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乳房再発スコア検査市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Breast Recurrence Score Test Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の乳房再発スコア検査市場に関する詳細な調査レポートを発表しました。当レポートでは、市場構造に関する詳細な洞察とともに、促進要因、動向、機会、課題などの主... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月24日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の乳房再発スコア検査市場に関する詳細な調査レポートを発表しました。当レポートでは、市場構造に関する詳細な洞察とともに、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを徹底的に評価しています。

主要な洞察

- 乳房再発スコア検査市場規模(2024E):2億5,900万米ドル
- 予測市場価値(2033F):USD 259 million5億7660万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2033年): 9.3%

レポートの範囲乳房再発スコア検査市場

乳がん再発スコア検査は、腫瘍組織の遺伝子プロファイリングを通じて個別化されたリスク評価を提供し、乳がん管理における治療決定を導くために不可欠である。これらの検査は、がんの再発リスクや補助療法への反応性を評価するために、腫瘍科クリニック、病院、研究機関などで利用されている。市場成長の原動力は、世界的な乳がん罹患率の増加、検査精度を向上させるゲノム技術の進歩、腫瘍学における個別化医療の採用拡大である。

市場成長の促進要因

世界の乳房再発スコア検査市場は、さまざまな年齢層や人種の女性における乳がん罹患率の上昇など、いくつかの要因によって牽引されています。次世代シーケンシングや多遺伝子発現プロファイリングなどの技術的進歩により、予後評価や治療計画が強化される。費用対効果が高く、オーダーメイドの治療戦略を重視する価値ベースの医療モデルへのシフトが、市場の成長をさらに後押ししている。さらに、腫瘍医、病理医、分子診断薬企業の協力体制が、検査開発と臨床検証におけるイノベーションを促進している。

市場の阻害要因

有望な成長にもかかわらず、乳房再発スコア検査市場は、規制の複雑さ、地域間の償還格差、ゲノムアッセイの広範な臨床検証の必要性などに関連する課題に直面している。検査結果や解釈のばらつきは、遺伝子検査技術の高コストとともに、特に資源が限られた環境での普及を妨げる可能性がある。これらの課題に対処するためには、臨床研究への継続的な投資、検査プロトコルの標準化、およびがん領域におけるゲノム検査の保険適用に関するアドボカシーが必要である。

市場機会:

バイオインフォマティクスの進歩、遺伝子データベースの拡充、ゲノム検査の臨床的有用性に関する医療従事者の意識の高まりが、この市場に大きな成長機会をもたらしている。予測モデリングのための人工知能と機械学習の統合は、患者参加戦略と相まって、診断精度と治療転帰を向上させる。さらに、標的治療のためのコンパニオン診断薬や分散型検査プラットフォームの出現により、アクセス性と患者の利便性が向上している。

本レポートで扱う主な質問

- 乳房再発スコア検査市場の主な成長要因は何か?
- どのような種類の再発スコア検査や遺伝子プロファイリング技術が腫瘍学で顕著になってきているか?
- 技術の進歩は市場の競争環境をどのように変えているか?
- 市場の主要プレーヤーは誰で、どのような戦略で競争力を維持しているのか?
- 乳房再発スコア検査市場にはどのような新興トレンドと将来展望が予測されるか?

競争情報とビジネス戦略:

Exact Sciences社(Genome Health Inc.)、NanoString Technologies社、Foundation Medicine社など、世界の乳房再発スコア検査市場における主要企業は、技術革新、臨床検証、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は、新たなバイオマーカーの開発、アッセイ感度の向上、様々な乳癌サブタイプに対する検査機能の拡充のための研究開発に投資している。がん専門医、学術機関、患者支援団体との連携は、市場への浸透を強化し、ゲノム検査ソリューションの採用を促進する。データの透明性、患者のプライバシー、法規制の遵守を重視することで、腫瘍診断における品質と倫理的慣行へのコミットメントを強調している。

主な企業

- エグザクト・サイエンシズ(ゲノムヘルス社)
- ナノストリング・テクノロジーズ
- ファウンデーション・メディシン社
- サーモフィッシャーサイエンティフィック
- イルミナ社
- ホロジック社(バイオタラノスティック社)
- バイオカルティス
- ロシュ・ダイアグノスティックス
- エピックサイエンス
- キアゲン
- アボット
- ミリアド・ジェネティクス社
- ガーダントヘルス

