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自動車用トランスミッションオイルフィルター市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Automotive Transmission Oil Filter Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、自動車用トランスミッションオイルフィルターの世界市場に関する包括的な調査レポートを出版し、市場力学、動向、機会、業界に影響を与える課題などについて詳細な分析... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月15日 US$4,900
シングルユーザライセンス
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345 英語

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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、自動車用トランスミッションオイルフィルターの世界市場に関する包括的な調査レポートを出版し、市場力学、動向、機会、業界に影響を与える課題などについて詳細な分析を提供しました。

主な洞察

- 自動車用トランスミッションオイルフィルターの市場規模(2024E):2627.6百万米ドル
- 市場予測値(2033F):3億9,049万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 4.50%

レポートの範囲自動車用トランスミッションオイルフィルター市場

自動車用トランスミッションオイルフィルターは、トランスミッションシステムの効率と寿命を確保することで、自動車において重要な役割を果たしている。これらのフィルターは、トランスミッション液に汚染物質が入るのを防ぎ、それによって性能を最適化し、摩耗や損傷を減らします。同市場は主に自動車メーカー、アフターマーケットサプライヤー、ディストリビューターにサービスを提供し、オートマチックトランスミッションオイルフィルター、マニュアルトランスミッションオイルフィルター、無段変速機(CVT)オイルフィルターなど様々な種類のフィルターを提供している。

市場成長の促進要因:

自動車用トランスミッションオイルフィルターの世界市場は、世界的な自動車の生産と販売の増加を含むいくつかの要因によって牽引されている。燃費の向上とメンテナンスコストの削減を実現した自動車に対する消費者の需要の高まりが、市場成長の大きな原動力となっている。また、ろ過効率と耐久性の向上を目指したフィルター材料と設計の技術的進歩も市場拡大に寄与している。さらに、よりクリーンな排出ガスとより高い車両性能基準を義務付ける厳しい環境規制は、自動車分野における革新的なフィルター・ソリューションの機会を生み出している。

市場の課題

有望な成長見通しにもかかわらず、市場は価格競争圧力や標準フィルター製品のコモディティ化といった課題に直面している。原材料コストの変動やサプライチェーンの混乱は、製造オペレーションや製品価格に影響を及ぼし、市場の収益性に影響を与える可能性がある。さらに、フィルターの性能基準や環境の持続可能性に関する規制要件は、メーカーにコンプライアンス上の負担を課し、市場のダイナミクスや製品革新の戦略に影響を与える。

市場機会:

自動車用トランスミッションオイルフィルター市場は、電気自動車やハイブリッド車の普及など、自動車技術の進歩によって大きな成長機会がもたらされる。リアルタイムモニタリングや予知保全のためのIoT対応センサーなどのスマートフィルター技術の統合は、市場競争力と顧客価値提案を強化する。さらに、アフターマーケット・サービスの拡大と環境に優しいフィルター・ソリューションの採用は、世界的な持続可能性の目標と一致し、市場の拡大と業界のリーダーシップを促進する。

戦略的洞察と事業戦略

MAHLE GmbH、AC Delco、Hengst SEなど、世界の自動車用トランスミッションオイルフィルター市場の大手企業は、競争上の優位性を維持するため、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は研究開発に多額の投資を行い、HEPAフィルターや磁気濾過システムのような高度なフィルター技術を導入し、進化する顧客の要求や規制要件に対応している。自動車メーカー、アフターマーケット販売業者、リサイクル施設との協力関係により、技術導入と市場浸透が促進され、ダイナミックな自動車フィルター業界における持続的成長とリーダーシップが確保されている。

主な企業

- マーレGmbH
- ドナルドソン社
- AC Delco
- テネコ・インク
- トヨタ紡織株式会社
- パーカー・ハネフィン
- ヘングストSE
- MANN+HUMMEL
- ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェンAG
- カミンズフィルトレーション
- マグネティ・マレリ
- 日立オートモティブシステム
- ホレー・パフォーマンス・プロダクツ
- UFIフィルター
- アルコフィルターズ
- フレームグループ
- チャンピオンラボラトリーズ
- フェルディナンド・ビルシュタインGmbH Co.KG
- エロフィック・インダストリーズ・リミテッド

自動車用トランスミッションオイルフィルター市場産業調査対象主要セグメント

フィルターメディア別
- セルロース
- マイクロガラス
- ポリエステル
- フェルト
- 紙

技術タイプ別
- 吸引フィルター
- 圧力フィルター

車両タイプ別
- 乗用車
- 小型商用車
- 大型商用車
- 農業用車両

運転タイプ別
- 使い捨て
- 再利用可能

トランスミッションのタイプ別
- マニュアルトランスミッション
- オートマチックトランスミッション
- AMT(自動マニュアルトランスミッション)
- デュアル・クラッチ・トランスミッション
- CVT(無段変速機)
- EVTとBEV

