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静脈照明器市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Vein Illuminator Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、静脈照明器の世界市場に関する包括的なレポートを発表した。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年6月18日 US$5,190
シングルユーザライセンス
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241 英語

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実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、静脈照明器の世界市場に関する包括的なレポートを発表した。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。この調査レポートは、2024年から2033年までの世界の静脈照明器市場の予測成長軌道を概説する独占データと統計を掲載しています。

主な洞察

- 静脈照明器市場規模(2024E):5360万米ドル
- 予測市場価値(2033F):1億5180万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 12.3%

静脈照明器市場 - レポートスコープ:

静脈イルミネータは、静脈の可視性を高め、静脈穿刺、静脈内治療、採血などのさまざまな医療処置を支援する上で重要な役割を果たしている。これらの装置は近赤外(NIR)光を利用して皮膚の下にある静脈を強調し、医療介入の精度と効率を向上させる。静脈照度計市場は、病院、診療所、診断センター、在宅医療に対応しており、ハンドヘルド型、ポータブル型、卓上型など様々なタイプの静脈照度計を提供している。

市場成長の促進要因

世界の静脈照度計市場は、糖尿病やがんなど、頻繁な静脈アクセスを必要とする慢性疾患の有病率の上昇など、いくつかの重要な要因によって推進されている。静脈アクセスを伴う定期的な医療を必要とすることが多い高齢者人口の増加が、市場拡大をさらに後押ししている。静脈照明装置における拡張現実(AR)や超音波の統合などの技術的進歩は、静脈検出の精度と容易さを高め、市場の成長を促進する。さらに、低侵襲処置の需要の増加、患者の不快感や処置時間の短縮の必要性が静脈照明装置の採用に寄与している。

市場の阻害要因

有望な成長見通しにもかかわらず、静脈イルミネーター市場は、発展途上地域における高コストと限られたアクセシビリティに関連する課題に直面している。先進的な静脈照明装置の初期投資とメンテナンス費用は、小規模な医療施設にとっては法外なものとなる可能性がある。さらに、低リソース環境では、これらの機器を操作する訓練を受けた医療専門家の不足が、普及の障壁となっている。このような経済的・教育的障壁に対処するためには、メーカー、医療従事者、政策立案者が協力して、手頃な価格で使いやすい静脈照明装置へのアクセスを促進する必要がある。

市場機会:

静脈イルミネーター市場は、技術革新、人口動態の傾向、進化する医療提供モデルによって大きな成長機会がもたらされる。モバイルアプリケーションや遠隔医療プラットフォームなどのデジタルヘルス技術の統合は、静脈照明サービスへの患者のアクセスを向上させ、処置結果を改善する。さらに、救急医療、小児科、美容整形における静脈照明器の用途拡大が市場範囲を広げている。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、費用対効果の高いポータブル静脈イルミネーターの導入は、新たな機会を活用し、ダイナミックな静脈イルミネーターの展望における市場のリーダーシップを維持するために不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の静脈照明器市場の成長を促進する主な要因は何か?
- さまざまな医療環境で静脈イルミネーターの採用を促進しているデバイスタイプとアプリケーションは?
- 技術の進歩は静脈照明器市場の競争環境をどのように変えているか?
- 静脈イルミネーター市場に貢献している主要プレーヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の静脈イルミネーター市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

AccuVein Inc.、Christie Medical Holdings Inc.、TransLite LLCなど、世界の静脈イルミネーター市場の主要企業は、競争力を得るために技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、多様な患者のニーズや臨床要件に対応するハンドヘルドやウェアラブルデバイスを含む先進的な静脈イルミネーターソリューションを開発している。医療提供者、医療機器販売業者、規制機関との協力関係は、市場へのアクセスを容易にし、技術採用を促進する。さらに、臨床研究、エビデンスに基づく診療、患者教育を重視することで、市場の成長を促進し、急速に進化する静脈イルミネーターの展望における患者の転帰を向上させる。