乳房再発スコア検査産業調査の主要セグメント

製品
- 検査キット
- 試薬・消耗品

適応症
- ステージ1乳がん
- ステージ2乳がん
- エストロゲン受容体陽性がん
- リンパ節転移陰性がん

エンドユーザー
- 病院
- 専門癌センター
- 診断センター
- 癌研究機関

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.付加価値に関する洞察
4.1.製品採用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.国別の規制状況
4.4.最近の製品承認/上市
4.5.疾患疫学
4.6.PESTLE分析
4.7.バリューチェーン分析
4.8.アンメット・ニーズ
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界の医療費見通し
5.1.2.世界のライフサイエンス市場の展望
5.1.3.乳がん診断薬の世界市場展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.乳がんの有病率の上昇
5.2.2.研究開発の増加
5.2.3.プレーヤー間の戦略的提携
5.2.4.製品コスト
5.2.5.採用率
5.2.6.製品承認の頻度
5.2.7.政府の取り組み
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.推進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.世界市場の需要量(単位)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2024年~2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
7.世界市場-価格分析
7.1.製品別地域価格分析
7.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.3.価格設定の前提
8.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
8.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
8.2.現在と将来の市場規模(US$ Mn)予測、2024-2033年
8.2.1.前年比成長トレンド分析
8.2.2.絶対価格機会分析
8.3.収益機会のシナリオ-可能性/保守的/楽観的
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品別
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、2019-2023年
9.3.製品別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.検査キット
9.3.2.試薬・消耗品
9.4.製品別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:適応症別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.適応症別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
10.3.適応症別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.ステージ1乳がん
10.3.2.ステージ2乳がん
10.3.3.エストロゲン受容体陽性がん
10.3.4.リンパ節転移陰性癌
10.4.適応症別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
11.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.病院
11.3.2.専門がんセンター
11.3.3.診断センター
11.3.4.がん研究機関
11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
12.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに / 主要な調査結果
12.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析予測、2024-2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.南アジア
12.3.5.東アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.イントロダクション/主な調査結果
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.2.製品別
13.3.3.適応症別
13.3.4.エンドユーザー別
13.4.地域別市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.適応症別
13.4.4.エンドユーザー別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
13.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.米国市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.製品別
13.8.1.2.2.適応症別
13.8.1.2.3.エンドユーザー別
13.8.2.カナダ市場分析
13.8.2.1.はじめに
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.製品別
13.8.2.2.2.適応症別
13.8.2.2.3.エンドユーザー別
14.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに / 主要な調査結果
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ブラジル
14.3.1.2.メキシコ
14.3.1.3.アルゼンチン
14.3.1.4.その他のラテンアメリカ
14.3.2.製品別
14.3.3.適応症別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.地域別市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.適応症別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.ブラジル市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.適応症別
14.8.1.2.3.エンドユーザー別
14.8.2.メキシコ市場分析
14.8.2.1.序論
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.適応症別
14.8.2.2.3.エンドユーザー別
14.8.3.アルゼンチン市場分析
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.製品別
14.8.3.2.2.適応症別
14.8.3.2.3.エンドユーザー別
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに/主な調査結果
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ドイツ
15.3.1.2.フランス
15.3.1.3.スペイン
15.3.1.4.ロシア
15.3.1.5.イタリア
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.英国
15.3.1.8.その他のヨーロッパ
15.3.2.製品別