販売チャネル別
- オンライン
- オフライン

販売チャネル別
- OEM(相手先ブランド製造)
- アフターマーケット

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.主な調査結果
1.2.エグゼクティブ・サマリー:市場展望
1.3.需要サイドの動向
1.4.供給サイドの動向
1.5.分析と提言
2.市場紹介
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
4.主な成功要因
5.世界市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場数量(台)予測、2024年~2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.世界市場 - 価格分析
6.1.サービス内容別地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn )予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界経済の見通し
8.1.2.世界のGDP成長率
8.1.3.世界の小型乗用車オンロード比較
8.1.4.世界の小型商用車オンロード比較
8.1.5.大型商用車の世界路線比較
8.1.6.農業車の世界販売台数(トラクター)
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.トップ企業の過去の成長
8.2.2.世界の都市化の見通し
8.2.3.世界の自動車産業の成長見通し
8.2.4.世界の乗用車販売台数
8.2.5.商用車世界販売台数
8.2.6.電気自動車用トランスミッションオイルフィルター市場
8.3.世界市場のバリューチェーン分析
8.3.1.メーカー一覧
8.4.COVID-19危機-影響評価
8.4.1.現在の統計
8.4.2.短期・中長期の見通し
8.4.3.予想されるリバウンド
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
9.フィルターメディア別の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.フィルターメディア別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
9.3.フィルターメディア別の現在および将来市場規模(単位:百万米ドル)および数量(千ユニット)の分析と予測、2024-2033年
9.3.1.セルロースメディア
9.3.2.マイクロガラス媒体
9.3.3.ポリエステル・メディア
9.3.4.フェルトメディア
9.3.5.紙メディア
9.4.フィルターメディア別市場魅力度分析
10.技術タイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.技術タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
10.3.技術タイプ別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析・予測、2024~2033年
10.3.1.吸引フィルター
10.3.2.圧力フィルター
10.4.技術タイプ別市場魅力度分析
11.操作タイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.操作タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
11.3.2024~2033年、オペレーションタイプ別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(千台)の分析と予測
11.3.1.使い捨て
11.3.2.再使用可能
11.4.手術タイプ別市場魅力度分析
12.車両タイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに/主な調査結果
12.2.2019年~2023年の自動車タイプ別過去市場規模(US$ Mn)および台数('000台)分析
12.3.自動車タイプ別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および台数(千台)分析と予測、2024年~2033年
12.3.1.乗用車
12.3.1.1.コンパクト
12.3.1.2.中型
12.3.1.3.ラグジュアリー
12.3.1.4.SUV
12.3.2.小型商用車(LCV)
12.3.3.大型商用車(HCV)
12.3.4.農業用車両
12.4.車両タイプ別市場魅力度分析
13.販売チャネル別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに/主な調査結果
13.2.販売チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
13.3.販売チャネル別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析と予測、2024年~2033年
13.3.1.相手先ブランド製造業者(OEM)
13.3.2.アフターマーケット
13.3.2.1.相手先商標製品サプライヤー(OES)
13.3.2.2.独立系自動車部品メーカー(IAS)
13.4.販売チャネル別市場魅力度分析
14.販売チャネル別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに/主な調査結果
14.2.流通チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
14.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析と予測、2024~2033年
14.3.1.オンライン
14.3.2.オフライン
14.4.流通チャネル別市場魅力度分析
15.トランスミッションタイプ別の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.イントロダクション/主な調査結果
15.2.トランスミッションタイプ別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
15.3.トランスミッションタイプ別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析・予測、2024~2023年
15.3.1.マニュアルトランスミッション
15.3.2.自動変速機
15.3.3.AMT(自動マニュアルトランスミッション)
15.3.4.デュアルクラッチトランスミッション
15.3.5.CVT(無段変速機)
15.3.6.EVTとBEV
15.4.トランスミッションタイプ別市場魅力度分析
16.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
16.3.地域別の現在の市場規模(単位:百万米ドル)および数量(単位:千台)の分析と予測、2024~2023年
16.3.1.北米
16.3.2.ラテンアメリカ
16.3.3.ヨーロッパ
16.3.4.東アジア
16.3.5.南アジア&太平洋
16.3.6.中東・アフリカ
16.4.地域別市場魅力度分析
17.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)動向分析
17.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2024年~2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.米国
17.3.1.2.カナダ
17.3.2.フィルターメディア別
17.3.3.技術タイプ別
17.3.4.運転タイプ別
17.3.5.車両タイプ別
17.3.6.販売チャネル別
17.3.7.販売チャネル別
17.3.8.伝送タイプ別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.フィルターメディア別
17.4.3.技術タイプ別
17.4.4.運転タイプ別
17.4.5.車両タイプ別
17.4.6.販売チャネル別
17.4.7.販売チャネル別
17.4.8.伝送タイプ別
18.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)動向分析、2019-2023年
18.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2024年~2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.ブラジル
18.3.1.2.メキシコ
18.3.1.3.その他のラテンアメリカ
18.3.2.フィルターメディア別
18.3.3.技術タイプ別
18.3.4.運転タイプ別
18.3.5.車両タイプ別
18.3.6.販売チャネル別
18.3.7.販売チャネル別
18.3.8.伝送タイプ別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.フィルターメディア別
18.4.3.技術タイプ別
18.4.4.運転タイプ別
18.4.5.車両タイプ別
18.4.6.販売チャネル別
18.4.7.販売チャネル別
18.4.8.伝送タイプ別
19.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(US$ Mn)および市場分類別台数('000ユニット)動向分析、2019-2023年
19.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2024年~2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.ドイツ
