サービスとしてのユニファイド・コミュニケーション(UCaaS)の世界市場レポート-世界戦略分析、規模、シェア、動向、予測(2023-2030年)Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Report- Global Strategic Analysis, Size, Share, Trend, and Forecast (2023-2030) この調査レポートは、世界のサービスとしてのユニファイドコミュニケーション(UCaaS)市場を調査し、今後の成長見通しや2023年から2030年の期間に市場に現れる可能性のあるトレンドを予測しています。将来の成長... もっと見る
サマリーこの調査レポートは、世界のサービスとしてのユニファイドコミュニケーション(UCaaS)市場を調査し、今後の成長見通しや2023年から2030年の期間に市場に現れる可能性のあるトレンドを予測しています。将来の成長は、現在の成長率と全体的な市場規模を考慮して計算されています。また、市場成長の脅威となる代替品についても論じている。本レポートでは、世界のサービスとしてのユニファイドコミュニケーション(UCaaS)市場を以下のようなセグメントに分類しています:サービスタイプ別(ビデオ会議、メッセージング、テレフォニー)、展開モデル別(クラウドベース、オンプレミス)、エンドユーザー別(企業、中小企業、政府機関)、地域別(北米、アジア太平洋地域、ヨーロッパ、中南米、中東、アフリカ)。また、ベンダーランドスケープを図示し、世界のサービスとしてのユニファイドコミュニケーション(UCaaS)市場の世界トップ5ベンダーの詳細な分析を実施しました。また、市場の成長を可能にする促進要因、ベンダーや市場全体が直面する主な課題、市場に影響を与えうる今後の動向についても分析しています。Marketlook Consultingは、世界のサービスとしてのユニファイドコミュニケーション(UCaaS)市場に関連する主要データを収集し、様々な手法を用いてこれらのデータを分析しています。市場のミクロ、メゾ、マイクロ経済指標を詳細に調査した結果、市場ダイナミクスが明らかになりました。本レポートは、世界のサービスとしてのユニファイド・コミュニケーション(UCaaS)市場の質的および量的な詳細分析に基づいています。質的分析では、様々な投影法とサンプリング技術を適用しました。質的分析では、一次インタビュー、調査、ベンダー説明会を実施した。これらのプロセスの結果として収集されたデータは、専門家の意見を通じて検証された。 サービスとしてのユニファイド・コミュニケーション(UCaaS)の世界市場は2030年までに987億2000万米ドルを超える サービスとしてのユニファイドコミュニケーション(UCaaS)の世界市場レポートでは、産業の可能性、販売と購入の意思決定に影響を与える主要要因、ホットスポット、世界のサービスとしてのユニファイドコミュニケーション(UCaaS)市場のソリューションプロバイダーが利用可能な機会に関する包括的な定性的および定量的洞察を提供します。この調査レポートは、世界のサービスとしてのユニファイドコミュニケーション(UCaaS)市場を調査し、2023年から2030年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。本レポートでは、2022年を基準年、2023年から30年を予測年として、2020年から2030年までの世界のユニファイド・コミュニケーション・アズ・ア・サービス(UCaaS)市場の収益を提供します。また、2023年から2030年までのユニファイドコミュニケーションアズアサービス(UCaaS)の世界市場の複合年間成長率(CAGR 15.1%)も掲載しています。 サービスとしてのユニファイドコミュニケーション(UCaaS)の世界市場調査によるセグメント分析 サービスとしてのユニファイドコミュニケーション(UCaaS)の世界市場調査レポートは、事業活動、地理的プレゼンス、主要アプリケーション分野、エンドユーザーなどを特定することによって、様々なパラメータに基づいてセグメント化され、2023年から2030年までのすべてのセグメントの市場シェア分析をカバーしています。戦略的観点から、市場展望はSWOT分析、バリューチェーン分析、ポーターのファイブフォース分析などいくつかのフレームワークをカバーし、製品/市場ライフサイクルの評価も提供しています。 サービスとしてのユニファイド・コミュニケーション(UCaaS)の世界市場調査の地理的範囲 サービスとしてのユニファイド・コミュニケーション(UCaaS)の世界市場をより深く理解するために、市場は北米(米国、カナダ)、ヨーロッパ(英国、フランス、ドイツ、ロシア、イタリア、ヨーロッパのその他)、アジア太平洋(中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、APACのその他)、ラテンアメリカ(ブラジル、メキシコ、ラテンアメリカのその他)、中東・アフリカ(サウジアラビア、アラブ首長国連邦、南アフリカ、MEAのその他)などの地域に区分されます。また、各地域の国別分析も網羅的に行っている。 サービスとしてのユニファイドコミュニケーション(UCaaS)の世界市場調査に関する企業分析 本レポートでは、世界中で事業を展開する主要企業数社を分析することで、著名なグローバル企業間の競争の度合いを詳しく解説しています。調査分析専門チームは、市場の主要企業による世界市場競争、市場シェア、最新の業界動向、革新的製品の発表、提携、合併・買収など様々な特徴に光を当てています。主要企業は、世界的な競争を洞察するための調査手法を使用して分析されています。 目次Table of Content:1. Introduction 1.1. Research Objective 1.2. Research Methodology 1.3. Research Process 1.4. Respondent Profile 2. Executive Summary 3. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Outlook, 2020-2030F 3.1. Market Size & Analysis 3.2. Market Share & Analysis 3.2.1. By Service Type 3.2.1.1. video conferencing 3.2.1.2. messaging 3.2.1.3. telephony 3.2.2. By Deployment Model 3.2.2.1. cloud-based 3.2.2.2. on-premises 3.2.3. By End-user 3.2.3.1. enterprises 3.2.3.2. SMEs 3.2.3.3. Government 3.2.4. By Region 3.2.4.1. Asia-Pacific 3.2.4.2. Europe 3.2.4.3. North America 3.2.4.4. Middle East & Africa 3.2.4.5. Latin America 4. Asia-Pacific Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Outlook, 2020-2030F 4.1. Market Size & Analysis 4.2. Market Share & Analysis 4.2.1. By Service Type 4.2.2. By Deployment Model 4.2.3. By End-user 4.2.4. By Country 4.2.4.1. China 4.2.4.2. India 4.2.4.3. Japan 4.2.4.4. South Korea 