15.3.3.適応症別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.地域別市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.適応症別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.ドイツ市場分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.適応症別
15.8.1.2.3.エンドユーザー別
15.8.2.フランス市場分析
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.適応症別
15.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.8.3.スペイン市場分析
15.8.3.1.はじめに
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.適応症別
15.8.3.2.3.エンドユーザー別
15.8.4.ロシア市場の分析
15.8.4.1.序論
15.8.4.2.市場分類別分析と予測
15.8.4.2.1.製品別
15.8.4.2.2.適応症別
15.8.4.2.3.エンドユーザー別
15.8.5.イタリア市場分析
15.8.5.1.はじめに
15.8.5.2.市場分類別分析と予測
15.8.5.2.1.製品別
15.8.5.2.2.適応症別
15.8.5.2.3.エンドユーザー別
15.8.6.ベネルクス市場分析
15.8.6.1.序論
15.8.6.2.市場分類別分析と予測
15.8.6.2.1.製品別
15.8.6.2.2.適応症別
15.8.6.2.3.エンドユーザー別
15.8.7.英国市場分析
15.8.7.1.序論
15.8.7.2.市場分類別分析と予測
15.8.7.2.1.製品別
15.8.7.2.2.適応症別
15.8.7.2.3.エンドユーザー別
16.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに/主な調査結果
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.中国
16.3.1.2.日本
16.3.1.3.韓国
16.3.2.製品別
16.3.3.適応症別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.地域別市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.適応症別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.中国市場の分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.適応症別
16.8.1.2.3.エンドユーザー別
16.8.2.日本市場の分析
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.適応症別
16.8.2.2.3.エンドユーザー別
16.8.3.韓国市場分析
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.適応症別
16.8.3.2.3.エンドユーザー別
17.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに/主な調査結果
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.インドネシア
17.3.1.3.タイ
17.3.1.4.フィリピン
17.3.1.5.マレーシア
17.3.1.6.ベトナム
17.3.1.7.その他の南アジア
17.3.2.製品別
17.3.3.適応症別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.地域別市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.適応症別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.インド市場の分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.適応症別
17.8.1.2.3.エンドユーザー別
17.8.2.インドネシア市場分析
17.8.2.1.序論
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.適応症別
17.8.2.2.3.エンドユーザー別
17.8.3.タイ市場分析
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.適応症別
17.8.3.2.3.エンドユーザー別
17.8.4.フィリピン市場分析
17.8.4.1.序論
17.8.4.2.市場分類別分析と予測
17.8.4.2.1.製品別
17.8.4.2.2.適応症別
17.8.4.2.3.エンドユーザー別
17.8.5.マレーシア市場分析
17.8.5.1.序論
17.8.5.2.市場分類別分析と予測
17.8.5.2.1.製品別
17.8.5.2.2.適応症別
17.8.5.2.3.エンドユーザー別
17.8.6.ベトナム市場分析
17.8.6.1.序論
17.8.6.2.市場分類別分析と予測
17.8.6.2.1.製品別
17.8.6.2.2.適応症別
17.8.6.2.3.エンドユーザー別
18.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに / 主要な調査結果
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.オーストラリア
18.3.1.2.ニュージーランド
18.3.2.製品別
18.3.3.適応症別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.地域別市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.適応症別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.オーストラリア市場分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.適応症別
18.8.1.2.3.エンドユーザー別
18.8.2.ニュージーランド市場分析
18.8.2.1.導入
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.適応症別
18.8.2.2.3.エンドユーザー別
19.中東・アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに/主な調査結果
19.2.過去の市場規模(US$ Mn)数量(台数)分析、市場分類別、2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.GCC諸国
19.3.1.2.トルコ
19.3.1.3.エジプト
19.3.1.4.イスラエル
19.3.1.5.南アフリカ
19.3.1.6.北アフリカ
19.3.1.7.その他の中東・アフリカ
19.3.2.製品別
19.3.3.適応症別
19.3.4.エンドユーザー別
19.4.地域別市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.適応症別
19.4.4.エンドユーザー別
19.5.市場動向
19.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
19.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
19.8.国別分析と予測
19.8.1.GCC諸国の市場分析
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.製品別
19.8.1.2.2.適応症別
19.8.1.2.3.エンドユーザー別
19.8.2.トルコ市場の分析
19.8.2.1.序論
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.製品別
19.8.2.2.2.適応症別
19.8.2.2.3.エンドユーザー別
19.8.3.エジプト市場分析
19.8.3.1.導入
19.8.3.2.市場分類別分析と予測
19.8.3.2.1.製品別
19.8.3.2.2.適応症別
19.8.3.2.3.エンドユーザー別
19.8.4.イスラエル市場分析
19.8.4.1.序論
19.8.4.2.市場分類別分析と予測
19.8.4.2.1.製品別
19.8.4.2.2.適応症別
19.8.4.2.3.エンドユーザー別
19.8.5.南アフリカ市場分析
19.8.5.1.序論
19.8.5.2.市場分類別分析と予測
19.8.5.2.1.製品別
19.8.5.2.2.適応症別
19.8.5.2.3.エンドユーザー別
19.8.6.北アフリカ市場分析
19.8.6.1.はじめに
19.8.6.2.市場分類別分析と予測
19.8.6.2.1.製品別
19.8.6.2.2.適応症別
19.8.6.2.3.エンドユーザー別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析
20.2.上位企業の市場シェア分析(%)
20.3.市場プレゼンス分析
20.3.1.プレーヤーの地域別フットプリント
20.3.2.プレーヤーの製品フットプリント
20.3.3.プレーヤーのチャネル展開
21.競争分析
21.1.競争ダッシュボード
21.2.主要開発分析
21.3.主要プレーヤー別のブランド戦略とプロモーション戦略
21.4.競争の深層
21.4.1.エグザクト・サイエンシズ(ゲノム・ヘルス社)
21.4.1.1.概要
21.4.1.2.製品ポートフォリオ
21.4.1.3.主要財務データ
21.4.1.4.販売拠点
21.4.1.5.SWOT分析
21.4.1.6.戦略の概要
21.4.1.6.1.マーケティング戦略
21.4.1.6.2.チャネル戦略
21.4.1.6.3.製品戦略
21.4.2.ナノストリングテクノロジーズ
21.4.2.1.概要
21.4.2.2.製品ポートフォリオ
21.4.2.3.主要財務データ
21.4.2.4.販売拠点
21.4.2.5.SWOT分析
21.4.2.6.戦略の概要
21.4.2.6.1.マーケティング戦略
21.4.2.6.2.チャネル戦略
21.4.2.6.3.製品戦略
21.4.3.ファウンデーション・メディスン社
21.4.3.1.概要
21.4.3.2.製品ポートフォリオ
21.4.3.3.主要財務データ
21.4.3.4.販売拠点
21.4.3.5.SWOT分析
21.4.3.6.戦略の概要
21.4.3.6.1.マーケティング戦略
21.4.3.6.2.チャネル戦略
21.4.3.6.3.製品戦略
21.4.4.サーモフィッシャーサイエンティフィック
21.4.4.1.概要
21.4.4.2.製品ポートフォリオ
21.4.4.3.主要財務データ
21.4.4.4.販売拠点
21.4.4.5.SWOT分析
21.4.4.6.戦略の概要
21.4.4.6.1.マーケティング戦略
21.4.4.6.2.チャネル戦略
21.4.4.6.3.製品戦略
21.4.5.イルミナ社
21.4.5.1.概要
21.4.5.2.製品ポートフォリオ
21.4.5.3.主要財務データ
21.4.5.4.販売拠点
21.4.5.5.SWOT分析
21.4.5.6.戦略の概要
21.4.5.6.1.マーケティング戦略
21.4.5.6.2.チャネル戦略
21.4.5.6.3.製品戦略
21.4.6.ホロジック社(Biotheranostic)
21.4.6.1.概要
21.4.6.2.製品ポートフォリオ
21.4.6.3.主要財務データ
21.4.6.4.販売拠点
21.4.6.5.SWOT分析
21.4.6.6.戦略の概要
21.4.6.6.1.マーケティング戦略
21.4.6.6.2.チャネル戦略
21.4.6.6.3.製品戦略
21.4.7.バイオカルティス
21.4.7.1.概要
21.4.7.2.製品ポートフォリオ
21.4.7.3.主要財務データ
21.4.7.4.販売拠点
21.4.7.5.SWOT分析
21.4.7.6.戦略の概要
21.4.7.6.1.マーケティング戦略
21.4.7.6.2.チャネル戦略
21.4.7.6.3.製品戦略
21.4.8.ロシュ・ダイアグノスティックス
21.4.8.1.概要
21.4.8.2.製品ポートフォリオ
21.4.8.3.主要財務データ
21.4.8.4.販売拠点
21.4.8.5.SWOT分析
21.4.8.6.戦略の概要
21.4.8.6.1.マーケティング戦略
21.4.8.6.2.チャネル戦略
21.4.8.6.3.製品戦略
21.4.9.エピックサイエンス
21.4.9.1.概要
21.4.9.2.製品ポートフォリオ
21.4.9.3.主要財務データ
21.4.9.4.販売拠点
21.4.9.5.SWOT分析
21.4.9.6.戦略の概要
21.4.9.6.1.マーケティング戦略
21.4.9.6.2.チャネル戦略
21.4.9.6.3.製品戦略
21.4.10.キアゲン
21.4.10.1.概要
21.4.10.2.製品ポートフォリオ
21.4.10.3.主要財務データ
21.4.10.4.販売拠点
21.4.10.5.SWOT分析
21.4.10.6.戦略の概要
21.4.10.6.1.マーケティング戦略
21.4.10.6.2.チャネル戦略
21.4.10.6.3.製品戦略
21.4.11.アボット社
21.4.11.1.概要
21.4.11.2.製品ポートフォリオ
21.4.11.3.主要財務データ
21.4.11.4.販売拠点
21.4.11.5.SWOT分析
21.4.11.6.戦略の概要
21.4.11.6.1.マーケティング戦略
21.4.11.6.2.チャネル戦略
21.4.11.6.3.製品戦略
21.4.12.ミリアド・ジェネティクス社
21.4.12.1.概要
21.4.12.2.製品ポートフォリオ
21.4.12.3.主要財務データ
21.4.12.4.販売拠点
21.4.12.5.SWOT分析
21.4.12.6.戦略の概要
21.4.12.6.1.マーケティング戦略
21.4.12.6.2.チャネル戦略
21.4.12.6.3.製品戦略
21.4.13.ガーダントヘルス
21.4.13.1.概要
21.4.13.2.製品ポートフォリオ
21.4.13.3.主要財務データ
21.4.13.4.販売拠点
21.4.13.5.SWOT分析
21.4.13.6.戦略の概要
21.4.13.6.1.マーケティング戦略
21.4.13.6.2.チャネル戦略
21.4.13.6.3.製品戦略
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released an in-depth report on the global Breast Recurrence Score Test Market. This report provides a thorough evaluation of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, along with detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Breast Recurrence Score Test Market Size (2024E): USD 259 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 576.6 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 9.3%