19.3.1.2.イタリア
19.3.1.3.フランス
19.3.1.4.イギリス
19.3.1.5.スペイン
19.3.1.6.ロシア
19.3.1.7.その他のヨーロッパ
19.3.2.フィルターメディア別
19.3.3.技術タイプ別
19.3.4.運転タイプ別
19.3.5.車両タイプ別
19.3.6.販売チャネル別
19.3.7.販売チャネル別
19.3.8.伝送タイプ別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.フィルターメディア別
19.4.3.技術タイプ別
19.4.4.運転タイプ別
19.4.5.車両タイプ別
19.4.6.販売チャネル別
19.4.7.販売チャネル別
19.4.8.伝送タイプ別
20.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)動向分析、2019-2023年
20.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2024年~2033年
20.3.1.国別
20.3.1.1.中国
20.3.1.2.日本
20.3.1.3.韓国
20.3.2.フィルターメディア別
20.3.3.技術タイプ別
20.3.4.運転タイプ別
20.3.5.車両タイプ別
20.3.6.販売チャネル別
20.3.7.販売チャネル別
20.3.8.伝送タイプ別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.フィルターメディア別
20.4.3.技術タイプ別
20.4.4.運転タイプ別
20.4.5.車両タイプ別
20.4.6.販売チャネル別
20.4.7.販売チャネル別
20.4.8.伝送タイプ別
21.南アジア・太平洋市場の分析2019-2023年および予測2024-2033年
21.1.はじめに
21.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)動向分析、2019-2023年
21.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2024年~2033年
21.3.1.国別
21.3.1.1.インド
21.3.1.2.ニュージーランド
21.3.1.3.ASEAN
21.3.1.4.その他の南アジア地域
21.3.2.フィルターメディア別
21.3.3.技術タイプ別
21.3.4.運転タイプ別
21.3.5.車両タイプ別
21.3.6.販売チャネル別
21.3.7.販売チャネル別
21.3.8.伝送タイプ別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.国別
21.4.2.フィルターメディア別
21.4.3.技術タイプ別
21.4.4.運転タイプ別
21.4.5.車両タイプ別
21.4.6.販売チャネル別
21.4.7.販売チャネル別
21.4.8.伝送タイプ別
22.中東・アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
22.1.はじめに
22.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)動向分析、2019-2023年
22.3.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量(千台)予測、2024年~2033年
22.3.1.国別
22.3.1.1.トルコ
22.3.1.2.GCC諸国
22.3.1.3.南アフリカ
22.3.1.4.北アフリカ
22.3.1.5.その他のMEA
22.3.2.フィルターメディア別
22.3.3.技術タイプ別
22.3.4.運転タイプ別
22.3.5.車両タイプ別
22.3.6.販売チャネル別
22.3.7.販売チャネル別
22.3.8.伝送タイプ別
22.4.市場魅力度分析
22.4.1.国別
22.4.2.フィルターメディア別
22.4.3.技術タイプ別
22.4.4.運転タイプ別
22.4.5.車両タイプ別
22.4.6.販売チャネル別
22.4.7.販売チャネル別
22.4.8.伝送タイプ別
23.国別市場分析
23.1.米国市場分析
23.1.1.フィルターメディア別
23.1.2.技術タイプ別
23.1.3.運転タイプ別
23.1.4.車両タイプ別
23.1.5.流通チャネル別
23.1.6.トランスミッションタイプ別
23.1.7.販売チャネル別
23.2.カナダ市場分析
23.2.1.フィルターメディア別
23.2.2.技術タイプ別
23.2.3.運転タイプ別
23.2.4.車両タイプ別
23.2.5.流通チャネル別
23.2.6.トランスミッションタイプ別
23.2.7.販売チャネル別
23.3.メキシコ市場分析
23.3.1.フィルターメディア別
23.3.2.技術タイプ別
23.3.3.運転タイプ別
23.3.4.車両タイプ別
23.3.5.流通チャネル別
23.3.6.トランスミッションタイプ別
23.3.7.販売チャネル別
23.4.ブラジル市場分析
23.4.1.フィルターメディア別
23.4.2.技術タイプ別
23.4.3.運転タイプ別
23.4.4.車両タイプ別
23.4.5.流通チャネル別
23.4.6.トランスミッションタイプ別
23.4.7.販売チャネル別
23.5.ドイツ市場分析
23.5.1.フィルターメディア別
23.5.2.技術タイプ別
23.5.3.運転タイプ別
23.5.4.車両タイプ別
23.5.5.流通チャネル別
23.5.6.トランスミッションタイプ別
23.5.7.販売チャネル別
23.6.イタリア市場分析
23.6.1.フィルターメディア別
23.6.2.技術タイプ別
23.6.3.運転タイプ別
23.6.4.車両タイプ別
23.6.5.流通チャネル別
23.6.6.トランスミッションタイプ別
23.6.7.販売チャネル別
23.7.フランス市場分析
23.7.1.フィルターメディア別
23.7.2.技術タイプ別
23.7.3.運転タイプ別
23.7.4.車両タイプ別
23.7.5.流通チャネル別
23.7.6.トランスミッションタイプ別
23.7.7.販売チャネル別
23.8.超音波流量計の市場分析
23.8.1.フィルターメディア別
23.8.2.技術タイプ別
23.8.3.運転タイプ別
23.8.4.車両タイプ別
23.8.5.流通チャネル別
23.8.6.トランスミッションタイプ別
23.8.7.販売チャネル別
23.9.スペイン市場分析
23.9.1.フィルターメディア別
23.9.2.技術タイプ別
23.9.3.運転タイプ別
23.9.4.車両タイプ別
23.9.5.流通チャネル別
23.9.6.トランスミッションタイプ別
23.9.7.販売チャネル別
23.10.ベネルクス市場分析
23.10.1.フィルターメディア別
23.10.2.技術タイプ別
23.10.3.運転タイプ別
23.10.4.車両タイプ別
23.10.5.流通チャネル別
23.10.6.トランスミッションタイプ別
23.10.7.販売チャネル別
23.11.ロシア市場分析
23.11.1.フィルターメディア別
23.11.2.技術タイプ別
23.11.3.運転タイプ別
23.11.4.車両タイプ別
23.11.5.流通チャネル別
23.11.6.トランスミッションタイプ別
23.11.7.販売チャネル別
23.12.中国市場分析
23.12.1.フィルターメディア別
23.12.2.技術タイプ別
23.12.3.運転タイプ別
23.12.4.車両タイプ別
23.12.5.流通チャネル別
23.12.6.トランスミッションタイプ別
23.12.7.販売チャネル別
23.13.日本市場分析
23.13.1.フィルターメディア別
23.13.2.技術タイプ別
23.13.3.運転タイプ別
23.13.4.車両タイプ別
23.13.5.流通チャネル別
23.13.6.トランスミッションタイプ別
23.13.7.販売チャネル別
23.14.韓国市場分析
23.14.1.フィルターメディア別
23.14.2.技術タイプ別
23.14.3.運転タイプ別
23.14.4.車両タイプ別
23.14.5.流通チャネル別
23.14.6.トランスミッションタイプ別
23.14.7.販売チャネル別
23.15.インド市場分析
23.15.1.フィルターメディア別
23.15.2.技術タイプ別
23.15.3.運転タイプ別
23.15.4.車両タイプ別
23.15.5.流通チャネル別
23.15.6.トランスミッションタイプ別
23.15.7.販売チャネル別
23.16.ASEAN市場分析
23.16.1.フィルターメディア別
23.16.2.技術タイプ別
23.16.3.運転タイプ別
23.16.4.車両タイプ別
23.16.5.流通チャネル別
23.16.6.トランスミッションタイプ別
23.16.7.販売チャネル別
23.17.オーストラリア・ニュージーランド市場分析
23.17.1.フィルターメディア別
23.17.2.技術タイプ別
23.17.3.運転タイプ別
23.17.4.車両タイプ別
23.17.5.販売チャネル別
23.17.6.トランスミッションタイプ別
23.17.7.販売チャネル別
23.18.GCC諸国市場分析
23.18.1.フィルターメディア別
23.18.2.技術タイプ別
23.18.3.運転タイプ別
23.18.4.車両タイプ別
23.18.5.流通チャネル別
23.18.6.トランスミッションタイプ別
23.18.7.販売チャネル別
23.19.トルコ市場分析
23.19.1.フィルターメディア別
23.19.2.技術タイプ別
23.19.3.運転タイプ別
23.19.4.車両タイプ別
23.19.5.販売チャネル別
23.19.6.トランスミッションタイプ別
23.19.7.販売チャネル別
23.20.北アフリカ市場分析
23.20.1.フィルターメディア別
23.20.2.技術タイプ別
23.20.3.運転タイプ別
23.20.4.車両タイプ別
23.20.5.販売チャネル別
23.20.6.トランスミッションタイプ別
23.20.7.販売チャネル別
23.21.南アフリカ市場分析
23.21.1.フィルターメディア別
23.21.2.技術タイプ別
23.21.3.運転タイプ別
23.21.4.車両タイプ別
23.21.5.流通チャネル別
23.21.6.トランスミッションタイプ別
23.21.7.販売チャネル別
24.市場構造分析
24.1.企業階層別市場分析
24.2.上位企業の市場シェア分析
24.3.市場プレゼンス分析
25.競争分析
25.1.競合の動向 - 調査結果の概要
25.2.主要プレーヤー - 市場ポジショニング
25.3.主要プレーヤー-市場フットプリント
25.4.世界のティア構造分析
25.5.競合ダッシュボード
25.6.競争ディープドライブ
25.6.1.マーレGmbH
25.6.1.1.概要
25.6.1.2.製品ポートフォリオ
25.6.1.3.販売拠点
25.6.1.4.戦略の概要
25.6.1.4.1.マーケティング戦略
25.6.1.4.2.製品戦略
25.6.1.4.3.チャネル戦略
25.6.2.ドナルドソン社
25.6.2.1.概要
25.6.2.2.製品ポートフォリオ
25.6.2.3.販売拠点
25.6.2.4.戦略の概要
25.6.2.4.1.マーケティング戦略
25.6.2.4.2.製品戦略
25.6.2.4.3.チャネル戦略
25.6.3.ACデルコ
25.6.3.1.概要
25.6.3.2.製品ポートフォリオ
25.6.3.3.販売拠点
25.6.3.4.戦略の概要
25.6.3.4.1.マーケティング戦略
25.6.3.4.2.製品戦略
25.6.3.4.3.チャネル戦略
25.6.4.テネコ・インク
25.6.4.1.概要
25.6.4.2.製品ポートフォリオ
25.6.4.3.販売拠点
25.6.4.4.戦略の概要
25.6.4.4.1.マーケティング戦略
25.6.4.4.2.製品戦略
25.6.4.4.3.チャネル戦略
25.6.5.トヨタ紡織株式会社
25.6.5.1.概要
25.6.5.2.製品ポートフォリオ
25.6.5.3.販売拠点
25.6.5.4.戦略の概要
25.6.5.4.1.マーケティング戦略
25.6.5.4.2.製品戦略
25.6.5.4.3.チャネル戦略
25.6.6.パーカー・ハネフィン
25.6.6.1.概要
25.6.6.2.製品ポートフォリオ
25.6.6.3.販売拠点
25.6.6.4.戦略の概要
25.6.6.4.1.マーケティング戦略
25.6.6.4.2.製品戦略
25.6.6.4.3.チャネル戦略
25.6.7.ヘングストSE
25.6.7.1.概要
25.6.7.2.製品ポートフォリオ
25.6.7.3.販売拠点
25.6.7.4.戦略の概要
25.6.7.4.1.マーケティング戦略
25.6.7.4.2.製品戦略
25.6.7.4.3.チャネル戦略
25.6.8.マン+ヒュンメル
25.6.8.1.概要
25.6.8.2.製品ポートフォリオ
25.6.8.3.販売拠点
25.6.8.4.戦略の概要
25.6.8.4.1.マーケティング戦略
25.6.8.4.2.製品戦略
25.6.8.4.3.チャネル戦略
25.6.9.ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェンAG
25.6.9.1.概要
25.6.9.2.製品ポートフォリオ
25.6.9.3.販売拠点
25.6.9.4.戦略の概要
25.6.9.4.1.マーケティング戦略
25.6.9.4.2.製品戦略
25.6.9.4.3.チャネル戦略
25.6.10.カミンズフィルトレーション
25.6.10.1.概要
25.6.10.2.製品ポートフォリオ
25.6.10.3.販売拠点
25.6.10.4.戦略の概要
25.6.10.4.1.マーケティング戦略
25.6.10.4.2.製品戦略
25.6.10.4.3.チャネル戦略
25.6.11.マグネティ・マレリ
25.6.11.1.概要
25.6.11.2.製品ポートフォリオ
25.6.11.3.販売拠点
25.6.11.4.戦略の概要
25.6.11.4.1.マーケティング戦略
25.6.11.4.2.製品戦略
25.6.11.4.3.チャネル戦略
25.6.12.日立オートモティブシステム
25.6.12.1.概要
25.6.12.2.製品ポートフォリオ
25.6.12.3.販売拠点
25.6.12.4.戦略の概要
25.6.12.4.1.マーケティング戦略
25.6.12.4.2.製品戦略
25.6.12.4.3.チャネル戦略
25.6.13.ホーリーパフォーマンス製品
25.6.13.1.概要
25.6.13.2.製品ポートフォリオ
25.6.13.3.販売拠点
25.6.13.4.戦略の概要
25.6.13.4.1.マーケティング戦略
25.6.13.4.2.製品戦略
25.6.13.4.3.チャネル戦略
25.6.14.UFIフィルター
25.6.14.1.概要
25.6.14.2.製品ポートフォリオ
25.6.14.3.販売拠点
25.6.14.4.戦略の概要
25.6.14.4.1.マーケティング戦略
25.6.14.4.2.製品戦略
25.6.14.4.3.チャネル戦略
25.6.15.アルコフィルターズ
25.6.15.1.概要
25.6.15.2.製品ポートフォリオ
25.6.15.3.販売拠点
25.6.15.4.戦略の概要
25.6.15.4.1.マーケティング戦略
25.6.15.4.2.製品戦略
25.6.15.4.3.チャネル戦略
25.6.16.フレームグループ
25.6.16.1.概要
25.6.16.2.製品ポートフォリオ
25.6.16.3.販売拠点
25.6.16.4.戦略の概要
25.6.16.4.1.マーケティング戦略
25.6.16.4.2.製品戦略
25.6.16.4.3.チャネル戦略
25.6.17.チャンピオン・ラボラトリーズ
25.6.17.1.概要
25.6.17.2.製品ポートフォリオ
25.6.17.3.販売拠点
25.6.17.4.戦略の概要
25.6.17.4.1.マーケティング戦略
25.6.17.4.2.製品戦略
25.6.17.4.3.チャネル戦略
25.6.18.フェルディナンド・ビルシュタイン社(Ferdinand Bilstein GmbH Co.KG
25.6.18.1.概要
25.6.18.2.製品ポートフォリオ
25.6.18.3.販売拠点
25.6.18.4.戦略の概要
25.6.18.4.1.マーケティング戦略
25.6.18.4.2.製品戦略
25.6.18.4.3.チャネル戦略
25.6.19.エロフィック・インダストリーズ社
25.6.19.1.概要
25.6.19.2.製品ポートフォリオ
25.6.19.3.販売拠点
25.6.19.4.戦略の概要
25.6.19.4.1.マーケティング戦略
25.6.19.4.2.製品戦略
25.6.19.4.3.チャネル戦略
25.6.20.ジーケーインダストリーズ
25.6.20.1.概要
25.6.20.2.製品ポートフォリオ
25.6.20.3.販売拠点
25.6.20.4.戦略の概要
25.6.20.4.1.マーケティング戦略
25.6.20.4.2.製品戦略
25.6.20.4.3.チャネル戦略
25.6.21.ヴィエロールAG
25.6.21.1.概要
25.6.21.2.製品ポートフォリオ
25.6.21.3.販売拠点
25.6.21.4.戦略の概要
25.6.21.4.1.マーケティング戦略
25.6.21.4.2.製品戦略
25.6.21.4.3.チャネル戦略
25.6.22.バイキングフィルター
25.6.22.1.概要
25.6.22.2.製品ポートフォリオ
25.6.22.3.販売拠点
25.6.22.4.戦略の概要
25.6.22.4.1.マーケティング戦略
25.6.22.4.2.製品戦略
25.6.22.4.3.チャネル戦略
25.6.23.プロキング
25.6.23.1.概要
25.6.23.2.製品ポートフォリオ
25.6.23.3.販売拠点
25.6.23.4.戦略の概要
25.6.23.4.1.マーケティング戦略
25.6.23.4.2.製品戦略
25.6.23.4.3.チャネル戦略
25.6.24.サクラフィルター
25.6.24.1.概要
25.6.24.2.製品ポートフォリオ
25.6.24.3.販売拠点
25.6.24.4.戦略の概要
25.6.24.4.1.マーケティング戦略
25.6.24.4.2.製品戦略
25.6.24.4.3.チャネル戦略
25.6.25.シュアフィルターテクノロジー
25.6.25.1.概要
25.6.25.2.製品ポートフォリオ
25.6.25.3.販売拠点
25.6.25.4.戦略の概要
25.6.25.4.1.マーケティング戦略
25.6.25.4.2.製品戦略
25.6.25.4.3.チャネル戦略
25.6.26.IBS フィルトラン社
25.6.26.1.概要
25.6.26.2.製品ポートフォリオ
25.6.26.3.販売拠点
25.6.26.4.戦略の概要
25.6.26.4.1.マーケティング戦略
25.6.26.4.2.製品戦略
25.6.26.4.3.チャネル戦略
26.前提条件と略語
27.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published a comprehensive report on the worldwide market for automotive transmission oil filters, offering an in-depth analysis of market dynamics, trends, opportunities, and challenges influencing the industry.

Key Insights:

• Automotive Transmission Oil Filter Market Size (2024E): USD 2627.6 Mn
• Projected Market Value (2033F): USD 3904.9 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 4.50%

Report Scope: Automotive Transmission Oil Filter Market

Automotive transmission oil filters play a crucial role in vehicles by ensuring the efficiency and longevity of transmission systems. These filters prevent contaminants from entering transmission fluid, thereby optimizing performance and reducing wear and tear. The market primarily serves automotive manufacturers, aftermarket suppliers, and distributors, offering various types of filters such as automatic transmission oil filters, manual transmission oil filters, and continuous variable transmission (CVT) oil filters.

Market Growth Drivers:

The global automotive transmission oil filter market is driven by several factors, including the increasing production and sales of automobiles worldwide. Growing consumer demand for vehicles with improved fuel efficiency and reduced maintenance costs is a significant driver of market growth. Technological advancements in filter materials and designs aimed at enhancing filtration efficiency and durability also contribute to market expansion. Moreover, stringent environmental regulations mandating cleaner emissions and higher vehicle performance standards create opportunities for innovative filter solutions in the automotive sector.

Market Challenges:

Despite promising growth prospects, the market faces challenges such as competitive pricing pressures and the commoditization of standard filter products. Fluctuations in raw material costs and disruptions in the supply chain can impact manufacturing operations and product pricing, affecting market profitability. Additionally, regulatory requirements regarding filter performance standards and environmental sustainability impose compliance burdens on manufacturers, influencing market dynamics and strategies for product innovation.

Market Opportunities:

The automotive transmission oil filter market presents significant growth opportunities driven by advancements in automotive technology, including the proliferation of electric and hybrid vehicles. Integration of smart filter technologies, such as IoT-enabled sensors for real-time monitoring and predictive maintenance, enhances market competitiveness and customer value propositions. Furthermore, expanding aftermarket services and the adoption of eco-friendly filter solutions align with global sustainability goals, fostering market expansion and industry leadership.

Strategic Insights and Business Strategy:

Leading players in the global automotive transmission oil filter market, such as MAHLE GmbH, AC Delco, and Hengst SE, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to maintain competitive advantages. These companies invest heavily in research and development to introduce advanced filter technologies like HEPA filters and magnetic filtration systems, addressing evolving customer demands and regulatory requirements. Collaborations with automotive OEMs, aftermarket distributors, and recycling facilities facilitate technology adoption and market penetration, ensuring sustainable growth and leadership in the dynamic automotive filtration landscape.

Key Companies Profiled:

• MAHLE GmbH
• Donaldson Company Inc.
• AC Delco
• Tenneco Inc.
• TOYOTA BOSHOKU CORPORATION
• Parker Hannifin
• Hengst SE
• MANN+HUMMEL
• ZF Friedrichshafen AG
• Cummins Filtration
• Magneti Marelli
• Hitachi Automotive System Ltd.
• Holley Performance Products
• UFI Filters
• ALCO Filters Ltd.
• FRAM GROUP IP LLC
• Champion Laboratories, Inc.
• Ferdinand Bilstein GmbH Co. KG
• Elofic Industries Limited

Key Segments Covered in Automotive Transmission Oil Filter Market Industry Research

By Filter Media:
• Cellulose
• Microglass
• Polyester
• Felt
• Paper

By Technology Type:
• Suction Filters
• Pressure Filters

By Vehicle Type:
• Passenger Cars
• Light Commercial Vehicles
• Heavy Commercial Vehicles
• Agricultural Vehicles

By Operation Type:
• Disposable
• Reusable

By Transmission Type:
• Manual Transmission
• Automatic Transmission
• AMT (Automated Manual Transmission)
• Dual Clutch Transmission
• Continuously Variable Transmission (CVT)
• EVT & BEV

