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コンプレッションスリーブ市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2032年


Compression Sleeves Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

Persistence Market Research社はこのほど、世界のコンプレッションスリーブ市場に関する広範なレポートを発行し、市場ダイナミクス、トレンド、機会、展望を形成する課題を詳細に分析しました。 主要な洞察圧... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月18日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のコンプレッションスリーブ市場に関する広範なレポートを発行し、市場ダイナミクス、トレンド、機会、展望を形成する課題を詳細に分析しました。

主要な洞察圧迫スリーブ市場

- 市場規模(2024E):15億米ドル
- 予測市場価値(2032F):1:22億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024~2032): 4.9%

レポートの範囲コンプレッションスリーブ市場

コンプレッションスリーブは、血液循環を促進し、筋肉疲労を軽減し、スポーツ、ヘルスケア、術後ケアを含む様々な分野での怪我の回復を助けるために非常に重要です。これらのスリーブは手足に段階的な圧力を加え、血行促進やリンパドレナージュを促します。アームスリーブ、レッグスリーブ、全身用コンプレッションウェアなど、様々なタイプのスリーブを提供しています。

市場成長の促進要因

世界の圧迫スリーブ市場は、スポーツ医学やリハビリテーションにおける圧迫療法の採用増加など、いくつかの要因によって牽引されている。アスリートやフィットネス愛好家は、パフォーマンスを向上させ、怪我を予防し、運動後の回復を早めるためにコンプレッションスリーブを使用しています。さらに、リンパ浮腫、深部静脈血栓症(DVT)、静脈不全などの状態を管理するための圧迫療法の治療上の利点に関する意識の高まりが、市場の成長を促進している。吸湿発散素材やシームレス構造などの生地設計における技術的進歩は、ユーザーの快適性とコンプライアンスを向上させ、市場拡大をさらに後押ししている。

市場の課題:

堅調な成長が見込まれるものの、製品の標準化の問題、サイズのばらつき、医療用圧迫衣料の償還範囲の制限などの課題がある。圧迫レベルと衣服の効力の一貫性を確保することは依然として重要であり、市場の採用率に影響を与えている。さらに、特に医療規制が厳しい地域では、高度な圧迫技術の高コストと規制上の制約が市場参入の障壁となっている。

市場機会:

圧迫スリーブ市場は、人口動態の傾向、慢性疾患管理における用途の拡大、ウェアラブル技術の進歩によって大きな成長機会がもたらされる。リアルタイムの健康モニタリングや個別化された治療ソリューションのためのセンサーを組み込んだスマート圧迫衣の革新は、市場を再形成する態勢を整えている。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、環境に優しく持続可能な圧迫素材の導入は、新たな機会を活用し競争上の優位性を維持するために極めて重要である。

レポートで扱う主な質問

- コンプレッションスリーブの世界市場成長の主な要因は何か?
- どのような用途とエンドユーザー層がさまざまな医療環境での採用を促進しているか?
- 技術的進歩はどのように市場の競争環境を再形成しているのか?
- 圧迫スリーブ市場の主要プレーヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の圧迫スリーブ市場における新たなトレンドと将来展望は?

競争情報とビジネス戦略:

2XU、Tommie Copper、Thirty 48などの世界のコンプレッションスリーブ市場の主要企業は、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに重点を置いている。これらの企業は研究開発に投資し、高度な圧迫技術、人間工学に基づいたデザイン、オーダーメイドの治療ソリューションを導入している。医療提供者、スポーツ団体、小売販売業者との協力により、市場への浸透と圧迫療法の利点に関する消費者教育が促進される。

主な企業

- トミー・コッパー
- 2XU
- アブコ・テック
- ラン・フォーエバー・スポーツ
- ビーヴィジブル・スポーツ
- サーティ48
- カムデンギア
- ゼンザ
- ボディメイト
- モジョ
- トミー・コッパー
- リケドム
- ザレウス
- マクダビッド
- eSmartr Inc.
- エシティ
- DJO
- メディGmbH & co.KG
- ナイキ

コンプレッションスリーブの産業調査セグメンテーション

製品別
- 腕用コンプレッションスリーブ
- 包帯
- 脚用圧迫スリーブ

用途別
- 下肢静脈瘤
- 創傷ケア
- 火傷
- 腫瘍学
- その他の適応

手技別
- 静的
- 動的

流通チャネル別
- 病院薬局
- 小売薬局
- オンライン販売
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.地域別疾病疫学
4.2.パイプライン評価
4.3.規制情勢
4.4.圧迫スリーブ需要の増加
4.5.PESTEL分析
4.6.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.トップ企業の過去の成長
5.2.2.医療業務の複雑化
5.2.3.圧迫スリーブに対する意識の高まり
5.2.4.コンプレッションスリーブの採用拡大
5.2.5.製品のコスト
5.2.6.製品と在庫の供給
5.2.7.下肢静脈瘤の有病率の上昇
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.用途別
6.1.3.技術別
6.1.4.流通チャネル別
6.1.5.国別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場数量(単位)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
7.1.過去の数量(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の数量(単位)予測、2024年~2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.世界市場-価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.価格内訳
8.2.1.メーカーレベル価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
9.世界の需要(金額または規模:10億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
9.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2032年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対額の機会分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2032年
10.3.1.アームコンプレッションスリーブ
10.3.2.包帯
10.3.3.脚用コンプレッションスリーブ
10.3.4.その他
10.4.製品別市場魅力度分析
11.用途別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、用途別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と用途別予測、2024-2032年
11.3.1.下肢静脈瘤
11.3.2.創傷ケア
11.3.3.火傷
11.3.4.腫瘍学
11.3.5.その他の適応
11.4.用途別市場魅力度分析
12.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:技術別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、技術別、2019-2023年
12.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、技術別、2024-2032年
12.3.1.スタティック
12.3.2.動的
12.4.技術別市場魅力度分析
13.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:流通チャネル別
13.1.はじめに/主な調査結果
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、流通チャネル別、2019-2023年
13.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析予測:流通チャネル別、2024年~2032年
13.3.1.病院薬局
13.3.2.小売薬局
13.3.3.オンライン販売
13.3.4.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
13.4.流通チャネル別市場魅力度分析
14.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、地域別
14.1.はじめに
14.2.地域別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
14.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
14.3.1.北米
14.3.2.ラテンアメリカ
14.3.3.ヨーロッパ
14.3.4.東アジア
14.3.5.南アジア
14.3.6.オセアニア
14.3.7.中東・アフリカ(MEA)
14.4.地域別市場魅力度分析
15.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
15.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.米国
15.3.1.2.カナダ
15.3.2.製品別
15.3.3.用途別
15.3.4.技術別
15.3.5.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.用途別
15.4.4.技術別
15.4.5.流通チャネル別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.国別分析と予測
15.7.1.米国市場分析
15.7.1.1.導入
15.7.1.2.市場分類別分析と予測
15.7.1.2.1.製品別
15.7.1.2.2.用途別
15.7.1.2.3.技術別
15.7.1.2.4.流通チャネル別
15.7.2.カナダ市場分析
15.7.2.1.序論
15.7.2.2.市場分類別分析と予測
15.7.2.2.1.製品別
15.7.2.2.2.用途別
15.7.2.2.3.技術別
15.7.2.2.4.流通チャネル別
16.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
16.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ブラジル
16.3.1.2.メキシコ
16.3.1.3.アルゼンチン
16.3.1.4.その他のラテンアメリカ
16.3.2.製品別
16.3.3.用途別
16.3.4.技術別
16.3.5.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.用途別
16.4.4.技術別
16.4.5.流通チャネル別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.国別分析と予測
16.7.1.ブラジル市場分析
16.7.1.1.はじめに
16.7.1.2.市場分類別分析と予測
16.7.1.2.1.製品別
16.7.1.2.2.用途別
16.7.1.2.3.技術別
16.7.1.2.4.流通チャネル別
16.7.2.メキシコ市場分析
16.7.2.1.序論
16.7.2.2.市場分類別分析と予測
16.7.2.2.1.製品別
16.7.2.2.2.用途別
16.7.2.2.3.技術別
16.7.2.2.4.流通チャネル別
16.7.3.アルゼンチン市場分析
16.7.3.1.序論
16.7.3.2.市場分類別分析と予測
16.7.3.2.1.製品別
16.7.3.2.2.用途別
16.7.3.2.3.技術別
16.7.3.2.4.流通チャネル別
17.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析、2019-2023年
17.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.ドイツ
17.3.1.2.イタリア
17.3.1.3.フランス
17.3.1.4.イギリス
17.3.1.5.スペイン
17.3.1.6.ベネルクス
17.3.1.7.ロシア
17.3.1.8.その他のヨーロッパ
17.3.2.製品別
17.3.3.用途別
17.3.4.技術別
17.3.5.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.用途別
17.4.4.技術別
17.4.5.流通チャネル別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.国別分析と予測
17.7.1.ドイツ市場分析
17.7.1.1.はじめに
17.7.1.2.市場分類別分析と予測
17.7.1.2.1.製品別
17.7.1.2.2.用途別
17.7.1.2.3.技術別
17.7.1.2.4.流通チャネル別
17.7.2.イタリア市場分析
17.7.2.1.序論
17.7.2.2.市場分類別分析と予測
17.7.2.2.1.製品別
17.7.2.2.2.用途別
17.7.2.2.3.技術別
17.7.2.2.4.流通チャネル別
17.7.3.フランス市場分析
17.7.3.1.はじめに
17.7.3.2.市場分類別分析と予測
17.7.3.2.1.製品別
17.7.3.2.2.用途別
17.7.3.2.3.技術別
17.7.3.2.4.流通チャネル別
17.7.4.イギリス市場分析
17.7.4.1.序論
17.7.4.2.市場分類別分析と予測
17.7.4.2.1.製品別
17.7.4.2.2.用途別
17.7.4.2.3.技術別
17.7.4.2.4.流通チャネル別
17.7.5.スペイン市場分析
17.7.5.1.序論
17.7.5.2.市場分類別分析と予測
17.7.5.2.1.製品別
17.7.5.2.2.用途別
17.7.5.2.3.技術別
17.7.5.2.4.流通チャネル別
17.7.6.ベネルクス市場分析
17.7.6.1.序論
17.7.6.2.市場分類別分析と予測
17.7.6.2.1.製品別
17.7.6.2.2.用途別
17.7.6.2.3.技術別
17.7.6.2.4.流通チャネル別
17.7.7.ロシア市場分析
17.7.7.1.序論
17.7.7.2.市場分類別分析と予測
17.7.7.2.1.製品別
17.7.7.2.2.用途別
17.7.7.2.3.技術別
17.7.7.2.4.流通チャネル別
18.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
18.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
18.3.1.国別
18.3.1.1.中国
18.3.1.2.日本
18.3.1.3.韓国
18.3.2.製品別
18.3.3.用途別
18.3.4.技術別
18.3.5.流通チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.用途別
18.4.4.技術別
18.4.5.流通チャネル別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.国別分析と予測
18.7.1.中国市場の分析
18.7.1.1.はじめに
18.7.1.2.市場分類別分析と予測
18.7.1.2.1.製品別
18.7.1.2.2.用途別
18.7.1.2.3.技術別
18.7.1.2.4.流通チャネル別
18.7.2.日本市場分析
18.7.2.1.はじめに
18.7.2.2.市場分類別分析と予測
18.7.2.2.1.製品別
18.7.2.2.2.用途別
18.7.2.2.3.技術別
18.7.2.2.4.流通チャネル別
18.7.3.韓国市場分析
18.7.3.1.序論
18.7.3.2.市場分類別分析と予測
18.7.3.2.1.製品別
18.7.3.2.2.用途別
18.7.3.2.3.技術別
18.7.3.2.4.流通チャネル別
19.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
19.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
19.3.1.国別
19.3.1.1.インド
19.3.1.2.インドネシア
19.3.1.3.マレーシア
19.3.1.4.タイ
19.3.1.5.その他の南アジア
19.3.2.製品別
19.3.3.用途別
19.3.4.技術別
19.3.5.流通チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.用途別
19.4.4.技術別
19.4.5.流通チャネル別
19.5.市場動向
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.国別分析と予測
19.7.1.インド市場の分析
19.7.1.1.はじめに
19.7.1.2.市場分類別分析と予測
19.7.1.2.1.製品別
19.7.1.2.2.用途別
19.7.1.2.3.技術別
19.7.1.2.4.流通チャネル別
19.7.2.インドネシア市場分析
19.7.2.1.序論
19.7.2.2.市場分類別分析と予測
19.7.2.2.1.製品別
19.7.2.2.2.用途別
19.7.2.2.3.技術別
19.7.2.2.4.流通チャネル別
19.7.3.マレーシア市場分析
19.7.3.1.序論
19.7.3.2.市場分類別分析と予測
19.7.3.2.1.製品別
19.7.3.2.2.用途別
19.7.3.2.3.技術別
19.7.3.2.4.流通チャネル別
19.7.4.タイ市場分析
19.7.4.1.序論
19.7.4.2.市場分類別分析と予測
19.7.4.2.1.製品別
19.7.4.2.2.用途別
19.7.4.2.3.技術別
19.7.4.2.4.流通チャネル別
20.オセアニア市場2019-2023年および予測2024-2032年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019年~2023年
20.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
20.3.1.国別
20.3.1.1.オーストラリア
20.3.1.2.ニュージーランド
20.3.2.製品別
20.3.3.用途別
20.3.4.技術別
20.3.5.流通チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.用途別
20.4.4.技術別
20.4.5.流通チャネル別
20.5.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
20.6.促進要因と阻害要因-影響分析
20.7.国別分析と予測
20.7.1.オーストラリア市場分析
20.7.1.1.はじめに
20.7.1.2.市場分類別分析と予測
20.7.1.2.1.製品別
20.7.1.2.2.用途別
20.7.1.2.3.技術別
20.7.1.2.4.流通チャネル別
20.7.2.ニュージーランド市場分析
20.7.2.1.はじめに
20.7.2.2.市場分類別分析と予測
20.7.2.2.1.製品別
20.7.2.2.2.用途別
20.7.2.2.3.技術別
20.7.2.2.4.流通チャネル別
21.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
21.1.はじめに
21.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
21.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
21.3.1.国別
21.3.1.1.トルコ
21.3.1.2.GCC諸国
21.3.1.3.南アフリカ
21.3.1.4.その他の中東・アフリカ
21.3.2.製品別
21.3.3.用途別
21.3.4.技術別
21.3.5.流通チャネル別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.国別
21.4.2.製品別
21.4.3.用途別
21.4.4.技術別
21.4.5.流通チャネル別
21.5.市場動向
