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マイクロコンテナ採血市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Microtainer Blood Collection Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界のマイクロ容器採血市場に関する詳細な調査報告書を発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に評価し、市場... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月23日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のマイクロ容器採血市場に関する詳細な調査報告書を発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に評価し、市場構造に関する貴重な洞察を提供しています。

主要な洞察

- マイクロコンテナ採血の市場規模(2024E):12億米ドル
- 予測市場価値(2033F):2,200億米ドル22億米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2023 to 2030): 7.0%

レポートの範囲マイクロコンテナ採血市場

マイクロ容器採血デバイスは、少量の血液サンプルを採取するために設計された重要なツールであり、小児医療や老人医療、最小限のサンプル量を必要とする場面でよく使用される。これらの装置には、少量チューブ、キャピラリーチューブ、効率的で安全な採血を保証する様々な採血システムが含まれる。同市場は、病院、診断検査室、外来診療所、研究施設にサービスを提供しており、シングルユースチューブ、マルチサンプルチューブ、血液サンプルを安定させ保存するための添加剤などの製品を提供している。

市場成長の促進要因

世界のMicrotainer採血市場は、低侵襲な診断手順への嗜好の高まり、慢性疾患の有病率の増加、採血技術の進歩など、いくつかの要因によって牽引されています。疾病の早期発見と個別化医療への注目の高まりが、マイクロテナー装置の採用に拍車をかけている。安全機能の強化やサンプル保存能力の向上といった技術革新が、市場の成長をさらに後押ししている。さらに、新興市場における医療インフラの拡大と診断検査量の増加が、マイクロテナー採血システムの需要拡大に寄与している。

市場の課題

大きな成長が見込まれるものの、マイクロ容器採血市場は、規制遵守、コスト制約、代替採血方法との競合といった課題に直面している。採血器具の製造と品質管理を規定する厳しい規制は、メーカーにコンプライアンス上の負担をもたらし、市場参入と運営コストに影響を与える。さらに、先進的なマイクロテナー装置の高価格と、代替方法を提供する既存競合企業の存在が、特に価格に敏感な地域における市場拡大の課題となっている。

市場機会:

マイクロコンテナ採血市場は、技術の進歩、医療投資の増加、アプリケーションの拡大により、大きなビジネスチャンスをもたらしている。自動採血システムやサンプルの完全性を高める先端素材など、マイクロ容器技術の革新は市場の差別化につながる。在宅検査やポイントオブケア診断の台頭は、市場成長の機会をさらに広げる。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、費用対効果の高いソリューションの開発は、新たな機会を活用し、このダイナミックな分野で競争力を維持するための鍵となる。

本レポートで取り上げている主な質問

- 世界のマイクロコンテナ採血市場の主な成長要因は何か?
- 様々な医療現場で最も普及しているマイクロテナーの種類と用途は?
- 技術進歩はマイクロコンテナ採血市場の競争環境をどのように形成しているか?
- 市場のリーディングプレイヤーは誰で、どのような戦略で競争力を維持しているのか?
- 世界のMicrotainer Blood Collection市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略

BD (Becton, Dickinson and Company)、Greiner Bio-One International GmbH、Terumo Corporationなど、世界のMicrotainer Blood Collection市場における主要企業は、競争力を維持するために、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、安全性を高め、サンプルの安定性を向上させた先進的なマイクロ容器デバイスを開発している。医療従事者、診断機関、規制機関との協力体制は、市場へのアクセスをサポートし、技術導入を促進する。臨床研究、製品開発、ユーザートレーニングに重点を置くことは、急速に発展するこの分野で市場を成長させ、患者の転帰を改善するために極めて重要である。

主な企業

- ベクトン・ディッキンソン・アンド・カンパニー(BD)
- グライナー・バイオワン
- サーステットAG & Co.KG
- テルモ株式会社
- シーメンス・ヘルティニアス
- サーモフィッシャーサイエンティフィック
- 積水ダイアグノスティックス
- カーディナル・ヘルス社
- ケントサイエンティフィック
- ラジオメーター・メディカル
- ヴァイトレックス・メディカルA/S
- ブラウン・メルサンゲン

