膵・胆管結石管理市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年
Pancreatic And Bile Duct Stone Management Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033
Persistence Market Research社はこのほど、世界の膵・胆管結石管理市場に関する広範な調査レポートを出版しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、本質的な市場ダイナミクスを包括的に評価し... もっと見る
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サマリー Persistence Market Research社はこのほど、世界の膵・胆管結石管理市場に関する広範な調査レポートを出版しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、本質的な市場ダイナミクスを包括的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。
主な洞察
- 膵・胆管結石管理市場規模(2024E):13億米ドル
- 予測市場価値(2033F):1:19億米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 4.7%
膵・胆管結石管理市場 - レポートスコープ:
膵・胆管結石管理市場には、膵・胆管結石の診断、管理、治療を目的とした様々な医療処置や機器が含まれる。この市場は、内視鏡的逆行性胆管膵管造影(ERCP)、経皮的方法、高度な手術器具を含むソリューションで、病院、専門クリニック、外科センターにサービスを提供している。市場の成長は、膵・胆管結石の有病率の増加、低侵襲技術の進歩、効果的な管理オプションに対する意識の高まりが原動力となっている。
市場成長の促進要因
いくつかの要因が膵・胆管結石管理市場の成長を促進している。膵・胆管結石の罹患率の上昇は、高脂肪食や肥満などのライフスタイル要因に関連することが多く、市場拡大に大きく寄与している。強化されたERCP技術や革新的な結石回収装置など、低侵襲手技の技術的進歩も主要な成長促進要因である。さらに、新興国における医療費の増加とインフラの改善により、高度な治療オプションへのアクセスが向上している。
市場の阻害要因
有望な成長見通しとは裏腹に、同市場は高い手技コストや専門知識の必要性といった課題に直面している。特に医療予算に制約のある発展途上地域では、高度な診断機器や治療機器のコストが高額になる可能性がある。さらに、手技が複雑なため熟練した専門家が必要となり、訓練された人材が不足している地域では市場の成長が制限される可能性がある。このような課題に対処するためには、技術をより安価にし、医療専門家のトレーニングと教育を強化する努力が必要である。
市場機会:
膵・胆管結石管理市場は、技術革新、人口動向、進化する医療提供モデルによって大きな成長機会がもたらされる。高度画像診断システムやロボット支援手術などの新技術は、治療成績の向上と回復時間の短縮を約束する。これらの技術を外来診療所や在宅医療に拡大することで、新たな市場の道が開かれる。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、費用対効果の高いソリューションの導入は、こうした機会を活用し、市場範囲を広げる上で極めて重要である。
本レポートで扱う主な質問
- 膵・胆管結石管理市場の世界的成長を促す主な要因は何か?
- 膵・胆管結石管理において、どのような技術や手技が支持を集めているか?
- 医療技術の進歩は市場の競争環境をどのように変えているのか?
- 市場の主要プレーヤーは誰で、市場での地位を維持するためにどのような戦略をとっているのか?
- 世界の膵・胆管結石管理市場を形成している新たなトレンドと将来の見通しは?
競合情報とビジネス戦略:
メドトロニック社、ボストン・サイエンティフィック社、オリンパス社など、膵・胆管結石管理市場の主要企業は、競争優位性を獲得するために、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、効果的な結石管理のための先進的な機器や手技を開発している。医療提供者、手術センター、研究機関との連携により、市場へのアクセスを容易にし、技術導入を促進している。臨床研究とエビデンスに基づく実践を重視することで、患者の転帰を向上させ、市場の成長を促進します。
主な企業
- ボストン・サイエンティフィック・コーポレーション
- アルゴンメディカルデバイス
- オリンパス内視鏡
- クックメディカル
- メドトロニック社
- コンメド・エンドスコピック・テクノロジーズ
- CR BARD Inc(ベクトン・ディッキンソン・アンド・カンパニー)
- コーディス(カーディナル・ヘルス社)
- ゼオンメディカル
- メディグローブ(ENDO-Flex)GmbH
- テウンメディカル株式会社
- Q3メディカルデバイス
膵・胆管結石管理産業調査の主要セグメント
製品
- ERCPカテーテル
- ガイドワイヤー
- 括約筋切開器
- 拡張バルーンカテーテル
- エクストラクション バルーン カテーテル
- エクストラクション バスケット カテーテル
- 胆道ステント
- 自己拡張型胆道ステント
- 拡張ラージバルーンカテーテル
- 機械的結石破砕術
- 電気水圧/レーザー結石破砕術
適応
- 膵臓結石
- 胆管結石
エンドユーザー
- 病院
- 外来外科センター
- 専門クリニック
地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ
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目次 1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品レート/使用分析
4.2.手術件数
4.3.新製品の上市と承認
4.4.主要規制-地域別
4.5.PESTEL分析
4.6.ポーター分析
4.7.バリューチェーン分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.1.3.カテーテル、ステント、ガイドワイヤーの世界市場展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.膵臓結石の増加
5.2.2.胆管結石の有病率の上昇
5.2.3.技術の進歩
5.2.4.技術革新と開発
5.2.5.規制当局の承認
5.2.6.採用率
5.2.7.実施された手技の数
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.適応症別
6.1.3.エンドユーザー別
6.1.4.地域別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場の需要(単位:10億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(10億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Bn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、製品別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、製品別、2019-2023年
8.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、製品別、2024~2033年
8.3.1.電気水圧/レーザー結石破砕術
8.4.市場魅力度分析、製品別
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:適応症別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、適応症別、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、適応症別、2024~2033年
9.3.1.膵臓結石
9.3.2.胆管結石
9.4.市場魅力度分析、適応症別
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、適応症別、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、エンドユーザー別、2024-2033年
10.3.1.病院
10.3.2.外来手術センター
10.3.3.専門クリニック
10.4.市場魅力度分析(エンドユーザー別
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:地域別
11.1.はじめに
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、地域別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、地域別、2024~2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.東アジア
11.3.5.南アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ(MEA)
11.4.市場魅力度分析(地域別
12.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
12.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.製品別
12.3.3.適応症別
12.3.4.エンドユーザー別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.製品別
12.4.3.適応症別
12.4.4.エンドユーザー別
12.5.市場動向
12.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
12.7.促進要因と阻害要因-影響分析
12.8.国別分析と予測
12.8.1.米国市場分析
12.8.1.1.はじめに
12.8.1.2.市場分類別分析と予測
12.8.1.2.1.製品別
12.8.1.2.2.適応症別
12.8.1.2.3.エンドユーザー別
12.8.2.カナダ市場分析
12.8.2.1.はじめに
12.8.2.2.市場分類別分析と予測
12.8.2.2.1.製品別
12.8.2.2.2.適応症別
12.8.2.2.3.エンドユーザー別
13.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
13.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024~2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.メキシコ
13.3.1.2.ブラジル
13.3.1.3.アルゼンチン
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.製品別
13.3.3.適応症別
13.3.4.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.適応症別
13.4.4.エンドユーザー別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
13.7.促進要因と阻害要因-影響分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.メキシコ市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.製品別
13.8.1.2.2.適応症別
13.8.1.2.3.エンドユーザー別
13.8.2.ブラジル市場分析
13.8.2.1.序論
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.製品別
13.8.2.2.2.適応症別
13.8.2.2.3.エンドユーザー別
13.8.3.アルゼンチン市場分析
13.8.3.1.序論
13.8.3.2.市場分類別分析と予測
13.8.3.2.1.製品別
13.8.3.2.2.適応症別
13.8.3.2.3.エンドユーザー別
14.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
14.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024~2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ドイツ
14.3.1.2.イタリア
14.3.1.3.フランス
14.3.1.4.イギリス
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.ベネルクス
14.3.1.7.ロシア
14.3.1.8.その他のヨーロッパ
14.3.2.製品別
14.3.3.適応症別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.適応症別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.ドイツ市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.適応症別
14.8.1.2.3.エンドユーザー別
14.8.2.イタリア市場分析
14.8.2.1.はじめに
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.適応症別
14.8.2.2.3.エンドユーザー別
14.8.3.フランス市場分析
14.8.3.1.はじめに
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.製品別
14.8.3.2.2.適応症別
14.8.3.2.3.エンドユーザー別
14.8.4.英国市場分析
14.8.4.1.序論
14.8.4.2.市場分類別分析と予測
14.8.4.2.1.製品別
14.8.4.2.2.適応症別
14.8.4.2.3.エンドユーザー別
14.8.5.スペイン市場分析
14.8.5.1.はじめに
14.8.5.2.市場分類別分析と予測
14.8.5.2.1.製品別
14.8.5.2.2.適応症別
14.8.5.2.3.エンドユーザー別
14.8.6.ベネルクス市場分析
14.8.6.1.序論
14.8.6.2.市場分類別分析と予測
14.8.6.2.1.製品別
14.8.6.2.2.適応症別
14.8.6.2.3.エンドユーザー別
14.8.7.ロシア市場分析
14.8.7.1.序論
14.8.7.2.市場分類別分析と予測
14.8.7.2.1.製品別
14.8.7.2.2.適応症別
14.8.7.2.3.エンドユーザー別
15.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場エンドユーザー(10億米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
15.3.現在および将来の市場価値(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.中国
15.3.1.2.日本
15.3.1.3.韓国
15.3.2.製品別
15.3.3.適応症別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.製品別
15.4.2.適応症別
15.4.3.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.中国市場の分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.適応症別