主要企業のプロファイル

- クリスティ・メディカル・ホールディングス
- AccuVein Inc.
- トランスライトLLC / ベインライト
- Koninklijke Philips N.V.
- ビューテック・サイエンティフィック(テレフレックス)
- ヴェノスコープLLC
- 近赤外線イメージング社
- Stihler Electronic (GENTHERM GMBH)
- インフィニウム・メディカル
- ネクストバイン

静脈照明器産業調査の主要セグメント

製品タイプ
- ポータブル
- 卓上型

テクノロジー
- 紫外線 (UV)
- 赤外線 (IR)
- 超音波

エンドユーザー
- 病院
- クリニック
- 外来手術センター(ASC)
- 診断センターと病理検査室
- 血液銀行

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.付加価値に関する洞察
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴分析
4.3.血管疾患統計(主要国別
4.4.規制情勢
4.4.1.米国の規制枠組み
4.4.2.欧州における規制の枠組み
4.4.3.インドの規制枠組み
4.4.4.オーストラリアの規制枠組
4.5.ポーター分析
4.6.PESTLE分析
4.7.バリューチェーン分析
4.8.アンメット・ニーズ
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界の医療費
5.1.2.世界の余命市場の展望
5.1.3.地域別研究開発資金
5.1.4.国別研究開発費
5.1.5.バスキュラーアクセスデバイスの世界市場概要
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.トップ企業の過去の成長
5.2.2.血管疾患の有病率の増加
5.2.3.NIRデバイスの技術的進歩
5.2.4.新製品の発売
5.2.5.無痛治療への注目の高まり
5.2.6.戦略的提携とパートナーシップ
5.2.7.製品のコスト
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.世界市場の需要(数量)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場数量(単位)分析と予測予測、2024-2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
7.世界市場-価格評価
7.1.地域別価格分析
7.2.価格ブレークアップ
7.3.世界平均価格分析ベンチマーク
7.4.価格設定の前提
8.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
8.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
8.2.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
8.2.1.前年比成長トレンド分析
8.2.2.絶対額機会分析
8.3.収益機会のシナリオ-可能性/保守的/楽観的
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品別
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、2019-2023年
9.3.製品別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
9.3.1.ポータブル
9.3.2.ベンチトップ
9.4.製品別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:技術別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.技術別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
10.3.技術別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.紫外線(UV)
10.3.2.赤外線(IR)
10.3.3.超音波
10.4.技術別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
11.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.病院
11.3.2.診療所
11.3.3.外来手術センター(ASCs)
11.3.4.診断センターと病理検査室
11.3.5.血液銀行
11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
12.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに / 主要な調査結果
12.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.南アジア
12.3.5.東アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.イントロダクション/主な調査結果
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.2.製品別
13.3.3.技術別
13.3.4.エンドユーザー別
13.4.地域別市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.技術別
13.4.4.エンドユーザー別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
13.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.米国市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.製品別
13.8.1.2.2.技術別
13.8.1.2.3.エンドユーザー別
13.8.2.カナダ市場分析
13.8.2.1.はじめに
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.製品別
13.8.2.2.2.技術別
13.8.2.2.3.エンドユーザー別
14.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに / 主要な調査結果
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ブラジル
14.3.1.2.メキシコ
14.3.1.3.アルゼンチン
14.3.1.4.その他のラテンアメリカ
14.3.2.製品別
14.3.3.技術別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.地域別市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.技術別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.ブラジル市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.技術別
