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非筋肉浸潤性膀胱癌治療薬市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Non-muscle Invasive Bladder Cancer Therapeutics Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の非筋肉浸潤性膀胱癌(NMIBC)治療薬市場に関する広範なレポートを出版しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを徹... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月9日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の非筋肉浸潤性膀胱癌(NMIBC)治療薬市場に関する広範なレポートを出版しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを徹底的に分析し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察

- 非筋肉浸潤性膀胱癌治療薬市場規模(2024E):2,942.5百万米ドル
- 予測市場規模(2033F):USD 2,942.5 Mn:9,874.5百万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024-2033): 14.4%

NMIBC治療薬市場 - レポートスコープ

非筋肉浸潤性膀胱がん(NMIBC)治療薬は、膀胱壁の筋層に浸潤していない膀胱がんを治療するために特別に設計されている。この市場には、膀胱内治療、免疫療法、標的治療など様々な治療法が含まれる。NMIBC治療薬市場の成長は、治療選択肢の進歩、膀胱がんの有病率の上昇、研究開発活動の活発化によってもたらされる。

市場成長の促進要因

世界のNMIBC治療薬市場の主な促進要因としては、特に高齢化社会における膀胱癌の罹患率の上昇が挙げられます。カルメット菌(BCG)や新たな免疫療法など、膀胱内療法の革新が治療の選択肢を増やし、市場成長に寄与している。個別化医療や標的療法が重視されるようになったことで、治療法の幅が広がっている。さらに、認知度の向上と診断技術の改善により早期発見・早期治療が促進され、市場の拡大をさらに後押ししている。

市場の阻害要因

NMIBC治療薬市場は成長の可能性があるにもかかわらず、いくつかの課題に直面している。高い治療費、限られた償還オプション、特定の治療に伴う潜在的な副作用などが顕著な阻害要因である。また、新規治療法の開発と承認取得の複雑さも、市場の進展を阻害する要因となっている。さらに、新興の治療法が数多く存在する競争環境では、企業は多額の研究開発投資と市場の不確実性を管理する必要がある。

市場機会:

NMIBC治療薬市場は、現在進行中の研究や臨床試験、新規治療法の開発、患者数の増加などにより、大きな成長機会をもたらしています。遺伝子治療や新規薬剤の併用などの新たな治療法は、有効性の向上と患者の転帰改善の可能性を示している。製薬会社、研究機関、医療提供者間の戦略的提携や協力関係がイノベーションを促進し、市場の成長を加速させている。さらに、グローバル市場の拡大と規制当局の承認が、新製品の導入と市場拡大の道を開いている。

本レポートで扱う主な質問

- NMIBC治療薬市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- NMIBCの治療で主導的な役割を果たす治療法は何か?
- 治療技術の進歩はNMIBC市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- NMIBC治療薬市場の主要プレーヤーは誰で、どのような戦略で市場での地位を維持しているのか?
- 世界のNMIBC治療薬市場における新たな動向と将来展望は?

競合他社のインテリジェンスとビジネス戦略

UroGen Pharma社、ImmunoGen社、Merck & Co.社など、世界のNMIBC治療薬市場における主要企業は、競争優位性を獲得するため、技術革新、戦略的パートナーシップ、規制遵守に注力しています。これらの企業は、治療の選択肢を増やし、臨床試験を拡大するため、研究開発に多額の投資を行っている。研究機関や医療提供者との協力関係は、市場へのアクセスを強化し、新しい治療法の開発をサポートする。規制上の課題に対処し、患者のニーズを満たすことは、市場での地位を強化し、将来の成長を促進するための重要な戦略である。

主な企業

- ファイザー
- メルク KGaA
- アストラゼネカPLC
- ロシュ・ホールディングAG(ジェネンテック)
- アステラス製薬
- J&J(ヤンセン・バイオテック)
- シプラ・インク
- アムニール・ファーマ
- ブリストル・マイヤーズ スクイブ社
- ドクター・レディーズ・ラボラトリーズ・インク
- ギリアド・サイエンシズ
- エンド・ファーマ
- ウロジェンファーマ
- テバ・ファーマシューティカルズ(アクタビス)
- ヒグマ・ファーマシューティカルズ
- インサイト

非筋肉浸潤性膀胱がん治療薬業界の主要セグメント

がんのグレード

- 低悪性度膀胱癌
- 高悪性度膀胱癌

薬剤の種類

- 免疫療法
- 化学療法
- 標的療法

販売チャネル

- 病院薬局
- 小売薬局
- 専門薬局
- オンライン薬局

地域

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.イノベーション/開発動向
4.付加価値に関する洞察
4.1.がんグレードの採用分析
4.2.主要戦略(メーカー別
4.3.規制シナリオ
4.4.PESTLE分析
4.5.ポーター分析
4.6.サプライチェーン分析
4.7.研究開発における資金調達
4.8.クリニカル・トレイル分析
4.9.パイプライン分析
4.10.疾患疫学、地域別
4.11.償還シナリオ
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界の製薬業界の見通し
5.1.3.世界の膀胱がん治療薬市場概要
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.医療費の増加
5.2.2.がんの有病率の増加
5.2.3.認知度の向上と政府の支援策
5.2.4.資金援助の増加
5.2.5.がん研究
5.2.6.がんグレード発表の増加
5.2.7.強力ながんグレードのパイプライン
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会
6.COVID-19 危機-影響評価
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.癌の悪性度別
6.1.2.薬剤タイプ別
6.1.3.流通チャネル別
6.1.4.地域別
6.2.2024年シナリオ
7.世界市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.がんグレード別の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
8.1.イントロダクション/主な調査結果
8.2.がんグレード別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
8.3.がんグレード別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
8.3.1.低悪性度膀胱がん
8.3.2.高悪性度膀胱がん
8.4.がん悪性度別の市場魅力度分析
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:薬剤タイプ別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.薬剤タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)、2019-2023年
9.3.薬剤タイプ別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.免疫療法
9.3.1.1.カルメット菌療法
9.3.1.2.アベルマブ
9.3.1.3.ニボルマブ
9.3.1.4.ペムブロリズマブ
9.3.1.5.その他
9.3.2.化学療法
9.3.2.1.マイトマイシンC
9.3.2.2.ドセタキセル
9.3.2.3.パクリタキセル
9.3.2.4.シスプラチン
9.3.2.5.その他
9.3.3.標的療法
9.3.3.1.エルダフィチニブ
9.3.3.2.エンホルマブ・ベドチン-ejfv
9.3.3.3.サシツズマブ・ゴビテカン
9.3.3.4. その他
9.4.薬剤タイプ別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:流通チャネル別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の市場規模(US$ Mn):流通チャネル別、2019-2023年
10.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024年~2033年
10.3.1.病院薬局
10.3.2.小売薬局
10.3.3.専門薬局
10.3.4.オンライン薬局
10.4.流通チャネル別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
11.1.はじめに
11.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
11.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.東アジア
11.3.5.南アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ(MEA)
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
12.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.がんグレード別
12.3.3.薬剤タイプ別
12.3.4.流通チャネル別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.がんグレード別
12.4.3.薬剤タイプ別
12.4.4.流通チャネル別
12.5.市場動向
12.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
12.7.促進要因と阻害要因-影響分析
12.8.国別分析と予測
12.8.1.米国市場分析
12.8.1.1.はじめに
12.8.1.2.市場分類別分析と予測
12.8.1.2.1.がんグレード別
12.8.1.2.2.薬剤タイプ別
12.8.1.2.3.販売チャネル別
12.8.2.カナダ市場分析
12.8.2.1.序論
12.8.2.2.市場分類別分析と予測
12.8.2.2.1.がんグレード別
12.8.2.2.2.薬剤タイプ別
12.8.2.2.3.流通チャネル別
13.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.メキシコ
13.3.1.2.ブラジル
13.3.1.3.アルゼンチン
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.癌の悪性度別
13.3.3.薬剤タイプ別
13.3.4.流通チャネル別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.がんグレード別
13.4.3.薬剤タイプ別
13.4.4.流通チャネル別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.7.促進要因と阻害要因-影響分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.メキシコ市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.がんグレード別
13.8.1.2.2.薬剤タイプ別
13.8.1.2.3.販売チャネル別
13.8.2.ブラジル市場分析
13.8.2.1.序論
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.がんグレード別
13.8.2.2.2.薬剤タイプ別
13.8.2.2.3.流通チャネル別
13.8.3.アルゼンチン市場分析
13.8.3.1.序論
13.8.3.2.市場分類別分析と予測
13.8.3.2.1.がんグレード別
13.8.3.2.2.薬剤タイプ別
13.8.3.2.3.流通チャネル別
14.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.英国
14.3.1.2.ドイツ
14.3.1.3.フランス
14.3.1.4.イタリア
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.ベネルクス
14.3.1.7.ロシア
14.3.1.8.その他のヨーロッパ
14.3.2.がんグレード別
14.3.3.薬剤タイプ別
14.3.4.流通チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.がんグレード別
14.4.3.薬剤タイプ別
14.4.4.流通チャネル別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.英国市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.がんグレード別
14.8.1.2.2.薬剤タイプ別
14.8.1.2.3.販売チャネル別
14.8.2.ドイツ市場分析
14.8.2.1.序論
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.がんグレード別
14.8.2.2.2.薬剤タイプ別
14.8.2.2.3.流通チャネル別
14.8.3.フランス市場の分析
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.がんグレード別
14.8.3.2.2.薬剤タイプ別
14.8.3.2.3.販売チャネル別
14.8.4.イタリア市場分析
14.8.4.1.序論
14.8.4.2.市場分類別分析と予測
14.8.4.2.1.がんグレード別
14.8.4.2.2.薬剤タイプ別
14.8.4.2.3.販売チャネル別
14.8.5.スペイン市場分析
14.8.5.1.序論
14.8.5.2.市場分類別分析と予測
14.8.5.2.1.がんグレード別
14.8.5.2.2.薬剤タイプ別
14.8.5.2.3.販売チャネル別
14.8.6.ベネルクス市場の分析
14.8.6.1.序論
14.8.6.2.市場分類別分析と予測
14.8.6.2.1.がんグレード別
14.8.6.2.2.薬剤タイプ別
14.8.6.2.3.販売チャネル別
14.8.7.ロシア市場の分析
14.8.7.1.序論
14.8.7.2.市場分類別分析と予測
14.8.7.2.1.がんグレード別
14.8.7.2.2.薬剤タイプ別
14.8.7.2.3.流通チャネル別
15.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.中国
15.3.1.2.日本
15.3.1.3.韓国
15.3.2.癌の悪性度別
15.3.3.薬剤タイプ別
15.3.4.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.がんグレード別
15.4.3.薬剤タイプ別
15.4.4.流通チャネル別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.中国市場の分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.がんグレード別
15.8.1.2.2.薬剤タイプ別
15.8.1.2.3.販売チャネル別
15.8.2.日本市場の分析
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.がんグレード別
15.8.2.2.2.薬剤タイプ別
15.8.2.2.3.流通チャネル別
15.8.3.韓国市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.がんグレード別
15.8.3.2.2.薬剤タイプ別
15.8.3.2.3.流通チャネル別
16.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.マレーシア
16.3.1.3.タイ
16.3.1.4.インドネシア
16.3.1.5.その他の南アジア
16.3.2.癌の悪性度別
16.3.3.薬剤タイプ別
16.3.4.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.がんグレード別
16.4.3.薬剤タイプ別
16.4.4.流通チャネル別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.インド市場の分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.がんグレード別
16.8.1.2.2.薬剤タイプ別
16.8.1.2.3.販売チャネル別
16.8.2.マレーシア市場分析
16.8.2.1.序論
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.がんグレード別
16.8.2.2.2.薬剤タイプ別
16.8.2.2.3.流通チャネル別
16.8.3.タイ市場分析
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.がんグレード別
16.8.3.2.2.薬剤タイプ別
16.8.3.2.3.販売チャネル別
16.8.4.インドネシア市場分析
16.8.4.1.序論
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.がんグレード別
16.8.4.2.2.薬剤タイプ別
16.8.4.2.3.流通チャネル別
17.オセアニア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.がんグレード別
17.3.3.薬剤タイプ別
17.3.4.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.がんグレード別
17.4.3.薬剤タイプ別
17.4.4.流通チャネル別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.オーストラリア市場分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.がんグレード別
17.8.1.2.2.薬剤タイプ別
17.8.1.2.3.販売チャネル別
17.8.2.ニュージーランド市場分析
17.8.2.1.序論
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.がんグレード別
17.8.2.2.2.薬剤タイプ別
17.8.2.2.3.流通チャネル別
18.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.トルコ
18.3.1.3.南アフリカ
18.3.1.4.その他の中東・アフリカ
18.3.2.癌の悪性度別
18.3.3.薬剤タイプ別
18.3.4.流通チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.がんグレード別
18.4.3.薬剤タイプ別
18.4.4.流通チャネル別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
18.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.GCC諸国の市場分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.がんグレード別
18.8.1.2.2.薬剤タイプ別
18.8.1.2.3.販売チャネル別
18.8.2.トルコ市場の分析
18.8.2.1.序論
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.がんグレード別
18.8.2.2.2.薬剤タイプ別
18.8.2.2.3.流通チャネル別
18.8.3.南アフリカ市場の分析
18.8.3.1.序論
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.がんグレード別
18.8.3.2.2.薬剤タイプ別
18.8.3.2.3.流通チャネル別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析(%)