Scope of the Report: Breast Recurrence Score Test Market

The Breast Recurrence Score Test is essential for guiding treatment decisions in breast cancer management, offering personalized risk assessments through genetic profiling of tumor tissue. These tests are utilized in oncology clinics, hospitals, and research institutions to assess cancer recurrence risk and response to adjuvant therapies. Market growth is driven by the increasing incidence of breast cancer worldwide, advancements in genomic technologies improving test accuracy, and the growing adoption of personalized medicine in oncology.

Market Growth Drivers:

The global Breast Recurrence Score Test Market is driven by several factors, including the rising incidence of breast cancer among women of various ages and ethnicities. Technological advancements, such as next-generation sequencing and multi-gene expression profiling, enhance prognostic assessments and treatment planning. The shift towards value-based healthcare models that emphasize cost-effective and tailored treatment strategies further supports market growth. Additionally, collaborative efforts among oncologists, pathologists, and molecular diagnostic companies foster innovation in test development and clinical validation.

Market Restraints:

Despite its promising growth, the Breast Recurrence Score Test Market faces challenges related to regulatory complexities, reimbursement disparities across regions, and the need for extensive clinical validation of genomic assays. Variability in test results and interpretation, along with the high costs of genetic testing technologies, can hinder widespread adoption, especially in resource-limited settings. Addressing these challenges requires continuous investment in clinical research, standardization of testing protocols, and advocacy for insurance coverage of genomic testing in oncology.

Market Opportunities:

The market presents significant growth opportunities driven by advancements in bioinformatics, expanded genetic databases, and increased awareness among healthcare professionals about the clinical utility of genomic testing. The integration of artificial intelligence and machine learning for predictive modeling, combined with patient engagement strategies, enhances diagnostic accuracy and treatment outcomes. Additionally, the emergence of companion diagnostics for targeted therapies and decentralized testing platforms improve accessibility and patient convenience.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the primary growth drivers of the Breast Recurrence Score Test Market?
• Which types of recurrence score tests and genetic profiling technologies are becoming prominent in oncology?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the market?
• Who are the key players in the market, and what strategies are they using to remain competitive?
• What emerging trends and future prospects are anticipated in the Breast Recurrence Score Test Market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global Breast Recurrence Score Test Market, including Exact Sciences (Genome Health Inc.), NanoString Technologies, Foundation Medicine, and others, focus on innovation, clinical validation, and strategic partnerships. These companies invest in R&D to develop new biomarkers, improve assay sensitivity, and expand testing capabilities for various breast cancer subtypes. Collaborations with oncologists, academic institutions, and patient advocacy groups enhance market penetration and promote the adoption of genomic testing solutions. Emphasis on data transparency, patient privacy, and regulatory compliance highlights the commitment to quality and ethical practices in oncology diagnostics.

