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ブレースとサポート市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2032年


Braces and Support Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

Persistence Market Research社はこのほど、世界の装具とサポート市場に関する広範な調査レポートを出版し、市場ダイナミクス、動向、機会、展望を形成する課題を詳細に分析した。 主な洞察 - 装具とサポー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月18日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の装具とサポート市場に関する広範な調査レポートを出版し、市場ダイナミクス、動向、機会、展望を形成する課題を詳細に分析した。

主な洞察

- 装具とサポートの市場規模(2024E):38億米ドル
- 予測市場価値(2032F): 3.8億米ドル58億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024~2032): 5.6%

レポートの範囲ブレースとサポート市場

ブレースおよびサポート器具は整形外科医療において重要な役割を果たし、関節損傷、骨折、慢性整形外科疾患などのさまざまな筋骨格系疾患に対する治療ソリューションを提供している。これらの器具は、サポート、安定性、アライメント矯正を提供し、さまざまな年齢層や医療環境の患者の可動性を改善し、痛みを軽減します。同市場は、病院、整形外科クリニック、スポーツ医学センター、在宅介護環境にサービスを提供しており、膝装具、足首サポーター、背筋装具、リストスプリントなど幅広い製品を提供している。

市場成長の促進要因:

世界の装具・サポーター市場は、変形性関節症やスポーツ関連傷害などの整形外科疾患の有病率の増加など、いくつかの要因によって牽引されている。低侵襲の整形外科治療法の採用や、軽量素材や人間工学に基づいた設計などの装具技術の進歩が、市場成長に大きく寄与している。さらに、人口の高齢化や慢性疾患の罹患率の上昇といった人口統計学的傾向も、整形外科用装具およびサポーターの世界需要を押し上げている。

市場の課題:

成長機会にもかかわらず、市場は償還政策、規制遵守、代替療法との競合に関する課題に直面している。医療機器の製造・販売に関する厳しい規制は、コンプライアンス上の負担を課し、市場参入の障壁や運営コストに影響を与える。整形外科用装具の償還範囲が限定的であることや、新興市場における消費者のコスト意識が市場浸透をさらに妨げている。

市場機会:

装具・サポーター市場は、技術革新、患者中心のケアモデル、リハビリテーション医療やスポーツ・リハビリテーションにおける用途の拡大によって、大きな成長機会がもたらされる。ウェアラブルセンサーや遠隔モニタリングソリューションのようなデジタルヘルス技術の統合は、患者のコンプライアンスと治療成果を高める。戦略的提携、製品開発への投資、個別化された整形外科ソリューションの導入は、多様な患者のニーズに対応し、市場拡大を促進する。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の装具・サポーター市場の主な成長要因は何か?
- さまざまな医療環境で高い採用率を示している装具・補助具はどのタイプか?
- 技術的進歩は競争環境をどのように変えているか?
- 市場の主要プレーヤーは誰で、リーダーシップを維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の装具・サポーター市場の新たな動向と将来展望は?

競争情報とビジネス戦略:

DJO Global社、Össur社、Breg社など、世界の装具・サポーター市場の大手企業は、イノベーション、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力し、競争優位性を獲得しています。これらの企業は研究開発に多額の投資を行い、先進的な整形外科用装具、カスタマイズソリューション、デジタルヘルスイニシアチブを導入し、患者の転帰を向上させ、市場でのプレゼンスを拡大することを目的としている。

主な企業

- バウアーファインドAG
- DJO Global Inc.
- エシティ
- 3Mヘルスケア
- ブレグ
- OSSUR
- オットーボック・ヘルスケア
- ジンマー・バイオメット・ホールディングス
- アルケア社
- ベッカー整形外科
- フランク・スタッブス・カンパニー
- バード・アンド・クローニン社
- デロイヤル・インダストリーズ社
- メディGmbH & Co.KG
- トルライフ

ブレースとサポート産業調査セグメント

製品別
- 膝ブレースとサポート
- 足首用ブレースとサポート
- フットウォーカーと装具
- ヒップ、背中、脊椎ブレースおよびサポーター
- 肩用装具およびサポーター
- 首と頸椎のブレースとサポーター
- 手および手首用装具およびサポーター