By Distribution Channel:
• Online
• Offline

By Sales-Channel:
• OEMs (Original Equipment Manufacturers)
• Aftermarket

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Pacific
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Key Findings
1.2. Executive Summary: Market Outlook
1.3. Demand Side Trends
1.4. Supply Side Trends
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Introduction
2.1. Market Coverage/Taxonomy
2.2. Market Definition/Scope/Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
4. Key Success Factors
5. Global market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis by Nature of Service
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global market Demand (in Value or Size in US$ Mn ) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn ) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn ) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global Economic Outlook
8.1.2. Global GDP Growth
8.1.3. Global Compact Passenger Vehicles On Road Comparison
8.1.4. Global Light Commercial Vehicles On Road Comparison
8.1.5. Global Heavy Commercial Vehicles On Road Comparison
8.1.6. Global Agricultural Vehicle Sales (Tractors)
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Top Companies Historical Growth
8.2.2. Global Urbanization Outlook
8.2.3. Global Automotive Industry Growth Outlook
8.2.4. Global Passenger Cars Sales
8.2.5. Global Commercial Vehicle Sales
8.2.6. Transmission Oil Filter Market for Electric Vehicle
8.3. Global Market Value Chain Analysis
8.3.1. List of Manufacturers
8.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 by Filter Media
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis by Filter Media, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Filter Media, 2024-2033
9.3.1. Cellulose media
9.3.2. Microglass media
9.3.3. Polyester Media
9.3.4. Felt Media
9.3.5. Paper Media
9.4. Market Attractiveness Analysis by Filter Media
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 by Technology Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis by Technology Type, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Technology Type, 2024-2033
10.3.1. Suction filters
10.3.2. Pressure filters
10.4. Market Attractiveness Analysis by Technology Type
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 by Operation Type
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis by Operation Type, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Operation Type, 2024-2033
11.3.1. Disposable
11.3.2. Reusable
11.4. Market Attractiveness Analysis by Operation Type
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 by Vehicle Type
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis by Vehicle Type, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Vehicle Type, 2024-2033
12.3.1. Passenger Cars
12.3.1.1. Compact
12.3.1.2. Mid-size
12.3.1.3. Luxury
12.3.1.4. SUV
12.3.2. Light Commercial Vehicles (LCV)
12.3.3. Heavy Commercial Vehicles (HCV)
12.3.4. Agriculture Vehicles
12.4. Market Attractiveness Analysis by Vehicle Type
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 by Sales Channel
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis by Sales Channel, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Sales Channel, 2024-2033
13.3.1. Original Equipment Manufacturers (OEM)
13.3.2. Aftermarket
13.3.2.1. Original Equipment Suppliers (OES)
13.3.2.2. Independent Automotive Suppliers (IAS)
13.4. Market Attractiveness Analysis by Sales Channel
14. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 by Distribution Channel
14.1. Introduction / Key Findings
14.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis by Distribution Channel, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Distribution Channel, 2024-2033
14.3.1. Online
14.3.2. Offline
14.4. Market Attractiveness Analysis by Distribution Channel
15. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Transmission Type
15.1. Introduction / Key Findings
15.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis by Transmission Type, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Transmission Type, 2024 to 2023
15.3.1. Manual Transmission
15.3.2. Automatic Transmission
15.3.3. AMT (Automated Manual Transmission)
15.3.4. Dual-clutch transmission
15.3.5. Continuously Variable Transmission (CVT)
15.3.6. EVT & BEV
15.4. Market Attractiveness Analysis by Transmission Type
16. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Analysis by Region, 2019-2023
16.3. Current Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) (000 Units) Analysis and Forecast by Region, 2024 to 2023
16.3.1. North America
16.3.2. Latin America
16.3.3. Europe
16.3.4. East Asia
16.3.5. South Asia & Pacific
16.3.6. Middle East & Africa
16.4. Market Attractiveness Analysis by Region
17. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. U.S.
17.3.1.2. Canada
17.3.2. By Filter Media
17.3.3. By Technology Type
17.3.4. By Operation Type
17.3.5. By Vehicle Type
17.3.6. By Sales Channel
17.3.7. By Distribution Channel
17.3.8. By Transmission Type
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Filter Media
17.4.3. By Technology Type
17.4.4. By Operation Type
17.4.5. By Vehicle Type
17.4.6. By Sales Channel
17.4.7. By Distribution Channel
17.4.8. By Transmission Type
18. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. Brazil
18.3.1.2. Mexico
18.3.1.3. Rest of Latin America
18.3.2. By Filter Media
18.3.3. By Technology Type
18.3.4. By Operation Type
18.3.5. By Vehicle Type
18.3.6. By Sales Channel
18.3.7. By Distribution Channel
18.3.8. By Transmission Type
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Filter Media
18.4.3. By Technology Type
18.4.4. By Operation Type
18.4.5. By Vehicle Type
18.4.6. By Sales Channel
18.4.7. By Distribution Channel
18.4.8. By Transmission Type
19. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Germany
19.3.1.2. Italy
19.3.1.3. France
19.3.1.4. UK
19.3.1.5. Spain
19.3.1.6. Russia
19.3.1.7. Rest of Europe
19.3.2. By Filter Media
19.3.3. By Technology Type
19.3.4. By Operation Type
19.3.5. By Vehicle Type
19.3.6. By Sales Channel
19.3.7. By Distribution Channel
19.3.8. By Transmission Type
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Filter Media
19.4.3. By Technology Type
19.4.4. By Operation Type
19.4.5. By Vehicle Type
19.4.6. By Sales Channel
19.4.7. By Distribution Channel
19.4.8. By Transmission Type
20. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
20.3.1. By Country
20.3.1.1. China