Key Companies Profiled:

• Exact Sciences (Genome Health Inc.)
• NanoString Technologies, Inc.
• Foundation Medicine, Inc
• ThermoFisher Scientific
• Illumina, Inc
• Hologic Inc (Biotheranostic)
• Biocartis
• Roche Diagnostics
• Epic Sciences
• Qiagen
• Abbott
• Myriad Genetics, Inc.
• Guardant Health

Key Segments of Breast Recurrence Score Test Industry Research

Product:
• Test Kits
• Reagents & Consumables

Indication:
• Stage 1 Breast Cancer
• Stage 2 Breast Cancer
• Estrogen-Receptor-Positive Cancer
• Lymph-Node-Negative Cancer

End User:
• Hospitals
• Specialty Cancer Centers
• Diagnostic Centers
• Cancer Research Institutions

Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply-Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4.Value Added Insights
4.1. Product Adoption Analysis
4.2. Product USPs/Features
4.3. Regulatory Landscape, By Country
4.4. Recent Product Approval/Launches
4.5. Disease Epidemiology
4.6. PESTLE Analysis
4.7. Value Chain Analysis
4.8. Unmet Needs
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global Healthcare Expenditure Outlook
5.1.2. Global Life Science Market Outlook
5.1.3. Global Breast Cancer Diagnostics Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Rising Prevalence of Breast Cancer
5.2.2. Increase in Research and Development
5.2.3. Strategic Collaborations among players
5.2.4. Cost of Product
5.2.5. Adoption Rate
5.2.6. Frequency of Product Approval
5.2.7. Government Initiative
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. Global Market Demand Volume (Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7. Global Market – Pricing Analysis
7.1. Regional Pricing Analysis By Product
7.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7.3. Pricing Assumptions
8. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
8.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
8.2. Current and Future Market Size (US$ Mn) Projections, 2024-2033
8.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8.3. Revenue Opportunity Scenario- Likely/Conservative/Optimistic
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
9.3.1. Test Kits
9.3.2. Reagents & Consumables
9.4. Market Attractiveness Analysis By Product
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Indication
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Indication, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Indication, 2024-2033
10.3.1. Stage 1 Breast Cancer
10.3.2. Stage 2 Breast Cancer
10.3.3. Estrogen-receptor Positive Cancer
10.3.4. Lymph-node Negative Cancer
10.4. Market Attractiveness Analysis By Indication
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End User, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
11.3.1. Hospitals
11.3.2. Specialty Cancer Centers
11.3.3. Diagnostic Centers
11.3.4. Cancer Research Institutions
11.4. Market Attractiveness Analysis By End User
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. South Asia
12.3.5. East Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. Middle East and Africa
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.S.
13.3.1.2. Canada
13.3.2. By Product
13.3.3. By Indication
13.3.4. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product
13.4.3. By Indication
13.4.4. By End User
13.5. Market trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. U.S. Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Product
13.8.1.2.2. By Indication
13.8.1.2.3. By End User
13.8.2. Canada Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Product
13.8.2.2.2. By Indication
13.8.2.2.3. By End User
14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction / Key Findings
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Brazil
14.3.1.2. Mexico
14.3.1.3. Argentina
14.3.1.4. Rest of Latin America
14.3.2. By Product
14.3.3. By Indication
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Indication
14.4.4. By End User
14.5. Market trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. Brazil Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By Indication
14.8.1.2.3. By End User
14.8.2. Mexico Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By Indication
14.8.2.2.3. By End User
14.8.3. Argentina Market Analysis
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Product
14.8.3.2.2. By Indication
14.8.3.2.3. Type By End User
15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction / Key Findings
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Germany
15.3.1.2. France
15.3.1.3. Spain
15.3.1.4. Russia
15.3.1.5. Italy
15.3.1.6. BENELUX
15.3.1.7. U.K.
15.3.1.8. Rest of Europe
15.3.2. By Product
15.3.3. By Indication
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis By Region
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Indication
15.4.4. By End User
