世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

非切除式皮膚レーザー市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Non-ablative Dermal Lasers Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の非アブレイティブ皮膚レーザー市場に関する広範なレポートを発表しました。当レポートは、促進要因、動向、機会、課題を含む主要な市場力学の詳細な分析を提供し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月9日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
237 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の非アブレイティブ皮膚レーザー市場に関する広範なレポートを発表しました。当レポートは、促進要因、動向、機会、課題を含む主要な市場力学の詳細な分析を提供し、市場展望の包括的な理解を提供します。

主要な洞察

- 非切除型皮膚レーザー市場規模(2024E):1,506.0百万米ドル
- 予測市場価値(2033F):28億5610万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年から2033年): 7.4%

非アブレイティブ皮膚レーザー市場 - レポートスコープ:

非アブレイティブ皮膚レーザー市場は、皮膚外層を除去せずに皮膚状態を治療するように設計された様々なレーザー技術を包含する。この市場には、フラクショナルレーザー、高周波レーザー、赤外線レーザーなどの異なるタイプの非切除レーザーが含まれ、これらは皮膚の老化、色素沈着、血管病変に対処するために不可欠である。皮膚科クリニック、美容外科センター、医療スパなど幅広いセグメントにサービスを提供しており、直販、オンラインプラットフォーム、代理店ネットワークなど多様なチャネルを通じて流通している。市場成長の原動力は、低侵襲の美容施術に対する消費者需要の増加、皮膚の健康に対する意識の高まり、レーザー技術の進歩である。

市場成長の促進要因

いくつかの要因が世界の非アブレイティブ皮膚レーザー市場を推進しています。従来の外科的オプションよりも非侵襲的な美容治療への嗜好の高まりが重要な推進要因である。改善された安全性と有効性を提供するレーザー技術の進歩は、市場の成長をさらに後押しする。さらに、皮膚疾患や老化徴候の発生率の上昇と可処分所得の増加が市場拡大に寄与している。美容と医療の両方の目的でレーザー治療が広く採用されていることも、市場の成長を支えている。

市場の阻害要因

良好な成長見通しにもかかわらず、非アブレイティブ皮膚レーザー市場は、高度なレーザー機器の高コストとレーザー治療に関連する潜在的な副作用に関連する課題に直面している。規制上の制約やこれらの機器を操作する熟練した専門家の必要性は、市場浸透を制限する可能性がある。また、低価格の代替製品を提供する多数の地元企業や未組織企業の存在も、既存ブランドに対する課題となっている。さらに、市場はレーザー治療の長期的な有効性と安全性に関する懸念の影響を受けており、これらの問題に対処し市場成長を維持するために継続的な研究開発が必要となっている。

市場機会:

同市場は、美容施術に対する需要の増大とセルフケアの傾向の高まりによって大きなビジネスチャンスをもたらしている。より効率的で安全なレーザーの開発など、レーザー技術の革新は、非侵襲的治療に対する消費者の需要の高まりに対応している。デジタル・プラットフォームと遠隔医療の拡大は、市場成長のための新たなチャネルを提供し、より広い範囲とアクセスを可能にする。研究開発への投資の増加は、戦略的パートナーシップやコラボレーションと相まって、新たな機会を活用し、非アブレイティブ皮膚レーザー市場で競争力を維持するために不可欠である。

レポートで回答された主な質問

- 世界の非切除皮膚レーザー市場の成長を促進する主な要因は何か?
- どの種類の非切除レーザーが様々な用途で採用されているか?
- 技術進歩は非切除皮膚レーザー市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- 非切除式皮膚レーザー市場の主要プレーヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の非切除型皮膚レーザー市場の新たな動向と将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

Syneron Medical社、Cutera Inc.社、Lumenis Ltd.社など、世界の非アブレイティブ皮膚レーザー市場の主要企業は、市場ポジションを維持するために、技術革新、製品差別化、戦略的提携に注力しています。これらの企業は、レーザー技術を強化し、治療結果を改善するために研究開発に多額の投資を行っている。皮膚科医、美容外科医、医療スパ経営者とのコラボレーションは、市場へのアクセスを容易にし、新技術の採用を促進する。消費者教育、高品質の製品、包括的なマーケティング戦略を重視することは、進化する非アブレイティブ皮膚レーザー市場において市場成長とブランドロイヤルティを促進するために極めて重要である。

主要企業のプロファイル

- Alma Lasers社
- ボシュ・ヘルス・カンパニーズ社
- キュテラ社
- シノージャー
- フォトナ
- ルメニス社
- サイトン
- ソルタメディカル社
- シネロン・キャンデラ
- ヴィーナスコンセプト
- アスクレピオン・レーザー・テクノロジーズ
- デカ・エム・エル・エー
- ルトロニック・コーポレーション
- クアンタシステムS.p.A.
- 北京ヌブウェイS&T有限公司
- コスメッドグループ
- ウォンテック
- 上海佛山薬業(集団)有限公司

非アブレイティブ皮膚レーザー市場の産業セグメンテーション

製品別

- 固体レーザー
- パルスダイレーザー

用途別

- 脱毛
- 顔の若返り
- タトゥー除去
- 傷跡治療
- 皮膚癌
- 乾癬
- 白斑
- 静脈瘤
- 光線性角化症
- 創傷治療
- その他

エンドユーザー別

- 病院
- 外来外科センター
- 皮膚科・美容クリニック

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)







ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.開発・イノベーション動向
4.付加価値に関する洞察
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品仕様/機能分析
4.3.インストールベースシナリオ
4.4.国別の規制状況
4.5.最近の製品承認/上市
4.6.技術の進歩
4.7.バリューチェーン分析
4.8.地域別PESTLE分析
4.9.ポーター分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の医療費見通し
5.1.3.世界のパーソナルケア市場概要
5.1.4.皮膚科用レーザーの世界市場概観
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.非侵襲的な美容処置に対する需要の増加
5.2.2.皮膚疾患や症状の有病率の上昇
5.2.3.非切除レーザー技術の進歩
5.2.4.非アブレイティブレーザー治療の利点に関する意識の高まり
5.2.5.可処分所得の増加と身だしなみへの支出
5.2.6.人口の高齢化とアンチエイジング治療への需要の高まり
5.2.7.メーカーによる技術革新と製品上市
5.2.8.非切除レーザー治療に対する有利な償還政策
5.2.9.肥満の有病率の増加とボディコンツアー治療への需要
5.2.10.医療観光産業の成長と新興市場における非アブレイティブレーザー治療の需要増加
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19危機-影響評価
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.用途別
6.1.3.エンドユーザー別
6.1.4.地域別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場の需要量(単位)分析2019-2023年と予測、2024-2033年
7.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.歯科用画像診断機器の世界市場-価格分析
8.1.世界平均価格分析ベンチマーク
8.2.地域平均価格分析ベンチマーク
8.3.価格設定の前提
9.世界市場の需要額または規模(US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
9.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対価格機会分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)&数量(ユニット)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)&数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.固体レーザー
10.3.1.1.ダイオードレーザー
10.3.1.2.Nd:YAGレーザー
10.3.1.3.Er:YAGレーザー
10.3.2.パルスダイレーザー
10.4.製品別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、用途別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:用途別、2019-2023年
11.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.脱毛
11.3.2.顔の若返り
11.3.3.タトゥー除去
11.3.4.傷跡治療
11.3.5.皮膚癌
11.3.6.乾癬
11.3.7.白斑
11.3.8.下肢静脈瘤
11.3.9.光線性角化症
11.3.10.創傷治療
11.3.11.その他
11.4.用途別市場魅力度分析
12.エンドユーザー別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
12.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.病院
12.3.2.外来手術センター
12.3.3.皮膚科・美容クリニック
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
13.1.はじめに
13.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)&数量(ユニット)動向分析、2019-2023年
13.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)&数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量(台数)動向分析
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.製品別
14.3.3.用途別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.用途別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.米国市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.用途別
14.8.1.2.3.エンドユーザー別
14.8.2.カナダ市場分析
14.8.2.1.はじめに
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.用途別
14.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ブラジル
15.3.1.2.メキシコ
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.製品別
15.3.3.用途別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.製品別
15.4.2.用途別
15.4.3.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.ブラジル市場分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.用途別
15.8.1.2.3.エンドユーザー別
15.8.2.メキシコ市場分析
15.8.2.1.序論
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.用途別
15.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.8.3.アルゼンチン市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.用途別
15.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.欧州市場2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)推移分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.英国
16.3.1.2.フランス
16.3.1.3.イタリア
16.3.1.4.スペイン
16.3.1.5.ドイツ
16.3.1.6.ロシア
16.3.1.7.ベネルクス
16.3.1.8.その他のヨーロッパ
16.3.2.製品別
16.3.3.用途別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.英国市場分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.用途別
