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外食包装市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Foodservice Packaging Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の食品サービス包装市場に関する調査レポートを出版し、市場ダイナミクス、動向、機会、展望を形成する課題などについて詳細に分析した。 主な洞察 - フード... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月8日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の食品サービス包装市場に関する調査レポートを出版し、市場ダイナミクス、動向、機会、展望を形成する課題などについて詳細に分析した。

主な洞察

- フードサービス包装の市場規模(2024E):1,304億米ドル
- 予測市場価値(2033F):2,148億米ドル2,148億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2033): 5.7%

レポートの範囲外食包装市場

外食産業向け包装は、レストラン、カフェ、ファーストフードチェーン、業務用ケータリングなど様々な分野で、食品の安全性、利便性、持続可能性を確保する上で重要な役割を果たしている。この市場には、使い捨て容器、ラップ、トレイ、バッグ、カップなど、消費者や業界の多様な需要に応えるよう設計された幅広いパッケージング・ソリューションが含まれる。

市場成長の促進要因

世界のフードサービス用包装市場は、外食の増加傾向、都市化、利便性を好む消費者のライフスタイルの進化など、いくつかの主要要因によって牽引されている。食品の安全性と衛生基準を促進する厳しい規制も、信頼性が高く持続可能なパッケージング・ソリューションの需要に寄与している。さらに、環境に優しい素材やリサイクル可能な包装オプションへのシフトは、消費者の嗜好と環境負荷の低減を目的とした規制要件の両方によって、市場の成長を加速させている。

市場の課題

有望な成長見込みがあるにもかかわらず、市場は原料コストの変動、プラスチック廃棄物管理への懸念、地域によって異なる包装規範への準拠に関連する課題に直面している。さらに、複雑なサプライチェーンを管理し、食品サービス用容器に包装された生鮮品をタイムリーに配送する際の物流上の課題に対処することは、市場関係者にとって経営上のハードルとなっている。

市場機会:

食品サービス用包装市場は、包装材料、デザイン、製造プロセスにおけるイノベーションによって大きな機会をもたらしている。生分解性および堆肥化可能な包装ソリューションの進歩は、持続可能な包装慣行に新たな道を提供する。さらに、RFID トラッキングや感温材料のようなスマート包装技術の統合は、食品の安全性とサプライチェーンの効率を高め、進化する消費者の期待と規制基準に対応する。

戦略的洞察

Dart Container Corporation、Georgia-Pacific LLC、Anchor Packaging Inc.など、世界の食品サービス用包装市場の大手企業は、競争力を維持するために技術革新、持続可能性、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は、リサイクル可能で環境に優しいパッケージング・ソリューションの開発に投資し、高度な素材や技術を活用して多様な市場の需要に応えている。外食業者、包装業者、規制機関との協力により、市場の拡大を促進し、サプライチェーン全体で持続可能な慣行を推進している。

レポートで扱う主な質問

- 世界の外食包装市場の成長を促進する主な要因は何か?
- どの包装材料と技術がさまざまな外食産業分野で支持を集めているか?
- 規制動向と消費者の嗜好は包装イノベーションと市場ダイナミクスにどのように影響するか?
- 外食包装市場の主要プレーヤーは誰で、市場での存在感を高めるためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の外食包装市場の新たな動向と将来展望は?

競合情報とビジネス戦略:

大手企業はイノベーション、持続可能性、戦略的パートナーシップを通じて差別化を図っている。これらの企業は、多様な市場の需要に対応するため、先進的な素材と技術を駆使して、リサイクル可能で環境に優しいパッケージング・ソリューションの開発に注力している。外食業者、包装業者、規制機関との協力関係は、市場の拡大を支援し、サプライチェーン全体で持続可能な慣行を促進する。

主な企業

- ダート・コンテナー・コーポレーション
- ジョージア・パシフィックLLC
- アンカー・パッケージング・インク
- パクチブLLC
- D&Wファインパック
- ゴールドプラストSPA
- ベリーグローバルグループ
- ドプラS.p.A.
- スマーフィット・カッパ・グループ
- ウェストロック社
- フフタマキ社
- ニューウィンカップホールディングス
- リンパック パッケージング リミテッド
- グラフィック・パッケージング・ホールディング・カンパニー

食品サービス包装産業調査でカバーされる主要セグメント

製品タイプ別
- プレート
- トレー
- カップ
- ボウル
- ピザボックス
- ストロー
- ポーションパック
- クラムシェル
- カップ用蓋
- スターラー
- カトラリー(ナイフ、フォーク、スプーン)

素材別
- アルミニウム
- 板紙
- 成型繊維
- プラスチック
- ポリスチレン
- ポリプロピレン
- ポリエチレン
- ポリエチレンテレフタレート
- ポリ乳酸
- 木材

