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PET放射性トレーサー市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


PET Radioactive Tracers Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界のPET放射性トレーサー市場に関する広範なレポートを出版しました。この詳細な分析により、促進要因、動向、機会、課題などの市場力学に関する重要な洞察が得られ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月9日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のPET放射性トレーサー市場に関する広範なレポートを出版しました。この詳細な分析により、促進要因、動向、機会、課題などの市場力学に関する重要な洞察が得られ、市場構造の包括的な理解が得られます。

主要な洞察

- PET放射性トレーサー市場規模(2024E):1,053.9百万米ドル
- 予測市場価値(2033F): 1,926.30 Million USD19億2630万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 6.9%

PET放射性トレーサー市場 - レポートスコープ:

PET放射性トレーサー市場には、ポジトロン断層撮影(PET)イメージングで疾患の検出やモニタリングに使用される様々な製品が含まれます。正確な画像診断に不可欠なフルオロデオキシグルコース(FDG)、アンモニア、コリンなど、さまざまな種類のPET放射性トレーサーが含まれます。同市場は、病院、画像診断センター、研究機関など様々なセグメントにサービスを提供しており、直接販売、オンラインプラットフォーム、医療用品販売業者を通じて流通している。市場の成長は、イメージング技術の進歩、慢性疾患の増加、疾患の早期発見と個別化医療に対する需要の高まりによって推進されている。

市場成長の促進要因

世界のPET放射性トレーサー市場の成長は、いくつかの要因によって促進されます。PETイメージングとトレーサー開発における技術進歩は、診断能力と精度を向上させます。がん、心血管障害、神経疾患などの慢性疾患の有病率の上昇は、早期診断と治療モニタリングのためのPETイメージング需要を押し上げます。さらに、個別化医療と精密診断への注目の高まりが、PET放射性トレーサーの採用を促進している。医療インフラや研究開発への投資の増加は、市場の拡大をさらに後押ししています。

市場の阻害要因

PET放射性トレーサー市場は成長の可能性があるにもかかわらず、PETイメージングやトレーサーのコストが高く、アクセスや導入が制限されるなどの課題に直面しています。規制上の制約や放射性物質に対する厳しい安全基準は、市場運営を複雑にしている。さらに、PET画像処理には専門的なインフラと訓練を受けた人材が必要であることも市場に影響を与えている。代替イメージング技術との競合や分子イメージングの進歩も課題となる可能性がある。これらの問題に対処するには、コスト削減、規制遵守、継続的な技術革新に注力する必要がある。

市場機会:

PET放射性トレーサー市場は、精密医療のトレンドの高まりとイメージング技術の進歩に牽引される大きな機会を提示している。診断能力を強化した新しい放射性トレーサーや改良型放射性トレーサーの開発は、市場拡大の可能性を秘めている。慢性疾患の増加や高齢化により、PETイメージングサービスの需要が増加している。新興市場への進出、遠隔医療と遠隔診断の成長により、新たな成長の道が開ける。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、革新的なトレーサー製剤の導入は、新たな機会を活用し、市場でのリーダーシップを維持するために不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- PET放射性トレーサー市場の世界的な成長を促進する主な要因は何か?
- PET放射性トレーサーのどの種類と用途が、様々な診断現場で採用されているか?
- 技術進歩はPET放射性トレーサー市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- PET放射性トレーサー市場の主要企業はどこか、また競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているか?
- 世界のPET放射性トレーサー市場の新たな動向と将来展望は?

競争情報とビジネス戦略

GE Healthcare、Siemens Healthineers、Philips Healthcareなど、PET放射性トレーサーの世界市場における主要企業は、競争優位性を獲得するために、技術革新、製品の差別化、戦略的提携に注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、先進的な放射性トレーサーやPET-CT、PET-MRIシステムなどのイメージング技術を開発している。研究機関、病院、診断センターとのコラボレーションにより、市場へのアクセスを容易にし、新製品の採用を促進する。規制遵守、高品質の製品、包括的なマーケティング戦略を重視することで、市場の成長を促進し、進化するPET放射性トレーサー市場においてブランド・ロイヤルティを高めています。

主要企業のプロファイル

- イーライリリー・アンド・カンパニー
- ブルーアース・ダイアグノスティックス
- ランテウス
- シーメンスヘルスケア
- GEヘルスケア
- アドバンスド・アクセラレーター・アプリケーションズ(ノバルティス)
- ローア・ヘルスケア大学
- テリックス・ファーマシューティカルズ・リミテッド
- ジュビラン・ラジオファーマ
- トラシス
- ラジオメディックス社
- IBA ラジオファーマ・ソリューションズ
- ピラマル・イメージング(ライフ・モレキュラー・イメージング)
- カーディナルヘルス
- デュケムバイオ株式会社エヌ・ティ・ティ・ドコモ

PET放射性トレーサー市場の産業区分

製品タイプ別

- F-18
- C-11
- Ga-68
- O-15
- N-13
- 銅-64

用途別

- 神経疾患
- 癌の診断と予後
- 心臓機能障害
- 感染症診断
- その他

エンドユーザー別

- 病院
- 専門診断センター
- がん研究センター
- 学術研究機関

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 中央アジア
- ロシア&ベラルーシ
- バルカン&バルト諸国
- 中東・アフリカ