16.8.1.2.3.エンドユーザー別
16.8.2.フランス市場分析
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.用途別
16.8.2.2.3.エンドユーザー別
16.8.3.イタリア市場分析
16.8.3.1.はじめに
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.用途別
16.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.8.4.スペイン市場分析
16.8.4.1.はじめに
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.製品別
16.8.4.2.2.用途別
16.8.4.2.3.エンドユーザー別
16.8.5.ドイツ市場分析
16.8.5.1.はじめに
16.8.5.2.市場分類別分析と予測
16.8.5.2.1.製品別
16.8.5.2.2.用途別
16.8.5.2.3.エンドユーザー別
16.8.6.ロシア各国市場分析
16.8.6.1.導入
16.8.6.2.市場分類別分析と予測
16.8.6.2.1.製品別
16.8.6.2.2.用途別
16.8.6.2.3.エンドユーザー別
16.8.7.ベネルクス王国の市場分析
16.8.7.1.序論
16.8.7.2.市場分類別分析と予測
16.8.7.2.1.製品別
16.8.7.2.2.用途別
16.8.7.2.3.エンドユーザー別
17.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.製品別
17.3.3.用途別
17.3.4.エンドユーザー別
17.3.5.市場魅力度分析
17.3.6.国別
17.3.7.製品別
17.3.8.用途別
17.3.9.エンドユーザー別
17.4.市場動向
17.5.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.国別分析と予測
17.7.1.中国市場の分析
17.7.1.1.はじめに
17.7.1.2.市場分類別分析と予測
17.7.1.2.1.製品別
17.7.1.2.2.用途別
17.7.1.2.3.エンドユーザー別
17.7.2.日本市場分析
17.7.2.1.はじめに
17.7.2.2.市場分類別分析と予測
17.7.2.2.1.製品別
17.7.2.2.2.用途別
17.7.2.2.3.エンドユーザー別
17.7.3.韓国市場分析
17.7.3.1.序論
17.7.3.2.市場分類別分析と予測
17.7.3.2.1.製品別
17.7.3.2.2.用途別
17.7.3.2.3.エンドユーザー別
18.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.タイ
18.3.1.3.マレーシア
18.3.1.4.インドネシア
18.3.1.5.その他の南アジア
18.3.2.製品別
18.3.3.用途別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.用途別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.インド市場の分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.用途別
18.8.1.2.3.エンドユーザー別
18.8.2.タイ市場分析
18.8.2.1.序論
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.用途別
18.8.2.2.3.エンドユーザー別
18.8.3.マレーシア市場分析
18.8.3.1.序論
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.製品別
18.8.3.2.2.用途別
18.8.3.2.3.エンドユーザー別
18.8.4.インドネシア市場分析
18.8.4.1.序論
18.8.4.2.市場分類別分析と予測
18.8.4.2.1.製品別
18.8.4.2.2.用途別
18.8.4.2.3.エンドユーザー別
19.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)動向分析
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.製品別
19.3.3.用途別
19.3.4.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.用途別
19.4.4.エンドユーザー別
19.5.市場動向
19.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
19.7.促進要因と阻害要因-影響分析
19.8.国別分析と予測
19.8.1.オーストラリア市場分析
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.製品別
19.8.1.2.2.用途別
19.8.1.2.3.エンドユーザー別
19.8.2.ニュージーランド市場分析
19.8.2.1.導入
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.製品別
19.8.2.2.2.用途別
19.8.2.2.3.エンドユーザー別
20.中東・アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019-2023年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析・予測、2024-2033年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC
20.3.1.2.南アフリカ
20.3.1.3.トルコ
20.3.1.4.その他のMEA
20.3.2.製品別
20.3.3.用途別
20.3.4.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.用途別
20.4.4.エンドユーザー別
20.5.市場動向
20.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
20.7.促進要因と阻害要因-影響分析
20.8.国別分析と予測
20.8.1.GCC諸国市場分析
20.8.1.1.はじめに
20.8.1.2.市場分類別分析と予測
20.8.1.2.1.製品別
20.8.1.2.2.用途別
20.8.1.2.3.エンドユーザー別
20.8.2.南アフリカ市場分析
20.8.2.1.はじめに
20.8.2.2.市場分類別分析と予測
20.8.2.2.1.製品別
20.8.2.2.2.用途別
20.8.2.2.3.エンドユーザー別
20.8.3.トルコ市場の分析
20.8.3.1.序論
20.8.3.2.市場分類別分析と予測
20.8.3.2.1.製品別
20.8.3.2.2.用途別
20.8.3.2.3.エンドユーザー別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.上位企業の市場シェア分析(%)
21.3.市場プレゼンス分析
21.3.1.地域別シェア
21.3.2.プレイヤーの製品フットプリント
21.3.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
22.競争分析
22.1.競争ダッシュボード
22.2.主要プレーヤー別のブランドおよびプロモーション戦略
22.3.主要開発分析
22.4.競争の深層
22.4.1.アルマ・レーザー
22.4.1.1.概要
22.4.1.2.製品ポートフォリオ
22.4.1.3.主要財務データ
22.4.1.4.SWOT分析
22.4.1.5.主要開発
22.4.1.6.販売拠点
22.4.1.7.戦略の概要
