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病院設備・備品市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Hospital Equipment and Supplies Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の病院設備・用品市場に関する詳細な調査レポートを発表しました。この広範な分析は、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場力学に関する貴重な洞察を提供し... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月9日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の病院設備・用品市場に関する詳細な調査レポートを発表しました。この広範な分析は、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場力学に関する貴重な洞察を提供し、市場構造の徹底的な検証を行います。

主要な洞察

- 病院設備と消耗品の市場規模(2024E):2,200億1,200万米ドル
- 予測市場価値(2033F):3,413億1,200万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024-2033): 5.00%

病院設備と消耗品市場 - レポートスコープ:

病院設備・備品市場には、診断機器、治療機器、手術器具など、病院や医療施設で使用される幅広い製品が含まれる。これらの製品は患者のケア、診断、治療に不可欠である。市場成長の原動力は、医療費の増加、医療技術の進歩、慢性疾患の増加と高齢化です。

市場成長の原動力:

世界の病院設備・備品市場の成長を後押ししている要因はいくつかある。医療インフラの拡大、世界的な病院・診療所数の増加が、高度な医療機器・消耗品への需要を促進している。また、低侵襲機器や革新的な診断ツールなどの技術的進歩も極めて重要である。さらに、健康意識の高まりや、医療施設やサービスを改善するための政府の取り組みが、市場の拡大をさらに後押ししている。

市場の阻害要因

力強い成長にもかかわらず、病院設備・用品市場はいくつかの課題に直面している。先進医療機器に関連する高コストと複雑な規制当局の承認は、市場成長の妨げとなる可能性がある。先進地域と発展途上地域における医療アクセスの格差は、特定の地域における機会を制限する可能性がある。サプライチェーンの混乱や原材料価格の変動も、市場の安定と成長にリスクをもたらす。

市場機会:

病院設備・備品市場は、技術の進歩、医療投資の増加、世界的な医療ネットワークの拡大によって大きな機会がもたらされる。デジタル医療技術の採用と遠隔医療の拡大は、市場拡大の新たな道を切り開く。新興市場や個別化医療への注目の高まりは、特殊な機器や消耗品の需要拡大の可能性をもたらす。医療機器メーカーと医療提供者の戦略的提携や協力関係は、技術革新と成長を促進すると予想される。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の病院設備・備品市場の成長を促す主な要因は何か?
- 市場内で最も高い成長を遂げているのはどの製品分野か?
- 技術の進歩は病院設備・備品市場の競争環境をどのように形成しているか?
- 市場の主要プレーヤーは誰で、どのような戦略で市場での地位を維持しているのか?
- 世界の病院設備・備品市場の新たな動向と将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

メドトロニック、シーメンス・ヘルティニアス、フィリップス・ヘルスケアなど、世界の病院設備・備品市場の大手企業は、市場での地位を強化するために、技術革新、戦略的パートナーシップ、規制遵守を重視しています。これらの企業は研究開発に多額の投資を行い、製品ラインナップの充実と市場拡大を図っている。医療機関との提携や先端技術の統合は、成長を促進し競争力を維持するための重要な戦略である。規制上の課題を克服し、新たな医療ニーズに対応することは、市場でのリーダーシップを維持する上で極めて重要である。

主な企業

- メドトロニック
- カーディナル・ヘルス社
- 3M社
- ハリヤード・ヘルス社
- メドライン・インダストリーズ
- マッケソン
- センパーメッドUSA社
- GEヘルスケア
- ジョンソン・エンド・ジョンソン
- サーモフィッシャーサイエンティフィック
- ハネウェル・インターナショナル
- プレステージ・アメリテック
- ハッザ・アルファ・ボレアリス・インベストメント・マネジメント・リミテッド
- ムカンボS.A.
- B.ブラウンSE
- メルンリッケ・ヘルスケアAB
- スミス・グループ
- アンブ A/S
- Koninklijke Philips N.V.
- ニプロ株式会社
- メドテックスインターナショナル株式会社セーフグローブ
- セーフグローブ日本
- スーパーマックス・コーポレーション
- トップグローブコーポレーション
- ハータレガ・ホールディングス
- P.T.ユニバーサルグローブ
- P.T.アリスタ・ラティンド
- メディセーフ・テクノロジーズ
- Shamrock Manufacturing Co.
- トップクオリティ・マレーシア手袋
- アンセルヘルスケアLLC
- ムン・グローバル・ザ・グローブ・カンパニー
- イーグルプロテクト
- マーダー・ラバー・ファクトリー(MADARY)
- アセル・ティビ・アレトラーA.S.
- ヒールME医療機器トレーディング

病院設備・用品産業調査セグメント

製品別

- 創傷ケア製品
- 使い捨て透析器
- 輸液製品
- 皮下注射製品および放射線製品
- 挿管および呼吸器用品
- 手術キット&トレイ
- 血液管理・診断用品
- 一般使い捨て製品
- 器具