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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.PETスキャナー設置台数シナリオ
4.2.国別PETスキャン数
4.3.疾患疫学
4.4.製品導入/使用分析
4.5.薬事承認経路
4.6.償還シナリオ
4.7.技術の進歩
4.8.適正製造規範(cGMP)
4.9.バリューチェーン分析
4.10.品質基準/認定
4.11.PESTEL分析
4.12.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP見通し
5.1.2.世界の医療費見通し
5.1.3.がん領域への支出
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.新製品開発
5.2.2.規制の強化
5.2.3.標的治療薬への支出の増加
5.2.4.がんの有病率の増加
5.2.5.地元企業間の戦略的合併・買収
5.2.6.発病に対する意識の高まり
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.2024年市場シナリオ
6.2.COVID-19と影響分析
6.2.1.製品別
6.2.2.用途別
6.2.3.エンドユーザー別
6.2.4.地域別
7.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、製品別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
8.3.製品別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
8.3.1.F-18
8.3.1.1.フロルベタピル
8.3.1.2.フロルベタベン
8.3.1.3.フルテメタモール
8.3.1.4.フルデオキシグルコース
8.3.1.5.フッ化ナトリウム
8.3.1.6.その他
8.3.2.C-11
8.3.2.1.コリン
8.3.2.2.メチオニン
8.3.2.3.その他
8.3.3.Ga-68
8.3.3.1.DOTA-TOC
8.3.3.2.ドータテート
8.3.3.3.DOTANOC
8.3.3.4.その他
8.3.4.O-15
8.3.5.N-13
8.3.6.Cu-64
8.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
9.用途別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:用途別、2019-2023年
9.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.神経疾患
9.3.1.1.アルツハイマー病
9.3.1.2.認知症
9.3.1.3.その他
9.3.2.がんの診断と予後
9.3.2.1.固形がん
9.3.2.2.血液腫瘍
9.3.3.心機能障害
9.3.3.1.心筋梗塞
9.3.3.2.その他
9.3.4.感染症診断
9.3.5.その他
9.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
10.エンドユーザー別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
10.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.病院
10.3.2.専門診断センター
10.3.3.がん研究センター
10.3.4.学術研究機関
10.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
11.1.はじめに
11.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
11.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.東アジア
11.3.4.南アジア・太平洋
11.3.5.西ヨーロッパ
11.3.6.東欧
11.3.7.中央アジア
11.3.8.ロシア&ベラルーシ
11.3.9.バルカン&バルト諸国
11.3.10.中東・アフリカ
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
12.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.製品別
12.3.3.用途別
12.3.4.エンドユーザー別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.製品別
12.4.3.用途別
12.4.4.エンドユーザー別
12.5.主な市場動向
12.6.促進要因と阻害要因-影響分析
12.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
12.8.国別分析と予測
12.8.1.米国市場
12.8.1.1.はじめに
12.8.1.2.市場分類別分析と予測
12.8.1.2.1.製品別
12.8.1.2.2.用途別
12.8.1.2.3.エンドユーザー別
12.8.2.カナダ市場
12.8.2.1.はじめに
12.8.2.2.市場分類別分析と予測
12.8.2.2.1.製品別
12.8.2.2.2.用途別
12.8.2.2.3.エンドユーザー別
13.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.ブラジル
13.3.1.2.アルゼンチン
13.3.1.3.メキシコ
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.製品別
13.3.3.用途別
13.3.4.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.用途別
13.4.4.エンドユーザー別
13.5.主な市場動向
13.6.促進要因と阻害要因-影響分析
13.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
13.8.国別分析と予測
13.8.1.ブラジル市場
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.製品別
13.8.1.2.2.用途別
13.8.1.2.3.エンドユーザー別
13.8.2.アルゼンチン市場
13.8.2.1.序論
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.製品別
13.8.2.2.2.用途別
13.8.2.2.3.エンドユーザー別
13.8.3.メキシコ市場
13.8.3.1.序論
13.8.3.2.市場分類別分析と予測
13.8.3.2.1.製品別
13.8.3.2.2.用途別
13.8.3.2.3.エンドユーザー別
14.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.中国
14.3.1.2.日本
14.3.1.3.韓国
14.3.2.製品別
14.3.3.用途別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.用途別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.主な市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
14.8.国別分析と予測
14.8.1.中国市場
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.用途別
14.8.1.2.3.エンドユーザー別
14.8.2.日本市場
14.8.2.1.はじめに
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.用途別
14.8.2.2.3.エンドユーザー別
14.8.3.韓国市場
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.製品別
14.8.3.2.2.用途別
14.8.3.2.3.エンドユーザー別
15.南アジア・太平洋市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.インド
15.3.1.2.インドネシア
15.3.1.3.タイ
15.3.1.4.フィリピン
15.3.1.5.マレーシア
15.3.1.6.ベトナム
15.3.1.7.その他のASEAN諸国
15.3.1.8.オーストラリア・ニュージーランド
15.3.2.製品別