15.5. Market trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. Germany Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Indication
15.8.1.2.3. By End User
15.8.2. France Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Indication
15.8.2.2.3. By End User
15.8.3. Spain Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By Indication
15.8.3.2.3. Type By End User
15.8.4. Russia Market Analysis
15.8.4.1. Introduction
15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.4.2.1. By Product
15.8.4.2.2. By Indication
15.8.4.2.3. Type By End User
15.8.5. Italy Market Analysis
15.8.5.1. Introduction
15.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.5.2.1. By Product
15.8.5.2.2. By Indication
15.8.5.2.3. By End User
15.8.6. BENELUX Market Analysis
15.8.6.1. Introduction
15.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.6.2.1. By Product
15.8.6.2.2. By Indication
15.8.6.2.3. By End User
15.8.7. U.K. Market Analysis
15.8.7.1. Introduction
15.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.7.2.1. By Product
15.8.7.2.2. By Indication
15.8.7.2.3. By End User
16. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction / Key Findings
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. China
16.3.1.2. Japan
16.3.1.3. South Korea
16.3.2. By Product
16.3.3. By Indication
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis By Region
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Indication
16.4.4. By End User
16.5. Market trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. China Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Indication
16.8.1.2.3. By End User
16.8.2. Japan Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Indication
16.8.2.2.3. By End User
16.8.3. South Korea Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By Indication
16.8.3.2.3. By End User
17. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction / Key Findings
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Indonesia
17.3.1.3. Thailand
17.3.1.4. Philippines
17.3.1.5. Malaysia
17.3.1.6. Vietnam
17.3.1.7. Rest of South Asia
17.3.2. By Product
17.3.3. By Indication
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis By Region
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Indication
17.4.4. By End User
17.5. Market trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. India Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By Indication
17.8.1.2.3. By End User
17.8.2. Indonesia Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By Indication
17.8.2.2.3. By End User
17.8.3. Thailand Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Product
17.8.3.2.2. By Indication
17.8.3.2.3. By End User
17.8.4. Philippines Market Analysis
17.8.4.1. Introduction
17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.4.2.1. By Product
17.8.4.2.2. By Indication
17.8.4.2.3. By End User
17.8.5. Malaysia Market Analysis
17.8.5.1. Introduction
17.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.5.2.1. By Product
17.8.5.2.2. By Indication
17.8.5.2.3. By End User
17.8.6. Vietnam Market Analysis
17.8.6.1. Introduction
17.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.6.2.1. By Product
17.8.6.2.2. By Indication
17.8.6.2.3. By End User
18. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction / Key Findings
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. Australia
18.3.1.2. New Zealand
18.3.2. By Product
18.3.3. By Indication
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis By Region
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Indication
18.4.4. By End User
18.5. Market trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. Australia Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Product
18.8.1.2.2. By Indication
18.8.1.2.3. By End User
18.8.2. New Zealand Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Product
18.8.2.2.2. By Indication
18.8.2.2.3. By End User
19. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction / Key Findings
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. GCC Countries
19.3.1.2. Türkiye
19.3.1.3. Egypt
19.3.1.4. Israel
19.3.1.5. South Africa
19.3.1.6. Northern Africa
19.3.1.7. Rest of Middle East and Africa
19.3.2. By Product
19.3.3. By Indication
19.3.4. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis By Region
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Indication
19.4.4. By End User
19.5. Market trends
19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. GCC Countries Market Analysis
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Product
19.8.1.2.2. By Indication
19.8.1.2.3. By End User
19.8.2. Türkiye Market Analysis
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Product
19.8.2.2.2. By Indication
19.8.2.2.3. By End User
19.8.3. Egypt Market Analysis
19.8.3.1. Introduction