マイクロ容器採血産業調査の主要セグメント

製品
- 血清分離ゲル(SSG)チューブ
- EDTAチューブ
- ヘパリンチューブ
- 血漿分離チューブ
- キャピラリー採血管

形状
- 円筒形
- 丸底

エンドユーザー
- 病院
- 診療所
- 診断研究所
- 血液銀行
- 学術・研究機関

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.付加価値に関する洞察
4.1.製品採用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.主要国別の規制状況
4.4.最近の製品承認/上市
4.5.ポーター分析
4.6.PESTLE分析
4.7.バリューチェーン分析
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界の医療費見通し
5.1.2.世界のライフサイエンス市場の展望
5.1.3.世界の採血市場の展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.外傷の有病率の上昇
5.2.2.研究開発の増加
5.2.3.プレーヤー間の戦略的提携
5.2.4.製品コスト
5.2.5.事業拡大
5.2.6.製品承認の頻度
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.世界市場の需要量(単位)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場数量(単位)予測、2024年~2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
7.世界市場-価格分析
7.1.製品別地域価格分析
7.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.3.価格設定の前提
8.世界市場の需要(金額または規模、億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
8.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
8.2.現在と将来の市場規模(億米ドル)予測、2024年~2033年
8.2.1.前年比成長トレンド分析
8.2.2.絶対額ビジネスチャンス分析
8.3.収益機会のシナリオ-可能性/保守的/楽観的
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品別
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.製品別の過去市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析、2019-2023年
9.3.製品別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.血清分離ゲル(SSG)チューブ
9.3.2.EDTAチューブ
9.3.3.ヘパリンチューブ
9.3.4.血漿分離チューブ
9.3.5.キャピラリー採血管
9.4.製品別市場魅力度分析
10.形状別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.形状別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
10.3.形状別の現在と将来の市場規模(億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
10.3.1.円筒形
10.3.2.丸底
10.4.形状別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.エンドユーザー別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
11.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
11.3.1.病院
11.3.2.診療所
11.3.3.診断研究所
11.3.4.血液銀行
11.3.5.学術・研究機関
11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
12.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに / 主要な調査結果
12.2.地域別の過去市場規模(億米ドル)と数量(台数)分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(台数)分析と予測、2024年~2033年
12.3.1.北米
12.3.2.中南米
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.南アジア
12.3.5.東アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.イントロダクション/主な調査結果
13.2.過去の市場規模(億米ドル)および数量(台数)分析、市場分類別、2019年~2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.2.製品別
13.3.3.形状別
13.3.4.エンドユーザー別
13.4.地域別市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.形状別
13.4.4.エンドユーザー別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
13.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.米国市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.製品別
13.8.1.2.2.形状別
13.8.1.2.3.エンドユーザー別
13.8.2.カナダ市場分析
13.8.2.1.はじめに
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.製品別
13.8.2.2.2.形状別
13.8.2.2.3.エンドユーザー別
14.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに / 主要な調査結果
14.2.過去の市場規模(億米ドル)および数量(台数)分析、市場分類別、2019年~2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ブラジル
14.3.1.2.メキシコ
14.3.1.3.アルゼンチン
14.3.1.4.その他のラテンアメリカ
14.3.2.製品別
14.3.3.形状別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.地域別市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.形状別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.ブラジル市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.形状別
14.8.1.2.3.エンドユーザー別
14.8.2.メキシコ市場分析
14.8.2.1.序論
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.形状別
14.8.2.2.3.エンドユーザー別
14.8.3.アルゼンチン市場分析
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.製品別
14.8.3.2.2.形状別
14.8.3.2.3.エンドユーザー別
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに/主な調査結果