22.4.1.7.1.マーケティング戦略
22.4.1.7.2.製品戦略
22.4.1.7.3.チャネル戦略
22.4.2.ボシュ・ヘルス・カンパニーズ
22.4.2.1.概要
22.4.2.2.製品ポートフォリオ
22.4.2.3.主要財務データ
22.4.2.4.SWOT分析
22.4.2.5.主要開発
22.4.2.6.販売拠点
22.4.2.7.戦略の概要
22.4.2.7.1.マーケティング戦略
22.4.2.7.2.製品戦略
22.4.2.7.3.チャネル戦略
22.4.3.キュテラ社
22.4.3.1.概要
22.4.3.2.製品ポートフォリオ
22.4.3.3.主要財務データ
22.4.3.4.SWOT分析
22.4.3.5.主要開発
22.4.3.6.販売拠点
22.4.3.7.戦略の概要
22.4.3.7.1.マーケティング戦略
22.4.3.7.2.製品戦略
22.4.3.7.3.チャネル戦略
22.4.4.シノシュア
22.4.4.1.概要
22.4.4.2.製品ポートフォリオ
22.4.4.3.主要財務データ
22.4.4.4.SWOT分析
22.4.4.5.主要開発
22.4.4.6.販売拠点
22.4.4.7.戦略の概要
22.4.4.7.1.マーケティング戦略
22.4.4.7.2.製品戦略
22.4.4.7.3.チャネル戦略
22.4.5.フォトナ
22.4.5.1.概要
22.4.5.2.製品ポートフォリオ
22.4.5.3.主要財務データ
22.4.5.4.SWOT分析
22.4.5.5.主要開発
22.4.5.6.販売拠点
22.4.5.7.戦略の概要
22.4.5.7.1.マーケティング戦略
22.4.5.7.2.製品戦略
22.4.5.7.3.チャネル戦略
22.4.6.ルメニス社
22.4.6.1.概要
22.4.6.2.製品ポートフォリオ
22.4.6.3.主要財務データ
22.4.6.4.SWOT分析
22.4.6.5.主要開発
22.4.6.6.販売拠点
22.4.6.7.戦略の概要
22.4.6.7.1.マーケティング戦略
22.4.6.7.2.製品戦略
22.4.6.7.3.チャネル戦略
22.4.7.サイトン社
22.4.7.1.概要
22.4.7.2.製品ポートフォリオ
22.4.7.3.主要財務データ
22.4.7.4.SWOT分析
22.4.7.5.主要開発
22.4.7.6.販売拠点
22.4.7.7.戦略の概要
22.4.7.7.1.マーケティング戦略
22.4.7.7.2.製品戦略
22.4.7.7.3.チャネル戦略
22.4.8.ソルタメディカル
22.4.8.1.概要
22.4.8.2.製品ポートフォリオ
22.4.8.3.主要財務データ
22.4.8.4.SWOT分析
22.4.8.5.主要開発
22.4.8.6.販売拠点
22.4.8.7.戦略の概要
22.4.8.7.1.マーケティング戦略
22.4.8.7.2.製品戦略
22.4.8.7.3.チャネル戦略
22.4.9.シネロン・キャンデラ
22.4.9.1.概要
22.4.9.2.製品ポートフォリオ
22.4.9.3.主要財務データ
22.4.9.4.SWOT分析
22.4.9.5.主要開発
22.4.9.6.販売拠点
22.4.9.7.戦略の概要
22.4.9.7.1.マーケティング戦略
22.4.9.7.2.製品戦略
22.4.9.7.3.チャネル戦略
22.4.10.ヴィーナスコンセプト
22.4.10.1.概要
22.4.10.2.製品ポートフォリオ
22.4.10.3.主要財務データ
22.4.10.4.SWOT分析
22.4.10.5.主要開発
22.4.10.6.販売拠点
22.4.10.7.戦略の概要
22.4.10.7.1.マーケティング戦略
22.4.10.7.2.製品戦略
22.4.10.7.3.チャネル戦略
22.4.11.アスクレピオン・レーザー・テクノロジーズGmbH
22.4.11.1.概要
22.4.11.2.製品ポートフォリオ
22.4.11.3.主要財務データ
22.4.11.4.SWOT分析
22.4.11.5.主要開発
22.4.11.6.販売拠点
22.4.11.7.戦略の概要
22.4.11.7.1.マーケティング戦略
22.4.11.7.2.製品戦略
22.4.11.7.3.チャネル戦略
22.4.12.DEKA M.E.L.A. srl
22.4.12.1.概要
22.4.12.2.製品ポートフォリオ
22.4.12.3.主要財務データ
22.4.12.4.SWOT分析
22.4.12.5.主要開発
22.4.12.6.販売拠点
22.4.12.7.戦略の概要
22.4.12.7.1.マーケティング戦略
22.4.12.7.2.製品戦略
22.4.12.7.3.チャネル戦略
22.4.13.ルートロニック・コーポレーション
22.4.13.1.概要
22.4.13.2.製品ポートフォリオ
22.4.13.3.主要財務データ
22.4.13.4.SWOT分析
22.4.13.5.主要開発
22.4.13.6.販売拠点
22.4.13.7.戦略の概要
22.4.13.7.1.マーケティング戦略
22.4.13.7.2.製品戦略
22.4.13.7.3.チャネル戦略
22.4.14.クアンタ・システムS.p.A.
22.4.14.1.概要
22.4.14.2.製品ポートフォリオ
22.4.14.3.主要財務データ
22.4.14.4.SWOT分析
22.4.14.5.主要開発
22.4.14.6.販売拠点
22.4.14.7.戦略の概要
22.4.14.7.1.マーケティング戦略
22.4.14.7.2.製品戦略
22.4.14.7.3.チャネル戦略
22.4.15.北京ヌブウェイS&T有限公司
22.4.15.1.概要
22.4.15.2.製品ポートフォリオ
22.4.15.3.主要財務データ
22.4.15.4.SWOT分析
22.4.15.5.主要開発
22.4.15.6.販売拠点
22.4.15.7.戦略の概要
22.4.15.7.1.マーケティング戦略
22.4.15.7.2.製品戦略
22.4.15.7.3.チャネル戦略
22.4.16.コスメドグループ
22.4.16.1.概要
22.4.16.2.製品ポートフォリオ
22.4.16.3.主要財務データ
22.4.16.4.SWOT分析
22.4.16.5.主要開発
22.4.16.6.販売拠点
22.4.16.7.戦略の概要
22.4.16.7.1.マーケティング戦略
22.4.16.7.2.製品戦略
22.4.16.7.3.チャネル戦略
22.4.17.ウォンテック
22.4.17.1.概要
22.4.17.2.製品ポートフォリオ
22.4.17.3.主要財務データ
22.4.17.4.SWOT分析
22.4.17.5.主要開発
22.4.17.6.販売拠点
22.4.17.7.戦略の概要
22.4.17.7.1.マーケティング戦略
22.4.17.7.2.製品戦略
22.4.17.7.3.チャネル戦略
22.4.18.上海佛山薬業(集団)有限公司
22.4.18.1.概要
22.4.18.2.製品ポートフォリオ
22.4.18.3.主要財務データ
22.4.18.4.SWOT分析
22.4.18.5.主要開発
22.4.18.6.販売拠点
22.4.18.7.戦略の概要
22.4.18.7.1.マーケティング戦略
22.4.18.7.2.製品戦略
22.4.18.7.3.チャネル戦略
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently released an extensive report on the global Non-Ablative Dermal Lasers Market. This report provides a detailed analysis of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering a comprehensive understanding of the market landscape.

Key Insights:

• Non-Ablative Dermal Lasers Market Size (2024E): USD 1,506.0 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 2,856.10 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 7.4%

Non-Ablative Dermal Lasers Market - Report Scope:

The Non-Ablative Dermal Lasers Market encompasses various laser technologies designed to treat skin conditions without removing the outer skin layer. This market includes different types of non-ablative lasers, such as fractional lasers, radiofrequency lasers, and infrared lasers, which are essential for addressing skin aging, pigmentation, and vascular lesions. It serves a wide range of segments, including dermatology clinics, cosmetic surgery centers, and medical spas, and is distributed through diverse channels like direct sales, online platforms, and distributor networks. Market growth is driven by increasing consumer demand for minimally invasive cosmetic procedures, rising awareness of skin health, and advancements in laser technology.

Market Growth Drivers:

Several factors propel the global Non-Ablative Dermal Lasers Market. The growing preference for non-invasive cosmetic treatments over traditional surgical options is a significant driver. Advancements in laser technologies, which offer improved safety and efficacy, further boost market growth. Additionally, the rising incidence of skin conditions and aging signs, coupled with increasing disposable incomes, contributes to the market's expansion. The widespread adoption of laser treatments for both aesthetic and medical purposes also supports market growth.

Market Restraints:

Despite favorable growth prospects, the Non-Ablative Dermal Lasers Market faces challenges related to the high cost of advanced laser equipment and potential side effects associated with laser treatments. Regulatory constraints and the need for skilled professionals to operate these devices can limit market penetration. The presence of numerous local and unorganized players offering lower-cost alternatives also poses a challenge to established brands. Additionally, the market is influenced by concerns about the long-term efficacy and safety of laser treatments, necessitating ongoing research and development to address these issues and sustain market growth.

Market Opportunities:

The market presents significant opportunities driven by the increasing demand for aesthetic procedures and the growing trend of self-care. Innovations in laser technologies, such as the development of more efficient and safer lasers, cater to the rising consumer demand for non-invasive treatments. The expansion of digital platforms and telemedicine offers new channels for market growth, enabling wider reach and accessibility. Increased investments in research and development, coupled with strategic partnerships and collaborations, are essential for capitalizing on emerging opportunities and maintaining a competitive edge in the Non-Ablative Dermal Lasers Market.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the Non-Ablative Dermal Lasers Market globally?
• Which types of non-ablative lasers are leading in adoption across various applications?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the Non-Ablative Dermal Lasers Market?
• Who are the key players in the Non-Ablative Dermal Lasers Market, and what strategies are they employing to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global Non-Ablative Dermal Lasers Market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global Non-Ablative Dermal Lasers Market, including Syneron Medical, Cutera Inc., and Lumenis Ltd., focus on innovation, product differentiation, and strategic collaborations to maintain their market position. These companies invest heavily in research and development to enhance laser technologies and improve treatment outcomes. Collaborations with dermatologists, cosmetic surgeons, and medical spa operators facilitate market access and promote the adoption of new technologies. Emphasis on consumer education, high-quality products, and comprehensive marketing strategies is crucial for fostering market growth and brand loyalty in the evolving Non-Ablative Dermal Lasers Market landscape.

Key Companies Profiled:

• Alma Lasers
• Bausch Health Companies Inc.
• Cutera, Inc.
• Cynosure
• Fotona
• Lumenis Ltd.
• Sciton Inc.
• Solta Medical, Inc.
• Syneron Candela
• Venus Concept
• Asclepion Laser Technologies GmbH
• DEKA M.E.L.A.
• Lutronic Corporation
• Quanta System S.p.A.
• Beijing Nubway S&T Co., Ltd.
• Cosmed Group
• Wontech Co., Ltd.
• Shanghai Fosun Pharmaceutical (Group) Co., Ltd.