タイプ別
- ソフト&弾性ブレースおよびサポーター
- ヒンジ付きブレースおよびサポーター
- ハードブレースおよびサポーター

用途別
- 予防ケア
- 靭帯損傷
- 前十字靭帯損傷
- 外側側副靭帯損傷
- 術後リハビリテーション
- 変形性関節症
- 圧迫療法

エンドユーザー別
- 整形外科クリニック
- 病院
- 外来手術センター
- 在宅医療
- 市販(OTC)ブレースおよびサポーター

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.メーカーによる主なプロモーション戦略
4.2.地域別疾病疫学
4.3.バリューチェーン分析
4.4.規制情勢
4.5.ブレースとサポートに対する需要の高まり
4.6.保険償還のシナリオ
4.7.PESTEL分析
4.8.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.トップ企業の過去の成長
5.2.2.医療業務の複雑化
5.2.3.予防医療としての利用
5.2.4.技術的に進歩した歯列矯正の採用拡大
5.2.5.製品価格
5.2.6.製品採用分析
5.2.7.製品・在庫状況
5.2.8.感染症の流行と外科手術の増加
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.タイプ別
6.1.3.用途別
6.1.4.エンドユーザー別
6.1.5.地域別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場の需要(金額または規模:10億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、製品別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.製品別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
8.3.製品別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2032年
8.3.1.膝ブレースとサポーター
8.3.2.足首用ブレースとサポーター
8.3.3.フットウォーカーと装具
8.3.4.股関節、背中、脊椎の装具とサポーター
8.3.5.手および手首の装具およびサポーター
8.3.6.その他
8.3.6.1.上肢装具およびサポーター
8.3.6.2.下部脊椎ブレースおよびサポート
8.3.6.3.上部脊椎装具
8.3.6.4.肘用装具およびサポーター
8.3.6.5.顔面装具およびサポーター
8.3.6.6.術後膝装具
8.3.6.7.TLSO
8.3.6.8.LSO
8.3.6.9.ウォーカーブーツ
8.3.6.10.空気式ウォーカーブーツ
8.3.6.11.非空圧式ウォーカーブーツ
8.4.製品別市場魅力度分析
9.タイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、タイプ別、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析とタイプ別予測、2024年~2032年
9.3.1.ソフト&弾性ブレース&サポート
9.3.2.ヒンジ付きブレースとサポート
9.3.3.硬いブレースとサポート
9.4.タイプ別市場魅力度分析
10.用途別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、用途別、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析予測:用途別、2024-2032年
10.3.1.予防医療におけるブレースとサポートシステムの応用
10.3.2.靭帯損傷におけるブレースとサポートシステムの用途
10.3.3.前十字靭帯損傷におけるブレースとサポートシステムの応用
10.3.4.外側側副靭帯損傷におけるブレースとサポートシステムの適用
10.3.5.術後リハビリテーションにおけるブレースとサポートシステムの応用
10.3.6.変形性関節症におけるブレースとサポートシステムの応用
10.3.7.圧迫療法におけるブレースとサポートシステムの応用
10.4.用途別市場魅力度分析
11.エンドユーザー別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、エンドユーザー別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析予測:エンドユーザー別、2024年~2032年
11.3.1.整形外科クリニック
11.3.2.病院
11.3.3.外来手術センター
11.3.4.在宅医療
11.3.5.市販(OTC)の装具とサポーター
11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
12.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、地域別
12.1.はじめに
12.2.地域別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
12.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.東アジア
12.3.5.南アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ(MEA)
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
13.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.2.製品別
13.3.3.タイプ別
13.3.4.用途別
13.3.5.エンドユーザー別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.タイプ別
13.4.4.用途別
13.4.5.エンドユーザー別
13.5.市場動向
13.6.促進要因と阻害要因-影響分析
13.7.国別分析と予測
13.7.1.米国市場分析
13.7.1.1.導入
13.7.1.2.市場分類別分析と予測
13.7.1.2.1.製品別
13.7.1.2.2.タイプ別
13.7.1.2.3.用途別
13.7.1.2.4.エンドユーザー別
13.7.2.カナダ市場分析
13.7.2.1.はじめに
13.7.2.2.市場分類別分析と予測
13.7.2.2.1.製品別
13.7.2.2.2.タイプ別
13.7.2.2.3.用途別
13.7.2.2.4.エンドユーザー別
14.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
14.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ブラジル
14.3.1.2.メキシコ
14.3.1.3.アルゼンチン
14.3.1.4.その他のラテンアメリカ
14.3.2.製品別
14.3.3.タイプ別
14.3.4.用途別
14.3.5.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.タイプ別
14.4.4.用途別
14.4.5.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.国別分析と予測
14.7.1.ブラジル市場分析
14.7.1.1.はじめに
14.7.1.2.市場分類別分析と予測
14.7.1.2.1.製品別
14.7.1.2.2.タイプ別
14.7.1.2.3.用途別
14.7.1.2.4.エンドユーザー別
14.7.2.メキシコ市場分析
14.7.2.1.序論
14.7.2.2.市場分類別分析と予測