15.2.過去の市場規模(億米ドル)数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ドイツ
15.3.1.2.フランス
15.3.1.3.スペイン
15.3.1.4.ロシア
15.3.1.5.イタリア
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.英国
15.3.1.8.その他のヨーロッパ
15.3.2.製品別
15.3.3.形状別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.地域別市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.形状別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.ドイツ市場分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.形状別
15.8.1.2.3.エンドユーザー別
15.8.2.フランス市場分析
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.形状別
15.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.8.3.スペイン市場分析
15.8.3.1.はじめに
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.形状別
15.8.3.2.3.エンドユーザー別
15.8.4.ロシア市場分析
15.8.4.1.序論
15.8.4.2.市場分類別分析と予測
15.8.4.2.1.製品別
15.8.4.2.2.形状別
15.8.4.2.3.エンドユーザー別
15.8.5.イタリア市場分析
15.8.5.1.はじめに
15.8.5.2.市場分類別分析と予測
15.8.5.2.1.製品別
15.8.5.2.2.形状別
15.8.5.2.3.エンドユーザー別
15.8.6.ベネルクス市場分析
15.8.6.1.序論
15.8.6.2.市場分類別分析と予測
15.8.6.2.1.製品別
15.8.6.2.2.形状別
15.8.6.2.3.エンドユーザー別
15.8.7.イギリス市場分析
15.8.7.1.序論
15.8.7.2.市場分類別分析と予測
15.8.7.2.1.製品別
15.8.7.2.2.形状別
15.8.7.2.3.エンドユーザー別
16.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに/主な調査結果
16.2.過去の市場規模(億米ドル)および数量(台数)分析、市場分類別、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.中国
16.3.1.2.日本
16.3.1.3.韓国
16.3.2.製品別
16.3.3.形状別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.地域別市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.形状別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.中国市場の分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.形状別
16.8.1.2.3.エンドユーザー別
16.8.2.日本市場分析
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.形状別
16.8.2.2.3.エンドユーザー別
16.8.3.韓国市場分析
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.形状別
16.8.3.2.3.エンドユーザー別
17.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに/主な調査結果
17.2.過去の市場規模(億米ドル)数量(台)分析、市場分類別、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.インドネシア
17.3.1.3.タイ
17.3.1.4.フィリピン
17.3.1.5.マレーシア
17.3.1.6.ベトナム
17.3.1.7.その他の南アジア
17.3.2.製品別
17.3.3.形状別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.地域別市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.形状別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.インド市場の分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.形状別
17.8.1.2.3.エンドユーザー別
17.8.2.インドネシア市場分析
17.8.2.1.序論
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.形状別
17.8.2.2.3.エンドユーザー別
17.8.3.タイ市場分析
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.形状別
17.8.3.2.3.エンドユーザー別
17.8.4.フィリピン市場分析
17.8.4.1.序論
17.8.4.2.市場分類別分析と予測
17.8.4.2.1.製品別
17.8.4.2.2.形状別
17.8.4.2.3.エンドユーザー別
17.8.5.マレーシア市場分析
17.8.5.1.序論
17.8.5.2.市場分類別分析と予測
17.8.5.2.1.製品別
17.8.5.2.2.形状別
17.8.5.2.3.エンドユーザー別
17.8.6.ベトナム市場分析
17.8.6.1.序論
17.8.6.2.市場分類別分析と予測
17.8.6.2.1.製品別
17.8.6.2.2.形状別
17.8.6.2.3.エンドユーザー別
18.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに / 主要な調査結果
18.2.過去の市場規模(億米ドル)および数量(台数)分析、市場分類別、2019年~2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.オーストラリア
18.3.1.2.ニュージーランド
18.3.2.製品別
18.3.3.形状別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.地域別市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.形状別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.オーストラリア市場分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.形状別
18.8.1.2.3.エンドユーザー別
18.8.2.ニュージーランド市場分析
18.8.2.1.導入
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.形状別
18.8.2.2.3.エンドユーザー別
19.中東・アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに/主な調査結果
19.2.過去の市場規模(億米ドル)数量(台)分析、市場分類別、2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.GCC諸国
19.3.1.2.トルコ
19.3.1.3.エジプト