アプリケーション

- 心臓血管
- 脳血管
- 歯科
- 腹腔鏡検査
- 婦人科
- 泌尿器科
- 整形外科
- その他

エンドユーザー

- 病院
- 外来手術センター
- クリニック
- 診断センター
- 長期ケアセンター
- 介護施設

地域

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

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目次

1.要旨1.1.世界市場の展望1.2.需要サイドの動向1.3.供給サイドの動向1.4.分析と提言2.市場概要2.1.市場範囲/分類2.2.市場の定義/範囲/限界2.3.包含と除外3.主要市場動向3.1.市場に影響を与える主要トレンド3.2.製品開発/イノベーション動向4.主な成功要因4.1.製品採用分析(地域別)4.2.医療用品-消費シナリオ、地域別4.3.価格影響要因4.4.主要メーカー別生産能力4.5.需要供給ギャップ分析4.6.手術件数4.7.最近の製品上市/承認4.8.償還状況4.9.規制シナリオ4.10.バリューチェーン分析5.市場背景5.1.マクロ経済要因5.1.1.世界のGDP成長見通し5.1.2.世界の医療費5.1.3.世界の医療機器市場の見通し5.2.予測要因-関連性と影響5.2.1.院内感染件数の増加5.2.2.手術件数の増加5.2.3.医療施設における医療用品の普及率5.2.4.使い捨て創傷被覆材の高い使用率5.2.5.製品の発売、開発、革新5.2.6.技術の進歩5.3.市場ダイナミクス5.3.1.促進要因5.3.2.阻害要因5.3.3.機会6.COVID-19危機-影響評価6.1.COVID-19と影響分析6.2.2023年市場シナリオ7.世界市場の需要(金額10億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-20337.1.過去の市場価値(10億米ドル)分析、2019-2037.2.現在と将来の市場価値(Bn米ドル)予測、2024-20337.2.1.前年比成長トレンド分析7.2.2.絶対額機会分析8.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品別8.1.はじめに / 主要な調査結果8.2.製品別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年8.3.製品別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-20338.3.1.滅菌消耗品8.3.1.1.シングルユース滅菌ラップ8.3.1.2.滅菌容器8.3.1.3.滅菌紙袋8.3.1.4.滅菌インジケーターテープ8.3.1.5.滅菌リール8.3.1.6.滅菌パウチ8.3.2.創傷ケア製品8.3.2.1.使い捨て創傷治療器具8.3.2.1.1.使い捨て創傷灌流装置8.3.2.1.2.使い捨て外科用創傷ドレナージ/エバキュエーター8.3.2.2.陰圧創傷治療器(NPWT)8.3.2.2.1.使い捨て陰圧創傷治療器(NPWT)8.3.2.2.2.使い捨てNPWTアクセサリー/ドレッシングキット8.3.2.3.従来の創傷治療製品8.3.2.4.高度創傷ケア製品8.3.2.4.1.ハイドロゲルドレッシング8.3.2.4.2.半透過性フィルムドレッシング8.3.2.4.3.フォームドレッシング8.3.2.4.4.アルジネートドレッシング8.3.2.4.5.ハイドロコロイドドレッシング8.3.2.4.6.コラーゲンドレッシング8.3.2.4.7.創傷接触層8.3.2.4.8.高吸水性ドレッシング8.3.2.4.9.ハイドロファイバー8.3.3.透析製品8.3.3.1.濃縮液および溶液8.3.3.2.血液ラインシステムおよび使い捨てカテーテル8.3.3.2.1.フォーリー尿道カテーテル8.3.3.2.2.透析カテーテル8.3.3.2.2.1.PICC-末梢挿入型中心静脈カテーテル8.3.3.2.2.2.末梢静脈カテーテル(PIVC)8.3.3.2.2.3.中心静脈カテーテル(CVC)8.3.3.3.使い捨て透析器8.3.3.1.低フラックス単回使用ダイアライザー8.3.3.2.高フラックス単回使用ダイアライザー8.3.3.4.透析消耗品8.3.3.4.1.透析瘻針8.3.3.4.2.透析用排液バッグ/採尿バッグ8.3.3.5.クリティカルケア製品8.3.3.5.1.透析ケアキット8.3.3.5.2.使い捨て血圧トランスデューサー8.3.4.輸液製品8.3.4.1.使い捨て輸液セット8.3.4.2.使い捨て輸液ポンプ8.3.4.3.使い捨てアクセサリー8.3.4.3.1.使い捨て注射針8.3.4.3.2.静脈カテーテルおよびカニューレ8.3.4.3.3.ディスポーザブルシリンジ8.3.4.3.1.スマートシリンジ8.3.4.3.2.プレフィルドシリンジ8.3.4.4.使い捨て圧力輸液バッグ8.3.5.皮下注射製品および放射線製品8.3.5.1.皮下注射製品8.3.5.1.1.皮下注射針および注射器8.3.5.1.2.安全ディスポーザブルニードル8.3.5.2.放射線製品8.3.6.挿管および呼吸器用品8.3.6.1.気道管理チューブ8.3.6.1.1.外科用吸引製品8.3.6.1.1.吸引チューブ8.3.6.1.1.2.ヤンカー吸引セット8.3.6.1.1.3.吸引カテーテル8.3.6.1.2.気管内チューブ8.3.6.1.3.気管内チューブ8.3.6.1.4.経鼻エアウェイチューブ8.3.6.1.5.口腔エアウェイチューブ(ゲーデルエアウェイ)8.3.6.1.6.気管切開チューブ8.3.6.1.7.喉頭マスクエアウェイ8.3.6.2.挿管アクセサリー8.3.6.3.経鼻カニューレ8.3.6.3.1.標準経鼻カニューレ8.3.6.3.2.高流量経鼻カニューレ8.3.6.3.3. etCO2サンプリングカニューレ8.3.6.4.呼吸回路8.3.6.5.呼吸フィルター8.3.6.6.呼吸用マスク8.3.6.6.1.麻酔マスク8.3.6.6.2.酸素マスク8.3.6.6.3.高流量酸素マスク8.3.6.6.4.CPAPマスク8.3.6.6.5.ネブライザーマスク8.3.6.7.手動蘇生バッグ8.3.6.8.気管旋回コネクタ8.3.6.9.カテーテルマウント8.3.6.10.酸素チューブ8.3.7.手術用キットおよびトレイ8.3.7.1.使い捨て手術用トレイ8.3.7.1.1.腹腔鏡用トレイ8.3.7.1.2.裂傷用トレイ8.3.7.1.3.眼科用カスタムトレイ8.3.7.1.4.カスタム産婦人科キット8.3.7.1.5.子宮摘出キット8.3.7.1.6.開心術キットおよび血管造影/血管形成/カテーテル検査キット8.3.7.1.7.腰椎穿刺トレイ8.3.7.1.8.生検トレイ8.3.7.2.使い捨て手術キット8.3.7.2.1.抜糸キット8.3.7.2.2.ドレッシングキット8.3.7.2.3.整形外科用キットおよびトレイ8.3.7.2.4.麻酔キット8.3.7.3.手術用パック8.3.7.3.1.血管造影手術用パック8.3.7.3.2.開腹手術用パック8.3.7.3.3.ユニバーサルサージカルパック8.3.7.3.4.帝王切開手術用パック8.3.7.3.5.結紮手術用パック8.3.7.3.6.整形外科用サージカルパック8.3.7.4.その他8.3.8.血液管理・診断用品8.3.8.1.使い捨て血液バッグ8.3.8.1.1.採血バッグ8.3.8.1.1.シングルバッグ8.3.8.1.1.2.ダブルコレクションバッグ8.3.8.1.1.3.トリプルコレクションバッグ8.3.8.1.1.4.四重回収バッグ8.3.8.1.2.トランスファーバッグ8.3.8.2.診断キット8.3.8.2.1.グルコースモニタリングストリップ8.3.8.2.2.血液ランセット8.3.8.2.3.採血針8.3.8.2.4.血液/検体採取用試験管8.3.8.2.5.綿棒8.3.8.2.6.使い捨て心電図消耗品8.3.8.2.7.非侵襲的血圧(NIBP)カフ8.3.8.2.8.Sp02センサー8.3.8.2.9.超音波ディスポーザブル8.3.9.一般使い捨て製品8.3.9.1.使い捨て衣料/医療用保護具8.3.9.1.1.使い捨てマスク8.3.9.1.1.手術用マスク8.3.9.1.1.1.ベーシックサージカルマスク8.3.9.1.1.2.防曇フォームサージカルマスク8.3.9.1.1.3.防液・防滴手術用マスク8.3.9.1.1.4.麻酔用マスク8.3.9.1.1.5.その他8.3.9.1.1.2.マスク8.3.9.1.1.2.1.シングルストラップマスク8.3.9.1.1.2.2.フィルター防じんマスク8.3.9.1.1.2.3.半面マスク8.3.9.1.1.2.4.全面マスク8.3.9.1.1.2.5.PAPR8.3.9.1.2.使い捨てガウン8.3.9.1.2.1.手術用ガウン8.3.9.1.2.2.非外科用ガウン8.3.9.1.2.3.隔離ガウン8.3.9.1.3.使い捨てドレープおよびエプロン8.3.9.1.3.1.切開8.3.9.1.3.2.シーツ/ベッドシーツ8.3.9.1.3.3.腹腔鏡8.3.9.1.3.4.結紮8.3.9.1.3.5.腹腔鏡8.3.9.1.3.6.レギンス8.3.9.1.3.7.その他8.3.9.1.4.フェイスシールド8.3.9.1.4.1.防曇フェイスシールド8.3.9.1.4.2.防眩フェイスシールド8.3.9.1.4.3.その他8.3.9.1.5.使い捨て手袋8.3.9.1.5.1.検査用手袋8.3.9.1.5.2.手術用手袋8.3.9.1.6.手術用キャップ8.3.9.1.7.その他8.3.9.2.使い捨て失禁用品8.3.9.2.1.マセラブル製品8.3.9.2.2.大人用紙おむつ8.3.9.2.3.アンダーパッド8.3.9.2.4.その他8.3.9.3.消化器用使い捨て製品8.3.9.3.1.哺乳バッグ8.3.9.3.2.哺乳チューブ8.3.9.4.ホロウェア8.3.10.機器8.3.10.1.デジタルフラットスケール8.3.10.2.デジタルベビースケール8.3.10.3.乳児計8.3.10.4.