21.6.促進要因と阻害要因-影響分析
21.7.国別分析と予測
21.7.1.トルコ市場の分析
21.7.1.1.はじめに
21.7.1.2.市場分類別分析と予測
21.7.1.2.1.製品別
21.7.1.2.2.用途別
21.7.1.2.3.技術別
21.7.1.2.4.流通チャネル別
21.7.2.GCC諸国市場分析
21.7.2.1.はじめに
21.7.2.2.市場分類別分析と予測
21.7.2.2.1.製品別
21.7.2.2.2.用途別
21.7.2.2.3.技術別
21.7.2.2.4.流通チャネル別
21.7.3.南アフリカ市場分析
21.7.3.1.序論
21.7.3.2.市場分類別分析と予測
21.7.3.2.1.製品別
21.7.3.2.2.用途別
21.7.3.2.3.技術別
21.7.3.2.4.流通チャネル別
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析
22.2.上位企業の市場シェア分析
22.3.市場プレゼンス分析
23.競争分析
23.1.競合ダッシュボード
23.2.競合ベンチマーキング
23.3.競合ディープダイブ
23.3.1.トミー・コッパー
23.3.1.1.概要
23.3.1.2.製品ポートフォリオ
23.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.1.4.セールスフットプリント
23.3.1.5.主要財務状況
23.3.1.6.SWOT分析
23.3.1.7.戦略概要
23.3.2. 2XU、アブコテック
23.3.2.1.概要
23.3.2.2.製品ポートフォリオ
23.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.2.4.セールスフットプリント
23.3.2.5.主要財務状況
23.3.2.6.SWOT分析
23.3.2.7.戦略の概要
23.3.3.ラン・フォーエバー・スポーツ
23.3.3.1.概要
23.3.3.2.製品ポートフォリオ
23.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.3.4.セールスフットプリント
23.3.3.5.主要財務状況
23.3.3.6.SWOT分析
23.3.3.7.戦略の概要
23.3.4.ビー・ビジブル・スポーツ
23.3.4.1.概要
23.3.4.2.製品ポートフォリオ
23.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.4.4.セールスフットプリント
23.3.4.5.主要財務状況
23.3.4.6.SWOT分析
23.3.4.7.戦略の概要
23.3.5.サーティ 48
23.3.5.1.概要
23.3.5.2.製品ポートフォリオ
23.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.5.4.販売拠点
23.3.5.5.主要財務状況
23.3.5.6.SWOT分析
23.3.5.7.戦略の概要
23.3.6.カムデンギア
23.3.6.1.概要
23.3.6.2.製品ポートフォリオ
23.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.6.4.販売拠点
23.3.6.5.主要財務状況
23.3.6.6.SWOT分析
23.3.6.7.戦略の概要
23.3.7.ゼンザ
23.3.7.1.概要
23.3.7.2.製品ポートフォリオ
23.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.7.4.セールスフットプリント
23.3.7.5.主要財務状況
23.3.7.6.SWOT分析
23.3.7.7.戦略の概要
23.3.8.ボディメイト
23.3.8.1.概要
23.3.8.2.製品ポートフォリオ
23.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.8.4.販売拠点
23.3.8.5.主要財務状況
23.3.8.6.SWOT分析
23.3.8.7.戦略の概要
23.3.9.モジョ・コンプレッション
23.3.9.1.概要
23.3.9.2.製品ポートフォリオ
23.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.9.4.販売拠点
23.3.9.5.主要財務状況
23.3.9.6.SWOT分析
23.3.9.7.戦略の概要
23.3.10.トミー・コッパー
23.3.10.1.概要
23.3.10.2.製品ポートフォリオ
23.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.10.4.販売拠点
23.3.10.5.主要財務データ
23.3.10.6.SWOT分析
23.3.10.7.戦略の概要
23.3.11.リケドム
23.3.11.1.概要
23.3.11.2.製品ポートフォリオ
23.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.11.4.セールスフットプリント
23.3.11.5.主要財務状況
23.3.11.6.SWOT分析
23.3.11.7.戦略の概要
23.3.12.ザレウス
23.3.12.1.概要
23.3.12.2.製品ポートフォリオ
23.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.12.4.販売拠点
23.3.12.5.主要財務状況
23.3.12.6.SWOT分析
23.3.12.7.戦略の概要
23.3.13.マクダビッド
23.3.13.1.概要
23.3.13.2.製品ポートフォリオ
23.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.13.4.販売拠点
23.3.13.5.主要財務データ
23.3.13.6.SWOT分析
23.3.13.7.戦略の概要
23.3.14. eSmartr Inc.
23.3.14.1.概要
23.3.14.2.製品ポートフォリオ
23.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.14.4.販売拠点
23.3.14.5.主要財務状況
23.3.14.6.SWOT分析
23.3.14.7.戦略の概要
23.3.15.エシティ
23.3.15.1.概要
23.3.15.2.製品ポートフォリオ
23.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.15.4.販売拠点
23.3.15.5.主要財務状況
23.3.15.6.SWOT分析
23.3.15.7.戦略の概要
23.3.16.DJO
23.3.16.1.概要
23.3.16.2.製品ポートフォリオ
23.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.16.4.販売拠点
23.3.16.5.主要財務状況
23.3.16.6.SWOT分析
23.3.16.7.戦略の概要
23.3.17. メディGmbH & co.KG
23.3.17.1.概要
23.3.17.2.製品ポートフォリオ
23.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.17.4.販売拠点
23.3.17.5.主要財務状況
23.3.17.6.SWOT分析
23.3.17.7.戦略の概要
23.3.18.ナイキ
23.3.18.1.概要
23.3.18.2.製品ポートフォリオ
23.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.18.4.販売拠点
23.3.18.5.主要財務状況
23.3.18.6.SWOT分析
23.3.18.7.戦略の概要
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the worldwide compression sleeves market, offering a detailed analysis of market dynamics, trends, opportunities, and challenges shaping its landscape.

