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歯科用接着剤市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2032年


Dental Adhesives Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

Persistence Market Research社は、世界の歯科用接着剤市場の詳細な分析を発表しました。当レポートでは、市場構造に関する包括的な洞察とともに、促進要因、動向、機会、課題など、本質的な市場ダイナミクスを詳... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月7日 US$4,900
シングルユーザライセンス
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260 英語

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実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社は、世界の歯科用接着剤市場の詳細な分析を発表しました。当レポートでは、市場構造に関する包括的な洞察とともに、促進要因、動向、機会、課題など、本質的な市場ダイナミクスを詳細に検証しています。

主な洞察

- 歯科用接着剤の市場規模(2024E):24億米ドル
- 予測市場価値(2032F):44億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024~2032): 7.9%

歯科用接着剤市場 - レポートスコープ:

歯科用接着剤は、歯科修復物、矯正用ブラケット、詰め物の接着など、様々な歯科処置に不可欠である。これらの接着剤は、歯の構造や補綴物との強固な接着を保証し、歯科治療の耐久性と寿命を向上させる。同市場は歯科医院、病院、歯科技工所にサービスを提供し、光硬化型、自己硬化型、デュアル硬化型など様々なタイプの接着剤を提供している。市場成長の原動力となっているのは、歯科治療の増加、口腔衛生に対する意識の高まり、接着強度と患者の予後を向上させる接着技術の進歩である。

市場成長の促進要因

世界の歯科用接着剤市場は、歯科疾患の有病率の上昇や、審美歯科処置や修復歯科処置の需要の増加など、いくつかの重要な要因によって牽引されている。口腔衛生に対する意識の高まりや、生体活性接着剤やフッ素徐放性接着剤などの接着技術の進歩が、市場の成長を後押ししている。さらに、歯科診療所の拡大や低侵襲歯科処置の採用拡大も、高性能歯科用接着剤の需要増加に寄与している。

市場の阻害要因

有望な成長見通しにもかかわらず、歯科用接着剤市場は、高度な接着剤製品の高コストや規制遵守などの課題に直面している。歯科用接着剤の安全性と有効性に関する厳しい規制は、メーカーにコンプライアンス上の負担をもたらし、市場参入と運営コストに影響を与える。さらに、代替歯科材料の入手可能性や特定の接着剤成分に対する潜在的なアレルギー反応は、市場の成長を阻害する可能性がある。これらの課題に対処するには、製品の安全性と手頃な価格を確保するためのイノベーションと業界関係者と規制機関の協力が必要である。

市場機会:

歯科用接着剤市場は、技術革新、歯科医療に対する意識の高まり、用途の拡大により、大きな成長機会を提供している。CAD/CAMシステムや3Dプリンティングなど、歯科処置におけるデジタル技術の統合は、接着剤アプリケーションの精度と効率を高める。さらに、審美歯科治療に対する需要の高まりや、環境に優しく生体適合性の高い接着剤の開発は、市場拡大の新たな道を示している。研究開発への戦略的投資は、歯科の専門家や機関との提携とともに、新たな機会を生かし、市場のリーダーシップを維持するために極めて重要である。

本レポートで扱う主な質問

- 歯科用接着剤市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- どのような接着剤の種類と用途が、さまざまな歯科医療現場での採用を促進しているのか?
- 技術進歩は歯科用接着剤市場の競争環境をどのように再構築しているか?
- 歯科用接着剤市場の主要プレーヤーは誰であり、彼らは市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用していますか?
- 世界の歯科用接着剤市場を形成している新たなトレンドと将来の見通しは?

競争情報とビジネス戦略:

3M Company、Dentsply Sirona Inc.、Ivoclar Vivadent AGなど、世界の歯科用接着剤市場の主要企業は、競争力を得るために技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は、多様な歯科医療ニーズや臨床要件を満たすため、高強度接着剤や速硬化性接着剤など、高度な接着剤ソリューションを生み出すための研究開発に投資しています。歯科医療関係者、研究機関、規制機関とのコラボレーションにより、市場へのアクセスを容易にし、技術導入を促進しています。臨床研究、エビデンスに基づく実践、患者教育に重点を置くことで、市場の成長をサポートし、進化する歯科用接着剤の状況において患者の転帰を向上させます。

主要企業のプロファイル

- ストライカー・コーポレーション
- 3M社
- デンタルテック
- デンツプライ・インターナショナル
- バクスターインターナショナル
- ウルトラデント・プロダクツ社
- DETAXエトリンゲン
- プロクター・アンド・ギャンブル
- グラクソ・スミスクライン
- ビスコ
- デンタルスピードグラフ

歯科用接着剤産業調査の主要セグメント

製品タイプ別
- クリーム
- パウダー
- ストリップ

テクニック別
- ジェネレーション・テクニック
- エッチング技法

用途別
- 義歯
- 小窩裂溝
- 修復

エンドユーザー別
- 歯科医院
- 病院
- 学術機関

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.主要メーカーのプロモーション戦略
4.2.地域別疾病疫学
4.3.バリューチェーン分析
4.4.規制情勢
4.5.償還シナリオ
4.6.PESTEL分析
4.7.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.トップ企業の過去の成長
5.2.2.医療業務の複雑化
5.2.3.高度な接着剤の採用拡大
5.2.4.歯科処置コスト
5.2.5.製品採用分析
5.2.6.製品・在庫状況
5.2.7.う蝕と虫歯の有病率の上昇
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.技術別
6.1.3.用途別
6.1.4.エンドユーザー別
6.1.5.地域別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場の需要(金額または規模:10億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、製品別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.製品別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
8.3.製品別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2032年
8.3.1.クリーム
8.3.2.パウダー
8.3.3.ストリップ
8.4.製品別市場魅力度分析
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:技術別
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、技術別、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、技術別、2024-2032年
9.3.1.世代
9.3.2.エッチング技術
9.4.技術別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:用途別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、用途別、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析予測:用途別、2024-2032年
10.3.1.義歯
10.3.2.小窩裂溝
10.3.3.修復物
10.4.用途別市場魅力度分析
11.エンドユーザー別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、エンドユーザー別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析予測:エンドユーザー別、2024年~2032年
11.3.1.歯科医院
11.3.2.病院
11.3.3.学術機関
11.3.4.その他
11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
12.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、地域別
12.1.はじめに
12.2.地域別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
12.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.東アジア
12.3.5.南アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ(MEA)
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
13.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.2.製品別
13.3.3.技術別
13.3.4.用途別
13.3.5.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.技術別
13.4.4.用途別
13.4.5.エンドユーザー別
13.5.市場動向
13.6.促進要因と阻害要因-影響分析
13.7.国別分析と予測
13.7.1.米国市場分析
13.7.1.1.導入
13.7.1.2.市場分類別分析と予測
13.7.1.3.製品別
13.7.1.4.技術別
13.7.1.5.用途別
13.7.1.5.1.エンドユーザー別
13.7.2.カナダ市場分析
13.7.2.1.はじめに
13.7.2.2.市場分類別分析と予測
13.7.2.2.1.製品別
13.7.2.2.2.技術別
13.7.2.2.3.用途別
13.7.2.2.4.エンドユーザー別
14.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
14.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
14.3.1.国別
14.3.1.1.メキシコ
14.3.1.2.ブラジル
14.3.1.3.アルゼンチン
14.3.1.4.その他のラテンアメリカ
14.3.2.製品別
14.3.3.技術別
14.3.4.用途別
14.3.5.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.技術別
14.4.4.用途別
14.4.5.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.国別分析と予測
14.7.1.メキシコ市場分析
14.7.1.1.序論
14.7.1.2.市場分類別分析と予測
14.7.1.2.1.製品別
14.7.1.2.2.技術別
14.7.1.2.3.用途別
14.7.1.2.4.エンドユーザー別
14.7.2.ブラジル市場分析
14.7.2.1.序論
14.7.2.2.市場分類別分析と予測
14.7.2.2.1.製品別
14.7.2.2.2.技術別
14.7.2.2.3.用途別
14.7.2.2.4.エンドユーザー別
14.7.3.アルゼンチン市場分析
14.7.3.1.序論
14.7.3.2.市場分類別分析と予測
14.7.3.2.1.製品別
14.7.3.2.2.技術別
14.7.3.2.3.用途別
14.7.3.2.4.エンドユーザー別
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析、2019-2023年
15.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ドイツ
15.3.1.2.イタリア
15.3.1.3.フランス
15.3.1.4.イギリス
15.3.1.5.スペイン
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.ロシア
15.3.1.8.その他のヨーロッパ
15.3.2.製品別
15.3.3.技術別
15.3.4.用途別
15.3.5.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.技術別
15.4.4.用途別
15.4.5.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.国別分析と予測
15.7.1.ドイツ市場分析
15.7.1.1.はじめに
15.7.1.2.市場分類別分析と予測
15.7.1.2.1.製品別
15.7.1.2.2.技術別
15.7.1.2.3.用途別
15.7.1.2.4.エンドユーザー別
15.7.2.イタリア市場分析
15.7.2.1.はじめに
15.7.2.2.市場分類別分析と予測
15.7.2.2.1.製品別
15.7.2.2.2.技術別
15.7.2.2.3.用途別
15.7.2.2.4.エンドユーザー別
15.7.3.フランス市場分析
15.7.3.1.はじめに
15.7.3.2.市場分類別分析と予測
15.7.3.2.1.製品別
15.7.3.2.2.技術別
15.7.3.2.3.用途別
15.7.3.2.4.エンドユーザー別
15.7.4.イギリス市場分析
15.7.4.1.序論
15.7.4.2.市場分類別分析と予測
15.7.4.2.1.製品別
15.7.4.2.2.技術別
15.7.4.2.3.用途別
15.7.4.2.4.エンドユーザー別
15.7.5.スペイン市場分析
15.7.5.1.はじめに
15.7.5.2.市場分類別分析と予測
15.7.5.2.1.製品別
15.7.5.2.2.技術別
15.7.5.2.3.用途別
15.7.5.2.4.エンドユーザー別
15.7.6.ベネルクス市場分析
15.7.6.1.序論
15.7.6.2.市場分類別分析と予測
15.7.6.2.1.製品別
15.7.6.2.2.技術別
15.7.6.2.3.用途別
15.7.6.2.4.エンドユーザー別
15.7.7.ロシア市場分析
15.7.7.1.序論
15.7.7.2.市場分類別分析と予測
15.7.7.2.1.製品別
15.7.7.2.2.技術別
15.7.7.2.3.用途別
15.7.7.2.4.エンドユーザー別
16.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
16.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.中国
16.3.1.2.日本
16.3.1.3.韓国
16.3.2.製品別
16.3.3.技術別
16.3.4.用途別
16.3.5.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.技術別
16.4.4.用途別
16.4.5.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.国別分析と予測
16.7.1.中国市場の分析
16.7.1.1.はじめに
16.7.1.2.市場分類別分析と予測
16.7.1.2.1.製品別
16.7.1.2.2.技術別
16.7.1.2.3.用途別
16.7.1.2.4.エンドユーザー別
16.7.2.日本市場分析
16.7.2.1.はじめに
16.7.2.2.市場分類別分析と予測
16.7.2.2.1.製品別
16.7.2.2.2.技術別
16.7.2.2.3.用途別
16.7.2.2.4.エンドユーザー別
16.7.3.韓国市場分析
16.7.3.1.序論
16.7.3.2.市場分類別分析と予測
16.7.3.2.1.製品別
16.7.3.2.2.技術別
16.7.3.2.3.用途別
16.7.3.2.4.エンドユーザー別
17.南アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
17.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.インドネシア
17.3.1.3.マレーシア
17.3.1.4.タイ
17.3.1.5.フィリピン
17.3.1.6.ベトナム
17.3.1.7.その他の南アジア
17.3.2.製品別
17.3.3.技術別
17.3.4.用途別
17.3.5.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.技術別
17.4.4.用途別
17.4.5.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.国別分析と予測
17.7.1.インド市場の分析
17.7.1.1.はじめに
17.7.1.2.市場分類別分析と予測
17.7.1.2.1.製品別
17.7.1.2.2.技術別
17.7.1.2.3.用途別
17.7.1.2.4.エンドユーザー別
17.7.2.インドネシア市場分析
17.7.2.1.序論
17.7.2.2.市場分類別分析と予測
17.7.2.2.1.製品別
17.7.2.2.2.技術別
17.7.2.2.3.用途別
17.7.2.2.4.エンドユーザー別
17.7.3.マレーシア市場分析
17.7.3.1.序論
17.7.3.2.市場分類別分析と予測
17.7.3.2.1.製品別
17.7.3.2.2.技術別
17.7.3.2.3.用途別
17.7.3.2.4.エンドユーザー別
17.7.4.タイ市場分析
17.7.4.1.序論
17.7.4.2.市場分類別分析と予測
17.7.4.2.1.製品別
17.7.4.2.2.技術別
17.7.4.2.3.用途別
17.7.4.2.4.エンドユーザー別
18.オセアニア市場2019-2023年および予測2024-2032年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019年~2023年
18.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
18.3.1.国別
18.3.1.1.オーストラリア
18.3.1.2.ニュージーランド
18.3.2.製品別
18.3.3.技術別
18.3.4.用途別
18.3.5.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.技術別
18.4.4.用途別
18.4.5.エンドユーザー別
18.5.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.国別分析と予測
18.7.1.オーストラリア市場分析
18.7.1.1.はじめに
18.7.1.2.市場分類別分析と予測
18.7.1.2.1.製品別
18.7.1.2.2.技術別
18.7.1.2.3.用途別
18.7.1.2.4.エンドユーザー別
18.7.2.ニュージーランド市場分析
18.7.2.1.はじめに
18.7.2.2.市場分類別分析と予測
18.7.2.2.1.製品別
18.7.2.2.2.技術別
18.7.2.2.3.用途別
18.7.2.2.4.エンドユーザー別
19.中東・アフリカ(MEA)市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
19.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
19.3.1.国別
19.3.1.1.GCC諸国
19.3.1.2.イスラエル
19.3.1.3.南アフリカ
19.3.1.4.その他の中東・アフリカ
19.3.2.製品別
19.3.3.技術別
19.3.4.用途別
19.3.5.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.技術別
19.4.4.用途別
19.4.5.エンドユーザー別
19.5.市場動向
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.国別分析と予測
19.7.1.GCC諸国の市場分析
19.7.1.1.はじめに
19.7.1.2.市場分類別分析と予測
19.7.1.2.1.製品別
19.7.1.2.2.技術別
19.7.1.2.3.用途別
19.7.1.2.4.エンドユーザー別
19.7.2.トルコ市場の分析
19.7.2.1.序論
19.7.2.2.市場分類別分析と予測
19.7.2.2.1.製品別
19.7.2.2.2.技術別
19.7.2.2.3.用途別
19.7.2.2.4.エンドユーザー別
19.7.3.南アフリカ市場分析
19.7.3.1.序論
19.7.3.2.市場分類別分析と予測
19.7.3.2.1.製品別
19.7.3.2.2.技術別
19.7.3.2.3.用途別
19.7.3.2.4.エンドユーザー別
19.7.4.北アフリカ市場分析
19.7.4.1.はじめに
19.7.4.2.市場分類別分析と予測
19.7.4.2.1.製品別
19.7.4.2.2.技術別
19.7.4.2.3.用途別
19.7.4.2.4.エンドユーザー別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析
20.2.上位企業の市場シェア分析
20.3.市場プレゼンス分析
21.競争分析
21.1.競合ダッシュボード
21.2.競合ベンチマーキング
21.3.競合ディープダイブ
21.3.1.ストライカー・コーポレーション
21.3.1.1.概要
21.3.1.2.製品ポートフォリオ
21.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.1.4.セールスフットプリント
21.3.1.5.主要財務状況
21.3.1.6.SWOT分析
21.3.1.7.戦略の概要
21.3.2.3M社
21.3.2.1.概要
21.3.2.2.製品ポートフォリオ
21.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.2.4.セールスフットプリント
21.3.2.5.主要財務状況
21.3.2.6.SWOT分析
21.3.2.7.戦略の概要
21.3.3.デンタルテック
21.3.3.1.概要
21.3.3.2.製品ポートフォリオ
21.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.3.4.セールスフットプリント
21.3.3.5.主要財務状況
21.3.3.6.SWOT分析
21.3.3.7.戦略の概要
21.3.4.デンツプライ・インターナショナル
21.3.4.1.概要
21.3.4.2.製品ポートフォリオ
21.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.4.4.セールスフットプリント
21.3.4.5.主要財務状況
21.3.4.6.SWOT分析
21.3.4.7.戦略の概要
21.3.5.バクスター・インターナショナル
21.3.5.1.概要
21.3.5.2.製品ポートフォリオ
21.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.5.4.販売拠点
21.3.5.5.主要財務状況
21.3.5.6.SWOT分析
21.3.5.7.戦略の概要
21.3.6.ウルトラデント・プロダクツ社
21.3.6.1.概要
21.3.6.2.製品ポートフォリオ
21.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.6.4.販売拠点
21.3.6.5.主要財務状況
21.3.6.6.SWOT分析
21.3.6.7.戦略の概要
21.3.7.DETAXエトリンゲン
21.3.7.1.概要
21.3.7.2.製品ポートフォリオ
21.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.7.4.セールスフットプリント
21.3.7.5.主要財務状況
21.3.7.6.SWOT分析
21.3.7.7.戦略の概要
21.3.8.プロクター・アンド・ギャンブル
21.3.8.1.概要
21.3.8.2.製品ポートフォリオ
21.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.8.4.販売拠点
21.3.8.5.主要財務状況
21.3.8.6.SWOT分析
21.3.8.7.戦略の概要
21.3.9.グラクソ・スミスクライン
21.3.9.1.概要
21.3.9.2.製品ポートフォリオ
21.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.9.4.セールスフットプリント
21.3.9.5.主要財務状況
21.3.9.6.SWOT分析
21.3.9.7.戦略の概要
21.3.10.ビスコ
21.3.10.1.概要
21.3.10.2.製品ポートフォリオ
21.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.10.4.販売拠点
21.3.10.5.主要財務状況
21.3.10.6.SWOT分析
21.3.10.7.戦略の概要
21.3.11.デンタルスピードグラフ
21.3.11.1.概要
21.3.11.2.製品ポートフォリオ
21.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.11.4.セールスフットプリント
21.3.11.5.主要財務状況
21.3.11.6.SWOT分析
21.3.11.7.戦略の概要
21.3.12.カー・コーポレーション
21.3.12.1.概要
21.3.12.2.製品ポートフォリオ
21.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.12.4.販売拠点
21.3.12.5.主要財務状況
21.3.12.6.SWOT分析
21.3.12.7.戦略の概要
21.3.13.クラレアメリカ
21.3.13.1.概要
21.3.13.2.製品ポートフォリオ
21.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.13.4.販売拠点
21.3.13.5.主要財務データ
21.3.13.6.SWOT分析
21.3.13.7.戦略の概要
21.3.14.クルーザー社
21.3.14.1.概要
21.3.14.2.製品ポートフォリオ
21.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.14.4.販売拠点
21.3.14.5.主要財務状況
21.3.14.6.SWOT分析
21.3.14.7.戦略の概要
21.3.15.デンマット・ホールディングス
21.3.15.1.概要
21.3.15.2.製品ポートフォリオ
21.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.15.4.販売拠点
21.3.15.5.主要財務状況
21.3.15.6.SWOT分析
21.3.15.7.戦略の概要
21.3.16.Ivoclar Vivadent AG
21.3.16.1.概要
21.3.16.2.製品ポートフォリオ
21.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.16.4.販売拠点
21.3.16.5.主要財務状況
21.3.16.6.SWOT分析
21.3.16.7.戦略の概要
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has released an in-depth analysis of the global Dental Adhesives Market. The report provides a detailed examination of essential market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, along with comprehensive insights into the market structure.

Key Insights:

• Dental Adhesives Market Size (2024E): USD 2.4 Billion
• Projected Market Value (2032F): USD 4.4 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2032): 7.9%

Dental Adhesives Market - Report Scope:

Dental adhesives are integral to various dental procedures such as bonding dental restorations, orthodontic brackets, and fillings. These adhesives ensure strong bonding to tooth structures and prosthetics, improving the durability and longevity of dental treatments. The market serves dental clinics, hospitals, and dental laboratories, offering various adhesive types, including light-cured, self-cured, and dual-cured adhesives. Market growth is driven by an increase in dental procedures, heightened awareness of oral health, and advancements in adhesive technologies that enhance bonding strength and patient outcomes.

Market Growth Drivers:

The global dental adhesives market is driven by several key factors, including the rising prevalence of dental disorders and growing demand for cosmetic and restorative dental procedures. Increased awareness of oral hygiene and advancements in adhesive technologies, such as bioactive and fluoride-releasing adhesives, are propelling market growth. Additionally, the expanding number of dental clinics and the growing adoption of minimally invasive dental procedures contribute to the increasing demand for high-performance dental adhesives.

Market Restraints:

Despite its promising growth prospects, the dental adhesives market faces challenges such as the high cost of advanced adhesive products and regulatory compliance. Stringent regulations related to the safety and efficacy of dental adhesives create compliance burdens for manufacturers, affecting market entry and operational costs. Furthermore, the availability of alternative dental materials and potential allergic reactions to certain adhesive components may impede market growth. Addressing these challenges requires innovation and collaboration between industry stakeholders and regulatory bodies to ensure product safety and affordability.

Market Opportunities:

The dental adhesives market offers significant growth opportunities driven by technological innovations, increased dental health awareness, and expanded applications. The integration of digital technologies in dental procedures, such as CAD/CAM systems and 3D printing, enhances the precision and efficiency of adhesive applications. Additionally, the rising demand for cosmetic dental treatments and the development of eco-friendly and biocompatible adhesives present new avenues for market expansion. Strategic investments in research and development, along with partnerships with dental professionals and institutions, are crucial for capitalizing on emerging opportunities and sustaining market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving global growth in the dental adhesives market?
• Which types of adhesives and applications are driving adoption across different dental settings?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the dental adhesives market?
• Who are the key players in the dental adhesives market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What emerging trends and future prospects are shaping the global dental adhesives market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Major players in the global dental adhesives market, such as 3M Company, Dentsply Sirona Inc., and Ivoclar Vivadent AG, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in research and development to create advanced adhesive solutions, including high-strength and quick-setting adhesives, to meet diverse dental needs and clinical requirements. Collaborations with dental professionals, research institutions, and regulatory agencies facilitate market access and promote technology adoption. Emphasis on clinical research, evidence-based practices, and patient education supports market growth and enhances patient outcomes in the evolving dental adhesives landscape.

Key Companies Profiled:

• Stryker Corporation
• 3M Company
• Dental Tech
• DENTSPLY International
• Baxter International
• Ultradent Products Inc.
• DETAX Ettlingen
• Procter and Gamble
• GlaxoSmithKline
• BISCO
• Dental Speed Graph

Key Segments of Dental Adhesives Industry Research

By Product Type:
• Creams
• Powder
• Strips

By Technique:
• Generation Technique
• Etching Technique

By Application:
• Dentures
• Pits and Fissures
• Restorative

By End User:
• Dental Clinics
• Hospitals
• Academic Institutes

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Key Promotional Strategies by key Manufacturers
4.2. Disease Epidemiology, by Region
4.3. Value Chain Analysis
4.4. Regulatory Landscape
4.5. Reimbursement Scenario
4.6. PESTEL Analysis
4.7. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Top Companies Historical Growth
5.2.2. Increasing Complexity of Healthcare Operations
5.2.3. Growing Adoption of Advanced Bonding Agents
5.2.4. Dental procedure cost
5.2.5. Product Adoption Analysis
5.2.6. Product & Stock Availability
5.2.7. Rising Prevalence of Dental Caries and Tooth Decay
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Technique
6.1.3. By Application
6.1.4. By End User
6.1.5. By Region
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Product
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Product, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Product, 2024-2032
8.3.1. Cream
8.3.2. Powders
8.3.3. Strips
8.4. Market Attractiveness Analysis By Product
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Technique
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Technique, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Technique, 2024-2032
9.3.1. Generations
9.3.2. Etching Techniques
9.4. Market Attractiveness Analysis By Technique
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Application
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Application, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis Forecast By Application, 2024-2032
10.3.1. Denture
10.3.2. Pit and Fissure
10.3.3. Restorative
10.4. Market Attractiveness Analysis By Application
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By End User
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By End User, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis Forecast By End User, 2024-2032
11.3.1. Dental Clinics
11.3.2. Hospitals
11.3.3. Academic Institutes
11.3.4. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By End User
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. East Asia
12.3.5. South Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. Middle East and Africa (MEA)
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.S.
13.3.1.2. Canada
13.3.2. By Product
13.3.3. By Technique
13.3.4. By Application
13.3.5. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product
13.4.3. By Technique
13.4.4. By Application
13.4.5. By End User
13.5. Market Trends
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.7. Country Level Analysis & Forecast
13.7.1. U.S. Market Analysis
13.7.1.1. .Introduction
13.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.7.1.3. By Product
13.7.1.4. By Technique
13.7.1.5. By Application
13.7.1.5.1. By End User
13.7.2. Canada Market Analysis
13.7.2.1. Introduction
13.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.7.2.2.1. By Product
13.7.2.2.2. By Technique
13.7.2.2.3. By Application
13.7.2.2.4. By End User
14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Mexico
14.3.1.2. Brazil
14.3.1.3. Argentina
14.3.1.4. Rest of Latin America
14.3.2. By Product
14.3.3. By Technique
14.3.4. By Application
14.3.5. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Technique
14.4.4. By Application
14.4.5. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Country Level Analysis & Forecast
14.7.1. Mexico Market Analysis
14.7.1.1. Introduction
14.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.1.2.1. By Product
14.7.1.2.2. By Technique
14.7.1.2.3. By Application
14.7.1.2.4. By End User
14.7.2. Brazil Market Analysis
14.7.2.1. Introduction
14.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.2.2.1. By Product
14.7.2.2.2. By Technique
14.7.2.2.3. By Application
14.7.2.2.4. By End User
14.7.3. Argentina Market Analysis
14.7.3.1. Introduction
14.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.3.2.1. By Product
14.7.3.2.2. By Technique
14.7.3.2.3. By Application
14.7.3.2.4. By End User
15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Germany
15.3.1.2. Italy
15.3.1.3. France
15.3.1.4. U.K.
15.3.1.5. Spain
15.3.1.6. BENELUX
15.3.1.7. Russia
15.3.1.8. Rest of Europe
15.3.2. By Product
15.3.3. By Technique
15.3.4. By Application
15.3.5. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Technique
15.4.4. By Application
15.4.5. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Country Level Analysis & Forecast
15.7.1. Germany Market Analysis