19.3.1.4.イスラエル
19.3.1.5.南アフリカ
19.3.1.6.北アフリカ
19.3.1.7.その他の中東・アフリカ
19.3.2.製品別
19.3.3.形状別
19.3.4.エンドユーザー別
19.4.地域別市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.形状別
19.4.4.エンドユーザー別
19.5.市場動向
19.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
19.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
19.8.国別分析と予測
19.8.1.GCC諸国の市場分析
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.製品別
19.8.1.2.2.形状別
19.8.1.2.3.エンドユーザー別
19.8.2.トルコ市場分析
19.8.2.1.序論
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.製品別
19.8.2.2.2.形状別
19.8.2.2.3.エンドユーザー別
19.8.3.エジプト市場分析
19.8.3.1.導入
19.8.3.2.市場分類別分析と予測
19.8.3.2.1.製品別
19.8.3.2.2.形状別
19.8.3.2.3.エンドユーザー別
19.8.4.イスラエル市場分析
19.8.4.1.序論
19.8.4.2.市場分類別分析と予測
19.8.4.2.1.製品別
19.8.4.2.2.形状別
19.8.4.2.3.エンドユーザー別
19.8.5.南アフリカ市場分析
19.8.5.1.序論
19.8.5.2.市場分類別分析と予測
19.8.5.2.1.製品別
19.8.5.2.2.形状別
19.8.5.2.3.エンドユーザー別
19.8.6.北アフリカ市場分析
19.8.6.1.はじめに
19.8.6.2.市場分類別分析と予測
19.8.6.2.1.製品別
19.8.6.2.2.形状別
19.8.6.2.3.エンドユーザー別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析
20.2.上位企業の市場シェア分析(%)
20.3.市場プレゼンス分析
20.3.1.プレーヤーの地域別フットプリント
20.3.2.プレーヤーの製品フットプリント
20.3.3.プレーヤーのチャネル展開
21.競争分析
21.1.競争ダッシュボード
21.2.主要開発分析
21.3.主要プレーヤー別のブランド戦略とプロモーション戦略
21.4.競争の深層
21.4.1.ベクトン・ディッキンソン・アンド・カンパニー(BD)
21.4.1.1.概要
21.4.1.2.製品ポートフォリオ
21.4.1.3.主要財務データ
21.4.1.4.販売拠点
21.4.1.5.SWOT分析
21.4.1.6.戦略の概要
21.4.1.6.1.マーケティング戦略
21.4.1.6.2.チャネル戦略
21.4.1.6.3.製品戦略
21.4.2.グライナー・バイオワン
21.4.2.1.概要
21.4.2.2.製品ポートフォリオ
21.4.2.3.主要財務データ
21.4.2.4.販売拠点
21.4.2.5.SWOT分析
21.4.2.6.戦略の概要
21.4.2.6.1.マーケティング戦略
21.4.2.6.2.チャネル戦略
21.4.2.6.3.製品戦略
21.4.3.サルステットAG & Co.KG
21.4.3.1.概要
21.4.3.2.製品ポートフォリオ
21.4.3.3.主要財務データ
21.4.3.4.販売拠点
21.4.3.5.SWOT分析
21.4.3.6.戦略の概要
21.4.3.6.1.マーケティング戦略
21.4.3.6.2.チャネル戦略
21.4.3.6.3.製品戦略
21.4.4.テルモ株式会社
21.4.4.1.概要
21.4.4.2.製品ポートフォリオ
21.4.4.3.主要財務データ
21.4.4.4.販売拠点
21.4.4.5.SWOT分析
21.4.4.6.戦略の概要
21.4.4.6.1.マーケティング戦略
21.4.4.6.2.チャネル戦略
21.4.4.6.3.製品戦略
21.4.5.シーメンス・ヘルスィニアース
21.4.5.1.概要
21.4.5.2.製品ポートフォリオ
21.4.5.3.主要財務データ
21.4.5.4.販売拠点
21.4.5.5.SWOT分析
21.4.5.6.戦略の概要
21.4.5.6.1.マーケティング戦略
21.4.5.6.2.チャネル戦略
21.4.5.6.3.製品戦略
21.4.6.サーモフィッシャーサイエンティフィック
21.4.6.1.概要
21.4.6.2.製品ポートフォリオ
21.4.6.3.主要財務データ
21.4.6.4.販売拠点
21.4.6.5.SWOT分析
21.4.6.6.戦略の概要
21.4.6.6.1.マーケティング戦略
21.4.6.6.2.チャネル戦略
21.4.6.6.3.製品戦略
21.4.7.積水ダイアグノスティックス
21.4.7.1.概要
21.4.7.2.製品ポートフォリオ
21.4.7.3.主要財務データ
21.4.7.4.販売拠点
21.4.7.5.SWOT分析
21.4.7.6.戦略の概要
21.4.7.6.1.マーケティング戦略
21.4.7.6.2.チャネル戦略
21.4.7.6.3.製品戦略
21.4.8.カーディナル・ヘルス社
21.4.8.1.概要
21.4.8.2.製品ポートフォリオ
21.4.8.3.主要財務データ
21.4.8.4.販売拠点
21.4.8.5.SWOT分析
21.4.8.6.戦略の概要
21.4.8.6.1.マーケティング戦略
21.4.8.6.2.チャネル戦略
21.4.8.6.3.製品戦略
21.4.9.ケントサイエンティフィック
21.4.9.1.概要
21.4.9.2.製品ポートフォリオ
21.4.9.3.主要財務データ
21.4.9.4.販売拠点
21.4.9.5.SWOT分析
21.4.9.6.戦略の概要
21.4.9.6.1.マーケティング戦略
21.4.9.6.2.チャネル戦略
21.4.9.6.3.製品戦略
21.4.10.ラジオメーター・メディカル
21.4.10.1.概要
21.4.10.2.製品ポートフォリオ
21.4.10.3.主要財務データ
21.4.10.4.販売拠点
21.4.10.5.SWOT分析
21.4.10.6.戦略の概要
21.4.10.6.1.マーケティング戦略
21.4.10.6.2.チャネル戦略
21.4.10.6.3.製品戦略
21.4.11.ヴィトレックス・メディカルA/S
21.4.11.1.概要
21.4.11.2.製品ポートフォリオ
21.4.11.3.主要財務データ
21.4.11.4.販売拠点
21.4.11.5.SWOT分析
21.4.11.6.戦略の概要
21.4.11.6.1.マーケティング戦略
21.4.11.6.2.チャネル戦略
21.4.11.6.3.製品戦略
21.4.12.ブラウンメルスンゲン
21.4.12.1.概要
21.4.12.2.製品ポートフォリオ
21.4.12.3.主要財務データ
21.4.12.4.販売拠点
21.4.12.5.SWOT分析
21.4.12.6.戦略の概要
21.4.12.6.1.マーケティング戦略
21.4.12.6.2.チャネル戦略
21.4.12.6.3.製品戦略
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published an in-depth report on the worldwide Microtainer Blood Collection Market. The report provides a detailed evaluation of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, delivering valuable insights into the market structure.

