乳房再発スコア検査市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年
Breast Recurrence Score Test Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033
Persistence Market Research社はこのほど、世界の乳房再発スコア検査市場に関する詳細な調査レポートを発表しました。当レポートでは、市場構造に関する詳細な洞察とともに、促進要因、動向、機会、課題などの主... もっと見る
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サマリー Persistence Market Research社はこのほど、世界の乳房再発スコア検査市場に関する詳細な調査レポートを発表しました。当レポートでは、市場構造に関する詳細な洞察とともに、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを徹底的に評価しています。
主要な洞察
- 乳房再発スコア検査市場規模(2024E):2億5,900万米ドル
- 予測市場価値(2033F):USD 259 million5億7660万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2033年): 9.3%
レポートの範囲乳房再発スコア検査市場
乳がん再発スコア検査は、腫瘍組織の遺伝子プロファイリングを通じて個別化されたリスク評価を提供し、乳がん管理における治療決定を導くために不可欠である。これらの検査は、がんの再発リスクや補助療法への反応性を評価するために、腫瘍科クリニック、病院、研究機関などで利用されている。市場成長の原動力は、世界的な乳がん罹患率の増加、検査精度を向上させるゲノム技術の進歩、腫瘍学における個別化医療の採用拡大である。
市場成長の促進要因
世界の乳房再発スコア検査市場は、さまざまな年齢層や人種の女性における乳がん罹患率の上昇など、いくつかの要因によって牽引されています。次世代シーケンシングや多遺伝子発現プロファイリングなどの技術的進歩により、予後評価や治療計画が強化される。費用対効果が高く、オーダーメイドの治療戦略を重視する価値ベースの医療モデルへのシフトが、市場の成長をさらに後押ししている。さらに、腫瘍医、病理医、分子診断薬企業の協力体制が、検査開発と臨床検証におけるイノベーションを促進している。
市場の阻害要因
有望な成長にもかかわらず、乳房再発スコア検査市場は、規制の複雑さ、地域間の償還格差、ゲノムアッセイの広範な臨床検証の必要性などに関連する課題に直面している。検査結果や解釈のばらつきは、遺伝子検査技術の高コストとともに、特に資源が限られた環境での普及を妨げる可能性がある。これらの課題に対処するためには、臨床研究への継続的な投資、検査プロトコルの標準化、およびがん領域におけるゲノム検査の保険適用に関するアドボカシーが必要である。
市場機会:
バイオインフォマティクスの進歩、遺伝子データベースの拡充、ゲノム検査の臨床的有用性に関する医療従事者の意識の高まりが、この市場に大きな成長機会をもたらしている。予測モデリングのための人工知能と機械学習の統合は、患者参加戦略と相まって、診断精度と治療転帰を向上させる。さらに、標的治療のためのコンパニオン診断薬や分散型検査プラットフォームの出現により、アクセス性と患者の利便性が向上している。
本レポートで扱う主な質問
- 乳房再発スコア検査市場の主な成長要因は何か?
- どのような種類の再発スコア検査や遺伝子プロファイリング技術が腫瘍学で顕著になってきているか?
- 技術の進歩は市場の競争環境をどのように変えているか?
- 市場の主要プレーヤーは誰で、どのような戦略で競争力を維持しているのか?
- 乳房再発スコア検査市場にはどのような新興トレンドと将来展望が予測されるか?
競争情報とビジネス戦略:
Exact Sciences社(Genome Health Inc.)、NanoString Technologies社、Foundation Medicine社など、世界の乳房再発スコア検査市場における主要企業は、技術革新、臨床検証、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は、新たなバイオマーカーの開発、アッセイ感度の向上、様々な乳癌サブタイプに対する検査機能の拡充のための研究開発に投資している。がん専門医、学術機関、患者支援団体との連携は、市場への浸透を強化し、ゲノム検査ソリューションの採用を促進する。データの透明性、患者のプライバシー、法規制の遵守を重視することで、腫瘍診断における品質と倫理的慣行へのコミットメントを強調している。
主な企業
- エグザクト・サイエンシズ(ゲノムヘルス社)
- ナノストリング・テクノロジーズ
- ファウンデーション・メディシン社
- サーモフィッシャーサイエンティフィック
- イルミナ社
- ホロジック社(バイオタラノスティック社)
- バイオカルティス
- ロシュ・ダイアグノスティックス
- エピックサイエンス
- キアゲン
- アボット
- ミリアド・ジェネティクス社
- ガーダントヘルス
乳房再発スコア検査産業調査の主要セグメント
製品
- 検査キット
- 試薬・消耗品
適応症
- ステージ1乳がん
- ステージ2乳がん
- エストロゲン受容体陽性がん
- リンパ節転移陰性がん
エンドユーザー
- 病院
- 専門癌センター
- 診断センター
- 癌研究機関
地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ
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目次 1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.付加価値に関する洞察
4.1.製品採用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.国別の規制状況
4.4.最近の製品承認/上市
4.5.疾患疫学
4.6.PESTLE分析
4.7.バリューチェーン分析
4.8.アンメット・ニーズ
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界の医療費見通し
5.1.2.世界のライフサイエンス市場の展望
5.1.3.乳がん診断薬の世界市場展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.乳がんの有病率の上昇
5.2.2.研究開発の増加
5.2.3.プレーヤー間の戦略的提携
5.2.4.製品コスト
5.2.5.採用率
5.2.6.製品承認の頻度
5.2.7.政府の取り組み
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.推進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.世界市場の需要量(単位)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2024年~2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
7.世界市場-価格分析
7.1.製品別地域価格分析
7.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.3.価格設定の前提
8.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
8.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
8.2.現在と将来の市場規模(US$ Mn)予測、2024-2033年
8.2.1.前年比成長トレンド分析
8.2.2.絶対価格機会分析
8.3.収益機会のシナリオ-可能性/保守的/楽観的
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品別
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、2019-2023年
9.3.製品別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.検査キット
9.3.2.試薬・消耗品