製造プロセス別
- 熱成形
- 型抜き
- 射出成形

最終用途別
- 外食産業
- 施設向けフードサービス
- オンライン食品注文

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 中東 アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の概要
1.2.主要統計の概要
1.3.主要調査結果の概要
1.4.製品進化分析
1.5.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.製品のプレミアム化につながる革新とポートフォリオの拡張
3.1.2.外食包装の費用対効果
3.1.3.コンビニエンス・フードに対する需要の高まり
3.1.4.包装におけるスマート技術は次のレベルへ
3.1.5.オンライン購入の傾向の高まりが外食産業の包装に大きな影響を与える
3.2.製品イノベーションの動向
3.3.外食包装業界の将来展望
3.3.1.成長の要因
3.3.2.ブランドの流入
3.3.3.革新的な流通・マーケティング戦略
4.世界の外食包装市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
4.1.過去の市場数量(単位:万個)分析、2019-2023年
4.2.現在と将来の市場数量(単位:万個)予測、2024年-2033年
4.3.前年比成長トレンド分析
5.外食用包装の世界市場-価格分析
5.1.製品タイプ別価格分析
5.2.世界の平均価格分析ベンチマーク
6.世界の外食用包装市場の需要(金額または製造工程単位:億米ドル)分析2019-2023年と予測、2024-2033年
6.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場価値(US$ Bn)予測、2024-2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対額の機会分析
7.市場背景
7.1.世界の包装業界の展望
7.1.1.包装に対する認識
7.1.2.市場における外食用包装のトップ製品
7.1.3.世界の外食用包装トップ企業10社
7.2.マクロ経済要因
7.2.1.GDP成長の見通し
7.2.2.個人消費の見通し
7.2.3.GDP成長率分析
7.2.4.インターネット普及率の見通し
7.2.5.所得層人口の概要
7.2.6.一人当たり可処分所得
7.3.予測要因-関連性と影響
7.3.1.上位企業の過去の成長率
7.3.2.世界中で増加する学生数
7.3.3.都市化の成長見通し
7.3.4.その他
7.4.外食用包装の世界市場のPESTLE分析
7.5.外食用包装市場の投資実現可能性マトリックス
7.6.外食用包装の世界市場のポーターのファイブフォース分析
7.7.市場ダイナミクス
7.7.1.促進要因
7.7.2.阻害要因
7.7.3.機会分析
8.フードサービス包装の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品タイプ別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析:製品タイプ別、2019-2023年
8.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
8.3.1.プレート
8.3.2.トレイ
8.3.3.カップ
8.3.4.ボウル
8.3.5.ピザボックス
8.3.6.ストロー
8.3.7.ポーションパック
8.3.8.クラムシェル
8.3.9.カップ用蓋
8.3.10.スターラー
8.3.11.カトラリー(ナイフ、フォーク、スプーン)
8.4.製品タイプ別市場魅力度分析
9.フードサービス用包装の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:素材別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)と数量分析(素材別、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)および数量分析・予測:材料別、2024~2033年
9.3.1.アルミニウム
9.3.2.板紙
9.3.3.成型繊維
9.3.4.プラスチック
9.3.5.ポリスチレン
9.3.6.ポリプロピレン
9.3.7.ポリエチレン
9.3.8.ポリエチレンテレフタレート
9.3.9.ポリ乳酸
9.3.10.木材
9.4.素材別市場魅力度分析
10.食品サービス包装の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製造工程別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)と数量分析:製造プロセス別、2019-2023年
10.3.加工プロセス別の現在および将来の市場規模(億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
10.3.1.熱成形
10.3.2.ダイカッティング
10.3.3.射出成形
10.4.製造工程別市場魅力度分析
11.フードサービス包装の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:最終用途別
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)と最終用途別数量分析(2019-2023年
11.3.最終用途別の現在および将来の市場規模(億米ドル)と数量分析・予測、2024年~2033年
11.3.1.フードサービスアウトレット
11.3.2.施設向けフードサービス
11.3.3.オンライン食品注文
11.4.エンドユース別市場魅力度分析
12.フードサービス用包装の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(地域別
12.1.はじめに
12.2.地域別の過去市場規模(億米ドル)および数量(単位:千個)分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(千台)の分析と予測、2024~2033年
12.3.1.北米
12.3.2.中南米
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.東アジア
12.3.5.南アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ(MEA)
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米食品サービス包装市場の分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.米国
13.4.1.2.カナダ
13.4.2.製品タイプ別
13.4.3.素材別
13.4.4.製造プロセス別
13.4.5.最終用途
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.製品タイプ別
13.5.3.素材別
13.5.4.製造プロセス別
13.5.5.最終用途
14.ラテンアメリカの外食包装市場の分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ブラジル
14.4.1.2.メキシコ
14.4.1.3.その他のラテンアメリカ
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.素材別
14.4.4.製造プロセス別
14.4.5.最終用途
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.製品タイプ別
14.5.3.素材別
14.5.4.製造プロセス別
14.5.5.最終用途
15.欧州食品サービス包装市場の分析2019-2023年と予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ドイツ
15.4.1.2.イタリア
15.4.1.3.フランス
15.4.1.4.イギリス
15.4.1.5.スペイン
15.4.1.6.その他のヨーロッパ
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.素材別
15.4.4.製造プロセス別
15.4.5.最終用途
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.製品タイプ別
15.5.3.素材別
15.5.4.製造プロセス別
15.5.5.最終用途
16.南アジアのフードサービス用包装市場の分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.インド
16.4.1.2.タイ
16.4.1.3.インドネシア
16.4.1.4.マレーシア
16.4.1.5.その他の南アジア
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.素材別
16.4.4.製造プロセス別
16.4.5.最終用途
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品タイプ別
16.5.3.素材別
16.5.4.製造プロセス別
16.5.5.最終用途
17.東アジアの外食包装市場の分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.中国
17.4.1.2.日本
17.4.1.3.韓国
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.素材別
17.4.4.製造プロセス別
17.4.5.最終用途
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.製品タイプ別
17.5.3.素材別
17.5.4.製造プロセス別
17.5.5.最終用途
18.オセアニア食品サービス包装市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.オーストラリア
18.4.1.2.ニュージーランド
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.素材別
18.4.4.製造プロセス別
18.4.5.最終用途
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.製品タイプ別
18.5.3.素材別
18.5.4.製造プロセス別
18.5.5.最終用途
19.中東・アフリカの食品サービス用包装市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
19.4.1.国別
19.4.1.1.GCC諸国
19.4.1.2.アフリカ北部
19.4.1.3.南アフリカ
19.4.1.4.その他の中東・アフリカ
19.4.2.製品タイプ別
19.4.3.素材別
19.4.4.製造プロセス別
19.4.5.最終用途
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.国別
19.5.2.製品タイプ別
19.5.3.素材別
19.5.4.製造プロセス別
19.5.5.最終用途
20.主要国のフードサービス包装市場分析 2024-2033
20.1.はじめに
20.1.1.主要国別市場金額構成比分析
20.1.2.世界対.各国の成長比較
20.2.米国の外食用包装市場の分析
20.2.1.製品タイプ別
20.2.2.素材別
20.2.3.製造プロセス別
20.2.4.最終用途
20.3.カナダ食品サービス包装市場の分析
20.3.1.製品タイプ別
20.3.2.素材別
20.3.3.製造プロセス別
20.3.4.最終用途
20.4.メキシコの外食用包装市場の分析
20.4.1.製品タイプ別
20.4.2.素材別
20.4.3.製造プロセス別
20.4.4.最終用途
20.5.ブラジルの外食用包装市場の分析
20.5.1.製品タイプ別
20.5.2.素材別
20.5.3.製造プロセス別
20.5.4.最終用途
20.6.ドイツの外食用包装市場の分析
20.6.1.製品タイプ別
20.6.2.素材別
20.6.3.製造プロセス別
20.6.4.最終用途
20.7.イタリアの外食用包装市場の分析
20.7.1.製品タイプ別
20.7.2.素材別
20.7.3.製造プロセス別
20.7.4.最終用途
20.8.イギリスのフードサービス包装市場の分析
20.8.1.製品タイプ別
20.8.2.素材別
20.8.3.製造プロセス別
20.8.4.最終用途
20.9.中国外食包装市場の分析
20.9.1.製品タイプ別
20.9.2.素材別
20.9.3.製造プロセス別
20.9.4.最終用途
20.10.日本の外食用包装市場の分析
20.10.1.製品タイプ別
20.10.2.素材別
20.10.3.製造プロセス別
20.10.4.最終用途
20.11.韓国の外食用包装市場の分析
20.11.1.製品タイプ別
20.11.2.素材別
20.11.3.製造プロセス別
20.11.4.最終用途
20.12.インドのフードサービス包装市場の分析
20.12.1.製品タイプ別
20.12.2.素材別
20.12.3.製造プロセス別
20.12.4.最終用途
20.13.オーストラリアとニュージーランドの外食用包装市場の分析
20.13.1.製品タイプ別
20.13.2.素材別
20.13.3.製造プロセス別
20.13.4.最終用途
20.14.南アフリカの外食用包装市場の分析
20.14.1.製品タイプ別
20.14.2.素材別
20.14.3.製造プロセス別
20.14.4.最終用途
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析(外食包装)
21.2.市場集中度
21.3.上位企業の市場シェア分析
21.4.市場プレゼンス分析
21.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント
21.4.2.プレーヤーの製品フットプリント
21.4.3.チャネル別フットプリント