14.8.1.2.3.エンドユーザー別
14.8.2.メキシコ市場分析
14.8.2.1.序論
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.技術別
14.8.2.2.3.エンドユーザー別
14.8.3.アルゼンチン市場分析
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.製品別
14.8.3.2.2.技術別
14.8.3.2.3.エンドユーザー別
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに/主な調査結果
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.英国
15.3.1.2.ドイツ
15.3.1.3.イタリア
15.3.1.4.フランス
15.3.1.5.スペイン
15.3.1.6.ロシア
15.3.1.7.北欧諸国
15.3.1.8.ベネルクス
15.3.1.9.その他のヨーロッパ
15.3.2.製品別
15.3.3.技術別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.地域別市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.技術別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.英国市場分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.技術別
15.8.1.2.3.エンドユーザー別
15.8.2.ドイツ市場分析
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.技術別
15.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.8.3.イタリア市場分析
15.8.3.1.はじめに
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.技術別
15.8.3.2.3.エンドユーザー別
15.8.4.フランス市場分析
15.8.4.1.はじめに
15.8.4.2.市場分類別分析と予測
15.8.4.2.1.製品別
15.8.4.2.2.技術別
15.8.4.2.3.エンドユーザー別
15.8.5.スペイン市場分析
15.8.5.1.はじめに
15.8.5.2.市場分類別分析と予測
15.8.5.2.1.製品別
15.8.5.2.2.技術別
15.8.5.2.3.エンドユーザー別
15.8.6.ロシア市場分析
15.8.6.1.序論
15.8.6.2.市場分類別分析と予測
15.8.6.2.1.製品別
15.8.6.2.2.技術別
15.8.6.2.3.エンドユーザー別
15.8.7.北欧諸国市場分析
15.8.7.1.はじめに
15.8.7.2.市場分類別分析と予測
15.8.7.2.1.製品別
15.8.7.2.2.技術別
15.8.7.2.3.エンドユーザー別
15.8.8.ベネルクス市場分析
15.8.8.1.序論
15.8.8.2.市場分類別分析と予測
15.8.8.2.1.製品別
15.8.8.2.2.技術別
15.8.8.2.3.エンドユーザー別
16.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに/主な調査結果
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.インドネシア
16.3.1.3.タイ
16.3.1.4.マレーシア
16.3.1.5.その他の南アジア
16.3.2.製品別
16.3.3.技術別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.地域別市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.技術別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.インド市場の分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.技術別
16.8.1.2.3.エンドユーザー別
16.8.2.インドネシア市場分析
16.8.2.1.序論
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.技術別
16.8.2.2.3.エンドユーザー別
16.8.3.タイ市場分析
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.技術別
16.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.8.4.マレーシア市場分析
16.8.4.1.序論
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.製品別
16.8.4.2.2.技術別
16.8.4.2.3.エンドユーザー別
17.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに/主な調査結果
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.製品別
17.3.3.技術別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.地域別市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.技術別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.中国市場の分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.技術別
17.8.1.2.3.エンドユーザー別
17.8.2.日本市場分析
17.8.2.1.はじめに
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.技術別
17.8.2.2.3.エンドユーザー別
17.8.3.韓国市場分析
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.技術別
17.8.3.2.3.エンドユーザー別
18.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに / 主要な調査結果
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、市場分類別、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.オーストラリア
18.3.1.2.ニュージーランド
18.3.2.製品別
18.3.3.技術別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.地域別市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.技術別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.オーストラリア市場分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.技術別
18.8.1.2.3.エンドユーザー別
18.8.2.ニュージーランド市場分析
18.8.2.1.導入
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.技術別
18.8.2.2.3.エンドユーザー別
19.中東・アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに/主な調査結果
19.2.過去の市場規模(US$ Mn)数量(台数)分析、市場分類別、2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.GCC諸国
19.3.1.2.トルコ
19.3.1.3.南アフリカ
19.3.1.4.北アフリカ
19.3.1.5.その他の中東・アフリカ
19.3.2.製品別
19.3.3.技術別
19.3.4.エンドユーザー別
19.4.地域別市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.技術別
19.4.4.エンドユーザー別
19.5.市場動向
19.6.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
19.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
19.8.国別分析と予測
19.8.1.GCC諸国の市場分析
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.製品別
19.8.1.2.2.技術別
19.8.1.2.3.エンドユーザー別
19.8.2.トルコ市場分析
19.8.2.1.序論
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.製品別
19.8.2.2.2.技術別
19.8.2.2.3.エンドユーザー別
19.8.3.南アフリカ市場分析
19.8.3.1.序論
19.8.3.2.市場分類別分析と予測
19.8.3.2.1.製品別
19.8.3.2.2.技術別
19.8.3.2.3.エンドユーザー別
19.8.4.北アフリカ市場分析
19.8.4.1.はじめに
19.8.4.2.市場分類別分析と予測
19.8.4.2.1.製品別
19.8.4.2.2.技術別
19.8.4.2.3.エンドユーザー別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析
20.2.上位企業の市場シェア分析(%)
20.3.市場集中度
21.競争分析
21.1.競争ダッシュボード
21.2.主要プレーヤー別のブランドおよびプロモーション戦略
21.3.主要開発分析
21.4.競争の深層
21.4.1.クリスティ・メディカル・ホールディングス
21.4.1.1.概要
21.4.1.2.製品ポートフォリオ
21.4.1.3.主要財務データ
21.4.1.4.販売拠点
21.4.1.5.SWOT分析
21.4.1.6.戦略の概要
21.4.1.6.1.マーケティング戦略
21.4.1.6.2.製品戦略
21.4.1.6.3.チャネル戦略
21.4.2.アキュベイン社
21.4.2.1.概要
21.4.2.2.製品ポートフォリオ
21.4.2.3.主要財務データ
21.4.2.4.販売拠点
21.4.2.5.SWOT分析
21.4.2.6.戦略の概要
21.4.2.6.1.マーケティング戦略
21.4.2.6.2.製品戦略
21.4.2.6.3.チャネル戦略
21.4.3.トランスライトLLC / ベインライト
21.4.3.1.概要
21.4.3.2.製品ポートフォリオ
21.4.3.3.主要財務データ
21.4.3.4.販売拠点
21.4.3.5.SWOT分析
21.4.3.6.戦略の概要
21.4.3.6.1.マーケティング戦略
21.4.3.6.2.製品戦略
21.4.3.6.3.チャネル戦略
21.4.4.フィリップスN.V.
21.4.4.1.概要
21.4.4.2.製品ポートフォリオ
21.4.4.3.主要財務データ
21.4.4.4.販売拠点
21.4.4.5.SWOT分析
21.4.4.6.戦略の概要
21.4.4.6.1.マーケティング戦略
21.4.4.6.2.製品戦略
21.4.4.6.3.チャネル戦略
21.4.5.ビューテック・サイエンティフィック(テレフレックス)
21.4.5.1.概要
21.4.5.2.製品ポートフォリオ
21.4.5.3.主要財務データ
21.4.5.4.販売拠点
21.4.5.5.SWOT分析
21.4.5.6.戦略の概要
21.4.5.6.1.マーケティング戦略
21.4.5.6.2.製品戦略
21.4.5.6.3.チャネル戦略
21.4.6.ヴェノスコープLLC
21.4.6.1.概要
21.4.6.2.製品ポートフォリオ
21.4.6.3.主要財務データ
21.4.6.4.販売拠点
21.4.6.5.SWOT分析
21.4.6.6.戦略の概要
21.4.6.6.1.マーケティング戦略
21.4.6.6.2.製品戦略
21.4.6.6.3.チャネル戦略
21.4.7.近赤外線イメージング社
21.4.7.1.概要
21.4.7.2.製品ポートフォリオ
21.4.7.3.主要財務データ
21.4.7.4.販売拠点
21.4.7.5.SWOT分析
21.4.7.6.戦略の概要
21.4.7.6.1.マーケティング戦略
21.4.7.6.2.製品戦略
21.4.7.6.3.チャネル戦略
21.4.8.スティーラー・エレクトロニック(GENTHERM GMBH)
21.4.8.1.概要
21.4.8.2.製品ポートフォリオ
21.4.8.3.主要財務データ
21.4.8.4.販売拠点
21.4.8.5.SWOT分析
21.4.8.6.戦略の概要
21.4.8.6.1.マーケティング戦略
21.4.8.6.2.製品戦略
21.4.8.6.3.チャネル戦略
21.4.9.インフィニウムメディカル
21.4.9.1.概要
21.4.9.2.製品ポートフォリオ
21.4.9.3.主要財務データ
21.4.9.4.販売拠点
21.4.9.5.SWOT分析
21.4.9.6.戦略の概要
21.4.9.6.1.マーケティング戦略
21.4.9.6.2.製品戦略
21.4.9.6.3.チャネル戦略
21.4.10.ネクストバイン
21.4.10.1.概要
21.4.10.2.製品ポートフォリオ
21.4.10.3.主要財務データ
21.4.10.4.販売拠点
21.4.10.5.SWOT分析
21.4.10.6.戦略の概要
21.4.10.6.1.マーケティング戦略
21.4.10.6.2.製品戦略
21.4.10.6.3.チャネル戦略
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for vein illuminators. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure. This research publication presents exclusive data and statistics outlining the anticipated growth trajectory of the global vein illuminator market from 2024 to 2033.

Key Insights:

• Vein Illuminator Market Size (2024E): USD 53.6 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 151.8 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 12.3%

Vein Illuminator Market - Report Scope:

Vein illuminators play a crucial role in enhancing the visibility of veins, aiding in various medical procedures such as venipuncture, intravenous therapy, and blood sampling. These devices utilize near-infrared (NIR) light to highlight veins beneath the skin, improving the accuracy and efficiency of medical interventions. The vein illuminator market caters to hospitals, clinics, diagnostic centers, and homecare settings, offering a range of device types, including handheld, portable, and table-mounted vein finders.

Market Growth Drivers:

The global vein illuminator market is propelled by several key factors, including the rising prevalence of chronic diseases that necessitate frequent venous access, such as diabetes and cancer. The growing elderly population, who often require regular medical care involving venous access, further drives market expansion. Technological advancements, such as the integration of augmented reality (AR) and ultrasound in vein illumination devices, enhance the precision and ease of vein detection, fostering market growth. Additionally, increasing demand for minimally invasive procedures and the need to reduce patient discomfort and procedure time contribute to the adoption of vein illuminators.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the vein illuminator market faces challenges related to high costs and limited accessibility in developing regions. The initial investment and maintenance expenses of advanced vein illumination devices can be prohibitive for small healthcare facilities. Furthermore, a lack of trained healthcare professionals to operate these devices in low-resource settings poses a barrier to widespread adoption. Addressing these economic and educational barriers requires collaboration between manufacturers, healthcare providers, and policymakers to promote access to affordable and user-friendly vein illuminator solutions.

Market Opportunities:

The vein illuminator market presents significant growth opportunities driven by technological innovations, demographic trends, and evolving healthcare delivery models. The integration of digital health technologies, such as mobile applications and telemedicine platforms, enhances patient access to vein illumination services and improves procedural outcomes. Moreover, expanding applications of vein illuminators in emergency care, pediatrics, and cosmetic procedures broaden the market scope. Strategic partnerships, investment in research and development, and the introduction of cost-effective, portable vein illuminators are essential to capitalize on emerging opportunities and sustain market leadership in the dynamic vein illuminator landscape.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the vein illuminator market globally?
• Which device types and applications are driving vein illuminator adoption across different healthcare settings?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the vein illuminator market?
• Who are the key players contributing to the vein illuminator market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global vein illuminator market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global vein illuminator market, including AccuVein Inc., Christie Medical Holdings Inc., and TransLite LLC, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced vein illuminator solutions, including handheld and wearable devices, catering to diverse patient needs and clinical requirements. Collaborations with healthcare providers, medical device distributors, and regulatory agencies facilitate market access and promote technology adoption. Moreover, emphasis on clinical research, evidence-based practice, and patient education fosters market growth and enhances patient outcomes in the rapidly evolving vein illuminator landscape.

Key Companies Profiled:

• Christie Medical Holdings, Inc.
• AccuVein Inc.
• Translite LLC / Veinlite
• Koninklijke Philips N.V.
• VueTek Scientific (Teleflex)
• Venoscope LLC
• Near Infrared Imaging, Inc.
• Stihler Electronic (GENTHERM GMBH)
• Infinium Medical
• NextVein

Key Segments of Vein Illuminator Industry Research

Product Type:
• Portable
• Benchtop

Technology:
• Ultraviolet (UV)
• Infrared (IR)
• Ultrasound

End User:
• Hospitals
• Clinics
• Ambulatory Surgical Centers (ASCs)
• Diagnostic Centers and Path Labs
• Blood Banks

Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply-Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Value Added Insights
4.1. Product Adoption/Usage Analysis
4.2. Product USP/ Features Analysis
4.3. Vascular Disease Statistics, By Key Countries
4.4. Regulatory Landscape
4.4.1. Regulatory Frameworks in U.S.
4.4.2. Regulatory Frameworks in Europe
4.4.3. Regulatory Frameworks in India
4.4.4. Regulatory Frameworks in Australia
4.5. Porter’s Analysis
4.6. PESTLE Analysis
4.7. Value Chain Analysis
4.8. Unmet Needs
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global Healthcare Expenditure
5.1.2. Global Life Expectancy Market Outlook
5.1.3. R&D funding by Region
5.1.4. R&D funding by Country
5.1.5. Global Vascular Access Devices Market Overview
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Top Companies Historical Growth
5.2.2. Increased Prevalence of Vascular Diseases
5.2.3. Technological Advancements in NIR Devices
5.2.4. New Product Launches
5.2.5. Increasing Focus on Painless Therapy
5.2.6. Strategic Collaborations and Partnerships
5.2.7. Cost of Product
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. Global Market Demand (in Volume) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Volume (Units) Analysis and Forecast Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7. Global Market – Pricing Assessment
7.1. Regional Pricing Analysis
7.2. Pricing Break-up
7.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7.4. Pricing Assumptions
8. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
8.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
8.2. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast Projections, 2024-2033
8.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8.3. Revenue Opportunity Scenario- Likely/Conservative/Optimistic
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
9.3.1. Portable
9.3.2. Benchtop
9.4. Market Attractiveness Analysis By Product
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Technology
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Technology, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Technology, 2024-2033
10.3.1. Ultraviolet (UV)
10.3.2. Infrared (IR)
10.3.3. Ultrasound
10.4. Market Attractiveness Analysis By Technology
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End User, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
11.3.1. Hospitals
11.3.2. Clinics
11.3.3. Ambulatory Surgical Centers (ASCs)
11.3.4. Diagnostic Centers and Path Labs
11.3.5. Blood Bank
11.4. Market Attractiveness Analysis By End User
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. South Asia
12.3.5. East Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. Middle East and Africa
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.S.
13.3.1.2. Canada
13.3.2. By Product
13.3.3. By Technology
13.3.4. By End User
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product
13.4.3. By Technology
13.4.4. By End User
13.5. Market trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. U.S. Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Product
13.8.1.2.2. By Technology
13.8.1.2.3. By End User
13.8.2. Canada Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Product
13.8.2.2.2. By Technology
13.8.2.2.3. By End User
14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction / Key Findings
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Brazil
14.3.1.2. Mexico
14.3.1.3. Argentina
14.3.1.4. Rest of Latin America
14.3.2. By Product
14.3.3. By Technology
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Technology
14.4.4. By End User
14.5. Market trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. Brazil Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By Technology
14.8.1.2.3. By End User
14.8.2. Mexico Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By Technology