9.4.製品別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:適応症別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.適応症別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
10.3.適応症別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.ステージ1乳がん
10.3.2.ステージ2乳がん
10.3.3.エストロゲン受容体陽性がん
10.3.4.リンパ節転移陰性癌
10.4.適応症別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
11.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.病院
11.3.2.専門がんセンター
11.3.3.診断センター
11.3.4.がん研究機関
11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
12.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに / 主要な調査結果
12.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析予測、2024-2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.南アジア
12.3.5.東アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.イントロダクション/主な調査結果
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.2.製品別
13.3.3.適応症別
13.3.4.エンドユーザー別
13.4.地域別市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.適応症別
13.4.4.エンドユーザー別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
13.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.米国市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.製品別
13.8.1.2.2.適応症別
13.8.1.2.3.エンドユーザー別
13.8.2.カナダ市場分析
13.8.2.1.はじめに
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.製品別
13.8.2.2.2.適応症別
13.8.2.2.3.エンドユーザー別
14.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに / 主要な調査結果
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ブラジル
14.3.1.2.メキシコ
14.3.1.3.アルゼンチン
14.3.1.4.その他のラテンアメリカ
14.3.2.製品別
14.3.3.適応症別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.地域別市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.適応症別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.ブラジル市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.適応症別
14.8.1.2.3.エンドユーザー別
14.8.2.メキシコ市場分析
14.8.2.1.序論
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.適応症別
14.8.2.2.3.エンドユーザー別
14.8.3.アルゼンチン市場分析
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.製品別
14.8.3.2.2.適応症別
14.8.3.2.3.エンドユーザー別
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに/主な調査結果
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ドイツ
15.3.1.2.フランス
15.3.1.3.スペイン
15.3.1.4.ロシア
15.3.1.5.イタリア
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.英国
15.3.1.8.その他のヨーロッパ
15.3.2.製品別
15.3.3.適応症別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.地域別市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.適応症別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.ドイツ市場分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.適応症別
15.8.1.2.3.エンドユーザー別
15.8.2.フランス市場分析
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.適応症別
15.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.8.3.スペイン市場分析
15.8.3.1.はじめに
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.適応症別
15.8.3.2.3.エンドユーザー別
15.8.4.ロシア市場の分析
15.8.4.1.序論
15.8.4.2.市場分類別分析と予測
15.8.4.2.1.製品別
15.8.4.2.2.適応症別
15.8.4.2.3.エンドユーザー別
15.8.5.イタリア市場分析
15.8.5.1.はじめに
15.8.5.2.市場分類別分析と予測
15.8.5.2.1.製品別
15.8.5.2.2.適応症別
15.8.5.2.3.エンドユーザー別
15.8.6.ベネルクス市場分析
15.8.6.1.序論
15.8.6.2.市場分類別分析と予測
15.8.6.2.1.製品別
15.8.6.2.2.適応症別
15.8.6.2.3.エンドユーザー別
15.8.7.英国市場分析
15.8.7.1.序論
15.8.7.2.市場分類別分析と予測
15.8.7.2.1.製品別
15.8.7.2.2.適応症別
15.8.7.2.3.エンドユーザー別
16.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに/主な調査結果
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.中国
16.3.1.2.日本
16.3.1.3.韓国
16.3.2.製品別
16.3.3.適応症別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.地域別市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.適応症別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.中国市場の分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.適応症別
16.8.1.2.3.エンドユーザー別
16.8.2.日本市場の分析
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.適応症別
16.8.2.2.3.エンドユーザー別
16.8.3.韓国市場分析
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.適応症別
16.8.3.2.3.エンドユーザー別
17.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに/主な調査結果
