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中心静脈カテーテル市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Central Line Catheters Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の中心静脈カテーテル市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを網羅的に評価し、... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月23日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の中心静脈カテーテル市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを網羅的に評価し、市場構造の詳細な見解を提供しています。

主要な洞察

- 中心静脈カテーテルの市場規模(2024E):29億米ドル
- 予測市場価値(2033F):5,100億米ドル51億米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 6.5%

レポートの範囲中心静脈カテーテル市場

中心静脈カテーテルは、長期的な静脈アクセスを必要とする重症患者の治療に不可欠である。これらのカテーテルは、病院、診療所、在宅医療の現場で利用されており、トンネル型カテーテル、非トンネル型カテーテル、末梢挿入型中心静脈カテーテル(PICC)などさまざまなタイプがある。市場成長の背景には、静脈アクセスの延長を必要とする慢性疾患の増加、安全性と有効性を高めるカテーテル材料や設計の進歩、世界的な医療支出の増加がある。

市場成長の促進要因

世界の中心静脈カテーテル市場は、長時間の静脈内治療を必要とする癌や心血管疾患などの慢性疾患の有病率の増加など、いくつかの重要な要因によって牽引されています。抗菌コートカテーテルや統合された安全機能などの技術的進歩は、感染率の低下や患者の転帰の改善に重要な役割を果たしている。さらに、発展途上地域における医療インフラの拡大や、低侵襲手術の採用が増加していることも、市場の成長に寄与している。

市場の阻害要因

有望な成長見通しとは裏腹に、中心静脈カテーテル市場は、カテーテル関連感染、製品承認のための厳しい規制要件、高度なカテーテル技術の高コストなどに関連する課題に直面している。また、カテーテル挿入による血栓症や機械的合併症など、患者の安全性に関わる問題も市場拡大の障害となっている。こうした課題を克服するには、カテーテル設計における継続的な技術革新、感染制御プロトコルの遵守、ベストプラクティスを確立するための医療従事者と規制機関の協力が必要である。

市場機会:

中心静脈カテーテル市場は、カテーテル材料の進歩、患者中心の設計改善、遠隔モニタリングや遠隔医療アプリケーションのためのデジタルヘルスソリューションの統合を通じて、大きな成長機会を提供する。医療ニーズが満たされていない新興市場への進出、エビデンスに基づく診療を推進するための医療提供者との戦略的提携、臨床研究への投資は、進化する市場ダイナミクスを活用し競争力を維持するために不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の中心静脈カテーテル市場の成長を促進する主な要因は何か?
- さまざまな医療現場で最も高い採用率を記録している中心静脈カテーテルの種類とアプリケーションは何か?
- 中心静脈カテーテル市場の競争環境は技術進歩によってどのように変化しているか?
- 中心静脈カテーテル市場の主要企業はどこであり、どのような戦略で関連性を維持しているのか?
- 世界の中心静脈カテーテル市場における新たな動向と将来展望は?

競争情報とビジネス戦略:

Medtronic Plc、Cook Group、KIMAL PLCなど、世界の中心静脈カテーテル市場の主要企業は、競争優位性を維持するために、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は、抗菌コーティング、統合モニタリングシステム、患者専用カテーテルキットなど、次世代のカテーテル技術を開発するための研究開発に投資している。医療機関、規制当局、学術研究センターとの連携は、市場への浸透をサポートし、先進的なカテーテルソリューションの世界的な普及を促進する。医療従事者の教育、感染制御の実践、患者の安全への取り組みに重点を置くことで、品質へのコミットメントを強調し、市場の信頼性を高めている。

主な企業

- ベクトン・ディッキンソン社
- テレフレックス・インコーポレイテッド
- B.ブラウン・メルサンゲン社
- アンギオダイナミクス社
- メドトロニック
- スミスメディカル(ICUメディカル社)
- クックグループ
- ヴィゴンS.A.
- アルゴン・メディカル・デバイス社
- KIMAL PLC
- 楽普医療科技(北京)有限公司(コメッドB.V.)
- メリット・メディカル・システムズ
- フレゼニウス メディカル ケア AG & Co.KGaA
- メディカル・コンポーネンツ
- インテージャー・ホールディングス
- バイオメリックス
- ヘカS.R.L.