4.2.4.5. Australia 4.2.4.6. Rest of Asia-Pacific 5. Europe Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Outlook, 2020-2030F 5.1. Market Size & Analysis 5.2. Market Share & Analysis 5.2.1. By Service Type 5.2.2. By Deployment Model 5.2.3. By End-user 5.2.4. By Country 5.2.4.1. United Kingdom 5.2.4.2. Germany 5.2.4.3. France 5.2.4.4. Italy 5.2.4.5. Russia 5.2.4.6. Rest of Europe 6. North America Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Outlook, 2020-2030F 6.1. Market Size & Analysis 6.2. Market Share & Analysis 6.2.1. By Service Type 6.2.2. By Deployment Model 6.2.3. By End-user 6.2.4. By Country 6.2.4.1. United States 6.2.4.2. Canada 7. Latin America Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Outlook, 2020-2030F 7.1. Market Size & Analysis 7.2. Market Share & Analysis 7.2.1. By Service Type 7.2.2. By Deployment Model 7.2.3. By End-user 7.2.4. By Country 7.2.4.1. Brazil 7.2.4.2. Mexico 7.2.4.3. Rest of Latin America 8. Middle East & Africa Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Outlook, 2020-2030F 8.1. Market Size & Analysis 8.2. Market Share & Analysis 8.2.1. By Service Type 8.2.2. By Deployment Model 8.2.3. By End-user 8.2.4. By Country 8.2.4.1. Saudi Arabia 8.2.4.2. UAE 8.2.4.3. South Africa 8.2.4.4. Rest of Middle East and Africa 9. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Dynamics 9.1. Growth Drivers 9.2. Challenges 9.3. Impact Analysis 10. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Opportunities 11. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Value Chain Analysis 12. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Policies and Regulations 13. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Trends & Insights 14. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Porter's Five Forces Analysis 15. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market-Entropy 15.1. New Product Launches 15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships 16. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Company Analysis 16.1. Cisco Systems, Inc. (Webex) 16.2. Microsoft Corporation (Microsoft Teams) 16.3. Zoom Video Communications, Inc. 16.4. Avaya Holdings Corporation 16.5. RingCentral, Inc. 16.6. 8x8, Inc. 16.7. Vonage Holdings Corp. 16.8. Fuze, Inc. 16.9. Mitel Networks Corporation 16.10. Jive Communications (LogMeIn, Inc.) 17. About Us & Contact Details
SummaryThis report gives an insight into the global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market and predicts the future growth prospects and the trends that may exhibit in the market during the period of 2023-2030. The future growth has been calculated by taking into account the present growth rate and the overall market size. We have also discussed the alternatives that pose a threat to the growth of the market. In, this report we have categorized the global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market into segments that are: By Service Type (video conferencing, messaging, telephony); By Deployment Model (cloud-based, on-premises); By End-user (enterprises, SMEs, government); By Region (North America, Asia Pacific, Europe, Latin America, Middle East and Africa). Table of ContentsTable of Content:1. Introduction 1.1. Research Objective 1.2. Research Methodology 1.3. Research Process 1.4. Respondent Profile 2. Executive Summary 3. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Outlook, 2020-2030F 3.1. Market Size & Analysis 3.2. Market Share & Analysis 3.2.1. By Service Type 3.2.1.1. video conferencing 3.2.1.2. messaging 3.2.1.3. telephony 3.2.2. By Deployment Model 3.2.2.1. cloud-based 3.2.2.2. on-premises 3.2.3. By End-user 3.2.3.1. enterprises 3.2.3.2. SMEs 3.2.3.3. Government 3.2.4. By Region 3.2.4.1. Asia-Pacific 3.2.4.2. Europe 3.2.4.3. North America 3.2.4.4. Middle East & Africa 3.2.4.5. Latin America 4. Asia-Pacific Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Outlook, 2020-2030F 4.1. Market Size & Analysis 4.2. Market Share & Analysis 4.2.1. By Service Type 4.2.2. By Deployment Model 4.2.3. By End-user 4.2.4. By Country 4.2.4.1. China 4.2.4.2. India 4.2.4.3. Japan 4.2.4.4. South Korea 4.2.4.5. Australia 4.2.4.6. Rest of Asia-Pacific 5. Europe Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Outlook, 2020-2030F 5.1. Market Size & Analysis 5.2. Market Share & Analysis 5.2.1. By Service Type 5.2.2. By Deployment Model 5.2.3. By End-user 5.2.4. By Country 5.2.4.1. United Kingdom 5.2.4.2. Germany 5.2.4.3. France 5.2.4.4. Italy 5.2.4.5. Russia 5.2.4.6. Rest of Europe 6. North America Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Outlook, 2020-2030F 6.1. Market Size & Analysis 6.2. Market Share & Analysis 6.2.1. By Service Type 6.2.2. By Deployment Model 6.2.3. By End-user 6.2.4. By Country 6.2.4.1. United States 6.2.4.2. Canada 7. Latin America Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Outlook, 2020-2030F 7.1. Market Size & Analysis 7.2. Market Share & Analysis 7.2.1. By Service Type 7.2.2. By Deployment Model 7.2.3. By End-user 7.2.4. By Country 7.2.4.1. Brazil 7.2.4.2. Mexico 7.2.4.3. Rest of Latin America 8. Middle East & Africa Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Outlook, 2020-2030F 8.1. Market Size & Analysis 8.2. Market Share & Analysis 8.2.1. By Service Type 8.2.2. By Deployment Model 8.2.3. By End-user 8.2.4. By Country 8.2.4.1. Saudi Arabia 8.2.4.2. UAE 8.2.4.3. South Africa 8.2.4.4. Rest of Middle East and Africa 9. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Dynamics 9.1. Growth Drivers 9.2. Challenges 9.3. Impact Analysis 10. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Opportunities 11. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Value Chain Analysis 12. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Policies and Regulations 13. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Trends & Insights 14. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Porter's Five Forces Analysis 15. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market-Entropy 15.1. New Product Launches 15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships 16. Global Unified Communication as a Service (UCaaS) Market Company Analysis 16.1. Cisco Systems, Inc. (Webex) 16.2. Microsoft Corporation (Microsoft Teams) 16.3. Zoom Video Communications, Inc. 16.4. Avaya Holdings Corporation 16.5. RingCentral, Inc. 16.6. 8x8, Inc. 16.7. Vonage Holdings Corp. 16.8. Fuze, Inc. 16.9. Mitel Networks Corporation 16.10. Jive Communications (LogMeIn, Inc.) 17. About Us & Contact Details
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート
Marketlook Consulting Services LLP社のICT分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Marketlook Consulting Services LLP社はどのような調査会社ですか?Marketlook Consultingは、2021年創業のインドに拠点を置く調査会社です。大企業から中小企業まで、ビジネスインサイトと市場調査レポートを提供することを目的とした、世界のマーケットイ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |