世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ラテンアメリカにおけるBuy Now Pay Laterのビジネスと投資機会 - エンドユースセクター別のBuy Now Pay Laterトレンド、オペレーションKPI、マーケットシェア、リテール製品のダイナミクス、消費者のデモグラフィクスなど75以上のKPIを掲載 - 2022年第1四半期更新


Latin America Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities – 75+ KPIs on Buy Now Pay Later Trends by End-Use Sectors, Operational KPIs, Market Share, Retail Product Dynamics, and Consumer Demographics - Q1 2022 Update

レポート内容 ラテンアメリカのBNPL決済業界は、Eコマースの普及率の増加に加え、Covid-19感染症の発生による経済の減速の影響を受け、過去4四半期に渡って力強い成長を遂げてきました。 PayNXT360の2021年... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
PayNXT360
ペイネクスト360
2022年1月20日 US$6,900
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
250 英語

 

サマリー

レポート内容

ラテンアメリカのBNPL決済業界は、Eコマースの普及率の増加に加え、Covid-19感染症の発生による経済の減速の影響を受け、過去4四半期に渡って力強い成長を遂げてきました。

PayNXT360の2021年第4四半期BNPL調査によると、同地域のBNPL決済業界は年率92.9%で成長し、2022年には9億17990万米ドルに達すると予想されています。

中南米におけるBNPL業界の中長期的な成長ストーリーは、引き続き堅調です。BNPLの決済導入は、予測期間中に着実に成長し、2022年から2028年の間に40.2%のCAGRを記録する見込みです。同国のBNPL商品総価値は、2021年の4億7,570万米ドルから増加し、2028年には6億9,752.9万米ドルに達する見込みです。

ラテンアメリカのBNPL市場は、加盟店と消費者の両方に広く普及していることを背景に、過去4~8四半期で大幅な成長を記録しています。PayNXT360では、インフォーマル経済に属する消費者が信用を得るためにこの決済手段に注目していることから、この傾向は短・中期的な観点からも続くと予想しています。

PayNXT360は、BNPLセクターの高成長の可能性を考慮し、今後4~8四半期の間に、いくつかのグローバル企業がラテンアメリカのBNPL市場に進出すると予想しています。

グローバルなBNPLプレーヤーは、メキシコで消費者向けの分割払いサービスを開始しています。

メキシコの消費者と加盟店の両方からの需要が高まる中、世界のBNPLプレーヤーは、高成長が見込まれるメキシコ市場で独自の分割払いサービスを開始しようとしています。例えば

- 2021年9月、オーストラリアを拠点とするBNPL企業であるZipは、メキシコで消費者向けの分割払い商品を発売したことを発表しました。Zip社のメキシコBNPL市場への参入は、消費者と加盟店の両方で後払い決済サービスへの需要が高まっている時期に行われます。メキシコでの販売開始以来、Zipはマーチャントのバスケットサイズとコンバージョン率の向上に貢献してきました。
- すでに30社以上のマーチャントが、Zip BNPL決済方法を統合してから、売上が40%増加したと報告しています。Zipが提携しているブランドには、All Saints、Maje、Sandroなどがあります。ラテンアメリカで最も急速に成長しているeコマース市場の1つであるZipは、この市場を活用し、今後4〜8四半期の間に世界のBNPL市場でのシェアをさらに拡大することを目指しています。

BNPLスタートアップ企業は、ブラジルでB2B BNPLサービスに注力するために資金を調達している

ブラジルでは、B2BセグメントにおけるBNPL決済オプションの需要が高まっています。さらに、パンデミックの影響で、小売業者とそのサプライヤーとの間で便利なクレジット機能に対する需要が生まれています。その結果、BNPL新興企業は、B2B BNPL製品の提供でのプレゼンスを強化するために資金を調達しています。例えば

- 2021年11月、サンパウロを拠点とするBNPLプロバイダーのTruePayは、シリーズAの資金調達ラウンドで3,200万米ドルを調達しました。この資金調達ラウンドは、Lee Fixel氏が主導した。TruePayによると、新たに調達した資金は、同社が加盟店や業界向けにB2B BNPLサービスネットワークを提供するのに役立つという。

PayNXT360の本タイトルは、以下の7つのレポートを組み合わせたバンドル提供となっている。

1.ラテンアメリカ Buy Now Pay Later Insight Brief
2.ラテンアメリカBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
3.アルゼンチンのBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
4.ブラジル Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
5.チリ Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
6.コロンビア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
7.メキシコ Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック

スコープ

このセットに含まれる国別レポートは、Buy Now Pay Later産業の詳細な分析を提供しています。以下は、主要な市場セグメントの概要です。

BNPLの市場規模と消費パターン
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額の傾向分析
- 取引量の推移

Buy Now Pay LaterのオペレーションKPI
- Buy Now Pay Laterの収益、2019年~2028年
- Buy Now Pay Laterの収益セグメント別シェア
- Buy Now Pay Laterのマーチャント手数料、2019年~2028年
- Buy Now Pay Later 払い損ね手数料収入、2019年~2028年
- Buy Now Pay Later 今すぐ支払う&その他の収入、2019年~2028年
- Buy Now Pay Laterのアカウント、2019年~2028年

Buy Now Pay Laterのチャネル別支出分析。市場規模と予測
- オンラインチャネル
- POSチャネル

小売店でのBuy Now Pay Later市場規模と展望
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析

ホームインプルーブメントにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析

レジャー・エンタテインメントにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均値のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析

ヘルスケアとウェルネスにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測
- 商品総額のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析

Buy Now Pay Later in Other:市場規模と予測
- 商品取扱高のトレンド分析
- 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析
- 取引量のトレンド分析

購入する理由

- Buy Now Pay Laterの市場ダイナミクスを深く理解する。市場機会と主要トレンドを予測(2019年~2028年)とともに理解します。商品総額、数量、トランザクションあたりの平均値など、必須のKPIを通じて市場ダイナミクスを理解します。

- エンドユースセクター別の機会の洞察:エンドユースセクター別の市場ダイナミクスを把握し、様々なエンドユースセクターにおける新たな機会を評価します。

- 市場固有の戦略の策定。成長セグメントを特定し、BNPL戦略を策定するための特定の機会をターゲットとし、BNPL業界における市場固有のキートレンド、ドライバー、リスクを評価します。

- 消費者の意識と行動を把握する。本レポートでは、独自の調査結果をもとに、年齢、性別、所得レベル別の消費額など、Buy Now Pay Laterの主要なKPIを特定・解釈しています。

ページTOPに戻る


目次

PayNXT360の本タイトルは、以下の7つのレポートを組み合わせたバンドル製品です。

1.ラテンアメリカ Buy Now Pay Later Insight Brief
2.ラテンアメリカBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
3.アルゼンチンのBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
4.ブラジル Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック
5.チリ Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
6.コロンビア Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019年~2028年)データブック
7.メキシコ Buy Now Pay Laterのビジネスと投資機会(2019-2028年)データブック


上記のすべての地域、国別レポートには、以下の目次をカバーするアナリストのコメントが掲載されています。

1.このレポートについて
1.1 報告書の概要
1.2 範囲
1.3 方法論

2.Buy Now Pay Later 業界の魅力
2.1 Buy Now Pay Later - 商品総価値トレンド分析、2019年~2028年
2.2 Buy Now Pay Later - トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
2.3 Buy Now Pay Later - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年
2.4 Buy Now Pay Laterの主要プレイヤーによる市場シェア分析

3.Buy Now Pay LaterのオペレーションKPI
3.1 Buy Now Pay Laterの収益、2019年~2028年
3.2 Buy Now Pay Laterの収益セグメント別シェア
3.3 Buy Now Pay Laterのマーチャント手数料、2019年~2028年
3.4 Buy Now Pay Later 払い損ね手数料収入、2019年~2028年
3.5 Buy Now Pay Later 今すぐ支払う&その他の収入、2019年~2028年
3.6 Buy Now Pay Laterのアカウント、2019年~2028年

4.Buy Now Pay Laterのチャネル別支出分析
4.1 Buy Now Pay Laterのチャネル別市場シェア、2019年~2028年
4.2 Buy Now Pay Laterオンラインチャネルの市場規模と予測、2019年 - 2028年
4.3 Buy Now Pay LaterのPOSチャネルの市場規模と予測、2019年~2028年

5.Buy Now Pay Laterのエンドユーズセクター別スナップショット
5.1 Buy Now Pay Laterのエンドユーザーセクター別市場シェア - 新興市場と今後の成長展望
5.2 エンドユーズセクター別のBuy Now Pay Later売上高アップリフト
5.3 小売製品カテゴリー別の今すぐ買える有料サービスのシェア

6.小売店でのBuy Now Pay Later。市場規模と予測、2019年~2028年
6.1 Buy Now Pay Laterの小売ショッピング-商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
6.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping - トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
6.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

7.ホームインプルーブメントにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測、2019年~2028年
7.1 Buy Now Pay Laterのホームインプルーブメント-商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
7.2 Buy Now Pay Laterホームインプルーブメント - 取引単価のトレンド分析、2019年~2028年
7.3 Buy Now Pay Later ホームインプルーブメント - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

8.レジャー・エンターテイメントにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測、2019年~2028年
8.1 Buy Now Pay Laterのレジャー・エンターテイメント - 商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
8.2 Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment - トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
8.3 Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

9.ヘルスケアとウェルネスにおけるBuy Now Pay Later。市場規模と予測、2019年~2028年
9.1 Buy Now Pay Laterのヘルスケアとウェルネス-商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
9.2 Buy Now Pay Laterのヘルスケアとウェルネス - 1トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
9.3 Buy Now Pay Laterのヘルスケアとウェルネス-取引量のトレンド分析、2019年~2028年

10.その他のセグメントのBuy Now Pay Later。市場規模と予測、2019年~2028年
10.1 Buy Now Pay Laterのその他のセグメント-商品総価値のトレンド分析、2019年~2028年
10.2 Buy Now Pay Later その他のセグメント - トランザクションあたりの平均値のトレンド分析、2019年~2028年
10.3 Buy Now Pay Later その他のセグメント - 取引量のトレンド分析、2019年~2028年

11.その他の記事
11.1 PayNXT360について
11.2 関連リサーチ
11.3 PayNXT360 ナレッジセンター

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Report Description

BNPL payment industry in Latin America has recorded strong growth over the last four quarters, supported by increased ecommerce penetration along with impact of economic slowdown due to disruption caused by Covid-19 outbreak.

According to PayNXT360’s Q4 2021 BNPL Survey, BNPL payment industry in the region is expected to grow by 92.9% on annual basis to reach US$ 9179.9 million in 2022.

Medium to long term growth story of BNPL industry in Latin America remains strong. The BNPL payment adoption is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 40.2% during 2022-2028. The BNPL Gross Merchandise Value in the country will increase from US$ 4757.7 million in 2021 to reach US$ 69752.9 million by 2028.

The Latin American BNPL market has recorded substantial growth over the last four to eight quarters on the back of widespread adoption among both merchants and consumers. PayNXT360 expects the trend to continue from the short to medium-term perspective, as consumers from the informal economy are looking at the payment method to get access to credit.

With the high-growth potential offered by the BNPL sector, PayNXT360 also expects several global firms, to expand in the Latin American BNPL market over the next four to eight quarters.

Global BNPL players are launching their split payment service for consumers in Mexico

In the midst of the growing demand from both consumers and merchants in the country, global BNPL players are seeking to launch their own split payment service in the high-growth potential market of Mexico. For instance,

• In September 2021, Australia-based BNPL firm, Zip, announced that the firm had launched its split payment product for consumers in Mexico. The entry of Zip in the Mexico BNPL market comes at a time when there is a growing demand for deferred payment services among both consumers and merchants. Since its launch in the country, Zip has helped merchants to increase their basket sizes and conversion rates.
• More than 30 merchants have already reported having increased their sales by 40% since their integration with the Zip BNPL payment method. Some of the brands that it has partnered with include All Saints, Maje, and Sandro, among several others. With one of the fastest-growing e-commerce markets in Latin America, Zip aims to capitalize on it and further boost its share in the global BNPL market over the next four to eight quarters.

BNPL startups are raising funds to focus on B2B BNPL services in Brazil

The demand for BNPL payment options in the B2B segment is increasing in Brazil. Moreover, the pandemic has created a demand for convenient credit facilities among retailers with their suppliers. Consequently, BNPL startups are raising funds to strengthen their presence in the B2B BNPL product offerings. For instance,

• In November 2021, São Paulo-based TruePay, a BNPL provider raised US$32 million in a Series A funding round. The funding round was led by Lee Fixel. According to TruePay the newly raised fund will help the company to offer a B2B BNPL service network for merchants and industries.