15.3.3.用途別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.用途別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.主な市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
15.8.国別分析と予測
15.8.1.インド市場
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.用途別
15.8.1.2.3.エンドユーザー別
15.8.2.インドネシア市場
15.8.2.1.序論
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.用途別
15.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.8.3.タイ市場
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.用途別
15.8.3.2.3.エンドユーザー別
15.8.4.フィリピン市場
15.8.4.1.序論
15.8.4.2.市場分類別分析と予測
15.8.4.2.1.製品別
15.8.4.2.2.用途別
15.8.4.2.3.エンドユーザー別
15.8.5.マレーシア市場
15.8.5.1.序論
15.8.5.2.市場分類別分析と予測
15.8.5.2.1.製品別
15.8.5.2.2.用途別
15.8.5.2.3.エンドユーザー別
15.8.6.ベトナム市場
15.8.6.1.序論
15.8.6.2.市場分類別分析と予測
15.8.6.2.1.製品別
15.8.6.2.2.用途別
15.8.6.2.3.エンドユーザー別
15.8.7.オーストラリア・ニュージーランド市場
15.8.7.1.はじめに
15.8.7.2.市場分類別分析と予測
15.8.7.2.1.製品別
15.8.7.2.2.用途別
15.8.7.2.3.エンドユーザー別
16.西欧市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.フランス
16.3.1.3.スペイン
16.3.1.4.イタリア
16.3.1.5.ベネルクス
16.3.1.6.北欧諸国
16.3.1.7.イギリス
16.3.2.製品別
16.3.3.用途別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.主な市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
16.8.国別分析と予測
16.8.1.ドイツ市場
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.用途別
16.8.1.2.3.エンドユーザー別
16.8.2.フランス市場
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.用途別
16.8.2.2.3.エンドユーザー別
16.8.3.スペイン市場
16.8.3.1.はじめに
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.用途別
16.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.8.4.イタリア市場
16.8.4.1.はじめに
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.製品別
16.8.4.2.2.用途別
16.8.4.2.3.エンドユーザー別
16.8.5.ベニュラックス市場
16.8.5.1.はじめに
16.8.5.2.市場分類別分析と予測
16.8.5.2.1.製品別
16.8.5.2.2.用途別
16.8.5.2.3.エンドユーザー別
16.8.6.北欧諸国市場
16.8.6.1.はじめに
16.8.6.2.市場分類別分析と予測
16.8.6.2.1.製品別
16.8.6.2.2.用途別
16.8.6.2.3.エンドユーザー別
16.8.7.イギリス市場
16.8.7.1.序論
16.8.7.2.市場分類別分析と予測
16.8.7.2.1.製品別
16.8.7.2.2.用途別
16.8.7.2.3.エンドユーザー別
17.東欧市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.ポーランド
17.3.1.2.ハンガリー
17.3.1.3.ルーマニア
17.3.1.4.チェコ共和国
17.3.1.5.その他の東欧諸国
17.3.2.製品別
17.3.3.用途別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.用途別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.主な市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
17.8.国別分析と予測
17.8.1.ポーランド市場
17.8.1.1.序論
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.用途別
17.8.1.2.3.エンドユーザー別
17.8.2.ハンガリー市場
17.8.2.1.はじめに
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.用途別
17.8.2.2.3.エンドユーザー別
17.8.3.ルーマニア市場
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.用途別
17.8.3.2.3.エンドユーザー別
17.8.4.チェコ市場
17.8.4.1.序論
17.8.4.2.市場分類別分析と予測
17.8.4.2.1.製品別
17.8.4.2.2.用途別
17.8.4.2.3.エンドユーザー別
18.中央アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.製品別
18.3.2.用途別
18.3.3.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.製品別
18.4.2.用途別
18.4.3.エンドユーザー別
18.5.主な市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
19.ロシア・ベラルーシ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
19.3.1.製品別
19.3.2.用途別
19.3.3.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.製品別
19.4.2.用途別
19.4.3.エンドユーザー別
19.5.主な市場動向
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
20.バルカン・バルト諸国アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
20.3.1.製品別
20.3.2.用途別
20.3.3.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.製品別
20.4.2.用途別
20.4.3.エンドユーザー別
20.5.主な市場動向
20.6.促進要因と阻害要因-影響分析
20.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
21.中東・アフリカ(MEA)市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
21.1.はじめに
21.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
21.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
21.3.1.国別
21.3.1.1.GCC諸国
21.3.1.2.サウジアラビア王国
21.3.1.3.トルコ
21.3.1.4.北アフリカ
21.3.1.5.南アフリカ
21.3.1.6.イスラエル
21.3.2.製品別
21.3.3.用途別
21.3.4.エンドユーザー別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.国別
21.4.2.製品別
21.4.3.用途別
21.4.4.エンドユーザー別
21.5.主な市場動向
21.6.促進要因と阻害要因-影響分析
21.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
21.8.国別分析と予測
21.8.1.GCC諸国市場
21.8.1.1.はじめに
