世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

真のワイヤレスステレオイヤホン市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


True Wireless Stereo Earbuds Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界のTrue Wireless Stereo Earbuds(TWS)市場に関する詳細な調査レポートを出版しました。この調査レポートは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月17日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
250 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のTrue Wireless Stereo Earbuds(TWS)市場に関する詳細な調査レポートを出版しました。この調査レポートは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する広範な洞察を提供しています。

主な洞察

- 真のワイヤレスステレオイヤホン市場規模(2024E):707億米ドル
- 予測市場価値(2033F):5,220億米ドル5,220億米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 24.9%

レポートの範囲真のワイヤレスステレオイヤホン市場

トゥルーワイヤレスステレオ(TWS)イヤホンは、その利便性、携帯性、音質と接続性の進化により、大きな人気を博している。同市場は、技術愛好家、フィットネス愛好家、通勤者、ワイヤの制約を受けずに強化されたオーディオ体験を求める専門家など、多様な消費者層に対応している。TWSイヤホンは、手頃な価格帯のものから、ノイズキャンセリング、タッチコントロール、音声アシスタントとの統合など高度な機能を備えたプレミアムモデルまで、幅広いラインナップを揃えている。

市場成長の促進要因

真のワイヤレスステレオイヤホンの世界市場は、ワイヤレスオーディオソリューションに対する消費者の嗜好の高まり、シームレスな接続を容易にするBluetooth技術の進歩、スマートフォンやポータブルデバイスの採用拡大など、いくつかの重要な要因によって牽引されている。音楽ストリーミング、ゲーム、仮想会議など、没入感のあるオーディオ体験に対する需要が、市場の拡大をさらに後押ししている。AIを活用したサウンド最適化や、快適性とフィット感を向上させる人間工学に基づいたデザインなどのイノベーションが、TWSイヤホンの世界的な人気上昇に貢献している。

市場の課題

有望な成長見通しにもかかわらず、True Wireless Stereo Earbuds市場は、バッテリー寿命の制約、音声遅延の問題、継続的な製品革新を促す激しい競争に関連する課題に直面している。また、環境の持続可能性と電子廃棄物管理に関する懸念も、市場の持続的成長にとって課題となっている。

市場機会:

トゥルーワイヤレスステレオイヤホン市場は、オーディオ技術の進歩に牽引され、フィットネストラッキングやリアルタイム言語翻訳機能など、エンターテインメントにとどまらないアプリケーションの拡大により、大きな成長機会をもたらしている。音楽ストリーミング・プラットフォーム、スマートフォン・メーカー、小売チャネルとの戦略的パートナーシップは、市場の認知度と製品へのアクセシビリティを高める。さらに、TWSイヤホンへの生体センサーと健康モニタリング機能の統合は、市場の差別化と消費者エンゲージメントの新たな道を開く。

本レポートで扱う主な質問

- 真のワイヤレスステレオイヤホンの世界市場の成長を促進する主な要因は何か?
- どのような技術進歩や消費者動向が競争環境を再構築しているか?
- 真のワイヤレスステレオイヤホン市場の主要プレーヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 真のワイヤレスステレオイヤホンの世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Apple Inc.、Samsung Electronics Co.Ltd.、ソニー株式会社、Bose Corporation、Jabra (GN Store Nord A/S)など、真のワイヤレスステレオイヤホンの世界市場における主要企業は、競争優位性を獲得するために、技術革新、ブランド差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、優れた音質、バッテリー寿命の延長、耐久性の向上を実現した先進的なTWSイヤホンを発表している。オンライン小売業者、家電量販店、通信事業者との提携は、市場への浸透と製品プロモーションを促進する。さらに、ユーザーエクスペリエンス設計、顧客フィードバックの統合、持続可能性への取り組みに重点を置くことで、急速に進化するTrue Wireless Stereo Earbudsの状況において、製品の革新と市場でのリーダーシップを推進している。

主要企業のプロファイル

- アップル
- サムスン電子
- ボーズ株式会社
- ハーマンインターナショナル
- ソニー株式会社
- シャオミ
- ゼンハイザー
- ボートライフスタイル
- 華為技術有限公司

真のワイヤレスステレオイヤホンのカテゴリー別市場展望

価格帯別
- 100米ドル以下
- 100~199米ドル
- 200ドル以上

販売チャネル別
- オフライン
- オンライン

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ分析
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.市場の背景
3.1.市場ダイナミクス
3.1.1.促進要因
3.1.2.阻害要因
3.1.3.機会
3.1.4.トレンド
3.2.シナリオ予測
3.2.1.楽観シナリオにおける需要
3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要
3.2.3.保守的シナリオにおける需要
3.3.機会マップ分析
3.4.製品ライフサイクル分析
3.5.サプライチェーン分析
3.5.1.サプライサイドの参加者とその役割
3.5.1.1.生産者
3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)
3.5.1.3.卸売業者および流通業者
3.5.2.サプライチェーンのノードにおける付加価値と創出価値
3.5.3.原材料サプライヤー一覧
3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト
3.6.投資可能性マトリックス
3.7.バリューチェーン分析
3.7.1.利益率分析
3.7.2.卸売業者と流通業者
3.7.3.小売業者
3.8.PESTLE分析とポーター分析
3.9.規制情勢
3.9.1.主要地域別
3.9.2.主要国別
3.10.地域別親市場展望
3.11.生産と消費の統計
3.12.輸出入統計
4.真のワイヤレスステレオイヤホンの世界市場分析2019-2023年と予測、2024-2033年
4.1.過去の市場規模金額(億米ドル)&数量(台数)分析、2019-2023年
4.2.現在と将来の市場規模金額(億米ドル)&数量(台数)予測、2024年~2033年
4.2.1.前年比成長トレンド分析
4.2.2.絶対額機会分析
5.真のワイヤレスステレオイヤホンの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:価格帯別
5.1.イントロダクション/主な調査結果
5.2.価格帯別過去市場規模金額(億米ドル)&数量(台)分析、2019-2023年
5.3.現在および将来の市場規模金額(10億米ドル)・数量(ユニット)分析および価格帯別予測、2024年~2033年
5.3.1.100米ドル未満
5.3.2.100~199米ドル
5.3.3.200米ドル以上
5.4.価格帯別前年比成長トレンド分析(2019~2023年
5.5.価格帯別絶対価格機会分析、2024-2033年
6.真のワイヤレスステレオイヤホンの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:販売チャネル別
6.1.イントロダクション/主な調査結果
6.2.過去の市場規模金額(億米ドル)&販売チャネル別数量(台数)分析、2019-2023年
6.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模金額(10億米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、2024年~2033年
6.3.1.オフライン
6.3.2.オンライン
6.4.販売チャネル別前年比成長トレンド分析(2019年~2023年
6.5.販売チャネル別絶対額機会分析、2024年~2033年
7.真のワイヤレスステレオイヤホンの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
7.1.はじめに
7.2.地域別の過去の市場規模金額(億米ドル)&数量(台)分析、2019-2023年
7.3.地域別の現在の市場規模金額(10億米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2024年~2033年
7.3.1.北米
7.3.2.中南米
7.3.3.ヨーロッパ
7.3.4.アジア太平洋
7.3.5.中東・アフリカ
7.4.地域別市場魅力度分析
8.北米のトゥルーワイヤレスステレオイヤホン市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
8.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)&数量(台)推移分析、2019-2023年
8.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(台)予測、2024年~2033年
8.2.1.国別
8.2.1.1.米国
8.2.1.2.カナダ
8.2.2.価格帯別
8.2.3.販売チャネル別
8.3.市場魅力度分析
8.3.1.国別
8.3.2.価格帯別
8.3.3.販売チャネル別
8.4.主要項目
9.ラテンアメリカの真のワイヤレスステレオイヤホン市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:国別
9.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)&数量(台)推移分析、2019-2023年
9.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(台)予測、2024年~2033年
9.2.1.国別
9.2.1.1.ブラジル
9.2.1.2.メキシコ
9.2.1.3.その他のラテンアメリカ
9.2.2.価格帯別
9.2.3.販売チャネル別
9.3.市場魅力度分析
9.3.1.国別
9.3.2.価格帯別
9.3.3.販売チャネル別
9.4.主要項目
10.欧州のトゥルーワイヤレスステレオイヤホン市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
10.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)&数量(台)動向分析、2019-2023年
10.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(台)予測、2024年~2033年
10.2.1.国別
10.2.1.1.ドイツ
10.2.1.2.イギリス
10.2.1.3.フランス
10.2.1.4.スペイン
10.2.1.5.イタリア
10.2.1.6.その他のヨーロッパ
10.2.2.価格帯別
10.2.3.販売チャネル別
10.3.市場魅力度分析
10.3.1.国別
10.3.2.価格帯別
10.3.3.販売チャネル別
10.4.主要項目
11.アジア太平洋地域の真のワイヤレスステレオイヤホン市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(国別
11.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)&数量(台)推移分析、2019-2023年
11.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(台)予測、2024年~2033年
11.2.1.国別
11.2.1.1.中国
11.2.1.2.日本
11.2.1.3.韓国
11.2.1.4.シンガポール
11.2.1.5.タイ
11.2.1.6.インドネシア
11.2.1.7.オーストラリア
11.2.1.8.ニュージーランド
11.2.1.9.その他のアジア太平洋地域
11.2.2.価格帯別
11.2.3.販売チャネル別
11.3.市場魅力度分析
11.3.1.国別
11.3.2.価格帯別
11.3.3.販売チャネル別
11.4.主要項目
12.中東・アフリカの真のワイヤレスステレオイヤホン市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:国別
12.1.市場分類別過去市場規模金額(億米ドル)&数量(台)推移分析、2019-2023年
12.2.市場分類別市場規模金額(億米ドル)・数量(台)予測、2024年~2033年
12.2.1.国別
12.2.1.1.湾岸協力会議諸国
12.2.1.2.南アフリカ
12.2.1.3.イスラエル
12.2.1.4.その他の中東・アフリカ
12.2.2.価格帯別
12.2.3.販売チャネル別
12.3.市場魅力度分析
12.3.1.国別
12.3.2.価格帯別
12.3.3.販売チャネル別
12.4.主要項目
13.主要国の真のワイヤレスステレオイヤホン市場分析
13.1.米国
13.1.1.価格分析
13.1.2.市場シェア分析、2024年
13.1.2.1.価格帯別
13.1.2.2.販売チャネル別
13.2.カナダ
13.2.1.価格分析
13.2.2.市場シェア分析、2024年
13.2.2.1.価格帯別
13.2.2.2.販売チャネル別
13.3.ブラジル
13.3.1.価格分析
13.3.2.市場シェア分析、2024年
13.3.2.1.価格帯別
13.3.2.2.販売チャネル別
13.4.メキシコ
13.4.1.価格分析
13.4.2.市場シェア分析、2024年
13.4.2.1.価格帯別
13.4.2.2.販売チャネル別
13.5.ドイツ
13.5.1.価格分析
13.5.2.市場シェア分析、2024年
13.5.2.1.価格帯別
13.5.2.2.販売チャネル別
13.6.イギリス
13.6.1.価格分析
13.6.2.市場シェア分析、2024年
13.6.2.1.価格帯別
13.6.2.2.販売チャネル別
13.7.フランス
13.7.1.価格分析
13.7.2.市場シェア分析、2024年
13.7.2.1.価格帯別
13.7.2.2.販売チャネル別
13.8.スペイン
13.8.1.価格分析
13.8.2.市場シェア分析、2024年
13.8.2.1.価格帯別
13.8.2.2.販売チャネル別
13.9.イタリア
13.9.1.価格分析
13.9.2.市場シェア分析、2024年
13.9.2.1.価格帯別
13.9.2.2.販売チャネル別
13.10.中国
13.10.1.価格分析
13.10.2.市場シェア分析、2024年
13.10.2.1.価格帯別
13.10.2.2.販売チャネル別
13.11.日本
13.11.1.価格分析
13.11.2.市場シェア分析、2024年
13.11.2.1.価格帯別
13.11.2.2.販売チャネル別
13.12.韓国
13.12.1.価格分析
13.12.2.市場シェア分析、2024年
13.12.2.1.価格帯別
13.12.2.2.販売チャネル別
13.13.シンガポール
13.13.1.価格分析
13.13.2.市場シェア分析、2024年
13.13.2.1.価格帯別
13.13.2.2.販売チャネル別
13.14.タイ
13.14.1.価格分析
13.14.2.市場シェア分析、2024年
13.14.2.1.価格帯別
13.14.2.2.販売チャネル別
13.15.インドネシア
13.15.1.価格分析
13.15.2.市場シェア分析、2024年
13.15.2.1.価格帯別
13.15.2.2.販売チャネル別
13.16.オーストラリア
13.16.1.価格分析
13.16.2.市場シェア分析、2024年
13.16.2.1.価格帯別
13.16.2.2.販売チャネル別
13.17.ニュージーランド
13.17.1.価格分析
13.17.2.市場シェア分析、2024年
13.17.2.1.価格帯別
13.17.2.2.販売チャネル別
13.18.湾岸協力会議諸国
13.18.1.価格分析
13.18.2.市場シェア分析、2024年
13.18.2.1.価格帯別
13.18.2.2.販売チャネル別
13.19.南アフリカ
13.19.1.価格分析
13.19.2.市場シェア分析、2024年
13.19.2.1.価格帯別
13.19.2.2.販売チャネル別
13.20.イスラエル
13.20.1.価格分析
13.20.2.市場シェア分析、2024年
13.20.2.1.価格帯別
13.20.2.2.販売チャネル別
14.市場構造分析
14.1.競争ダッシュボード
14.2.競合ベンチマーキング
14.3.トッププレーヤーの市場シェア分析
14.3.1.地域別
14.3.2.価格帯別
14.3.3.販売チャネル別
15.競合分析
15.1.競争の深層
15.1.1.アップル
15.1.1.1.概要
15.1.1.2.製品ポートフォリオ
15.1.1.3.市場セグメント別収益性
15.1.1.4.販売拠点
15.1.1.5.戦略の概要
15.1.1.5.1.マーケティング戦略
15.1.1.5.2.製品戦略
15.1.1.5.3.チャネル戦略
15.1.2.サムスン電子
15.1.2.1.概要
15.1.2.2.製品ポートフォリオ
15.1.2.3.市場セグメント別収益性
15.1.2.4.販売拠点
15.1.2.5.戦略の概要
15.1.2.5.1.マーケティング戦略
15.1.2.5.2.製品戦略
15.1.2.5.3.チャネル戦略
15.1.3.アマゾン・ドット・コム
15.1.3.1.概要
15.1.3.2.製品ポートフォリオ
15.1.3.3.市場セグメント別収益性
15.1.3.4.販売拠点
15.1.3.5.戦略の概要
15.1.3.5.1.マーケティング戦略
15.1.3.5.2.製品戦略
15.1.3.5.3.チャネル戦略
15.1.4.シャオミコーポレーション
15.1.4.1.概要
15.1.4.2.製品ポートフォリオ
15.1.4.3.市場セグメント別収益性
15.1.4.4.販売拠点
15.1.4.5.戦略の概要
15.1.4.5.1.マーケティング戦略
15.1.4.5.2.製品戦略
15.1.4.5.3.チャネル戦略
15.1.5.ソニー株式会社
15.1.5.1.概要
15.1.5.2.製品ポートフォリオ
15.1.5.3.市場セグメント別収益性
15.1.5.4.販売拠点
15.1.5.5.戦略の概要
15.1.5.5.1.マーケティング戦略
15.1.5.5.2.製品戦略
15.1.5.5.3.チャネル戦略
15.1.6.ボート・ライフスタイル
15.1.6.1.概要
15.1.6.2.製品ポートフォリオ
15.1.6.3.市場セグメント別収益性
15.1.6.4.販売拠点
15.1.6.5.戦略の概要
15.1.6.5.1.マーケティング戦略
15.1.6.5.2.製品戦略
15.1.6.5.3.チャネル戦略
15.1.7.華為技術股份有限公司
15.1.7.1.概要
15.1.7.2.製品ポートフォリオ
15.1.7.3.市場セグメント別収益性
15.1.7.4.販売拠点
15.1.7.5.戦略の概要
15.1.7.5.1.マーケティング戦略
15.1.7.5.2.製品戦略
15.1.7.5.3.チャネル戦略
15.1.8.シュアー
15.1.8.1.概要
15.1.8.2.製品ポートフォリオ
15.1.8.3.市場セグメント別収益性
15.1.8.4.販売拠点
15.1.8.5.戦略の概要
15.1.8.5.1.マーケティング戦略
15.1.8.5.2.製品戦略
15.1.8.5.3.チャネル戦略
15.1.9.ゼンハイザー・エレクトロニックGmbH & Co.KG
15.1.9.1.概要
15.1.9.2.製品ポートフォリオ
15.1.9.3.市場セグメント別収益性
15.1.9.4.販売拠点
15.1.9.5.戦略の概要
15.1.9.5.1.マーケティング戦略
15.1.9.5.2.製品戦略
15.1.9.5.3.チャネル戦略
15.1.10.ボーズ株式会社
15.1.10.1.概要
15.1.10.2.製品ポートフォリオ
15.1.10.3.市場セグメント別収益性
15.1.10.4.販売拠点
15.1.10.5.戦略の概要
15.1.10.5.1.マーケティング戦略
15.1.10.5.2.製品戦略
15.1.10.5.3.チャネル戦略
16.前提条件と略語
17.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently published an in-depth report on the global True Wireless Stereo Earbuds (TWS) market, offering a thorough assessment of critical market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing extensive insights into the market structure.

Key Insights:

• True Wireless Stereo Earbuds Market Size (2024E): USD 70.7 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 522.0 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 24.9%

Scope of the Report: True Wireless Stereo Earbuds Market

True Wireless Stereo (TWS) Earbuds have gained significant popularity due to their convenience, portability, and advancements in audio quality and connectivity. The market caters to a diverse consumer base, including tech enthusiasts, fitness aficionados, commuters, and professionals seeking enhanced audio experiences without the constraints of wires. Key market players offer a range of TWS earbuds, from budget-friendly options to premium models equipped with advanced features such as noise cancellation, touch controls, and voice assistant integration.

Market Growth Drivers:

The global True Wireless Stereo Earbuds Market is driven by several key factors, including increasing consumer preference for wireless audio solutions, advancements in Bluetooth technology facilitating seamless connectivity, and growing adoption of smartphones and portable devices. The demand for immersive audio experiences across music streaming, gaming, and virtual meetings further propels market expansion. Innovations such as AI-powered sound optimization and ergonomic designs for improved comfort and fit contribute to the rising popularity of TWS earbuds globally.

Market Challenges:

Despite promising growth prospects, the True Wireless Stereo Earbuds Market faces challenges related to battery life constraints, audio latency issues, and intense competition driving continuous product innovation. Concerns regarding environmental sustainability and electronic waste management also pose challenges for sustainable market growth.

Market Opportunities:

The True Wireless Stereo Earbuds Market presents substantial growth opportunities driven by advancements in audio technology, expanding applications beyond entertainment to include fitness tracking and real-time language translation features. Strategic partnerships with music streaming platforms, smartphone manufacturers, and retail channels enhance market visibility and product accessibility. Additionally, integration of biometric sensors and health monitoring capabilities into TWS earbuds opens new avenues for market differentiation and consumer engagement.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the primary factors fueling the growth of the global True Wireless Stereo Earbuds Market?
• Which technological advancements and consumer trends are reshaping the competitive landscape?
• Who are the key players in the True Wireless Stereo Earbuds Market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global True Wireless Stereo Earbuds Market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global True Wireless Stereo Earbuds Market, such as Apple Inc., Samsung Electronics Co., Ltd., Sony Corporation, Bose Corporation, and Jabra (GN Store Nord A/S), focus on innovation, brand differentiation, and strategic partnerships to gain competitive advantage. These companies invest in research and development to introduce advanced TWS earbuds with superior sound quality, extended battery life, and enhanced durability. Collaborations with online retailers, consumer electronics stores, and telecom operators facilitate market penetration and product promotion. Furthermore, emphasis on user experience design, integration of customer feedback, and sustainability initiatives drives product innovation and market leadership in the rapidly evolving True Wireless Stereo Earbuds landscape.

Key Companies Profiled:

• Apple Inc.
• Samsung Electronics Co.
• Bose Corporation
• Harman International Industries
• Sony Corporation
• Xiaomi
• Sennheiser Electronic GmbH & Co.
• Boat Lifestyle
• Huawei Technologies Co.

True Wireless Stereo Earbuds Market Outlook by Category

By Price Band
• Below US$ 100
• US$ 100 to 199
• Over US$ 200

By Sales Channel
• Offline
• Online

By Region
• North America
• Latin America
• Europe
• Asia Pacific
• Middle East and Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand-side Trends
1.3. Supply-side Trends
1.4. Technology Roadmap Analysis
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Market Background
3.1. Market Dynamics
3.1.1. Drivers
3.1.2. Restraints
3.1.3. Opportunity
3.1.4. Trends
3.2. Scenario Forecast
3.2.1. Demand in Optimistic Scenario
3.2.2. Demand in Likely Scenario
3.2.3. Demand in Conservative Scenario
3.3. Opportunity Map Analysis
3.4. Product Life Cycle Analysis
3.5. Supply Chain Analysis
3.5.1. Supply Side Participants and their Roles
3.5.1.1. Producers
3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)
3.5.1.3. Wholesalers and Distributors
3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain
3.5.3. List of Raw Material Suppliers
3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s
3.6. Investment Feasibility Matrix
3.7. Value Chain Analysis
3.7.1. Profit Margin Analysis
3.7.2. Wholesalers and Distributors
3.7.3. Retailers
3.8. PESTLE and Porter’s Analysis
3.9. Regulatory Landscape
3.9.1. By Key Regions
3.9.2. By Key Countries
3.10. Regional Parent Market Outlook
3.11. Production and Consumption Statistics
3.12. Import and Export Statistics
4. Global True Wireless Stereo Earbuds Market Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
4.1. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Analysis, 2019-2023
4.2. Current and Future Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Projections, 2024-2033
4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
5. Global True Wireless Stereo Earbuds Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Price Band
5.1. Introduction / Key Findings
5.2. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Analysis By Price Band, 2019-2023
5.3. Current and Future Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Price Band, 2024-2033
5.3.1. Below US$ 100
5.3.2. US$ 100 to 199
5.3.3. Over US$ 200
5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Price Band, 2019-2023
5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Price Band, 2024-2033
6. Global True Wireless Stereo Earbuds Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Sales Channel
6.1. Introduction / Key Findings
6.2. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Analysis By Sales Channel, 2019-2023
6.3. Current and Future Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2024-2033
6.3.1. Offline
6.3.2. Online
6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Sales Channel, 2019-2023
6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Sales Channel, 2024-2033
7. Global True Wireless Stereo Earbuds Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
7.1. Introduction
7.2. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
7.3. Current Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
7.3.1. North America
7.3.2. Latin America
7.3.3. Europe
7.3.4. Asia Pacific
7.3.5. Middle East and Africa
7.4. Market Attractiveness Analysis By Region
8. North America True Wireless Stereo Earbuds Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
8.1. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
8.2. Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
8.2.1. By Country
8.2.1.1. USA
8.2.1.2. Canada
8.2.2. By Price Band
8.2.3. By Sales Channel
8.3. Market Attractiveness Analysis
8.3.1. By Country
8.3.2. By Price Band
8.3.3. By Sales Channel
8.4. Key Takeaways
9. Latin America True Wireless Stereo Earbuds Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
9.1. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
9.2. Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
9.2.1. By Country
9.2.1.1. Brazil
9.2.1.2. Mexico
9.2.1.3. Rest of Latin America
9.2.2. By Price Band
9.2.3. By Sales Channel
9.3. Market Attractiveness Analysis
9.3.1. By Country
9.3.2. By Price Band
9.3.3. By Sales Channel
9.4. Key Takeaways
10. Europe True Wireless Stereo Earbuds Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
10.1. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
10.2. Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
10.2.1. By Country
10.2.1.1. Germany
10.2.1.2. United Kingdom
10.2.1.3. France
10.2.1.4. Spain
10.2.1.5. Italy
10.2.1.6. Rest of Europe
10.2.2. By Price Band
10.2.3. By Sales Channel
10.3. Market Attractiveness Analysis
10.3.1. By Country
10.3.2. By Price Band
10.3.3. By Sales Channel
10.4. Key Takeaways
11. Asia Pacific True Wireless Stereo Earbuds Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
11.1. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
11.2. Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
11.2.1. By Country
11.2.1.1. China
11.2.1.2. Japan
11.2.1.3. South Korea
11.2.1.4. Singapore
11.2.1.5. Thailand
11.2.1.6. Indonesia
11.2.1.7. Australia
11.2.1.8. New Zealand
11.2.1.9. Rest of Asia Pacific
11.2.2. By Price Band
11.2.3. By Sales Channel
11.3. Market Attractiveness Analysis
11.3.1. By Country
11.3.2. By Price Band
11.3.3. By Sales Channel
11.4. Key Takeaways
12. Middle East and Africa True Wireless Stereo Earbuds Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Country
12.1. Historical Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.2. Market Size Value (US$ billion) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.2.1. By Country
12.2.1.1. Gulf Cooperation Council Countries
12.2.1.2. South Africa
12.2.1.3. Israel
12.2.1.4. Rest of Middle East and Africa
12.2.2. By Price Band
12.2.3. By Sales Channel
12.3. Market Attractiveness Analysis
12.3.1. By Country
12.3.2. By Price Band
12.3.3. By Sales Channel
12.4. Key Takeaways
13. Key Countries True Wireless Stereo Earbuds Market Analysis
13.1. USA
13.1.1. Pricing Analysis
13.1.2. Market Share Analysis, 2024
13.1.2.1. By Price Band
13.1.2.2. By Sales Channel
13.2. Canada
13.2.1. Pricing Analysis
13.2.2. Market Share Analysis, 2024
13.2.2.1. By Price Band
13.2.2.2. By Sales Channel
13.3. Brazil
13.3.1. Pricing Analysis
13.3.2. Market Share Analysis, 2024
13.3.2.1. By Price Band
13.3.2.2. By Sales Channel
13.4. Mexico
13.4.1. Pricing Analysis
13.4.2. Market Share Analysis, 2024
13.4.2.1. By Price Band
13.4.2.2. By Sales Channel
13.5. Germany
13.5.1. Pricing Analysis
13.5.2. Market Share Analysis, 2024
13.5.2.1. By Price Band
13.5.2.2. By Sales Channel
13.6. United Kingdom
13.6.1. Pricing Analysis
13.6.2. Market Share Analysis, 2024
13.6.2.1. By Price Band
13.6.2.2. By Sales Channel
13.7. France
13.7.1. Pricing Analysis
13.7.2. Market Share Analysis, 2024
13.7.2.1. By Price Band
13.7.2.2. By Sales Channel
13.8. Spain
13.8.1. Pricing Analysis
13.8.2. Market Share Analysis, 2024
13.8.2.1. By Price Band
13.8.2.2. By Sales Channel
13.9. Italy
13.9.1. Pricing Analysis
13.9.2. Market Share Analysis, 2024
13.9.2.1. By Price Band
13.9.2.2. By Sales Channel
13.10. China
13.10.1. Pricing Analysis
13.10.2. Market Share Analysis, 2024
13.10.2.1. By Price Band
13.10.2.2. By Sales Channel
13.11. Japan
13.11.1. Pricing Analysis
13.11.2. Market Share Analysis, 2024
13.11.2.1. By Price Band
13.11.2.2. By Sales Channel
13.12. South Korea
13.12.1. Pricing Analysis
13.12.2. Market Share Analysis, 2024
13.12.2.1. By Price Band
13.12.2.2. By Sales Channel
13.13. Singapore
13.13.1. Pricing Analysis
13.13.2. Market Share Analysis, 2024
13.13.2.1. By Price Band
13.13.2.2. By Sales Channel
13.14. Thailand
13.14.1. Pricing Analysis
13.14.2. Market Share Analysis, 2024
13.14.2.1. By Price Band
13.14.2.2. By Sales Channel