スタジオメーター8.3.10.5.測定テープ8.3.10.6.回転式シーラー8.3.10.7.血圧モニター8.3.10.8.ワイヤレス胎児モニタリングシステム8.3.10.9.静脈ビューア8.3.10.10.グルコースモニター8.4.製品別市場魅力度分析9.用途別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年9.1.はじめに / 主要な調査結果9.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、用途別、2019-20239.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、用途別、2024年~2033年9.3.1.心血管9.3.2.脳血管9.3.3.歯科9.3.4.腹腔鏡9.3.5.婦人科9.3.6.泌尿器科9.3.7.整形外科9.3.8.その他9.4.用途別市場魅力度分析10.エンドユーザー別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年10.1.はじめに / 主要な調査結果10.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、エンドユーザー別、2019-2023年10.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年10.3.1.病院10.3.1.1.ティア1病院(500床以上)10.3.1.2.ティア2病院(250~500床)10.3.1.3.第3層病院(250床未満)10.3.2.外来手術センター10.3.3.診療所10.3.4.診断センター10.3.5.長期療養センター10.3.6.介護施設10.4.エンドユーザー別市場魅力度分析11.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年11.1.はじめに / 主要な調査結果11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、地域別、2019-2023年11.3.地域別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年11.3.1.北米11.3.2.ラテンアメリカ11.3.3.欧州11.3.4.東アジア11.3.5.南アジア11.3.6.オセアニア11.3.7.中東・アフリカ(MEA)11.4.地域別市場魅力度分析12.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年12.1.はじめに12.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年12.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)分析・予測、2024年~2033年12.3.1.国別12.3.1.1.米国12.3.1.2.カナダ12.3.2.製品別12.3.3.用途別12.3.4.エンドユーザー別12.4.市場魅力度分析12.4.1.国別12.4.2.製品別12.4.3.用途別12.4.4.エンドユーザー別12.5.市場動向12.6.主要市場参加者-インテンシティマッピング12.7.促進要因と抑制要因-影響分析12.8.国別分析と予測12.8.1.米国市場分析12.8.1.1.はじめに12.8.1.2.市場分類別分析と予測12.8.1.2.1.製品別12.8.1.2.2.用途別12.8.1.2.3.エンドユーザー別12.8.2.カナダ市場分析12.8.2.1.はじめに12.8.2.2.市場分類別分析と予測12.8.2.2.1.製品別12.8.2.2.用途別12.8.2.2.3.エンドユーザー別13.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年13.1.はじめに13.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年13.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)分析・予測、2024年~2033年13.3.1.国別13.3.1.1.メキシコ13.3.1.2.ブラジル13.3.1.3.アルゼンチン13.3.1.4.その他のラテンアメリカ13.3.2.製品別13.3.3.用途別13.3.4.エンドユーザー別13.4.市場魅力度分析13.4.1.国別13.4.2.製品別13.4.3.用途別13.4.4.エンドユーザー別13.5.市場動向13.6.主要市場参加者-インテンシティマッピング13.7.促進要因と抑制要因-影響分析13.8.国別分析と予測13.8.1.メキシコ市場の分析13.8.1.1.はじめに13.8.1.2.市場分類別分析と予測13.8.1.2.1.製品別13.8.1.2.2.用途別13.8.1.2.3.エンドユーザー別13.8.2.ブラジル市場分析13.8.2.1.はじめに13.8.2.2.市場分類別分析と予測13.8.2.2.1.製品別13.8.2.2.用途別13.8.2.2.3.エンドユーザー別13.8.3.アルゼンチン市場分析13.8.3.1.はじめに13.8.3.2.市場分類別分析と予測13.8.3.2.1.製品別13.8.3.2.2.用途別13.8.3.2.3.エンドユーザー別14.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年14.1.はじめに14.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年14.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年14.3.1.国別14.3.1.1.英国14.3.1.2.ドイツ14.3.1.3.フランス14.3.1.4.イタリア14.3.1.5.スペイン14.3.1.6.ベネルクス14.3.1.7.ロシア14.3.1.8.その他のヨーロッパ14.3.2.製品別14.3.3.用途別14.3.4.エンドユーザー別14.4.市場魅力度分析14.4.1.国別14.4.2.製品別14.4.3.用途別14.4.4.エンドユーザー別14.5.市場動向14.6.主要市場参加者 - 強度マッピング14.7.促進要因と抑制要因-影響分析14.8.国別分析と予測14.8.1.英国市場の分析14.8.1.1.はじめに14.8.1.2.市場分類別分析と予測14.8.1.2.1.製品別14.8.1.2.2.用途別14.8.1.2.3.エンドユーザー別14.8.2.ドイツ市場分析14.8.2.1.はじめに14.8.2.2.市場分類別の分析と予測14.8.2.2.1.製品別14.8.2.2.用途別14.8.2.2.3.エンドユーザー別14.8.3.フランス市場分析14.8.3.1.はじめに14.8.3.2.市場分類別分析と予測14.8.3.2.1.製品別14.8.3.2.2.用途別14.8.3.2.3.エンドユーザー別14.8.4.イタリア市場の分析14.8.4.1.はじめに14.8.4.2.市場分類別分析と予測14.8.4.2.1.製品別14.8.4.2.2.用途別14.8.4.2.3.エンドユーザー別14.8.5.スペイン市場分析14.8.5.1.はじめに14.8.5.2.市場分類別分析と予測14.8.5.2.1.製品別14.8.5.2.2.用途別14.8.5.2.3.エンドユーザー別14.8.6.ベネルクス市場の分析14.8.6.1.序論14.8.6.2.市場分類別分析と予測14.8.6.2.1.製品別14.8.6.2.2.用途別14.8.6.2.3.エンドユーザー別14.8.7.ロシア市場の分析14.8.7.1.序論14.8.7.2.市場分類別分析と予測14.8.7.2.1.製品別14.8.7.2.2.用途別14.8.7.2.3.エンドユーザー別15.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年15.1.はじめに15.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年15.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析・予測、2024年~2033年15.3.1.国別15.3.1.1.中国15.3.1.2.日本15.3.1.3.韓国15.3.2.製品別15.3.3.用途別15.3.4.エンドユーザー別15.4.市場魅力度分析15.4.1.国別15.4.2.製品別15.4.3.用途別15.4.4.エンドユーザー別15.5.市場動向15.6.主要市場参加者 - 強度マッピング15.7.促進要因と抑制要因-影響分析15.8.国別分析と予測15.8.1.中国市場の分析15.8.1.1.はじめに15.8.1.2.市場分類別分析と予測15.8.1.2.1.製品別15.8.1.2.2.用途別15.8.1.2.3.エンドユーザー別15.8.2.日本市場の分析15.8.2.1.はじめに15.8.2.2.市場分類別分析と予測15.8.2.2.1.製品別15.8.2.2.2.用途別15.8.2.2.3.エンドユーザー別15.8.3.韓国市場分析15.8.3.1.はじめに15.8.3.2.市場分類別分析と予測15.8.3.2.1.製品別15.8.3.2.2.用途別15.8.3.2.3.エンドユーザー別16.南アジア市場の分析2019-2023年および予測2024-2033年16.1.はじめに16.2.市場分類別過去市場規模(億米ドル)分析、2019-2023年16.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)分析・予測、2024年~2033年16.3.1.国別16.3.1.1.インド16.3.1.2.マレーシア16.3.1.3.タイ16.3.1.4.インドネシア16.3.1.5.その他の南アジア16.3.2.製品別16.3.3.