Key Insights:

• Microtainer Blood Collection Market Size (2024E): USD 1.2 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 2.2 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2023 to 2030): 7.0%

Scope of the Report: Microtainer Blood Collection Market

Microtainer blood collection devices are crucial tools designed for the collection of small blood samples, often used in pediatric and geriatric care, and in scenarios requiring minimal sample volumes. These devices include small volume tubes, capillary tubes, and various collection systems that ensure efficient and safe blood sampling. The market serves hospitals, diagnostic laboratories, outpatient clinics, and research facilities, offering products such as single-use tubes, multi-sample tubes, and additives to stabilize and preserve blood samples.

Market Growth Drivers:

The global Microtainer Blood Collection Market is driven by several factors, including the growing preference for minimally invasive diagnostic procedures, increasing prevalence of chronic diseases, and advancements in blood collection technology. The rising focus on early disease detection and personalized medicine is fueling the adoption of microtainer devices. Innovations such as enhanced safety features and improved sample preservation capabilities are further driving market growth. Additionally, the expansion of healthcare infrastructure in emerging markets and the increasing volume of diagnostic tests are contributing to the growing demand for microtainer blood collection systems.

Market Challenges:

Despite strong growth prospects, the Microtainer Blood Collection Market faces challenges such as regulatory compliance, cost constraints, and competition from alternative blood collection methods. Stringent regulations governing the manufacturing and quality control of blood collection devices create compliance burdens for manufacturers, impacting market entry and operational costs. Moreover, the high cost of advanced microtainer devices and the presence of established competitors offering alternative methods pose challenges to market expansion, especially in price-sensitive regions.

Market Opportunities:

The Microtainer Blood Collection Market presents significant opportunities driven by technological advancements, increased healthcare investments, and expanding applications. Innovations in microtainer technology, including automated blood collection systems and advanced materials that enhance sample integrity, offer avenues for market differentiation. The rise of home-based testing and point-of-care diagnostics further opens opportunities for market growth. Strategic partnerships, investment in R&D, and the development of cost-effective solutions are key to leveraging emerging opportunities and maintaining a competitive edge in this dynamic sector.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the primary drivers of growth in the global Microtainer Blood Collection Market?
• Which types of microtainer devices and applications are most popular across different healthcare settings?
• How are technological advancements shaping the competitive landscape of the Microtainer Blood Collection Market?
• Who are the leading players in the market, and what strategies are they using to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global Microtainer Blood Collection Market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Key players in the global Microtainer Blood Collection Market, including BD (Becton, Dickinson and Company), Greiner Bio-One International GmbH, and Terumo Corporation, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to maintain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced microtainer devices with enhanced safety features and improved sample stability. Collaborations with healthcare providers, diagnostic laboratories, and regulatory bodies support market access and promote technology adoption. Emphasis on clinical research, product development, and user training is crucial for market growth and improving patient outcomes in this rapidly evolving sector.

