世界の香料原料市場レポート-世界の戦略的分析、サイズ、シェア、トレンド、予測(2022年~2029年)Global Flavors and Fragrances Ingredients Market Report- Global Strategic Analysis, Size, Share, Trend, and Forecast (2022-2029) 本レポートは、世界の香料原料市場を洞察し、2022年から2029年の間に市場で示される可能性のある将来の成長見通しとトレンドを予測します。将来の成長は、現在の成長率と市場全体の規模を考慮して算出されていま... もっと見る
サマリー本レポートは、世界の香料原料市場を洞察し、2022年から2029年の間に市場で示される可能性のある将来の成長見通しとトレンドを予測します。将来の成長は、現在の成長率と市場全体の規模を考慮して算出されています。また、市場の成長に脅威を与える代替品についても考察しています。本レポートでは、世界の香料原料市場を以下のようなセグメントに分類しています:種類別(フレーバー:天然、合成、フレグランス:天然、合成)、用途別(フレーバー:食品・飲料、医薬品、その他、フレグランス:高級フレグランス、化粧品・パーソナルケア、ホーム・フロアケア、その他)、地域別(北米、アジア太平洋、欧州、中南米、中東・アフリカ)。また、ベンダーランドスケープを図示し、香料原料の世界市場の上位5社について詳細な分析を実施しました。また、市場の成長を可能にするドライバー、ベンダーや市場全体が直面する主な課題、市場に影響を与える今後のトレンドなどの分析も行っています。Marketlook Consultingは、世界の香料成分市場に関連する主要データを収集し、様々な手法を用いてこれらのデータを分析しています。市場のミクロ、メソ、マイクロ経済指標を詳細に調査した結果、市場ダイナミクスが確認されました。本レポートは、世界の香料成分市場の質的および量的な詳細な分析に基づいています。質的な分析では、様々な投影とサンプリング技術の適用が行われました。質的分析では、一次インタビュー、調査、ベンダーへの説明会を実施しました。これらのプロセスの結果として収集されたデータは、専門家の意見を通じて検証されました。 香料成分の世界市場は2029年までに438億9,000万米ドルを超える この調査レポートは、世界のFlavors and Fragrances Ingredientsの市場について、業界の可能性、販売と購入の意思決定に影響を与える重要な要因、ホットスポット、Flavors and Fragrances Ingredientsのソリューションプロバイダーに利用できる機会に関する包括的な定性的および定量的洞察を提供します。この調査レポートは、世界のFlavors and Fragrances Ingredients市場を調査し、2022年から2029年までの予測期間中に市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。本レポートでは、2021年を基準年、2022年から29年を予測年として考慮し、2019年から2029年にかけての世界のFlavors and Fragrances Ingredientsの売上を提供します。また、2022年から2029年までの世界のFlavors and Fragrances Ingredientsの複合年間成長率(CAGR %)を掲載しています。 世界の香料成分市場調査のセグメント別分析 本レポートでは、2022年から2029年にかけての全セグメントの市場シェア分析を行い、事業活動、地理的存在、主要な応用分野、エンドユーザーなどを特定し、様々なパラメータに基づいて香料成分の世界市場調査を実施します。戦略的な観点からは、SWOT分析、バリューチェーン分析、ポーターのファイブフォース分析など、いくつかのフレームワークを網羅し、製品/市場のライフサイクルの評価も行っています。 香料原料の世界市場調査における地域別カバー率 香料原料の世界市場をより深く理解するために、市場は北米(米国、カナダ)、欧州(英国、フランス、ドイツ、ロシア、イタリア、欧州のその他)、アジア太平洋(中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、APACのその他)、中南米(ブラジル、メキシコ、中南米のその他)、中東・アフリカ(サウジアラビア、米国、南アフリカ、MEAのその他)などの地域別に分類しています。また、各地域の国別分析も網羅的に提供しています。 香料原料の世界市場調査に関する企業分析 本レポートでは、世界で事業展開する複数の主要企業を分析することで、著名なグローバル企業間の競争度合いを精緻化しています。調査分析の専門チームは、世界市場の競争、市場シェア、最新の業界の進歩、革新的な製品の発売、パートナーシップ、市場の主要企業による合併と買収などの様々な特徴に光を当てます。主要企業は、世界的な競争に関する洞察を得るための調査手法を使用して分析されています。 目次Table of Content:1. Introduction 1.1. Research Objective 1.2. Research Methodology 1.3. Research Process 1.4. Respondent Profile 2. Executive Summary 3. Global Flavors and Fragrances Ingredients Market Outlook, 2019-2029F 3.1. Market Size & Analysis 3.2. Market Share & Analysis 3.2.1. By Type 3.2.1.1. Flavor - Natural, Synthetic 3.2.1.2. Fragrances - Natural, Synthetic 3.2.2. By Application 3.2.2.1. Flavors 3.2.2.1.1. Food & Beverages 3.2.2.1.2. Pharmaceutical 3.2.2.1.3. Others 3.2.2.2. Fragrances 3.2.2.2.1. Fine Fragrances 3.2.2.2.2. Cosmetics & Personal Care 3.2.2.2.3. Home & Floor Care 3.2.2.2.4. Others 3.2.3. By Region 3.2.3.1. Asia-Pacific 3.2.3.2. Europe 3.2.3.3. North America 3.2.3.4. Middle East & Africa 3.2.3.5. Latin America 4. Asia-Pacific Flavors and Fragrances Ingredients Market Outlook, 2019-2029F 4.1. Market Size & Analysis 4.2. Market Share & Analysis 4.2.1. By Type 4.2.2. By Application 4.2.3. By Country 4.2.3.1. China 4.2.3.2. India 4.2.3.3. Japan 4.2.3.4. South Korea 4.2.3.5. Australia 4.2.3.6. Rest