14.7.2.2.1.製品別
14.7.2.2.2.タイプ別
14.7.2.2.3.用途別
14.7.2.2.4.エンドユーザー別
14.7.3.アルゼンチン市場分析
14.7.3.1.序論
14.7.3.2.市場分類別分析と予測
14.7.3.2.1.製品別
14.7.3.2.2.タイプ別
14.7.3.2.3.用途別
14.7.3.2.4.エンドユーザー別
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析、2019-2023年
15.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.英国
15.3.1.2.ドイツ
15.3.1.3.イタリア
15.3.1.4.フランス
15.3.1.5.スペイン
15.3.1.6.ロシア
15.3.1.7.ベネルクス
15.3.1.8.その他のヨーロッパ
15.3.2.製品別
15.3.3.タイプ別
15.3.4.用途別
15.3.5.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.タイプ別
15.4.4.用途別
15.4.5.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.国別分析と予測
15.7.1.英国市場分析
15.7.1.1.はじめに
15.7.1.2.市場分類別分析と予測
15.7.1.2.1.製品別
15.7.1.2.2.タイプ別
15.7.1.2.3.用途別
15.7.1.2.4.エンドユーザー別
15.7.2.ドイツ市場分析
15.7.2.1.はじめに
15.7.2.2.市場分類別分析と予測
15.7.2.2.1.製品別
15.7.2.2.2.タイプ別
15.7.2.2.3.用途別
15.7.2.2.4.エンドユーザー別
15.7.3.イタリア市場分析
15.7.3.1.はじめに
15.7.3.2.市場分類別分析と予測
15.7.3.2.1.製品別
15.7.3.2.2.タイプ別
15.7.3.2.3.用途別
15.7.3.2.4.エンドユーザー別
15.7.4.フランス市場分析
15.7.4.1.はじめに
15.7.4.2.市場分類別分析と予測
15.7.4.2.1.製品別
15.7.4.2.2.タイプ別
15.7.4.2.3.用途別
15.7.4.2.4.エンドユーザー別
15.7.5.スペイン市場分析
15.7.5.1.はじめに
15.7.5.2.市場分類別分析と予測
15.7.5.2.1.製品別
15.7.5.2.2.タイプ別
15.7.5.2.3.用途別
15.7.5.2.4.エンドユーザー別
15.7.6.ロシア市場分析
15.7.6.1.序論
15.7.6.2.市場分類別分析と予測
15.7.6.2.1.製品別
15.7.6.2.2.タイプ別
15.7.6.2.3.用途別
15.7.6.2.4.エンドユーザー別
15.7.7.ベネルクス市場分析
15.7.7.1.序論
15.7.7.2.市場分類別分析と予測
15.7.7.2.1.製品別
15.7.7.2.2.タイプ別
15.7.7.2.3.用途別
15.7.7.2.4.エンドユーザー別
16.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
16.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.中国
16.3.1.2.日本
16.3.1.3.韓国
16.3.2.製品別
16.3.3.タイプ別
16.3.4.用途別
16.3.5.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.タイプ別
16.4.4.用途別
16.4.5.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.国別分析と予測
16.7.1.中国市場の分析
16.7.1.1.はじめに
16.7.1.2.市場分類別分析と予測
16.7.1.2.1.製品別
16.7.1.2.2.タイプ別
16.7.1.2.3.用途別
16.7.1.2.4.エンドユーザー別
16.7.2.日本市場分析
16.7.2.1.はじめに
16.7.2.2.市場分類別分析と予測
16.7.2.2.1.製品別
16.7.2.2.2.タイプ別
16.7.2.2.3.用途別
16.7.2.2.4.エンドユーザー別
16.7.3.韓国市場分析
16.7.3.1.序論
16.7.3.2.市場分類別分析と予測
16.7.3.2.1.製品別
16.7.3.2.2.タイプ別
16.7.3.2.3.用途別
16.7.3.2.4.エンドユーザー別
17.南アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
17.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.インドネシア
17.3.1.3.マレーシア
17.3.1.4.タイ
17.3.1.5.その他の南アジア
17.3.2.製品別
17.3.3.タイプ別
17.3.4.用途別
17.3.5.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.タイプ別
17.4.4.用途別
17.4.5.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.国別分析と予測
17.7.1.インド市場の分析
17.7.1.1.はじめに
17.7.1.2.市場分類別分析と予測
17.7.1.2.1.製品別
17.7.1.2.2.タイプ別
17.7.1.2.3.用途別
17.7.1.2.4.エンドユーザー別
17.7.2.インドネシア市場分析
17.7.2.1.序論
17.7.2.2.市場分類別分析と予測
17.7.2.2.1.製品別
17.7.2.2.2.タイプ別
17.7.2.2.3.用途別
17.7.2.2.4.エンドユーザー別
17.7.3.マレーシア市場分析
17.7.3.1.序論
17.7.3.2.市場分類別分析と予測
17.7.3.2.1.製品別
17.7.3.2.2.タイプ別
17.7.3.2.3.用途別
17.7.3.2.4.エンドユーザー別
17.7.4.タイ市場分析
17.7.4.1.序論
17.7.4.2.市場分類別分析と予測
17.7.4.2.1.製品別
17.7.4.2.2.タイプ別
17.7.4.2.3.用途別
17.7.4.2.4.エンドユーザー別
18.オセアニア市場2019-2023年および予測2024-2032年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019年~2023年
18.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
18.3.1.国別
18.3.1.1.オーストラリア
18.3.1.2.ニュージーランド
18.3.2.製品別
18.3.3.タイプ別
18.3.4.用途別
18.3.5.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.タイプ別
18.4.4.用途別
18.4.5.エンドユーザー別
18.5.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.国別分析と予測
18.7.1.オーストラリア市場分析
18.7.1.1.はじめに
18.7.1.2.市場分類別分析と予測
18.7.1.2.1.製品別
18.7.1.2.2.タイプ別
18.7.1.2.3.用途別
18.7.1.2.4.エンドユーザー別
18.7.2.ニュージーランド市場分析
18.7.2.1.はじめに
18.7.2.2.市場分類別分析と予測
18.7.2.2.1.製品別
18.7.2.2.2.タイプ別
18.7.2.2.3.用途別
18.7.2.2.4.エンドユーザー別
19.中東・アフリカ(MEA)市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
19.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
19.3.1.国別
19.3.1.1.GCC諸国
19.3.1.2.トルコ
19.3.1.3.南アフリカ
19.3.1.4.北アフリカ
19.3.1.5.その他の中東・アフリカ
19.3.2.製品別
19.3.3.タイプ別
19.3.4.用途別
19.3.5.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.タイプ別
19.4.4.用途別
19.4.5.エンドユーザー別
19.5.市場動向
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.国別分析と予測
19.7.1.GCC諸国の市場分析
19.7.1.1.はじめに
19.7.1.2.市場分類別分析と予測
19.7.1.2.1.製品別
19.7.1.2.2.タイプ別
19.7.1.2.3.用途別
19.7.1.2.4.エンドユーザー別
19.7.2.トルコ市場の分析
19.7.2.1.序論
19.7.2.2.市場分類別分析と予測
19.7.2.2.1.製品別
19.7.2.2.2.タイプ別
19.7.2.2.3.用途別
19.7.2.2.4.エンドユーザー別
19.7.3.南アフリカ市場分析
19.7.3.1.序論
19.7.3.2.市場分類別分析と予測
19.7.3.2.1.製品別
19.7.3.2.2.タイプ別
19.7.3.2.3.用途別
19.7.3.2.4.エンドユーザー別
19.7.4.北アフリカ市場分析
19.7.4.1.はじめに
19.7.4.2.市場分類別分析と予測
19.7.4.2.1.製品別
19.7.4.2.2.タイプ別
19.7.4.2.3.用途別
19.7.4.2.4.エンドユーザー別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析
20.2.上位企業の市場シェア分析
20.3.市場プレゼンス分析
21.競争分析
21.1.競合ダッシュボード
21.2.競合ベンチマーキング
21.3.競合ディープダイブ
21.3.1.DJOグローバル
21.3.1.1.概要
21.3.1.2.製品ポートフォリオ
21.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.1.4.セールスフットプリント
21.3.1.5.主要財務状況
21.3.1.6.SWOT分析
21.3.1.7.戦略の概要
21.3.2.3Mヘルスケア
21.3.2.1.概要
21.3.2.2.製品ポートフォリオ
21.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.2.4.セールスフットプリント
21.3.2.5.主要財務状況
21.3.2.6.SWOT分析
21.3.2.7.戦略の概要
21.3.3.ブレグ社
21.3.3.1.概要
21.3.3.2.製品ポートフォリオ
21.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.3.4.セールスフットプリント
21.3.3.5.主要財務状況
21.3.3.6.SWOT分析
21.3.3.7.戦略の概要
21.3.4.オットーボック・ヘルスケア
21.3.4.1.概要
21.3.4.2.製品ポートフォリオ
21.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.4.4.セールスフットプリント
21.3.4.5.主要財務状況
21.3.4.6.SWOT分析
21.3.4.7.戦略の概要
21.3.5.ジンマー・バイオメット・ホールディングス
21.3.5.1.概要
21.3.5.2.製品ポートフォリオ
21.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.5.4.販売拠点
21.3.5.5.主要財務状況
21.3.5.6.SWOT分析
21.3.5.7.戦略の概要
21.3.6.バウアーファインドAG
21.3.6.1.概要
21.3.6.2.製品ポートフォリオ
21.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.6.4.販売拠点
21.3.6.5.主要財務状況
21.3.6.6.SWOT分析
21.3.6.7.戦略の概要
21.3.7.アルケア社
21.3.7.1.概要
21.3.7.2.製品ポートフォリオ
21.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.7.4.セールスフットプリント
21.3.7.5.主要財務状況
21.3.7.6.SWOT分析
21.3.7.7.戦略の概要
21.3.8.ベッカー整形外科
21.3.8.1.概要
21.3.8.2.製品ポートフォリオ
21.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.8.4.販売拠点
21.3.8.5.主要財務状況
21.3.8.6.SWOT分析
21.3.8.7.戦略の概要
21.3.9.フランク・スタッブス社
21.3.9.1.概要
21.3.9.2.製品ポートフォリオ
21.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.9.4.セールスフットプリント
21.3.9.5.主要財務状況
21.3.9.6.SWOT分析
21.3.9.7.戦略の概要
21.3.10.バードアンドクローニン社
21.3.10.1.概要
21.3.10.2.製品ポートフォリオ
21.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.10.4.販売拠点
21.3.10.5.主要財務データ
21.3.10.6.SWOT分析
21.3.10.7.戦略の概要
21.3.11.デロイヤル・インダストリーズ社
21.3.11.1.概要
21.3.11.2.製品ポートフォリオ
21.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.11.4.セールスフットプリント
21.3.11.5.主要財務状況
21.3.11.6.SWOT分析
21.3.11.7.戦略の概要
21.3.12.Medi GmbH & Co.KG
21.3.12.1.概要
21.3.12.2.製品ポートフォリオ
21.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.12.4.販売拠点
21.3.12.5.主要財務状況
21.3.12.6.SWOT分析
21.3.12.7.戦略の概要
21.3.13.トゥルーライフ
21.3.13.1.概要
21.3.13.2.製品ポートフォリオ
21.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.13.4.販売拠点
21.3.13.5.主要財務データ
21.3.13.6.SWOT分析
21.3.13.7.戦略の概要
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the global braces and support market, offering a detailed analysis of market dynamics, trends, opportunities, and challenges shaping its landscape.