Key Insights: Compression Sleeves Market

• Market Size (2024E): USD 1.5 Billion
• Projected Market Value (2032F): USD 2.2 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2032): 4.9%

Scope of the Report: Compression Sleeves Market

Compression sleeves are crucial for enhancing blood circulation, reducing muscle fatigue, and aiding in injury recovery across various sectors including sports, healthcare, and post-operative care. These sleeves apply graduated pressure to limbs, promoting enhanced circulation and lymphatic drainage. The market serves athletes, healthcare facilities, and individuals seeking therapeutic benefits, offering a range of sleeve types such as arm sleeves, leg sleeves, and full-body compression garments.

Market Growth Drivers:

The global compression sleeves market is driven by several factors, including increasing adoption of compression therapy in sports medicine and rehabilitation. Athletes and fitness enthusiasts use compression sleeves to improve performance, prevent injuries, and expedite post-exercise recovery. Moreover, rising awareness about the therapeutic benefits of compression therapy in managing conditions like lymphedema, deep vein thrombosis (DVT), and venous insufficiency fuels market growth. Technological advancements in fabric design, such as moisture-wicking materials and seamless construction, enhance comfort and compliance among users, further propelling market expansion.

Market Challenges:

Despite robust growth prospects, challenges include product standardization issues, sizing variability, and limited reimbursement coverage for medical-grade compression garments. Ensuring consistency in compression levels and garment efficacy remains critical, impacting market adoption rates. Additionally, the high cost of advanced compression technologies and regulatory constraints pose barriers to market entry, especially in regions with stringent healthcare regulations.

Market Opportunities:

The compression sleeves market presents significant growth opportunities driven by demographic trends, expanding applications in chronic disease management, and advancements in wearable technology. Innovations in smart compression garments with embedded sensors for real-time health monitoring and personalized therapy solutions are poised to reshape the market. Strategic partnerships, investments in research and development, and the introduction of eco-friendly, sustainable compression fabrics are crucial for capitalizing on emerging opportunities and sustaining competitive advantage.

Key Questions Addressed in the Report:

• What factors are primary drivers of global compression sleeves market growth?
• Which applications and end-user segments are driving adoption across different healthcare settings?
• How are technological advancements reshaping the market's competitive landscape?
• Who are the key players in the compression sleeves market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global compression sleeves market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global compression sleeves market, such as 2XU, Tommie Copper, and Thirty 48, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships. These companies invest in research and development to introduce advanced compression technologies, ergonomic designs, and tailored therapeutic solutions. Collaborations with healthcare providers, sports organizations, and retail distributors facilitate market penetration and consumer education on compression therapy benefits.

Key Companies Profiled:

• Tommie Copper
• 2XU
• Abco Tech
• Run Forever Sports
• BeVisible Sports
• Thirty 48
• Camden Gear
• Zensah
• BodyMate
• Mojo
• Tommie Copper
• Rikedom
• Zareus
• McDavid
• eSmartr Inc.
• Essity
• DJO
• medi GmbH & co. KG
• Nike

Compression Sleeves Industry Research Segmentation

By Product:
• Arm Compression Sleeves
• Bandages
• Leg Compression Sleeves

By Application:
• Varicose Veins
• Wound Care
• Burns
• Oncology
• Other Indications

By Technique:
• Static
• Dynamic

By Distribution Channel:
• Hospitals Pharmacies
• Retail Pharmacies
• Online Sales
• Hypermarkets/Supermarkets

