インスリングラルギン:市場シェア分析、産業動向・統計、2018年~2029年の成長予測Insulin Glargine - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2018 - 2029 インスリングラルギン市場規模は2024年に15.4億米ドルと推定され、2029年には20.9億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は6.28%である。 COVID-19のパンデミックは糖尿病複合体... もっと見る
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サマリーインスリングラルギン市場規模は2024年に15.4億米ドルと推定され、2029年には20.9億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は6.28%である。 COVID-19のパンデミックは糖尿病複合体の急増をもたらし、これが市場におけるインスリン需要を牽引している。1型糖尿病はインスリンを必要とする糖尿病であり、2型糖尿病はインスリン依存性糖尿病である。糖尿病患者は、糖尿病でない人に比べて入院リスクが300%増加するため、非糖尿病患者よりも医療費がかかる。2型糖尿病患者は、公称血糖値を維持するために、インスリンの追加投与や炭水化物の追加摂取など、一日を通して多くの修正を必要とする。毎日何度もインスリンを注射するか、インスリンポンプ療法を行わなければ、公称値を達成することは非常に困難である。このことが、世界規模でのインスリン需要を牽引しており、予測期間中の市場調査を推進すると予想される。 インスリングラルギン市場動向インスリン グラルギンの市場アクセスが拡大サノフィは、成人の1型および2型糖尿病治療用の基礎インスリン製剤として、欧州地域でToujeoを発売した。サノフィのデータによると、トウジオの2020年の全世界での売上高は9億3,300万ユーロで、主に欧州諸国での好調な業績が牽引した。2020年1月、サノフィは欧州委員会(EC)がToujeo(インスリングラルギン300単位/mL)の現在の適応症を小児および青少年糖尿病に拡大したと発表した。これにより、トゥージオは成人、青年、6歳未満の小児の糖尿病治療に適応されることになった。一方、バサグラーはランタスのバイオシミラーとして初めて欧州の一部の国で上市された。バサグラーは、ランタスのコアタンパク質配列を患者に提供する。バサグラは、主に欧州地域での採用が拡大していることと競合品よりも低コストであることから、予測期間中に販売量が飛躍的に増加すると予想されている。 市場シェアの約56%を占める米国は、ヒューマログの世界最大の販売国である。糖尿病治療薬メーカーの大半は、米国を世界全体の売上を押し上げるための重要な市場と見なしています。ヒューマログは糖尿病治療薬として、米国ではヒューマログミックス75/25、ヒューマログU-100、ヒューマログU-200、ヒューマログミックス50/50など多くのブランド名で販売されています。すべての1型糖尿病患者、およびごく一部の2型糖尿病患者は、治療の一環として毎日のインスリン注射が必要です。ADAによると、政府保険(メディケア、メディケイド、軍を含む)が米国における糖尿病治療費の67.3%を負担している。民間保険(30.7%)と無保険者(2%)がそれぞれ残りの金額を賄っている。 予測期間中、最も高いCAGRで成長するのは北米医療技術や医療制度の進歩にもかかわらず、この地域の患者は慢性疾患の課題に対処できていない。これらの疾患の発症率は過去数年間で著しく増加した。北米では、従来のヒト・インスリンの市場シェアは、その手頃な価格から高くなっている。ノボリンが80%以上のトップシェアを占め、次いでフムリン、インスマンと続く。しかし、これらの伝統的ブランドは、現地の医薬品市場との激しい競争に直面している。長時間作用型インスリン製剤の分野では、ランタスが39.6%以上のトップシェアを占め、次いでレベミルが続いている。Toujeo、Tresiba、Basaglarのような新世代のインスリングラルギンは、一部の国でしか入手できない。これらの薬剤は、発売された国々で順調に市場に浸透している。 座りっぱなしの生活習慣がもたらすこの地域の糖尿病罹患率の高さから、北米、特に米国は現在、世界のヒト用インスリン市場を独占している。インスリンメーカーの収益の50%近くが国内からもたらされている米国では、コスト面が最大の心配事である。世界で販売されている長時間作用型インスリン製剤「ランタス」の大半は米国で販売されている。糖尿病治療薬メーカーの大半は、米国を世界全体の売上を伸ばすための重要な市場と位置づけている。ランタスは米国で不釣り合いなほど大きな市場シェアを持ち、世界的に最もよく使われる基礎インスリンである。患者が経済的に入手しやすいことから、従来の北米のヒト・インスリン医薬品市場は、予測期間を通じて拡大が見込まれている。市場シェアトップはHumulinで、Novolinがこれに続く。米国の従来型北米ヒトインスリン医薬品市場には、ジェネリック医薬品のライバルはいない。 インスリングラルギン産業概要インスリングラルギンの世界市場は中程度に統合されており、主に世界市場で存在感を示す大手メーカー3社(サノフィ、ノボノルディスク、イーライリリー)で構成されている。残りのメーカーは、その他の地域別またはローカルメーカーに限られている。最近、各メーカーの間で合併や買収が行われ、市場での存在感を高めている。Eli LillyとBoehringer IngelheimはBasaglar(インスリングラルギン)の開発と商業化で提携し、一方BioconはSemglee(インスリングラルギンのバイオシミラー)を開発するためにMylanと提携した。サノフィ、ノボ・ノルディスク、リリーなどの有力企業は、確立されたサプライ・チェーンとブランド力によって市場を独占しており、その結果、市場への浸透が進んでいる。これらの企業は、複数の行政機関や保健機関と連携して競争戦略を展開し、新興市場プレーヤーの競争を制限または排除している。 その他の特典
目次1 はじめに1.1 調査の前提条件と市場定義 1.2 調査範囲 2 調査方法 3 エグゼクティブサマリー 4 市場ダイナミクス 4.1 市場概要 4.2 市場の促進要因 4.3 市場の抑制要因 4.4 ポーターのファイブフォース分析 4.4.1 供給者の交渉力 4.4.2 買い手/消費者の交渉力 4.4.3 新規参入者の脅威 4.4.4 代替製品の脅威 4.4.5 競争ライバルの激しさ 5 市場区分 5.1 インスリン グラルギン 5.1.1 ランタス 5.1.2 バサグラー 5.1.3 トウジオ 5.1.4 ソリクア/スリクア 5.1.5 インスリングラルギン・バイオシミラー 5.2 地理 5.2.1 北米 5.2.1.1 米国 5.2.1.2 カナダ 5.2.1.3 その他の北米地域 5.2.2 ヨーロッパ 5.2.2.1 フランス 5.2.2.2 ドイツ 5.2.2.3 イタリア 5.2.2.4 スペイン 5.2.2.5 イギリス 5.2.2.6 ロシア 5.2.2.7 その他のヨーロッパ 5.2.3 ラテンアメリカ 5.2.3.1 メキシコ 5.2.3.2 ブラジル 5.2.3.3 その他のラテンアメリカ 5.2.4 アジア太平洋 5.2.4.1 日本 5.2.4.2 韓国 5.2.4.3 中国 5.2.4.4 インド 5.2.4.5 オーストラリア 5.2.4.6 ベトナム 5.2.4.7 マレーシア 5.2.4.8 インドネシア 5.2.4.9 フィリピン 5.2.4.10 タイ 5.2.4.11 その他のアジア太平洋地域 5.2.5 中東・アフリカ 5.2.5.1 サウジアラビア 5.2.5.2 イラン 5.2.5.3 エジプト 5.2.5.4 オマーン 5.2.5.5 南アフリカ 5.2.5.6 その他の中東・アフリカ地域 6 市場指標 6.1 1型糖尿病人口 6.2 2型糖尿病人口 7 競争環境 7.1 企業プロフィール 7.1.1 ノボ ノルディスク AS 7.1.2 サノフィ・アベンティス 7.1.3 イーライリリー・アンド・カンパニー 7.1.4 バイオコン 7.1.5 ジュルファル 7.2 企業シェア分析 8 市場機会と今後の動向