用途別16.3.4.エンドユーザー別16.4.市場魅力度分析16.4.1.国別16.4.2.製品別16.4.3.用途別16.4.4.エンドユーザー別16.5.市場動向16.6.主要市場参加者 - 強度マッピング16.7.促進要因と抑制要因-影響分析16.8.国別分析と予測16.8.1.インド市場の分析16.8.1.1.序論16.8.1.2.市場分類別分析と予測16.8.1.2.1.製品別16.8.1.2.2.用途別16.8.1.2.3.エンドユーザー別16.8.2.マレーシア市場の分析16.8.2.1.序論16.8.2.2.市場分類別分析と予測16.8.2.2.1.製品別16.8.2.2.用途別16.8.2.2.3.エンドユーザー別16.8.3.タイ市場分析16.8.3.1.序論16.8.3.2.市場分類別分析と予測16.8.3.2.1.製品別16.8.3.2.2.用途別16.8.3.2.3.エンドユーザー別16.8.4.インドネシア市場分析16.8.4.1.序論16.8.4.2.市場分類別分析と予測16.8.4.2.1.製品別16.8.4.2.2.用途別16.8.4.2.3.エンドユーザー別17.オセアニア市場2019-2023年および予測2024-20317.1.はじめに17.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-20317.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析・予測、2024年~203317.3.1.国別17.3.1.1.オーストラリア17.3.1.2.ニュージーランド17.3.2.製品別17.3.3.用途別17.3.4.エンドユーザー別17.4.市場魅力度分析17.4.1.国別17.4.2.製品別17.4.3.用途別17.4.4.エンドユーザー別17.5.市場動向17.6.主要市場参加者-インテンシティマッピング17.7.促進要因と阻害要因-影響分析17.8.国別分析と予測17.8.1.オーストラリア市場の分析17.8.1.1.序論17.8.1.2.市場分類別分析と予測17.8.1.2.1.製品別17.8.1.2.2.用途別17.8.1.2.3.エンドユーザー別17.8.2.ニュージーランド市場の分析17.8.2.1.はじめに17.8.2.2.市場分類別分析と予測17.8.2.2.1.製品別17.8.2.2.用途別17.8.2.2.3.エンドユーザー別18.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-203318.1.はじめに18.2.市場分類別過去市場規模(億米ドル)分析動向分析、2019-20318.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析動向分析、2024年~203318.3.1.国別18.3.1.1.GCC諸国18.3.1.2.トルコ18.3.1.3.南アフリカ18.3.1.4.北アフリカ18.3.1.5.その他の中東・アフリカ18.3.2.製品別18.3.3.用途別18.3.4.エンドユーザー別18.4.市場魅力度分析18.4.1.国別18.4.2.製品別18.4.3.用途別18.4.4.エンドユーザー別18.5.市場動向18.6.主要市場参加者-インテンシティマッピング18.7.促進要因と抑制要因-影響分析18.8.国別分析と予測18.8.1.GCC諸国の市場分析18.8.1.1.はじめに18.8.1.2.市場分類別分析と予測18.8.1.2.1.製品別18.8.1.2.2.用途別18.8.1.2.3.エンドユーザー別18.8.2.トルコ市場の分析18.8.2.1.序論18.8.2.2.市場分類別分析と予測18.8.2.2.1.製品別18.8.2.2.2.用途別18.8.2.2.3.エンドユーザー別18.8.3.南アフリカ市場の分析18.8.3.1.序論18.8.3.2.市場分類別分析と予測18.8.3.2.1.製品別18.8.3.2.2.用途別18.8.3.2.3.エンドユーザー別18.8.4.北アフリカ市場の分析18.8.4.1.はじめに18.8.4.2.市場分類別分析と予測18.8.4.2.1.製品別18.8.4.2.2.用途別18.8.4.2.3.エンドユーザー別19.市場構造分析19.1.企業階層別市場分析19.2.上位企業の市場シェア分析(%)19.3.市場プレゼンス分析19.3.1.地域別シェア19.3.2.プレイヤーの製品フットプリント19.3.3.プレイヤーのチャネル別フットプリント20.競争分析20.1.競争ダッシュボード20.2.主要開発分析20.3.主要プレーヤー別のブランド戦略およびプロモーション戦略20.4.競争の深層20.4.1.メドトロニック社20.4.1.1.概要20.4.1.2.製品ポートフォリオ20.4.1.3.主要財務20.4.1.4.SWOT分析20.4.1.5.主な展開20.4.1.6.販売拠点20.4.1.7.戦略の概要20.4.1.7.1.マーケティング戦略20.4.1.7.2.製品戦略20.4.1.7.3.チャネル戦略20.4.2.カーディナル・ヘルス社20.4.2.1.概要20.4.2.2.製品ポートフォリオ20.4.2.3.主要財務20.4.2.4.SWOT分析20.4.2.5.主な展開20.4.2.6.販売拠点20.4.2.7.戦略の概要20.4.2.7.1.マーケティング戦略20.4.2.7.2.製品戦略20.4.2.7.3.チャネル戦略20.4.3.3M社20.4.3.1.概要20.4.3.2.製品ポートフォリオ20.4.3.3.主要財務20.4.3.4.SWOT分析20.4.3.5.主な展開20.4.3.6.販売拠点20.4.3.7.戦略の概要20.4.3.7.1.マーケティング戦略20.4.3.7.2.製品戦略20.4.3.7.3.チャネル戦略20.4.4.ハリヤード・ヘルス社20.4.4.1.概要20.4.4.2.製品ポートフォリオ20.4.4.3.主要財務20.4.4.4.SWOT分析20.4.4.5.主な展開20.4.4.6.販売拠点20.4.4.7.戦略の概要20.4.4.7.1.マーケティング戦略20.4.4.7.2.製品戦略20.4.4.7.3.チャネル戦略20.4.5.メドライン・インダストリーズ社20.4.5.1.概要20.4.5.2.製品ポートフォリオ20.4.5.3.主要財務20.4.5.4.SWOT分析20.4.5.5.主な展開20.4.5.6.販売拠点20.4.5.7.戦略の概要20.4.5.7.1.マーケティング戦略20.4.5.7.2.製品戦略20.4.5.7.3.チャネル戦略20.4.6.GEヘルスケア20.4.6.1.概要20.4.6.2.製品ポートフォリオ20.4.6.3.主要財務20.4.6.4.SWOT分析20.4.6.5.主な展開20.4.6.6.販売拠点20.4.6.7.戦略の概要20.4.6.7.1.マーケティング戦略20.4.6.7.2.製品戦略20.4.6.7.3.チャネル戦略20.4.7.ジョンソン・エンド・ジョンソン20.4.7.1.概要20.4.7.2.製品ポートフォリオ20.4.7.3.主要財務20.4.7.4.SWOT分析20.4.7.5.主な展開20.4.7.6.販売拠点20.4.7.7.戦略の概要20.4.7.7.1.マーケティング戦略20.4.7.7.2.製品戦略20.4.7.7.3.チャネル戦略20.4.8.サーモフィッシャーサイエンティフィック社20.4.8.1.概要20.4.8.2.製品ポートフォリオ20.4.8.3.主要財務情報20.4.8.4.SWOT分析20.4.8.5.主な展開20.4.8.6.販売拠点20.4.8.7.戦略の概要20.4.8.7.1.マーケティング戦略20.4.8.7.2.製品戦略20.4.8.7.3.チャネル戦略20.4.9.ハネウェル・インターナショナル20.4.9.1.概要20.4.9.2.製品ポートフォリオ20.4.9.3.主要財務20.4.9.4.SWOT分析20.4.9.5.主な展開20.4.9.6.販売拠点20.4.9.7.戦略の概要20.4.9.7.1.マーケティング戦略20.4.9.7.2.製品戦略20.4.9.7.3.チャネル戦略20.4.10.B. Braun SE20.4.10.1.概要20.4.10.2.製品ポートフォリオ20.4.10.3.主要財務データ20.4.10.4.SWOT分析20.4.10.5.主な展開20.4.10.6.販売拠点20.4.10.7.戦略の概要20.4.10.7.1.マーケティング戦略20.4.10.7.2.製品戦略20.4.10.7.3.チャネル戦略20.4.11.メルンリッケヘルスケアAB20.4.11.1.概要20.4.11.2.製品ポートフォリオ20.4.11.3.主要財務データ20.4.11.4.SWOT分析20.4.11.5.主な展開20.4.11.6.販売拠点20.4.11.7.戦略の概要20.4.11.7.1.マーケティング戦略20.4.11.7.2.製品戦略20.4.11.7.3.チャネル戦略20.4.12.スミスグループ20.4.12.1.概要20.4.12.2.製品ポートフォリオ20.4.12.3.主要財務20.4.12.4.SWOT分析20.4.12.5.主な展開20.4.12.6.販売拠点20.4.12.7.戦略の概要20.4.12.7.1.マーケティング戦略20.4.12.7.2.製品戦略20.4.12.7.3.チャネル戦略20.4.13.アンビューA/S20.4.13.1.概要20.4.13.2.製品ポートフォリオ20.4.13.3.主要財務20.4.13.4.SWOT分析20.4.13.5.主な展開20.4.13.6.販売拠点20.4.13.7.戦略の概要20.4.13.7.1.マーケティング戦略20.4.13.7.2.製品戦略20.4.13.7.3.チャネル戦略20.4.14.Koninklijke Philips N.V.20.4.14.1.概要20.4.14.2.製品ポートフォリオ20.4.14.3.主要財務データ20.4.14.4.SWOT分析20.4.14.5.主な展開20.4.14.6.販売拠点20.4.14.7.戦略の概要