Non-Ablative Dermal Lasers Market Industry Segmentation

By Product:

• Solid-state Lasers
• Pulsed Dye Lasers

By Application:

• Hair Removal
• Facial Rejuvenation
• Tattoo Removal
• Scar Treatment
• Skin Cancer
• Psoriasis
• Vitiligo
• Varicose Veins
• Actinic Keratosis
• Wound Treatment
• Others

By End User:

• Hospitals
• Ambulatory Surgical Centers
• Dermatology & Cosmetic Clinics

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)







ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply-Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Development/Innovation Trends
4. Value Added Insights
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product Specifications/Feature Analysis
4.3. Installed Base Scenario
4.4. Regulatory Landscape, By Country
4.5. Recent Product Approvals/Launches
4.6. Technology Advancements
4.7. Value Chain Analysis
4.8. PESTLE Analysis, By Region
4.9. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook
5.1.3. Global Personal Care Market Overview
5.1.4. Global Dermatology Lasers Market Overview
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Increasing Demand for Non-Invasive Cosmetic Procedures
5.2.2. Rising Prevalence of Skin Disorders and Conditions
5.2.3. Advancements in Non-Ablative Laser Technology
5.2.4. Growing Awareness About the Benefits of Non-Ablative Laser Treatments
5.2.5. Increasing Disposable Income and Spending On Personal Grooming
5.2.6. Aging Population and Rising Demand for Anti-Aging Treatments
5.2.7. Technological Innovations and Product Launches by Manufacturers
5.2.8. Favorable Reimbursement Policies for Non-Ablative Laser Treatments
5.2.9. Increasing Prevalence of Obesity and Demand for Body Contouring Treatments
5.2.10. Growing Medical Tourism Industry and Increasing Demand for Non-Ablative Laser Treatments in Emerging Markets
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis - Impact Assessment
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Application
6.1.3. By End User
6.1.4. By Region
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market Demand Volume (Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Dental Imaging Equipment Market - Pricing Analysis
8.1. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8.2. Regional Average Pricing Analysis Benchmark
8.3. Pricing Assumptions
9. Global Market Demand Value or Size (US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
10.3.1. Solid-State Lasers
10.3.1.1. Diode Lasers
10.3.1.2. Nd:YAG Lasers
10.3.1.3. Er:YAG Lasers
10.3.2. Pulsed Dye Lasers
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Application, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
11.3.1. Hair Removal
11.3.2. Facial Rejuvenation
11.3.3. Tattoo Removal
11.3.4. Scar Treatment
11.3.5. Skin Cancer
11.3.6. Psoriasis
11.3.7. Vitiligo
11.3.8. Varicose Veins
11.3.9. Actinic Keratosis
11.3.10. Wound Treatment
11.3.11. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By Application
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End User, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
12.3.1. Hospitals
12.3.2. Ambulatory Surgical Centers
12.3.3. Dermatology & Cosmetic Clinics
12.4. Market Attractiveness Analysis By End User
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) & Volume (Units) Trend Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current Market Size (US$ Mn) & Volume (Units) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Product
14.3.3. By Application
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Application
14.4.4. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. U.S. Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By Application
14.8.1.2.3. By End User
14.8.2. Canada Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By Application
14.8.2.2.3. By End User
15. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Brazil
15.3.1.2. Mexico
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Product
15.3.3. By Application
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Product
15.4.2. By Application
15.4.3. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. Brazil Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Application
15.8.1.2.3. By End User
15.8.2. Mexico Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Application
15.8.2.2.3. By End User
15.8.3. Argentina Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By Application
15.8.3.2.3. By End User
16. Europe Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend ;Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. U.K.
16.3.1.2. France
16.3.1.3. Italy
16.3.1.4. Spain
16.3.1.5. Germany
16.3.1.6. Russia
16.3.1.7. BENELUX
16.3.1.8. Rest of Europe
16.3.2. By Product
16.3.3. By Application
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Application
16.4.4. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. U.K. Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Application
16.8.1.2.3. By End User
16.8.2. France Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Application