15.8.1.2.3.エンドユーザー別
15.8.2.日本市場の分析
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.適応症別
15.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.8.3.韓国市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.適応症別
15.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
16.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.インドネシア
16.3.1.3.マレーシア
16.3.1.4.タイ
16.3.1.5.その他の南アジア
16.3.2.製品別
16.3.3.適応症別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.適応症別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.インド市場の分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.適応症別
16.8.1.2.3.エンドユーザー別
16.8.2.インドネシア市場分析
16.8.2.1.序論
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.適応症別
16.8.2.2.3.エンドユーザー別
16.8.3.マレーシア市場分析
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.適応症別
16.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.8.4.タイ市場分析
16.8.4.1.序論
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.製品別
16.8.4.2.2.適応症別
16.8.4.2.3.エンドユーザー別
17.オセアニア市場2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
17.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.製品別
17.3.3.適応症別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.適応症別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.主要市場参入企業-インテンシティマッピング
17.6.主要市場参入企業-強度マッピング
17.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.オーストラリア市場の分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.適応症別
17.8.1.2.3.エンドユーザー別
17.8.2.ニュージーランド市場分析
17.8.2.1.導入
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.適応症別
17.8.2.2.3.エンドユーザー別
18.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
18.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.トルコ
18.3.1.3.南アフリカ
18.3.1.4.北アフリカ
18.3.1.5.その他の中東・アフリカ
18.3.2.製品別
18.3.3.適応症別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.製品別
18.4.2.適応症別
18.4.3.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.GCC諸国の市場分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.適応症別
18.8.1.2.3.エンドユーザー別
18.8.2.トルコ市場の分析
18.8.2.1.序論
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.適応症別
18.8.2.2.3.エンドユーザー別
18.8.3.南アフリカの市場分析
18.8.3.1.はじめに
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.製品別
18.8.3.2.2.適応症別
18.8.3.2.3.エンドユーザー別
18.8.4.北アフリカ市場分析
18.8.4.1.はじめに
18.8.4.2.市場分類別分析と予測
18.8.4.2.1.製品別
18.8.4.2.2.適応症別
18.8.4.2.3.エンドユーザー別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析
19.3.市場集中度
19.4.市場プレゼンス分析
19.4.1.プレーヤーの地域別分布
19.4.2.プレイヤーの製品別フットプリント
19.4.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
20.競争分析
20.1.競争ダッシュボード
20.2.主要プレーヤー別のブランドおよびプロモーション戦略
20.3.主要開発分析
20.4.競争の深層
20.4.1.ボストン・サイエンティフィック社
20.4.1.1.概要
20.4.1.2.製品ポートフォリオ
20.4.1.3.販売拠点
20.4.1.4.主要財務状況
20.4.1.5.SWOT分析
20.4.1.6.戦略の概要
20.4.1.6.1.マーケティング戦略
20.4.1.6.2.製品戦略
20.4.1.6.3.チャネル戦略
20.4.2.アルゴン医療機器
20.4.2.1.概要
20.4.2.2.製品ポートフォリオ
20.4.2.3.販売拠点
20.4.2.4.主要財務状況
20.4.2.5.SWOT分析
20.4.2.6.戦略の概要
20.4.2.6.1.マーケティング戦略
20.4.2.6.2.製品戦略
20.4.2.6.3.チャネル戦略
20.4.3.オリンパス内視鏡
20.4.3.1.概要
20.4.3.2.製品ポートフォリオ
20.4.3.3.販売拠点
20.4.3.4.主要財務状況
20.4.3.5.SWOT分析
20.4.3.6.戦略の概要
20.4.3.6.1.マーケティング戦略
20.4.3.6.2.製品戦略
20.4.3.6.3.チャネル戦略
20.4.4.クックメディカル
20.4.4.1.概要
20.4.4.2.製品ポートフォリオ
20.4.4.3.販売拠点
20.4.4.4.主要財務状況
20.4.4.5.SWOT分析
20.4.4.6.戦略の概要
20.4.4.6.1.マーケティング戦略
20.4.4.6.2.製品戦略
20.4.4.6.3.チャネル戦略
20.4.5.メドトロニック社
20.4.5.1.概要
20.4.5.2.製品ポートフォリオ
20.4.5.3.販売拠点
20.4.5.4.主要財務状況
20.4.5.5.SWOT分析
20.4.5.6.戦略の概要
20.4.5.6.1.マーケティング戦略
20.4.5.6.2.製品戦略
20.4.5.6.3.チャネル戦略
20.4.6.内視鏡技術
20.4.6.1.概要
20.4.6.2.製品ポートフォリオ
20.4.6.3.販売拠点
20.4.6.4.主要財務状況
20.4.6.5.SWOT分析
20.4.6.6.戦略の概要
20.4.6.6.1.マーケティング戦略
20.4.6.6.2.製品戦略
20.4.6.6.3.チャネル戦略
