韓国旅行小売:市場シェア分析、産業動向と統計、2020年~2029年の成長予測South Korea Travel Retail - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2020 - 2029 韓国の旅行小売市場規模は2024年に126.0億米ドルと推定され、2029年には160.7億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は5%を超えると予想される。 韓国は世界最大級の免税市場で... もっと見る
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サマリー韓国の旅行小売市場規模は2024年に126.0億米ドルと推定され、2029年には160.7億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は5%を超えると予想される。 韓国は世界最大級の免税市場であり、韓国人旅行者の増加に加え、中国や日本人旅行者の増加も免税市場の利益となっている。繁華街での小売店の存在感が強い韓国の旅行用小売市場は、美容、化粧品、ファッション製品に重点を置いている。中国本土の旅行者の富裕化が韓国の免税市場を押し上げる一方、韓国国民は海外や韓国の空港で高い消費をしている。韓国の免税品市場は、「Kビューティー」に代表される様々な国内外のブランドと、韓国独自の文化やマーケティング能力に参入することで、独自の競争力を持っている。韓国では繁華街の免税店が増加している。これらの店では、旅行者は出発直前ではなく、旅行中いつでも商品を購入することができる。ソウルにはかなりの数の繁華街免税店がある。 アジア太平洋地域の旅行小売市場では、旅行者の豊かさの高まりを反映して、高級ブランドの重要性が増している。これは特に、韓国のようなすでに確立された免税市場において顕著である。例えば、仁川国際空港の新ターミナルには、シャネル、ディオール、スルワスー、ランコム、SK2、エスティローダー84といった国際的な高級ブランドの旗艦店がある。また、Ballantyne's、Johnnie Walker、Royal Salute、Hennessy、KT&G、IQOSといった有名な酒類・タバコブランドも入っている。COVID後の韓国旅行小売市場のシナリオは、徐々に改善されつつある。旅行規制の緩和と国際観光の再開に伴い、免税店や旅行関連商品への需要が高まっている。市場は安全対策を実施し、旅行者を惹きつける魅力的なプロモーションを提供することで、新たな常態に適応しつつある。 韓国トラベルリテール市場動向可処分所得の増加が市場を牽引韓国の旅行小売市場は、生活水準の向上、可処分所得の増加、ライフスタイルの進歩、観光産業の発展により、最も速いペースで成長している。可処分所得が増えれば、旅行や小売により多くの支出をする傾向がある。若者や都市部の消費者は新たな旅行体験を求め、旅行・観光のトレンドや、よりターゲットを絞ったサービスや商品を推進する。より多くの旅行者が、旅行のリサーチから商品のチェック、閲覧、そして最終的な購入まで、すべての旅をデジタルで行うようになっている。加えて、可処分所得の急増により、旅行者が高級商品を購入する能力と余裕が高まっている。これは、韓国の旅行小売市場の拡大に好影響を与えている。 韓国は世界で最もエキサイティングな美容市場のひとつ韓国は世界で最もエキサイティングな美容市場のひとつである。韓国の文化において、外見と美は重要である。それゆえ、正しい外見を手に入れるための美容製品や手術に対する需要が高い。洗練された成分と審美的に魅力的なパッケージングを特徴とする新しい美容トレンドやイノベーションが常に展示されている。小売業界では、韓国の消費者は美容製品やパーソナルケア製品をオンライン小売業者だけでなく、免税店でも購入している。韓国の美容消費者は常に新しいものを探し求め、そのために割高な料金を支払うことを厭わない。世界的な美容ブランドは、アジア市場への参入地点として韓国の免税店を選んでいる。ヘレナ・ルビンスタイン、フェンティ・ビューティ、グッチ・ビューティなどのブランドは、韓国市場に参入する際、他のチャネルではなく免税店での発売を決めた。 韓国旅行小売業界の概要韓国の旅行小売は非常に断片化されており、市場には多くのプレーヤーが存在する。本レポートでは、韓国の旅行小売業界で事業を展開する主な国際的プレイヤーを取り上げている。市場シェアについては、現在、ロッテ免税店、新羅免税店、新世界免税店、現代免税店、デュフライなど一部の大手企業が市場を支配している。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中堅・中小企業は新規契約の獲得や新市場の開拓によって市場での存在感を高めている。 その他の特典
目次1 はじめに1.1 調査の前提条件と市場定義 1.2 調査範囲 2 調査方法 3 エグゼクティブサマリー 4 市場の洞察とダイナミクス 4.1 市場概要 4.2 市場の促進要因 4.2.1 美容製品、宝飾品、ファッション、アクセサリーは市場成長の早いセグメントである。 4.3 市場の阻害要因 4.3.1 旅行コストに影響する燃料価格の上昇 4.4 市場機会 4.4.1 航空会社や旅行代理店との提携による独占的小売体験の創出 4.5 業界バリューチェーン分析 4.6 ポーターのファイブフォース分析 4.6.1 サプライヤーの交渉力 4.6.2 買い手/消費者の交渉力 4.6.3 新規参入者の脅威 4.6.4 代替製品の脅威 4.6.5 競争ライバルの激しさ 4.7 COVID-19の市場への影響 5 市場の区分 5.1 製品タイプ 5.1.1 美容・パーソナルケア 5.1.2 ワインとスピリッツ 5.1.3 タバコ 5.1.4 食品 5.1.5 ファッションアクセサリーおよびハードラグジュアリー 5.1.6 その他 5.2 流通チャネル 5.2.1 空港 5.2.2 航空会社 5.2.3 フェリー 5.2.4 その他のチャネル 6 競争環境 6.1 市場集中の概要 6.2 企業プロフィール 6.2.1 ロッテ免税店 6.2.2 新羅免税店 6.2.3 新世界免税店 6.2.4 現代免税店 6.2.5 東和免税店 6.2.6 デュフライ 6.2.7 エンタス免税店 6.2.8 シティプラス韓国 6.2.9 ドゥータ免税店 6.2.10 ハンファギャラリアタイムワールド免税店 6.2.11 JDC免税店 6.2.12 グランド免税店 7 市場の未来 8 免責事項
SummaryThe South Korea Travel Retail Market size is estimated at USD 12.60 billion in 2024, and is expected to reach USD 16.07 billion by 2029, growing at a CAGR of greater than 5% during the forecast period (2024-2029). Korea is one of the world’s largest duty-free markets, and its duty-free market benefits from the growth of Korean travelers, as well as increasing numbers of Chinese and Japanese travelers. With a strong downtown retail presence, Korea’s travel retail market is focused on beauty, cosmetics, and fashion products. While increasingly affluent Mainland Chinese travelers have boosted Korea’s duty-free market, Korean nationals are high spenders overseas and at Korean airports. The Korean duty-free market has unique competitiveness by entering various domestic and global brands represented by 'K-beauty' and Korea's unique culture and marketing capabilities. There has been an increase in downtown duty-free shops in South Korea. These