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a detailed report on the global Hospital Equipment and Supplies Market. This extensive analysis offers valuable insights into key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, and provides a thorough examination of the market structure.

Key Insights:

• Hospital Equipment and Supplies Market Size (2024E): USD 220.0122 Bn
• Projected Market Value (2033F): USD 341.3112 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024-2033): 5.00%

Hospital Equipment and Supplies Market - Report Scope:

The Hospital Equipment and Supplies Market encompasses a broad range of products used in hospitals and healthcare facilities, such as diagnostic equipment, therapeutic devices, and surgical instruments. These products are essential for patient care, diagnosis, and treatment. Market growth is driven by increased healthcare spending, advancements in medical technology, and the rising prevalence of chronic diseases and aging populations.

Market Growth Drivers:

Several factors are fueling the growth of the global hospital equipment and supplies market. The expansion of healthcare infrastructure and the growing number of hospitals and clinics worldwide drive demand for advanced medical equipment and supplies. Technological advancements, including minimally invasive devices and innovative diagnostic tools, are also pivotal. Additionally, increasing health awareness and government initiatives to improve healthcare facilities and services further boost market expansion.

Market Restraints:

Despite its robust growth, the hospital equipment and supplies market faces several challenges. High costs associated with advanced medical devices and complex regulatory approvals can hinder market growth. Disparities in healthcare access between developed and developing regions may limit opportunities in certain areas. Supply chain disruptions and fluctuating raw material prices also pose risks to market stability and growth.

Market Opportunities:

The hospital equipment and supplies market presents significant opportunities driven by technological advancements, rising healthcare investments, and expanding global healthcare networks. The adoption of digital health technologies and the growth of telemedicine create new avenues for market expansion. Emerging markets and the increasing focus on personalized medicine offer potential for higher demand for specialized equipment and supplies. Strategic partnerships and collaborations between medical device manufacturers and healthcare providers are expected to drive innovation and growth.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the hospital equipment and supplies market globally?
• Which product segments are experiencing the highest growth within the market?
• How are technological advancements shaping the competitive landscape of the hospital equipment and supplies market?
• Who are the key players in the market, and what strategies are they using to maintain their market position?
• What are the emerging trends and future prospects in the global hospital equipment and supplies market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global hospital equipment and supplies market, such as Medtronic, Siemens Healthineers, and Philips Healthcare, emphasize innovation, strategic partnerships, and regulatory compliance to strengthen their market position. These companies invest heavily in R&D to enhance their product offerings and expand their market reach. Collaborations with healthcare institutions and the integration of advanced technologies are key strategies to drive growth and maintain a competitive edge. Navigating regulatory challenges and addressing emerging healthcare needs are crucial for sustaining market leadership.

Key Companies Profiled:

• Medtronic Plc.
• Cardinal Health, Inc.
• 3M Company
• Halyard Health, Inc.
• Medline Industries Inc.
• McKesson Corporation
• Sempermed USA, Inc.
• GE Healthcare
• Johnson & Johnson
• ThermoFisher Scientific Inc.
• Honeywell International Inc.
• Prestige Ameritech
• Huzza Alpha Borealis Investment Management Ltd.
• Mucambo S.A.
• B. Braun SE
• Mölnlycke Health Care AB
• Smiths Group Plc.
• Ambu A/S
• Koninklijke Philips N.V.
• NIPRO Corporation
• Medtecs International Corp. Ltd.
• Safe Glove Co. Ltd.
• Supermax Corporation Berhad
• Top Glove Corporation Berhad
• Hartalega Holdings Berhad
• P.T. Universal Gloves
• P.T. Arista Latindo
• Medisafe Technologies
• Shamrock Manufacturing Co. Inc.
• Top Quality Malaysia Gloves
• Ansell Healthcare LLC
• Mun Global the Glove Company
• EAGLE PROTECT
• Mardar Rubber Factory (MADARY)
• Asel Tibbi Aletler A.S.
• Heal ME Medical Equipment Trading

Hospital Equipment and Supplies Industry Research Segments

Product

• Wound Care Products
• Disposable Dialyzers
• Infusion Products
• Hypodermic Products & Radiology Products
• Intubation & Respiratory Supplies
• Surgical Procedure Kits & Trays
• Blood Management & Diagnostic Supplies
• General Disposable Products
• Equipment

Application

• Cardiovascular
• Cerebrovascular
• Dental
• Laparoscopy
• Gynecology
• Urology
• Orthopedics
• Others

End User

• Hospitals
• Ambulatory Surgical Centers
• Clinics
• Diagnostic Centers
• Long Term Care Centers
• Nursing Facilities

Region

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)