19.3.市場プレゼンス分析
19.3.1.地域別シェア
19.3.2.プレイヤーの製品フットプリント
19.3.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
20.競争分析
20.1.競争ダッシュボード
20.2.競合ベンチマーキング
20.3.競合ディープダイブ
20.3.1.ファイザー
20.3.1.1.概要
20.3.1.2.製品ポートフォリオ
20.3.1.3.主要財務
20.3.1.4.SWOT分析
20.3.1.5.主要開発
20.3.1.6.販売拠点
20.3.1.7.戦略の概要
20.3.1.7.1.マーケティング戦略
20.3.1.7.2.製品戦略
20.3.1.7.3.チャネル戦略
20.3.2.メルクKGaA
20.3.2.1.概要
20.3.2.2.製品ポートフォリオ
20.3.2.3.主要財務データ
20.3.2.4.SWOT分析
20.3.2.5.主要開発
20.3.2.6.販売拠点
20.3.2.7.戦略の概要
20.3.2.7.1.マーケティング戦略
20.3.2.7.2.製品戦略
20.3.2.7.3.チャネル戦略
20.3.3.アストラゼネカPLC
20.3.3.1.概要
20.3.3.2.製品ポートフォリオ
20.3.3.3.主要財務データ
20.3.3.4.SWOT分析
20.3.3.5.主要開発
20.3.3.6.販売拠点
20.3.3.7.戦略の概要
20.3.3.7.1.マーケティング戦略
20.3.3.7.2.製品戦略
20.3.3.7.3.チャネル戦略
20.3.4.ロシュ・ホールディングAG(ジェネンテック)
20.3.4.1.概要
20.3.4.2.製品ポートフォリオ
20.3.4.3.主要財務データ
20.3.4.4.SWOT分析
20.3.4.5.主要開発
20.3.4.6.販売拠点
20.3.4.7.戦略の概要
20.3.4.7.1.マーケティング戦略
20.3.4.7.2.製品戦略
20.3.4.7.3.チャネル戦略
20.3.5.アステラス製薬
20.3.5.1.概要
20.3.5.2.製品ポートフォリオ
20.3.5.3.主要財務データ
20.3.5.4.SWOT分析
20.3.5.5.主要開発
20.3.5.6.販売拠点
20.3.5.7.戦略概要
20.3.5.7.1.マーケティング戦略
20.3.5.7.2.製品戦略
20.3.5.7.3.チャネル戦略
20.3.6.J&J(ヤンセン・バイオテック)
20.3.6.1.概要
20.3.6.2.製品ポートフォリオ
20.3.6.3.主要財務
20.3.6.4.SWOT分析
20.3.6.5.主要開発
20.3.6.6.販売拠点
20.3.6.7.戦略の概要
20.3.6.7.1.マーケティング戦略
20.3.6.7.2.製品戦略
20.3.6.7.3.チャネル戦略
20.3.7.シプラ社
20.3.7.1.概要
20.3.7.2.製品ポートフォリオ
20.3.7.3.主要財務データ
20.3.7.4.SWOT分析
20.3.7.5.主要開発
20.3.7.6.販売拠点
20.3.7.7.戦略の概要
20.3.7.7.1.マーケティング戦略
20.3.7.7.2.製品戦略
20.3.7.7.3.チャネル戦略
20.3.8.アムニールファーマ
20.3.8.1.概要
20.3.8.2.製品ポートフォリオ
20.3.8.3.主要財務
20.3.8.4.SWOT分析
20.3.8.5.主要開発
20.3.8.6.販売拠点
20.3.8.7.戦略概要
20.3.8.7.1.マーケティング戦略
20.3.8.7.2.製品戦略
20.3.8.7.3.チャネル戦略
20.3.9.ブリストル・マイヤーズ スクイブ社
20.3.9.1.概要
20.3.9.2.製品ポートフォリオ
20.3.9.3.主要財務データ
20.3.9.4.SWOT分析
20.3.9.5.主要開発
20.3.9.6.販売拠点
20.3.9.7.戦略の概要
20.3.9.7.1.マーケティング戦略
20.3.9.7.2.製品戦略
20.3.9.7.3.チャネル戦略
20.3.10.ドクター・レディーズ・ラボラトリーズ社
20.3.10.1.概要
20.3.10.2.製品ポートフォリオ
20.3.10.3.主要財務データ
20.3.10.4.SWOT分析
20.3.10.5.主要開発
20.3.10.6.販売拠点
20.3.10.7.戦略の概要
20.3.10.7.1.マーケティング戦略
20.3.10.7.2.製品戦略
20.3.10.7.3.チャネル戦略
20.3.11.ギリアド・サイエンシズ
20.3.11.1.概要
20.3.11.2.製品ポートフォリオ
20.3.11.3.主要財務データ
20.3.11.4.SWOT分析
20.3.11.5.主要開発
20.3.11.6.販売拠点
20.3.11.7.戦略の概要
20.3.11.7.1.マーケティング戦略
20.3.11.7.2.製品戦略
20.3.11.7.3.チャネル戦略
20.3.12.遠藤製薬
20.3.12.1.概要
20.3.12.2.製品ポートフォリオ
20.3.12.3.主要財務データ
20.3.12.4.SWOT分析
20.3.12.5.主要開発
20.3.12.6.販売拠点
20.3.12.7.戦略の概要
20.3.12.7.1.マーケティング戦略
20.3.12.7.2.製品戦略
20.3.12.7.3.チャネル戦略
20.3.13.ウロジェンファーマ
20.3.13.1.概要
20.3.13.2.製品ポートフォリオ
20.3.13.3.主要財務
20.3.13.4.SWOT分析
20.3.13.5.主要開発
20.3.13.6.販売拠点
20.3.13.7.戦略の概要
20.3.13.7.1.マーケティング戦略
20.3.13.7.2.製品戦略
20.3.13.7.3.チャネル戦略
20.3.14.テバ・ファーマシューティカルズ(アクタビス)
20.3.14.1.概要
20.3.14.2.製品ポートフォリオ
20.3.14.3.主要財務
20.3.14.4.SWOT分析
20.3.14.5.主要開発
20.3.14.6.販売拠点
20.3.14.7.戦略の概要
20.3.14.7.1.マーケティング戦略
20.3.14.7.2.製品戦略
20.3.14.7.3.チャネル戦略
20.3.15.ヒグマ医薬品
20.3.15.1.概要
20.3.15.2.製品ポートフォリオ
20.3.15.3.主要財務データ
20.3.15.4.SWOT分析
20.3.15.5.主要開発
20.3.15.6.販売拠点
20.3.15.7.戦略の概要
20.3.15.7.1.マーケティング戦略
20.3.15.7.2.製品戦略
20.3.15.7.3.チャネル戦略
20.3.16.インサイト社
20.3.16.1.概要
20.3.16.2.製品ポートフォリオ
20.3.16.3.主要財務データ
20.3.16.4.SWOT分析
20.3.16.5.主要開発
20.3.16.6.販売拠点
20.3.16.7.戦略の概要
20.3.16.7.1.マーケティング戦略
20.3.16.7.2.製品戦略
20.3.16.7.3.チャネル戦略
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the global Non-Muscle Invasive Bladder Cancer (NMIBC) Therapeutics Market. This report provides a thorough analysis of critical market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Non-Muscle Invasive Bladder Cancer Therapeutics Market Size (2024E): USD 2,942.5 Mn
• Projected Market Value (2033F): USD 9,874.50 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024-2033): 14.4%

NMIBC Therapeutics Market - Report Scope:

Non-Muscle Invasive Bladder Cancer (NMIBC) therapeutics are specifically designed for treating bladder cancer that has not penetrated the muscle layer of the bladder wall. This market includes various therapeutic modalities such as intravesical therapies, immunotherapies, and targeted treatments. The growth of the NMIBC therapeutics market is driven by advancements in treatment options, the rising prevalence of bladder cancer, and increasing research and development activities.

Market Growth Drivers:

Key drivers of the global NMIBC therapeutics market include the rising incidence of bladder cancer, particularly among aging populations. Innovations in intravesical therapies, such as Bacillus Calmette-Guérin (BCG) and new immunotherapies, are enhancing treatment options and contributing to market growth. The growing emphasis on personalized medicine and targeted therapies is broadening the therapeutic landscape. Moreover, increased awareness and improved diagnostic techniques are facilitating early detection and treatment, further supporting market expansion.

Market Restraints:

Despite its growth potential, the NMIBC therapeutics market faces several challenges. High treatment costs, limited reimbursement options, and potential side effects associated with certain therapies are notable restraints. The complexity of developing and obtaining regulatory approvals for new therapies can also impede market progress. Furthermore, the competitive landscape with numerous emerging therapies requires companies to manage substantial R&D investments and market uncertainties.

Market Opportunities:

The NMIBC therapeutics market offers significant growth opportunities driven by ongoing research and clinical trials, the development of novel therapies, and increasing patient populations. Emerging treatment modalities, such as gene therapies and novel drug combinations, present potential for enhanced efficacy and improved patient outcomes. Strategic partnerships and collaborations between pharmaceutical companies, research institutions, and healthcare providers are fostering innovation and accelerating market growth. Additionally, expanding global markets and regulatory approvals are paving the way for new product introductions and market expansion.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the NMIBC therapeutics market globally?
• Which therapeutic modalities are leading in the treatment of NMIBC?
• How are advancements in therapeutic technologies influencing the competitive landscape of the NMIBC market?
• Who are the key players in the NMIBC therapeutics market, and what strategies are they using to maintain their market position?
• What are the emerging trends and future prospects in the global NMIBC therapeutics market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global NMIBC therapeutics market, such as UroGen Pharma, ImmunoGen, and Merck & Co., are focusing on innovation, strategic partnerships, and regulatory compliance to gain a competitive edge. These companies invest heavily in R&D to advance treatment options and expand clinical trials. Collaborations with research institutions and healthcare providers enhance market access and support the development of new therapies. Addressing regulatory challenges and meeting patient needs are key strategies for strengthening market position and driving future growth.

Key Companies Profiled:

• Pfizer Inc.
• Merck KGaA
• AstraZeneca PLC
• Roche Holding AG (Genentech)
• Astellas Pharma Inc.
• J&J (Janssen Biotech)
• Cipla Inc.
• Amneal Pharma
• Bristol Myers Squibb Co.
• Dr. Reddy’s Laboratories, Inc.
• Gilead Sciences Inc.
• Endo Pharma
• UroGen Pharma, Inc.
• Teva Pharmaceuticals (Actavis)
• Hikma Pharmaceuticals
• Incyte

Key Segments of Non-muscle Invasive Bladder Cancer Therapeutics Industry

Cancer Grade:

• Low-grade Bladder Cancer
• High-grade Bladder Cancer

Drug Type:

• Immunotherapy
• Chemotherapy
• Targeted Therapy

Distribution Channel:

• Hospital Pharmacies
• Retail Pharmacies
• Specialty Pharmacies
• Online Pharmacies

Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trend
1.3. Supply Side Trend
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Innovation/Development Trends
4. Value Added Insights
4.1. Cancer Grade Adoption Analysis
4.2. Key Strategies, by Manufacturers
4.3. Regulatory Scenario
4.4. PESTLE Analysis
4.5. Porter’s Analysis
4.6. Supply Chain Analysis
4.7. Funding In Research and Development
4.8. Clinical Trails Analysis
4.9. Pipeline Analysis
4.10. Disease Epidemiology, by region
4.11. Reimbursement Scenario
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Pharmaceutical Industry Outlook
5.1.3. Global Bladder Cancer Therapeutics Market Overview
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Rising Healthcare Spending
5.2.2. Increasing Prevalence of Cancer
5.2.3. Increase Awareness and Supportive Government Initiatives
5.2.4. Increase in Funding
5.2.5. Cancer Research
5.2.6. Increase In Cancer Grade Launches
5.2.7. Strong Cancer Grade Pipelines
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity
6. COVID-19 Crisis - Impact Assessment
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Cancer Grade
6.1.2. By Drug type
6.1.3. By Distribution Channel
6.1.4. By Region
6.2. 2024 Scenario
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Cancer Grade
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Cancer Grade, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Cancer Grade, 2024-2033
8.3.1. Low Grade Bladder Cancer
8.3.2. High Grade Bladder Cancer
8.4. Market Attractiveness Analysis By Cancer Grade
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Drug type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) By Drug type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Drug type, 2024-2033
9.3.1. Immunotherapy
9.3.1.1. Bacillus Calmette-Guerin
9.3.1.2. Avelumab
9.3.1.3. Nivolumab
9.3.1.4. Pembrolizumab
9.3.1.5. Others
9.3.2. Chemotherapy
9.3.2.1. Mitomycin C
9.3.2.2. Docetaxel
9.3.2.3. Paclitaxel
9.3.2.4. Cisplatin
9.3.2.5. Others
9.3.3. Targeted therapy
9.3.3.1. Erdafitinib
9.3.3.2. Enfortumab vedotin-ejfv
9.3.3.3. Sacituzumab govitecan
9.3.3.4. others
9.4. Market Attractiveness Analysis By Drug type
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Distribution Channel
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) By Distribution Channel, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2033
10.3.1. Hospital Pharmacies
10.3.2. Retail Pharmacies
10.3.3. Specialty Pharmacies
10.3.4. Online Pharmacies
10.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. East Asia
11.3.5. South Asia
11.3.6. Oceania
11.3.7. Middle East and Africa (MEA)
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. U.S.
12.3.1.2. Canada
12.3.2. By Cancer Grade
12.3.3. By Drug type
12.3.4. By Distribution Channel
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Cancer Grade
12.4.3. By Drug type
12.4.4. By Distribution Channel
12.5. Market Trends
12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.8. Country Level Analysis & Forecast
12.8.1. U.S. Market Analysis
12.8.1.1. Introduction
12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.1.2.1. By Cancer Grade
12.8.1.2.2. By Drug type
12.8.1.2.3. By Distribution Channel
12.8.2. Canada Market Analysis
12.8.2.1. Introduction
12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.2.2.1. By Cancer Grade
12.8.2.2.2. By Drug type
12.8.2.2.3. By Distribution Channel
13. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Mexico
13.3.1.2. Brazil
13.3.1.3. Argentina
13.3.1.4. Rest of Latin America
13.3.2. By Cancer Grade
13.3.3. By Drug type
13.3.4. By Distribution Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Cancer Grade
13.4.3. By Drug type
13.4.4. By Distribution Channel
13.5. Market Trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. Mexico Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Cancer Grade
13.8.1.2.2. By Drug type
13.8.1.2.3. By Distribution Channel
13.8.2. Brazil Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Cancer Grade
13.8.2.2.2. By Drug type
13.8.2.2.3. By Distribution Channel
13.8.3. Argentina Market Analysis
13.8.3.1. Introduction
13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.3.2.1. By Cancer Grade
13.8.3.2.2. By Drug type
13.8.3.2.3. By Distribution Channel
14. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. UK
14.3.1.2. Germany
14.3.1.3. France
14.3.1.4. Italy
14.3.1.5. Spain
14.3.1.6. BENELUX
14.3.1.7. Russia
14.3.1.8. Rest of Europe
14.3.2. By Cancer Grade
14.3.3. By Drug type
14.3.4. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Cancer Grade
14.4.3. By Drug type
14.4.4. By Distribution Channel
14.5. Market Trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. U.K. Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Cancer Grade
14.8.1.2.2. By Drug type