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Disease Epidemiology, by Region
4.2. Pipeline Assessment
4.3. Regulatory Landscape
4.4. Rise in Demand for Compression Sleeves
4.5. PESTEL Analysis
4.6. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Top Companies Historical Growth
5.2.2. Increasing Complexity of Healthcare Operations
5.2.3. Rising Awareness Regarding Compression Sleeves
5.2.4. Growing Adoption of Compression Sleeves
5.2.5. Cost of Product
5.2.6. Product & Stock Availability
5.2.7. Rising Prevalence of Varicose Veins
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Application
6.1.3. By Technique
6.1.4. By Distribution Channel
6.1.5. By Country
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market Volume (in Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
7.1. Historical Volume (in Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Volume (in Units) Projections, 2024-2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Market - Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis By Product
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
9. Global Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
9.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Product, 2024-2032
10.3.1. Arm Compression Sleeves
10.3.2. Bandage
10.3.3. Leg Compression Sleeves
10.3.4. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Application
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Application, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Application, 2024-2032
11.3.1. Varicose Vein
11.3.2. Wound Care
11.3.3. Burns
11.3.4. Oncology
11.3.5. Other Indications
11.4. Market Attractiveness Analysis By Application
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Technique
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Technique, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Technique, 2024-2032
12.3.1. Static
12.3.2. Dynamic
12.4. Market Attractiveness Analysis By Technique
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Distribution Channel
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Distribution Channel, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis Forecast By Distribution Channel, 2024-2032
13.3.1. Hospital Pharmacies
13.3.2. Retail Pharmacies
13.3.3. Online Sales
13.3.4. Hypermarket/Supermarket
13.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
14. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Region
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Region, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
14.3.1. North America
14.3.2. Latin America
14.3.3. Europe
14.3.4. East Asia
14.3.5. South Asia
14.3.6. Oceania
14.3.7. Middle East and Africa (MEA)
14.4. Market Attractiveness Analysis By Region
15. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. U.S.
15.3.1.2. Canada
15.3.2. By Product
15.3.3. By Application
15.3.4. By Technique
15.3.5. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Application
15.4.4. By Technique
15.4.5. By Distribution Channel
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Country Level Analysis & Forecast
15.7.1. U.S. Market Analysis
15.7.1.1. .Introduction
15.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.1.2.1. By Product
15.7.1.2.2. By Application
15.7.1.2.3. By Technique
15.7.1.2.4. By Distribution Channel
15.7.2. Canada Market Analysis
15.7.2.1. Introduction
15.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.2.2.1. By Product
15.7.2.2.2. By Application
15.7.2.2.3. By Technique
15.7.2.2.4. By Distribution Channel
16. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Brazil
16.3.1.2. Mexico
16.3.1.3. Argentina
16.3.1.4. Rest of Latin America
16.3.2. By Product
16.3.3. By Application
16.3.4. By Technique
16.3.5. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Application
16.4.4. By Technique
16.4.5. By Distribution Channel
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Country Level Analysis & Forecast
16.7.1. Brazil Market Analysis
16.7.1.1. Introduction
16.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.1.2.1. By Product
16.7.1.2.2. By Application
16.7.1.2.3. By Technique
16.7.1.2.4. By Distribution Channel
16.7.2. Mexico Market Analysis
16.7.2.1. Introduction
16.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.2.2.1. By Product
16.7.2.2.2. By Application
16.7.2.2.3. By Technique
16.7.2.2.4. By Distribution Channel
16.7.3. Argentina Market Analysis
16.7.3.1. Introduction
16.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.3.2.1. By Product
16.7.3.2.2. By Application
16.7.3.2.3. By Technique
16.7.3.2.4. By Distribution Channel
17. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Germany
17.3.1.2. Italy
17.3.1.3. France
17.3.1.4. U.K.
17.3.1.5. Spain
17.3.1.6. BENELUX
17.3.1.7. Russia
17.3.1.8. Rest of Europe
17.3.2. By Product
17.3.3. By Application
17.3.4. By Technique
17.3.5. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Application
17.4.4. By Technique
17.4.5. By Distribution Channel
17.5. Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Country Level Analysis & Forecast
17.7.1. Germany Market Analysis
17.7.1.1. Introduction
17.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.1.2.1. By Product
17.7.1.2.2. By Application