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.インドネシア
17.3.1.3.タイ
17.3.1.4.フィリピン
17.3.1.5.マレーシア
17.3.1.6.ベトナム
17.3.1.7.その他の南アジア
17.3.2.製品別
17.3.3.適応症別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.地域別市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.適応症別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.インド市場の分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.適応症別
17.8.1.2.3.エンドユーザー別
17.8.2.インドネシア市場分析
17.8.2.1.序論
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.適応症別
17.8.2.2.3.エンドユーザー別
17.8.3.タイ市場分析
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.適応症別
17.8.3.2.3.エンドユーザー別
17.8.4.フィリピン市場分析
17.8.4.1.序論
17.8.4.2.市場分類別分析と予測
17.8.4.2.1.製品別
17.8.4.2.2.適応症別
17.8.4.2.3.エンドユーザー別
17.8.5.マレーシア市場分析
17.8.5.1.序論
17.8.5.2.市場分類別分析と予測
17.8.5.2.1.製品別
17.8.5.2.2.適応症別
17.8.5.2.3.エンドユーザー別
17.8.6.ベトナム市場分析
17.8.6.1.序論
17.8.6.2.市場分類別分析と予測
17.8.6.2.1.製品別
17.8.6.2.2.適応症別
17.8.6.2.3.エンドユーザー別
18.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに / 主要な調査結果
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.オーストラリア
18.3.1.2.ニュージーランド
18.3.2.製品別
18.3.3.適応症別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.地域別市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.適応症別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.オーストラリア市場分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.適応症別
18.8.1.2.3.エンドユーザー別
18.8.2.ニュージーランド市場分析
18.8.2.1.導入
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.適応症別
18.8.2.2.3.エンドユーザー別
19.中東・アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに/主な調査結果
19.2.過去の市場規模(US$ Mn)数量(台数)分析、市場分類別、2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.GCC諸国
19.3.1.2.トルコ
19.3.1.3.エジプト
19.3.1.4.イスラエル
19.3.1.5.南アフリカ
19.3.1.6.北アフリカ
19.3.1.7.その他の中東・アフリカ
19.3.2.製品別
19.3.3.適応症別
19.3.4.エンドユーザー別
19.4.地域別市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.適応症別
19.4.4.エンドユーザー別
19.5.市場動向
19.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
19.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
19.8.国別分析と予測
19.8.1.GCC諸国の市場分析
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.製品別
19.8.1.2.2.適応症別
19.8.1.2.3.エンドユーザー別
19.8.2.トルコ市場の分析
19.8.2.1.序論
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.製品別
19.8.2.2.2.適応症別
19.8.2.2.3.エンドユーザー別
19.8.3.エジプト市場分析
19.8.3.1.導入
19.8.3.2.市場分類別分析と予測
19.8.3.2.1.製品別
19.8.3.2.2.適応症別
19.8.3.2.3.エンドユーザー別
19.8.4.イスラエル市場分析
19.8.4.1.序論
19.8.4.2.市場分類別分析と予測
19.8.4.2.1.製品別
19.8.4.2.2.適応症別
19.8.4.2.3.エンドユーザー別
19.8.5.南アフリカ市場分析
19.8.5.1.序論
19.8.5.2.市場分類別分析と予測
19.8.5.2.1.製品別
19.8.5.2.2.適応症別
19.8.5.2.3.エンドユーザー別
19.8.6.北アフリカ市場分析
19.8.6.1.はじめに
19.8.6.2.市場分類別分析と予測
19.8.6.2.1.製品別
19.8.6.2.2.適応症別
19.8.6.2.3.エンドユーザー別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析
20.2.上位企業の市場シェア分析(%)
20.3.市場プレゼンス分析
20.3.1.プレーヤーの地域別フットプリント
20.3.2.プレーヤーの製品フットプリント
20.3.3.プレーヤーのチャネル展開
21.競争分析
21.1.競争ダッシュボード
21.2.主要開発分析
21.3.主要プレーヤー別のブランド戦略とプロモーション戦略
21.4.競争の深層
21.4.1.エグザクト・サイエンシズ(ゲノム・ヘルス社)
21.4.1.1.概要
21.4.1.2.製品ポートフォリオ
21.4.1.3.主要財務データ
21.4.1.4.販売拠点
21.4.1.5.SWOT分析
21.4.1.6.戦略の概要
21.4.1.6.1.マーケティング戦略
21.4.1.6.2.チャネル戦略
21.4.1.6.3.製品戦略
21.4.2.ナノストリングテクノロジーズ
21.4.2.1.概要
21.4.2.2.製品ポートフォリオ
21.4.2.3.主要財務データ
21.4.2.4.販売拠点
21.4.2.5.SWOT分析
21.4.2.6.戦略の概要
21.4.2.6.1.マーケティング戦略
21.4.2.6.2.チャネル戦略
21.4.2.6.3.製品戦略
21.4.3.ファウンデーション・メディスン社
21.4.3.1.概要
21.4.3.2.製品ポートフォリオ
21.4.3.3.主要財務データ
21.4.3.4.販売拠点
21.4.3.5.SWOT分析
21.4.3.6.戦略の概要
21.4.3.6.1.マーケティング戦略
21.4.3.6.2.チャネル戦略
21.4.3.6.3.製品戦略
21.4.4.サーモフィッシャーサイエンティフィック
21.4.4.1.概要
21.4.4.2.製品ポートフォリオ
21.4.4.3.主要財務データ
21.4.4.4.販売拠点
21.4.4.5.SWOT分析
21.4.4.6.戦略の概要
21.4.4.6.1.マーケティング戦略
21.4.4.6.2.チャネル戦略
21.4.4.6.3.製品戦略
21.4.5.イルミナ社
21.4.5.1.概要
21.4.5.2.製品ポートフォリオ
21.4.5.3.主要財務データ
21.4.5.4.販売拠点
21.4.5.5.SWOT分析
21.4.5.6.戦略の概要
21.4.5.6.1.マーケティング戦略
21.4.5.6.2.チャネル戦略
21.4.5.6.3.製品戦略
21.4.6.ホロジック社(Biotheranostic)
21.4.6.1.概要
