世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アジア太平洋地域のフローサイトメトリー市場:製品タイプ別、エンドユーズ別、国別インサイト:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2033年予測


Asia Pacific Flow Cytometry Market by Product Type, End-Use, and Country-wise Insights: Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、アジア太平洋地域のフローサイトメトリー市場に関する調査レポートを出版し、市場構造に関する貴重な洞察とともに、促進要因、動向、機会、課題など、主要な市場力学に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月9日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
331 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、アジア太平洋地域のフローサイトメトリー市場に関する調査レポートを出版し、市場構造に関する貴重な洞察とともに、促進要因、動向、機会、課題など、主要な市場力学に関する徹底的な分析を提供しました。

主要な洞察

- アジア太平洋地域のフローサイトメトリー市場規模(2024E):890.5124百万米ドル
- 予測市場価値(2033F):1417.4094百万米ドル
- 地域別市場成長率(CAGR 2024-2033): 5.30%

フローサイトメトリー市場 - レポートスコープ:

フローサイトメトリーは、細胞や粒子の複数の物理的特性を測定・分析するために使用される高度な技術です。アジア太平洋地域のフローサイトメトリー市場は、臨床診断、研究、医薬品開発におけるその重要な用途により成長を遂げている。この市場にはフローサイトメーター、試薬、ソフトウェアなど様々な製品が含まれ、技術の進歩や個別化医療、がん研究に対する需要の高まりがその原動力となっている。

市場成長の促進要因

アジア太平洋地域におけるフローサイトメトリー市場の拡大を後押ししている要因はいくつかある。がんや自己免疫疾患のような慢性疾患の有病率の増加が、高度な診断ツールの必要性を高めている。マルチパラメトリックシステムや新規試薬の開発など、技術の進歩がフローサイトメトリーの機能と応用を強化している。さらに、バイオテクノロジーや医薬品の研究開発への投資の高まりも市場の成長を支えている。医療インフラへの投資や医療サービス向上のための政府の取り組みも市場拡大に寄与している。

市場の阻害要因

有望な成長にもかかわらず、フローサイトメトリー市場はいくつかの課題に直面している。フローサイトメトリーシステムに関連する高額な初期費用と操作の複雑さは、特に発展途上地域での採用を制限する可能性がある。専門的なトレーニングや技術的な専門知識の必要性が、普及の障壁となる可能性がある。規制上の課題や消耗品の高コストも市場成長の妨げとなる可能性がある。さらに、特定のアプリケーションに費用対効果の高いソリューションを提供する代替技術との競争が、市場の課題に拍車をかけている。

市場機会:

アジア太平洋地域のフローサイトメトリー市場は、技術革新と医療への投資の増加により、大きな成長機会を提供している。ハイスループットやマルチパラメトリック解析などの機能を向上させた先進的なフローサイトメトリーシステムの開発が、新たな成長の道を切り開いている。免疫学、ゲノミクス、幹細胞研究におけるアプリケーションの拡大は、さらなる機会を提供する。テクノロジープロバイダー、研究機関、医療機関のコラボレーションがイノベーションを促進し、市場の裾野を広げている。個別化医療とその利点に対する意識の高まりも、フローサイトメトリーソリューションの需要を促進すると予想される。

本レポートで扱う主な質問

- アジア太平洋地域におけるフローサイトメトリー市場の成長を促進する主な要因は何か?
- フローサイトメトリー技術は研究者や臨床医のニーズに応えるためにどのように進化しているか?
- フローサイトメトリーシステムの導入における課題と限界は何か?
- フローサイトメトリー市場のリーディングプレイヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- アジア太平洋地域のフローサイトメトリー市場における新たなトレンドと将来性は?

コンペティティブインテリジェンスとビジネス戦略

BDバイオサイエンシズ、ベックマン・コールター、サーモフィッシャーサイエンティフィックなど、アジア太平洋地域のフローサイトメトリー市場における主要企業は、競争力を維持するために技術革新、戦略的パートナーシップ、技術的進歩を重視しています。これらの企業はフローサイトメトリー技術を進歩させ、市場でのプレゼンスを拡大するために研究開発に投資している。研究機関や医療提供者とのコラボレーションは、高度なフローサイトメトリーソリューションの統合をサポートしている。コストへの懸念に対処し、使いやすさと信頼性を確保することも、市場でのポジショニングと顧客の信頼を高める。

主な企業

- ベックマン・コールター
- ベクトン・ディッキンソン
- ライフテクノロジーズコーポレーション(サーモフィッシャーサイエンティフィック社)
- ミルテニ・バイオテック
- ルミネックス
- メルクKGaA
- バイオメリューSA
- アジレント・テクノロジー
- バイオ・ラッド・ラボラトリーズ
- アポジー・フロー・システムズ
- ストラテディグム社
- シスメックス・パーテック
- ソニーバイオテクノロジー
- サイテック・バイオサイエンス
- ザルトリウス
- 浜松ホトニクス株式会社
- 古河電気工業株式会社
- アクセリックス
- 深圳ミンドレイバイオメディカルエレクトロニクス有限公司