This title from PayNXT360 is a bundled offering, combining the following 7 reports:

1. Latin America Buy Now Pay Later Insight Brief
2. Latin America Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
3. Argentina Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
4. Brazil Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
5. Chile Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
6. Colombia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
7. Mexico Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook

Scope

Country reports in this bundled offering provide in-depth analysis of Buy Now Pay Later industry. Below is a summary of key market segments:

BNPL Market Size and Spending Pattern
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Buy Now Pay Later Operational KPIs
• Buy Now Pay Later Revenues, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Share by Revenue Segments
• Buy Now Pay Later Merchant Commission, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Missed Payment Fee Revenue, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Pay Now & Other Income, 2019 – 2028
• Buy Now Pay Later Accounts, 2019 – 2028

Buy Now Pay Later Spend Analysis by Channel: Market Size and Forecast
• Online Channel
• POS Channel

Buy Now Pay Later in Retail Shopping: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Buy Now Pay Later in Home Improvement: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Buy Now Pay Later in Leisure & Entertainment: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Buy Now Pay Later in Healthcare and Wellness: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Buy Now Pay Later in Other: Market Size and Forecast
• Gross Merchandise Value Trend Analysis
• Average Value Per Transaction Trend Analysis
• Transaction Volume Trend Analysis

Reasons to buy

• In-depth Understanding of Buy Now Pay Later Market Dynamics: Understand market opportunities and key trends along with forecast (2019-2028). Understand market dynamics through essential KPIs such as Gross Merchandise Value, Volume, and Average Value Per Transaction.

• Insights into Opportunity by end-use sectors – Get market dynamics by end-use sectors to assess emerging opportunity across various end-use sectors.

• Develop Market Specific Strategies: Identify growth segments and target specific opportunities to formulate BNPL strategy; assess market specific key trends, drivers, and risks in the BNPL industry.

• Get Insights into Consumer Attitude and Behaviour: Drawing from proprietary survey results, this report identifies and interprets key Buy Now Pay Later KPIs, including spend by age, gender, and income level.



ページTOPに戻る


Table of Contents

This title from PayNXT360 is a bundled offering, combining the following 7 reports:

1. Latin America Buy Now Pay Later Insight Brief
2. Latin America Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
3. Argentina Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
4. Brazil Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
5. Chile Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
6. Colombia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook
7. Mexico Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2019-2028) Databook


All regional, and country reports mentioned above will have analyst comments covering the following tables of contents:

1. About this Report
1.1 Summary
1.2 Scope
1.3 Methodology

2. Buy Now Pay Later Industry Attractiveness
2.1 Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
2.2 Buy Now Pay Later – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
2.3 Buy Now Pay Later – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028
2.4 Buy Now Pay Later Market Share Analysis by Key Players

3. Buy Now Pay Later Operational KPIs
3.1 Buy Now Pay Later Revenues, 2019 – 2028
3.2 Buy Now Pay Later Share by Revenue Segments
3.3 Buy Now Pay Later Merchant Commission, 2019 – 2028
3.4 Buy Now Pay Later Missed Payment Fee Revenue, 2019 – 2028
3.5 Buy Now Pay Later Pay Now & Other Income, 2019 – 2028
3.6 Buy Now Pay Later Accounts, 2019 – 2028

4. Buy Now Pay Later Spend Analysis by Channel
4.1 Buy Now Pay Later Market Share by Channel, 2019 – 2028
4.2 Buy Now Pay Later Online Channel Market Size and Forecast, 2019 – 2028
4.3 Buy Now Pay Later POS Channel Market Size and Forecast, 2019 – 2028

5. Buy Now Pay Later Snapshot by End-Use Sector
5.1 Buy Now Pay Later Market Share by End-Use Sector – Emerging Avenues and Future Growth Prospects
5.2 Buy Now Pay Later Sales Uplift by End-Use Sector
5.3 Buy Now Pay Later Share by Retail Product Category

6. Buy Now Pay Later in Retail Shopping: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
6.1 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
6.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
6.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

7. Buy Now Pay Later in Home Improvement: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
7.1 Buy Now Pay Later Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
7.2 Buy Now Pay Later Home Improvement – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
7.3 Buy Now Pay Later Home Improvement – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

8. Buy Now Pay Later in Leisure & Entertainment: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
8.1 Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
8.2 Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
8.3 Buy Now Pay Later Leisure & Entertainment – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

9. Buy Now Pay Later in Healthcare and Wellness: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
9.1 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
9.2 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
9.3 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

10. Buy Now Pay Later in Other Segment: Market Size and Forecast, 2019 – 2028
10.1 Buy Now Pay Later Other Segment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2019-2028
10.2 Buy Now Pay Later Other Segment – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2019-2028
10.3 Buy Now Pay Later Other Segment – Transaction Volume Trend Analysis, 2019-2028

11. Further Reading
11.1 About PayNXT360
11.2 Related Research
11.3 PayNXT360 Knowledge Center

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

PayNXT360社のその他分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(retail)の最新刊レポート


よくあるご質問


PayNXT360社はどのような調査会社ですか?


PayNXT360は世界の決済技術やクレジットカードなど、決済関連市場を調査し、世界や主要国/地域別の最新情報や市場データを提供しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る