Key Companies Profiled:

• Becton, Dickinson and Company (BD)
• Greiner Bio-One
• Sarstedt AG & Co. KG
• Terumo Corporation
• Siemens Healthineers
• Thermo Fisher Scientific
• Sekisui Diagnostics
• Cardinal Health, Inc.
• Kent Scientific
• Radiometer Medical
• Vitrex Medical A/S
• B Braun Melsungen

Key Segments of Microtainer Blood Collection Industry Research

Product:
• Serum Separator Gel (SSG) Tubes
• EDTA Tubes
• Heparin Tubes
• Plasma Separator Tubes
• Capillary Blood Collection Tubes

Shape:
• Cylindrical
• Round-bottom

End User:
• Hospitals
• Clinics
• Diagnostic Laboratories
• Blood Banks
• Academic & Research Institutions

Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply-Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4.Value Added Insights
4.1. Product Adoption Analysis
4.2. Product USPs/Features
4.3. Regulatory Landscape, By Key Countries
4.4. Recent Product Approval/Launches
4.5. Porter’s Analysis
4.6. PESTLE Analysis
4.7. Value Chain Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global Healthcare Expenditure Outlook
5.1.2. Global Life Science Market Outlook
5.1.3. Global Blood Collection Market Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Rising Prevalence of Trauma Injuries
5.2.2. Increase in Research and Development
5.2.3. Strategic Collaborations among players
5.2.4. Cost of Product
5.2.5. Business Expansions
5.2.6. Frequency of Product Approval
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. Global Market Demand Volume (Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7. Global Market – Pricing Analysis
7.1. Regional Pricing Analysis By Product
7.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7.3. Pricing Assumptions
8. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
8.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
8.2. Current and Future Market Size (US$ Bn) Projections, 2024-2033
8.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8.3. Revenue Opportunity Scenario- Likely/Conservative/Optimistic
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
9.3.1. Serum Separator Gel (SSG) Tubes
9.3.2. EDTA Tubes
9.3.3. Heparin Tubes
9.3.4. Plasma Separator Tube
9.3.5. Capillary Blood Collection Tubes
9.4. Market Attractiveness Analysis By Product
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Shape
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Shape, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Shape, 2024-2033
10.3.1. Cylindrical
10.3.2. Round-bottom
10.4. Market Attractiveness Analysis By Shape
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By End User, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
11.3.1. Hospitals
11.3.2. Clinics
11.3.3. Diagnostic Laboratories
11.3.4. Blood Banks
11.3.5. Academic & Research Institutions
11.4. Market Attractiveness Analysis By End User
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. South Asia
12.3.5. East Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. Middle East and Africa
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.S.
13.3.1.2. Canada
13.3.2. By Product
13.3.3. By Shape
13.3.4. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product
13.4.3. By Shape
13.4.4. By End User
13.5. Market trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. U.S. Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Product
13.8.1.2.2. By Shape
13.8.1.2.3. By End User
13.8.2. Canada Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Product
13.8.2.2.2. By Shape
13.8.2.2.3. By End User
14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction / Key Findings
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Brazil
14.3.1.2. Mexico
14.3.1.3. Argentina
14.3.1.4. Rest of Latin America
14.3.2. By Product
14.3.3. By Shape
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Shape
14.4.4. By End User
14.5. Market trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. Brazil Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By Shape
14.8.1.2.3. By End User
14.8.2. Mexico Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By Shape
14.8.2.2.3. By End User
14.8.3. Argentina Market Analysis
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Product
14.8.3.2.2. By Shape
14.8.3.2.3. By End User
15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction / Key Findings
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Germany
15.3.1.2. France
15.3.1.3. Spain
15.3.1.4. Russia
15.3.1.5. Italy
15.3.1.6. BENELUX
15.3.1.7. U.K.
15.3.1.8. Rest of Europe
15.3.2. By Product
15.3.3. By Shape
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis By Region