20.3.1.2. Japan
20.3.1.3. South Korea
20.3.2. By Filter Media
20.3.3. By Technology Type
20.3.4. By Operation Type
20.3.5. By Vehicle Type
20.3.6. By Sales Channel
20.3.7. By Distribution Channel
20.3.8. By Transmission Type
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Filter Media
20.4.3. By Technology Type
20.4.4. By Operation Type
20.4.5. By Vehicle Type
20.4.6. By Sales Channel
20.4.7. By Distribution Channel
20.4.8. By Transmission Type
21. South Asia & Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
21.3. Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
21.3.1. By Country
21.3.1.1. India
21.3.1.2. ANZ
21.3.1.3. ASEAN
21.3.1.4. Rest of South Asia
21.3.2. By Filter Media
21.3.3. By Technology Type
21.3.4. By Operation Type
21.3.5. By Vehicle Type
21.3.6. By Sales Channel
21.3.7. By Distribution Channel
21.3.8. By Transmission Type
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.4.1. By Country
21.4.2. By Filter Media
21.4.3. By Technology Type
21.4.4. By Operation Type
21.4.5. By Vehicle Type
21.4.6. By Sales Channel
21.4.7. By Distribution Channel
21.4.8. By Transmission Type
22. Middle East & Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
22.1. Introduction
22.2. Historical Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
22.3. Market Size (US$ Mn ) and Volume (‘000 Units) Forecast by Market Taxonomy, 2024-2033
22.3.1. By Country
22.3.1.1. Turkey
22.3.1.2. GCC Countries
22.3.1.3. South Africa
22.3.1.4. Northern Africa
22.3.1.5. Rest of MEA
22.3.2. By Filter Media
22.3.3. By Technology Type
22.3.4. By Operation Type
22.3.5. By Vehicle Type
22.3.6. By Sales Channel
22.3.7. By Distribution Channel
22.3.8. By Transmission Type
22.4. Market Attractiveness Analysis
22.4.1. By Country
22.4.2. By Filter Media
22.4.3. By Technology Type
22.4.4. By Operation Type
22.4.5. By Vehicle Type
22.4.6. By Sales Channel
22.4.7. By Distribution Channel
22.4.8. By Transmission Type
23. Country Wise Market Analysis
23.1. U.S. Market Analysis
23.1.1. By Filter Media
23.1.2. By Technology Type
23.1.3. By Operation Type
23.1.4. By Vehicle Type
23.1.5. By Distribution Channel
23.1.6. By Transmission Type
23.1.7. By Sales Channel
23.2. Canada Market Analysis
23.2.1. By Filter Media
23.2.2. By Technology Type
23.2.3. By Operation Type
23.2.4. By Vehicle Type
23.2.5. By Distribution Channel
23.2.6. By Transmission Type
23.2.7. By Sales Channel
23.3. Mexico Market Analysis
23.3.1. By Filter Media
23.3.2. By Technology Type
23.3.3. By Operation Type
23.3.4. By Vehicle Type
23.3.5. By Distribution Channel
23.3.6. By Transmission Type
23.3.7. By Sales Channel
23.4. Brazil Market Analysis
23.4.1. By Filter Media
23.4.2. By Technology Type
23.4.3. By Operation Type
23.4.4. By Vehicle Type
23.4.5. By Distribution Channel
23.4.6. By Transmission Type
23.4.7. By Sales Channel
23.5. Germany Market Analysis
23.5.1. By Filter Media
23.5.2. By Technology Type
23.5.3. By Operation Type
23.5.4. By Vehicle Type
23.5.5. By Distribution Channel
23.5.6. By Transmission Type
23.5.7. By Sales Channel
23.6. Italy Market Analysis
23.6.1. By Filter Media
23.6.2. By Technology Type
23.6.3. By Operation Type
23.6.4. By Vehicle Type
23.6.5. By Distribution Channel
23.6.6. By Transmission Type
23.6.7. By Sales Channel
23.7. France Market Analysis
23.7.1. By Filter Media
23.7.2. By Technology Type
23.7.3. By Operation Type
23.7.4. By Vehicle Type
23.7.5. By Distribution Channel
23.7.6. By Transmission Type
23.7.7. By Sales Channel
23.8. Ultrasonic Flow Meter Flow Meter Market Analysis
23.8.1. By Filter Media
23.8.2. By Technology Type
23.8.3. By Operation Type
23.8.4. By Vehicle Type
23.8.5. By Distribution Channel
23.8.6. By Transmission Type
23.8.7. By Sales Channel
23.9. Spain Market Analysis
23.9.1. By Filter Media
23.9.2. By Technology Type
23.9.3. By Operation Type
23.9.4. By Vehicle Type
23.9.5. By Distribution Channel
23.9.6. By Transmission Type
23.9.7. By Sales Channel
23.10. BENELUX Market Analysis
23.10.1. By Filter Media
23.10.2. By Technology Type
23.10.3. By Operation Type
23.10.4. By Vehicle Type
23.10.5. By Distribution Channel
23.10.6. By Transmission Type
23.10.7. By Sales Channel
23.11. Russia Market Analysis
23.11.1. By Filter Media
23.11.2. By Technology Type
23.11.3. By Operation Type
23.11.4. By Vehicle Type
23.11.5. By Distribution Channel
23.11.6. By Transmission Type
23.11.7. By Sales Channel
23.12. China Market Analysis
23.12.1. By Filter Media
23.12.2. By Technology Type
23.12.3. By Operation Type
23.12.4. By Vehicle Type
23.12.5. By Distribution Channel
23.12.6. By Transmission Type
23.12.7. By Sales Channel
23.13. Japan Market Analysis
23.13.1. By Filter Media
23.13.2. By Technology Type
23.13.3. By Operation Type
23.13.4. By Vehicle Type
23.13.5. By Distribution Channel
23.13.6. By Transmission Type
23.13.7. By Sales Channel
23.14. South Korea Market Analysis
23.14.1. By Filter Media
23.14.2. By Technology Type
23.14.3. By Operation Type
23.14.4. By Vehicle Type
23.14.5. By Distribution Channel
23.14.6. By Transmission Type
23.14.7. By Sales Channel
23.15. India Market Analysis
23.15.1. By Filter Media
23.15.2. By Technology Type
23.15.3. By Operation Type
23.15.4. By Vehicle Type
23.15.5. By Distribution Channel
23.15.6. By Transmission Type
23.15.7. By Sales Channel
23.16. ASEAN Market Analysis
23.16.1. By Filter Media
23.16.2. By Technology Type
23.16.3. By Operation Type
23.16.4. By Vehicle Type
23.16.5. By Distribution Channel
23.16.6. By Transmission Type
23.16.7. By Sales Channel
23.17. Australia and New Zealand Market Analysis
23.17.1. By Filter Media
23.17.2. By Technology Type
23.17.3. By Operation Type
23.17.4. By Vehicle Type
23.17.5. By Distribution Channel
23.17.6. By Transmission Type
23.17.7. By Sales Channel
23.18. GCC Countries Market Analysis
23.18.1. By Filter Media
23.18.2. By Technology Type
23.18.3. By Operation Type
23.18.4. By Vehicle Type
23.18.5. By Distribution Channel
23.18.6. By Transmission Type
23.18.7. By Sales Channel
23.19. Turkey Market Analysis
23.19.1. By Filter Media
23.19.2. By Technology Type
23.19.3. By Operation Type
23.19.4. By Vehicle Type
23.19.5. By Distribution Channel
23.19.6. By Transmission Type
23.19.7. By Sales Channel
23.20. Northern Africa Market Analysis
23.20.1. By Filter Media
23.20.2. By Technology Type
23.20.3. By Operation Type
23.20.4. By Vehicle Type
23.20.5. By Distribution Channel
23.20.6. By Transmission Type
23.20.7. By Sales Channel
23.21. South Africa Market Analysis