中心静脈カテーテル産業調査の主要セグメント

製品
- 末梢挿入型中心静脈カテーテル(PICC)
- 埋め込み型ポート
- トンネル型中心静脈カテーテル
- 非トンネル型中心静脈カテーテル

デザイン
- シングルルーメン
- ダブルルーメン
- マルチルーメン

特性
- 抗菌カテーテル
- 非抗菌カテーテル

組成
- ポリウレタン
- テフロン
- シリコーンゴム

エンドユーザー
- 病院
- 外来手術センター
- 専門クリニック
- がん研究機関

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.付加価値に関する洞察
4.1.疾病疫学
4.2.PICC挿入症例数
4.3.中心静脈ライン関連血流感染症(CLABSI)の発生率
4.4.PICCカテーテル留置時間(平均値および中位値)
4.5.PESTLE分析
4.6.ポーター分析
4.7.製品USP分析
4.8.規制シナリオ
4.9.バリューチェーン分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界の医療費見通し
5.1.2.高齢化人口の増加
5.1.3.世界のカテーテル市場展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.トップ企業の過去の成長
5.2.2.先行型中心静脈カテーテルキットの採用増加
5.2.3.慢性疾患の流行
5.2.4.新製品の発売
5.2.5.診断研究所の増加
5.2.6.研究活動資金の増加
5.2.7.規制のダイナミクス
5.2.8.政策の枠組み
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.原動力
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.世界の中心静脈カテーテル市場-価格分析
6.1.地域別価格分析
6.2.価格の内訳
6.2.1.メーカーレベル
6.2.2.ディストリビューター・レベル
6.3.世界平均価格分析ベンチマーク
6.4.価格設定の前提
7.世界市場の需要(単位数量)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場数量(千単位)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場数量(単位:千フィート)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.世界市場の需要(金額または規模)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
8.1.過去の市場価値(億米ドル)分析 2019-2023
8.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2033年
8.2.1.前年比成長トレンド分析
8.2.2.絶対額の機会分析
8.3.収益機会分析
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、製品別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.製品別の過去市場規模(億米ドル)および数量(千単位)分析、2019-2023年
9.3.製品別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(千単位)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.末梢挿入型中心静脈カテーテル(PICC)
9.3.2.埋め込みポート
9.3.3.トンネル型中心静脈カテーテル
9.3.4.非トンネル型中心静脈カテーテル
9.4.製品別魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:デザイン別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.デザイン別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測:設計別、2024~2033年
10.3.1.シングルルーメン
10.3.2.ダブルルーメン
10.3.3.マルチルーメン
10.4.デザイン別市場魅力度分析
11.物件別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.プロパティ別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
11.3.プロパティ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
11.3.1.抗菌カテーテル
11.3.2.非抗菌カテーテル
11.4.特性別市場魅力度分析
12.組成別の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに/主な調査結果
12.2.組成別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
12.3.組成別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.ポリウレタン
12.3.2.テフロン
12.3.3.シリコーン
12.4.組成別市場魅力度分析
13.エンドユーザー別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに / 主要な調査結果
13.2.エンドユーザー別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
13.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
13.3.1.病院
13.3.2.外来手術センター
13.3.3.専門クリニック
13.3.4.がん研究機関
13.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
14.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.2019年~2023年の地域別過去市場規模(億米ドル)と数量(千単位)分析
14.3.地域別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(千単位)分析と予測、2024年~2033年
14.3.1.北米
14.3.2.中南米
14.3.3.ヨーロッパ
14.3.4.南アジア
14.3.5.東アジア
14.3.6.オセアニア
14.3.7.中東・アフリカ
14.4.地域別市場魅力度分析
15.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(千台)推移分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(千単位)分析と予測、2024年~2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.米国
15.3.1.2.カナダ
15.3.2.製品別
15.3.3.デザイン別
15.3.4.特性別
15.3.5.構成によって
15.3.6.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.デザイン別
15.4.4.特性別
15.4.5.構成によって
15.4.6.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.米国市場
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.デザイン別
15.8.1.2.3.特性別
15.8.1.2.4.構成による
15.8.1.2.5.エンドユーザー別
15.8.2.カナダ市場
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.デザイン別
15.8.2.2.3.特性別
15.8.2.2.4.構成による
15.8.2.2.5.エンドユーザー別
16.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(千台)推移分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(千単位)分析と予測、2024年~2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ブラジル
16.3.1.2.メキシコ
16.3.1.3.アルゼンチン
16.3.1.4.その他のラテンアメリカ
16.3.2.製品別
16.3.3.デザイン別
16.3.4.特性別
16.3.5.構成によって
16.3.6.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.デザイン別
16.4.4.特性別
16.4.5.構成によって
16.4.6.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.ブラジル市場
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.デザイン別
16.8.1.2.3.特性別
16.8.1.2.4.構成による
16.8.1.2.5.エンドユーザー別
16.8.2.メキシコ市場
16.8.2.1.序論
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.デザイン別
16.8.2.2.3.特性別
16.8.2.2.4.構成による
16.8.2.2.5.エンドユーザー別
16.8.3.アルゼンチン市場
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.デザイン別
16.8.3.2.3.特性別
16.8.3.2.4.構成による
16.8.3.2.5.エンドユーザー別