17.7.1.2.3. By Technique
17.7.1.2.4. By Distribution Channel
17.7.2. Italy Market Analysis
17.7.2.1. Introduction
17.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.2.2.1. By Product
17.7.2.2.2. By Application
17.7.2.2.3. By Technique
17.7.2.2.4. By Distribution Channel
17.7.3. France Market Analysis
17.7.3.1. Introduction
17.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.3.2.1. By Product
17.7.3.2.2. By Application
17.7.3.2.3. By Technique
17.7.3.2.4. By Distribution Channel
17.7.4. U.K. Market Analysis
17.7.4.1. Introduction
17.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.4.2.1. By Product
17.7.4.2.2. By Application
17.7.4.2.3. By Technique
17.7.4.2.4. By Distribution Channel
17.7.5. Spain Market Analysis
17.7.5.1. Introduction
17.7.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.5.2.1. By Product
17.7.5.2.2. By Application
17.7.5.2.3. By Technique
17.7.5.2.4. By Distribution Channel
17.7.6. BENELUX Market Analysis
17.7.6.1. Introduction
17.7.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.6.2.1. By Product
17.7.6.2.2. By Application
17.7.6.2.3. By Technique
17.7.6.2.4. By Distribution Channel
17.7.7. Russia Market Analysis
17.7.7.1. Introduction
17.7.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.7.2.1. By Product
17.7.7.2.2. By Application
17.7.7.2.3. By Technique
17.7.7.2.4. By Distribution Channel
18. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
18.3.1. By Country
18.3.1.1. China
18.3.1.2. Japan
18.3.1.3. South Korea
18.3.2. By Product
18.3.3. By Application
18.3.4. By Technique
18.3.5. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Application
18.4.4. By Technique
18.4.5. By Distribution Channel
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Country Level Analysis & Forecast
18.7.1. China Market Analysis
18.7.1.1. Introduction
18.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.1.2.1. By Product
18.7.1.2.2. By Application
18.7.1.2.3. By Technique
18.7.1.2.4. By Distribution Channel
18.7.2. Japan Market Analysis
18.7.2.1. Introduction
18.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.2.2.1. By Product
18.7.2.2.2. By Application
18.7.2.2.3. By Technique
18.7.2.2.4. By Distribution Channel
18.7.3. South Korea Market Analysis
18.7.3.1. Introduction
18.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.3.2.1. By Product
18.7.3.2.2. By Application
18.7.3.2.3. By Technique
18.7.3.2.4. By Distribution Channel
19. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
19.3.1. By Country
19.3.1.1. India
19.3.1.2. Indonesia
19.3.1.3. Malaysia
19.3.1.4. Thailand
19.3.1.5. Rest of South Asia
19.3.2. By Product
19.3.3. By Application
19.3.4. By Technique
19.3.5. By Distribution Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Application
19.4.4. By Technique
19.4.5. By Distribution Channel
19.5. Market Trends
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.7. Country Level Analysis & Forecast
19.7.1. India Market Analysis
19.7.1.1. Introduction
19.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.1.2.1. By Product
19.7.1.2.2. By Application
19.7.1.2.3. By Technique
19.7.1.2.4. By Distribution Channel
19.7.2. Indonesia Market Analysis
19.7.2.1. Introduction
19.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.2.2.1. By Product
19.7.2.2.2. By Application
19.7.2.2.3. By Technique
19.7.2.2.4. By Distribution Channel
19.7.3. Malaysia Market Analysis
19.7.3.1. Introduction
19.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.3.2.1. By Product
19.7.3.2.2. By Application
19.7.3.2.3. By Technique
19.7.3.2.4. By Distribution Channel
19.7.4. Thailand Market Analysis
19.7.4.1. Introduction
19.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.4.2.1. By Product
19.7.4.2.2. By Application
19.7.4.2.3. By Technique
19.7.4.2.4. By Distribution Channel
20. Oceania Market 2019-2023 and Forecast 2024-2032
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
20.3.1. By Country
20.3.1.1. Australia
20.3.1.2. New Zealand
20.3.2. By Product
20.3.3. By Application
20.3.4. By Technique
20.3.5. By Distribution Channel
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Application
20.4.4. By Technique
20.4.5. By Distribution Channel
20.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.7. Country Level Analysis & Forecast
20.7.1. Australia Market Analysis
20.7.1.1. Introduction
20.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.1.2.1. By Product
20.7.1.2.2. By Application
20.7.1.2.3. By Technique
20.7.1.2.4. By Distribution Channel
20.7.2. New Zealand Market Analysis
20.7.2.1. Introduction
20.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.2.2.1. By Product
20.7.2.2.2. By Application
20.7.2.2.3. By Technique
20.7.2.2.4. By Distribution Channel
21. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
21.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
21.3.1. By Country
21.3.1.1. Türkiye
21.3.1.2. GCC Countries
21.3.1.3. South Africa
21.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
21.3.2. By Product
21.3.3. By Application
21.3.4. By Technique
21.3.5. By Distribution Channel
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.4.1. By Country
21.4.2. By Product
21.4.3. By Application
21.4.4. By Technique
21.4.5. By Distribution Channel
