19.4.販売拠点
22.3.19.5.主要財務状況
22.3.19.6.SWOT分析
22.3.19.7.戦略の概要
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for anti-embolism stockings. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights: Anti-Embolism Stockings Market

• Market Size (2024E): USD 794 Million
• Projected Market Value (2032F): USD 1199.6 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2032): 5.3%

Anti-Embolism Stockings Market - Report Scope:

Anti-embolism stockings are essential in preventing deep vein thrombosis (DVT) and other venous thromboembolic events (VTEs). They work by applying graduated compression to the legs, which enhances blood flow and reduces clot risk. This market serves hospitals, clinics, outpatient surgical centers, and homecare settings, offering various stocking types and compression levels to cater to diverse patient needs. Growth in this market is fueled by rising awareness of VTE prevention, increasing cases of chronic venous disorders, and advancements in stocking materials and designs.

Market Growth Drivers:

The global anti-embolism stockings market is driven by several factors, including heightened awareness of VTE prevention among healthcare providers and patients. The growing number of surgical procedures and the increasing prevalence of conditions like obesity, cancer, and cardiovascular diseases, which elevate DVT risk, contribute to market expansion. Innovations in stocking technology, such as improved breathability, comfort, and antimicrobial properties, enhance patient compliance and treatment outcomes. Additionally, the rise in home-based care and preventive healthcare practices opens new opportunities for market growth.

Market Restraints:

Despite the positive growth outlook, the anti-embolism stockings market faces several challenges. Patient compliance can be an issue due to discomfort or inconvenience, which affects treatment effectiveness. Limited reimbursement coverage and the high cost of premium stockings are significant barriers, particularly in emerging markets with limited healthcare budgets. Overcoming these challenges requires enhanced patient education and advocacy for better reimbursement policies to improve access to effective VTE prevention solutions.

Market Opportunities:

The anti-embolism stockings market offers considerable growth opportunities driven by demographic trends, technological advancements, and evolving healthcare delivery models. The aging global population and increasing prevalence of chronic diseases drive demand for preventive healthcare products, including anti-embolism stockings. The integration of smart textiles and digital health technologies, such as wearable sensors for real-time compression monitoring and patient compliance, adds value to products. Strategic partnerships, investment in R&D, and the introduction of cost-effective, user-friendly stockings are crucial for leveraging emerging opportunities and maintaining market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary drivers behind the global growth of the anti-embolism stockings market?
• Which stocking types and applications are most popular in various healthcare settings?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the anti-embolism stockings market?
• Who are the key players in the anti-embolism stockings market, and what strategies are they using to stay competitive?
• What emerging trends and future prospects are shaping the global anti-embolism stockings market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the anti-embolism stockings market, including Sigvaris, Medi GmbH & Co. KG, and BSN Medical Inc., are focusing on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to maintain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced stockings with improved comfort, durability, and therapeutic efficacy. Collaborations with healthcare providers, medical device distributors, and regulatory bodies facilitate market access and technology adoption. Emphasis on clinical research, evidence-based practices, and patient education supports market growth and enhances patient outcomes in the evolving anti-embolism landscape.

Key Companies Profiled:

• Medtronic (Covidien)
• Sigvaris
• Medi
• BSN Medical
• Juzo
• 3M
• Bauerfeind AG
• Thuasne Corporate
• Pretty Legs Hosiery
• Salzmann-Group
• Paul Hartmann
• Cizeta Medicali
• Belsana Medical
• Gloria Med