21.4.6.2.製品ポートフォリオ
21.4.6.3.主要財務データ
21.4.6.4.販売拠点
21.4.6.5.SWOT分析
21.4.6.6.戦略の概要
21.4.6.6.1.マーケティング戦略
21.4.6.6.2.チャネル戦略
21.4.6.6.3.製品戦略
21.4.7.バイオカルティス
21.4.7.1.概要
21.4.7.2.製品ポートフォリオ
21.4.7.3.主要財務データ
21.4.7.4.販売拠点
21.4.7.5.SWOT分析
21.4.7.6.戦略の概要
21.4.7.6.1.マーケティング戦略
21.4.7.6.2.チャネル戦略
21.4.7.6.3.製品戦略
21.4.8.ロシュ・ダイアグノスティックス
21.4.8.1.概要
21.4.8.2.製品ポートフォリオ
21.4.8.3.主要財務データ
21.4.8.4.販売拠点
21.4.8.5.SWOT分析
21.4.8.6.戦略の概要
21.4.8.6.1.マーケティング戦略
21.4.8.6.2.チャネル戦略
21.4.8.6.3.製品戦略
21.4.9.エピックサイエンス
21.4.9.1.概要
21.4.9.2.製品ポートフォリオ
21.4.9.3.主要財務データ
21.4.9.4.販売拠点
21.4.9.5.SWOT分析
21.4.9.6.戦略の概要
21.4.9.6.1.マーケティング戦略
21.4.9.6.2.チャネル戦略
21.4.9.6.3.製品戦略
21.4.10.キアゲン
21.4.10.1.概要
21.4.10.2.製品ポートフォリオ
21.4.10.3.主要財務データ
21.4.10.4.販売拠点
21.4.10.5.SWOT分析
21.4.10.6.戦略の概要
21.4.10.6.1.マーケティング戦略
21.4.10.6.2.チャネル戦略
21.4.10.6.3.製品戦略
21.4.11.アボット社
21.4.11.1.概要
21.4.11.2.製品ポートフォリオ
21.4.11.3.主要財務データ
21.4.11.4.販売拠点
21.4.11.5.SWOT分析
21.4.11.6.戦略の概要
21.4.11.6.1.マーケティング戦略
21.4.11.6.2.チャネル戦略
21.4.11.6.3.製品戦略
21.4.12.ミリアド・ジェネティクス社
21.4.12.1.概要
21.4.12.2.製品ポートフォリオ
21.4.12.3.主要財務データ
21.4.12.4.販売拠点
21.4.12.5.SWOT分析
21.4.12.6.戦略の概要
21.4.12.6.1.マーケティング戦略
21.4.12.6.2.チャネル戦略
21.4.12.6.3.製品戦略
21.4.13.ガーダントヘルス
21.4.13.1.概要
21.4.13.2.製品ポートフォリオ
21.4.13.3.主要財務データ
21.4.13.4.販売拠点
21.4.13.5.SWOT分析
21.4.13.6.戦略の概要
21.4.13.6.1.マーケティング戦略
21.4.13.6.2.チャネル戦略
21.4.13.6.3.製品戦略
22.前提条件と略語
23.調査方法
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Summary Persistence Market Research has recently released an in-depth report on the global Breast Recurrence Score Test Market. This report provides a thorough evaluation of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, along with detailed insights into the market structure.
Key Insights:
• Breast Recurrence Score Test Market Size (2024E): USD 259 Million • Projected Market Value (2033F): USD 576.6 Million • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 9.3%
Scope of the Report: Breast Recurrence Score Test Market
The Breast Recurrence Score Test is essential for guiding treatment decisions in breast cancer management, offering personalized risk assessments through genetic profiling of tumor tissue. These tests are utilized in oncology clinics, hospitals, and research institutions to assess cancer recurrence risk and response to adjuvant therapies. Market growth is driven by the increasing incidence of breast cancer worldwide, advancements in genomic technologies improving test accuracy, and the growing adoption of personalized medicine in oncology.
Market Growth Drivers:
The global Breast Recurrence Score Test Market is driven by several factors, including the rising incidence of breast cancer among women of various ages and ethnicities. Technological advancements, such as next-generation sequencing and multi-gene expression profiling, enhance prognostic assessments and treatment planning. The shift towards value-based healthcare models that emphasize cost-effective and tailored treatment strategies further supports market growth. Additionally, collaborative efforts among oncologists, pathologists, and molecular diagnostic companies foster innovation in test development and clinical validation.
Market Restraints:
Despite its promising growth, the Breast Recurrence Score Test Market faces challenges related to regulatory complexities, reimbursement disparities across regions, and the need for extensive clinical validation of genomic assays. Variability in test results and interpretation, along with the high costs of genetic testing technologies, can hinder widespread adoption, especially in resource-limited settings. Addressing these challenges requires continuous investment in clinical research, standardization of testing protocols, and advocacy for insurance coverage of genomic testing in oncology.