SummaryThe Insulin Glargine Market size is estimated at USD 1.54 billion in 2024, and is expected to reach USD 2.09 billion by 2029, growing at a CAGR of 6.28% during the forecast period (2024-2029). The COVID-19 pandemic has resulted in a surge in diabetic complexities, which is driving the insulin demand in the market. Type 1 diabetes can be characterized as insulin-requiring, while Type 2 diabetes can be characterized as insulin-dependent diabetes. People with diabetes have a 300% increased risk of being hospitalized compared to those without diabetes, and, thus, they incur more healthcare expenses than non-diabetic people. Patients with Type 2 diabetes require many corrections throughout the day to maintain nominal blood glucose levels, such as the administration of additional insulin or ingestion of additional carbohydrates. Achieving nominal results can be very difficult without multiple daily injections of insulin or insulin pump therapy. This is driving the demand for insulin on a global scale, which is expected to drive the market studied during the forecast period. Insulin Glargine Market TrendsInsulin Glargine Market Access has WidenedSanofi released Toujeo in the European region as the basal insulin for the treatment of type-1 and type-2 diabetes mellitus in adults. According to Sanofi data, Toujeo reported net sales of EUR 933 million globally in 2020, driven primarily by strong performances in European nations. In January 2020, Sanofi announced that the European Commission (EC) had expanded the current indication for Toujeo (insulin glargine 300 units/mL) to include children and adolescents with diabetes. Toujeo is now indicated for the treatment of diabetes mellitus in adults, adolescents, and children under the age of 6 years. This is driving the market in the forecast period, whereas Basaglar was the first biosimilar to Lantus to be launched in some European countries. It offers the core protein sequence of Lantus to patients. It is expected to observe an exponential increase in sales volumes during the forecast period, primarily due to its growing adoption and lower cost than its competitors in the European region. With approximately 56% of the market share, the United States has the biggest global sales of Humalog. The majority of diabetic medicine producers view the nation as a crucial market for boosting overall worldwide sales. For the treatment of diabetes, Humalog is marketed in the US under many brand names, including Humalog Mix 75/25, Humalog U-100, Humalog U-200, and Humalog Mix 50/50. All type-1 diabetics, as well as a tiny proportion of type-2 diabetics, require daily insulin injections as part of their treatment. According to the ADA, government insurance (including Medicare, Medicaid, and