アジア太平洋地域フローサイトメトリー産業セグメンテーション

製品

- フローサイトメーターシステム
- 試薬、消耗品、アクセサリー
- ソフトウェア
- サービス

アプリケーション

- イムノフェノタイピング
- セルソーティング
- 細胞周期解析
- アポトーシス
- 細胞増殖アッセイ
- 細胞内カルシウムフラックス
- エクソソームの検出と選別
- その他

使用方法

- 研究用
- 臨床診断

エンドユーザー

- 病院
- 診断研究所
- 学術・研究機関
- バイオ製薬会社



- 韓国
- 香港
- 台湾
- オーストラリア
- ニュージーランド
- インドネシア
- タイ
- マレーシア
- ベトナム
- シンガポール
- フィリピン

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.アジア太平洋市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.国別インストールベース分析
4.2.メーカーが採用した主な戦略
4.3.フローサイトメトリーの現状/進化
4.4.PESTLE分析
4.5.ポーター分析
4.6.規制当局の承認
4.7.バリューチェーン分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.アジア太平洋地域のGDP成長見通し
5.1.2.アジア太平洋地域のヘルスケア展望
5.1.3.フローサイトメトリーの世界市場概要
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.主要プレイヤーの歴史的成長
5.2.2.設置台数の増加
5.2.3.慢性疾患と自己免疫疾患の有病率の増加
5.2.4.機器の寿命
5.2.5.保守・修理サービスのコスト
5.2.6.主要市場プレイヤーの戦略的展開
5.2.7.買い替え販売と新規販売
5.2.8.有利な償還政策
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.用途別
6.1.3.用途別
6.1.4.エンドユーザー別
6.1.5.国別
6.2.2023年市場シナリオ
7.アジア太平洋市場の数量(台数)分析2019-2023年と予測、2024-2033年
7.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場規模(単位)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.アジア太平洋市場 - 価格分析
8.1.製品別国別価格分析
8.2.価格ブレークアップ
8.2.1.メーカー価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.アジア太平洋平均価格分析ベンチマーク
8.4.価格設定の前提
9.アジア太平洋市場の需要(単位:百万米ドル)分析 2019-2023年および予測、2024-2033年
9.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対価格機会分析
10.アジア太平洋市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、製品別、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、製品別、2024-2033年
10.3.1.フローサイトメーターシステム
10.3.1.1.従来のフローサイトメーター
10.3.1.1.1.セルソーター
10.3.1.1.2.イメージングフローサイトメーター
10.3.1.2.音響集束型サイトメーター
10.3.1.3.次世代フローサイトメーター
10.3.2.試薬、消耗品、アクセサリー
10.3.3.ソフトウェア
10.3.4.サービス
10.4.市場魅力度分析(製品別
11.アジア太平洋市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:用途別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、用途別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、用途別、2024-2033年
11.3.1.イムノフェノタイピング
11.3.2.セルソーティング
11.3.3.細胞周期解析
11.3.3.1.アポトーシス
11.3.3.2.細胞増殖アッセイ
11.3.3.3.細胞内カルシウムフラックス
11.3.4.エクソソームの検出と選別
11.3.5.その他
11.4.市場魅力度分析(用途別
12.アジア太平洋市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:用途別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、用途別、2019-2023年
12.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、用途別、2024-2033年
12.3.1.研究用途
12.3.2.臨床診断
12.4.市場魅力度分析(用途別
13.アジア太平洋市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
13.1.イントロダクション/主な調査結果
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、エンドユーザー別、2019-2023年
13.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、エンドユーザー別、2024-2033年
13.3.1.病院
13.3.2.診断研究所
13.3.3.学術・研究機関
13.3.4.バイオ製薬会社
13.4.市場魅力度分析, エンドユーザー別
14.アジア太平洋地域の国別市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、国別、2019-2023年
14.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、国別、2024-2033年
14.3.1.韓国
14.3.2.香港
14.3.3.台湾
14.3.4.オーストラリア
14.3.5.ニュージーランド
14.3.6.インドネシア
14.3.7.タイ
14.3.8.マレーシア
14.3.9.ベトナム
14.3.10.シンガポール
14.3.11.フィリピン
14.4.市場魅力度分析(国別
15.韓国市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
15.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
15.3.1.製品別
15.3.2.用途別
15.3.3.用途別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.製品別
15.4.2.用途別
15.4.3.用途別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.促進要因と阻害要因-影響分析
16.香港市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
16.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
16.3.1.製品別
16.3.2.用途別
16.3.3.用途別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.製品別
16.4.2.用途別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.促進要因と阻害要因-影響分析
17.台湾市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量(台数)分析、市場分類別、2019-2023年
17.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
17.3.1.製品別
17.3.2.用途別
17.3.3.用途別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.製品別
17.4.2.用途別
17.4.3.用途別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.促進要因と阻害要因-影響分析
18.オーストラリア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
18.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
18.3.1.製品別
18.3.2.用途別
18.3.3.用途別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.製品別
18.4.2.用途別
18.4.3.用途別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.促進要因と阻害要因-影響分析
19.ニュージーランド市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
19.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
19.3.1.製品別
19.3.2.用途別
19.3.3.用途別
19.3.4.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.製品別
19.4.2.用途別
19.4.3.用途別
19.4.4.エンドユーザー別
19.5.促進要因と阻害要因-影響分析
20.インドネシア市場2019-2023年および2024-2033年予測
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
20.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
20.3.1.製品別
20.3.2.用途別
20.3.3.用途別
20.3.4.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.製品別
20.4.2.用途別
20.4.3.用途別
20.4.4.エンドユーザー別
20.5.促進要因と阻害要因-影響分析
21.タイ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
21.1.はじめに
21.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
21.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
21.3.1.製品別
21.3.2.用途別
21.3.3.用途別
21.3.4.エンドユーザー別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.製品別
21.4.2.用途別
21.4.3.用途別
21.4.4.エンドユーザー別
21.5.促進要因と阻害要因-影響分析
22.マレーシア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
22.1.はじめに
22.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
22.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
22.3.1.製品別
22.3.2.用途別
22.3.3.用途別
22.3.4.エンドユーザー別
22.4.市場魅力度分析
22.4.1.製品別
22.4.2.用途別
22.4.3.用途別
22.4.4.エンドユーザー別
22.5.促進要因と阻害要因-影響分析
23.ベトナム市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
23.1.はじめに
23.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
23.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
23.3.1.製品別
23.3.2.用途別
23.3.3.用途別
23.3.4.エンドユーザー別
23.4.市場魅力度分析
23.4.1.製品別
23.4.2.用途別
23.4.3.用途別
23.4.4.エンドユーザー別
23.5.促進要因と抑制要因 - 影響分析
24.シンガポール市場分析 2019-2023年および2024-2033年予測
24.1.はじめに
24.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
24.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
24.3.1.製品別
24.3.2.用途別
24.3.3.用途別
24.3.4.エンドユーザー別
24.4.市場魅力度分析
24.4.1.製品別
24.4.2.用途別
24.4.3.用途別
24.4.4.エンドユーザー別
24.5.促進要因と抑制要因 - 影響分析
25.フィリピン市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
25.1.はじめに
25.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
25.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
25.3.1.製品別
25.3.2.用途別
25.3.3.用途別
25.3.4.エンドユーザー別
25.4.市場魅力度分析
25.4.1.製品別
25.4.2.用途別
25.4.3.用途別
25.4.4.エンドユーザー別
25.5.促進要因と阻害要因-影響分析
26.市場構造分析
26.1.企業階層別市場分析
26.2.上位企業の市場シェア分析
26.3.市場集中度
26.4.市場プレゼンス分析
26.4.1.プレーヤーの国別フットプリント
26.4.2.プレイヤーの製品フットプリント別
26.4.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
27.競争分析
27.1.競争ダッシュボード
27.2.競合ディープダイブ
27.2.1.ベックマン・コールター
27.2.1.1.概要
27.2.1.2.製品ポートフォリオ
27.2.1.3.販売拠点
27.2.1.4.主要財務状況
27.2.1.5.SWOT分析
27.2.1.6.戦略の概要
27.2.1.6.1.マーケティング戦略
27.2.1.6.2.製品戦略
27.2.1.6.3.チャネル戦略
27.2.2.ベクトン・ディッキンソン社
27.2.2.1.概要