Key Insights:

• Braces and Support Market Size (2024E): USD 3.8 Billion
• Projected Market Value (2032F): USD 5.8 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2032): 5.6%

Scope of the Report: Braces and Support Market

Braces and support devices play a crucial role in orthopedic care, providing therapeutic solutions for various musculoskeletal conditions such as joint injuries, fractures, and chronic orthopedic disorders. These devices offer support, stability, and alignment correction, improving mobility and reducing pain for patients across different age groups and healthcare settings. The market serves hospitals, orthopedic clinics, sports medicine centers, and homecare environments, offering a wide range of products including knee braces, ankle supports, back braces, and wrist splints.

Market Growth Drivers:

The global braces and support market is driven by several factors, including the increasing prevalence of orthopedic conditions like osteoarthritis and sports-related injuries. Adoption of minimally invasive orthopedic treatments and advancements in brace technology, such as lightweight materials and ergonomic designs, contribute significantly to market growth. Additionally, demographic trends such as aging populations and rising chronic disease incidence boost global demand for orthopedic braces and supports.

Market Challenges:

Despite growth opportunities, the market faces challenges related to reimbursement policies, regulatory compliance, and competition from alternative therapies. Strict regulations governing medical device manufacturing and marketing impose compliance burdens, influencing market entry barriers and operational costs. Limited reimbursement coverage for orthopedic braces and consumer cost sensitivity in emerging markets further hinder market penetration.

Market Opportunities:

The braces and support market presents substantial growth opportunities driven by technological innovations, patient-centric care models, and expanded applications in rehabilitative medicine and sports rehabilitation. Integration of digital health technologies like wearable sensors and remote monitoring solutions enhances patient compliance and treatment outcomes. Strategic collaborations, investments in product development, and introduction of personalized orthopedic solutions cater to diverse patient needs, fostering market expansion.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the primary growth drivers of the global braces and support market?
• Which types of braces and support devices are witnessing high adoption across different healthcare settings?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape?
• Who are the key market players, and what strategies are they employing to maintain leadership?
• What are the emerging trends and future prospects in the global braces and support market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global braces and support market, such as DJO Global, Össur, and Breg, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain competitive advantage. These companies invest heavily in research and development to introduce advanced orthopedic braces, customized solutions, and digital health initiatives aimed at enhancing patient outcomes and expanding market presence.

Key Companies Profiled:

• Bauerfeind AG
• DJO Global Inc.
• Essity
• 3M Healthcare
• Breg Inc.
• OSSUR
• Otto Bock Healthcare
• Zimmer Biomet Holdings, Inc.
• Alcare Company Ltd
• Becker Orthopedic
• Frank Stubbs Company Inc.
• Bird and Cronin Inc.
• DeRoyal Industries Inc.
• Medi GmbH & Co. KG
• Trulife Inc.

Braces and Support Industry Research Segmentation

By Product:
• Knee Braces and Supports
• Ankle Braces and Supports
• Foot Walkers and Orthoses
• Hip, Back, & Spine Braces and Supports
• Shoulder Braces and Supports
• Neck & Cervical Spine Braces and Supports
• Hand & Wrist Braces and Supports

By Type:
• Soft & Elastic Braces and Supports
• Hinged Braces and Supports
• Hard Braces and Supports

By Application:
• Preventive Care
• Ligament Injury
• Anterior Cruciate Ligament Injury
• Lateral Collateral Ligament Injury
• Post-Operative Rehabilitation
• Osteoarthritis
• Compression Therapy

By End User:
• Orthopaedic Clinics
• Hospitals
• Ambulatory Surgical Centres
• Home Care Settings
• Over-the-Counter (OTC) Braces and Supports