the military) pays for 67.3% of the cost of diabetes care in the US. Private insurance (30.7%) and uninsured people (2%), respectively, fund the remaining amount. North America to Grow with the Highest CAGR over the Forecast PeriodDespite advancements in medical technology and health systems, patients in this region are not coping with the challenges of chronic diseases. The incidence of these diseases increased significantly over the past few years. In North America, the market share of traditional human insulin is higher due to its affordability. Novolin holds the highest market share of more than 80%, followed by Humulin and Insuman. However, these traditional brands are facing fierce competition from the local drug market. Among the drugs in the long-acting insulin segment, Lantus holds the highest market share of more than 39.6%, followed by Levemir. New-generation insulin glargine, like Toujeo, Tresiba, and Basaglar, are available in only a few countries. These drugs witnessed good market penetration in the countries they were launched. Due to the high incidence of diabetes in the region brought on by a sedentary lifestyle, North America, and specifically the United States, now hold a monopoly on the worldwide human insulin market. In the United States, where nearly 50% of the earnings for the makers of insulin come from within the nation, the cost aspect is the main worry. The majority of long-acting insulin, Lantus, sold worldwide is in the United States. The majority of diabetic medicine producers view the nation as a crucial market for boosting overall worldwide sales. Lantus has a disproportionately large market share in the US and is the most often used basal insulin globally. Because it is economically accessible to patients, the conventional North American human insulin pharmaceuticals market is anticipated to expand throughout the projected period. The market share leader is Humulin, followed by Novolin. The conventional North American human insulin medication market in the United States has no generic rivals. Insulin Glargine Industry OverviewThe global insulin glargine market is moderately consolidated, mainly consisting of three major manufacturers (Sanofi, Novo Nordisk, and Eli Lilly) with a global market presence. The remaining manufacturers are confined to the other local or region-specific manufacturers. Mergers and acquisitions that happened between the players in the recent past helped the companies strengthen their market presence. Eli Lilly and Boehringer Ingelheim have an alliance in developing and commercializing Basaglar (insulin glargine), whereas Biocon collaborated with Mylan to develop Semglee (an insulin glargine biosimilar). Prominent players, such as Sanofi, Novo Nordisk, and Lilly, have created a monopoly in the market through their established supply chains and branding, which has resulted in substantial market penetration. These companies work in tandem with several administrative and health agencies to deploy competitive strategies and restrict or eliminate competition from emerging market players. Additional Benefits:
Table of Contents1 INTRODUCTION
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