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Shape
15.4.4. By End User
15.5. Market trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. Germany Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Shape
15.8.1.2.3. By End User
15.8.2. France Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Shape
15.8.2.2.3. By End User
15.8.3. Spain Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By Shape
15.8.3.2.3. Type By End User
15.8.4. Russia Market Analysis
15.8.4.1. Introduction
15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.4.2.1. By Product
15.8.4.2.2. By Shape
15.8.4.2.3. Type By End User
15.8.5. Italy Market Analysis
15.8.5.1. Introduction
15.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.5.2.1. By Product
15.8.5.2.2. By Shape
15.8.5.2.3. By End User
15.8.6. BENELUX Market Analysis
15.8.6.1. Introduction
15.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.6.2.1. By Product
15.8.6.2.2. By Shape
15.8.6.2.3. By End User
15.8.7. U.K. Market Analysis
15.8.7.1. Introduction
15.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.7.2.1. By Product
15.8.7.2.2. By Shape
15.8.7.2.3. By End User
16. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction / Key Findings
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. China
16.3.1.2. Japan
16.3.1.3. South Korea
16.3.2. By Product
16.3.3. By Shape
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis By Region
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Shape
16.4.4. By End User
16.5. Market trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. China Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Shape
16.8.1.2.3. By End User
16.8.2. Japan Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Shape
16.8.2.2.3. By End User
16.8.3. South Korea Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By Shape
16.8.3.2.3. By End User
17. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction / Key Findings
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Indonesia
17.3.1.3. Thailand
17.3.1.4. Philippines
17.3.1.5. Malaysia
17.3.1.6. Vietnam
17.3.1.7. Rest of South Asia
17.3.2. By Product
17.3.3. By Shape
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis By Region
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Shape
17.4.4. By End User
17.5. Market trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. India Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By Shape
17.8.1.2.3. By End User
17.8.2. Indonesia Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By Shape
17.8.2.2.3. By End User
17.8.3. Thailand Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Product
17.8.3.2.2. By Shape
17.8.3.2.3. By End User
17.8.4. Philippines Market Analysis
17.8.4.1. Introduction
17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.4.2.1. By Product
17.8.4.2.2. By Shape
17.8.4.2.3. By End User
17.8.5. Malaysia Market Analysis
17.8.5.1. Introduction
17.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.5.2.1. By Product
17.8.5.2.2. By Shape
17.8.5.2.3. By End User
17.8.6. Vietnam Market Analysis
17.8.6.1. Introduction
17.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.6.2.1. By Product
17.8.6.2.2. By Shape
17.8.6.2.3. By End User
18. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction / Key Findings
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. Australia
18.3.1.2. New Zealand
18.3.2. By Product
18.3.3. By Shape
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis By Region
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Shape
18.4.4. By End User
18.5. Market trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. Australia Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Product
18.8.1.2.2. By Shape
18.8.1.2.3. By End User
18.8.2. New Zealand Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Product
18.8.2.2.2. By Shape
18.8.2.2.3. By End User
19. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction / Key Findings
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. GCC Countries
19.3.1.2. Türkiye
19.3.1.3. Egypt
19.3.1.4. Israel
19.3.1.5. South Africa
19.3.1.6. Northern Africa
19.3.1.7. Rest of Middle East and Africa
19.3.2. By Product
19.3.3. By Shape
19.3.4. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis By Region
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Shape
19.4.4. By End User
19.5. Market trends
19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. GCC Countries Market Analysis
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Product
19.8.1.2.2. By Shape
19.8.1.2.3. By End User
19.8.2. Türkiye Market Analysis
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Product