17.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(千台)推移分析、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(千単位)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.英国
17.3.1.2.ドイツ
17.3.1.3.イタリア
17.3.1.4.フランス
17.3.1.5.スペイン
17.3.1.6.ベネルクス
17.3.1.7.北欧諸国
17.3.1.8.ロシア
17.3.1.9.その他のヨーロッパ
17.3.2.製品別
17.3.3.デザイン別
17.3.4.特性別
17.3.5.構成によって
17.3.6.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.デザイン別
17.4.4.特性別
17.4.5.構成によって
17.4.6.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.英国市場
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.デザイン別
17.8.1.2.3.特性別
17.8.1.2.4.構成による
17.8.1.2.5.エンドユーザー別
17.8.2.ドイツ市場
17.8.2.1.はじめに
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.デザイン別
17.8.2.2.3.特性別
17.8.2.2.4.構成による
17.8.2.2.5.エンドユーザー別
17.8.3.イタリア市場
17.8.3.1.はじめに
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.デザイン別
17.8.3.2.3.特性別
17.8.3.2.4.構成による
17.8.3.2.5.エンドユーザー別
17.8.4.フランス市場
17.8.4.1.はじめに
17.8.4.2.市場分類別分析と予測
17.8.4.2.1.製品別
17.8.4.2.2.デザイン別
17.8.4.2.3.特性別
17.8.4.2.4.構成による
17.8.4.2.5.エンドユーザー別
17.8.5.スペイン市場
17.8.5.1.はじめに
17.8.5.2.市場分類別分析と予測
17.8.5.2.1.製品別
17.8.5.2.2.デザイン別
17.8.5.2.3.特性別
17.8.5.2.4.構成による
17.8.5.2.5.エンドユーザー別
17.8.6.ベネルクス市場
17.8.6.1.序論
17.8.6.2.市場分類別分析と予測
17.8.6.2.1.製品別
17.8.6.2.2.デザイン別
17.8.6.2.3.特性別
17.8.6.2.4.構成による
17.8.6.2.5.エンドユーザー別
17.8.7.北欧諸国市場
17.8.7.1.はじめに
17.8.7.2.市場分類別分析と予測
17.8.7.2.1.製品別
17.8.7.2.2.デザイン別
17.8.7.2.3.特性別
17.8.7.2.4.構成による
17.8.7.2.5.エンドユーザー別
17.8.8.ロシア市場
17.8.8.1.序論
17.8.8.2.市場分類別分析と予測
17.8.8.2.1.製品別
17.8.8.2.2.デザイン別
17.8.8.2.3.特性別
17.8.8.2.4.構成による
17.8.8.2.5.エンドユーザー別
18.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(千台)推移分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(千単位)分析と予測、2024年~2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.マレーシア
18.3.1.3.タイ
18.3.1.4.インドネシア
18.3.1.5.その他の南アジア
18.3.2.製品別
18.3.3.デザイン別
18.3.4.特性別
18.3.5.構成によって
18.3.6.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.デザイン別
18.4.4.特性別
18.4.5.構成によって
18.4.6.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.インド市場
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.デザイン別
18.8.1.2.3.特性別
18.8.1.2.4.構成による
18.8.1.2.5.エンドユーザー別
18.8.2.マレーシア市場
18.8.2.1.はじめに
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.デザイン別
18.8.2.2.3.特性別
18.8.2.2.4.構成による
18.8.2.2.5.エンドユーザー別
18.8.3.タイ市場
18.8.3.1.序論
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.製品別
18.8.3.2.2.デザイン別
18.8.3.2.3.特性別
18.8.3.2.4.構成による
18.8.3.2.5.エンドユーザー別
18.8.4.インドネシア市場
18.8.4.1.はじめに
18.8.4.2.市場分類別分析と予測
18.8.4.2.1.製品別
18.8.4.2.2.デザイン別
18.8.4.2.3.特性別
18.8.4.2.4.構成による
18.8.4.2.5.エンドユーザー別
19.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(千台)推移分析、2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(千単位)分析と予測、2024年~2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.中国
19.3.1.2.日本
19.3.1.3.韓国
19.3.2.製品別
19.3.3.デザイン別
19.3.4.特性別
19.3.5.構成によって
19.3.6.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.デザイン別
19.4.4.特性別
19.4.5.構成によって
19.4.6.エンドユーザー別
19.5.市場動向
19.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
19.7.促進要因と阻害要因-影響分析
19.8.国別分析と予測
19.8.1.中国市場
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.製品別
19.8.1.2.2.デザイン別
19.8.1.2.3.特性別
19.8.1.2.4.構成による
19.8.1.2.5.エンドユーザー別
19.8.2.日本市場
19.8.2.1.はじめに
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.製品別
19.8.2.2.2.デザイン別
19.8.2.2.3.特性別
19.8.2.2.4.構成による
19.8.2.2.5.エンドユーザー別
19.8.3.韓国市場
19.8.3.1.はじめに
19.8.3.2.市場分類別分析と予測
19.8.3.2.1.製品別
19.8.3.2.2.デザイン別
19.8.3.2.3.特性別
19.8.3.2.4.構成による
19.8.3.2.5.エンドユーザー別
20.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(千台)動向分析
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(千単位)分析と予測、2024-2033年
20.3.1.国別
20.3.1.1.オーストラリア
20.3.1.2.ニュージーランド
20.3.2.製品別
20.3.3.デザイン別
20.3.4.特性別
20.3.5.構成によって
20.3.6.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.デザイン別
20.4.4.特性別
20.4.5.構成によって
20.4.6.エンドユーザー別
20.5.市場動向
20.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
20.7.促進要因と阻害要因-影響分析
20.8.国別分析と予測
20.8.1.オーストラリア市場
20.8.1.1.はじめに
20.8.1.2.市場分類別分析と予測
20.8.1.2.1.製品別
20.8.1.2.2.デザイン別
20.8.1.2.3.特性別
20.8.1.2.4.構成による
20.8.1.2.5.エンドユーザー別
20.8.2.ニュージーランド市場
20.8.2.1.はじめに
20.8.2.2.市場分類別分析と予測
20.8.2.2.1.製品別
20.8.2.2.2.デザイン別
20.8.2.2.3.特性別
20.8.2.2.4.構成による
20.8.2.2.5.エンドユーザー別
21.中東・アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
21.1.はじめに
21.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(千台)推移分析、2019-2023年
21.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(千単位)分析と予測、2024-2033年
21.3.1.国別
21.3.1.1.トルコ
21.3.1.2.イスラエル
21.3.1.3.GCC諸国
21.3.1.4.南アフリカ
21.3.1.5.その他の中東・アフリカ諸国
21.3.2.製品別
21.3.3.デザイン別
21.3.4.特性別
21.3.5.構成によって