Market Opportunities:
The market presents significant growth opportunities driven by advancements in bioinformatics, expanded genetic databases, and increased awareness among healthcare professionals about the clinical utility of genomic testing. The integration of artificial intelligence and machine learning for predictive modeling, combined with patient engagement strategies, enhances diagnostic accuracy and treatment outcomes. Additionally, the emergence of companion diagnostics for targeted therapies and decentralized testing platforms improve accessibility and patient convenience.
Key Questions Addressed in the Report:
• What are the primary growth drivers of the Breast Recurrence Score Test Market? • Which types of recurrence score tests and genetic profiling technologies are becoming prominent in oncology? • How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the market? • Who are the key players in the market, and what strategies are they using to remain competitive? • What emerging trends and future prospects are anticipated in the Breast Recurrence Score Test Market?
Competitive Intelligence and Business Strategy:
Leading players in the global Breast Recurrence Score Test Market, including Exact Sciences (Genome Health Inc.), NanoString Technologies, Foundation Medicine, and others, focus on innovation, clinical validation, and strategic partnerships. These companies invest in R&D to develop new biomarkers, improve assay sensitivity, and expand testing capabilities for various breast cancer subtypes. Collaborations with oncologists, academic institutions, and patient advocacy groups enhance market penetration and promote the adoption of genomic testing solutions. Emphasis on data transparency, patient privacy, and regulatory compliance highlights the commitment to quality and ethical practices in oncology diagnostics.
Key Companies Profiled:
• Exact Sciences (Genome Health Inc.) • NanoString Technologies, Inc. • Foundation Medicine, Inc • ThermoFisher Scientific • Illumina, Inc • Hologic Inc (Biotheranostic) • Biocartis • Roche Diagnostics • Epic Sciences • Qiagen • Abbott • Myriad Genetics, Inc. • Guardant Health
Key Segments of Breast Recurrence Score Test Industry Research
Product: • Test Kits • Reagents & Consumables
Indication: • Stage 1 Breast Cancer • Stage 2 Breast Cancer • Estrogen-Receptor-Positive Cancer • Lymph-Node-Negative Cancer
End User: • Hospitals • Specialty Cancer Centers • Diagnostic Centers • Cancer Research Institutions
Region: • North America • Latin America • Europe • South Asia • East Asia • Oceania • Middle East and Africa
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Table of Contents 1. Executive Summary 1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand Side Trends 1.3. Supply-Side Trends 1.4. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 2.3. Inclusions and Exclusions 3. Key Market Trends 3.1. Key Trends Impacting the Market 3.2. Product Innovation / Development Trends 4.Value Added Insights 4.1. Product Adoption Analysis 4.2. Product USPs/Features 4.3. Regulatory Landscape, By Country 4.4. Recent Product Approval/Launches 4.5. Disease Epidemiology 4.6. PESTLE Analysis 4.7. Value Chain Analysis 4.8. Unmet Needs 5. Market Background 5.1. Macro-Economic Factors 5.1.1. Global Healthcare Expenditure Outlook 5.1.2. Global Life Science Market Outlook 5.1.3. Global Breast Cancer Diagnostics Market Outlook 5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact 5.2.1. Rising Prevalence of Breast Cancer 5.2.2. Increase in Research and Development 5.2.3. Strategic Collaborations among players 5.2.4. Cost of Product 5.2.5. Adoption Rate 5.2.6. Frequency of Product Approval 5.2.7. Government Initiative 5.3. Market Dynamics 5.3.1. Drivers 5.3.2. Restraints 5.3.3. Opportunity Analysis 6. Global Market Demand Volume (Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033 6.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023 6.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033 6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7. Global Market – Pricing Analysis 7.1. Regional Pricing Analysis By Product 7.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark 7.3. Pricing Assumptions 8. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033 8.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023 8.2. Current and Future Market Size (US$ Mn) Projections, 2024-2033 8.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 8.