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Table of Contents

1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook1.2. Demand Side Trends1.3. Supply-Side Trends1.4. Analysis and Recommendations2. Market Overview2.1. Market Coverage / Taxonomy2.2. Market Definition / Scope / Limitations2.3. Inclusions and Exclusions3. Key Market Trends3.1. Key Trends Impacting the Market3.2. Product Development/Innovation Trends4. Key Success Factors4.1. Product Adoption Analysis, By Region4.2. Medical Supplies - Consumption Scenario, By Region4.3. Price Influencing factors4.4. Production Capacity, by Key Manufacturers4.5. Demand Supply Gap Analysis4.6. Surgical Procedure Volume4.7. Recent Product launches/Approvals4.8. Reimbursement Landscape4.9. Regulatory Scenario4.10. Value Chain Analysis5. Market Background5.1. Macro-Economic Factors5.1.1. Global GDP Growth Outlook5.1.2. Global Healthcare Expenditure5.1.3. Global Medical Devices Market Outlook5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact5.2.1. Rise in Number of Hospital-acquired Infections5.2.2. Increase in Number of Surgeries5.2.3. Adoption Rate of Medical Supplies in Healthcare Facilities5.2.4. High Usage of Disposable Wound Dressings5.2.5. Product Launch, Developments and Innovation5.2.6. Technological Advancement5.3. Market Dynamics5.3.1. Drivers5.3.2. Restraints5.3.3. Opportunity6. COVID-19 Crisis - Impact Assessment6.1. COVID-19 and Impact Analysis6.2. 2023 Market Scenario7. Global Market Demand (in Value US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-20337.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-20237.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-20337.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product8.1. Introduction / Key Findings8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis by Product, 2019-20238.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Product, 2024-20338.3.1. Sterilization Consumables8.3.1.1. Single-Use Sterilization Wrap8.3.1.2. Sterile Containers8.3.1.3. Sterilization Paper Bag8.3.1.4. Sterile Indicators Tape8.3.1.5. Sterilization Reels8.3.1.6. Sterilization Pouches8.3.2. Wound Care Products8.3.2.1. Disposable Wound Care Devices8.3.2.1.1. Disposable Wound Irrigation Device8.3.2.1.2. Disposable Surgical Wound Drainage/ Evacuator8.3.2.2. Negative Pressure Wound Therapy Devices (NPWT)8.3.2.2.1. Disposable Negative Pressure Wound Therapy Devices (NPWT)8.3.2.2.2. Disposable NPWT Accessories / Dressing Kits8.3.2.3. Traditional Wound Care Product8.3.2.4. Advanced Wound Care Products8.3.2.4.1. Hydrogel Dressing8.3.2.4.2. Semi Permeable Films Dressing8.3.2.4.3. Foam Dressings8.3.2.4.4. Alginate Dressings8.3.2.4.5. Hydrocolloid Dressings8.3.2.4.6. Collagen Dressing8.3.2.4.7. Wound Contact Layer8.3.2.4.8. Super Absorbent Dressings8.3.2.4.9. Hydrofibers8.3.3. Dialysis Products8.3.3.1. Concentrates & Solutions8.3.3.2. Bloodlines System & Disposable Catheters8.3.3.2.1. Foley Urinary Catheter8.3.3.2.2. Dialysis Catheters8.3.3.2.2.1. PICC- Peripherally Inserted Central Catheter8.3.3.2.2.2. Peripheral Intravenous Catheters (PIVC)8.3.3.2.2.3. Central Venous Catheter (CVC)8.3.3.3. Disposable Dialyzers8.3.3.3.1. Low Flux Single Use Dialyzers8.3.3.3.2. High Flux Single Use Dialyzers8.3.3.4. Dialysis Consumables8.3.3.4.1. Dialysis Fistula Needle8.3.3.4.2. Dialysis Drainage Bag/ Urine Collection Bags8.3.3.5. Critical Care Products8.3.3.5.1. Dialysis Care Kit8.3.3.5.2. Disposable Blood Pressure Transducer8.3.4. Infusion Products8.3.4.1. Disposable Infusion Set8.3.4.2. Disposable Infusion Pump8.3.4.3. Disposable Accessories8.3.4.3.1. Disposable Needles8.3.4.3.2. IV Catheters & Cannulas8.3.4.3.3. Disposable Syringes8.3.4.3.3.1. Smart Syringes8.3.4.3.3.2. Prefilled Syringes8.3.4.4. Disposable Pressure Infusion Bags8.3.5. Hypodermic Products & Radiology Products8.3.5.1. Hypodermic Products8.3.5.1.1. Hypodermic Needles & Syringes8.3.5.1.2. Safety Disposable Needles8.3.5.2. Radiology Products8.3.6. Intubation & Respiratory Supplies8.3.6.1. Airway Management Tubes8.3.6.1.1. Surgical Suction Product8.3.6.1.1.1. Suction Tubing8.3.6.1.1.2. Yankeur Suction Set8.3.6.1.1.3. Suction Catheter8.3.6.1.2. Endobronchial Tubes8.3.6.1.3. Endotracheal Tubes8.3.6.1.4. Nasal Airway Tubes8.3.6.1.5. Oral Airway Tubes (Guedel Airway)8.3.6.1.6. Tracheostomy Tubes8.3.6.1.7. Laryngeal Mask Airway8.3.6.2. Intubation Accessories8.3.6.3. Nasal Cannula8.3.6.3.1. Standard Nasal Cannula8.3.6.3.2. High Flow Nasal Cannula8.3.6.3.3. etCO2 Sampling Cannula8.3.6.4. Breathing Circuits8.3.6.5. Breathing Filters8.3.6.6. Respiratory Masks8.3.6.6.1. Anesthesia Mask8.3.6.6.2. Oxygen Mask8.3.6.6.3. High Flow Oxygen Mask8.3.6.6.4. CPAP Mask8.3.6.6.5. Nebulizer Mask8.3.6.7. Manual Resuscitator Bag8.3.6.8. Tracheal Swivel Connector8.3.6.9. Catheter Mount8.3.6.10. Oxygen Tubing8.3.7. Surgical Procedure Kits & Trays8.3.7.1. Disposable Surgical Trays8.3.7.1.1. Laparoscopic Trays8.3.7.1.2. Laceration Trays8.3.7.1.3. Ent and Ophthalmic Custom Trays8.3.7.1.4. Custom Ob/Gynae Kits8.3.7.1.5. Hysterectomy Kits8.3.7.1.6. Open Heart Surgery Kits & Angiography/ Angioplasty/ Catheterization Kits8.3.7.1.7. Lumbar Puncture Trays8.3.7.1.8. Biopsy Trays8.3.7.2. Disposable Surgical Kits8.3.7.2.1. Suture Removal Kits8.3.7.2.2. Dressing Kits8.3.7.2.3. Orthopedic Kits & Trays8.3.7.2.4. Anesthesia Kits8.3.7.3. Surgical Packs8.3.7.3.1. Angiography Surgical Packs8.3.7.3.2. Laparotomy Surgical Packs8.3.7.3.3. Universal Surgical Packs8.3.7.3.4. C-Section Surgical Packs8.3.7.3.5. Lithotomy Surgical Packs8.3.7.3.6. Orthopedic Surgical Packs8.3.7.4. Others8.3.8. Blood Management & Diagnostic Supplies8.3.8.1. Disposable Blood Bags8.3.8.1.1. Collection Bags8.3.8.1.1.1. Single Collection Bags8.3.8.1.1.2. Double Collection Bags8.3.8.1.1.3. Triple Collection Bags8.3.8.1.1.4. Quadruple Collection Bags8.3.8.1.2. Transfer Bags8.3.8.2. Diagnostic Kits8.3.8.2.1. Glucose Monitoring Strips8.3.8.2.2. Blood Lancets8.3.8.2.3. Blood Collection Needle8.3.8.2.4. Blood/Specimen Collection Test Tubes8.3.8.2.5. Swabs8.3.8.2.6. Disposable ECG Consumables8.3.8.2.7. Non Invasive Blood Pressure (NIBP) Cuff8.3.8.2.8. Sp02 Sensor8.3.8.2.9. Ultrasound Disposables8.3.9. General Disposable Products8.3.9.1. Disposable Apparel/Medical Protective Equipment8.3.9.1.1. Disposable Masks8.3.9.1.1.1. Surgical Masks8.3.9.1.1.1.1. Basic Surgical Masks8.3.9.1.1.1.2. Anti-Fog Foam Surgical Masks8.3.9.1.1.1.3. Fluid/Splash Resistant Surgical Masks8.3.9.1.1.1.4. Anesthesia Masks8.3.9.1.1.1.5. Others8.3.9.1.1.2. Respirator Masks8.3.9.1.1.2.1. Single Strap Masks8.3.9.1.1.2.2. Filter Dust Masks8.3.9.1.1.2.3. Half-Face Masks8.3.9.1.1.2.4. Full-Face Masks8.3.9.1.1.2.5. PAPRs8.3.9.1.2. Disposable Gowns8.3.9.1.2.1. Surgical Gowns8.3.9.1.2.2. Non-Surgical Gowns8.3.9.1.2.3. Isolation Gowns8.3.9.1.3. Disposable Drapes and Aprons8.3.9.1.3.1. Incise8.3.9.1.3.2. Sheets/Bedsheets8.3.9.1.3.3. Laparoscopy8.3.9.1.3.4. Lithotomy8.3.9.1.3.5. Laparotomy8.3.9.1.3.6. Leggings8.3.9.1.3.7. Others8.3.9.1.4. Face Shields8.3.9.1.4.1. Anti-Fog Face Shields8.3.9.1.4.2. Anti-Glares Face Shields8.3.9.1.4.3. Others8.3.9.1.5. Disposable Gloves8.3.9.1.5.1. Examination Gloves8.3.9.1.5.2. Surgical Gloves8.3.9.1.6. Surgeon Caps8.3.9.1.7. Others8.3.9.2. Disposable Incontinence Products8.3.9.2.1. Maceratable Products8.3.9.2.2. Adult Diapers8.3.9.2.3. Underpads8.3.9.2.4. Others8.3.9.3. Gastroenterology Disposables8.3.9.3.1. Feeding Bags8.3.9.3.2. Feeding Tubes8.3.9.4. Holloware8.3.10. Equipment8.3.10.1. Digital Flat Scale8.3.10.2. Digital Baby Scale8.3.10.3. Infantometer8.3.10.4. Stadiometer8.3.10.5. Measuring Tape8.3.10.6. Rotatory Sealer8.3.10.7. Blood Pressure Monitor8.3.10.8. Wireless Fetal Monitoring Systems8.3.10.9. Vein Viewer8.3.10.10. Glucose Monitor8.4. Market Attractiveness Analysis By Product9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application9.1. Introduction / Key Findings9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Application, 2019-20239.