of Asia-Pacific 5. Europe Flavors and Fragrances Ingredients Market Outlook, 2019-2029F 5.1. Market Size & Analysis 5.2. Market Share & Analysis 5.2.1. By Type 5.2.2. By Application 5.2.3. By Country 5.2.3.1. United Kingdom 5.2.3.2. Germany 5.2.3.3. France 5.2.3.4. Italy 5.2.3.5. Russia 5.2.3.6. Rest of Europe 6. North America Flavors and Fragrances Ingredients Market Outlook, 2019-2029F 6.1. Market Size & Analysis 6.2. Market Share & Analysis 6.2.1. By Type 6.2.2. By Application 6.2.3. By Country 6.2.3.1. United States 6.2.3.2. Canada 7. Latin America Flavors and Fragrances Ingredients Market Outlook, 2019-2029F 7.1. Market Size & Analysis 7.2. Market Share & Analysis 7.2.1. By Type 7.2.2. By Application 7.2.3. By Country 7.2.3.1. Brazil 7.2.3.2. Mexico 7.2.3.3. Rest of Latin America 8. Middle East & Africa Flavors and Fragrances Ingredients Market Outlook, 2019-2029F 8.1. Market Size & Analysis 8.2. Market Share & Analysis 8.2.1. By Type 8.2.2. By Application 8.2.3. By Country 8.2.3.1. Saudi Arabia 8.2.3.2. UAE 8.2.3.3. South Africa 8.2.3.4. Rest of Middle East and Africa 9. Global Flavors and Fragrances Ingredients Market Dynamics 9.1. Growth Drivers 9.2. Challenges 9.3. Impact Analysis 10. Global Flavors and Fragrances Ingredients Market Opportunities 11. Global Flavors and Fragrances Ingredients Value Chain Analysis 12. Global Flavors and Fragrances Ingredients Market Policies and Regulations 13. Global Flavors and Fragrances Ingredients Market Trends & Insights 14. Global Flavors and Fragrances Ingredients Market Porter's Five Forces Analysis 15. Global Flavors and Fragrances Ingredients Market-Entropy 15.1. New Product Launches 15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships 16. Global Flavors and Fragrances Ingredients Market Company Analysis 16.1.Sensient Technologies Corp. 16.2. Mane SA 16.3. Takasago International Corp. 16.4. Manohar Botanical Extracts Pvt. Ltd. 16.5. Alpha Aromatics 16.6. Ozone Naturals 16.7. Elevance Renewable Sciences, Inc. 16.8. Firmenich SA 16.9. Symrise AG 16.10. Vigon International, Inc. 17. About Us & Contact Details
SummaryThis report gives an insight into the global Flavors and Fragrances Ingredients market and predicts the future growth prospects and the trends that may exhibit in the market during the period of 2022-2029. The future growth has been calculated by taking into account the present growth rate and the overall market size. We have also discussed the alternatives that pose a threat to the growth of the market. In this report we have categorized the global Flavors and Fragrances Ingredients market into segments that are: By Type (Flavor - Natural, Synthetic, Fragrances - Natural, Synthetic); By Application (Flavors - Food & Beverages, Pharmaceutical, Others, Fragrances - Fine Fragrances, Cosmetic & Personal Care, Home & Floor Care, Others); By Region (North America, Asia Pacific, Europe, Latin America, Middle East and Africa) Table of ContentsTable of Content:1. Introduction 1.1. Research Objective 1.2. Research Methodology 1.3. Research Process 1.4. Respondent Profile 2. Executive Summary 3. Global Flavors and Fragrances Ingredients Market Outlook, 2019-2029F 3.1. Market Size & Analysis 3.2. Market