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 8.3. Revenue Opportunity Scenario- Likely/Conservative/Optimistic 9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033 9.3.1. Test Kits 9.3.2. Reagents & Consumables 9.4. Market Attractiveness Analysis By Product 10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Indication 10.1. Introduction / Key Findings 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Indication, 2019-2023 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Indication, 2024-2033 10.3.1. Stage 1 Breast Cancer 10.3.2. Stage 2 Breast Cancer 10.3.3. Estrogen-receptor Positive Cancer 10.3.4. Lymph-node Negative Cancer 10.4. Market Attractiveness Analysis By Indication 11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User 11.1. Introduction / Key Findings 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End User, 2019-2023 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033 11.3.1. Hospitals 11.3.2. Specialty Cancer Centers 11.3.3. Diagnostic Centers 11.3.4. Cancer Research Institutions 11.4. Market Attractiveness Analysis By End User 12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region 12.1. Introduction / Key Findings 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023 12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Forecast By Region, 2024-2033 12.3.1. North America 12.3.2. Latin America 12.3.3. Europe 12.3.4. South Asia 12.3.5. East Asia 12.3.6. Oceania 12.3.7. Middle East and Africa 12.4. Market Attractiveness Analysis By Region 13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 13.1. Introduction / Key Findings 13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023 13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033 13.3.1. By Country 13.3.1.1. U.S. 13.3.1.2. Canada 13.3.2. By Product 13.3.3. By Indication 13.3.4. By End User 13.4. Market Attractiveness Analysis By Region 13.4.1. By Country 13.4.2. By Product 13.4.3. By Indication 13.4.4. By End User 13.5. Market trends 13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 13.8. Country Level Analysis & Forecast 13.8.1. U.S. Market Analysis 13.8.1.1. Introduction 13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 13.8.1.2.1. By Product 13.8.1.2.2. By Indication 13.8.1.2.3. By End User 13.8.2. Canada Market Analysis 13.8.2.1. Introduction 13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 13.8.2.2.1. By Product 13.8.2.2.2. By Indication 13.8.2.2.3. By End User 14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 14.1. Introduction / Key Findings 14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023 14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033 14.3.1. By Country 14.3.1.1. Brazil 14.3.1.2. Mexico 14.3.1.3. Argentina 14.3.1.4. Rest of Latin America 14.3.2. By Product 14.3.3. By Indication 14.3.4. By End User 14.4. Market Attractiveness Analysis By Region 14.4.1. By Country 14.4.2. By Product 14.4.3. By Indication 14.4.4. By End User 14.5. Market trends 14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 14.8. Country Level Analysis & Forecast 14.8.1. Brazil Market Analysis 14.8.1.1. Introduction 14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 14.8.1.2.1. By Product 14.8.1.2.2. By Indication 14.8.1.2.3. By End User 14.8.2. Mexico Market Analysis 14.8.2.1. Introduction 14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 14.8.2.2.1. By Product 14.8.2.2.2. By Indication 14.8.2.2.3. By End User 14.8.3. Argentina Market Analysis 14.8.3.1. Introduction 14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 14.8.3.2.1. By Product 14.8.3.2.2. By Indication 14.8.3.2.3. Type By End User 15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 15.1. Introduction / Key Findings 15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023 15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033 15.3.1. By Country 15.3.1.1. Germany 15.3.1.2. France 15.3.1.3. Spain 15.3.1.4. Russia 15.3.1.5. Italy 15.3.1.6. BENELUX 15.3.1.7. U.K. 15.3.1.8. Rest of Europe 15.3.2. By Product 15.3.3. By Indication 15.3.4. By End User 15.4. Market Attractiveness Analysis By Region 15.4.1. By Country 15.4.2. By Product 15.4.3. By Indication 15.4.4. By End User 15.5. Market trends 15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 15.8. Country Level Analysis & Forecast 15.8.1. Germany Market Analysis 15.8.1.1. Introduction 15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 15.8.1.2.1. By Product 15.8.1.2.2. By Indication 15.8.1.2.3. By End User 15.8.2. France Market Analysis 15.8.2.1. Introduction 15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 15.8.2.2.1. By Product 15.8.2.2.2. By Indication 15.8.2.2.3. By End User 15.8.3. Spain Market Analysis 15.8.3.1. Introduction 15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 15.8.3.2.1. By Product 15.8.3.2.2. By Indication 15.8.3.2.3. Type By End User 15.8.4. Russia Market Analysis 15.8.4.1. Introduction 15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 15.8.4.2.1. By Product 15.8.4.2.2. By Indication 15.8.4.2.3. Type By End User 15.8.5. Italy Market Analysis 15.8.5.1. Introduction 15.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 15.8.5.2.1. By Product 15.8.5.2.2. By Indication 15.8.5.2.3. By End User 15.8.6. BENELUX Market Analysis 15.8.6.1. Introduction 15.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 15.8.6.2.1. By Product 15.8.6.2.2. By Indication 15.8.6.2.3. By End User 15.8.7. U.K. Market Analysis 15.8.7.1. Introduction 15.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 15.8.7.2.1. By Product 15.8.7.2.2. By Indication 15.8.7.2.3. By End User 16. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 16.1. Introduction / Key Findings 16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023 16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033 16.3.1. By Country 16.3.1.1. China 16.3.1.2. Japan 16.3.1.3. South Korea 16.3.2. By Product 16.3.3. By Indication 16.3.4. By End User 16.4. Market Attractiveness Analysis By Region 16.4.1. By Country 16.4.2. By Product 16.4.3. By Indication 16.4.4. By End User 16.5. Market trends 16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 16.8. Country Level Analysis & Forecast 16.8.1. China Market Analysis 16.8.1.1. Introduction 16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 16.8.1.2.1. By Product 16.8.1.2.2. By Indication 16.8.1.2.3. By End User 16.8.2. Japan Market Analysis 16.8.2.1. Introduction 16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 16.8.2.2.1. By Product 16.8.2.2.2. By Indication 16.8.2.2.3. By End User 16.8.3. South Korea Market Analysis 16.8.3.1. Introduction 16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 16.8.3.2.1. By Product 16.8.3.2.2. By Indication 16.8.3.2.3. By End User 17. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 17.1. Introduction / Key Findings 17.2. Historical Market Size (US$ Mn) Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023 17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033 17.3.1. By Country 17.3.1.1. India 17.3.1.2. Indonesia 17.3.1.3. Thailand 17.3.1.4. Philippines 17.3.1.5. Malaysia 17.3.1.6. Vietnam 17.3.1.7. Rest of South Asia 17.3.2. By Product 17.3.3. By Indication 17.3.4. By End User 17.4. Market Attractiveness Analysis By Region 17.4.1. By Country 17.4.2. By Product 17.4.3. By Indication 17.4.4. By End User 17.5. Market trends 17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 17.8. Country Level Analysis & Forecast 17.8.1. India Market Analysis 17.8.1.1. Introduction 17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 17.8.1.2.1. By Product 17.8.1.2.2. By Indication 17.8.1.2.3. By End User 17.8.2. Indonesia Market Analysis 17.8.2.1. Introduction 17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 17.8.2.2.1. By Product 17.8.2.2.2. By Indication 17.8.2.2.3. By End User 17.8.3. Thailand Market Analysis 17.8.3.1. Introduction 17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 17.8.3.2.1. By Product 17.8.3.2.2. By Indication 17.8.3.2.3. By End User 17.8.4. Philippines Market Analysis 17.8.4.1. Introduction 17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 17.8.4.2.1. By Product 17.8.4.2.2. By Indication 17.8.4.2.3. By End User 17.8.5. Malaysia Market Analysis 17.8.5.1. Introduction 17.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 17.8.5.2.1. By Product 17.8.5.2.2. By Indication 17.8.5.2.3. By End User 17.8.6. Vietnam Market Analysis 17.8.6.1. Introduction 17.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 17.8.6.2.1. By Product 17.8.6.2.2. By Indication 17.8.6.2.3. By End User 18. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 18.1. Introduction / Key Findings 18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023 18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033 18.3.1. By Country 18.3.1.1. Australia 18.3.1.2. New Zealand 18.3.2. By Product 18.3.3. By Indication 18.3.4. By End User 18.4. Market Attractiveness Analysis By Region 18.4.1. By Country 18.4.2. By Product 18.4.3. By Indication 18.4.4. By End User 18.5. Market trends 18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 18.8. Country Level Analysis & Forecast 18.8.1. Australia Market Analysis 18.8.1.1. Introduction 18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 18.8.1.2.1. By Product 18.8.1.2.2. By Indication 18.8.1.2.3. By End User 18.8.2. New Zealand Market Analysis 18.8.2.1. Introduction 18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 18.8.2.2.1. By Product 18.8.2.2.2. By Indication 18.8.2.2.3. By End User 19. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 19.1. Introduction / Key Findings 19.2. Historical Market Size (US$ Mn) Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023 19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033 19.3.1. By Country 19.3.1.1. GCC Countries 19.3.1.2. Türkiye 19.3.1.3. Egypt 19.3.1.4. Israel 19.3.1.5. South Africa 19.3.1.6. Northern Africa 19.3.1.7. Rest of Middle East and Africa 19.3.2. By Product 19.3.3. By Indication 19.3.4. By End User 19.4. Market Attractiveness Analysis By Region 19.4.1. By Country 19.4.2. By Product 19.4.3. By Indication 19.4.4. By End User 19.5. Market trends 19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping 19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 19.8. Country Level Analysis & Forecast 19.8.1. GCC Countries Market Analysis 19.8.1.1. Introduction 19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 19.8.1.2.1. By Product 19.8.1.2.2. By Indication 19.8.1.2.3. By End User 19.8.2. Türkiye Market Analysis 19.8.2.1. Introduction 19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 19.8.2.2.1. By Product 19.8.2.2.2. By Indication 19.8.2.2.3. By End User 19.8.3. Egypt Market Analysis 19.8.3.1. Introduction 19.