Anti-Embolism Stockings Industry Research Segmentation

By Product:
• Calf-length
• Thigh-length

By Demography:
• Men
• Women

By End User:z
• Ambulatory Patients
• Post-operative Patients
• Pregnant Women

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Key Promotional Strategies by Manufacturers
4.2. Regulatory Landscape
4.3. Value Chain Analysis
4.4. Product Adoption Analysis
4.5. PESTEL Analysis
4.6. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Historical Growth of Top Companies
5.2.2. Adoption Rate
5.2.3. Technology Advancements
5.2.4. Increasing Deep Vein Thrombosis Cases
5.2.5. Product Pricing
5.2.6. Favorable Reimbursement Policies
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Demography
6.1.3. By End User
6.1.4. By Region
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market Volume (Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
7.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Market - Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis By Product
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2032
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Product, 2024-2032
10.3.1. Calf Length
10.3.2. Thigh Length
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Demography
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By Demography, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Demography, 2024-2032
11.3.1. Men
11.3.2. Women
11.4. Market Attractiveness Analysis By Demography
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By End User
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By End User, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis Forecast By End User, 2024-2032
12.3.1. Ambulatory Patients
12.3.2. Post-Operative Patients
12.3.3. Pregnant Women
12.3.4. Others
12.4. Market Attractiveness Analysis By End User
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2032
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Unit) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Unit) Projections, 2024-2032
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Product
14.3.3. By Demography
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Demography
14.4.4. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Country Level Analysis & Forecast
14.7.1. U.S. Market Analysis
14.7.1.1. Introduction
14.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.1.2.1. By Product
14.7.1.2.2. By Demography
14.7.1.2.3. By End User
14.7.2. Canada Market Analysis
14.7.2.1. Introduction
14.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.2.2.1. By Product
14.7.2.2.2. By Demography
14.7.2.2.3. By End User
15. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Unit) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Unit) Projections, 2024-2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Brazil
15.3.1.2. Mexico
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Product
15.3.3. By Demography
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Demography
15.4.4. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Country Level Analysis & Forecast
15.7.1. Brazil Market Analysis
15.7.1.1. Introduction
15.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.1.2.1. By Product
15.7.1.2.2. By Demography
15.7.1.2.3. By End User
15.7.2. Mexico Market Analysis
15.7.2.1. Introduction
15.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.2.2.1. By Product
15.7.2.2.2. By Demography
15.7.2.2.3. By End User
15.7.3. Argentina Market Analysis
15.7.3.1. Introduction
15.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.3.2.1. By Product
15.7.3.2.2. By Demography
15.7.3.2.3. By End User
16. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Unit) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Unit) Projections, 2024-2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. U.K.
16.3.1.2. Germany
16.3.1.3. Italy
16.3.1.4. France
16.3.1.5. Spain
16.3.1.6. Russia
16.3.1.7. BENELUX
16.3.1.8. Rest of Europe
16.3.2. By Product
16.3.3. By Demography
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Demography
16.4.4. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Country Level Analysis & Forecast
16.7.1. U.K. Market Analysis
16.7.1.1. Introduction
16.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.1.2.1. By Product
16.7.1.2.2. By Demography
16.7.1.2.3. By End User
16.7.2. Germany Market Analysis
16.7.2.1. Introduction
16.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.2.2.1. By Product
16.7.2.2.2. By Demography
16.7.2.2.3. By End User
16.7.3. Italy Market Analysis
16.7.3.1. Introduction
16.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.3.2.1. By Product
16.7.3.2.2. By Demography
16.7.3.2.3. By End User