14.8.1.2.3. By Distribution Channel
14.8.2. Germany Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Cancer Grade
14.8.2.2.2. By Drug type
14.8.2.2.3. By Distribution Channel
14.8.3. France Market Analysis
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Cancer Grade
14.8.3.2.2. By Drug type
14.8.3.2.3. By Distribution Channel
14.8.4. Italy Market Analysis
14.8.4.1. Introduction
14.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.4.2.1. By Cancer Grade
14.8.4.2.2. By Drug type
14.8.4.2.3. By Distribution Channel
14.8.5. Spain Market Analysis
14.8.5.1. Introduction
14.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.5.2.1. By Cancer Grade
14.8.5.2.2. By Drug type
14.8.5.2.3. By Distribution Channel
14.8.6. BENELUX Market Analysis
14.8.6.1. Introduction
14.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.6.2.1. By Cancer Grade
14.8.6.2.2. By Drug type
14.8.6.2.3. By Distribution Channel
14.8.7. Russia Market Analysis
14.8.7.1. Introduction
14.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.7.2.1. By Cancer Grade
14.8.7.2.2. By Drug type
14.8.7.2.3. By Distribution Channel
15. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. China
15.3.1.2. Japan
15.3.1.3. South Korea
15.3.2. By Cancer Grade
15.3.3. By Drug type
15.3.4. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Cancer Grade
15.4.3. By Drug type
15.4.4. By Distribution Channel
15.5. Market Trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. China Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Cancer Grade
15.8.1.2.2. By Drug type
15.8.1.2.3. By Distribution Channel
15.8.2. Japan Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Cancer Grade
15.8.2.2.2. By Drug type
15.8.2.2.3. By Distribution Channel
15.8.3. South Korea Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Cancer Grade
15.8.3.2.2. By Drug type
15.8.3.2.3. By Distribution Channel
16. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. India
16.3.1.2. Malaysia
16.3.1.3. Thailand
16.3.1.4. Indonesia
16.3.1.5. Rest of South Asia
16.3.2. By Cancer Grade
16.3.3. By Drug type
16.3.4. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Cancer Grade
16.4.3. By Drug type
16.4.4. By Distribution Channel
16.5. Market Trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. India Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Cancer Grade
16.8.1.2.2. By Drug type
16.8.1.2.3. By Distribution Channel
16.8.2. Malaysia Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Cancer Grade
16.8.2.2.2. By Drug type
16.8.2.2.3. By Distribution Channel
16.8.3. Thailand Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Cancer Grade
16.8.3.2.2. By Drug type
16.8.3.2.3. By Distribution Channel
16.8.4. Indonesia Market Analysis
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Cancer Grade
16.8.4.2.2. By Drug type
16.8.4.2.3. By Distribution Channel
17. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Australia
17.3.1.2. New Zealand
17.3.2. By Cancer Grade
17.3.3. By Drug type
17.3.4. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Cancer Grade
17.4.3. By Drug type
17.4.4. By Distribution Channel
17.5. Market Trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. Australia Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Cancer Grade
17.8.1.2.2. By Drug type
17.8.1.2.3. By Distribution Channel
17.8.2. New Zealand Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Cancer Grade
17.8.2.2.2. By Drug type
17.8.2.2.3. By Distribution Channel
18. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. GCC Countries
18.3.1.2. Türkiye
18.3.1.3. South Africa
18.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
18.3.2. By Cancer Grade
18.3.3. By Drug type
18.3.4. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Cancer Grade
18.4.3. By Drug type
18.4.4. By Distribution Channel
18.5. Market Trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. GCC Countries Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Cancer Grade
18.8.1.2.2. By Drug type
18.8.1.2.3. By Distribution Channel
18.8.2. Türkiye Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Cancer Grade
18.8.2.2.2. By Drug type
18.8.2.2.3. By Distribution Channel
18.8.3. South Africa Market Analysis
18.8.3.1. Introduction
18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.3.2.1. By Cancer Grade
18.8.3.2.2. By Drug type
18.8.3.2.3. By Distribution Channel
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis by Tier of Companies
19.2. Market Share Analysis of Top Players (%)
19.3. Market Presence Analysis
19.3.1. By Regional Footprint of Players
19.3.2. Product Footprint of Players
19.3.3. Channel Footprint of Players
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Benchmarking
20.3. Competition Deep Dive
20.3.1. Pfizer Inc.
20.3.1.1. Overview
20.3.1.2. Product Portfolio
20.3.1.3. Key Financials