21.8.1.2.市場分類別分析と予測
21.8.1.2.1.製品別
21.8.1.2.2.用途別
21.8.1.2.3.エンドユーザー別
21.8.2.サウジアラビア王国市場
21.8.2.1.序論
21.8.2.2.市場分類別分析と予測
21.8.2.2.1.製品別
21.8.2.2.2.用途別
21.8.2.2.3.エンドユーザー別
21.8.3.トルコ市場
21.8.3.1.序論
21.8.3.2.市場分類別分析と予測
21.8.3.2.1.製品別
21.8.3.2.2.用途別
21.8.3.2.3.エンドユーザー別
21.8.4.北アフリカ市場
21.8.4.1.はじめに
21.8.4.2.市場分類別分析と予測
21.8.4.2.1.製品別
21.8.4.2.2.用途別
21.8.4.2.3.エンドユーザー別
21.8.5.南アフリカ市場
21.8.5.1.はじめに
21.8.5.2.市場分類別分析と予測
21.8.5.2.1.製品別
21.8.5.2.2.用途別
21.8.5.2.3.エンドユーザー別
21.8.6.イスラエル市場
21.8.6.1.序論
21.8.6.2.市場分類別分析と予測
21.8.6.2.1.製品別
21.8.6.2.2.用途別
21.8.6.2.3.エンドユーザー別
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析
22.2.上位企業の市場シェア分析
22.3.市場プレゼンス分析
22.3.1.プレーヤーの地域別フットプリント
22.3.2.プレーヤーによるプラットフォームタイプのフットプリント
22.3.3.プレーヤーによるチャネル別フットプリント
23.競争分析
23.1.競争ダッシュボード
23.2.競合ベンチマーキング
23.3.競合ディープダイブ
23.3.1.イーライリリー・アンド・カンパニー
23.3.1.1.会社概要
23.3.1.2.製品ポートフォリオ
23.3.1.3.販売拠点
23.3.1.4.主要財務状況
23.3.1.5.SWOT分析
23.3.1.6.主要開発
23.3.1.7.戦略の概要
23.3.1.7.1.チャネル戦略
23.3.1.7.2.マーケティング戦略
23.3.1.7.3.製品戦略
23.3.2.ブルーアース診断薬
23.3.2.1.会社概要
23.3.2.2.製品ポートフォリオ
23.3.2.3.販売拠点
23.3.2.4.主要財務状況
23.3.2.5.SWOT分析
23.3.2.6.主要開発
23.3.2.7.戦略の概要
23.3.2.7.1.チャネル戦略
23.3.2.7.2.マーケティング戦略
23.3.2.7.3.製品戦略
23.3.3.ランテウス
23.3.3.1.会社概要
23.3.3.2.製品ポートフォリオ
23.3.3.3.販売拠点
23.3.3.4.主要財務状況
23.3.3.5.SWOT分析
23.3.3.6.主要開発
23.3.3.7.戦略の概要
23.3.3.7.1.チャネル戦略
23.3.3.7.2.マーケティング戦略
23.3.3.7.3.製品戦略
23.3.4.シーメンス・ヘルスケア・プライベート・リミテッド
23.3.4.1.会社概要
23.3.4.2.製品ポートフォリオ
23.3.4.3.販売拠点
23.3.4.4.主要財務状況
23.3.4.5.SWOT分析
23.3.4.6.主要開発
23.3.4.7.戦略の概要
23.3.4.7.1.チャネル戦略
23.3.4.7.2.マーケティング戦略
23.3.4.7.3.製品戦略
23.3.5.GEヘルスケア
23.3.5.1.会社概要
23.3.5.2.製品ポートフォリオ
23.3.5.3.販売拠点
23.3.5.4.主要財務状況
23.3.5.5.SWOT分析
23.3.5.6.主要開発
23.3.5.7.戦略の概要
23.3.5.7.1.チャネル戦略
23.3.5.7.2.マーケティング戦略
23.3.5.7.3.製品戦略
23.3.6.アドバンスト・アクセラレーター・アプリケーション(ノバルティス)
23.3.6.1.会社概要
23.3.6.2.製品ポートフォリオ
23.3.6.3.販売拠点
23.3.6.4.主要財務状況
23.3.6.5.SWOT分析
23.3.6.6.主要開発
23.3.6.7.戦略の概要
23.3.6.7.1.チャネル戦略
23.3.6.7.2.マーケティング戦略
23.3.6.7.3.製品戦略
23.3.7.ローア・ヘルスケア大学
23.3.7.1.会社概要
23.3.7.2.製品ポートフォリオ
23.3.7.3.販売拠点
23.3.7.4.主要財務状況
23.3.7.5.SWOT分析
23.3.7.6.主要開発
23.3.7.7.戦略の概要
23.3.7.7.1.チャネル戦略
23.3.7.7.2.マーケティング戦略
23.3.7.7.3.製品戦略
23.3.8.テリックス・ファーマシューティカルズ・リミテッド
23.3.8.1.会社概要
23.3.8.2.製品ポートフォリオ
23.3.8.3.販売拠点
23.3.8.4.主要財務状況
23.3.8.5.SWOT分析
23.3.8.6.主要開発
23.3.8.7.戦略の概要
23.3.8.7.1.チャネル戦略
23.3.8.7.2.マーケティング戦略
23.3.8.7.3.製品戦略
23.3.9.ジュビラン・ラジオファーマ
23.3.9.1.会社概要
23.3.9.2.製品ポートフォリオ
23.3.9.3.販売拠点
23.3.9.4.主要財務状況
23.3.9.5.SWOT分析
23.3.9.6.主要開発
23.3.9.7.戦略の概要
23.3.9.7.1.チャネル戦略
23.3.9.7.2.マーケティング戦略
23.3.9.7.3.製品戦略
23.3.10.トラシス
23.3.10.1.会社概要
23.3.10.2.製品ポートフォリオ
23.3.10.3.販売拠点
23.3.10.4.主要財務状況
23.3.10.5.SWOT分析
23.3.10.6.主要開発
23.3.10.7.戦略の概要
23.3.10.7.1.チャネル戦略
23.3.10.7.2.マーケティング戦略
23.3.10.7.3.製品戦略
23.3.11.ラジオメディックス社
23.3.11.1.会社概要
23.3.11.2.製品ポートフォリオ
23.3.11.3.販売拠点
23.3.11.4.主要財務状況
23.3.11.5.SWOT分析
23.3.11.6.主要開発
23.3.11.7.戦略の概要
23.3.11.7.1.チャネル戦略
23.3.11.7.2.マーケティング戦略
23.3.11.7.3.製品戦略
23.3.12.IBA ラジオファーマ・ソリューションズ
23.3.12.1.会社概要
23.3.12.2.製品ポートフォリオ
23.3.12.3.販売拠点
23.3.12.4.主要財務状況
23.3.12.5.SWOT分析
23.3.12.6.主要開発
23.3.12.7.戦略の概要
23.3.12.7.1.チャネル戦略
23.3.12.7.2.マーケティング戦略
23.3.12.7.3.製品戦略
23.3.13.ピラマル・イメージング(ライフ・モレキュラー・イメージング)
23.3.13.1.会社概要
23.3.13.2.製品ポートフォリオ
23.3.13.3.販売拠点
23.3.13.4.主要財務状況
23.3.13.5.SWOT分析
23.3.13.6.主要開発
23.3.13.7.戦略の概要
23.3.13.7.1.チャネル戦略
23.3.13.7.2.マーケティング戦略
23.3.13.7.3.製品戦略
23.3.14.カーディナル・ヘルス
23.3.14.1.会社概要
23.3.14.2.製品ポートフォリオ
23.3.14.3.販売拠点
23.3.14.4.主要財務状況
23.3.14.5.SWOT分析
23.3.14.6.主要開発
23.3.14.7.戦略の概要
23.3.14.7.1.チャネル戦略
23.3.14.7.2.マーケティング戦略
23.3.14.7.3.製品戦略
23.3.15.デュケムバイオ株式会社
23.3.15.1.会社概要
23.3.15.2.製品ポートフォリオ
23.3.15.3.販売拠点
23.3.15.4.主要財務状況
23.3.15.5.SWOT分析
23.3.15.6.主要開発
23.3.15.7.戦略の概要
23.3.15.7.1.チャネル戦略
23.3.15.7.2.マーケティング戦略
23.3.15.7.3.製品戦略
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the global PET Radioactive Tracers Market. This in-depth analysis offers vital insights into the market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing a comprehensive understanding of the market structure.