22.競争分析
22.1.競争ダッシュボード
22.2.競合による価格分析
22.3.競合ベンチマーキング
22.4.競合の深堀り
22.4.1.ダート・コンテナー・コーポレーション
22.4.1.1.概要
22.4.1.2.製品ポートフォリオ
22.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.1.4.販売拠点
22.4.1.5.戦略の概要
22.4.1.5.1.マーケティング戦略
22.4.1.5.2.製品戦略
22.4.1.5.3.チャネル戦略
22.4.2.ジョージア・パシフィックLLC
22.4.2.1.概要
22.4.2.2.製品ポートフォリオ
22.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.2.4.販売拠点
22.4.2.5.戦略の概要
22.4.2.5.1.マーケティング戦略
22.4.2.5.2.製品戦略
22.4.2.5.3.チャネル戦略
22.4.3.アンカー・パッケージング社
22.4.3.1.概要
22.4.3.2.製品ポートフォリオ
22.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.3.4.販売拠点
22.4.3.5.戦略の概要
22.4.3.5.1.マーケティング戦略
22.4.3.5.2.製品戦略
22.4.3.5.3.チャネル戦略
22.4.4.パクチブLLC
22.4.4.1.概要
22.4.4.2.製品ポートフォリオ
22.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.4.4.販売拠点
22.4.4.5.戦略の概要
22.4.4.5.1.マーケティング戦略
22.4.4.5.2.製品戦略
22.4.4.5.3.チャネル戦略
22.4.5.D&Wファインパック
22.4.5.1.概要
22.4.5.2.製品ポートフォリオ
22.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.5.4.販売拠点
22.4.5.5.戦略の概要
22.4.5.5.1.マーケティング戦略
22.4.5.5.2.製品戦略
22.4.5.5.3.チャネル戦略
22.4.6.ゴールドプラストSPA
22.4.6.1.概要
22.4.6.2.製品ポートフォリオ
22.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.6.4.販売拠点
22.4.6.5.戦略の概要
22.4.6.5.1.マーケティング戦略
22.4.6.5.2.製品戦略
22.4.6.5.3.チャネル戦略
22.4.7.ベリーグローバルグループ
22.4.7.1.概要
22.4.7.2.製品ポートフォリオ
22.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.7.4.販売拠点
22.4.7.5.戦略の概要
22.4.7.5.1.マーケティング戦略
22.4.7.5.2.製品戦略
22.4.7.5.3.チャネル戦略
22.4.8.DOpla S.p.A.
22.4.8.1.概要
22.4.8.2.製品ポートフォリオ
22.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.8.4.販売拠点
22.4.8.5.戦略の概要
22.4.8.5.1.マーケティング戦略
22.4.8.5.2.製品戦略
22.4.8.5.3.チャネル戦略
22.4.9.スマーフィット・カッパ・グループ
22.4.9.1.概要
22.4.9.2.製品ポートフォリオ
22.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.9.4.販売拠点
22.4.9.5.戦略の概要
22.4.9.5.1.マーケティング戦略
22.4.9.5.2.製品戦略
22.4.9.5.3.チャネル戦略
22.4.10.ウェストロック社
22.4.10.1.概要
22.4.10.2.製品ポートフォリオ
22.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.10.4.販売拠点
22.4.10.5.戦略の概要
22.4.10.5.1.マーケティング戦略
22.4.10.5.2.製品戦略
22.4.10.5.3.チャネル戦略
22.4.11.フフタマキ社
22.4.11.1.概要
22.4.11.2.製品ポートフォリオ
22.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.11.4.販売拠点
22.4.11.5.戦略の概要
22.4.11.5.1.マーケティング戦略
22.4.11.5.2.製品戦略
22.4.11.5.3.チャネル戦略
22.4.12.ニューウィンカップホールディングス
22.4.12.1.概要
22.4.12.2.製品ポートフォリオ
22.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.12.4.販売拠点
22.4.12.5.戦略の概要
22.4.12.5.1.マーケティング戦略
22.4.12.5.2.製品戦略
22.4.12.5.3.チャネル戦略
22.4.13.リンパック包装
22.4.13.1.概要
22.4.13.2.製品ポートフォリオ
22.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.13.4.販売拠点
22.4.13.5.戦略の概要
22.4.13.5.1.マーケティング戦略
22.4.13.5.2.製品戦略
22.4.13.5.3.チャネル戦略
22.4.14.グラフィック・パッケージング・ホールディング・カンパニー
22.4.14.1.概要
22.4.14.2.製品ポートフォリオ
22.4.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.14.4.販売拠点
22.4.14.5.戦略の概要
22.4.14.5.1.マーケティング戦略
22.4.14.5.2.製品戦略
22.4.14.5.3.チャネル戦略
22.4.15.その他のプレーヤー(要望に応じて)
22.4.15.1.概要
22.4.15.2.製品ポートフォリオ
22.4.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.15.4.販売拠点
22.4.15.5.戦略の概要
22.4.15.5.1.マーケティング戦略
22.4.15.5.2.製品戦略
22.4.15.5.3.チャネル戦略
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the global foodservice packaging market, providing a detailed analysis of market dynamics, trends, opportunities, and challenges shaping its landscape.