16.7.4. France Market Analysis
16.7.4.1. Introduction
16.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.4.2.1. By Product
16.7.4.2.2. By Demography
16.7.4.2.3. By End User
16.7.5. Spain Market Analysis
16.7.5.1. Introduction
16.7.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.5.2.1. By Product
16.7.5.2.2. By Demography
16.7.5.2.3. By End User
16.7.6. Russia Market Analysis
16.7.6.1. Introduction
16.7.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.6.2.1. By Product
16.7.6.2.2. By Demography
16.7.6.2.3. By End User
16.7.7. BENELUX Market Analysis
16.7.7.1. Introduction
16.7.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.7.2.1. By Product
16.7.7.2.2. By Demography
16.7.7.2.3. By End User
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Unit) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Unit) Projections, 2024-2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Product
17.3.3. By Demography
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Demography
17.4.4. By End User
17.5. Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Country Level Analysis & Forecast
17.7.1. China Market Analysis
17.7.1.1. Introduction
17.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.1.2.1. By Product
17.7.1.2.2. By Demography
17.7.1.2.3. By End User
17.7.2. Japan Market Analysis
17.7.2.1. Introduction
17.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.2.2.1. By Product
17.7.2.2.2. By Demography
17.7.2.2.3. By End User
17.7.3. South Korea Market Analysis
17.7.3.1. Introduction
17.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.3.2.1. By Product
17.7.3.2.2. By Demography
17.7.3.2.3. By End User
18. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Unit) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Unit) Projections, 2024-2032
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Indonesia
18.3.1.3. Malaysia
18.3.1.4. Thailand
18.3.1.5. Rest of South Asia
18.3.2. By Product
18.3.3. By Demography
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Demography
18.4.4. By End User
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Country Level Analysis & Forecast
18.7.1. India Market Analysis
18.7.1.1. Introduction
18.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.1.2.1. By Product
18.7.1.2.2. By Demography
18.7.1.2.3. By End User
18.7.2. Indonesia Market Analysis
18.7.2.1. Introduction
18.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.2.2.1. By Product
18.7.2.2.2. By Demography
18.7.2.2.3. By End User
18.7.3. Malaysia Market Analysis
18.7.3.1. Introduction
18.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.3.2.1. By Product
18.7.3.2.2. By Demography
18.7.3.2.3. By End User
18.7.4. Thailand Market Analysis
18.7.4.1. Introduction
18.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.4.2.1. By Product
18.7.4.2.2. By Demography
18.7.4.2.3. By End User
19. Oceania Market 2019-2023 and Forecast 2024-2032
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Unit) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Unit) Projections, 2024-2032
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Product
19.3.3. By Demography
19.3.4. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Demography
19.4.4. By End User
19.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.7. Country Level Analysis & Forecast
19.7.1. Australia Market Analysis
19.7.1.1. Introduction
19.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.1.2.1. By Product
19.7.1.2.2. By Demography
19.7.1.2.3. By End User
19.7.2. New Zealand Market Analysis
19.7.2.1. Introduction
19.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.2.2.1. By Product
19.7.2.2.2. By Demography
19.7.2.2.3. By End User
20. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Unit) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Unit) Projections, 2024-2032
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC Countries
20.3.1.2. Türkiye
20.3.1.3. South Africa
20.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
20.3.2. By Product
20.3.3. By Demography
20.3.4. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Demography
20.4.4. By End User
20.5. Market Trends
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.7. Country Level Analysis & Forecast
20.7.1. GCC Countries Market Analysis
20.7.1.1. Introduction
20.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.1.2.1. By Product
20.7.1.2.2. By Demography
20.7.1.2.3. By End User
20.7.2. Türkiye Market Analysis
20.7.2.1. Introduction
20.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.2.2.1. By Product
20.7.2.2.2. By Demography
20.7.2.2.3. By End User
20.7.3. South Africa Market Analysis
20.7.3.1. Introduction
20.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.3.2.1. By Product