21.3.6.エンドユーザー別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.国別
21.4.2.製品別
21.4.3.デザイン別
21.4.4.特性別
21.4.5.構成によって
21.4.6.エンドユーザー別
21.5.市場動向
21.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
21.7.促進要因と阻害要因-影響分析
21.8.国別分析と予測
21.8.1.トルコ市場
21.8.1.1.はじめに
21.8.1.2.市場分類別分析と予測
21.8.1.2.1.製品別
21.8.1.2.2.デザイン別
21.8.1.2.3.特性別
21.8.1.2.4.構成による
21.8.1.2.5.エンドユーザー別
21.8.2.イスラエル市場
21.8.2.1.序論
21.8.2.2.市場分類別分析と予測
21.8.2.2.1.製品別
21.8.2.2.2.デザイン別
21.8.2.2.3.特性別
21.8.2.2.4.構成による
21.8.2.2.5.エンドユーザー別
21.8.3.GCC諸国市場
21.8.3.1.はじめに
21.8.3.2.市場分類別分析と予測
21.8.3.2.1.製品別
21.8.3.2.2.デザイン別
21.8.3.2.3.特性別
21.8.3.2.4.構成による
21.8.3.2.5.エンドユーザー別
21.8.4.南アフリカ市場
21.8.4.1.はじめに
21.8.4.2.市場分類別分析と予測
21.8.4.2.1.製品別
21.8.4.2.2.デザイン別
21.8.4.2.3.特性別
21.8.4.2.4.構成による
21.8.4.2.5.エンドユーザー別
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析
22.2.上位企業の市場シェア分析
22.3.市場プレゼンス分析
22.3.1.プレイヤーの地域別フットプリント
22.3.2.プレーヤー別製品フットプリント
22.3.3.チャネル別フットプリント
23.競争分析
23.1.競争ダッシュボード
23.2.ブランディング&プロモーション戦略(メーカー別
23.3.競合ベンチマーキング
23.4.主要開発分析
23.5.競合のディープダイブ
23.5.1.ベクトン・ディッキンソン社
23.5.1.1.概要
23.5.1.2.製品ポートフォリオ
23.5.1.3.販売拠点
23.5.1.4.主要財務状況
23.5.1.5.SWOT分析
23.5.1.6.主要開発
23.5.1.7.戦略の概要
23.5.1.7.1.マーケティング戦略
23.5.1.7.2.製品戦略
23.5.1.7.3.チャネル戦略
23.5.2.テレフレックス・インコーポレイテッド
23.5.2.1.概要
23.5.2.2.製品ポートフォリオ
23.5.2.3.販売拠点
23.5.2.4.主要財務状況
23.5.2.5.SWOT分析
23.5.2.6.主要開発
23.5.2.7.戦略の概要
23.5.2.7.1.マーケティング戦略
23.5.2.7.2.製品戦略
23.5.2.7.3.チャネル戦略
23.5.3.B.ブラウン・メルサンゲンAG
23.5.3.1.概要
23.5.3.2.製品ポートフォリオ
23.5.3.3.販売拠点
23.5.3.4.主要財務状況
23.5.3.5.SWOT分析
23.5.3.6.主要開発
23.5.3.7.戦略の概要
23.5.3.7.1.マーケティング戦略
23.5.3.7.2.製品戦略
23.5.3.7.3.チャネル戦略
23.5.4.アンギオダイナミクス社
23.5.4.1.概要
23.5.4.2.製品ポートフォリオ
23.5.4.3.販売拠点
23.5.4.4.主要財務状況
23.5.4.5.SWOT分析
23.5.4.6.主要開発
23.5.4.7.戦略の概要
23.5.4.7.1.マーケティング戦略
23.5.4.7.2.製品戦略
23.5.4.7.3.チャネル戦略
23.5.5.メドトロニック社
23.5.5.1.概要
23.5.5.2.製品ポートフォリオ
23.5.5.3.販売拠点
23.5.5.4.主要財務状況
23.5.5.5.SWOT分析
23.5.5.6.主要開発
23.5.5.7.戦略の概要
23.5.5.7.1.マーケティング戦略
23.5.5.7.2.製品戦略
23.5.5.7.3.チャネル戦略
23.5.6.スミスメディカル(ICUメディカル社)
23.5.6.1.概要
23.5.6.2.製品ポートフォリオ
23.5.6.3.販売拠点
23.5.6.4.主要財務状況
23.5.6.5.SWOT分析
23.5.6.6.主要開発
23.5.6.7.戦略の概要
23.5.6.7.1.マーケティング戦略
23.5.6.7.2.製品戦略
23.5.6.7.3.チャネル戦略
23.5.7.クックグループ
23.5.7.1.概要
23.5.7.2.製品ポートフォリオ
23.5.7.3.販売拠点
23.5.7.4.主要財務状況
23.5.7.5.SWOT分析
23.5.7.6.主要開発
23.5.7.7.戦略の概要
23.5.7.7.1.マーケティング戦略
23.5.7.7.2.製品戦略
23.5.7.7.3.チャネル戦略
23.5.8.ヴィゴン社
23.5.8.1.概要
23.5.8.2.製品ポートフォリオ
23.5.8.3.販売拠点
23.5.8.4.主要財務状況
23.5.8.5.SWOT分析
23.5.8.6.主要開発
23.5.8.7.戦略の概要
23.5.8.7.1.マーケティング戦略
23.5.8.7.2.製品戦略
23.5.8.7.3.チャネル戦略
23.5.9.アルゴン・メディカル・デバイス社
23.5.9.1.概要
23.5.9.2.製品ポートフォリオ
23.5.9.3.販売拠点
23.5.9.4.主要財務状況
23.5.9.5.SWOT分析
23.5.9.6.主要開発
23.5.9.7.戦略の概要
23.5.9.7.1.マーケティング戦略
23.5.9.7.2.製品戦略
23.5.9.7.3.チャネル戦略
23.5.10.キマルPLC
23.5.10.1.概要
23.5.10.2.製品ポートフォリオ
23.5.10.3.販売拠点
23.5.10.4.主要財務状況
23.5.10.5.SWOT分析
23.5.10.6.主要開発
23.5.10.7.戦略の概要
23.5.10.7.1.マーケティング戦略
23.5.10.7.2.製品戦略
23.5.10.7.3.チャネル戦略
23.5.11.楽普医療科技(北京)有限公司(コメッドB.V.)
23.5.11.1.概要
23.5.11.2.製品ポートフォリオ
23.5.11.3.販売拠点
23.5.11.4.主要財務状況
23.5.11.5.SWOT分析
23.5.11.6.主要開発
23.5.11.7.戦略の概要
23.5.11.7.1.マーケティング戦略
23.5.11.7.2.製品戦略
23.5.11.7.3.チャネル戦略
23.5.12.メリット・メディカル・システムズ社
23.5.12.1.概要
23.5.12.2.製品ポートフォリオ
23.5.12.3.販売拠点
23.5.12.4.主要財務状況
23.5.12.5.SWOT分析
23.5.12.6.主要開発
23.5.12.7.戦略の概要
23.5.12.7.1.マーケティング戦略
23.5.12.7.2.製品戦略
23.5.12.7.3.チャネル戦略
23.5.13.フレゼニウス メディカル ケア AG & Co.KGaA
23.5.13.1.概要
23.5.13.2.製品ポートフォリオ
23.5.13.3.販売拠点
23.5.13.4.主要財務状況
23.5.13.5.SWOT分析
23.5.13.6.主要開発
23.5.13.7.戦略の概要
23.5.13.7.1.マーケティング戦略
23.5.13.7.2.製品戦略
23.5.13.7.3.チャネル戦略
23.5.14.メディカル・コンポーネンツ社
23.5.14.1.概要
23.5.14.2.製品ポートフォリオ
23.5.14.3.販売拠点
23.5.14.4.主要財務状況
23.5.14.5.SWOT分析
23.5.14.6.主要開発
23.5.14.7.戦略の概要
23.5.14.7.1.マーケティング戦略
23.5.14.7.2.製品戦略
23.5.14.7.3.チャネル戦略
23.5.15.インテージャーホールディングス
23.5.15.1.概要
23.5.15.2.製品ポートフォリオ
23.5.15.3.販売拠点
23.5.15.4.主要財務状況
23.5.15.5.SWOT分析
23.5.15.6.主要開発
23.5.15.7.戦略の概要
23.5.15.7.1.マーケティング戦略
23.5.15.7.2.製品戦略
23.5.15.7.3.チャネル戦略
23.5.16.バイオメリックス
23.5.16.1.概要
23.5.16.2.製品ポートフォリオ
23.5.16.3.販売拠点
23.5.16.4.主要財務状況
23.5.16.5.SWOT分析
23.5.16.6.主要開発
23.5.16.7.戦略の概要
23.5.16.7.1.マーケティング戦略
23.5.16.7.2.製品戦略
23.5.16.7.3.チャネル戦略
23.5.17.ヘカ社
23.5.17.1.概要
23.5.17.2.製品ポートフォリオ
23.5.17.3.販売拠点
23.5.17.4.主要財務状況
23.5.17.5.SWOT分析
23.5.17.6.主要開発
23.5.17.7.戦略の概要
23.5.17.7.1.マーケティング戦略
23.5.17.7.2.製品戦略
23.5.17.7.3.チャネル戦略
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently unveiled a comprehensive report on the global Central Line Catheters Market. This report provides an exhaustive assessment of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering a detailed view of the market structure.