27.2.2.2.製品ポートフォリオ
27.2.2.3.販売拠点
27.2.2.4.主要財務状況
27.2.2.5.SWOT分析
27.2.2.6.戦略の概要
27.2.2.6.1.マーケティング戦略
27.2.2.6.2.製品戦略
27.2.2.6.3.チャネル戦略
27.2.3.ライフテクノロジーズコーポレーション(サーモフィッシャーサイエンティフィック社)
27.2.3.1.概要
27.2.3.2.製品ポートフォリオ
27.2.3.3.販売拠点
27.2.3.4.主要財務状況
27.2.3.5.SWOT分析
27.2.3.6.戦略の概要
27.2.3.6.1.マーケティング戦略
27.2.3.6.2.製品戦略
27.2.3.6.3.チャネル戦略
27.2.4.ミルテニ・バイオテック
27.2.4.1.概要
27.2.4.2.製品ポートフォリオ
27.2.4.3.販売拠点
27.2.4.4.主要財務状況
27.2.4.5.SWOT分析
27.2.4.6.戦略の概要
27.2.4.6.1.マーケティング戦略
27.2.4.6.2.製品戦略
27.2.4.6.3.チャネル戦略
27.2.5.ルミネックス
27.2.5.1.概要
27.2.5.2.製品ポートフォリオ
27.2.5.3.販売拠点
27.2.5.4.主要財務状況
27.2.5.5.SWOT分析
27.2.5.6.戦略の概要
27.2.5.6.1.マーケティング戦略
27.2.5.6.2.製品戦略
27.2.5.6.3.チャネル戦略
27.2.6.メルクKGaA
27.2.6.1.概要
27.2.6.2.製品ポートフォリオ
27.2.6.3.販売拠点
27.2.6.4.主要財務状況
27.2.6.5.SWOT分析
27.2.6.6.戦略の概要
27.2.6.6.1.マーケティング戦略
27.2.6.6.2.製品戦略
27.2.6.6.3.チャネル戦略
27.2.7. ビオメリューSA
27.2.7.1.概要
27.2.7.2.製品ポートフォリオ
27.2.7.3.販売拠点
27.2.7.4.主要財務状況
27.2.7.5.SWOT分析
27.2.7.6.戦略の概要
27.2.7.6.1.マーケティング戦略
27.2.7.6.2.製品戦略
27.2.7.6.3.チャネル戦略
27.2.8.アジレント・テクノロジー
27.2.8.1.概要
27.2.8.2.製品ポートフォリオ
27.2.8.3.販売拠点
27.2.8.4.主要財務状況
27.2.8.5.SWOT分析
27.2.8.6.戦略の概要
27.2.8.6.1.マーケティング戦略
27.2.8.6.2.製品戦略
27.2.8.6.3.チャネル戦略
27.2.9.バイオ・ラッド・ラボラトリーズ
27.2.9.1.概要
27.2.9.2.製品ポートフォリオ
27.2.9.3.販売拠点
27.2.9.4.主要財務状況
27.2.9.5.SWOT分析
27.2.9.6.戦略の概要
27.2.9.6.1.マーケティング戦略
27.2.9.6.2.製品戦略
27.2.9.6.3.チャネル戦略
27.2.10.アポジー・フロー・システムズ
27.2.10.1.概要
27.2.10.2.製品ポートフォリオ
27.2.10.3.販売拠点
27.2.10.4.主要財務状況
27.2.10.5.SWOT分析
27.2.10.6.戦略の概要
27.2.10.6.1.マーケティング戦略
27.2.10.6.2.製品戦略
27.2.10.6.3.チャネル戦略
27.2.11.ストラテディグム社
27.2.11.1.概要
27.2.11.2.製品ポートフォリオ
27.2.11.3.販売拠点
27.2.11.4.主要財務状況
27.2.11.5.SWOT分析
27.2.11.6.戦略の概要
27.2.11.6.1.マーケティング戦略
27.2.11.6.2.製品戦略
27.2.11.6.3.チャネル戦略
27.2.12.シスメックス・パーテック
27.2.12.1.概要
27.2.12.2.製品ポートフォリオ
27.2.12.3.販売拠点
27.2.12.4.主要財務状況
27.2.12.5.SWOT分析
27.2.12.6.戦略の概要
27.2.12.6.1.マーケティング戦略
27.2.12.6.2.製品戦略
27.2.12.6.3.チャネル戦略
27.2.13.ソニーバイオテクノロジー
27.2.13.1.概要
27.2.13.2.製品ポートフォリオ
27.2.13.3.販売拠点
27.2.13.4.主要財務状況
27.2.13.5.SWOT分析
27.2.13.6.戦略の概要
27.2.13.6.1.マーケティング戦略
27.2.13.6.2.製品戦略
27.2.13.6.3.チャネル戦略
27.2.14.サイテック・バイオサイエンス
27.2.14.1.概要
27.2.14.2.製品ポートフォリオ
27.2.14.3.販売拠点
27.2.14.4.主要財務状況
27.2.14.5.SWOT分析
27.2.14.6.戦略の概要
27.2.14.6.1.マーケティング戦略
27.2.14.6.2.製品戦略
27.2.14.6.3.チャネル戦略
27.2.15.ザルトリウスAG
27.2.15.1.概要
27.2.15.2.製品ポートフォリオ
27.2.15.3.販売拠点
27.2.15.4.主要財務状況
27.2.15.5.SWOT分析
27.2.15.6.戦略の概要
27.2.15.6.1.マーケティング戦略
27.2.15.6.2.製品戦略
27.2.15.6.3.チャネル戦略
27.2.16.浜松ホトニクス株式会社
27.2.16.1.概要
27.2.16.2.製品ポートフォリオ
27.2.16.3.販売拠点
27.2.16.4.主要財務状況
27.2.16.5.SWOT分析
27.2.16.6.戦略の概要
27.2.16.6.1.マーケティング戦略
27.2.16.6.2.製品戦略
27.2.16.6.3.チャネル戦略
27.2.17.古河電気工業
27.2.17.1.概要
27.2.17.2.製品ポートフォリオ
27.2.17.3.販売拠点
27.2.17.4.主要財務状況
27.2.17.5.SWOT分析
27.2.17.6.戦略の概要
27.2.17.6.1.マーケティング戦略
27.2.17.6.2.製品戦略
27.2.17.6.3.チャネル戦略
27.2.18.アクセリクス
27.2.18.1.概要
27.2.18.2.製品ポートフォリオ
27.2.18.3.販売拠点
27.2.18.4.主要財務
27.2.18.5.SWOT分析
27.2.18.6.戦略の概要
27.2.18.6.1.マーケティング戦略
27.2.18.6.2.製品戦略
27.2.18.6.3.チャネル戦略
27.2.19.深圳ミンドレイバイオメディカル電子有限公司
27.2.19.1.概要
27.2.19.2.製品ポートフォリオ
27.2.19.3.販売拠点
27.2.19.4.主要財務状況
27.2.19.5.SWOT分析
27.2.19.6.戦略の概要
27.2.19.6.1.マーケティング戦略
27.2.19.6.2.製品戦略
27.2.19.6.3.チャネル戦略
28.前提条件と略語
29.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently released an extensive report on the Asia Pacific Flow Cytometry Market, providing a thorough analysis of the key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, along with valuable insights into the market structure.