19.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.3.2.1. By Product
19.8.3.2.2. By Indication
19.8.3.2.3. By End User
19.8.4. Israel Market Analysis
19.8.4.1. Introduction
19.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.4.2.1. By Product
19.8.4.2.2. By Indication
19.8.4.2.3. By End User
19.8.5. South Africa Market Analysis
19.8.5.1. Introduction
19.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.5.2.1. By Product
19.8.5.2.2. By Indication
19.8.5.2.3. By End User
19.8.6. Northern Africa Market Analysis
19.8.6.1. Introduction
19.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.6.2.1. By Product
19.8.6.2.2. By Indication
19.8.6.2.3. By End User
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies
20.2. Market Share Analysis of Top Players (%)
20.3. Market Presence Analysis
20.3.1. Regional Footprint of Players
20.3.2. Product Footprint of Players
20.3.3. Channel Footprint of Players
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Key Development Analysis
21.3. Branding and Promotional Strategies, By Key Players
21.4. Competition Deep Dive
21.4.1. Exact Sciences (Genome Health Inc.)
21.4.1.1. Overview
21.4.1.2. Product Portfolio
21.4.1.3. Key Financials
21.4.1.4. Sales Footprint
21.4.1.5. SWOT Analysis
21.4.1.6. Strategy Overview
21.4.1.6.1. Marketing Strategies
21.4.1.6.2. Channel Strategies
21.4.1.6.3. Product Strategies
21.4.2. NanoString Technologies, Inc.
21.4.2.1. Overview
21.4.2.2. Product Portfolio
21.4.2.3. Key Financials
21.4.2.4. Sales Footprint
21.4.2.5. SWOT Analysis
21.4.2.6. Strategy Overview
21.4.2.6.1. Marketing Strategies
21.4.2.6.2. Channel Strategies
21.4.2.6.3. Product Strategies
21.4.3. Foundation Medicine, Inc
21.4.3.1. Overview
21.4.3.2. Product Portfolio
21.4.3.3. Key Financials
21.4.3.4. Sales Footprint
21.4.3.5. SWOT Analysis
21.4.3.6. Strategy Overview
21.4.3.6.1. Marketing Strategies
21.4.3.6.2. Channel Strategies
21.4.3.6.3. Product Strategies
21.4.4. ThermoFisher Scientific
21.4.4.1. Overview
21.4.4.2. Product Portfolio
21.4.4.3. Key Financials
21.4.4.4. Sales Footprint
21.4.4.5. SWOT Analysis
21.4.4.6. Strategy Overview
21.4.4.6.1. Marketing Strategies
21.4.4.6.2. Channel Strategies
21.4.4.6.3. Product Strategies
21.4.5. Illumina, Inc
21.4.5.1. Overview
21.4.5.2. Product Portfolio
21.4.5.3. Key Financials
21.4.5.4. Sales Footprint
21.4.5.5. SWOT Analysis
21.4.5.6. Strategy Overview
21.4.5.6.1. Marketing Strategies
21.4.5.6.2. Channel Strategies
21.4.5.6.3. Product Strategies
21.4.6. Hologic Inc (Biotheranostic)
21.4.6.1. Overview
21.4.6.2. Product Portfolio
21.4.6.3. Key Financials
21.4.6.4. Sales Footprint
21.4.6.5. SWOT Analysis
21.4.6.6. Strategy Overview
21.4.6.6.1. Marketing Strategies
21.4.6.6.2. Channel Strategies
21.4.6.6.3. Product Strategies
21.4.7. Biocartis
21.4.7.1. Overview
21.4.7.2. Product Portfolio
21.4.7.3. Key Financials
21.4.7.4. Sales Footprint
21.4.7.5. SWOT Analysis
21.4.7.6. Strategy Overview
21.4.7.6.1. Marketing Strategies
21.4.7.6.2. Channel Strategies
21.4.7.6.3. Product Strategies
21.4.8. Roche Diagnostics
21.4.8.1. Overview
21.4.8.2. Product Portfolio
21.4.8.3. Key Financials
21.4.8.4. Sales Footprint
21.4.8.5. SWOT Analysis
21.4.8.6. Strategy Overview
21.4.8.6.1. Marketing Strategies
21.4.8.6.2. Channel Strategies
21.4.8.6.3. Product Strategies
21.4.9. Epic Sciences
21.4.9.1. Overview
21.4.9.2. Product Portfolio
21.4.9.3. Key Financials
21.4.9.4. Sales Footprint
21.4.9.5. SWOT Analysis
21.4.9.6. Strategy Overview
21.4.9.6.1. Marketing Strategies
21.4.9.6.2. Channel Strategies
21.4.9.6.3. Product Strategies
21.4.10. Qiagen
21.4.10.1. Overview
21.4.10.2. Product Portfolio
21.4.10.3. Key Financials
21.4.10.4. Sales Footprint
21.4.10.5. SWOT Analysis
21.4.10.6. Strategy Overview
21.4.10.6.1. Marketing Strategies
21.4.10.6.2. Channel Strategies
21.4.10.6.3. Product Strategies
21.4.11. Abbott
21.4.11.1. Overview
21.4.11.2. Product Portfolio
21.4.11.3. Key Financials
21.4.11.4. Sales Footprint
21.4.11.5. SWOT Analysis
21.4.11.6. Strategy Overview
21.4.11.6.1. Marketing Strategies
21.4.11.6.2. Channel Strategies
21.4.11.6.3. Product Strategies
21.4.12. Myriad Genetics, Inc
21.4.12.1. Overview
21.4.12.2. Product Portfolio
21.4.12.3. Key Financials
21.4.12.4. Sales Footprint
21.4.12.5. SWOT Analysis
21.4.12.6. Strategy Overview
21.4.12.6.1. Marketing Strategies
21.4.12.6.2. Channel Strategies
21.4.12.6.3. Product Strategies
21.4.13. Guardant Health
21.4.13.1. Overview
21.4.13.2. Product Portfolio
21.4.13.3. Key Financials
21.4.13.4. Sales Footprint
21.4.13.5. SWOT Analysis
21.4.13.6. Strategy Overview
21.4.13.6.1. Marketing Strategies
21.4.13.6.2. Channel Strategies
21.4.13.6.3. Product Strategies
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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