16.8.2.2.3. By End User
16.8.3. Italy Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By Application
16.8.3.2.3. By End User
16.8.4. Spain Market Analysis
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Product
16.8.4.2.2. By Application
16.8.4.2.3. By End User
16.8.5. Germany Market Analysis
16.8.5.1. Introduction
16.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.5.2.1. By Product
16.8.5.2.2. By Application
16.8.5.2.3. By End User
16.8.6. Russia Countries Market Analysis
16.8.6.1. Introduction
16.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.6.2.1. By Product
16.8.6.2.2. By Application
16.8.6.2.3. By End User
16.8.7. BENELUX Kingdom Market Analysis
16.8.7.1. Introduction
16.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.7.2.1. By Product
16.8.7.2.2. By Application
16.8.7.2.3. By End User
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Product
17.3.3. By Application
17.3.4. By End User
17.3.5. Market Attractiveness Analysis
17.3.6. By Country
17.3.7. By Product
17.3.8. By Application
17.3.9. By End User
17.4. Market Trends
17.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Country Level Analysis & Forecast
17.7.1. China Market Analysis
17.7.1.1. Introduction
17.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.1.2.1. By Product
17.7.1.2.2. By Application
17.7.1.2.3. By End User
17.7.2. Japan Market Analysis
17.7.2.1. Introduction
17.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.2.2.1. By Product
17.7.2.2.2. By Application
17.7.2.2.3. By End User
17.7.3. South Korea Market Analysis
17.7.3.1. Introduction
17.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.3.2.1. By Product
17.7.3.2.2. By Application
17.7.3.2.3. By End User
18. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Thailand
18.3.1.3. Malaysia
18.3.1.4. Indonesia
18.3.1.5. Rest of South Asia
18.3.2. By Product
18.3.3. By Application
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Application
18.4.4. By End User
18.5. Market Trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. India Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Product
18.8.1.2.2. By Application
18.8.1.2.3. By End User
18.8.2. Thailand Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Product
18.8.2.2.2. By Application
18.8.2.2.3. By End User
18.8.3. Malaysia Market Analysis
18.8.3.1. Introduction
18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.3.2.1. By Product
18.8.3.2.2. By Application
18.8.3.2.3. By End User
18.8.4. Indonesia Market Analysis
18.8.4.1. Introduction
18.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.4.2.1. By Product
18.8.4.2.2. By Application
18.8.4.2.3. By End User
19. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Product
19.3.3. By Application
19.3.4. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Application
19.4.4. By End User
19.5. Market Trends
19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. Australia Market Analysis
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Product
19.8.1.2.2. By Application
19.8.1.2.3. By End User
19.8.2. New Zealand Market Analysis
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Product
19.8.2.2.2. By Application
19.8.2.2.3. By End User
20. Middle East & Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC
20.3.1.2. South Africa
20.3.1.3. Türkiye
20.3.1.4. Rest of MEA
20.3.2. By Product
20.3.3. By Application
20.3.4. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Application
20.4.4. By End User
20.5. Market Trends
20.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.8. Country Level Analysis & Forecast
20.8.1. GCC Countries Market Analysis
20.8.1.1. Introduction
20.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.1.2.1. By Product
20.8.1.2.2. By Application
20.8.1.2.3. By End User
20.8.2. South Africa Market Analysis
20.8.2.1. Introduction
20.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.2.2.1. By Product
20.8.2.2.2. By Application
20.8.2.2.3. By End User
20.8.3. Türkiye Market Analysis
20.8.3.1. Introduction
20.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.3.2.1. By Product
20.8.3.2.2. By Application
20.8.3.2.3. By End User
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies
21.2. Market Share Analysis of Top Players (%)
21.3. Market Presence Analysis
21.3.1. By Regional Footprint of Players
21.3.2. Product Footprint of Players
21.3.3. Channel Footprint of Players
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Branding and Promotional Strategies, By Key Players
22.3. Key Development Analysis
22.4. Competition Deep Dive
22.4.1. Alma Lasers
22.4.1.1. Overview
22.4.1.2. Product Portfolio
22.4.1.3. Key Financials
22.4.1.4. SWOT Analysis
22.4.1.5. Key Developments
22.4.1.6. Sales Footprint
22.4.1.7. Strategy Overview
22.4.1.7.1. Marketing Strategy
22.4.1.7.2. Product Strategy
22.4.1.7.3. Channel Strategy
22.4.2. Bausch Health Companies Inc.
22.4.2.1. Overview
22.4.2.2. Product Portfolio
22.4.2.3. Key Financials
22.4.2.4. SWOT Analysis
22.4.2.5. Key Developments
22.4.2.6. Sales Footprint
22.4.2.7. Strategy Overview