Key Insights:

• Asia Pacific Flow Cytometry Market Size (2024E): USD 890.5124 Mn
• Projected Market Value (2033F): USD 1417.4094 Mn
• Regional Market Growth Rate (CAGR 2024-2033): 5.30%

Flow Cytometry Market - Report Scope:

Flow cytometry is a sophisticated technology used to measure and analyze multiple physical characteristics of cells or particles. The Asia Pacific flow cytometry market is experiencing growth due to its vital applications in clinical diagnostics, research, and drug development. This market encompasses various products such as flow cytometers, reagents, and software, driven by technological advancements and a rising demand for personalized medicine and cancer research.

Market Growth Drivers:

Several factors are driving the expansion of the flow cytometry market in Asia Pacific. The increasing prevalence of chronic diseases like cancer and autoimmune disorders is boosting the need for advanced diagnostic tools. Technological advancements, including the development of multiparametric systems and novel reagents, are enhancing the capabilities and applications of flow cytometry. Additionally, heightened investment in biotechnology and pharmaceutical research and development supports market growth. Investments in healthcare infrastructure and government initiatives to improve healthcare services also contribute to market expansion.

Market Restraints:

Despite its promising growth, the flow cytometry market faces several challenges. High initial costs associated with flow cytometry systems and operational complexity can restrict adoption, especially in developing regions. The necessity for specialized training and technical expertise can be a barrier to widespread use. Regulatory challenges and the high cost of consumables may also hinder market growth. Furthermore, competition from alternative technologies offering cost-effective solutions for certain applications adds to the market's challenges.

Market Opportunities:

The Asia Pacific flow cytometry market offers substantial growth opportunities driven by technological innovations and increasing investments in healthcare. The development of advanced flow cytometry systems with improved capabilities, such as high-throughput and multi-parametric analysis, is creating new growth avenues. Expanding applications in immunology, genomics, and stem cell research provide additional opportunities. Collaborations between technology providers, research institutions, and healthcare organizations are fostering innovation and broadening market reach. The rising awareness of personalized medicine and its advantages is also expected to drive demand for flow cytometry solutions.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the main factors propelling the growth of the flow cytometry market in Asia Pacific?
• How is flow cytometry technology evolving to cater to the needs of researchers and clinicians?
• What are the challenges and limitations in implementing flow cytometry systems?
• Who are the leading players in the flow cytometry market, and what strategies are they employing to remain competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the Asia Pacific flow cytometry market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the Asia Pacific flow cytometry market, such as BD Biosciences, Beckman Coulter, and Thermo Fisher Scientific, are emphasizing innovation, strategic partnerships, and technological advancements to maintain a competitive edge. These firms invest in research and development to advance flow cytometry technologies and expand their market presence. Collaborations with research institutions and healthcare providers support the integration of advanced flow cytometry solutions. Addressing cost concerns and ensuring ease of use and reliability also enhance market positioning and customer trust.

Key Companies Profiled:

• Beckman Coulter
• Becton Dickinson & Co.
• Life Technologies Corporation (Thermo Fisher Scientific Inc.)
• Miltenyi Biotec
• Luminex Corp.
• Merck KGaA
• bioMérieux SA
• Agilent Technologies
• Bio-Rad Laboratories
• Apogee Flow Systems Ltd.
• Stratedigm, Inc.
• Sysmex Partec
• Sony Biotechnology
• Cytek® Biosciences
• Sartorius AG
• Hamamatsu Photonics K.K
• FURUKAWA ELECTRIC CO., LTD
• Accellix
• Shenzhen Mindray BioMedical Electronics Co., Ltd

Asia Pacific Flow Cytometry Industry Segmentation

Product:

• Flow Cytometer Systems
• Reagents, Consumables, & Accessories
• Software
• Services

Application:

• Immunophenotyping
• Cell Sorting
• Cell Cycle Analysis
• Apoptosis
• Cell Proliferation Assays
• Intracellular Calcium Flux
• Detection & Sorting of Exosomes
• Others

Usage:

• Research Use
• Clinical Diagnostics

End User:

• Hospitals
• Diagnostic Laboratories
• Academic & Research Institutes
• Biopharmaceutical Companies

Country:

• South Korea
• Hong Kong
• Taiwan
• Australia
• New Zealand
• Indonesia
• Thailand
• Malaysia
• Vietnam
• Singapore
• Philippines



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Asia Pacific Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Installed Base Analysis By Country
4.2. Key Strategies Adopted by Manufacturers
4.3. State-of-art/Evolution of Flow Cytometry
4.4. PESTLE Analysis
4.5. Porter’s Analysis
4.6. Regulatory Approvals
4.7. Value Chain Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Asia Pacific GDP Growth Outlook
5.1.2. Asia Pacific Healthcare Outlook
5.1.3. Global Flow Cytometry Market Overview
5.2. Forecast Factors - Relevance and Impact
5.2.1. Key Players Historic Growth
5.2.2. Increasing Installed Base
5.2.3. Increasing Prevalence of Chronic and Autoimmune Diseases
5.2.4. Life Span of the Equipment
5.2.5. Maintenance and Repair Services Based Cost
5.2.6. Key Market Players Strategic Development
5.2.7. Replacement Sales and New Sales
5.2.8. Favourable Reimbursement Policies
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Application
6.1.3. By Usage
6.1.4. By End User
6.1.5. By Country
6.2. 2023 Market Scenario
7. Asia Pacific Market Volume (Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Asia Pacific Market - Pricing Analysis
8.1. Country Pricing Analysis By Product
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. Asia Pacific Average Pricing Analysis Benchmark
8.4. Pricing Assumptions
9. Asia Pacific Market Demand (in Value US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Asia Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Product, 2024-2033
10.3.1. Flow Cytometer System
10.3.1.1. Traditional Flow Cytometers
10.3.1.1.1. Cell Sorters
10.3.1.1.2. Imaging Flow Cytometers
10.3.1.2. Acoustic Focusing Cytometer
10.3.1.3. Next Generation Flow Cytometers
10.3.2. Reagents, Consumables & Accessories
10.3.3. Softwares
10.3.4. Services
10.4. Market Attractiveness Analysis, By Product
11. Asia Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By Application, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Application, 2024-2033
11.3.1. Immunophenotyping
11.3.2. Cell Sorting
11.3.3. Cell Cycle Analysis
11.3.3.1. Apoptosis
11.3.3.2. Cell Proliferation Assays
11.3.3.3. Intracellular Calcium Flux
11.3.4. Detection & Sorting of Exosomes
11.3.5. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis, By Application
12. Asia Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Usage
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By Usage, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By Usage, 2024-2033
12.3.1. Research Use
12.3.2. Clinical Diagnostics
12.4. Market Attractiveness Analysis, By Usage
13. Asia Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By End User, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, By End User, 2024-2033
13.3.1. Hospitals
13.3.2. Diagnostic Laboratories
13.3.3. Academics & Research Institutes
13.3.4. Biopharmaceutical Companies
13.4. Market Attractiveness Analysis, By End User
14. Asia Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, by Country, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Country, 2024-2033
14.3.1. South Korea
14.3.2. Hong Kong
14.3.3. Taiwan
14.3.4. Australia
14.3.5. New Zealand
14.3.6. Indonesia
14.3.7. Thailand
14.3.8. Malaysia
14.3.9. Vietnam
14.3.10. Singapore
14.3.11. Philippines
14.4. Market Attractiveness Analysis, by Country
15. South Korea Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Product
15.3.2. By Application
15.3.3. By Usage
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Product
15.4.2. By Application
15.4.3. By Usage
15.4.4. By End User
15.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Hong Kong Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Product
16.3.2. By Application
16.3.3. By Usage
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Product
16.4.2. By Application
16.4.3. By Usage
16.4.4. By End User
16.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Taiwan Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Product
17.3.2. By Application
17.3.3. By Usage