21.5. Market Trends
21.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21.7. Country Level Analysis & Forecast
21.7.1. Türkiye Market Analysis
21.7.1.1. Introduction
21.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.7.1.2.1. By Product
21.7.1.2.2. By Application
21.7.1.2.3. By Technique
21.7.1.2.4. By Distribution Channel
21.7.2. GCC Countries Market Analysis
21.7.2.1. Introduction
21.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.7.2.2.1. By Product
21.7.2.2.2. By Application
21.7.2.2.3. By Technique
21.7.2.2.4. By Distribution Channel
21.7.3. South Africa Market Analysis
21.7.3.1. Introduction
21.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
21.7.3.2.1. By Product
21.7.3.2.2. By Application
21.7.3.2.3. By Technique
21.7.3.2.4. By Distribution Channel
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis by Tier of Companies
22.2. Market Share Analysis of Top Players
22.3. Market Presence Analysis
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Competition Benchmarking
23.3. Competition Deep Dive
23.3.1. Tommie Copper
23.3.1.1. Overview
23.3.1.2. Product Portfolio
23.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.1.4. Sales Footprint
23.3.1.5. Key Financials
23.3.1.6. SWOT Analysis
23.3.1.7. Strategy Overview
23.3.2. 2XU, Abco Tech
23.3.2.1. Overview
23.3.2.2. Product Portfolio
23.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.2.4. Sales Footprint
23.3.2.5. Key Financials
23.3.2.6. SWOT Analysis
23.3.2.7. Strategy Overview
23.3.3. Run Forever Sports
23.3.3.1. Overview
23.3.3.2. Product Portfolio
23.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.3.4. Sales Footprint
23.3.3.5. Key Financials
23.3.3.6. SWOT Analysis
23.3.3.7. Strategy Overview
23.3.4. BeVisible Sports
23.3.4.1. Overview
23.3.4.2. Product Portfolio
23.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.4.4. Sales Footprint
23.3.4.5. Key Financials
23.3.4.6. SWOT Analysis
23.3.4.7. Strategy Overview
23.3.5. Thirty 48
23.3.5.1. Overview
23.3.5.2. Product Portfolio
23.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.5.4. Sales Footprint
23.3.5.5. Key Financials
23.3.5.6. SWOT Analysis
23.3.5.7. Strategy Overview
23.3.6. Camden Gear
23.3.6.1. Overview
23.3.6.2. Product Portfolio
23.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.6.4. Sales Footprint
23.3.6.5. Key Financials
23.3.6.6. SWOT Analysis
23.3.6.7. Strategy Overview
23.3.7. Zensah
23.3.7.1. Overview
23.3.7.2. Product Portfolio
23.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.7.4. Sales Footprint
23.3.7.5. Key Financials
23.3.7.6. SWOT Analysis
23.3.7.7. Strategy Overview
23.3.8. BodyMate
23.3.8.1. Overview
23.3.8.2. Product Portfolio
23.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.8.4. Sales Footprint
23.3.8.5. Key Financials
23.3.8.6. SWOT Analysis
23.3.8.7. Strategy Overview
23.3.9. Mojo Compression
23.3.9.1. Overview
23.3.9.2. Product Portfolio
23.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.9.4. Sales Footprint
23.3.9.5. Key Financials
23.3.9.6. SWOT Analysis
23.3.9.7. Strategy Overview
23.3.10. Tommie Copper
23.3.10.1. Overview
23.3.10.2. Product Portfolio
23.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.10.4. Sales Footprint
23.3.10.5. Key Financials
23.3.10.6. SWOT Analysis
23.3.10.7. Strategy Overview
23.3.11. Rikedom
23.3.11.1. Overview
23.3.11.2. Product Portfolio
23.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.11.4. Sales Footprint
23.3.11.5. Key Financials
23.3.11.6. SWOT Analysis
23.3.11.7. Strategy Overview
23.3.12. Zareus
23.3.12.1. Overview
23.3.12.2. Product Portfolio
23.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.12.4. Sales Footprint
23.3.12.5. Key Financials
23.3.12.6. SWOT Analysis
23.3.12.7. Strategy Overview
23.3.13. McDavid
23.3.13.1. Overview
23.3.13.2. Product Portfolio
23.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.13.4. Sales Footprint
23.3.13.5. Key Financials
23.3.13.6. SWOT Analysis
23.3.13.7. Strategy Overview
23.3.14. eSmartr Inc.
23.3.14.1. Overview
23.3.14.2. Product Portfolio
23.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.14.4. Sales Footprint
23.3.14.5. Key Financials
23.3.14.6. SWOT Analysis
23.3.14.7. Strategy Overview
23.3.15. Essity
23.3.15.1. Overview
23.3.15.2. Product Portfolio
23.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.15.4. Sales Footprint
23.3.15.5. Key Financials
23.3.15.6. SWOT Analysis
23.3.15.7. Strategy Overview
23.3.16. DJO
23.3.16.1. Overview
23.3.16.2. Product Portfolio
23.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.16.4. Sales Footprint
23.3.16.5. Key Financials
23.3.16.6. SWOT Analysis
23.3.16.7. Strategy Overview
23.3.17. medi GmbH & co. KG
23.3.17.1. Overview
23.3.17.2. Product Portfolio
23.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.17.4. Sales Footprint
23.3.17.5. Key Financials
23.3.17.6. SWOT Analysis
23.3.17.7. Strategy Overview
23.3.18. Nike
23.3.18.1. Overview
23.3.18.2. Product Portfolio
23.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.18.4. Sales Footprint
23.3.18.5. Key Financials
23.3.18.6. SWOT Analysis
23.3.18.7. Strategy Overview
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

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