14.8.2.2.3. By End User
14.8.3. Argentina Market Analysis
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Product
14.8.3.2.2. By Technology
14.8.3.2.3. By End User
15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction / Key Findings
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. U.K.
15.3.1.2. Germany
15.3.1.3. Italy
15.3.1.4. France
15.3.1.5. Spain
15.3.1.6. Russia
15.3.1.7. Nordic Countries
15.3.1.8. BENELUX
15.3.1.9. Rest of Europe
15.3.2. By Product
15.3.3. By Technology
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis By Region
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Technology
15.4.4. By End User
15.5. Market trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. U.K. Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Technology
15.8.1.2.3. By End User
15.8.2. Germany Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Technology
15.8.2.2.3. By End User
15.8.3. Italy Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By Technology
15.8.3.2.3. By End User
15.8.4. France Market Analysis
15.8.4.1. Introduction
15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.4.2.1. By Product
15.8.4.2.2. By Technology
15.8.4.2.3. By End User
15.8.5. Spain Market Analysis
15.8.5.1. Introduction
15.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.5.2.1. By Product
15.8.5.2.2. By Technology
15.8.5.2.3. By End User
15.8.6. Russia Market Analysis
15.8.6.1. Introduction
15.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.6.2.1. By Product
15.8.6.2.2. By Technology
15.8.6.2.3. By End User
15.8.7. Nordic Countries Market Analysis
15.8.7.1. Introduction
15.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.7.2.1. By Product
15.8.7.2.2. By Technology
15.8.7.2.3. By End User
15.8.8. BENELUX Market Analysis
15.8.8.1. Introduction
15.8.8.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.8.2.1. By Product
15.8.8.2.2. By Technology
15.8.8.2.3. By End User
16. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction / Key Findings
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. India
16.3.1.2. Indonesia
16.3.1.3. Thailand
16.3.1.4. Malaysia
16.3.1.5. Rest of South Asia
16.3.2. By Product
16.3.3. By Technology
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis By Region
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Technology
16.4.4. By End User
16.5. Market trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. India Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Technology
16.8.1.2.3. By End User
16.8.2. Indonesia Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Technology
16.8.2.2.3. By End User
16.8.3. Thailand Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By Technology
16.8.3.2.3. By End User
16.8.4. Malaysia Market Analysis
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Product
16.8.4.2.2. By Technology
16.8.4.2.3. By End User
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction / Key Findings
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Product
17.3.3. By Technology
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis By Region
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Technology
17.4.4. By End User
17.5. Market trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. China Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By Technology
17.8.1.2.3. By End User
17.8.2. Japan Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By Technology
17.8.2.2.3. By End User
17.8.3. South Korea Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Product
17.8.3.2.2. By Technology
17.8.3.2.3. By End User
18. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction / Key Findings
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. Australia
18.3.1.2. New Zealand
18.3.2. By Product
18.3.3. By Technology
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis By Region
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Technology
18.4.4. By End User
18.5. Market trends
18.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. Australia Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Product
18.8.1.2.2. By Technology
18.8.1.2.3. By End User
18.8.2. New Zealand Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Product
18.8.2.2.2. By Technology
18.8.2.2.3. By End User
19. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction / Key Findings