Key Insights:

• PET Radioactive Tracers Market Size (2024E): USD 1,053.9 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 1,926.30 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.9%

PET Radioactive Tracers Market - Report Scope:

The PET Radioactive Tracers Market encompasses a variety of products used in positron emission tomography (PET) imaging for detecting and monitoring diseases. It includes different types of PET radioactive tracers such as fluorodeoxyglucose (FDG), ammonia, and choline, essential for precise diagnostic imaging. The market serves various segments including hospitals, diagnostic imaging centers, and research institutions, distributed through direct sales, online platforms, and medical supply distributors. Market growth is propelled by advancements in imaging technology, increasing chronic disease prevalence, and rising demand for early disease detection and personalized medicine.

Market Growth Drivers:

The growth of the global PET Radioactive Tracers Market is driven by several factors. Technological advancements in PET imaging and tracer development enhance diagnostic capabilities and accuracy. The rising prevalence of chronic diseases like cancer, cardiovascular disorders, and neurological conditions boosts the demand for PET imaging for early diagnosis and treatment monitoring. Additionally, the growing focus on personalized medicine and precision diagnostics fosters the adoption of PET radioactive tracers. Increased investments in healthcare infrastructure and research and development further fuel market expansion.

Market Restraints:

Despite its growth potential, the PET Radioactive Tracers Market faces challenges such as the high cost of PET imaging and tracers, limiting accessibility and adoption. Regulatory constraints and stringent safety standards for radioactive materials add complexity to market operations. Moreover, the market is affected by the need for specialized infrastructure and trained personnel for PET imaging procedures. Competition from alternative imaging techniques and advancements in molecular imaging may also pose challenges. Addressing these issues requires focusing on cost reduction, regulatory compliance, and ongoing innovation.

Market Opportunities:

The PET Radioactive Tracers Market presents significant opportunities driven by the growing trend of precision medicine and advancements in imaging technologies. Developing new and improved radioactive tracers with enhanced diagnostic capabilities offers potential for market expansion. The rising prevalence of chronic diseases and an aging population increase the demand for PET imaging services. Expansion into emerging markets and the growth of telemedicine and remote diagnostics present new avenues for growth. Strategic partnerships, investments in R&D, and the introduction of innovative tracer formulations are essential for capitalizing on emerging opportunities and maintaining market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the PET Radioactive Tracers Market globally?
• Which types and applications of PET radioactive tracers are leading the adoption in various diagnostic settings?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the PET Radioactive Tracers Market?
• Who are the key players in the PET Radioactive Tracers Market, and what strategies are they employing to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global PET Radioactive Tracers Market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global PET Radioactive Tracers Market, including GE Healthcare, Siemens Healthineers, and Philips Healthcare, focus on innovation, product differentiation, and strategic collaborations to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced radioactive tracers and imaging technologies, such as PET-CT and PET-MRI systems. Collaborations with research institutions, hospitals, and diagnostic centers facilitate market access and promote new product adoption. Emphasis on regulatory compliance, high-quality products, and comprehensive marketing strategies fosters market growth and enhances brand loyalty in the evolving PET Radioactive Tracers Market landscape.

Key Companies Profiled:

• Eli Lilly and Company
• Blue Earth Diagnostics
• Lantheus
• Siemens Healthcare Private Limited
• GE Healthcare
• Advanced Accelerator Applications (Novartis)
• University of Lowa HealthCare
• Telix Pharmaceuticals Limited
• Jubilant Radiopharma
• TRASIS
• RadioMedix Inc.
• IBA Radiopharma Solutions
• Piramal Imaging (Life Molecular Imaging)
• Cardinal Health
• DuchemBio, Co. Ltd.