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Application, 2024-20339.3.1. Cardiovascular9.3.2. Cerebrovascular9.3.3. Dental9.3.4. Laparoscopy9.3.5. Gynecology9.3.6. Urology9.3.7. Orthopedics9.3.8. Others9.4. Market Attractiveness Analysis By Application10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User10.1. Introduction / Key Findings10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By End User, 2019-202310.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By End User, 2024-203310.3.1. Hospitals10.3.1.1. Tier 1 Hospital (>500 Beds)10.3.1.2. Tier 2 Hospitals (250-500 Beds)10.3.1.3. Tier 3 Hospitals (<250 Beds)10.3.2. Ambulatory Surgical Centers10.3.3. Clinics10.3.4. Diagnostic Centers10.3.5. Long Term Care Centers10.3.6. Nursing Facilities10.4. Market Attractiveness Analysis By End User11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region11.1. Introduction / Key Findings11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Region, 2019-202311.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Region, 2024-203311.3.1. North America11.3.2. Latin America11.3.3. Europe11.3.4. East Asia11.3.5. South Asia11.3.6. Oceania11.3.7. Middle East and Africa (MEA)11.4. Market Attractiveness Analysis By Region12. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-203312.1. Introduction12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis by Market Taxonomy, 2019-202312.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-203312.3.1. By Country12.3.1.1. U.S.12.3.1.2. Canada12.3.2. By Product12.3.3. By Application12.3.4. By End User12.4. Market Attractiveness Analysis12.4.1. By Country12.4.2. By Product12.4.3. By Application12.4.4. By End User12.5. Market Trends12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis12.8. Country Level Analysis & Forecast12.8.1. U.S. Market Analysis12.8.1.1. Introduction12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy12.8.1.2.1. By Product12.8.1.2.2. By Application12.8.1.2.3. By End User12.8.2. Canada Market Analysis12.8.2.1. Introduction12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy12.8.2.2.1. By Product12.8.2.2.2. By Application12.8.2.2.3. By End User13. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-203313.1. Introduction13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-202313.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-203313.3.1. By Country13.3.1.1. Mexico13.3.1.2. Brazil13.3.1.3. Argentina13.3.1.4. Rest of Latin America13.3.2. By Product13.3.3. By Application13.3.4. By End User13.4. Market Attractiveness Analysis13.4.1. By Country13.4.2. By Product13.4.3. By Application13.4.4. By End User13.5. Market Trends13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis13.8. Country Level Analysis & Forecast13.8.1. Mexico Market Analysis13.8.1.1. Introduction13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy13.8.1.2.1. By Product13.8.1.2.2. By Application13.8.1.2.3. By End User13.8.2. Brazil Market Analysis13.8.2.1. Introduction13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy13.8.2.2.1. By Product13.8.2.2.2. By Application13.8.2.2.3. By End User13.8.3. Argentina Market Analysis13.8.3.1. Introduction13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy13.8.3.2.1. By Product13.8.3.2.2. By Application13.8.3.2.3. By End User14. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-203314.1. Introduction14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis by Market Taxonomy, 2019-202314.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-203314.3.1. By Country14.3.1.1. UK14.3.1.2. Germany14.3.1.3. France14.3.1.4. Italy14.3.1.5. Spain14.3.1.6. BENELUX14.3.1.7. Russia14.3.1.8. Rest of Europe14.3.2. By Product14.3.3. By Application14.3.4. By End User14.4. Market Attractiveness Analysis14.4.1. By Country14.4.2. By Product14.4.3. By Application14.4.4. By End User14.5. Market Trends14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis14.8. Country Level Analysis & Forecast14.8.1. U.K. Market Analysis14.8.1.1. Introduction14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy14.8.1.2.1. By Product14.8.1.2.2. By Application14.8.1.2.3. By End User14.8.2. Germany Market Analysis14.8.2.1. Introduction14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy14.8.2.2.1. By Product14.8.2.2.2. By Application14.8.2.2.3. By End User14.8.3. France Market Analysis14.8.3.1. Introduction14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy14.8.3.2.1. By Product14.8.3.2.2. By Application14.8.3.2.3. By End User14.8.4. Italy Market Analysis14.8.4.1. Introduction14.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy14.8.4.2.1. By Product14.8.4.2.2. By Application14.8.4.2.3. By End User14.8.5. Spain Market Analysis14.8.5.1. Introduction14.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy14.8.5.2.1. By Product14.8.5.2.2. By Application14.8.5.2.3. By End User14.8.6. BENELUX Market Analysis14.8.6.1. Introduction14.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy14.8.6.2.1. By Product14.8.6.2.2. By Application14.8.6.2.3. By End User14.8.7. Russia Market Analysis14.8.7.1. Introduction14.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy14.8.7.2.1. By Product14.8.7.2.2. By Application14.8.7.2.3. By End User15. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-203315.1. Introduction15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-202315.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-203315.3.1. By Country15.3.1.1. China15.3.1.2. Japan15.3.1.3. South Korea15.3.2. By Product15.3.3. By Application15.3.4. By End User15.4. Market Attractiveness Analysis15.4.1. By Country15.4.2. By Product15.4.3. By Application15.4.4. By End User15.5. Market Trends15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis15.8. Country Level Analysis & Forecast15.8.1. China Market Analysis15.8.1.1. Introduction15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy15.8.1.2.1. By Product15.8.1.2.2. By Application15.8.1.2.3. By End User15.8.2. Japan Market Analysis15.8.2.1. Introduction15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy15.8.2.2.1. By Product15.8.2.2.2. By Application15.8.2.2.3. By End User15.8.3. South Korea Market Analysis15.8.3.1. Introduction15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy15.8.3.2.1. By Product15.8.3.2.2. By Application15.8.3.2.3. By End User16. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-203316.1. Introduction16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-202316.