20.7.3.2.2. By Demography
20.7.3.2.3. By End User
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Presence Analysis
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Benchmarking
22.3. Competition Deep Dive
22.3.1. MD
22.3.1.1. Overview
22.3.1.2. Product Portfolio
22.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.1.4. Sales Footprint
22.3.1.5. Key Financials
22.3.1.6. SWOT Analysis
22.3.1.7. Strategy Overview
22.3.2. Medtronic(Covidien)
22.3.2.1. Overview
22.3.2.2. Product Portfolio
22.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.2.4. Sales Footprint
22.3.2.5. Key Financials
22.3.2.6. SWOT Analysis
22.3.2.7. Strategy Overview
22.3.3. Sigvaris, Medi
22.3.3.1. Overview
22.3.3.2. Product Portfolio
22.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.3.4. Sales Footprint
22.3.3.5. Key Financials
22.3.3.6. SWOT Analysis
22.3.3.7. Strategy Overview
22.3.4. BSN Medical
22.3.4.1. Overview
22.3.4.2. Product Portfolio
22.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.4.4. Sales Footprint
22.3.4.5. Key Financials
22.3.4.6. SWOT Analysis
22.3.4.7. Strategy Overview
22.3.5. Juzo
22.3.5.1. Overview
22.3.5.2. Product Portfolio
22.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.5.4. Sales Footprint
22.3.5.5. Key Financials
22.3.5.6. SWOT Analysis
22.3.5.7. Strategy Overview
22.3.6. 3M
22.3.6.1. Overview
22.3.6.2. Product Portfolio
22.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.6.4. Sales Footprint
22.3.6.5. Key Financials
22.3.6.6. SWOT Analysis
22.3.6.7. Strategy Overview
22.3.7. Bauerfeind AG
22.3.7.1. Overview
22.3.7.2. Product Portfolio
22.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.7.4. Sales Footprint
22.3.7.5. Key Financials
22.3.7.6. SWOT Analysis
22.3.7.7. Strategy Overview
22.3.8. Thuasne Corporate
22.3.8.1. Overview
22.3.8.2. Product Portfolio
22.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.8.4. Sales Footprint
22.3.8.5. Key Financials
22.3.8.6. SWOT Analysis
22.3.8.7. Strategy Overview
22.3.9. Pretty Legs Hosiery
22.3.9.1. Overview
22.3.9.2. Product Portfolio
22.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.9.4. Sales Footprint
22.3.9.5. Key Financials
22.3.9.6. SWOT Analysis
22.3.9.7. Strategy Overview
22.3.10. Salzmann-Group
22.3.10.1. Overview
22.3.10.2. Product Portfolio
22.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.10.4. Sales Footprint
22.3.10.5. Key Financials
22.3.10.6. SWOT Analysis
22.3.10.7. Strategy Overview
22.3.11. Paul Hartmann
22.3.11.1. Overview
22.3.11.2. Product Portfolio
22.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.11.4. Sales Footprint
22.3.11.5. Key Financials
22.3.11.6. SWOT Analysis
22.3.11.7. Strategy Overview
22.3.12. Cizeta Medicali
22.3.12.1. Overview
22.3.12.2. Product Portfolio
22.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.12.4. Sales Footprint
22.3.12.5. Key Financials
22.3.12.6. SWOT Analysis
22.3.12.7. Strategy Overview
22.3.13. Belsana Medical
22.3.13.1. Overview
22.3.13.2. Product Portfolio
22.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.13.4. Sales Footprint
22.3.13.5. Key Financials
22.3.13.6. SWOT Analysis
22.3.13.7. Strategy Overview
22.3.14. Gloria Med
22.3.14.1. Overview
22.3.14.2. Product Portfolio
22.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.14.4. Sales Footprint
22.3.14.5. Key Financials
22.3.14.6. SWOT Analysis
22.3.14.7. Strategy Overview
22.3.15. Zhende Medical Group
22.3.15.1. Overview
22.3.15.2. Product Portfolio
22.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.15.4. Sales Footprint
22.3.15.5. Key Financials
22.3.15.6. SWOT Analysis
22.3.15.7. Strategy Overview
22.3.16. Maizi
22.3.16.1. Overview
22.3.16.2. Product Portfolio
22.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.16.4. Sales Footprint
22.3.16.5. Key Financials
22.3.16.6. SWOT Analysis
22.3.16.7. Strategy Overview
22.3.17. TOKO
22.3.17.1. Overview
22.3.17.2. Product Portfolio
22.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.17.4. Sales Footprint
22.3.17.5. Key Financials
22.3.17.6. SWOT Analysis
22.3.17.7. Strategy Overview
22.3.18. Okamoto Corporation
22.3.18.1. Overview
22.3.18.2. Product Portfolio
22.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.18.4. Sales Footprint
22.3.18.5. Key Financials
22.3.18.6. SWOT Analysis
22.3.18.7. Strategy Overview
22.3.19. Zhejiang Sameri
22.3.19.1. Overview
22.3.19.2. Product Portfolio
22.3.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.19.4. Sales Footprint
22.3.19.5. Key Financials
22.3.19.6. SWOT Analysis
22.3.19.7. Strategy Overview
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Persistence Market Research社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る