20.4.7.CR BARD Inc(ベクトン・ディッキンソン・アンド・カンパニー)
20.4.7.1.概要
20.4.7.2.製品ポートフォリオ
20.4.7.3.販売拠点
20.4.7.4.主要財務状況
20.4.7.5.SWOT分析
20.4.7.6.戦略の概要
20.4.7.6.1.マーケティング戦略
20.4.7.6.2.製品戦略
20.4.7.6.3.チャネル戦略
20.4.8.コーディス(カーディナル・ヘルス社)
20.4.8.1.概要
20.4.8.2.製品ポートフォリオ
20.4.8.3.販売拠点
20.4.8.4.主要財務状況
20.4.8.5.SWOT分析
20.4.8.6.戦略の概要
20.4.8.6.1.マーケティング戦略
20.4.8.6.2.製品戦略
20.4.8.6.3.チャネル戦略
20.4.9.ゼオンメディカル
20.4.9.1.概要
20.4.9.2.製品ポートフォリオ
20.4.9.3.販売拠点
20.4.9.4.主要財務状況
20.4.9.5.SWOT分析
20.4.9.6.戦略の概要
20.4.9.6.1.マーケティング戦略
20.4.9.6.2.製品戦略
20.4.9.6.3.チャネル戦略
20.4.10.メディ・グローブ(エンドフレックス)GmbH
20.4.10.1.概要
20.4.10.2.製品ポートフォリオ
20.4.10.3.販売拠点
20.4.10.4.主要財務状況
20.4.10.5.SWOT分析
20.4.10.6.戦略の概要
20.4.10.6.1.マーケティング戦略
20.4.10.6.2.製品戦略
20.4.10.6.3.チャネル戦略
20.4.11.テウンメディカル株式会社
20.4.11.1.概要
20.4.11.2.製品ポートフォリオ
20.4.11.3.販売拠点
20.4.11.4.主要財務状況
20.4.11.5.SWOT分析
20.4.11.6.戦略の概要
20.4.11.6.1.マーケティング戦略
20.4.11.6.2.製品戦略
20.4.11.6.3.チャネル戦略
20.4.12.Q3 医療機器
20.4.12.1.概要
20.4.12.2.製品ポートフォリオ
20.4.12.3.販売拠点
20.4.12.4.主要財務状況
20.4.12.5.SWOT分析
20.4.12.6.戦略の概要
20.4.12.6.1.マーケティング戦略
20.4.12.6.2.製品戦略
20.4.12.6.3.チャネル戦略
21.前提条件と略語
22.調査方法
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Summary Persistence Market Research has recently published an extensive report on the global pancreatic and bile duct stone management market. This report offers a comprehensive evaluation of essential market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, and provides in-depth insights into the market structure.
Key Insights:
• Pancreatic and Bile Duct Stone Management Market Size (2024E): USD 1.3 Billion • Projected Market Value (2033F): USD 1.9 Billion • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 4.7%
Pancreatic and Bile Duct Stone Management Market - Report Scope:
The pancreatic and bile duct stone management market encompasses a variety of medical procedures and devices aimed at diagnosing, managing, and treating stones in the pancreatic and bile ducts. This market serves hospitals, specialized clinics, and surgical centers with solutions including endoscopic retrograde cholangiopancreatography (ERCP), percutaneous methods, and advanced surgical instruments. The market's growth is driven by the increasing prevalence of pancreatic and bile duct stones, advancements in minimally invasive technologies, and rising awareness of effective management options.
Market Growth Drivers:
Several factors are driving the growth of the pancreatic and bile duct stone management market. The rising incidence of pancreatic and bile duct stones, often linked to lifestyle factors such as high-fat diets and obesity, significantly contributes to market expansion. Technological advancements in minimally invasive procedures, including enhanced ERCP techniques and innovative stone retrieval devices, are also key growth drivers. Additionally, increasing healthcare expenditure and improving infrastructure in emerging economies are enhancing the accessibility of advanced treatment options.
Market Restraints:
Despite its promising growth prospects, the market faces challenges such as high procedural costs and the need for specialized expertise. The cost of advanced diagnostic and treatment equipment can be prohibitive, particularly in developing regions with constrained healthcare budgets. Furthermore, the complexity of procedures requires skilled professionals, potentially limiting market growth in areas with a shortage of trained personnel. Addressing these challenges involves efforts to make technologies more affordable and to enhance training and education for healthcare professionals.
Market Opportunities:
The pancreatic and bile duct stone management market offers substantial growth opportunities driven by technological innovations, demographic trends, and evolving healthcare delivery models. New technologies, such as advanced imaging systems and robotic-assisted surgery, promise improved treatment outcomes and reduced recovery times. Expanding these technologies to outpatient clinics and homecare settings opens new market avenues. Strategic partnerships, investments in research and development, and the introduction of cost-effective solutions are crucial for leveraging these opportunities and broadening market reach.
Key Questions Answered in the Report:
• What are the primary factors fueling the global growth of the pancreatic and bile duct stone management market? • Which technologies and procedures are gaining traction in the management of pancreatic and bile duct stones? • How are advancements in medical technology reshaping the competitive landscape of the market? • Who are the key players in the market, and what strategies are they employing to maintain their market position? • What emerging trends and future prospects are shaping the global pancreatic and bile duct stone management market?
Competitive Intelligence and Business Strategy:
Leading players in the pancreatic and bile duct stone management market, such as Medtronic plc, Boston Scientific Corporation, and Olympus Corporation, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive advantage. These companies invest in research and development to create advanced devices and procedures for effective stone management. Collaborations with healthcare providers, surgical centers, and research institutions facilitate market access and promote technology adoption. Emphasizing clinical research and evidence-based practices helps enhance patient outcomes and drive market growth.
Key Companies Profiled:
• Boston Scientific Corporation • Argon Medical Devices • Olympus Endoscopy • Cook Medical • Medtronic Inc. • Conmed Endoscopic Technologies • CR BARD Inc (Becton, Dickinson and Company) • Cordis (Cardinal Health Inc.) • Zeon Medical Co., Ltd. • Medi-Globe (ENDO-Flex) GmbH • Taewoong Medical Co., Ltd. • Q3 Medical Devices
Key Segments Covered in Pancreatic and Bile Duct Stone Management Industry Research
Product: • ERCP Catheters • Guidewire • Sphincterotome • Dilation Balloon Catheters • Extraction Balloon Catheters • Extraction Basket Catheters • Biliary Stents • Self-Expandable Biliary Stents • Dilation Large-Balloon Catheters • Mechanical Lithotripsy • Electrohydraulic/Laser Lithotripsy
Indication: • Pancreatic Stones • Bile Duct Stones
End User: • Hospitals • Ambulatory Surgical Centers • Speciality Clinics
Region: • North America • Latin America • Europe • South Asia • East Asia • Oceania • Middle East and Africa
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Table of Contents 1. Executive Summary 1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand Side Trends 1.3. Supply Side Trends 1.4. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 2.3. Inclusions and Exclusions 3. Key Market Trends 3.1. Key Trends Impacting the Market 3.2. Product Innovation / Development Trends 4. Key Success Factors 4.1. Product Rate/Usage Analysis 4.2. Surgical Procedure Volume 4.3. New Product Launch & Approval 4.4. Key Regulations - By Region 4.5. PESTEL Analysis 4.6. Porter’s Analysis 4.7. Value Chain Analysis 5. Market Background 5.1. Macro-Economic Factors 5.1.1. Global GDP Growth Outlook 5.1.2. Global Healthcare Outlook 5.1.3. Global Catheter, Stent and Guidewire Market Outlook 5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact 5.2.1. Increasing Prevalence of Pancreatic Stones 5.2.2. Rising Prevalence of Bile Duct Stones 5.2.3. Technology Advancement 5.2.4. Innovation and Development 5.2.5. Regulatory Approvals 5.2.6. Adoption Rate 5.2.7. Number of Procedures Performed 5.3. Market Dynamics 5.3.1. Drivers 5.3.2. Restraints 5.3.3. Opportunity Analysis 6. COVID-19 Crisis Analysis 6.1. COVID-19 and Impact Analysis 6.1.1. By Product 6.1.2. By Indication 6.1.3. By End User 6.1.4. By Region 6.2. 2024 Market Scenario 7. Global Market Demand (in Value US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033 7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023 7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Product, 2019-2023 8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Product, 2024-2033 8.3.1. Electrohydraulic/Laser Lithotripsy 8.4. Market Attractiveness Analysis, By Product 9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Indication 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Indication, 2019-2023 9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Indication, 2024-2033 9.3.1. Pancreatic Stones 9.3.2. Bile Duct Stones 9.4. Market Attractiveness Analysis, By Indication 10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User 10.1. Introduction / Key Findings 10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Indication, 2019-2023 10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By End User, 2024-2033 10.3.1. Hospitals 10.3.2. Ambulatory Surgical Centers 10.3.3. Speciality Clinics 10.4. Market Attractiveness Analysis, By End User 11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region 11.1. Introduction 11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Region, 2019-2023 11.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Region, 2024-2033 11.3.1. North America 11.3.2. Latin America 11.3.3. Europe 11.3.4. East Asia 11.3.5. South Asia 11.3.6. Oceania 11.3.7. Middle East and Africa (MEA) 11.4. Market Attractiveness Analysis, by Region 12. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 12.1. Introduction 12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023 12.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033 12.3.1. By Country 12.3.1.1. U.S. 12.3.1.2. Canada 12.3.2. By Product 12.3.3. By Indication 12.3.4. By End User 12.4. Market Attractiveness Analysis 12.4.1. By Country 12.4.2. By Product 12.4.3. By Indication 12.4.4. By End User 12.5. Market Trends 12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 12.8. Country Level Analysis & Forecast 12.8.1. U.S. Market Analysis 12.8.1.1. Introduction 12.8.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 12.8.1.2.1. By Product 12.8.1.2.2. By Indication 12.8.1.2.3. By End User 12.8.2. Canada Market Analysis 12.8.2.1. Introduction 12.8.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 12.8.2.2.1. By Product 12.8.2.2.2. By Indication 12.8.2.2.3. By End User 13. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 13.1. Introduction 13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023 13.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033 13.3.1. By Country 13.3.1.1. Mexico 13.3.1.2. Brazil 13.3.1.3. Argentina 13.3.1.4. Rest of Latin America 13.3.2. By Product 13.3.3. By Indication 13.3.4. By End User 13.4. Market Attractiveness Analysis 13.4.1. By Country 13.4.2. By Product 13.4.3. By Indication 13.4.4. By End User 13.5. Market Trends 13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 13.8. Country Level Analysis & Forecast 13.8.1. Mexico Market Analysis 13.8.1.1. Introduction 13.8.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 13.8.1.2.1. By Product 13.8.1.2.2. By Indication 13.8.1.2.3. By End User 13.8.2. Brazil Market Analysis 13.8.2.1. Introduction 13.8.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 13.8.2.2.1. By Product 13.8.2.2.2. By Indication 13.8.2.2.3. By End User 13.8.3. Argentina Market Analysis 13.8.3.1. Introduction 13.8.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 13.8.3.2.1. By Product 13.8.3.2.2. By Indication 13.8.3.2.3. By End User 14. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 14.1. Introduction 14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023 14.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033 14.3.1. By Country 14.3.1.1. Germany 14.3.1.2. Italy 14.3.1.3. France 14.3.1.4. U.K. 14.3.1.5. Spain 14.3.1.6. BENELUX 14.3.1.7. Russia 14.3.1.8. Rest of Europe 14.3.2. By Product 14.3.3. By Indication 14.3.4. By End User 14.4. Market Attractiveness Analysis 14.4.1. By Country 14.4.2. By Product 14.4.3. By Indication 14.4.4. By End User 14.5. Market Trends 14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 14.8. Country Level Analysis & Forecast 14.8.1. Germany Market Analysis 14.8.1.1. Introduction 14.8.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 14.8.1.2.1. By Product 14.8.1.2.2. By Indication 14.8.1.2.3. By End User 14.8.2. Italy Market Analysis 14.8.2.1. Introduction 14.8.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 14.8.2.2.1. By Product 14.8.2.2.2. By Indication 14.8.2.2.3. By End User 14.8.3. France Market Analysis 14.8.3.1. Introduction 14.8.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 14.8.3.2.1. By Product 14.8.3.2.2. By Indication 14.8.3.2.3. By End User 14.8.4. U.K. Market Analysis 14.8.4.1. Introduction 14.8.4.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 14.8.4.2.1. By Product 14.8.4.2.2. By Indication 14.8.4.2.3. By End User 14.8.5. Spain Market Analysis 14.8.5.1. Introduction 14.8.5.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 14.8.5.2.1. By Product 14.8.5.2.2. By Indication 14.8.5.2.3. By End User 14.8.6. BENELUX Market Analysis 14.8.6.1. Introduction 14.8.6.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 14.8.6.2.1. By Product 14.8.6.2.2. By Indication 14.8.6.2.3. By End User 14.8.7. Russia Market Analysis 14.8.7.1. Introduction 14.8.7.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 14.8.7.2.1. By Product 14.8.7.2.2. By Indication 14.8.7.2.3. By End User 15. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 15.1. Introduction 15.2. Historical Market End User (US$ Bn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023 15.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033 15.3.1. By Country 15.3.1.1. China 15.3.1.2. Japan 15.3.1.3. South Korea 15.3.2. By Product 15.3.3. By Indication 15.3.4. By End User 15.4. Market Attractiveness Analysis 15.4.1. By Product 15.4.2. By Indication 15.4.3. By End User 15.5. Market Trends 15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 15.8. Country Level Analysis & Forecast 15.8.1. China Market Analysis 15.8.1.1. Introduction 15.8.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 15.8.1.2.1. By Product 15.8.1.2.2. By Indication 15.8.1.2.3. By End User 15.8.2. Japan Market Analysis 15.8.2.1. Introduction 15.8.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 15.8.2.2.1. By Product 15.8.2.2.2. By Indication 15.8.2.2.3. By End User 15.8.3. South Korea Market Analysis 15.8.3.1. Introduction 15.8.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 15.8.3.2.1. By Product 15.8.3.2.2. By Indication 15.8.3.2.3. By End User 16. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 16.1. Introduction 16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023 16.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033 16.3.1. By Country 16.3.1.1. India 16.3.1.2. Indonesia 16.3.1.3. Malaysia 16.3.1.4. Thailand 16.3.1.5. Rest of South Asia 16.3.2. By Product 16.3.3. By Indication 16.3.4. By End User 16.4. Market Attractiveness Analysis 16.4.1. By Country 16.4.2. By Product 16.4.3. By Indication 16.4.4. By End User 16.5. Market Trends 16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 16.8. Country Level Analysis & Forecast 16.8.1. India Market Analysis 16.8.1.1. Introduction 16.8.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 16.8.1.2.1. By Product 16.8.1.2.2. By Indication 16.8.1.2.3. By End User 16.8.2. Indonesia Market Analysis 16.8.2.1. Introduction 16.8.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 16.8.2.2.1. By Product 16.8.2.2.2. By Indication 16.8.2.2.3. By End User 16.8.3. Malaysia Market Analysis 16.8.3.1. Introduction 16.8.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 16.8.3.2.1. By Product 16.8.3.2.2. By Indication 16.8.3.2.3. By End User 16.8.4. Thailand Market Analysis 16.8.4.1. Introduction 16.8.4.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 16.8.4.2.1. By Product 16.8.4.2.2. By Indication 16.8.4.2.3. By End User 17. Oceania Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033 17.1. Introduction 17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023 17.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033 17.3.1. By Country 17.3.1.1. Australia 17.3.1.2. New Zealand 17.3.2. By Product 17.3.3. By Indication 17.3.4. By End User 17.4. Market Attractiveness Analysis 17.4.1. By Country 17.4.2. By Product 17.4.3. By Indication 17.4.4. By End User 17.5. Key Market Participants - Intensity Mapping 17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 17.8. Country Level Analysis & Forecast 17.8.1. Australia Market Analysis 17.8.1.1. Introduction 17.8.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 17.8.1.2.1. By Product 17.8.1.2.2. By Indication 17.8.1.2.3. By End User 17.8.2. New Zealand Market Analysis 17.8.2.1. Introduction 17.8.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 17.8.2.2.1. By Product 17.8.2.2.2. By Indication 17.8.2.2.3. By End User 18. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 18.1. Introduction 18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023 18.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033 18.3.1. By Country 18.3.1.1. GCC Countries 18.3.1.2. Türkiye 18.3.1.3. South Africa 18.3.1.4. North Africa 18.3.1.5. Rest of Middle East and Africa 18.3.2. By Product 18.3.3. By Indication 18.3.4. By End User 18.4. Market Attractiveness Analysis 18.4.1. By Product 18.4.2. By Indication 18.4.3. By End User 18.5. Market Trends 18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 18.8. Country Level Analysis & Forecast 18.8.1. GCC Countries Market Analysis 18.8.1.1. Introduction 18.8.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 18.8.1.2.1. By Product 18.8.1.2.2. By Indication 18.8.1.2.3. By End User 18.8.2. Türkiye Market Analysis 18.8.2.1. Introduction 18.8.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 18.8.2.2.1. By Product 18.8.2.2.2. By Indication 18.8.2.2.3. By End User 18.8.3. South Africa Market Analysis 18.8.3.1. Introduction 18.8.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 18.8.3.2.1. By Product 18.8.3.2.2. By Indication 18.8.3.2.3. By End User 18.8.4. North Africa Market Analysis 18.8.4.1. Introduction 18.8.4.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 18.8.4.2.1. By Product 18.8.4.2.2. By Indication 18.8.4.2.3. By End User 19. Market Structure Analysis 19.1. Market Analysis, by Tier of Companies 19.2. Market Share Analysis of Top Players 19.3. Market Concentration 19.4. Market Presence Analysis 19.4.1. By Regional Footprints of Players 19.4.2. By Product Footprints of Players 19.4.3. By Channel Footprints of Players 20. Competition Analysis 20.1. Competition Dashboard 20.2. Branding and Promotional Strategies, By Key Players 20.3. Key Development Analysis 20.4. Competition Deep Dive 20.4.1. Boston Scientific Corporation 20.4.1.1. Overview 20.4.1.2. Product Portfolio 20.4.1.3. Sales Footprint 20.4.1.4. Key Financials 20.4.1.5. SWOT Analysis 20.4.1.6. Strategy Overview 20.4.1.6.1. Marketing Strategy 20.4.1.6.2. Product Strategy 20.4.1.6.3. Channel Strategy 20.4.2. Argon Medical Devices 20.4.2.1. Overview 20.4.2.2. Product Portfolio 20.4.2.3. Sales Footprint 20.4.2.4. Key Financials 20.4.2.5. SWOT Analysis 20.4.2.6. Strategy Overview 20.4.2.6.1. Marketing Strategy 20.4.2.6.2. Product Strategy 20.4.2.6.3. Channel Strategy 20.4.3. Olympus Endoscopy 20.4.3.1. Overview 20.4.3.2. Product Portfolio 20.4.3.3. Sales Footprint 20.4.3.4. Key Financials 20.4.3.5. SWOT Analysis 20.4.3.6. Strategy Overview 20.4.3.6.1. Marketing Strategy 20.4.3.6.2. Product Strategy 20.4.3.6.3. Channel Strategy 20.4.4. Cook Medical 20.4.4.1. Overview 20.4.4.2. Product Portfolio 20.4.4.3. Sales Footprint 20.4.4.4. Key Financials 20.4.4.5. SWOT Analysis 20.4.4.6. Strategy Overview 20.4.4.6.1. Marketing Strategy 20.4.4.6.2. Product Strategy 20.4.4.6.3. Channel Strategy 20.4.5. Medtronic Inc. 20.4.5.1. Overview 20.4.5.2. Product Portfolio 20.4.5.3. Sales Footprint 20.4.5.4. Key Financials 20.4.5.5. SWOT Analysis 20.4.5.6. Strategy Overview 20.4.5.6.1. Marketing Strategy 20.4.5.6.2. Product Strategy 20.4.5.6.3. Channel Strategy 20.4.6. Conmed Endoscopic Technologies 20.4.6.1. Overview 20.4.6.2. Product Portfolio 20.4.6.3. Sales Footprint 20.4.6.4. Key Financials 20.4.6.5. SWOT Analysis 20.4.6.6. Strategy Overview 20.4.6.6.1. Marketing Strategy 20.4.6.6.2. Product Strategy 20.4.6.6.3. Channel Strategy 20.4.7. CR BARD Inc (Becton, Dickinson and Company) 20.4.7.1. Overview 20.4.7.2. Product Portfolio 20.4.7.3. Sales Footprint 20.4.7.4. Key Financials 20.4.7.5. SWOT Analysis 20.4.7.6. Strategy Overview 20.4.7.6.1. Marketing Strategy 20.4.7.6.2. Product Strategy 20.4.7.6.3. Channel Strategy 20.4.8. Cordis (Cardinal Health Inc.) 20.4.8.1. Overview 20.4.8.2. Product Portfolio 20.4.8.3. Sales Footprint 20.4.8.4. Key Financials 20.4.8.5. SWOT Analysis 20.4.8.6. Strategy Overview 20.4.8.6.1. Marketing Strategy 20.4.8.6.2. Product Strategy 20.4.8.6.3. Channel Strategy 20.4.9. Zeon Medical Co., Ltd. 20.4.9.1. Overview 20.4.9.2. Product Portfolio 20.4.9.3. Sales Footprint 20.4.9.4. Key Financials 20.4.9.5. SWOT Analysis 20.4.9.6. Strategy Overview 20.4.9.6.1. Marketing Strategy 20.4.9.6.2. Product Strategy 20.4.9.6.3. Channel Strategy 20.4.10. Medi-Globe (ENDO-Flex) GmbH 20.4.10.1. Overview 20.4.10.2. Product Portfolio 20.4.10.3. Sales Footprint 20.4.10.4. Key Financials 20.4.10.5. SWOT Analysis 20.4.10.6. Strategy Overview 20.4.10.6.1. Marketing Strategy 20.4.10.6.2. Product Strategy 20.4.10.6.3. Channel Strategy 20.4.11. Taewoong Medical Co., Ltd. 20.4.11.1. Overview 20.4.11.2. Product Portfolio 20.4.11.3. Sales Footprint 20.4.11.4. Key Financials 20.4.11.5. SWOT Analysis 20.4.11.6. Strategy Overview 20.4.11.6.1. Marketing Strategy 20.4.11.6.2. Product Strategy 20.4.11.6.3. Channel Strategy 20.4.12. Q3 Medical Devices 20.4.12.1. Overview 20.4.12.2. Product Portfolio 20.4.12.3. Sales Footprint 20.4.12.4. Key Financials 20.4.12.5. SWOT Analysis 20.4.12.6. Strategy Overview 20.4.12.6.1. Marketing Strategy 20.4.12.6.2. Product Strategy 20.4.12.6.3. Channel Strategy 21. Assumptions and Acronyms Used 22. Research Methodology
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