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) Volume (Units) Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. GCC Countries
19.3.1.2. Türkiye
19.3.1.3. South Africa
19.3.1.4. Northern Africa
19.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
19.3.2. By Product
19.3.3. By Technology
19.3.4. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis By Region
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Technology
19.4.4. By End User
19.5. Market trends
19.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. GCC Countries Market Analysis
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Product
19.8.1.2.2. By Technology
19.8.1.2.3. By End User
19.8.2. Türkiye Market Analysis
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Product
19.8.2.2.2. By Technology
19.8.2.2.3. By End User
19.8.3. South Africa Market Analysis
19.8.3.1. Introduction
19.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.3.2.1. By Product
19.8.3.2.2. By Technology
19.8.3.2.3. By End User
19.8.4. Northern Africa Market Analysis
19.8.4.1. Introduction
19.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.4.2.1. By Product
19.8.4.2.2. By Technology
19.8.4.2.3. By End User
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies
20.2. Market Share Analysis of Top Players (%)
20.3. Market Concentration
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Branding and Promotional Strategies, By Key Players
21.3. Key Development Analysis
21.4. Competition Deep Dive
21.4.1. Christie Medical Holdings, Inc.
21.4.1.1. Overview
21.4.1.2. Product Portfolio
21.4.1.3. Key Financials
21.4.1.4. Sales Footprint
21.4.1.5. SWOT Analysis
21.4.1.6. Strategy Overview
21.4.1.6.1. Marketing Strategies
21.4.1.6.2. Product Strategies
21.4.1.6.3. Channel Strategies
21.4.2. AccuVein Inc
21.4.2.1. Overview
21.4.2.2. Product Portfolio
21.4.2.3. Key Financials
21.4.2.4. Sales Footprint
21.4.2.5. SWOT Analysis
21.4.2.6. Strategy Overview
21.4.2.6.1. Marketing Strategies
21.4.2.6.2. Product Strategies
21.4.2.6.3. Channel Strategies
21.4.3. Translite LLC / Veinlite
21.4.3.1. Overview
21.4.3.2. Product Portfolio
21.4.3.3. Key Financials
21.4.3.4. Sales Footprint
21.4.3.5. SWOT Analysis
21.4.3.6. Strategy Overview
21.4.3.6.1. Marketing Strategies
21.4.3.6.2. Product Strategies
21.4.3.6.3. Channel Strategies
21.4.4. Koninklijke Philips N.V.
21.4.4.1. Overview
21.4.4.2. Product Portfolio
21.4.4.3. Key Financials
21.4.4.4. Sales Footprint
21.4.4.5. SWOT Analysis
21.4.4.6. Strategy Overview
21.4.4.6.1. Marketing Strategies
21.4.4.6.2. Product Strategies
21.4.4.6.3. Channel Strategies
21.4.5. VueTek Scientific (Teleflex)
21.4.5.1. Overview
21.4.5.2. Product Portfolio
21.4.5.3. Key Financials
21.4.5.4. Sales Footprint
21.4.5.5. SWOT Analysis
21.4.5.6. Strategy Overview
21.4.5.6.1. Marketing Strategies
21.4.5.6.2. Product Strategies
21.4.5.6.3. Channel Strategies
21.4.6. Venoscope LLC
21.4.6.1. Overview
21.4.6.2. Product Portfolio
21.4.6.3. Key Financials
21.4.6.4. Sales Footprint
21.4.6.5. SWOT Analysis
21.4.6.6. Strategy Overview
21.4.6.6.1. Marketing Strategies
21.4.6.6.2. Product Strategies
21.4.6.6.3. Channel Strategies
21.4.7. Near Infrared Imaging, Inc.
21.4.7.1. Overview
21.4.7.2. Product Portfolio
21.4.7.3. Key Financials
21.4.7.4. Sales Footprint
21.4.7.5. SWOT Analysis
21.4.7.6. Strategy Overview
21.4.7.6.1. Marketing Strategies
21.4.7.6.2. Product Strategies
21.4.7.6.3. Channel Strategies
21.4.8. Stihler Electronic (GENTHERM GMBH)
21.4.8.1. Overview
21.4.8.2. Product Portfolio
21.4.8.3. Key Financials
21.4.8.4. Sales Footprint
21.4.8.5. SWOT Analysis
21.4.8.6. Strategy Overview
21.4.8.6.1. Marketing Strategies
21.4.8.6.2. Product Strategies
21.4.8.6.3. Channel Strategies
21.4.9. Infinium Medical
21.4.9.1. Overview
21.4.9.2. Product Portfolio
21.4.9.3. Key Financials
21.4.9.4. Sales Footprint
21.4.9.5. SWOT Analysis
21.4.9.6. Strategy Overview
21.4.9.6.1. Marketing Strategies
21.4.9.6.2. Product Strategies
21.4.9.6.3. Channel Strategies
21.4.10. NEXTVEIN
21.4.10.1. Overview
21.4.10.2. Product Portfolio
21.4.10.3. Key Financials
21.4.10.4. Sales Footprint
21.4.10.5. SWOT Analysis
21.4.10.6. Strategy Overview
21.4.10.6.1. Marketing Strategies
21.4.10.6.2. Product Strategies
21.4.10.6.3. Channel Strategies
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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