Key Insights:

• Foodservice Packaging Market Size (2024E): USD 130.4 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 214.8 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 5.7%

Scope of the Report: Foodservice Packaging Market

Foodservice packaging plays a critical role in ensuring food safety, convenience, and sustainability across various sectors, including restaurants, cafes, fast food chains, and institutional catering. The market encompasses a broad range of packaging solutions such as disposable containers, wraps, trays, bags, and cups, designed to meet diverse consumer and industry demands.

Market Growth Drivers:

The global foodservice packaging market is driven by several key factors, including the increasing trend of dining out, urbanization, and evolving consumer lifestyles favoring convenience. Stringent regulations promoting food safety and hygiene standards also contribute to the demand for reliable and sustainable packaging solutions. Additionally, the shift towards eco-friendly materials and recyclable packaging options is accelerating market growth, driven by both consumer preferences and regulatory requirements aimed at reducing environmental impact.

Market Challenges:

Despite promising growth prospects, the market faces challenges related to fluctuating raw material costs, concerns over plastic waste management, and compliance with varying packaging norms across different regions. Moreover, managing complex supply chains and addressing logistical challenges in the timely delivery of perishable goods packaged in foodservice containers present operational hurdles for market players.

Market Opportunities:

The foodservice packaging market presents significant opportunities driven by innovations in packaging materials, designs, and manufacturing processes. Advances in biodegradable and compostable packaging solutions offer new avenues for sustainable packaging practices. Furthermore, integrating smart packaging technologies like RFID tracking and temperature-sensitive materials enhances food safety and supply chain efficiency, meeting evolving consumer expectations and regulatory standards.

Strategic Insights:

Leading players in the global foodservice packaging market, such as Dart Container Corporation, Georgia-Pacific LLC, Anchor Packaging Inc., and others, focus on innovation, sustainability, and strategic partnerships to maintain a competitive edge. These companies invest in developing recyclable and eco-friendly packaging solutions, leveraging advanced materials and technologies to meet diverse market demands. Collaborations with foodservice providers, packaging suppliers, and regulatory bodies facilitate market expansion and promote sustainable practices across the supply chain.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the primary drivers fueling the growth of the global foodservice packaging market?
• Which packaging materials and technologies are gaining traction across different foodservice sectors?
• How do regulatory trends and consumer preferences influence packaging innovations and market dynamics?
• Who are the key players in the foodservice packaging market, and what strategies are they employing to enhance market presence?
• What are the emerging trends and future prospects in the global foodservice packaging market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies differentiate themselves through innovation, sustainability, and strategic partnerships. They focus on developing recyclable and eco-friendly packaging solutions, using advanced materials and technologies to meet diverse market demands. Collaborations with foodservice providers, packaging suppliers, and regulatory bodies support market expansion and promote sustainable practices across the supply chain.

Key Companies Profiled:

• Dart Container Corporation
• Georgia-Pacific LLC
• Anchor Packaging Inc.
• Pactiv LLC
• D&W Fine Pack
• Gold Plast SPA
• Berry Global Group Inc.
• Dopla S.p.A.
• Smurfit Kappa Group
• WestRock Company
• Huhtamäki Oyj
• New WinCup Holdings, Inc.
• Linpac Packaging Ltd
• Graphic Packaging Holding Company

Key Segments Covered in Foodservice Packaging Industry Research

By Product Type
• Plates
• Trays
• Cups
• Bowls
• Pizza Boxes
• Straws
• Single serve Portion Packs
• Clamshell
• Lids for Cups
• Stirrers
• Cutlery (Knives, Forks, Spoons)

By Material
• Aluminium
• Paperboard
• Moulded Fibres
• Plastic
• Polystyrene
• Polypropylene
• Polyethylene
• Polyethylene Terephthalate
• Poly Lactic Acid
• Wood

By Fabrication Process
• Thermoforming
• Die Cutting
• Injection Moulding

By End Use
• Foodservice Outlets
• Institutional Foodservice
• Online Food Ordering

By Region
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• Middle East Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Overview
1.2. Summary of Key Statistics
1.3. Summary of Key Findings
1.4. Product Evolution Analysis
1.5. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage/Taxonomy
2.2. Market Definition/Scope/Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.1.1. Innovations and Portfolio Extensions Leading to Product Premiumization
3.1.2. Cost-effectiveness of food service packaging
3.1.3. Rising demand for convenience food
3.1.4. Smart Technology in packaging Goes Next Level
3.1.5. Growing trend of online purchase has significant impact on foodservice packaging
3.2. Product Innovation Trends
3.3. Future Prospects of the Foodservice Packaging Industry
3.3.1. Factors Fuelling the Growth
3.3.2. Influx of Brands
3.3.3. Innovative Distribution and Marketing Strategies
4. Global Foodservice Packaging Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
4.1. Historical Market Volume ('000 Units) Analysis, 2019-2023
4.2. Current and Future Market Volume ('000 Units) Projections, 2024-2033
4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
5. Global Foodservice Packaging Market - Pricing Analysis
5.1. Pricing Analysis By Product Type
5.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
6. Global Foodservice Packaging Market Demand (in Value or Fabrication Process in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Market Background
7.1. Global Packaging industry Outlook
7.1.1. Perception of Packaging
7.1.2. Top Foodservice Packaging products in the market
7.1.3. Top 10 Foodservice Packaging Companies in the World
7.2. Macro-Economic Factors
7.2.1. GDP Growth Outlook
7.2.2. Consumer Spending Outlook
7.2.3. GDP Growth Rate Analysis
7.2.4. Internet Penetration Rate Outlook
7.2.5. Income Group Population Overview
7.2.6. Per Capita Disposable Income
7.3. Forecast Factors - Relevance & Impact
7.3.1. Top Companies Historical Growth
7.3.2. Increasing number of Students across the world.
7.3.3. Urbanization Growth Outlook
7.3.4. Others
7.4. PESTLE Analysis of Global Foodservice Packaging Market
7.5. Investment Feasibility Matrix of Foodservice Packaging Market
7.6. Porter’s Five Forces Analysis of Global Foodservice Packaging Market
7.7. Market Dynamics
7.7.1. Drivers
7.7.2. Restraints
7.7.3. Opportunity Analysis
8. Global Foodservice Packaging Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product Type
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Product Type, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
8.3.1. Plates
8.3.2. Trays
8.3.3. Cups
8.3.4. Bowls
8.3.5. Pizza Boxes
8.3.6. Straws
8.3.7. Single serve Portion Packs
8.3.8. Clamshell
8.3.9. Lids for Cups
8.3.10. Stirrers
8.3.11. Cutlery (Knives, Forks, Spoons)
8.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
9. Global Foodservice Packaging Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Material
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Material, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Material, 2024-2033
9.3.1. Aluminium
9.3.2. Paperboard
9.3.3. Moulded Fibres
9.3.4. Plastic
9.3.5. Polystyrene
9.3.6. Polypropylene
9.3.7. Polyethylene
9.3.8. Polyethylene Terephthalate
9.3.9. Poly Lactic Acid
9.3.10. Wood
9.4. Market Attractiveness Analysis By Material
10. Global Foodservice Packaging Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Fabrication Process
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Fabrication Process, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Fabrication Process, 2024-2033
10.3.1. Thermoforming
10.3.2. Die Cutting
10.3.3. Injection Moulding
10.4. Market Attractiveness Analysis By Fabrication Process
11. Global Foodservice Packaging Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by End Use
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By End Use, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By End Use, 2024-2033
11.3.1. Foodservice Outlets
11.3.2. Institutional Foodservice
11.3.3. Online Food Ordering
11.4. Market Attractiveness Analysis By End Use
12. Global Foodservice Packaging Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Region, 2019-2023
12.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. East Asia
12.3.5. South Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. Middle East and Africa (MEA)
12.4. Market Attractiveness Analysis by Region
13. North America Foodservice Packaging Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. U.S.
13.4.1.2. Canada
13.4.2. By Product Type
13.4.3. By Material
13.4.4. By Fabrication Process
13.4.5. End Use