Key Insights:

• Central Line Catheters Market Size (2024E): USD 2.9 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 5.1 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.5%

Scope of the Report: Central Line Catheters Market

Central Line Catheters are essential for the treatment of critically ill patients requiring long-term intravenous access. These catheters are utilized across hospitals, clinics, and homecare settings and include various types such as tunneled catheters, non-tunneled catheters, and peripherally inserted central catheters (PICCs). Market growth is fueled by rising incidences of chronic diseases necessitating extended venous access, advancements in catheter materials and designs enhancing safety and effectiveness, and increased global healthcare expenditure.

Market Growth Drivers:

The global Central Line Catheters Market is driven by several key factors, including the growing prevalence of chronic diseases like cancer and cardiovascular disorders that require extended intravenous therapies. Technological advancements, such as antimicrobial-coated catheters and integrated safety features, play a crucial role in reducing infection rates and improving patient outcomes. Additionally, the expansion of healthcare infrastructure in developing regions and the rising adoption of minimally invasive procedures contribute to market growth.

Market Restraints:

Despite its promising growth prospects, the Central Line Catheters Market faces challenges related to catheter-associated infections, stringent regulatory requirements for product approvals, and the high cost of advanced catheter technologies. Issues related to patient safety, such as thrombosis and mechanical complications from catheter insertion, also pose obstacles to market expansion. Overcoming these challenges requires ongoing innovation in catheter design, adherence to infection control protocols, and collaboration between healthcare providers and regulatory bodies to establish best practices.

Market Opportunities:

The Central Line Catheters Market offers significant growth opportunities through advancements in catheter materials, patient-centric design improvements, and the integration of digital health solutions for remote monitoring and telemedicine applications. Expansion into emerging markets with unmet healthcare needs, strategic partnerships with healthcare providers to promote evidence-based practices, and investments in clinical research are vital for leveraging evolving market dynamics and maintaining a competitive edge.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the main factors driving the growth of the Central Line Catheters Market globally?
• Which types of central line catheters and applications are experiencing the highest adoption rates across various healthcare settings?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the Central Line Catheters Market?
• Who are the leading players in the Central Line Catheters Market, and what strategies are they using to stay relevant?
• What are the emerging trends and future prospects in the global Central Line Catheters Market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Key players in the global Central Line Catheters Market, including Medtronic Plc, Cook Group, and KIMAL PLC, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to maintain a competitive advantage. These companies invest in R&D to develop next-generation catheter technologies, such as antimicrobial coatings, integrated monitoring systems, and patient-specific catheterization kits. Collaborations with healthcare institutions, regulatory agencies, and academic research centers support market penetration and promote the adoption of advanced catheter solutions globally. Emphasis on healthcare professional education, infection control practices, and patient safety initiatives underscores their commitment to quality and enhances market credibility.

Key Companies Profiled:

• Becton, Dickinson and Company
• Teleflex Incorporated
• B. Braun Melsungen AG
• AngioDynamics, Inc.
• Medtronic Plc.
• Smiths Medical (ICU Medical Inc.)
• Cook Group
• Vygon S.A.
• Argon Medical Devices, Inc.
• KIMAL PLC
• Lepu Medical Technology (Beijing) Co., Ltd. (Comed B.V.)
• Merit Medical Systems, Inc.
• Fresenius Medical Care AG & Co. KGaA
• Medical Components, Inc.
• Integer Holdings Corporation
• Biomerics
• Heka S.R.L.

Key Segments of Central Line Catheters Industry Research

Product:
• Peripherally Inserted Central Catheters (PICCs)
• Implanted Ports
• Tunneled Central Venous Catheters
• Non-tunneled Central Venous Catheters

Design:
• Single Lumen
• Double Lumen
• Multiple Lumen

Property:
• Antimicrobial Catheters
• Non-antimicrobial Catheters

Composition:
• Polyurethane
• Teflon
• Silicone Rubber

End User:
• Hospitals
• Ambulatory Surgical Centers
• Specialized Clinics
• Cancer Research Institutes

Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Value Added Insights
4.1. Disease Epidemiology
4.2. Number of PICC Insertion Cases
4.3. Incidence of Central Line–Associated Bloodstream Infections (CLABSIs)
4.4. PICC Catheters Dwelling Time (Mean & Medium)
4.5. PESTLE Analysis
4.6. Porter’s Analysis
4.7. Product USP Analysis
4.8. Regulatory Scenario
4.9. Value Chain Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global Healthcare Expenditure Outlook
5.1.2. Rise in Aging population
5.1.3. Global Catheter Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Historical Growth of Top Companies
5.2.2. Increasing Adoption of Advance Central Line Catheters Kits
5.2.3. Prevalence of Chronic Diseases
5.2.4. New Product Launches
5.2.5. Increasing Number of Diagnostic Laboratories
5.2.6. Rising Funding for the Research Activities
5.2.7. Regulatory dynamics
5.2.8. Policy Framework
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. Global Central Line Catheters Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis
6.2. Pricing Break Up
6.2.1. Manufacturer Level
6.2.2. Distributor Level
6.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
6.4. Pricing Assumptions
7. Global Market Demand (in Volume in Unit) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Volume (000’ Unit) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (000’ Unit) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
8.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis 2019-2023
8.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
8.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8.3. Revenue Opportunity Analysis
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Analysis By Product, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
9.3.1. Peripherally Inserted Central Catheter (PICC)
9.3.2. Implanted Port
9.3.3. Tunneled Central Venous Catheters
9.3.4. Non-tunneled Central Venous Catheters
9.4. Attractiveness Analysis By Product
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Design
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Design, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Design, 2024-2033
10.3.1. Single Lumen
10.3.2. Double Lumen
10.3.3. Multiple Lumen
10.4. Market Attractiveness Analysis By Design
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Property
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Property, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Property, 2024-2033
11.3.1. Anti-Microbial Catheters
11.3.2. Non- Anti-Microbial Catheters
11.4. Market Attractiveness Analysis By Property
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Composition
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Composition, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Composition, 2024-2033
12.3.1. Polyurethane
12.3.2. Teflon
12.3.3. Silicone
12.4. Market Attractiveness Analysis By Composition
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by End User
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By End User, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
13.3.1. Hospitals
13.3.2. Ambulatory Surgical Centers
13.3.3. Specialized Clinics
13.3.4. Cancer Research Institutes
13.4. Market Attractiveness Analysis By End User
14. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Analysis By Region, 2019-2023
14.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
14.3.1. North America
14.3.2. Latin America
14.3.3. Europe
14.3.4. South Asia
14.3.5. East Asia
14.3.6. Oceania
14.3.7. Middle East & Africa
14.4. Market Attractiveness Analysis By Region
15. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. U.S.
15.3.1.2. Canada
15.3.2. By Product
15.3.3. By Design
15.3.4. By Property
15.3.5. By Composition
15.3.6. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Design
15.4.4. By Property
15.4.5. By Composition
15.4.6. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. U.S. Market
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Design
15.8.1.2.3. By Property
15.8.1.2.4. By Composition
15.8.1.2.5. By End User
15.8.2. Canada Market
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Design
15.8.2.2.3. By Property
15.8.2.2.4. By Composition
15.8.2.2.5. By End User
16. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Brazil
16.3.1.2. Mexico
16.3.1.3. Argentina
16.3.1.4. Rest of Latin America
16.3.2. By Product
16.3.3. By Design
16.3.4. By Property
16.3.5. By Composition
16.3.6. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Design
16.4.4. By Property
16.4.5. By Composition
16.4.6. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. Brazil Market
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Design
16.8.1.2.3. By Property
16.8.1.2.4. By Composition
16.8.1.2.5. By End User
16.8.2. Mexico Market
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Design
16.8.2.2.3. By Property
16.8.2.2.4. By Composition
16.8.2.2.5. By End User
16.8.3. Argentina Market
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By Design
16.8.3.2.3. By Property
16.8.3.2.4. By Composition
16.8.3.2.5. By End User
17. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. U.K.
17.3.1.2. Germany
17.3.1.3. Italy
17.3.1.4. France
17.3.1.5. Spain
17.3.1.6. BENELUX
17.3.1.7. Nordic Countries
17.3.1.8. Russia
17.3.1.9. Rest of Europe
17.3.2. By Product
17.3.3. By Design
17.3.4. By Property
17.3.5. By Composition
17.3.6. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Design
17.4.4. By Property
17.4.5. By Composition
17.4.6. By End User
17.5. Market Trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. U.K. Market
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By Design
17.8.1.2.3. By Property
17.8.1.2.4. By Composition
17.8.1.2.5. By End User
17.8.2. Germany Market
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By Design
17.8.2.2.3. By Property
17.8.2.2.4. By Composition
17.8.2.2.5. By End User