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Product
17.4.2. By Application
17.4.3. By Usage
17.4.4. By End User
17.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Australia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Product
18.3.2. By Application
18.3.3. By Usage
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Product
18.4.2. By Application
18.4.3. By Usage
18.4.4. By End User
18.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. New Zealand Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Product
19.3.2. By Application
19.3.3. By Usage
19.3.4. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Product
19.4.2. By Application
19.4.3. By Usage
19.4.4. By End User
19.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Indonesia Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
20.3.1. By Product
20.3.2. By Application
20.3.3. By Usage
20.3.4. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Product
20.4.2. By Application
20.4.3. By Usage
20.4.4. By End User
20.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Thailand Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
21.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
21.3.1. By Product
21.3.2. By Application
21.3.3. By Usage
21.3.4. By End User
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.4.1. By Product
21.4.2. By Application
21.4.3. By Usage
21.4.4. By End User
21.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
22. Malaysia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
22.1. Introduction
22.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
22.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
22.3.1. By Product
22.3.2. By Application
22.3.3. By Usage
22.3.4. By End User
22.4. Market Attractiveness Analysis
22.4.1. By Product
22.4.2. By Application
22.4.3. By Usage
22.4.4. By End User
22.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
23. Vietnam Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
23.1. Introduction
23.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
23.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
23.3.1. By Product
23.3.2. By Application
23.3.3. By Usage
23.3.4. By End User
23.4. Market Attractiveness Analysis
23.4.1. By Product
23.4.2. By Application
23.4.3. By Usage
23.4.4. By End User
23.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
24. Singapore Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
24.1. Introduction
24.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
24.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
24.3.1. By Product
24.3.2. By Application
24.3.3. By Usage
24.3.4. By End User
24.4. Market Attractiveness Analysis
24.4.1. By Product
24.4.2. By Application
24.4.3. By Usage
24.4.4. By End User
24.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
25. Philippines Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
25.1. Introduction
25.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023
25.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033
25.3.1. By Product
25.3.2. By Application
25.3.3. By Usage
25.3.4. By End User
25.4. Market Attractiveness Analysis
25.4.1. By Product
25.4.2. By Application
25.4.3. By Usage
25.4.4. By End User
25.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
26. Market Structure Analysis
26.1. Market Analysis, by Tier of Companies
26.2. Market Share Analysis of Top Players
26.3. Market Concentration
26.4. Market Presence Analysis
26.4.1. By Countryal Footprints of Players
26.4.2. By Product Footprints of Players
26.4.3. By Channel Footprints of Players
27. Competition Analysis
27.1. Competition Dashboard
27.2. Competition Deep Dive
27.2.1. Beckman Coulter
27.2.1.1. Overview
27.2.1.2. Product Portfolio
27.2.1.3. Sales Footprint
27.2.1.4. Key Financials
27.2.1.5. SWOT Analysis
27.2.1.6. Strategy Overview
27.2.1.6.1. Marketing Strategy
27.2.1.6.2. Product Strategy
27.2.1.6.3. Channel Strategy
27.2.2. Becton Dickinson & Co.
27.2.2.1. Overview
27.2.2.2. Product Portfolio
27.2.2.3. Sales Footprint
27.2.2.4. Key Financials
27.2.2.5. SWOT Analysis
27.2.2.6. Strategy Overview
27.2.2.6.1. Marketing Strategy
27.2.2.6.2. Product Strategy
27.2.2.6.3. Channel Strategy
27.2.3. Life Technologies Corporation (Thermo Fisher Scientific Inc.)
27.2.3.1. Overview
27.2.3.2. Product Portfolio
27.2.3.3. Sales Footprint
27.2.3.4. Key Financials
27.2.3.5. SWOT Analysis
27.2.3.6. Strategy Overview
27.2.3.6.1. Marketing Strategy
27.2.3.6.2. Product Strategy
27.2.3.6.3. Channel Strategy
27.2.4. Miltenyi Biotec
27.2.4.1. Overview
27.2.4.2. Product Portfolio
27.2.4.3. Sales Footprint
27.2.4.4. Key Financials
27.2.4.5. SWOT Analysis
27.2.4.6. Strategy Overview
27.2.4.6.1. Marketing Strategy
27.2.4.6.2. Product Strategy
27.2.4.6.3. Channel Strategy
27.2.5. Luminex Corp.
27.2.5.1. Overview
27.2.5.2. Product Portfolio
27.2.5.3. Sales Footprint
27.2.5.4. Key Financials
27.2.5.5. SWOT Analysis
27.2.5.6. Strategy Overview
27.2.5.6.1. Marketing Strategy
27.2.5.6.2. Product Strategy
27.2.5.6.3. Channel Strategy
27.2.6. Merck KGaA
27.2.6.1. Overview
27.2.6.2. Product Portfolio
27.2.6.3. Sales Footprint
27.2.6.4. Key Financials
27.2.6.5. SWOT Analysis
27.2.6.6. Strategy Overview
27.2.6.6.1. Marketing Strategy
27.2.6.6.2. Product Strategy
27.2.6.6.3. Channel Strategy
27.2.7. bioMérieux SA
27.2.7.1. Overview
27.2.7.2. Product Portfolio
27.2.7.3. Sales Footprint
27.2.7.4. Key Financials
27.2.7.5. SWOT Analysis
27.2.7.6. Strategy Overview
27.2.7.6.1. Marketing Strategy
27.2.7.6.2. Product Strategy
27.2.7.6.3. Channel Strategy
27.2.8. Agilent Technologies
27.2.8.1. Overview
27.2.8.2. Product Portfolio
27.2.8.3. Sales Footprint
27.2.8.4. Key Financials
27.2.8.5. SWOT Analysis
27.2.8.6. Strategy Overview
27.2.8.6.1. Marketing Strategy
27.2.8.6.2. Product Strategy
27.2.8.6.3. Channel Strategy
27.2.9. Bio-Rad Laboratories
27.2.9.1. Overview
27.2.9.2. Product Portfolio
27.2.9.3. Sales Footprint
27.2.9.4. Key Financials
27.2.9.5. SWOT Analysis
27.2.9.6. Strategy Overview
27.2.9.6.1. Marketing Strategy
27.2.9.6.2. Product Strategy
27.2.9.6.3. Channel Strategy
27.2.10. Apogee Flow Systems Ltd.
27.2.10.1. Overview
27.2.10.2. Product Portfolio
27.2.10.3. Sales Footprint
27.2.10.4. Key Financials
27.2.10.5. SWOT Analysis
27.2.10.6. Strategy Overview
27.2.10.6.1. Marketing Strategy
27.2.10.6.2. Product Strategy
27.2.10.6.3. Channel Strategy
27.2.11. Stratedigm, Inc.
27.2.11.1. Overview
27.2.11.2. Product Portfolio
27.2.11.3. Sales Footprint
27.2.11.4. Key Financials
27.2.11.5. SWOT Analysis
27.2.11.6. Strategy Overview
27.2.11.6.1. Marketing Strategy
27.2.11.6.2. Product Strategy
27.2.11.6.3. Channel Strategy
27.2.12. Sysmex Partec
27.2.12.1. Overview
27.2.12.2. Product Portfolio
27.2.12.3. Sales Footprint
27.2.12.4. Key Financials
27.2.12.5. SWOT Analysis
27.2.12.6. Strategy Overview
27.2.12.6.1. Marketing Strategy
27.2.12.6.2. Product Strategy
27.2.12.6.3. Channel Strategy
27.2.13. Sony Biotechnology
27.2.13.1. Overview
27.2.13.2. Product Portfolio
27.2.13.3. Sales Footprint
27.2.13.4. Key Financials
27.2.13.5. SWOT Analysis
27.2.13.6. Strategy Overview
27.2.13.6.1. Marketing Strategy
27.2.13.6.2. Product Strategy
27.2.13.6.3. Channel Strategy
27.2.14. Cytek® Biosciences
27.2.14.1. Overview
27.2.14.2. Product Portfolio
27.2.14.3. Sales Footprint
27.2.14.4. Key Financials
27.2.14.5. SWOT Analysis
27.2.14.6. Strategy Overview
27.2.14.6.1. Marketing Strategy
27.2.14.6.2. Product Strategy
27.2.14.6.3. Channel Strategy
27.2.15. Sartorius AG
27.2.15.1. Overview
27.2.15.2. Product Portfolio
27.2.15.3. Sales Footprint
27.2.15.4. Key Financials
27.2.15.5. SWOT Analysis
27.2.15.6. Strategy Overview
27.2.15.6.1. Marketing Strategy
27.2.15.6.2. Product Strategy
27.2.15.6.3. Channel Strategy
27.2.16. Hamamatsu Photonics K.K
27.2.16.1. Overview
27.2.16.2. Product Portfolio
27.2.16.3. Sales Footprint
27.2.16.4. Key Financials
27.2.16.5. SWOT Analysis
27.2.16.6. Strategy Overview
27.2.16.6.1. Marketing Strategy
27.2.16.6.2. Product Strategy
27.2.16.6.3. Channel Strategy
27.2.17. FURUKAWA ELECTRIC CO., LTD
27.2.17.1. Overview
27.2.17.2. Product Portfolio
27.2.17.3. Sales Footprint
27.2.17.4. Key Financials
27.2.17.5. SWOT Analysis
27.2.17.6. Strategy Overview
27.2.17.6.1. Marketing Strategy
27.2.17.6.2. Product Strategy
27.2.17.6.3. Channel Strategy
27.2.18. Accellix
27.2.18.1. Overview
27.2.18.2. Product Portfolio
27.2.18.3. Sales Footprint
27.2.18.4. Key Financials
27.2.18.5. SWOT Analysis
27.2.18.6. Strategy Overview
27.2.18.6.1. Marketing Strategy
27.2.18.6.2. Product Strategy
27.2.18.6.3. Channel Strategy
27.2.19. Shenzhen Mindray BioMedical Electronics Co., Ltd
27.2.19.1. Overview
27.2.19.2. Product Portfolio
27.2.19.3. Sales Footprint
27.2.19.4. Key Financials
27.2.19.5. SWOT Analysis
27.2.19.6. Strategy Overview
27.2.19.6.1. Marketing Strategy
27.2.19.6.2. Product Strategy
27.2.19.6.3. Channel Strategy
28. Assumptions and Acronyms Used
29. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート

Persistence Market Research社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(asia)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る