19.8.2.2.2. By Shape
19.8.2.2.3. By End User
19.8.3. Egypt Market Analysis
19.8.3.1. Introduction
19.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.3.2.1. By Product
19.8.3.2.2. By Shape
19.8.3.2.3. By End User
19.8.4. Israel Market Analysis
19.8.4.1. Introduction
19.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.4.2.1. By Product
19.8.4.2.2. By Shape
19.8.4.2.3. By End User
19.8.5. South Africa Market Analysis
19.8.5.1. Introduction
19.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.5.2.1. By Product
19.8.5.2.2. By Shape
19.8.5.2.3. By End User
19.8.6. Northern Africa Market Analysis
19.8.6.1. Introduction
19.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.6.2.1. By Product
19.8.6.2.2. By Shape
19.8.6.2.3. By End User
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies
20.2. Market Share Analysis of Top Players (%)
20.3. Market Presence Analysis
20.3.1. Regional Footprint of Players
20.3.2. Product Footprint of Players
20.3.3. Channel Footprint of Players
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Key Development Analysis
21.3. Branding and Promotional Strategies, By Key Players
21.4. Competition Deep Dive
21.4.1. Becton, Dickinson and Company (BD)
21.4.1.1. Overview
21.4.1.2. Product Portfolio
21.4.1.3. Key Financials
21.4.1.4. Sales Footprint
21.4.1.5. SWOT Analysis
21.4.1.6. Strategy Overview
21.4.1.6.1. Marketing Strategies
21.4.1.6.2. Channel Strategies
21.4.1.6.3. Product Strategies
21.4.2. Greiner Bio-One
21.4.2.1. Overview
21.4.2.2. Product Portfolio
21.4.2.3. Key Financials
21.4.2.4. Sales Footprint
21.4.2.5. SWOT Analysis
21.4.2.6. Strategy Overview
21.4.2.6.1. Marketing Strategies
21.4.2.6.2. Channel Strategies
21.4.2.6.3. Product Strategies
21.4.3. Sarstedt AG & Co. KG
21.4.3.1. Overview
21.4.3.2. Product Portfolio
21.4.3.3. Key Financials
21.4.3.4. Sales Footprint
21.4.3.5. SWOT Analysis
21.4.3.6. Strategy Overview
21.4.3.6.1. Marketing Strategies
21.4.3.6.2. Channel Strategies
21.4.3.6.3. Product Strategies
21.4.4. Terumo Corporation
21.4.4.1. Overview
21.4.4.2. Product Portfolio
21.4.4.3. Key Financials
21.4.4.4. Sales Footprint
21.4.4.5. SWOT Analysis
21.4.4.6. Strategy Overview
21.4.4.6.1. Marketing Strategies
21.4.4.6.2. Channel Strategies
21.4.4.6.3. Product Strategies
21.4.5. Siemens Healthineers
21.4.5.1. Overview
21.4.5.2. Product Portfolio
21.4.5.3. Key Financials
21.4.5.4. Sales Footprint
21.4.5.5. SWOT Analysis
21.4.5.6. Strategy Overview
21.4.5.6.1. Marketing Strategies
21.4.5.6.2. Channel Strategies
21.4.5.6.3. Product Strategies
21.4.6. Thermo Fisher Scientific
21.4.6.1. Overview
21.4.6.2. Product Portfolio
21.4.6.3. Key Financials
21.4.6.4. Sales Footprint
21.4.6.5. SWOT Analysis
21.4.6.6. Strategy Overview
21.4.6.6.1. Marketing Strategies
21.4.6.6.2. Channel Strategies
21.4.6.6.3. Product Strategies
21.4.7. Sekisui Diagnostics
21.4.7.1. Overview
21.4.7.2. Product Portfolio
21.4.7.3. Key Financials
21.4.7.4. Sales Footprint
21.4.7.5. SWOT Analysis
21.4.7.6. Strategy Overview
21.4.7.6.1. Marketing Strategies
21.4.7.6.2. Channel Strategies
21.4.7.6.3. Product Strategies
21.4.8. Cardinal Health, Inc.
21.4.8.1. Overview
21.4.8.2. Product Portfolio
21.4.8.3. Key Financials
21.4.8.4. Sales Footprint
21.4.8.5. SWOT Analysis
21.4.8.6. Strategy Overview
21.4.8.6.1. Marketing Strategies
21.4.8.6.2. Channel Strategies
21.4.8.6.3. Product Strategies
21.4.9. Kent Scientific
21.4.9.1. Overview
21.4.9.2. Product Portfolio
21.4.9.3. Key Financials
21.4.9.4. Sales Footprint
21.4.9.5. SWOT Analysis
21.4.9.6. Strategy Overview
21.4.9.6.1. Marketing Strategies
21.4.9.6.2. Channel Strategies
21.4.9.6.3. Product Strategies
21.4.10. Radiometer Medical
21.4.10.1. Overview
21.4.10.2. Product Portfolio
21.4.10.3. Key Financials
21.4.10.4. Sales Footprint
21.4.10.5. SWOT Analysis
21.4.10.6. Strategy Overview
21.4.10.6.1. Marketing Strategies
21.4.10.6.2. Channel Strategies
21.4.10.6.3. Product Strategies
21.4.11. Vitrex Medical A/S
21.4.11.1. Overview
21.4.11.2. Product Portfolio
21.4.11.3. Key Financials
21.4.11.4. Sales Footprint
21.4.11.5. SWOT Analysis
21.4.11.6. Strategy Overview
21.4.11.6.1. Marketing Strategies
21.4.11.6.2. Channel Strategies
21.4.11.6.3. Product Strategies
21.4.12. B Braun Melsungen
21.4.12.1. Overview
21.4.12.2. Product Portfolio
21.4.12.3. Key Financials
21.4.12.4. Sales Footprint
21.4.12.5. SWOT Analysis
21.4.12.6. Strategy Overview
21.4.12.6.1. Marketing Strategies
21.4.12.6.2. Channel Strategies
21.4.12.6.3. Product Strategies
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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