17.8.3. Italy Market
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Product
17.8.3.2.2. By Design
17.8.3.2.3. By Property
17.8.3.2.4. By Composition
17.8.3.2.5. By End User
17.8.4. France Market
17.8.4.1. Introduction
17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.4.2.1. By Product
17.8.4.2.2. By Design
17.8.4.2.3. By Property
17.8.4.2.4. By Composition
17.8.4.2.5. By End User
17.8.5. Spain Market
17.8.5.1. Introduction
17.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.5.2.1. By Product
17.8.5.2.2. By Design
17.8.5.2.3. By Property
17.8.5.2.4. By Composition
17.8.5.2.5. By End User
17.8.6. BENELUX Market
17.8.6.1. Introduction
17.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.6.2.1. By Product
17.8.6.2.2. By Design
17.8.6.2.3. By Property
17.8.6.2.4. By Composition
17.8.6.2.5. By End User
17.8.7. Nordic Countries Market
17.8.7.1. Introduction
17.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.7.2.1. By Product
17.8.7.2.2. By Design
17.8.7.2.3. By Property
17.8.7.2.4. By Composition
17.8.7.2.5. By End User
17.8.8. Russia Market
17.8.8.1. Introduction
17.8.8.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.8.2.1. By Product
17.8.8.2.2. By Design
17.8.8.2.3. By Property
17.8.8.2.4. By Composition
17.8.8.2.5. By End User
18. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Malaysia
18.3.1.3. Thailand
18.3.1.4. Indonesia
18.3.1.5. Rest of South Asia
18.3.2. By Product
18.3.3. By Design
18.3.4. By Property
18.3.5. By Composition
18.3.6. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Design
18.4.4. By Property
18.4.5. By Composition
18.4.6. By End User
18.5. Market Trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. India Market
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Product
18.8.1.2.2. By Design
18.8.1.2.3. By Property
18.8.1.2.4. By Composition
18.8.1.2.5. By End User
18.8.2. Malaysia Market
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Product
18.8.2.2.2. By Design
18.8.2.2.3. By Property
18.8.2.2.4. By Composition
18.8.2.2.5. By End User
18.8.3. Thailand Market
18.8.3.1. Introduction
18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.3.2.1. By Product
18.8.3.2.2. By Design
18.8.3.2.3. By Property
18.8.3.2.4. By Composition
18.8.3.2.5. By End User
18.8.4. Indonesia Market
18.8.4.1. Introduction
18.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.4.2.1. By Product
18.8.4.2.2. By Design
18.8.4.2.3. By Property
18.8.4.2.4. By Composition
18.8.4.2.5. By End User
19. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. China
19.3.1.2. Japan
19.3.1.3. South Korea
19.3.2. By Product
19.3.3. By Design
19.3.4. By Property
19.3.5. By Composition
19.3.6. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Design
19.4.4. By Property
19.4.5. By Composition
19.4.6. By End User
19.5. Market Trends
19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. China Market
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Product
19.8.1.2.2. By Design
19.8.1.2.3. By Property
19.8.1.2.4. By Composition
19.8.1.2.5. By End User
19.8.2. Japan Market
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Product
19.8.2.2.2. By Design
19.8.2.2.3. By Property
19.8.2.2.4. By Composition
19.8.2.2.5. By End User
19.8.3. South Korea Market
19.8.3.1. Introduction
19.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.3.2.1. By Product
19.8.3.2.2. By Design
19.8.3.2.3. By Property
19.8.3.2.4. By Composition
19.8.3.2.5. By End User
20. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.3.1. By Country
20.3.1.1. Australia
20.3.1.2. New Zealand
20.3.2. By Product
20.3.3. By Design
20.3.4. By Property
20.3.5. By Composition
20.3.6. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Design
20.4.4. By Property
20.4.5. By Composition
20.4.6. By End User
20.5. Market Trends
20.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.8. Country Level Analysis & Forecast
20.8.1. Australia Market
20.8.1.1. Introduction
20.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.1.2.1. By Product
20.8.1.2.2. By Design
20.8.1.2.3. By Property
20.8.1.2.4. By Composition
20.8.1.2.5. By End User
20.8.2. New Zealand Market
20.8.2.1. Introduction
20.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.2.2.1. By Product
20.8.2.2.2. By Design
20.8.2.2.3. By Property
20.8.2.2.4. By Composition
20.8.2.2.5. By End User
21. Middle East & Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
21.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (000’ Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
21.3.1. By Country
21.3.1.1. Türkiye
21.3.1.2. Israel
21.3.1.3. GCC Countries
21.3.1.4. South Africa
21.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
21.3.2. By Product
21.3.3. By Design
21.3.4. By Property
21.3.5. By Composition
21.3.6. By End User
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.4.1. By Country
21.4.2. By Product
21.4.3. By Design
21.4.4. By Property
21.4.5. By Composition
21.4.6. By End User
21.5. Market Trends
21.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
21.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21.8. Country Level Analysis & Forecast
21.8.1. Türkiye Market
21.8.1.1. Introduction
21.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.8.1.2.1. By Product
21.8.1.2.2. By Design
21.8.1.2.3. By Property
21.8.1.2.4. By Composition
21.8.1.2.5. By End User
21.8.2. Israel Market
21.8.2.1. Introduction
21.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.8.2.2.1. By Product
21.8.2.2.2. By Design
21.8.2.2.3. By Property
21.8.2.2.4. By Composition
21.8.2.2.5. By End User
21.8.3. GCC Countries Market
21.8.3.1. Introduction
21.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.8.3.2.1. By Product
21.8.3.2.2. By Design
21.8.3.2.3. By Property
21.8.3.2.4. By Composition
21.8.3.2.5. By End User
21.8.4. South Africa Market
21.8.4.1. Introduction
21.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.8.4.2.1. By Product