13.15. Indonesia
13.15.1. Pricing Analysis
13.15.2. Market Share Analysis, 2024
13.15.2.1. By Price Band
13.15.2.2. By Sales Channel
13.16. Australia
13.16.1. Pricing Analysis
13.16.2. Market Share Analysis, 2024
13.16.2.1. By Price Band
13.16.2.2. By Sales Channel
13.17. New Zealand
13.17.1. Pricing Analysis
13.17.2. Market Share Analysis, 2024
13.17.2.1. By Price Band
13.17.2.2. By Sales Channel
13.18. Gulf Cooperation Council Countries
13.18.1. Pricing Analysis
13.18.2. Market Share Analysis, 2024
13.18.2.1. By Price Band
13.18.2.2. By Sales Channel
13.19. South Africa
13.19.1. Pricing Analysis
13.19.2. Market Share Analysis, 2024
13.19.2.1. By Price Band
13.19.2.2. By Sales Channel
13.20. Israel
13.20.1. Pricing Analysis
13.20.2. Market Share Analysis, 2024
13.20.2.1. By Price Band
13.20.2.2. By Sales Channel
14. Market Structure Analysis
14.1. Competition Dashboard
14.2. Competition Benchmarking
14.3. Market Share Analysis of Top Players
14.3.1. By Regional
14.3.2. By Price Band
14.3.3. By Sales Channel
15. Competition Analysis
15.1. Competition Deep Dive
15.1.1. Apple, Inc.
15.1.1.1. Overview
15.1.1.2. Product Portfolio
15.1.1.3. Profitability by Market Segments
15.1.1.4. Sales Footprint
15.1.1.5. Strategy Overview
15.1.1.5.1. Marketing Strategy
15.1.1.5.2. Product Strategy
15.1.1.5.3. Channel Strategy
15.1.2. Samsung Electronics Co., Ltd.
15.1.2.1. Overview
15.1.2.2. Product Portfolio
15.1.2.3. Profitability by Market Segments
15.1.2.4. Sales Footprint
15.1.2.5. Strategy Overview
15.1.2.5.1. Marketing Strategy
15.1.2.5.2. Product Strategy
15.1.2.5.3. Channel Strategy
15.1.3. Amazon.com, Inc.
15.1.3.1. Overview
15.1.3.2. Product Portfolio
15.1.3.3. Profitability by Market Segments
15.1.3.4. Sales Footprint
15.1.3.5. Strategy Overview
15.1.3.5.1. Marketing Strategy
15.1.3.5.2. Product Strategy
15.1.3.5.3. Channel Strategy
15.1.4. Xiaomi Corporation
15.1.4.1. Overview
15.1.4.2. Product Portfolio
15.1.4.3. Profitability by Market Segments
15.1.4.4. Sales Footprint
15.1.4.5. Strategy Overview
15.1.4.5.1. Marketing Strategy
15.1.4.5.2. Product Strategy
15.1.4.5.3. Channel Strategy
15.1.5. Sony Corporation
15.1.5.1. Overview
15.1.5.2. Product Portfolio
15.1.5.3. Profitability by Market Segments
15.1.5.4. Sales Footprint
15.1.5.5. Strategy Overview
15.1.5.5.1. Marketing Strategy
15.1.5.5.2. Product Strategy
15.1.5.5.3. Channel Strategy
15.1.6. Boat-Lifestyle
15.1.6.1. Overview
15.1.6.2. Product Portfolio
15.1.6.3. Profitability by Market Segments
15.1.6.4. Sales Footprint
15.1.6.5. Strategy Overview
15.1.6.5.1. Marketing Strategy
15.1.6.5.2. Product Strategy
15.1.6.5.3. Channel Strategy
15.1.7. Huawei Technologies Co., Ltd.
15.1.7.1. Overview
15.1.7.2. Product Portfolio
15.1.7.3. Profitability by Market Segments
15.1.7.4. Sales Footprint
15.1.7.5. Strategy Overview
15.1.7.5.1. Marketing Strategy
15.1.7.5.2. Product Strategy
15.1.7.5.3. Channel Strategy
15.1.8. Shure, Inc
15.1.8.1. Overview
15.1.8.2. Product Portfolio
15.1.8.3. Profitability by Market Segments
15.1.8.4. Sales Footprint
15.1.8.5. Strategy Overview
15.1.8.5.1. Marketing Strategy
15.1.8.5.2. Product Strategy
15.1.8.5.3. Channel Strategy
15.1.9. Sennheiser Electronic GmbH & Co. KG
15.1.9.1. Overview
15.1.9.2. Product Portfolio
15.1.9.3. Profitability by Market Segments
15.1.9.4. Sales Footprint
15.1.9.5. Strategy Overview
15.1.9.5.1. Marketing Strategy
15.1.9.5.2. Product Strategy
15.1.9.5.3. Channel Strategy
15.1.10. Bose Corporation
15.1.10.1. Overview
15.1.10.2. Product Portfolio
15.1.10.3. Profitability by Market Segments
15.1.10.4. Sales Footprint
15.1.10.5. Strategy Overview
15.1.10.5.1. Marketing Strategy
15.1.10.5.2. Product Strategy
15.1.10.5.3. Channel Strategy
16. Assumptions & Acronyms Used
17. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る