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-203316.3.1. By Country16.3.1.1. India16.3.1.2. Malaysia16.3.1.3. Thailand16.3.1.4. Indonesia16.3.1.5. Rest of South Asia16.3.2. By Product16.3.3. By Application16.3.4. By End User16.4. Market Attractiveness Analysis16.4.1. By Country16.4.2. By Product16.4.3. By Application16.4.4. By End User16.5. Market Trends16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis16.8. Country Level Analysis & Forecast16.8.1. India Market Analysis16.8.1.1. Introduction16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy16.8.1.2.1. By Product16.8.1.2.2. By Application16.8.1.2.3. By End User16.8.2. Malaysia Market Analysis16.8.2.1. Introduction16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy16.8.2.2.1. By Product16.8.2.2.2. By Application16.8.2.2.3. By End User16.8.3. Thailand Market Analysis16.8.3.1. Introduction16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy16.8.3.2.1. By Product16.8.3.2.2. By Application16.8.3.2.3. By End User16.8.4. Indonesia Market Analysis16.8.4.1. Introduction16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy16.8.4.2.1. By Product16.8.4.2.2. By Application16.8.4.2.3. By End User17. Oceania Market 2019-2023 and Forecast 2024-203317.1. Introduction17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Market Taxonomy, 2019-202317.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-203317.3.1. By Country17.3.1.1. Australia17.3.1.2. New Zealand17.3.2. By Product17.3.3. By Application17.3.4. By End User17.4. Market Attractiveness Analysis17.4.1. By Country17.4.2. By Product17.4.3. By Application17.4.4. By End User17.5. Market Trends17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis17.8. Country Level Analysis & Forecast17.8.1. Australia Market Analysis17.8.1.1. Introduction17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy17.8.1.2.1. By Product17.8.1.2.2. By Application17.8.1.2.3. By End User17.8.2. New Zealand Market Analysis17.8.2.1. Introduction17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy17.8.2.2.1. By Product17.8.2.2.2. By Application17.8.2.2.3. By End User18. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-203318.1. Introduction18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-202318.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2024-203318.3.1. By Country18.3.1.1. GCC Countries18.3.1.2. Türkiye18.3.1.3. South Africa18.3.1.4. North Africa18.3.1.5. Rest of Middle East and Africa18.3.2. By Product18.3.3. By Application18.3.4. By End User18.4. Market Attractiveness Analysis18.4.1. By Country18.4.2. By Product18.4.3. By Application18.4.4. By End User18.5. Market Trends18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis18.8. Country Level Analysis & Forecast18.8.1. GCC Countries Market Analysis18.8.1.1. Introduction18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy18.8.1.2.1. By Product18.8.1.2.2. By Application18.8.1.2.3. By End User18.8.2. Türkiye Market Analysis18.8.2.1. Introduction18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy18.8.2.2.1. By Product18.8.2.2.2. By Application18.8.2.2.3. By End User18.8.3. South Africa Market Analysis18.8.3.1. Introduction18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy18.8.3.2.1. By Product18.8.3.2.2. By Application18.8.3.2.3. By End User18.8.4. North Africa Market Analysis18.8.4.1. Introduction18.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy18.8.4.2.1. By Product18.8.4.2.2. By Application18.8.4.2.3. By End User19. Market Structure Analysis19.1. Market Analysis by Tier of Companies19.2. Market Share Analysis of Top Players (%)19.3. Market Presence Analysis19.3.1. By Regional Footprint of Players19.3.2. Product Footprint of Players19.3.3. Channel Footprint of Players20. Competition Analysis20.1. Competition Dashboard20.2. Key Development Analysis20.3. Branding and Promotional Strategies, By Key Players20.4. Competition Deep Dive20.4.1. Medtronic Plc.20.4.1.1. Overview20.4.1.2. Product Portfolio20.4.1.3. Key Financials20.4.1.4. SWOT Analysis20.4.1.5. Key Developments20.4.1.6. Sales Footprint20.4.1.7. Strategy Overview20.4.1.7.1. Marketing Strategies20.4.1.7.2. Product Strategies20.4.1.7.3. Channel Strategies20.4.2. Cardinal Health, Inc.20.4.2.1. Overview20.4.2.2. Product Portfolio20.4.2.3. Key Financials20.4.2.4. SWOT Analysis20.4.2.5. Key Developments20.4.2.6. Sales Footprint20.4.2.7. Strategy Overview20.4.2.7.1. Marketing Strategies20.4.2.7.2. Product Strategies20.4.2.7.3. Channel Strategies20.4.3. 3M Company20.4.3.1. Overview20.4.3.2. Product Portfolio20.4.3.3. Key Financials20.4.3.4. SWOT Analysis20.4.3.5. Key Developments20.4.3.6. Sales Footprint20.4.3.7. Strategy Overview20.4.3.7.1. Marketing Strategies20.4.3.7.2. Product Strategies20.4.3.7.3. Channel Strategies20.4.4. Halyard Health, Inc.20.4.4.1. Overview20.4.4.2. Product Portfolio20.4.4.3. Key Financials20.4.4.4. SWOT Analysis20.4.4.5. Key Developments20.4.4.6. Sales Footprint20.4.4.7. Strategy Overview20.4.4.7.1. Marketing Strategies20.4.4.7.2. Product Strategies20.4.4.7.3. Channel Strategies20.4.5. Medline Industries Inc.20.4.5.1. Overview20.4.5.2. Product Portfolio20.4.5.3. Key Financials20.4.5.4. SWOT Analysis20.4.5.5. Key Developments20.4.5.6. Sales Footprint20.4.5.7. Strategy Overview20.4.5.7.1. Marketing Strategies20.4.5.7.2. Product Strategies20.4.5.7.3. Channel Strategies20.4.6. GE Healthcare20.4.6.1. Overview20.4.6.2. Product Portfolio20.4.6.3. Key Financials20.4.6.4. SWOT Analysis20.4.6.5. Key Developments20.4.6.6. Sales Footprint20.4.6.7. Strategy Overview20.4.6.7.1. Marketing Strategies20.4.6.7.2. Product Strategies20.4.6.7.3. Channel Strategies20.4.7. Johnson & Johnson20.4.7.1. Overview20.4.7.2. Product Portfolio20.4.7.3. Key Financials20.4.7.4. SWOT Analysis20.4.7.5. Key Developments20.4.7.6. Sales Footprint20.4.7.7. Strategy Overview20.4.7.7.1. Marketing Strategies20.4.7.7.2. Product Strategies20.4.7.7.3. Channel Strategies20.4.8. ThermoFisher Scientific Inc.20.4.8.1. Overview20.4.8.2. Product Portfolio20.4.8.3. Key Financials20.4.8.4. SWOT Analysis20.4.8.5. Key Developments20.4.8.6. Sales Footprint20.4.8.7. Strategy Overview20.4.8.7.1. Marketing Strategies20.4.8.7.2. Product Strategies20.4.8.7.3. Channel Strategies20.4.9. Honeywell International Inc.20.4.9.1. Overview20.4.9.2. Product Portfolio20.4.9.3. Key Financials20.4.9.4. SWOT Analysis20.4.9.5. Key Developments20.4.9.6. Sales Footprint20.4.9.7. Strategy Overview20.4.9.7.1. Marketing Strategies20.4.9.7.2. Product Strategies20.4.9.7.3. Channel Strategies20.4.10. B. Braun SE20.4.10.1. Overview20.4.10.2. Product Portfolio20.4.10.3. Key Financials20.4.10.4. SWOT Analysis20.4.10.5. Key Developments20.4.10.6. Sales Footprint20.4.10.7. Strategy Overview20.4.10.7.1. Marketing Strategies20.4.10.7.2. Product Strategies20.4.10.7.3. Channel Strategies20.4.11. Mölnlycke Health Care AB20.4.11.1. Overview20.4.11.2. Product Portfolio20.4.11.3. Key Financials20.4.11.4. SWOT Analysis20.4.11.5. Key Developments20.4.11.6. Sales Footprint20.4.11.7. Strategy Overview20.4.11.7.1. Marketing Strategies20.4.11.7.2. Product Strategies20.4.11.7.3. Channel Strategies20.4.12. Smiths Group Plc.20.4.12.1. Overview20.4.12.2. Product Portfolio20.4.12.3. Key Financials20.4.12.4. SWOT Analysis20.4.12.5. Key Developments20.4.12.6. Sales Footprint20.4.12.7. Strategy Overview20.4.12.7.1. Marketing Strategies20.4.12.7.2. Product Strategies20.4.12.7.3. Channel Strategies20.4.13. Ambu A/S20.4.13.1. Overview20.4.13.2. Product Portfolio20.4.13.3. Key Financials20.4.13.4. SWOT Analysis20.4.13.5. Key Developments20.4.13.6. Sales Footprint20.4.13.7. Strategy Overview20.4.13.7.1. Marketing Strategies20.4.13.7.2. Product Strategies20.4.13.7.3. Channel Strategies20.4.14. Koninklijke Philips N.V.20.4.14.1. Overview20.4.14.2. Product Portfolio20.4.14.3. Key Financials20.4.14.4. SWOT Analysis20.4.14.5. Key Developments20.4.14.6. Sales Footprint20.4.14.7. Strategy Overv

 

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よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/15 10:26

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