21.8.4.2.2. By Design
21.8.4.2.3. By Property
21.8.4.2.4. By Composition
21.8.4.2.5. By End User
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis by Tier of Companies
22.2. Market Share Analysis of Top Players
22.3. Market Presence Analysis
22.3.1. By Regional Footprint by Players
22.3.2. Product Foot Print By Players
22.3.3. Channel Foot Print by Players
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Branding & Promotional strategies, By Manufactures
23.3. Competition Benchmarking
23.4. Key Development Analysis
23.5. Competition Deep Dive
23.5.1. Becton, Dickinson and Company
23.5.1.1. Overview
23.5.1.2. Product Portfolio
23.5.1.3. Sales Footprint
23.5.1.4. Key Financials
23.5.1.5. SWOT Analysis
23.5.1.6. Key Developments
23.5.1.7. Strategy Overview
23.5.1.7.1. Marketing Strategy
23.5.1.7.2. Product strategy
23.5.1.7.3. Channel Strategy
23.5.2. Teleflex Incorporated
23.5.2.1. Overview
23.5.2.2. Product Portfolio
23.5.2.3. Sales Footprint
23.5.2.4. Key Financials
23.5.2.5. SWOT Analysis
23.5.2.6. Key Developments
23.5.2.7. Strategy Overview
23.5.2.7.1. Marketing Strategy
23.5.2.7.2. Product strategy
23.5.2.7.3. Channel Strategy
23.5.3. B. Braun Melsungen AG
23.5.3.1. Overview
23.5.3.2. Product Portfolio
23.5.3.3. Sales Footprint
23.5.3.4. Key Financials
23.5.3.5. SWOT Analysis
23.5.3.6. Key Developments
23.5.3.7. Strategy Overview
23.5.3.7.1. Marketing Strategy
23.5.3.7.2. Product strategy
23.5.3.7.3. Channel Strategy
23.5.4. AngioDynamics, Inc.
23.5.4.1. Overview
23.5.4.2. Product Portfolio
23.5.4.3. Sales Footprint
23.5.4.4. Key Financials
23.5.4.5. SWOT Analysis
23.5.4.6. Key Developments
23.5.4.7. Strategy Overview
23.5.4.7.1. Marketing Strategy
23.5.4.7.2. Product strategy
23.5.4.7.3. Channel Strategy
23.5.5. Medtronic Plc.
23.5.5.1. Overview
23.5.5.2. Product Portfolio
23.5.5.3. Sales Footprint
23.5.5.4. Key Financials
23.5.5.5. SWOT Analysis
23.5.5.6. Key Developments
23.5.5.7. Strategy Overview
23.5.5.7.1. Marketing Strategy
23.5.5.7.2. Product strategy
23.5.5.7.3. Channel Strategy
23.5.6. Smiths Medical (ICU Medical Inc.)
23.5.6.1. Overview
23.5.6.2. Product Portfolio
23.5.6.3. Sales Footprint
23.5.6.4. Key Financials
23.5.6.5. SWOT Analysis
23.5.6.6. Key Developments
23.5.6.7. Strategy Overview
23.5.6.7.1. Marketing Strategy
23.5.6.7.2. Product strategy
23.5.6.7.3. Channel Strategy
23.5.7. Cook Group
23.5.7.1. Overview
23.5.7.2. Product Portfolio
23.5.7.3. Sales Footprint
23.5.7.4. Key Financials
23.5.7.5. SWOT Analysis
23.5.7.6. Key Developments
23.5.7.7. Strategy Overview
23.5.7.7.1. Marketing Strategy
23.5.7.7.2. Product strategy
23.5.7.7.3. Channel Strategy
23.5.8. Vygon S.A.
23.5.8.1. Overview
23.5.8.2. Product Portfolio
23.5.8.3. Sales Footprint
23.5.8.4. Key Financials
23.5.8.5. SWOT Analysis
23.5.8.6. Key Developments
23.5.8.7. Strategy Overview
23.5.8.7.1. Marketing Strategy
23.5.8.7.2. Product strategy
23.5.8.7.3. Channel Strategy
23.5.9. Argon Medical Devices, Inc.
23.5.9.1. Overview
23.5.9.2. Product Portfolio
23.5.9.3. Sales Footprint
23.5.9.4. Key Financials
23.5.9.5. SWOT Analysis
23.5.9.6. Key Developments
23.5.9.7. Strategy Overview
23.5.9.7.1. Marketing Strategy
23.5.9.7.2. Product strategy
23.5.9.7.3. Channel Strategy
23.5.10. KIMAL PLC
23.5.10.1. Overview
23.5.10.2. Product Portfolio
23.5.10.3. Sales Footprint
23.5.10.4. Key Financials
23.5.10.5. SWOT Analysis
23.5.10.6. Key Developments
23.5.10.7. Strategy Overview
23.5.10.7.1. Marketing Strategy
23.5.10.7.2. Product strategy
23.5.10.7.3. Channel Strategy
23.5.11. Lepu Medical Technology (Beijing) Co., Ltd. (Comed B.V.)
23.5.11.1. Overview
23.5.11.2. Product Portfolio
23.5.11.3. Sales Footprint
23.5.11.4. Key Financials
23.5.11.5. SWOT Analysis
23.5.11.6. Key Developments
23.5.11.7. Strategy Overview
23.5.11.7.1. Marketing Strategy
23.5.11.7.2. Product strategy
23.5.11.7.3. Channel Strategy
23.5.12. Merit Medical Systems, Inc.
23.5.12.1. Overview
23.5.12.2. Product Portfolio
23.5.12.3. Sales Footprint
23.5.12.4. Key Financials
23.5.12.5. SWOT Analysis
23.5.12.6. Key Developments
23.5.12.7. Strategy Overview
23.5.12.7.1. Marketing Strategy
23.5.12.7.2. Product strategy
23.5.12.7.3. Channel Strategy
23.5.13. Fresenius Medical Care AG & Co. KGaA
23.5.13.1. Overview
23.5.13.2. Product Portfolio
23.5.13.3. Sales Footprint
23.5.13.4. Key Financials
23.5.13.5. SWOT Analysis
23.5.13.6. Key Developments
23.5.13.7. Strategy Overview
23.5.13.7.1. Marketing Strategy
23.5.13.7.2. Product strategy
23.5.13.7.3. Channel Strategy
23.5.14. Medical Components, Inc.
23.5.14.1. Overview
23.5.14.2. Product Portfolio
23.5.14.3. Sales Footprint
23.5.14.4. Key Financials
23.5.14.5. SWOT Analysis
23.5.14.6. Key Developments
23.5.14.7. Strategy Overview
23.5.14.7.1. Marketing Strategy
23.5.14.7.2. Product strategy
23.5.14.7.3. Channel Strategy
23.5.15. Integer Holdings Corporation
23.5.15.1. Overview
23.5.15.2. Product Portfolio
23.5.15.3. Sales Footprint
23.5.15.4. Key Financials
23.5.15.5. SWOT Analysis
23.5.15.6. Key Developments
23.5.15.7. Strategy Overview
23.5.15.7.1. Marketing Strategy
23.5.15.7.2. Product strategy
23.5.15.7.3. Channel Strategy
23.5.16. Biomerics
23.5.16.1. Overview
23.5.16.2. Product Portfolio
23.5.16.3. Sales Footprint
23.5.16.4. Key Financials
23.5.16.5. SWOT Analysis
23.5.16.6. Key Developments
23.5.16.7. Strategy Overview
23.5.16.7.1. Marketing Strategy
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23.5.16.7.3. Channel Strategy
23.5.17. Heka s.r.l.
23.5.17.1. Overview
23.5.17.2. Product Portfolio
23.5.17.3. Sales Footprint
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23.5.17.6. Key Developments
23.5.17.7. Strategy Overview
23.5.17.7.1. Marketing Strategy
23.5.17.7.2. Product strategy
23.5.17.7.3. Channel Strategy
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

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