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Key Promotional Strategies by Manufacturers
4.2. Disease Epidemiology, by Region
4.3. Value Chain Analysis
4.4. Regulatory Landscape
4.5. Rise in Demand for Braces and Support
4.6. Reimbursement Scenario
4.7. PESTEL Analysis
4.8. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Top Companies Historical Growth
5.2.2. Increasing Complexity of Healthcare Operations
5.2.3. Use as Preventive Care
5.2.4. Growing Adoption of Technologically Advanced Braces
5.2.5. Product Pricing
5.2.6. Product Adoption Analysis
5.2.7. Product & Stock Availability
5.2.8. Rising Prevalence of Infections and Surgical Procedures
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Type
6.1.3. By Application
6.1.4. By End User
6.1.5. By Region
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024–2032
7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024–2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024–2032, By Product
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Product, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Product, 2024–2032
8.3.1. Knee Braces and Supports
8.3.2. Ankle Braces and Supports
8.3.3. Foot Walkers and Orthoses
8.3.4. Hip, Back and Spine Braces and Supports
8.3.5. Hand and Wrist Braces and Supports
8.3.6. Others
8.3.6.1. Upper Extremity Braces and Support
8.3.6.2. Lower Spine Braces and Support
8.3.6.3. Upper Spine Orthoses
8.3.6.4. Elbow Braces and Supports
8.3.6.5. Facial Braces and Supports
8.3.6.6. Post-Operational Knee Braces
8.3.6.7. TLSOs
8.3.6.8. LSOs
8.3.6.9. Walker boots
8.3.6.10. Pneumatic Walker Boots
8.3.6.11. Non-Pneumatic Walker Boots
8.4. Market Attractiveness Analysis By Product
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024–2032, By Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Type, 2024–2032
9.3.1. Soft & Elastic Braces and Support
9.3.2. Hinged Braces and Supports
9.3.3. Hard Braces and Supports
9.4. Market Attractiveness Analysis By Type
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024–2032, By Application
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Application, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis Forecast By Application, 2024–2032
10.3.1. Application of Braces and Support Systems in Preventive Care
10.3.2. Application of Braces and Support Systems in Ligament Injury
10.3.3. Application of Braces and Support Systems in Anterior Cruciate Ligament Injury
10.3.4. Application of Braces and Support Systems in Lateral Collateral Ligament Injury
10.3.5. Application of Braces and Support Systems in Post-Operative Rehabilitation
10.3.6. Application of Braces and Support Systems in Osteoarthritis
10.3.7. Application of Braces and Support Systems in Compression Therapy
10.4. Market Attractiveness Analysis By Application
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024–2032, By End User
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By End User, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis Forecast By End User, 2024–2032
11.3.1. Orthopedic Clinics
11.3.2. Hospitals
11.3.3. Ambulatory Surgical Centers
11.3.4. Home Care Settings
11.3.5. Over the Counter (OTC) Braces and Supports
11.4. Market Attractiveness Analysis By End User
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024–2032, By Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024–2032
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. East Asia
12.3.5. South Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. Middle East and Africa (MEA)
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024–2032
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024–2032
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.S.
13.3.1.2. Canada
13.3.2. By Product
13.3.3. By Type
13.3.4. By Application
13.3.5. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product
13.4.3. By Type
13.4.4. By Application
13.4.5. By End User
13.5. Market Trends
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.7. Country Level Analysis & Forecast
13.7.1. U.S. Market Analysis
13.7.1.1. .Introduction
13.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.7.1.2.1. By Product
13.7.1.2.2. By Type
13.7.1.2.3. By Application
13.7.1.2.4. By End User
13.7.2. Canada Market Analysis
13.7.2.1. Introduction
13.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.7.2.2.1. By Product
13.7.2.2.2. By Type
13.7.2.2.3. By Application
13.7.2.2.4. By End User
14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024–2032
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024–2032
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Brazil
14.3.1.2. Mexico
14.3.1.3. Argentina
14.3.1.4. Rest of Latin America
14.3.2. By Product
14.3.3. By Type
14.3.4. By Application
14.3.5. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Type
14.4.4. By Application
14.4.5. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Country Level Analysis & Forecast
14.7.1. Brazil Market Analysis
14.7.1.1. Introduction
14.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.1.2.1. By Product
14.7.1.2.2. By Type
14.7.1.2.3. By Application
14.7.1.2.4. By End User
14.7.2. Mexico Market Analysis
14.7.2.1. Introduction
14.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.2.2.1. By Product
14.7.2.2.2. By Type
14.7.2.2.3. By Application
14.7.2.2.4. By End User
14.7.3. Argentina Market Analysis
14.7.3.1. Introduction
14.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.3.2.1. By Product
14.7.3.2.2. By Type
14.7.3.2.3. By Application
14.7.3.2.4. By End User
15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024–2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024–2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. U.K.
15.3.1.2. Germany
15.3.1.3. Italy
15.3.1.4. France
15.3.1.5. Spain
15.3.1.6. Russia
15.3.1.7. BENELUX
15.3.1.8. Rest of Europe
15.3.2. By Product
15.3.3. By Type
15.3.4. By Application
15.3.5. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Type
15.4.4. By Application
15.4.5. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Country Level Analysis & Forecast
15.7.1. U.K. Market Analysis
15.7.1.1. Introduction
15.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.1.2.1. By Product
15.7.1.2.2. By Type
15.7.1.2.3. By Application
15.7.1.2.4. By End User
15.7.2. Germany Market Analysis
15.7.2.1. Introduction
15.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.2.2.1. By Product
15.7.2.2.2. By Type
15.7.2.2.3. By Application
15.7.2.2.4. By End User
15.7.3. Italy Market Analysis
15.7.3.1. Introduction
15.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.3.2.1. By Product
15.7.3.2.2. By Type
15.7.3.2.3. By Application
15.7.3.2.4. By End User
15.7.4. France Market Analysis
15.7.4.1. Introduction
15.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.4.2.1. By Product
15.7.4.2.2. By Type
15.7.4.2.3. By Application
15.7.4.2.4. By End User
15.7.5. Spain Market Analysis
15.7.5.1. Introduction
15.7.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.5.2.1. By Product
15.7.5.2.2. By Type
15.7.5.2.3. By Application
15.7.5.2.4. By End User
15.7.6. Russia Market Analysis
15.7.6.1. Introduction
15.7.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.6.2.1. By Product
15.7.6.2.2. By Type
15.7.6.2.3. By Application
15.7.6.2.4. By End User
15.7.7. BENELUX Market Analysis
15.7.7.1. Introduction
15.7.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.7.2.1. By Product
15.7.7.2.2. By Type
15.7.7.2.3. By Application
15.7.7.2.4. By End User
16. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024–2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024–2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. China
16.3.1.2. Japan
16.3.1.3. South Korea
16.3.2. By Product
16.3.3. By Type
16.3.4. By Application
16.3.5. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Type
16.4.4. By Application
16.4.5. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Country Level Analysis & Forecast
16.7.1. China Market Analysis
16.7.1.1. Introduction
16.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.1.2.1. By Product
16.7.1.2.2. By Type
16.7.1.2.3. By Application
16.7.1.2.4. By End User
16.7.2. Japan Market Analysis
16.7.2.1. Introduction
16.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.2.2.1. By Product
16.7.2.2.2. By Type
16.7.2.2.3. By Application
16.7.2.2.4. By End User
16.7.3. South Korea Market Analysis
16.7.3.1. Introduction
16.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.3.2.1. By Product
16.7.3.2.2. By Type
16.7.3.2.3. By Application
16.7.3.2.4. By End User
17. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024–2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024–2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Indonesia
17.3.1.3. Malaysia
17.3.1.4. Thailand
17.3.1.5. Rest of South Asia
17.3.2. By Product
17.3.3. By Type
17.3.4. By Application
17.3.5. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Type
17.4.4. By Application
17.4.5. By End User
17.5. Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Country Level Analysis & Forecast
17.7.1. India Market Analysis
17.7.1.1. Introduction
17.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.1.2.1. By Product
17.7.1.2.2. By Type
17.7.1.2.3. By Application
17.7.1.2.4. By End User
17.7.2. Indonesia Market Analysis
17.7.2.1. Introduction
17.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.2.2.1. By Product
17.7.2.2.2. By Type
17.7.2.2.3. By Application
17.7.2.2.4. By End User
17.7.3. Malaysia Market Analysis
17.7.3.1. Introduction
17.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.3.2.1. By Product
17.7.3.2.2. By Type
17.7.3.2.3. By Application
17.7.3.2.4. By End User
17.7.4. Thailand Market Analysis
17.7.4.1. Introduction
17.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.4.2.1. By Product
17.7.4.2.2. By Type
17.7.4.2.3. By Application
17.7.4.2.4. By End User
18. Oceania Market 2019-2023 and Forecast 2024-2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024–2032
18.3.1. By Country
18.3.1.1. Australia
18.3.1.2. New Zealand
18.3.2. By Product
18.3.3. By Type
18.3.4. By Application
18.3.5. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Type
18.4.4. By Application
18.4.5. By End User
18.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Country Level Analysis & Forecast