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Product Type
13.5.3. By Material
13.5.4. By Fabrication Process
13.5.5. End Use
14. Latin America Foodservice Packaging Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Brazil
14.4.1.2. Mexico
14.4.1.3. Rest of Latin America
14.4.2. By Product Type
14.4.3. By Material
14.4.4. By Fabrication Process
14.4.5. End Use
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Product Type
14.5.3. By Material
14.5.4. By Fabrication Process
14.5.5. End Use
15. Europe Foodservice Packaging Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Germany
15.4.1.2. Italy
15.4.1.3. France
15.4.1.4. U.K.
15.4.1.5. Spain
15.4.1.6. Rest of Europe
15.4.2. By Product Type
15.4.3. By Material
15.4.4. By Fabrication Process
15.4.5. End Use
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Product Type
15.5.3. By Material
15.5.4. By Fabrication Process
15.5.5. End Use
16. South Asia Foodservice Packaging Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. India
16.4.1.2. Thailand
16.4.1.3. Indonesia
16.4.1.4. Malaysia
16.4.1.5. Rest of South Asia
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By Material
16.4.4. By Fabrication Process
16.4.5. End Use
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Product Type
16.5.3. By Material
16.5.4. By Fabrication Process
16.5.5. End Use
17. East Asia Foodservice Packaging Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. China
17.4.1.2. Japan
17.4.1.3. South Korea
17.4.2. By Product Type
17.4.3. By Material
17.4.4. By Fabrication Process
17.4.5. End Use
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Product Type
17.5.3. By Material
17.5.4. By Fabrication Process
17.5.5. End Use
18. Oceania Foodservice Packaging Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. Australia
18.4.1.2. New Zealand
18.4.2. By Product Type
18.4.3. By Material
18.4.4. By Fabrication Process
18.4.5. End Use
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Product Type
18.5.3. By Material
18.5.4. By Fabrication Process
18.5.5. End Use
19. Middle East and Africa Foodservice Packaging Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.4.1. By Country
19.4.1.1. GCC Countries
19.4.1.2. Northern Africa
19.4.1.3. South Africa
19.4.1.4. Rest of Middle East and Africa
19.4.2. By Product Type
19.4.3. By Material
19.4.4. By Fabrication Process
19.4.5. End Use
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Country
19.5.2. By Product Type
19.5.3. By Material
19.5.4. By Fabrication Process
19.5.5. End Use
20. Key Countries’ Foodservice Packaging Market Analysis 2024-2033
20.1. Introduction
20.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
20.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
20.2. U.S. Foodservice Packaging Market Analysis
20.2.1. By Product Type
20.2.2. By Material
20.2.3. By Fabrication Process
20.2.4. End Use
20.3. Canada Foodservice Packaging Market Analysis
20.3.1. By Product Type
20.3.2. By Material
20.3.3. By Fabrication Process
20.3.4. End Use
20.4. Mexico Foodservice Packaging Market Analysis
20.4.1. By Product Type
20.4.2. By Material
20.4.3. By Fabrication Process
20.4.4. End Use
20.5. Brazil Foodservice Packaging Market Analysis
20.5.1. By Product Type
20.5.2. By Material
20.5.3. By Fabrication Process
20.5.4. End Use
20.6. Germany Foodservice Packaging Market Analysis
20.6.1. By Product Type
20.6.2. By Material
20.6.3. By Fabrication Process
20.6.4. End Use
20.7. Italy Foodservice Packaging Market Analysis
20.7.1. By Product Type
20.7.2. By Material
20.7.3. By Fabrication Process
20.7.4. End Use
20.8. U.K. Foodservice Packaging Market Analysis
20.8.1. By Product Type
20.8.2. By Material
20.8.3. By Fabrication Process
20.8.4. End Use
20.9. China Foodservice Packaging Market Analysis
20.9.1. By Product Type
20.9.2. By Material
20.9.3. By Fabrication Process
20.9.4. End Use
20.10. Japan Foodservice Packaging Market Analysis
20.10.1. By Product Type
20.10.2. By Material
20.10.3. By Fabrication Process
20.10.4. End Use
20.11. S. Korea Foodservice Packaging Market Analysis
20.11.1. By Product Type
20.11.2. By Material
20.11.3. By Fabrication Process
20.11.4. End Use
20.12. India Foodservice Packaging Market Analysis
20.12.1. By Product Type
20.12.2. By Material
20.12.3. By Fabrication Process
20.12.4. End Use
20.13. Australia and New Zealand Foodservice Packaging Market Analysis
20.13.1. By Product Type
20.13.2. By Material
20.13.3. By Fabrication Process
20.13.4. End Use
20.14. South Africa Foodservice Packaging Market Analysis
20.14.1. By Product Type
20.14.2. By Material
20.14.3. By Fabrication Process
20.14.4. End Use
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies (Foodservice Packaging)
21.2. Market Concentration
21.3. Market Share Analysis of Top Players
21.4. Market Presence Analysis
21.4.1. By Regional footprint of Players
21.4.2. Product foot print by Players
21.4.3. Channel Foot Print by Players
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Pricing Analysis by Competition
22.3. Competition Benchmarking
22.4. Competition Deep Dive
22.4.1. Dart Container Corporation
22.4.1.1. Overview
22.4.1.2. Product Portfolio
22.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.1.4. Sales Footprint
22.4.1.5. Strategy Overview
22.4.1.5.1. Marketing Strategy
22.4.1.5.2. Product Strategy
22.4.1.5.3. Channel Strategy
22.4.2. Georgia-Pacific LLC
22.4.2.1. Overview
22.4.2.2. Product Portfolio
22.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.2.4. Sales Footprint
22.4.2.5. Strategy Overview
22.4.2.5.1. Marketing Strategy
22.4.2.5.2. Product Strategy
22.4.2.5.3. Channel Strategy
22.4.3. Anchor Packaging Inc.
22.4.3.1. Overview
22.4.3.2. Product Portfolio
22.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.3.4. Sales Footprint
22.4.3.5. Strategy Overview
22.4.3.5.1. Marketing Strategy
22.4.3.5.2. Product Strategy
22.4.3.5.3. Channel Strategy
22.4.4. Pactiv LLC
22.4.4.1. Overview
22.4.4.2. Product Portfolio
22.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.4.4. Sales Footprint
22.4.4.5. Strategy Overview
22.4.4.5.1. Marketing Strategy
22.4.4.5.2. Product Strategy
22.4.4.5.3. Channel Strategy
22.4.5. D&W Fine Pack
22.4.5.1. Overview
22.4.5.2. Product Portfolio
22.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.5.4. Sales Footprint
22.4.5.5. Strategy Overview
22.4.5.5.1. Marketing Strategy
22.4.5.5.2. Product Strategy
22.4.5.5.3. Channel Strategy
22.4.6. Gold Plast SPA
22.4.6.1. Overview
22.4.6.2. Product Portfolio
22.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.6.4. Sales Footprint
22.4.6.5. Strategy Overview
22.4.6.5.1. Marketing Strategy
22.4.6.5.2. Product Strategy
22.4.6.5.3. Channel Strategy
22.4.7. Berry Global Group Inc.
22.4.7.1. Overview
22.4.7.2. Product Portfolio
22.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.7.4. Sales Footprint
22.4.7.5. Strategy Overview
22.4.7.5.1. Marketing Strategy
22.4.7.5.2. Product Strategy
22.4.7.5.3. Channel Strategy
22.4.8. DOpla S.p.A.
22.4.8.1. Overview
22.4.8.2. Product Portfolio
22.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.8.4. Sales Footprint
22.4.8.5. Strategy Overview
22.4.8.5.1. Marketing Strategy
22.4.8.5.2. Product Strategy
22.4.8.5.3. Channel Strategy
22.4.9. Smurfit Kappa Group
22.4.9.1. Overview
22.4.9.2. Product Portfolio
22.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.9.4. Sales Footprint
22.4.9.5. Strategy Overview
22.4.9.5.1. Marketing Strategy
22.4.9.5.2. Product Strategy
22.4.9.5.3. Channel Strategy
22.4.10. WestRock Company
22.4.10.1. Overview
22.4.10.2. Product Portfolio
22.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.10.4. Sales Footprint
22.4.10.5. Strategy Overview
22.4.10.5.1. Marketing Strategy
22.4.10.5.2. Product Strategy
22.4.10.5.3. Channel Strategy
22.4.11. Huhtamäki Oyj
22.4.11.1. Overview
22.4.11.2. Product Portfolio
22.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.11.4. Sales Footprint
22.4.11.5. Strategy Overview
22.4.11.5.1. Marketing Strategy
22.4.11.5.2. Product Strategy
22.4.11.5.3. Channel Strategy
22.4.12. New WinCup Holdings, Inc.
22.4.12.1. Overview
22.4.12.2. Product Portfolio
22.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.12.4. Sales Footprint
22.4.12.5. Strategy Overview
22.4.12.5.1. Marketing Strategy
22.4.12.5.2. Product Strategy
22.4.12.5.3. Channel Strategy
22.4.13. Linpac Packaging Ltd
22.4.13.1. Overview
22.4.13.2. Product Portfolio
22.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.13.4. Sales Footprint
22.4.13.5. Strategy Overview
22.4.13.5.1. Marketing Strategy
22.4.13.5.2. Product Strategy
22.4.13.5.3. Channel Strategy
22.4.14. Graphic Packaging Holding Company
22.4.14.1. Overview
22.4.14.2. Product Portfolio
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22.4.14.4. Sales Footprint
22.4.14.5. Strategy Overview
22.4.14.5.1. Marketing Strategy
22.4.14.5.2. Product Strategy
22.4.14.5.3. Channel Strategy
22.4.15. Other Players (As Requested)
22.4.15.1. Overview
22.4.15.2. Product Portfolio
22.4.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.15.4. Sales Footprint
22.4.15.5. Strategy Overview
22.4.15.5.1. Marketing Strategy
22.4.15.5.2. Product Strategy
22.4.15.5.3. Channel Strategy
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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2024/09/06 10:26

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