PET Radioactive Tracers Market Industry Segmentation

By Product Type:

• F-18
• C-11
• Ga-68
• O-15
• N-13
• Cu-64

By Applications

• Neurological Disorders
• Cancer Diagnosis & Prognosis
• Cardiac Dysfunctions
• Infectious Disease Diagnosis
• Others

By End User:

• Hospitals
• Speciality Diagnostic Centers
• Cancer Research Centers
• Academic & Research Institutes

By Region:

• North America
• Latin America
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Western Europe
• Eastern Europe
• Central Asia
• Russia & Belarus
• Balkan & Baltic Countries
• Middle East & Africa






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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusion and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. PET Scanner Installed Base Scenario
4.2. Number of PET Scans, By Country
4.3. Disease Epidemiology
4.4. Product Adoption/Usage Analysis
4.5. Regulatory Approval Pathway
4.6. Reimbursement Scenario
4.7. Technology Advancements
4.8. Good Manufacturing Practice (cGMP)
4.9. Value Chain Analysis
4.10. Quality Standards/Accreditations
4.11. PESTEL Analysis
4.12. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Outlook
5.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook
5.1.3. Oncology Spending
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Development of Novel Products
5.2.2. Regulatory Imposition
5.2.3. Increasing Spending on Targeted Therapies
5.2.4. Increasing Prevalence of Cancer
5.2.5. Strategic Mergers and Acquisitions among Local Players
5.2.6. Rising Awareness towards Development of Disease
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. 2024 Market Scenario
6.2. COVID-19 and Impact Analysis
6.2.1. By Product
6.2.2. By Application
6.2.3. By End User
6.2.4. By Region
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Product, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
8.3.1. F-18
8.3.1.1. Florbetapir
8.3.1.2. Florbetaben
8.3.1.3. Flutemetamol
8.3.1.4. Fludeoxyglucose
8.3.1.5. Sodium Fluoride
8.3.1.6. Others
8.3.2. C-11
8.3.2.1. Choline
8.3.2.2. Methionine
8.3.2.3. Others
8.3.3. Ga-68
8.3.3.1. DOTA-TOC
8.3.3.2. DOTATATE
8.3.3.3. DOTANOC
8.3.3.4. Others
8.3.4. O-15
8.3.5. N-13
8.3.6. Cu-64
8.4. Market Attractiveness Analysis By End User
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Application, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
9.3.1. Neurological Disorders
9.3.1.1. Alzheimer’s Disease
9.3.1.2. Dementia
9.3.1.3. Others
9.3.2. Cancer Diagnosis & Prognosis
9.3.2.1. Solid Tumor
9.3.2.2. Hematology Tumor
9.3.3. Cardiac Dysfunctions
9.3.3.1. Myocardial Infarction
9.3.3.2. Others
9.3.4. Infectious disease Diagnosis
9.3.5. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis By End User
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End User, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
10.3.1. Hospitals
10.3.2. Speciality Diagnostic Centers
10.3.3. Cancer Research Centers
10.3.4. Academic & Research Institutes
10.4. Market Attractiveness Analysis By End User
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. East Asia
11.3.4. South Asia & Pacific
11.3.5. Western Europe
11.3.6. Eastern Europe
11.3.7. Central Asia
11.3.8. Russia & Belarus
11.3.9. Balkan & Baltic Countries
11.3.10. Middle East & Africa
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. U.S.
12.3.1.2. Canada
12.3.2. By Product
12.3.3. By Application
12.3.4. By End User
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Product
12.4.3. By Application
12.4.4. By End User
12.5. Key Market Trends
12.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.7. Key Players - Intensity Mapping
12.8. Country Level Analysis & Forecast
12.8.1. U.S. Market
12.8.1.1. Introduction
12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.1.2.1. By Product
12.8.1.2.2. By Application
12.8.1.2.3. By End User
12.8.2. Canada Market
12.8.2.1. Introduction
12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.2.2.1. By Product
12.8.2.2.2. By Application
12.8.2.2.3. By End User
13. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Brazil
13.3.1.2. Argentina
13.3.1.3. Mexico
13.3.1.4. Rest of Latin America
13.3.2. By Product
13.3.3. By Application
13.3.4. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product
13.4.3. By Application
13.4.4. By End User
13.5. Key Market Trends
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.7. Key Players - Intensity Mapping
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. Brazil Market
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Product
13.8.1.2.2. By Application
13.8.1.2.3. By End User
13.8.2. Argentina Market
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Product
13.8.2.2.2. By Application
13.8.2.2.3. By End User
13.8.3. Mexico Market
13.8.3.1. Introduction
13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.3.2.1. By Product
13.8.3.2.2. By Application
13.8.3.2.3. By End User
14. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. China
14.3.1.2. Japan
14.3.1.3. South Korea
14.3.2. By Product
14.3.3. By Application
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Application
14.4.4. By End User
14.5. Key Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Key Players - Intensity Mapping
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. China Market
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By Application
14.8.1.2.3. By End User
14.8.2. Japan Market
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By Application
14.8.2.2.3. By End User
14.8.3. South Korea Market
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Product
14.8.3.2.2. By Application
14.8.3.2.3. By End User
15. South Asia & Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. India
15.3.1.2. Indonesia
15.3.1.3. Thailand
15.3.1.4. Philippines
15.3.1.5. Malaysia
15.3.1.6. Vietnam
15.3.1.7. Rest of ASEAN