shops allow travelers to purchase goods anytime during their trip instead of just before departure. Seoul has a significant number of downtown duty-free stores. Luxury brands are increasingly important to the Asia-Pacific region’s travel retail market, reflecting the growing affluence of travelers. This is especially the case in already established duty-free markets such as Korea. For example, the new terminal at Incheon International Airport features the flagship stores of international luxury brands such as Chanel, Dior, Sulwhasoo, Lancome, SK2, and Estee Lauder84. It also includes renowned liquor and tobacco brands such as Ballantyne's, Johnnie Walker, Royal Salute, Hennessy, KT&G, and IQOS. The post-COVID scenario of the South Korea travel retail market is gradually improving. With the easing of travel restrictions and the resumption of international tourism, there is a growing demand for duty-free shopping and travel-related products. The market is adapting to the new normal by implementing safety measures and offering attractive promotions to attract travelers. South Korea Travel Retail Market TrendsGrowing Disposable Income is Driving the MarketSouth Korea's travel retail market is growing at the fastest rate owing to improved living standards, a rise in disposable income, progress in lifestyle, and the development of the tourism industry. Once people have more disposable income, they tend to spend more on travel and retail. Young and urban consumers seek new travel experiences, driving travel and tourism trends and more targeted services and products. More and more travelers are making the whole journey digitally, from researching the trip and checking, browsing, and, ultimately, purchasing products. In addition, an upsurge in disposable income has increased the traveler's capacity and affordability to purchase exclusive products. This has created a positive impact on the expansion of the travel retail market in South Korea. South Korea is one of the World’s Most Exciting Beauty MarketsSouth Korea is one of the world’s most exciting beauty markets. Appearance and beauty are significant in Korean culture. Hence, a high demand for beauty products and surgeries that help people attain the right look. New beauty trends and innovations featuring sophisticated ingredients and aesthetically appealing packaging are constantly displayed. In retail, South Korean consumers purchase beauty and personal care products not only from online retailers but also via duty-free shops. South Korean beauty consumers are constantly looking for something new and are willing to pay a premium for it. The global beauty brands are choosing South Korea duty-free as their point of entry into the Asian market. Brands such as Helena Rubinstein, Fenty Beauty, and Gucci Beauty decided to launch duty-free instead of other channels when they entered the South Korean market. South Korea Travel Retail Industry OverviewSouth Korea Travel Retail is highly fragmented, with many players in the market. The report covers major international players operating in the South Korean travel retail industry. Regarding market share, some major players, such as Lotte Duty Free, The Shilla Duty Free, Shinsegae Duty Free, Hyundai Duty Free, and Dufry, currently dominate the market. However, with technological advancement and product innovation, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and tapping new markets. Additional Benefits:
Table of Contents1 INTRODUCTION
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よくあるご質問Mordor Intelligence社はどのような調査会社ですか?Mordor Intelligenceは世界の多様な市場に関する重要動向、技術、競争、機会について調査しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
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2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |