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AnZ自動車用電池市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


AnZ Automotive Battery Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界のAnZ自動車用バッテリー市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に分析し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月5日 US$4,900
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134 英語

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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のAnZ自動車用バッテリー市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主要な洞察

- AnZ自動車用バッテリーの市場規模(2024E):985百万米ドル
- 市場予測値(2033F):1,873.3百万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 7.4%

AnZ自動車用バッテリー市場 - レポートスコープ:

AnZ自動車用バッテリー市場には、様々なタイプの自動車の性能、耐久性、効率を高めるために設計された様々なバッテリーが含まれます。この市場には、鉛蓄電池、リチウムイオン電池、ニッケル水素電池など、自動車の最適な機能と長寿命化に不可欠な電池が含まれる。乗用車、商用車、電気自動車などのセグメントに供給され、OEMやアフターマーケットチャネルを通じて流通している。市場成長の原動力は、電気自動車やハイブリッド車に対する消費者の関心の高まり、バッテリー技術の進歩、クリーンエネルギー・ソリューションを推進する厳しい排ガス規制である。

市場成長の原動力:

AnZ自動車用バッテリーの世界市場を牽引する要因はいくつかある。環境意識の高まりと政府の奨励策に後押しされた電気自動車(EV)需要の高まりが、先進的な自動車用電池の必要性を高めている。高エネルギー密度や高速充電機能など、電池設計の技術的進歩が性能と信頼性を高め、市場拡大を後押ししている。さらに、新興国における自動車産業の成長と、スマートカーやコネクテッドカーの普及が、高性能バッテリーの需要を押し上げている。可処分所得の増加と高級車部品への注目も市場拡大に寄与している。

市場の阻害要因

AnZ自動車用電池市場は、有望な成長見通しにもかかわらず、高性能電池の高コストと原材料価格の変動に関連する課題に直面している。同市場はまた、低価格の代替品を提供する多数の地元企業や非組織企業の影響を受けており、既存ブランドの市場シェアが制限される可能性がある。さらに、市場は環境規制や、進化する消費者の嗜好に対応するための継続的な技術革新の必要性からも影響を受ける。こうした問題に対処し、競争力を維持するためには、効果的なサプライチェーン・マネジメント、競争力のある価格設定、研究開発への継続的な投資が不可欠である。

市場機会:

市場は、電気自動車やハイブリッド車の増加傾向に牽引される大きな機会を提供している。高効率で環境に優しい電池の開発は、持続可能で高度な自動車技術に対する需要の高まりに対応している。eコマース・プラットフォームの拡大は市場成長のための新たなチャネルを提供し、企業はより幅広い読者にリーチできるようになる。都市化の進展と自動車所有者の増加により、高品質電池の需要が高まる。戦略的パートナーシップ、新技術への投資、革新的なバッテリーソリューションの導入は、新たな機会を活用し、市場でのリーダーシップを維持するために極めて重要である。

本レポートで扱う主な質問

- AnZ自動車用電池市場の世界的な成長を促進する主な要因は何か?
- 車載用バッテリーの普及を牽引しているバッテリーの種類と販売チャネルは?
- 技術進歩は車載用電池市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- 車載用アンツ型電池市場のキープレイヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略を取っているのか?
- 車載用アンツ型電池の世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

パナソニック株式会社、LG Chem、Samsung SDIなど、車載用アンツ型電池の世界市場における主要企業は、競争優位性を獲得するために、技術革新、製品の差別化、戦略的提携に注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、固体電池や急速充電電池のような先進的な電池技術を開発している。自動車メーカー、アフターマーケットサプライヤー、オンラインプラットフォームとの提携は、市場へのアクセスを容易にし、新製品の採用を促進する。持続可能な製造プロセス、高性能素材、包括的なマーケティング戦略を重視することで、市場の成長を促進し、進化するAnZ自動車用バッテリーの展望におけるブランド・ロイヤルティを高めている。

主要企業のプロファイル

- GSユアサコーポレーション
- エクサイド・テクノロジーズ
- イースト・ペン・マニュファクチャリング・カンパニー
- クラリオス・デルコール・コーポレーション
- エナシス
- パナソニック株式会社
- スーパーチャージバッテリー
- ハンコックアトラスBX株式会社パナソニック株式会社
- フィアム・エナジー・テクノロジーS.p.A.
- マーシャルバッテリー

AnZ自動車用バッテリー市場の産業区分

バッテリータイプ別

- 鉛酸
- リチウムイオン
- ニッケル水素 (NiMH)
- その他

車種別

- 内燃(IC)エンジン
- 電気自動車・ハイブリッド車

販売チャネル別

- 相手先ブランド製造(OEM)
- アフターマーケット

国別

- オーストラリア
- ニュージーランド






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目次

1.要旨
1.1.オーストラリアとニュージーランド市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.オーストラリア・ニュージーランド市場の需要分析2019-2023年および予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2024年~2033年
5.2.1.前年比成長トレンド分析
6.オーストラリア・ニュージーランド市場:価格分析
6.1.電池タイプ別価格分析
6.2.ANZ平均価格分析ベンチマーク
7.オーストラリアとニュージーランド市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析 2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.ANZのGDP成長率見通し
8.1.2.ANZ自動車産業の概要
8.1.3.ANZ製造業の見通し
8.1.4.ANZの小型商用車の展望
8.1.5.ANZの大型商用車の展望
8.1.6.その他のマクロ経済要因
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.トップ企業の過去の成長
8.2.2.GDP成長率予測
8.2.3.製造業予測
8.2.4.最終用途産業の成長
8.2.5.技術の進歩
8.2.6.その他の予測要因
8.3.バリューチェーン分析
8.3.1.製品メーカー
8.3.2.流通業者
8.3.3.エンドユーザー
8.3.4.平均利益率
8.4.COVID-19危機-影響評価
8.4.1.現在の統計
8.4.2.短期・中長期の見通し
8.4.3.予想されるリバウンド
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
8.6.ポーターのファイブフォース分析
8.7.主な規制とガイドライン
9.オーストラリア・ニュージーランド市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:電池タイプ別
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.電池タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
9.3.電池タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
9.3.1.鉛酸
9.3.1.1.浸水型
9.3.1.2.吸収ガラスマット
9.3.1.3.ゲル電池
9.3.2.リチウムイオン
9.3.3.ニッケル水素
9.3.4.その他
9.4.電池タイプ別市場魅力度分析
10.オーストラリア・ニュージーランド市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:自動車タイプ別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.2019~2023年の自動車タイプ別過去市場規模(US$ Mn)と数量分析
10.3.自動車タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
10.3.1.ICエンジン
10.3.1.1.二輪車
10.3.1.2.乗用車
10.3.1.3.LCV
10.3.1.4.HCV
10.3.2.電気自動車とハイブリッド車
10.3.2.1.二輪車
10.3.2.2.乗用車
10.3.2.3.LCV
10.3.2.4.HCV
10.4.車両タイプ別市場魅力度分析
11.オーストラリア・ニュージーランド市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:販売チャネル別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.販売チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
11.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
11.3.1.相手先ブランド製造(OEM)
11.3.2.アフターマーケット
11.4.販売チャネル別市場魅力度分析
12.オーストラリア・ニュージーランド市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.国別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
12.3.国別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
12.3.1.オーストラリア
12.3.2.ニュージーランド
12.4.国別市場魅力度分析
13.国別市場分析
13.1.序論
13.1.1.国別市場金額比率分析
13.1.1.国別成長率分析
13.2.オーストラリア市場分析
13.2.1.電池タイプ別
13.2.2.自動車タイプ別
13.2.3.販売チャネル別
13.3.ニュージーランド市場分析
13.3.1.電池タイプ別
13.3.2.自動車タイプ別
13.3.3.販売チャネル別
14.市場構造分析
14.1.企業階層別市場分析
14.2.上位企業の市場シェア分析
14.3.市場プレゼンス分析
15.競争分析
15.1.競合ダッシュボード
15.2.競合ベンチマーキング
15.3.競合ディープダイブ
15.3.1.株式会社GSユアサ
15.3.1.1.概要
15.3.1.2.製品ポートフォリオ
15.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.1.4.セールスフットプリント
15.3.1.5.戦略の概要
15.3.2.エグゼイド・テクノロジー
15.3.2.1.概要
15.3.2.2.製品ポートフォリオ
15.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.2.4.セールスフットプリント
15.3.2.5.戦略の概要
15.3.3.イースト・ペン・マニュファクチャリング・カンパニー
15.3.3.1.概要
15.3.3.2.製品ポートフォリオ
15.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.3.4.セールスフットプリント
15.3.3.5.戦略の概要
15.3.4.クラリオスデルコール株式会社
15.3.4.1.概要
15.3.4.2.製品ポートフォリオ
15.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.4.4.セールスフットプリント
15.3.4.5.戦略の概要
15.3.5.エナシス
15.3.5.1.概要
15.3.5.2.製品ポートフォリオ
15.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.5.4.販売拠点
15.3.5.5.戦略の概要
15.3.6.パナソニック株式会社
15.3.6.1.概要
15.3.6.2.製品ポートフォリオ
15.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.6.4.販売拠点
15.3.6.5.戦略の概要
15.3.7.スーパーチャージバッテリー
15.3.7.1.概要
15.3.7.2.製品ポートフォリオ
15.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.7.4.セールスフットプリント
15.3.7.5.戦略の概要
15.3.8.ハンコックアトラスBX Co.Ltd.
15.3.8.1.概要
15.3.8.2.製品ポートフォリオ
15.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.8.4.販売拠点
15.3.8.5.戦略の概要
15.3.9.フィアム・エナジー・テクノロジーS.p.A.
15.3.9.1.概要
15.3.9.2.製品ポートフォリオ
15.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.9.4.セールスフットプリント
15.3.9.5.戦略の概要
15.3.10.マーシャル・バッテリー
15.3.10.1.概要
15.3.10.2.製品ポートフォリオ
15.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
15.3.10.4.販売拠点
15.3.10.5.戦略の概要
注:企業リストは、調査の過程でさらに絞り込まれ、追加される可能性があります。
16.前提条件と略語
17.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research recently released a comprehensive report on the global AnZ Automotive Battery market. This report provides an in-depth analysis of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• AnZ Automotive Battery Market Size (2024E): USD 985 Mn
• Projected Market Value (2033F): USD 1,873.3 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 7.4%

AnZ Automotive Battery Market - Report Scope:

The AnZ Automotive Battery market includes various batteries designed to enhance the performance, durability, and efficiency of different vehicle types. This market covers batteries like lead-acid, lithium-ion, and nickel-metal hydride, which are essential for the optimal functioning and longevity of automobiles. It serves segments such as passenger vehicles, commercial vehicles, and electric vehicles, distributed through OEM and aftermarket channels. Market growth is driven by increasing consumer interest in electric and hybrid vehicles, advancements in battery technology, and stringent emission regulations promoting clean energy solutions.

Market Growth Drivers:

Several factors drive the global AnZ Automotive Battery market. The rising demand for electric vehicles (EVs), fueled by increasing environmental awareness and government incentives, boosts the need for advanced automotive batteries. Technological advancements in battery design, such as higher energy density and faster charging capabilities, enhance performance and reliability, propelling market expansion. Additionally, the growing automotive industry in emerging economies and the increasing adoption of smart and connected vehicles drive the demand for high-performance batteries. Increased disposable income and a focus on premium vehicle components also contribute to market growth.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the AnZ Automotive Battery market faces challenges related to the high cost of advanced batteries and fluctuating raw material prices. The market is also affected by numerous local and unorganized players offering lower-cost alternatives, which can limit market share for established brands. Furthermore, the market is influenced by environmental regulations and the need for continuous innovation to meet evolving consumer preferences. Effective supply chain management, competitive pricing, and ongoing investment in research and development are essential to address these issues and maintain a competitive edge.

Market Opportunities:

The market offers significant opportunities driven by the rising trend of electric and hybrid vehicles. The development of high-efficiency and eco-friendly batteries meets the growing demand for sustainable and advanced automotive technologies. The expansion of e-commerce platforms provides new channels for market growth, allowing companies to reach a broader audience. Increasing urbanization and the rising number of vehicle owners drive the demand for high-quality batteries. Strategic partnerships, investments in new technologies, and the introduction of innovative battery solutions are crucial for capitalizing on emerging opportunities and maintaining market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the AnZ Automotive Battery market globally?
• Which battery types and distribution channels are leading the adoption of automotive batteries?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the AnZ Automotive Battery market?
• Who are the key players in the AnZ Automotive Battery market, and what strategies are they employing to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global AnZ Automotive Battery market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global AnZ Automotive Battery market, such as Panasonic Corporation, LG Chem, and Samsung SDI, focus on innovation, product differentiation, and strategic collaborations to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced battery technologies, like solid-state and fast-charging batteries. Collaborations with automotive manufacturers, aftermarket suppliers, and online platforms facilitate market access and promote new product adoption. Emphasis on sustainable manufacturing processes, high-performance materials, and comprehensive marketing strategies fosters market growth and enhances brand loyalty in the evolving AnZ Automotive Battery landscape.

Key Companies Profiled:

• GS Yuasa Corporation
• Exide Technologies
• East Penn Manufacturing Company
• Clarios Delkor Corporation
• ENERSYS
• Panasonic Corp.
• Supercharge Batteries
• Hankook AtlasBX Co. Ltd.
• FIAMM Energy Technology S.p.A.
• Marshall Batteries

AnZ Automotive Battery Market Industry Segmentation

By Battery Type

• Lead Acid
• Lithium Ion
• Nickel Metal Hydride (NiMH)
• Others

By Vehicle Type

• Internal Combustion (IC) Engine
• Electric and Hybrid Vehicles

By Sales Channel

• Original Equipment Manufacturer (OEM)
• Aftermarket

By Country

• Australia
• New Zealand






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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Australia and New Zealand Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Technology Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Australia and New Zealand Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
5.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Australia and New Zealand Market - Pricing Analysis
6.1. Pricing Analysis By Battery Type
6.2. ANZ Average Pricing Analysis Benchmark
7. Australia and New Zealand Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. ANZ GDP Growth Outlook
8.1.2. ANZ Automotive Sector Overview
8.1.3. ANZ Manufacturing industry Outlook
8.1.4. ANZ Light Commercial Vehicles Outlook
8.1.5. ANZ Heavy Commercial Vehicles Outlook
8.1.6. Other Macro-Economic Factors
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Top Companies Historical Growth
8.2.2. GDP Growth forecast
8.2.3. Manufacturing Industry forecast
8.2.4. Growth in End-Use Industries
8.2.5. Technological Advancements
8.2.6. Other Forecast Factors
8.3. Value Chain Analysis
8.3.1. Product Manufacturers
8.3.2. Distributors
8.3.3. End Users
8.3.4. Avg. Profitability Margins
8.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
8.6. Porter’s Five Forces Analysis
8.7. Key Regulations and Guidelines
9. Australia and New Zealand Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Battery Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Battery Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Battery Type, 2024-2033
9.3.1. Lead Acid
9.3.1.1. Flooded
9.3.1.2. Absorbed Glass Mat
9.3.1.3. Gel Cell Battery
9.3.2. Lithium Ion
9.3.3. NiMH
9.3.4. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis By Battery Type
10. Australia and New Zealand Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Vehicle Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Vehicle Type, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Vehicle Type, 2024-2033
10.3.1. IC Engine
10.3.1.1. Two Wheelers
10.3.1.2. Passenger Cars
10.3.1.3. LCV
10.3.1.4. HCV
10.3.2. Electric & Hybrid Vehicles
10.3.2.1. Two Wheelers
10.3.2.2. Passenger Cars
10.3.2.3. LCV
10.3.2.4. HCV
10.4. Market Attractiveness Analysis By Vehicle Type
11. Australia and New Zealand Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Sales Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Sales Channel, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel, 2024-2033
11.3.1. Original Equipment Manufacturer (OEM)
11.3.2. Aftermarket
11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel
12. Australia and New Zealand Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Country, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By country, 2024-2033
12.3.1. Australia
12.3.2. New Zealand
12.4. Market Attractiveness Analysis By Country
13. Country wise Market Analysis
13.1. Introduction
13.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Countries
13.1.1. Country Growth Analysis
13.2. Australia Market Analysis
13.2.1. By Battery Type
13.2.2. By Vehicle Type
13.2.3. By Sales Channel
13.3. New Zealand Market Analysis
13.3.1. By Battery Type
13.3.2. By Vehicle Type
13.3.3. By Sales Channel
14. Market Structure Analysis
14.1. Market Analysis by Tier of Companies
14.2. Market Share Analysis of Top Players
14.3. Market Presence Analysis
15. Competition Analysis
15.1. Competition Dashboard
15.2. Competition Benchmarking
15.3. Competition Deep Dive
15.3.1. GS Yuasa Corporation.
15.3.1.1. Overview
15.3.1.2. Product Portfolio
15.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.1.4. Sales Footprint
15.3.1.5. Strategy Overview
15.3.2. Exide Technologies
15.3.2.1. Overview
15.3.2.2. Product Portfolio
15.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.2.4. Sales Footprint
15.3.2.5. Strategy Overview
15.3.3. East Penn Manufacturing Company
15.3.3.1. Overview
15.3.3.2. Product Portfolio
15.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.3.4. Sales Footprint
15.3.3.5. Strategy Overview
15.3.4. Clarios Delkor Corporation
15.3.4.1. Overview
15.3.4.2. Product Portfolio
15.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.4.4. Sales Footprint
15.3.4.5. Strategy Overview
15.3.5. ENERSYS
15.3.5.1. Overview
15.3.5.2. Product Portfolio
15.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.5.4. Sales Footprint
15.3.5.5. Strategy Overview
15.3.6. Panasonic Corp.
15.3.6.1. Overview
15.3.6.2. Product Portfolio
15.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.6.4. Sales Footprint
15.3.6.5. Strategy Overview
15.3.7. Supercharge Batteries
15.3.7.1. Overview
15.3.7.2. Product Portfolio
15.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.7.4. Sales Footprint
15.3.7.5. Strategy Overview
15.3.8. Hankook AtlasBX Co. Ltd.
15.3.8.1. Overview
15.3.8.2. Product Portfolio
15.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.8.4. Sales Footprint
15.3.8.5. Strategy Overview
15.3.9. FIAMM Energy Technology S.p.A.
15.3.9.1. Overview
15.3.9.2. Product Portfolio
15.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.9.4. Sales Footprint
15.3.9.5. Strategy Overview
15.3.10. Marshall Batteries
15.3.10.1. Overview
15.3.10.2. Product Portfolio
15.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
15.3.10.4. Sales Footprint
15.3.10.5. Strategy Overview
Note: The list of companies is subject to further refinement and augmentation during course of research
16. Assumptions and Acronyms Used
17. Research Methodology

 

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