23.21.1. By Filter Media
23.21.2. By Technology Type
23.21.3. By Operation Type
23.21.4. By Vehicle Type
23.21.5. By Distribution Channel
23.21.6. By Transmission Type
23.21.7. By Sales Channel
24. Market Structure Analysis
24.1. Market Analysis by Tier of Companies
24.2. Market Share Analysis of Top Players
24.3. Market Presence Analysis
25. Competition Analysis
25.1. Competition Developments – Summary of Findings
25.2. Key Players – Market Positioning
25.3. Key Players – Market Footprint
25.4. Global Tier Structure Analysis
25.5. Competition Dashboard
25.6. Competition Deep Drive
25.6.1. MAHLE GmbH
25.6.1.1. Overview
25.6.1.2. Product Portfolio
25.6.1.3. Sales Footprint
25.6.1.4. Strategy Overview
25.6.1.4.1. Marketing Strategy
25.6.1.4.2. Product Strategy
25.6.1.4.3. Channel Strategy
25.6.2. Donaldson Company Inc.
25.6.2.1. Overview
25.6.2.2. Product Portfolio
25.6.2.3. Sales Footprint
25.6.2.4. Strategy Overview
25.6.2.4.1. Marketing Strategy
25.6.2.4.2. Product Strategy
25.6.2.4.3. Channel Strategy
25.6.3. AC Delco
25.6.3.1. Overview
25.6.3.2. Product Portfolio
25.6.3.3. Sales Footprint
25.6.3.4. Strategy Overview
25.6.3.4.1. Marketing Strategy
25.6.3.4.2. Product Strategy
25.6.3.4.3. Channel Strategy
25.6.4. Tenneco Inc.
25.6.4.1. Overview
25.6.4.2. Product Portfolio
25.6.4.3. Sales Footprint
25.6.4.4. Strategy Overview
25.6.4.4.1. Marketing Strategy
25.6.4.4.2. Product Strategy
25.6.4.4.3. Channel Strategy
25.6.5. TOYOTA BOSHOKU CORPORATION
25.6.5.1. Overview
25.6.5.2. Product Portfolio
25.6.5.3. Sales Footprint
25.6.5.4. Strategy Overview
25.6.5.4.1. Marketing Strategy
25.6.5.4.2. Product Strategy
25.6.5.4.3. Channel Strategy
25.6.6. Parker Hannifin
25.6.6.1. Overview
25.6.6.2. Product Portfolio
25.6.6.3. Sales Footprint
25.6.6.4. Strategy Overview
25.6.6.4.1. Marketing Strategy
25.6.6.4.2. Product Strategy
25.6.6.4.3. Channel Strategy
25.6.7. Hengst SE
25.6.7.1. Overview
25.6.7.2. Product Portfolio
25.6.7.3. Sales Footprint
25.6.7.4. Strategy Overview
25.6.7.4.1. Marketing Strategy
25.6.7.4.2. Product Strategy
25.6.7.4.3. Channel Strategy
25.6.8. MANN+HUMMEL
25.6.8.1. Overview
25.6.8.2. Product Portfolio
25.6.8.3. Sales Footprint
25.6.8.4. Strategy Overview
25.6.8.4.1. Marketing Strategy
25.6.8.4.2. Product Strategy
25.6.8.4.3. Channel Strategy
25.6.9. ZF Friedrichshafen AG
25.6.9.1. Overview
25.6.9.2. Product Portfolio
25.6.9.3. Sales Footprint
25.6.9.4. Strategy Overview
25.6.9.4.1. Marketing Strategy
25.6.9.4.2. Product Strategy
25.6.9.4.3. Channel Strategy
25.6.10. Cummins Filtration
25.6.10.1. Overview
25.6.10.2. Product Portfolio
25.6.10.3. Sales Footprint
25.6.10.4. Strategy Overview
25.6.10.4.1. Marketing Strategy
25.6.10.4.2. Product Strategy
25.6.10.4.3. Channel Strategy
25.6.11. Magneti Marelli
25.6.11.1. Overview
25.6.11.2. Product Portfolio
25.6.11.3. Sales Footprint
25.6.11.4. Strategy Overview
25.6.11.4.1. Marketing Strategy
25.6.11.4.2. Product Strategy
25.6.11.4.3. Channel Strategy
25.6.12. Hitachi Automotive System Ltd.
25.6.12.1. Overview
25.6.12.2. Product Portfolio
25.6.12.3. Sales Footprint
25.6.12.4. Strategy Overview
25.6.12.4.1. Marketing Strategy
25.6.12.4.2. Product Strategy
25.6.12.4.3. Channel Strategy
25.6.13. Holley Performance Products
25.6.13.1. Overview
25.6.13.2. Product Portfolio
25.6.13.3. Sales Footprint
25.6.13.4. Strategy Overview
25.6.13.4.1. Marketing Strategy
25.6.13.4.2. Product Strategy
25.6.13.4.3. Channel Strategy
25.6.14. UFI Filters
25.6.14.1. Overview
25.6.14.2. Product Portfolio
25.6.14.3. Sales Footprint
25.6.14.4. Strategy Overview
25.6.14.4.1. Marketing Strategy
25.6.14.4.2. Product Strategy
25.6.14.4.3. Channel Strategy
25.6.15. ALCO Filters Ltd.
25.6.15.1. Overview
25.6.15.2. Product Portfolio
25.6.15.3. Sales Footprint
25.6.15.4. Strategy Overview
25.6.15.4.1. Marketing Strategy
25.6.15.4.2. Product Strategy
25.6.15.4.3. Channel Strategy
25.6.16. FRAM GROUP IP LLC
25.6.16.1. Overview
25.6.16.2. Product Portfolio
25.6.16.3. Sales Footprint
25.6.16.4. Strategy Overview
25.6.16.4.1. Marketing Strategy
25.6.16.4.2. Product Strategy
25.6.16.4.3. Channel Strategy
25.6.17. Champion Laboratories, Inc.
25.6.17.1. Overview
25.6.17.2. Product Portfolio
25.6.17.3. Sales Footprint
25.6.17.4. Strategy Overview
25.6.17.4.1. Marketing Strategy
25.6.17.4.2. Product Strategy
25.6.17.4.3. Channel Strategy
25.6.18. Ferdinand Bilstein GmbH Co. KG
25.6.18.1. Overview
25.6.18.2. Product Portfolio
25.6.18.3. Sales Footprint
25.6.18.4. Strategy Overview
25.6.18.4.1. Marketing Strategy
25.6.18.4.2. Product Strategy
25.6.18.4.3. Channel Strategy
25.6.19. Elofic Industries Limited
25.6.19.1. Overview
25.6.19.2. Product Portfolio
25.6.19.3. Sales Footprint
25.6.19.4. Strategy Overview
25.6.19.4.1. Marketing Strategy
25.6.19.4.2. Product Strategy
25.6.19.4.3. Channel Strategy
25.6.20. G.K Industries Ltd
25.6.20.1. Overview
25.6.20.2. Product Portfolio
25.6.20.3. Sales Footprint
25.6.20.4. Strategy Overview
25.6.20.4.1. Marketing Strategy
25.6.20.4.2. Product Strategy
25.6.20.4.3. Channel Strategy
25.6.21. VIEROL AG
25.6.21.1. Overview
25.6.21.2. Product Portfolio
25.6.21.3. Sales Footprint
25.6.21.4. Strategy Overview
25.6.21.4.1. Marketing Strategy
25.6.21.4.2. Product Strategy
25.6.21.4.3. Channel Strategy
25.6.22. Viking Filters Ltd.
25.6.22.1. Overview
25.6.22.2. Product Portfolio
25.6.22.3. Sales Footprint
25.6.22.4. Strategy Overview
25.6.22.4.1. Marketing Strategy
25.6.22.4.2. Product Strategy
25.6.22.4.3. Channel Strategy
25.6.23. Pro-King
25.6.23.1. Overview
25.6.23.2. Product Portfolio
25.6.23.3. Sales Footprint
25.6.23.4. Strategy Overview
25.6.23.4.1. Marketing Strategy
25.6.23.4.2. Product Strategy
25.6.23.4.3. Channel Strategy
25.6.24. Sakura Filter
25.6.24.1. Overview
25.6.24.2. Product Portfolio
25.6.24.3. Sales Footprint
25.6.24.4. Strategy Overview
25.6.24.4.1. Marketing Strategy
25.6.24.4.2. Product Strategy
25.6.24.4.3. Channel Strategy
25.6.25. Sure Filter Technology Inc.
25.6.25.1. Overview
25.6.25.2. Product Portfolio
25.6.25.3. Sales Footprint
25.6.25.4. Strategy Overview
25.6.25.4.1. Marketing Strategy
25.6.25.4.2. Product Strategy
25.6.25.4.3. Channel Strategy
25.6.26. IBS Filtran GmbH
25.6.26.1. Overview
25.6.26.2. Product Portfolio
25.6.26.3. Sales Footprint
25.6.26.4. Strategy Overview
25.6.26.4.1. Marketing Strategy
25.6.26.4.2. Product Strategy
25.6.26.4.3. Channel Strategy
26. Assumptions and Acronyms Used
27. Research Methodology

 

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