18.7.1. Australia Market Analysis
18.7.1.1. Introduction
18.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.1.2.1. By Product
18.7.1.2.2. By Type
18.7.1.2.3. By Application
18.7.1.2.4. By End User
18.7.2. New Zealand Market Analysis
18.7.2.1. Introduction
18.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.2.2.1. By Product
18.7.2.2.2. By Type
18.7.2.2.3. By Application
18.7.2.2.4. By End User
19. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024–2032
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024–2032
19.3.1. By Country
19.3.1.1. GCC Countries
19.3.1.2. Türkiye
19.3.1.3. South Africa
19.3.1.4. North Africa
19.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
19.3.2. By Product
19.3.3. By Type
19.3.4. By Application
19.3.5. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Type
19.4.4. By Application
19.4.5. By End User
19.5. Market Trends
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.7. Country Level Analysis & Forecast
19.7.1. GCC Countries Market Analysis
19.7.1.1. Introduction
19.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.1.2.1. By Product
19.7.1.2.2. By Type
19.7.1.2.3. By Application
19.7.1.2.4. By End User
19.7.2. Türkiye Market Analysis
19.7.2.1. Introduction
19.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.2.2.1. By Product
19.7.2.2.2. By Type
19.7.2.2.3. By Application
19.7.2.2.4. By End User
19.7.3. South Africa Market Analysis
19.7.3.1. Introduction
19.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.3.2.1. By Product
19.7.3.2.2. By Type
19.7.3.2.3. By Application
19.7.3.2.4. By End User
19.7.4. North Africa Market Analysis
19.7.4.1. Introduction
19.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.4.2.1. By Product
19.7.4.2.2. By Type
19.7.4.2.3. By Application
19.7.4.2.4. By End User
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies
20.2. Market Share Analysis of Top Players
20.3. Market Presence Analysis
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Benchmarking
21.3. Competition Deep Dive
21.3.1. DJO Global Inc.
21.3.1.1. Overview
21.3.1.2. Product Portfolio
21.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.1.4. Sales Footprint
21.3.1.5. Key Financials
21.3.1.6. SWOT Analysis
21.3.1.7. Strategy Overview
21.3.2. 3M Healthcare
21.3.2.1. Overview
21.3.2.2. Product Portfolio
21.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.2.4. Sales Footprint
21.3.2.5. Key Financials
21.3.2.6. SWOT Analysis
21.3.2.7. Strategy Overview
21.3.3. Breg Inc.
21.3.3.1. Overview
21.3.3.2. Product Portfolio
21.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.3.4. Sales Footprint
21.3.3.5. Key Financials
21.3.3.6. SWOT Analysis
21.3.3.7. Strategy Overview
21.3.4. OSSUR, Otto Bock Healthcare
21.3.4.1. Overview
21.3.4.2. Product Portfolio
21.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.4.4. Sales Footprint
21.3.4.5. Key Financials
21.3.4.6. SWOT Analysis
21.3.4.7. Strategy Overview
21.3.5. Zimmer Biomet Holdings, Inc.,
21.3.5.1. Overview
21.3.5.2. Product Portfolio
21.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.5.4. Sales Footprint
21.3.5.5. Key Financials
21.3.5.6. SWOT Analysis
21.3.5.7. Strategy Overview
21.3.6. Bauerfeind AG
21.3.6.1. Overview
21.3.6.2. Product Portfolio
21.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.6.4. Sales Footprint
21.3.6.5. Key Financials
21.3.6.6. SWOT Analysis
21.3.6.7. Strategy Overview
21.3.7. Alcare Company Ltd
21.3.7.1. Overview
21.3.7.2. Product Portfolio
21.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.7.4. Sales Footprint
21.3.7.5. Key Financials
21.3.7.6. SWOT Analysis
21.3.7.7. Strategy Overview
21.3.8. Becker Orthopedic
21.3.8.1. Overview
21.3.8.2. Product Portfolio
21.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.8.4. Sales Footprint
21.3.8.5. Key Financials
21.3.8.6. SWOT Analysis
21.3.8.7. Strategy Overview
21.3.9. Frank Stubbs Company Inc.
21.3.9.1. Overview
21.3.9.2. Product Portfolio
21.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.9.4. Sales Footprint
21.3.9.5. Key Financials
21.3.9.6. SWOT Analysis
21.3.9.7. Strategy Overview
21.3.10. Bird and Cronin Inc.
21.3.10.1. Overview
21.3.10.2. Product Portfolio
21.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.10.4. Sales Footprint
21.3.10.5. Key Financials
21.3.10.6. SWOT Analysis
21.3.10.7. Strategy Overview
21.3.11. DeRoyal Industries Inc.
21.3.11.1. Overview
21.3.11.2. Product Portfolio
21.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.11.4. Sales Footprint
21.3.11.5. Key Financials
21.3.11.6. SWOT Analysis
21.3.11.7. Strategy Overview
21.3.12. Medi GmbH & Co. KG
21.3.12.1. Overview
21.3.12.2. Product Portfolio
21.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.12.4. Sales Footprint
21.3.12.5. Key Financials
21.3.12.6. SWOT Analysis
21.3.12.7. Strategy Overview
21.3.13. Trulife Inc.
21.3.13.1. Overview
21.3.13.2. Product Portfolio
21.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.13.4. Sales Footprint
21.3.13.5. Key Financials
21.3.13.6. SWOT Analysis
21.3.13.7. Strategy Overview
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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