Share & Analysis 3.2.1. By Type 3.2.1.1. Flavor - Natural, Synthetic 3.2.1.2. Fragrances - Natural, Synthetic 3.2.2. By Application 3.2.2.1. Flavors 3.2.2.1.1. Food & Beverages 3.2.2.1.2. Pharmaceutical 3.2.2.1.3. Others 3.2.2.2. Fragrances 3.2.2.2.1. Fine Fragrances 3.2.2.2.2. Cosmetics & Personal Care 3.2.2.2.3. Home & Floor Care 3.2.2.2.4. Others 3.2.3. By Region 3.2.3.1. Asia-Pacific 3.2.3.2. Europe 3.2.3.3. North America 3.2.3.4. Middle East & Africa 3.2.3.5. Latin America 4. Asia-Pacific Flavors and Fragrances Ingredients Market Outlook, 2019-2029F 4.1. Market Size & Analysis 4.2. Market Share & Analysis 4.2.1. By Type 4.2.2. By Application 4.2.3. By Country 4.2.3.1. China 4.2.3.2. India 4.2.3.3. Japan 4.2.3.4. South Korea 4.2.3.5. Australia 4.2.3.6. Rest of Asia-Pacific 5. Europe Flavors and Fragrances Ingredients Market Outlook, 2019-2029F 5.1. Market Size & Analysis 5.2. Market Share & Analysis 5.2.1. By Type 5.2.2. By Application 5.2.3. By Country 5.2.3.1. United Kingdom 5.2.3.2. Germany 5.2.3.3. France 5.2.3.4. Italy 5.2.3.5. Russia 5.2.3.6. Rest of Europe 6. North America Flavors and Fragrances Ingredients Market Outlook, 2019-2029F 6.1. Market Size & Analysis 6.2. Market Share & Analysis 6.2.1. By Type 6.2.2. By Application 6.2.3. By Country 6.2.3.1. United States 6.2.3.2. Canada 7. Latin America Flavors and Fragrances Ingredients Market Outlook, 2019-2029F 7.1. Market Size & Analysis 7.2. Market Share & Analysis 7.2.1. By Type 7.2.2. By Application 7.2.3. By Country 7.2.3.1. Brazil 7.2.3.2. Mexico 7.2.3.3. Rest of Latin America 8. Middle East & Africa Flavors and Fragrances Ingredients Market Outlook, 2019-2029F 8.1. Market Size & Analysis 8.2. Market Share & Analysis 8.2.1. By Type 8.2.2. By Application 8.2.3. By Country 8.2.3.1. Saudi Arabia 8.2.3.2. UAE 8.2.3.3. South Africa 8.2.3.4. Rest of Middle East and Africa 9. Global Flavors and Fragrances Ingredients Market Dynamics 9.1. Growth Drivers 9.2. Challenges 9.3. Impact Analysis 10. Global Flavors and Fragrances Ingredients Market Opportunities 11. Global Flavors and Fragrances Ingredients Value Chain Analysis 12. Global Flavors and Fragrances Ingredients Market Policies and Regulations 13. Global Flavors and Fragrances Ingredients Market Trends & Insights 14. Global Flavors and Fragrances Ingredients Market Porter's Five Forces Analysis 15. Global Flavors and Fragrances Ingredients Market-Entropy 15.1. New Product Launches 15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships 16. Global Flavors and Fragrances Ingredients Market Company Analysis 16.1.Sensient Technologies Corp. 16.2. Mane SA 16.3. Takasago International Corp. 16.4. Manohar Botanical Extracts Pvt. Ltd. 16.5. Alpha Aromatics 16.6. Ozone Naturals 16.7. Elevance Renewable Sciences, Inc. 16.8. Firmenich SA 16.9. Symrise AG 16.10. Vigon International, Inc. 17. About Us & Contact Details
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Marketlook Consulting Services LLP社の食品&飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Marketlook Consulting Services LLP社はどのような調査会社ですか?Marketlook Consultingは、2021年創業のインドに拠点を置く調査会社です。大企業から中小企業まで、ビジネスインサイトと市場調査レポートを提供することを目的とした、世界のマーケットイ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|