15.7.1.1. Introduction
15.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.1.2.1. By Product
15.7.1.2.2. By Technique
15.7.1.2.3. By Application
15.7.1.2.4. By End User
15.7.2. Italy Market Analysis
15.7.2.1. Introduction
15.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.2.2.1. By Product
15.7.2.2.2. By Technique
15.7.2.2.3. By Application
15.7.2.2.4. By End User
15.7.3. France Market Analysis
15.7.3.1. Introduction
15.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.3.2.1. By Product
15.7.3.2.2. By Technique
15.7.3.2.3. By Application
15.7.3.2.4. By End User
15.7.4. U.K. Market Analysis
15.7.4.1. Introduction
15.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.4.2.1. By Product
15.7.4.2.2. By Technique
15.7.4.2.3. By Application
15.7.4.2.4. By End User
15.7.5. Spain Market Analysis
15.7.5.1. Introduction
15.7.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.5.2.1. By Product
15.7.5.2.2. By Technique
15.7.5.2.3. By Application
15.7.5.2.4. By End User
15.7.6. BENELUX Market Analysis
15.7.6.1. Introduction
15.7.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.6.2.1. By Product
15.7.6.2.2. By Technique
15.7.6.2.3. By Application
15.7.6.2.4. By End User
15.7.7. Russia Market Analysis
15.7.7.1. Introduction
15.7.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.7.2.1. By Product
15.7.7.2.2. By Technique
15.7.7.2.3. By Application
15.7.7.2.4. By End User
16. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. China
16.3.1.2. Japan
16.3.1.3. South Korea
16.3.2. By Product
16.3.3. By Technique
16.3.4. By Application
16.3.5. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Technique
16.4.4. By Application
16.4.5. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Country Level Analysis & Forecast
16.7.1. China Market Analysis
16.7.1.1. Introduction
16.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.1.2.1. By Product
16.7.1.2.2. By Technique
16.7.1.2.3. By Application
16.7.1.2.4. By End User
16.7.2. Japan Market Analysis
16.7.2.1. Introduction
16.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.2.2.1. By Product
16.7.2.2.2. By Technique
16.7.2.2.3. By Application
16.7.2.2.4. By End User
16.7.3. South Korea Market Analysis
16.7.3.1. Introduction
16.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.3.2.1. By Product
16.7.3.2.2. By Technique
16.7.3.2.3. By Application
16.7.3.2.4. By End User
17. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Indonesia
17.3.1.3. Malaysia
17.3.1.4. Thailand
17.3.1.5. Philippines
17.3.1.6. Vietnam
17.3.1.7. Rest of South Asia
17.3.2. By Product
17.3.3. By Technique
17.3.4. By Application
17.3.5. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Technique
17.4.4. By Application
17.4.5. By End User
17.5. Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Country Level Analysis & Forecast
17.7.1. India Market Analysis
17.7.1.1. Introduction
17.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.1.2.1. By Product
17.7.1.2.2. By Technique
17.7.1.2.3. By Application
17.7.1.2.4. By End User
17.7.2. Indonesia Market Analysis
17.7.2.1. Introduction
17.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.2.2.1. By Product
17.7.2.2.2. By Technique
17.7.2.2.3. By Application
17.7.2.2.4. By End User
17.7.3. Malaysia Market Analysis
17.7.3.1. Introduction
17.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.3.2.1. By Product
17.7.3.2.2. By Technique
17.7.3.2.3. By Application
17.7.3.2.4. By End User
17.7.4. Thailand Market Analysis
17.7.4.1. Introduction
17.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.4.2.1. By Product
17.7.4.2.2. By Technique
17.7.4.2.3. By Application
17.7.4.2.4. By End User
18. Oceania Market 2019-2023 and Forecast 2024-2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
18.3.1. By Country
18.3.1.1. Australia
18.3.1.2. New Zealand
18.3.2. By Product
18.3.3. By Technique
18.3.4. By Application
18.3.5. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Technique
18.4.4. By Application
18.4.5. By End User
18.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Country Level Analysis & Forecast
18.7.1. Australia Market Analysis
18.7.1.1. Introduction
18.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.1.2.1. By Product
18.7.1.2.2. By Technique
18.7.1.2.3. By Application
18.7.1.2.4. By End User
18.7.2. New Zealand Market Analysis
18.7.2.1. Introduction
18.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.2.2.1. By Product
18.7.2.2.2. By Technique
18.7.2.2.3. By Application
18.7.2.2.4. By End User
19. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
19.3.1. By Country
19.3.1.1. GCC Countries
19.3.1.2. Israel
19.3.1.3. South Africa
19.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
19.3.2. By Product
19.3.3. By Technique
19.3.4. By Application
19.3.5. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Technique
19.4.4. By Application
19.4.5. By End User
19.5. Market Trends
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.7. Country Level Analysis & Forecast
19.7.1. GCC Countries Market Analysis
19.7.1.1. Introduction
19.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.1.2.1. By Product
19.7.1.2.2. By Technique
19.7.1.2.3. By Application
19.7.1.2.4. By End User
19.7.2. Türkiye Market Analysis
19.7.2.1. Introduction
19.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.2.2.1. By Product
19.7.2.2.2. By Technique
19.7.2.2.3. By Application
19.7.2.2.4. By End User
19.7.3. South Africa Market Analysis
19.7.3.1. Introduction
19.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.3.2.1. By Product
19.7.3.2.2. By Technique
19.7.3.2.3. By Application
19.7.3.2.4. By End User
19.7.4. North Africa Market Analysis
19.7.4.1. Introduction
19.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.4.2.1. By Product
19.7.4.2.2. By Technique
19.7.4.2.3. By Application
19.7.4.2.4. By End User
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies
20.2. Market Share Analysis of Top Players
20.3. Market Presence Analysis
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Benchmarking
21.3. Competition Deep Dive
21.3.1. Stryker Corporation
21.3.1.1. Overview
21.3.1.2. Product Portfolio
21.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.1.4. Sales Footprint
21.3.1.5. Key Financials
21.3.1.6. SWOT Analysis
21.3.1.7. Strategy Overview
21.3.2. 3M Company
21.3.2.1. Overview
21.3.2.2. Product Portfolio
21.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.2.4. Sales Footprint
21.3.2.5. Key Financials
21.3.2.6. SWOT Analysis
21.3.2.7. Strategy Overview
21.3.3. Dental Tech
21.3.3.1. Overview
21.3.3.2. Product Portfolio
21.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.3.4. Sales Footprint
21.3.3.5. Key Financials
21.3.3.6. SWOT Analysis
21.3.3.7. Strategy Overview
21.3.4. DENTSPLY International
21.3.4.1. Overview
21.3.4.2. Product Portfolio
21.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.4.4. Sales Footprint
21.3.4.5. Key Financials
21.3.4.6. SWOT Analysis
21.3.4.7. Strategy Overview
21.3.5. Baxter International
21.3.5.1. Overview
21.3.5.2. Product Portfolio
21.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.5.4. Sales Footprint
21.3.5.5. Key Financials
21.3.5.6. SWOT Analysis
21.3.5.7. Strategy Overview
21.3.6. Ultradent Products, Inc.
21.3.6.1. Overview
21.3.6.2. Product Portfolio
21.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.6.4. Sales Footprint
21.3.6.5. Key Financials
21.3.6.6. SWOT Analysis
21.3.6.7. Strategy Overview
21.3.7. DETAX Ettlingen
21.3.7.1. Overview
21.3.7.2. Product Portfolio
21.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.7.4. Sales Footprint
21.3.7.5. Key Financials
21.3.7.6. SWOT Analysis
21.3.7.7. Strategy Overview
21.3.8. Procter and Gamble
21.3.8.1. Overview
21.3.8.2. Product Portfolio
21.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.8.4. Sales Footprint
21.3.8.5. Key Financials
21.3.8.6. SWOT Analysis
21.3.8.7. Strategy Overview
21.3.9. GlaxoSmithKline
21.3.9.1. Overview
21.3.9.2. Product Portfolio
21.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.9.4. Sales Footprint
21.3.9.5. Key Financials
21.3.9.6. SWOT Analysis
21.3.9.7. Strategy Overview
21.3.10. BISCO
21.3.10.1. Overview
21.3.10.2. Product Portfolio
21.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.10.4. Sales Footprint
21.3.10.5. Key Financials
21.3.10.6. SWOT Analysis
21.3.10.7. Strategy Overview
21.3.11. Dental Speed Graph
21.3.11.1. Overview
21.3.11.2. Product Portfolio
21.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.11.4. Sales Footprint
21.3.11.5. Key Financials
21.3.11.6. SWOT Analysis
21.3.11.7. Strategy Overview
21.3.12. Kerr Corporation
21.3.12.1. Overview
21.3.12.2. Product Portfolio
21.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.12.4. Sales Footprint
21.3.12.5. Key Financials
21.3.12.6. SWOT Analysis
21.3.12.7. Strategy Overview
21.3.13. Kuraray America, Inc
21.3.13.1. Overview
21.3.13.2. Product Portfolio
21.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.13.4. Sales Footprint
21.3.13.5. Key Financials
21.3.13.6. SWOT Analysis
21.3.13.7. Strategy Overview
21.3.14. Kulzer GmbH
21.3.14.1. Overview
21.3.14.2. Product Portfolio
21.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.14.4. Sales Footprint
21.3.14.5. Key Financials
21.3.14.6. SWOT Analysis
21.3.14.7. Strategy Overview
21.3.15. Den-Mat Holdings, LLC,
21.3.15.1. Overview
21.3.15.2. Product Portfolio
21.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.15.4. Sales Footprint
21.3.15.5. Key Financials
21.3.15.6. SWOT Analysis
21.3.15.7. Strategy Overview
21.3.16. Ivoclar Vivadent AG
21.3.16.1. Overview
21.3.16.2. Product Portfolio
21.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.16.4. Sales Footprint
21.3.16.5. Key Financials
21.3.16.6. SWOT Analysis
21.3.16.7. Strategy Overview
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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