15.3.1.8. Australia & New Zealand
15.3.2. By Product
15.3.3. By Application
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Application
15.4.4. By End User
15.5. Key Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Key Players - Intensity Mapping
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. India Market
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Application
15.8.1.2.3. By End User
15.8.2. Indonesia Market
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Application
15.8.2.2.3. By End User
15.8.3. Thailand Market
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By Application
15.8.3.2.3. By End User
15.8.4. Philippines Market
15.8.4.1. Introduction
15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.4.2.1. By Product
15.8.4.2.2. By Application
15.8.4.2.3. By End User
15.8.5. Malaysia Market
15.8.5.1. Introduction
15.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.5.2.1. By Product
15.8.5.2.2. By Application
15.8.5.2.3. By End User
15.8.6. Vietnam Market
15.8.6.1. Introduction
15.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.6.2.1. By Product
15.8.6.2.2. By Application
15.8.6.2.3. By End User
15.8.7. Australia & New Zealand Market
15.8.7.1. Introduction
15.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.7.2.1. By Product
15.8.7.2.2. By Application
15.8.7.2.3. By End User
16. Western Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. France
16.3.1.3. Spain
16.3.1.4. Italy
16.3.1.5. BENELUX
16.3.1.6. Nordic Countries
16.3.1.7. United Kingdom
16.3.2. By Product
16.3.3. By Application
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Application
16.4.4. By End User
16.5. Key Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Key Players - Intensity Mapping
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. Germany Market
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Application
16.8.1.2.3. By End User
16.8.2. France Market
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Application
16.8.2.2.3. By End User
16.8.3. Spain Market
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By Application
16.8.3.2.3. By End User
16.8.4. Italy Market
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Product
16.8.4.2.2. By Application
16.8.4.2.3. By End User
16.8.5. BENULUX Market
16.8.5.1. Introduction
16.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.5.2.1. By Product
16.8.5.2.2. By Application
16.8.5.2.3. By End User
16.8.6. Nordic Countries Market
16.8.6.1. Introduction
16.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.6.2.1. By Product
16.8.6.2.2. By Application
16.8.6.2.3. By End User
16.8.7. U.K. Market
16.8.7.1. Introduction
16.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.7.2.1. By Product
16.8.7.2.2. By Application
16.8.7.2.3. By End User
17. Eastern Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Poland
17.3.1.2. Hungary
17.3.1.3. Romania
17.3.1.4. Czech Republic
17.3.1.5. Rest of Eastern Europe
17.3.2. By Product
17.3.3. By Application
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Application
17.4.4. By End User
17.5. Key Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Key Players - Intensity Mapping
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. Poland Market
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By Application
17.8.1.2.3. By End User
17.8.2. Hungary Market
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By Application
17.8.2.2.3. By End User
17.8.3. Romania Market
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Product
17.8.3.2.2. By Application
17.8.3.2.3. By End User
17.8.4. Czech Republic Market
17.8.4.1. Introduction
17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.4.2.1. By Product
17.8.4.2.2. By Application
17.8.4.2.3. By End User
18. Central Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Product
18.3.2. By Application
18.3.3. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Product
18.4.2. By Application
18.4.3. By End User
18.5. Key Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Key Players - Intensity Mapping
19. Russia & Belarus Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Product
19.3.2. By Application
19.3.3. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Product
19.4.2. By Application
19.4.3. By End User
19.5. Key Market Trends
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.7. Key Players - Intensity Mapping
20. Balkan & Baltic Countries Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.3.1. By Product
20.3.2. By Application
20.3.3. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Product
20.4.2. By Application
20.4.3. By End User
20.5. Key Market Trends
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.7. Key Players - Intensity Mapping
21. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
21.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
21.3.1. By Country
21.3.1.1. GCC Countries
21.3.1.2. Kingdom of Saudi Arabia
21.3.1.3. Türkiye
21.3.1.4. Northern Africa
21.3.1.5. South Africa
21.3.1.6. Israel
21.3.2. By Product
21.3.3. By Application
21.3.4. By End User
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.4.1. By Country
21.4.2. By Product
21.4.3. By Application
21.4.4. By End User
21.5. Key Market Trends
21.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21.7. Key Players - Intensity Mapping
21.8. Country Level Analysis & Forecast
21.8.1. GCC Countries Market
21.8.1.1. Introduction
21.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.8.1.2.1. By Product
21.8.1.2.2. By Application
21.8.1.2.3. By End User
21.8.2. Kingdom of Saudi Arabia Market
21.8.2.1. Introduction
21.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.8.2.2.1. By Product
21.8.2.2.2. By Application
21.8.2.2.3. By End User
21.8.3. Türkiye Market
21.8.3.1. Introduction
21.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.8.3.2.1. By Product