20.3.1.4. SWOT Analysis
20.3.1.5. Key Developments
20.3.1.6. Sales Footprint
20.3.1.7. Strategy Overview
20.3.1.7.1. Marketing Strategy
20.3.1.7.2. Product Strategy
20.3.1.7.3. Channel Strategy
20.3.2. Merck KGaA
20.3.2.1. Overview
20.3.2.2. Product Portfolio
20.3.2.3. Key Financials
20.3.2.4. SWOT Analysis
20.3.2.5. Key Developments
20.3.2.6. Sales Footprint
20.3.2.7. Strategy Overview
20.3.2.7.1. Marketing Strategy
20.3.2.7.2. Product Strategy
20.3.2.7.3. Channel Strategy
20.3.3. AstraZeneca PLC
20.3.3.1. Overview
20.3.3.2. Product Portfolio
20.3.3.3. Key Financials
20.3.3.4. SWOT Analysis
20.3.3.5. Key Developments
20.3.3.6. Sales Footprint
20.3.3.7. Strategy Overview
20.3.3.7.1. Marketing Strategy
20.3.3.7.2. Product Strategy
20.3.3.7.3. Channel Strategy
20.3.4. Roche Holding AG (Genentech)
20.3.4.1. Overview
20.3.4.2. Product Portfolio
20.3.4.3. Key Financials
20.3.4.4. SWOT Analysis
20.3.4.5. Key Developments
20.3.4.6. Sales Footprint
20.3.4.7. Strategy Overview
20.3.4.7.1. Marketing Strategy
20.3.4.7.2. Product Strategy
20.3.4.7.3. Channel Strategy
20.3.5. Astellas Pharma Inc.
20.3.5.1. Overview
20.3.5.2. Product Portfolio
20.3.5.3. Key Financials
20.3.5.4. SWOT Analysis
20.3.5.5. Key Developments
20.3.5.6. Sales Footprint
20.3.5.7. Strategy Overview
20.3.5.7.1. Marketing Strategy
20.3.5.7.2. Product Strategy
20.3.5.7.3. Channel Strategy
20.3.6. J&J (Janssen Biotech)
20.3.6.1. Overview
20.3.6.2. Product Portfolio
20.3.6.3. Key Financials
20.3.6.4. SWOT Analysis
20.3.6.5. Key Developments
20.3.6.6. Sales Footprint
20.3.6.7. Strategy Overview
20.3.6.7.1. Marketing Strategy
20.3.6.7.2. Product Strategy
20.3.6.7.3. Channel Strategy
20.3.7. Cipla Inc.
20.3.7.1. Overview
20.3.7.2. Product Portfolio
20.3.7.3. Key Financials
20.3.7.4. SWOT Analysis
20.3.7.5. Key Developments
20.3.7.6. Sales Footprint
20.3.7.7. Strategy Overview
20.3.7.7.1. Marketing Strategy
20.3.7.7.2. Product Strategy
20.3.7.7.3. Channel Strategy
20.3.8. Amneal Pharma
20.3.8.1. Overview
20.3.8.2. Product Portfolio
20.3.8.3. Key Financials
20.3.8.4. SWOT Analysis
20.3.8.5. Key Developments
20.3.8.6. Sales Footprint
20.3.8.7. Strategy Overview
20.3.8.7.1. Marketing Strategy
20.3.8.7.2. Product Strategy
20.3.8.7.3. Channel Strategy
20.3.9. Bristol Myers Squibb Co.
20.3.9.1. Overview
20.3.9.2. Product Portfolio
20.3.9.3. Key Financials
20.3.9.4. SWOT Analysis
20.3.9.5. Key Developments
20.3.9.6. Sales Footprint
20.3.9.7. Strategy Overview
20.3.9.7.1. Marketing Strategy
20.3.9.7.2. Product Strategy
20.3.9.7.3. Channel Strategy
20.3.10. Dr. Reddy’s Laboratories, Inc.
20.3.10.1. Overview
20.3.10.2. Product Portfolio
20.3.10.3. Key Financials
20.3.10.4. SWOT Analysis
20.3.10.5. Key Developments
20.3.10.6. Sales Footprint
20.3.10.7. Strategy Overview
20.3.10.7.1. Marketing Strategy
20.3.10.7.2. Product Strategy
20.3.10.7.3. Channel Strategy
20.3.11. Gilead Sciences Inc.
20.3.11.1. Overview
20.3.11.2. Product Portfolio
20.3.11.3. Key Financials
20.3.11.4. SWOT Analysis
20.3.11.5. Key Developments
20.3.11.6. Sales Footprint
20.3.11.7. Strategy Overview
20.3.11.7.1. Marketing Strategy
20.3.11.7.2. Product Strategy
20.3.11.7.3. Channel Strategy
20.3.12. Endo Pharma
20.3.12.1. Overview
20.3.12.2. Product Portfolio
20.3.12.3. Key Financials
20.3.12.4. SWOT Analysis
20.3.12.5. Key Developments
20.3.12.6. Sales Footprint
20.3.12.7. Strategy Overview
20.3.12.7.1. Marketing Strategy
20.3.12.7.2. Product Strategy
20.3.12.7.3. Channel Strategy
20.3.13. UroGen Pharma, Inc.
20.3.13.1. Overview
20.3.13.2. Product Portfolio
20.3.13.3. Key Financials
20.3.13.4. SWOT Analysis
20.3.13.5. Key Developments
20.3.13.6. Sales Footprint
20.3.13.7. Strategy Overview
20.3.13.7.1. Marketing Strategy
20.3.13.7.2. Product Strategy
20.3.13.7.3. Channel Strategy
20.3.14. Teva Pharmaceuticals (Actavis)
20.3.14.1. Overview
20.3.14.2. Product Portfolio
20.3.14.3. Key Financials
20.3.14.4. SWOT Analysis
20.3.14.5. Key Developments
20.3.14.6. Sales Footprint
20.3.14.7. Strategy Overview
20.3.14.7.1. Marketing Strategy
20.3.14.7.2. Product Strategy
20.3.14.7.3. Channel Strategy
20.3.15. Hikma Pharmaceuticals
20.3.15.1. Overview
20.3.15.2. Product Portfolio
20.3.15.3. Key Financials
20.3.15.4. SWOT Analysis
20.3.15.5. Key Developments
20.3.15.6. Sales Footprint
20.3.15.7. Strategy Overview
20.3.15.7.1. Marketing Strategy
20.3.15.7.2. Product Strategy
20.3.15.7.3. Channel Strategy
20.3.16. Incyte
20.3.16.1. Overview
20.3.16.2. Product Portfolio
20.3.16.3. Key Financials
20.3.16.4. SWOT Analysis
20.3.16.5. Key Developments
20.3.16.6. Sales Footprint
20.3.16.7. Strategy Overview
20.3.16.7.1. Marketing Strategy
20.3.16.7.2. Product Strategy
20.3.16.7.3. Channel Strategy
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

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