22.4.2.7.1. Marketing Strategy
22.4.2.7.2. Product Strategy
22.4.2.7.3. Channel Strategy
22.4.3. Cutera, Inc.
22.4.3.1. Overview
22.4.3.2. Product Portfolio
22.4.3.3. Key Financials
22.4.3.4. SWOT Analysis
22.4.3.5. Key Developments
22.4.3.6. Sales Footprint
22.4.3.7. Strategy Overview
22.4.3.7.1. Marketing Strategy
22.4.3.7.2. Product Strategy
22.4.3.7.3. Channel Strategy
22.4.4. Cynosure
22.4.4.1. Overview
22.4.4.2. Product Portfolio
22.4.4.3. Key Financials
22.4.4.4. SWOT Analysis
22.4.4.5. Key Developments
22.4.4.6. Sales Footprint
22.4.4.7. Strategy Overview
22.4.4.7.1. Marketing Strategy
22.4.4.7.2. Product Strategy
22.4.4.7.3. Channel Strategy
22.4.5. Fotona
22.4.5.1. Overview
22.4.5.2. Product Portfolio
22.4.5.3. Key Financials
22.4.5.4. SWOT Analysis
22.4.5.5. Key Developments
22.4.5.6. Sales Footprint
22.4.5.7. Strategy Overview
22.4.5.7.1. Marketing Strategy
22.4.5.7.2. Product Strategy
22.4.5.7.3. Channel Strategy
22.4.6. Lumenis Ltd.
22.4.6.1. Overview
22.4.6.2. Product Portfolio
22.4.6.3. Key Financials
22.4.6.4. SWOT Analysis
22.4.6.5. Key Developments
22.4.6.6. Sales Footprint
22.4.6.7. Strategy Overview
22.4.6.7.1. Marketing Strategy
22.4.6.7.2. Product Strategy
22.4.6.7.3. Channel Strategy
22.4.7. Sciton Inc.
22.4.7.1. Overview
22.4.7.2. Product Portfolio
22.4.7.3. Key Financials
22.4.7.4. SWOT Analysis
22.4.7.5. Key Developments
22.4.7.6. Sales Footprint
22.4.7.7. Strategy Overview
22.4.7.7.1. Marketing Strategy
22.4.7.7.2. Product Strategy
22.4.7.7.3. Channel Strategy
22.4.8. Solta Medical, Inc.
22.4.8.1. Overview
22.4.8.2. Product Portfolio
22.4.8.3. Key Financials
22.4.8.4. SWOT Analysis
22.4.8.5. Key Developments
22.4.8.6. Sales Footprint
22.4.8.7. Strategy Overview
22.4.8.7.1. Marketing Strategy
22.4.8.7.2. Product Strategy
22.4.8.7.3. Channel Strategy
22.4.9. Syneron Candela
22.4.9.1. Overview
22.4.9.2. Product Portfolio
22.4.9.3. Key Financials
22.4.9.4. SWOT Analysis
22.4.9.5. Key Developments
22.4.9.6. Sales Footprint
22.4.9.7. Strategy Overview
22.4.9.7.1. Marketing Strategy
22.4.9.7.2. Product Strategy
22.4.9.7.3. Channel Strategy
22.4.10. Venus Concept
22.4.10.1. Overview
22.4.10.2. Product Portfolio
22.4.10.3. Key Financials
22.4.10.4. SWOT Analysis
22.4.10.5. Key Developments
22.4.10.6. Sales Footprint
22.4.10.7. Strategy Overview
22.4.10.7.1. Marketing Strategy
22.4.10.7.2. Product Strategy
22.4.10.7.3. Channel Strategy
22.4.11. Asclepion Laser Technologies GmbH
22.4.11.1. Overview
22.4.11.2. Product Portfolio
22.4.11.3. Key Financials
22.4.11.4. SWOT Analysis
22.4.11.5. Key Developments
22.4.11.6. Sales Footprint
22.4.11.7. Strategy Overview
22.4.11.7.1. Marketing Strategy
22.4.11.7.2. Product Strategy
22.4.11.7.3. Channel Strategy
22.4.12. DEKA M.E.L.A. srl
22.4.12.1. Overview
22.4.12.2. Product Portfolio
22.4.12.3. Key Financials
22.4.12.4. SWOT Analysis
22.4.12.5. Key Developments
22.4.12.6. Sales Footprint
22.4.12.7. Strategy Overview
22.4.12.7.1. Marketing Strategy
22.4.12.7.2. Product Strategy
22.4.12.7.3. Channel Strategy
22.4.13. Lutronic Corporation
22.4.13.1. Overview
22.4.13.2. Product Portfolio
22.4.13.3. Key Financials
22.4.13.4. SWOT Analysis
22.4.13.5. Key Developments
22.4.13.6. Sales Footprint
22.4.13.7. Strategy Overview
22.4.13.7.1. Marketing Strategy
22.4.13.7.2. Product Strategy
22.4.13.7.3. Channel Strategy
22.4.14. Quanta System S.p.A.
22.4.14.1. Overview
22.4.14.2. Product Portfolio
22.4.14.3. Key Financials
22.4.14.4. SWOT Analysis
22.4.14.5. Key Developments
22.4.14.6. Sales Footprint
22.4.14.7. Strategy Overview
22.4.14.7.1. Marketing Strategy
22.4.14.7.2. Product Strategy
22.4.14.7.3. Channel Strategy
22.4.15. Beijing Nubway S&T Co., Ltd.
22.4.15.1. Overview
22.4.15.2. Product Portfolio
22.4.15.3. Key Financials
22.4.15.4. SWOT Analysis
22.4.15.5. Key Developments
22.4.15.6. Sales Footprint
22.4.15.7. Strategy Overview
22.4.15.7.1. Marketing Strategy
22.4.15.7.2. Product Strategy
22.4.15.7.3. Channel Strategy
22.4.16. Cosmed Group
22.4.16.1. Overview
22.4.16.2. Product Portfolio
22.4.16.3. Key Financials
22.4.16.4. SWOT Analysis
22.4.16.5. Key Developments
22.4.16.6. Sales Footprint
22.4.16.7. Strategy Overview
22.4.16.7.1. Marketing Strategy
22.4.16.7.2. Product Strategy
22.4.16.7.3. Channel Strategy
22.4.17. Wontech Co., Ltd.
22.4.17.1. Overview
22.4.17.2. Product Portfolio
22.4.17.3. Key Financials
22.4.17.4. SWOT Analysis
22.4.17.5. Key Developments
22.4.17.6. Sales Footprint
22.4.17.7. Strategy Overview
22.4.17.7.1. Marketing Strategy
22.4.17.7.2. Product Strategy
22.4.17.7.3. Channel Strategy
22.4.18. Shanghai Fosun Pharmaceutical (Group) Co., Ltd.
22.4.18.1. Overview
22.4.18.2. Product Portfolio
22.4.18.3. Key Financials
22.4.18.4. SWOT Analysis
22.4.18.5. Key Developments
22.4.18.6. Sales Footprint
22.4.18.7. Strategy Overview
22.4.18.7.1. Marketing Strategy
22.4.18.7.2. Product Strategy
22.4.18.7.3. Channel Strategy
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Persistence Market Research社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る