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 19.8.3.2.1. By Product 19.8.3.2.2. By Indication 19.8.3.2.3. By End User 19.8.4. Israel Market Analysis 19.8.4.1. Introduction 19.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 19.8.4.2.1. By Product 19.8.4.2.2. By Indication 19.8.4.2.3. By End User 19.8.5. South Africa Market Analysis 19.8.5.1. Introduction 19.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 19.8.5.2.1. By Product 19.8.5.2.2. By Indication 19.8.5.2.3. By End User 19.8.6. Northern Africa Market Analysis 19.8.6.1. Introduction 19.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy 19.8.6.2.1. By Product 19.8.6.2.2. By Indication 19.8.6.2.3. By End User 20. Market Structure Analysis 20.1. Market Analysis by Tier of Companies 20.2. Market Share Analysis of Top Players (%) 20.3. Market Presence Analysis 20.3.1. Regional Footprint of Players 20.3.2. Product Footprint of Players 20.3.3. Channel Footprint of Players 21. Competition Analysis 21.1. Competition Dashboard 21.2. Key Development Analysis 21.3. Branding and Promotional Strategies, By Key Players 21.4. Competition Deep Dive 21.4.1. Exact Sciences (Genome Health Inc.) 21.4.1.1. Overview 21.4.1.2. Product Portfolio 21.4.1.3. Key Financials 21.4.1.4. Sales Footprint 21.4.1.5. SWOT Analysis 21.4.1.6. Strategy Overview 21.4.1.6.1. Marketing Strategies 21.4.1.6.2. Channel Strategies 21.4.1.6.3. Product Strategies 21.4.2. NanoString Technologies, Inc. 21.4.2.1. Overview 21.4.2.2. Product Portfolio 21.4.2.3. Key Financials 21.4.2.4. Sales Footprint 21.4.2.5. SWOT Analysis 21.4.2.6. Strategy Overview 21.4.2.6.1. Marketing Strategies 21.4.2.6.2. Channel Strategies 21.4.2.6.3. Product Strategies 21.4.3. Foundation Medicine, Inc 21.4.3.1. Overview 21.4.3.2. Product Portfolio 21.4.3.3. Key Financials 21.4.3.4. Sales Footprint 21.4.3.5. SWOT Analysis 21.4.3.6. Strategy Overview 21.4.3.6.1. Marketing Strategies 21.4.3.6.2. Channel Strategies 21.4.3.6.3. Product Strategies 21.4.4. ThermoFisher Scientific 21.4.4.1. Overview 21.4.4.2. Product Portfolio 21.4.4.3. Key Financials 21.4.4.4. Sales Footprint 21.4.4.5. SWOT Analysis 21.4.4.6. Strategy Overview 21.4.4.6.1. Marketing Strategies 21.4.4.6.2. Channel Strategies 21.4.4.6.3. Product Strategies 21.4.5. Illumina, Inc 21.4.5.1. Overview 21.4.5.2. Product Portfolio 21.4.5.3. Key Financials 21.4.5.4. Sales Footprint 21.4.5.5. SWOT Analysis 21.4.5.6. Strategy Overview 21.4.5.6.1. Marketing Strategies 21.4.5.6.2. Channel Strategies 21.4.5.6.3. Product Strategies 21.4.6. Hologic Inc (Biotheranostic) 21.4.6.1. Overview 21.4.6.2. Product Portfolio 21.4.6.3. Key Financials 21.4.6.4. Sales Footprint 21.4.6.5. SWOT Analysis 21.4.6.6. Strategy Overview 21.4.6.6.1. Marketing Strategies 21.4.6.6.2. Channel Strategies 21.4.6.6.3. Product Strategies 21.4.7. Biocartis 21.4.7.1. Overview 21.4.7.2. Product Portfolio 21.4.7.3. Key Financials 21.4.7.4. Sales Footprint 21.4.7.5. SWOT Analysis 21.4.7.6. Strategy Overview 21.4.7.6.1. Marketing Strategies 21.4.7.6.2. Channel Strategies 21.4.7.6.3. Product Strategies 21.4.8. Roche Diagnostics 21.4.8.1. Overview 21.4.8.2. Product Portfolio 21.4.8.3. Key Financials 21.4.8.4. Sales Footprint 21.4.8.5. SWOT Analysis 21.4.8.6. Strategy Overview 21.4.8.6.1. Marketing Strategies 21.4.8.6.2. Channel Strategies 21.4.8.6.3. Product Strategies 21.4.9. Epic Sciences 21.4.9.1. Overview 21.4.9.2. Product Portfolio 21.4.9.3. Key Financials 21.4.9.4. Sales Footprint 21.4.9.5. SWOT Analysis 21.4.9.6. Strategy Overview 21.4.9.6.1. Marketing Strategies 21.4.9.6.2. Channel Strategies 21.4.9.6.3. Product Strategies 21.4.10. Qiagen 21.4.10.1. Overview 21.4.10.2. Product Portfolio 21.4.10.3. Key Financials 21.4.10.4. Sales Footprint 21.4.10.5. SWOT Analysis 21.4.10.6. Strategy Overview 21.4.10.6.1. Marketing Strategies 21.4.10.6.2. Channel Strategies 21.4.10.6.3. Product Strategies 21.4.11. Abbott 21.4.11.1. Overview 21.4.11.2. Product Portfolio 21.4.11.3. Key Financials 21.4.11.4. Sales Footprint 21.4.11.5. SWOT Analysis 21.4.11.6. Strategy Overview 21.4.11.6.1. Marketing Strategies 21.4.11.6.2. Channel Strategies 21.4.11.6.3. Product Strategies 21.4.12. Myriad Genetics, Inc 21.4.12.1. Overview 21.4.12.2. Product Portfolio 21.4.12.3. Key Financials 21.4.12.4. Sales Footprint 21.4.12.5. SWOT Analysis 21.4.12.6. Strategy Overview 21.4.12.6.1. Marketing Strategies 21.4.12.6.2. Channel Strategies 21.4.12.6.3. Product Strategies 21.4.13. Guardant Health 21.4.13.1. Overview 21.4.13.2. Product Portfolio 21.4.13.3. Key Financials 21.4.13.4. Sales Footprint 21.4.13.5. SWOT Analysis 21.4.13.6. Strategy Overview 21.4.13.6.1. Marketing Strategies 21.4.13.6.2. Channel Strategies 21.4.13.6.3. Product Strategies 22. Assumptions and Acronyms Used 23. Research Methodology
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