21.8.3.2.2. By Application
21.8.3.2.3. By End User
21.8.4. Northern Africa Market
21.8.4.1. Introduction
21.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.8.4.2.1. By Product
21.8.4.2.2. By Application
21.8.4.2.3. By End User
21.8.5. South Africa Market
21.8.5.1. Introduction
21.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.8.5.2.1. By Product
21.8.5.2.2. By Application
21.8.5.2.3. By End User
21.8.6. Israel Market
21.8.6.1. Introduction
21.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.8.6.2.1. By Product
21.8.6.2.2. By Application
21.8.6.2.3. By End User
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis by Tier of Companies
22.2. Market Share Analysis of Top Players
22.3. Market Presence Analysis
22.3.1. Regional footprint of Players
22.3.2. Platform Type foot print by Players
22.3.3. Channel Foot Print by Players
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Competition Benchmarking
23.3. Competition Deep Dive
23.3.1. Eli Lilly and Company
23.3.1.1. Company Overview
23.3.1.2. Product Portfolio
23.3.1.3. Sales Footprint
23.3.1.4. Key Financials
23.3.1.5. SWOT Analysis
23.3.1.6. Key Developments
23.3.1.7. Strategy Overview
23.3.1.7.1. Channel Strategy
23.3.1.7.2. Marketing Strategy
23.3.1.7.3. Product Strategy
23.3.2. Blue Earth Diagnostics
23.3.2.1. Company Overview
23.3.2.2. Product Portfolio
23.3.2.3. Sales Footprint
23.3.2.4. Key Financials
23.3.2.5. SWOT Analysis
23.3.2.6. Key Developments
23.3.2.7. Strategy Overview
23.3.2.7.1. Channel Strategy
23.3.2.7.2. Marketing Strategy
23.3.2.7.3. Product Strategy
23.3.3. Lantheus
23.3.3.1. Company Overview
23.3.3.2. Product Portfolio
23.3.3.3. Sales Footprint
23.3.3.4. Key Financials
23.3.3.5. SWOT Analysis
23.3.3.6. Key Developments
23.3.3.7. Strategy Overview
23.3.3.7.1. Channel Strategy
23.3.3.7.2. Marketing Strategy
23.3.3.7.3. Product Strategy
23.3.4. Siemens Healthcare Private Limited
23.3.4.1. Company Overview
23.3.4.2. Product Portfolio
23.3.4.3. Sales Footprint
23.3.4.4. Key Financials
23.3.4.5. SWOT Analysis
23.3.4.6. Key Developments
23.3.4.7. Strategy Overview
23.3.4.7.1. Channel Strategy
23.3.4.7.2. Marketing Strategy
23.3.4.7.3. Product Strategy
23.3.5. GE Healthcare
23.3.5.1. Company Overview
23.3.5.2. Product Portfolio
23.3.5.3. Sales Footprint
23.3.5.4. Key Financials
23.3.5.5. SWOT Analysis
23.3.5.6. Key Developments
23.3.5.7. Strategy Overview
23.3.5.7.1. Channel Strategy
23.3.5.7.2. Marketing Strategy
23.3.5.7.3. Product Strategy
23.3.6. Advanced Accelerator Applications (Novartis)
23.3.6.1. Company Overview
23.3.6.2. Product Portfolio
23.3.6.3. Sales Footprint
23.3.6.4. Key Financials
23.3.6.5. SWOT Analysis
23.3.6.6. Key Developments
23.3.6.7. Strategy Overview
23.3.6.7.1. Channel Strategy
23.3.6.7.2. Marketing Strategy
23.3.6.7.3. Product Strategy
23.3.7. University of Lowa HealthCare
23.3.7.1. Company Overview
23.3.7.2. Product Portfolio
23.3.7.3. Sales Footprint
23.3.7.4. Key Financials
23.3.7.5. SWOT Analysis
23.3.7.6. Key Developments
23.3.7.7. Strategy Overview
23.3.7.7.1. Channel Strategy
23.3.7.7.2. Marketing Strategy
23.3.7.7.3. Product Strategy
23.3.8. Telix Pharmaceuticals Limited
23.3.8.1. Company Overview
23.3.8.2. Product Portfolio
23.3.8.3. Sales Footprint
23.3.8.4. Key Financials
23.3.8.5. SWOT Analysis
23.3.8.6. Key Developments
23.3.8.7. Strategy Overview
23.3.8.7.1. Channel Strategy
23.3.8.7.2. Marketing Strategy
23.3.8.7.3. Product Strategy
23.3.9. Jubilant Radiopharma
23.3.9.1. Company Overview
23.3.9.2. Product Portfolio
23.3.9.3. Sales Footprint
23.3.9.4. Key Financials
23.3.9.5. SWOT Analysis
23.3.9.6. Key Developments
23.3.9.7. Strategy Overview
23.3.9.7.1. Channel Strategy
23.3.9.7.2. Marketing Strategy
23.3.9.7.3. Product Strategy
23.3.10. TRASIS
23.3.10.1. Company Overview
23.3.10.2. Product Portfolio
23.3.10.3. Sales Footprint
23.3.10.4. Key Financials
23.3.10.5. SWOT Analysis
23.3.10.6. Key Developments
23.3.10.7. Strategy Overview
23.3.10.7.1. Channel Strategy
23.3.10.7.2. Marketing Strategy
23.3.10.7.3. Product Strategy
23.3.11. RadioMedix Inc.
23.3.11.1. Company Overview
23.3.11.2. Product Portfolio
23.3.11.3. Sales Footprint
23.3.11.4. Key Financials
23.3.11.5. SWOT Analysis
23.3.11.6. Key Developments
23.3.11.7. Strategy Overview
23.3.11.7.1. Channel Strategy
23.3.11.7.2. Marketing Strategy
23.3.11.7.3. Product Strategy
23.3.12. IBA Radiopharma Solutions
23.3.12.1. Company Overview
23.3.12.2. Product Portfolio
23.3.12.3. Sales Footprint
23.3.12.4. Key Financials
23.3.12.5. SWOT Analysis
23.3.12.6. Key Developments
23.3.12.7. Strategy Overview
23.3.12.7.1. Channel Strategy
23.3.12.7.2. Marketing Strategy
23.3.12.7.3. Product Strategy
23.3.13. Piramal Imaging (Life Molecular Imaging)
23.3.13.1. Company Overview
23.3.13.2. Product Portfolio
23.3.13.3. Sales Footprint
23.3.13.4. Key Financials
23.3.13.5. SWOT Analysis
23.3.13.6. Key Developments
23.3.13.7. Strategy Overview
23.3.13.7.1. Channel Strategy
23.3.13.7.2. Marketing Strategy
23.3.13.7.3. Product Strategy
23.3.14. Cardinal Health
23.3.14.1. Company Overview
23.3.14.2. Product Portfolio
23.3.14.3. Sales Footprint
23.3.14.4. Key Financials
23.3.14.5. SWOT Analysis
23.3.14.6. Key Developments
23.3.14.7. Strategy Overview
23.3.14.7.1. Channel Strategy
23.3.14.7.2. Marketing Strategy
23.3.14.7.3. Product Strategy
23.3.15. DuchemBio, Co., Ltd
23.3.15.1. Company Overview
23.3.15.2. Product Portfolio
23.3.15.3. Sales Footprint
23.3.15.4. Key Financials
23.3.15.5. SWOT Analysis
23.3.15.6. Key Developments
23.3.15.7. Strategy Overview
23.3.15.7.1. Channel Strategy
23.3.15.7.2. Marketing Strategy
23.3.15.7.3. Product Strategy
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

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2024/11/15 10:26

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