顧客関係管理(CRM)の世界市場 - 世界の産業分析、サイズ、シェア、成長、トレンド、そして予測、2022-2029年Global Customer Relationship Management (CRM) Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, And Forecast, 2022-2029 本レポートでは、世界の顧客関係管理(CRM)市場について考察し、2022年から2029年の間に市場が示すであろう将来の成長見通しとトレンドを予測します。将来の成長は、現在の成長率と全体的な市場規模を考慮して算... もっと見る
サマリー本レポートでは、世界の顧客関係管理(CRM)市場について考察し、2022年から2029年の間に市場が示すであろう将来の成長見通しとトレンドを予測します。将来の成長は、現在の成長率と全体的な市場規模を考慮して算出されています。また、市場の成長に脅威を与える代替品についても考察しています。本レポートでは、世界の顧客関係管理(CRM)市場を以下のようなセグメントに分類しています:コンポーネント別(ソフトウェア、サービス)、展開別(オンプレミス、クラウド)、企業規模別(大企業、中小企業)、アプリケーション別(マーケティング・セールスオートメーション、顧客管理、リード生成・顧客維持、その他)、業種別(BFSI、製造、IT・通信、小売・消費財、ヘルスケア、その他)、地域別(北米、アジア太平洋、欧州、中南米、中東・アフリカ)。また、ベンダーランドスケープを図示し、世界の顧客関係管理(CRM)市場の上位5社のベンダーについて詳細な分析を行っています。また、市場成長を可能にするドライバー、ベンダーや市場全体が直面する主な課題、市場に影響を与える今後のトレンドについても分析を行っています。 Marketlook Consultingは、世界の顧客関係管理(CRM)市場に関連する主要データを収集し、様々な手法を用いてこれらのデータを分析しています。市場のミクロ、メソ、マイクロ経済指標を詳細に調査した結果、市場ダイナミクスが確認されました。本レポートは、世界の顧客関係管理(CRM)市場の質的および量的な詳細な分析に基づいています。質的な分析では、様々な投影とサンプリング技術の適用を行いました。質的な分析では、一次インタビュー、調査、ベンダーへの説明会などを実施した。これらのプロセスの結果として収集されたデータは、専門家の意見によって検証されました。 顧客関係管理(CRM)の世界市場は2029年までに98.12億米ドルを超える 世界の顧客関係管理(CRM)市場レポートでは、産業の可能性、販売と購入の意思決定に影響を与える主要な要因、ホットスポット、地球上の顧客関係管理(CRM)ソリューションプロバイダーが利用できる機会に関する包括的な定性的および定量的洞察を提供します。この調査レポートは、世界の顧客関係管理(CRM)市場について、2022年から2029年までの予測期間中に市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会も調査しています。本レポートでは、2021年を基準年、2022年から29年を予測年として、2019年から2029年の期間における世界の顧客関係管理(CRM)の収益を提供しています。また、2022年から2029年までの世界の顧客関係管理(CRM)の複合年間成長率(CAGR 12.1 %)も掲載しています。 顧客関係管理(CRM)世界市場調査のセグメント別分析 この調査レポートは、世界の顧客関係管理(CRM)市場を、事業活動、地理的存在、主要アプリケーション分野、エンドユーザーなどの様々なパラメータに基づいてセグメント化し、2022年から2029年までのすべてのセグメントの市場シェア分析を網羅しています。戦略的な観点からは、SWOT分析、バリューチェーン分析、ポーターのファイブフォース分析など、いくつかのフレームワークをカバーし、製品/市場のライフサイクルの評価も行っています。 顧客関係管理(CRM)世界市場調査の地域別カバー率 世界の顧客関係管理(CRM)市場をより深く理解するために、市場は北米(米国、カナダ)、欧州(英国、フランス、ドイツ、ロシア、イタリア、欧州のその他)、アジア太平洋(中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、APACのその他)、南米(ブラジル、メキシコ、南米のその他)、中東およびアフリカ(サウジアラビア、UAE、南アフリカ、MEAのその他)などの地域に区分されています。また、各地域の国別分析も網羅的に行っています。 世界の顧客関係管理(CRM)市場に関する企業分析 研究内容 本レポートでは、世界的に事業を展開する複数の主要企業を分析することで、世界の著名企業間の競争の度合いを詳しく解説しています。調査分析の専門チームは、世界市場の競争、市場シェア、最新の産業の進歩、革新的な製品の発売、パートナーシップ、市場の主要企業による合併と買収などのさまざまな特徴に光を当てます。主要企業は、世界的な競争に関する洞察を得るための調査方法論を用いて分析されています。 目次Table of Content:1. Introduction 1.1. Research Objective 1.2. Research Methodology 1.3. Research Process 1.4. Respondent Profile 2. Executive Summary 3. Global Customer Relationship Management (CRM) Market Outlook, 2019-2029F 3.1. Market Size & Analysis 3.2. Market Share & Analysis 3.2.1. By Component 3.2.1.1. Software 3.2.1.2. Services 3.2.2. By Deployment 3.2.2.1. On-Premises 3.2.2.2. Cloud 3.2.3. By Enterprise Size 3.2.3.1. Large Enterprises 3.2.3.2. SMEs 3.2.4. By Application 3.2.4.1. Marketing and Sales Automation 3.2.4.2. Customer Management 3.2.4.3. Lead Generation & Customer Retention 3.2.4.4. Others 3.2.5. By Vertical 3.2.5.1. BFSI 3.2.5.2. Manufacturing 3.2.5.3. IT & Telecommunications 3.2.5.4. Retail & Consumer Goods 3.2.5.5. Healthcare 3.2.5.6. Other 3.2.5. By Region 3.2.5.1. Asia-Pacific 3.2.5.2. Europe 3.2.5.3. North America 3.2.5.4. Middle East & Africa 3.2.5.5. Latin America 4. Asia-Pacific Customer Relationship Management (CRM) Market Outlook, 2019-2029F 4.1. Market Size & Analysis 4.2. Market Share & Analysis 4.2.1. By Component 4.2.2. By Deployment 4.2.3. By Enterprise Size 4.2.4. By Application 4.2.5. By Vertical 4.2.4. By Country 4.2.4.1. China 4.2.4.2. India 4.2.4.3. Japan 4.2.4.4. South Korea 4.2.4.5. Australia 4.2.4.6. Rest of Asia-Pacific 5. Europe Customer Relationship Management (CRM) Market Outlook, 2019-2029F 5.1. Market Size & Analysis 5.2. Market Share & Analysis 5.2.1. By Component 5.2.2. By Deployment 5.2.3. By Enterprise Size 5.2.4. By Application 5.2.5. By Vertical 5.2.4. By Country 5.2.4.1. United Kingdom 5.2.4.2. Germany 5.2.4.3. France 5.2.4.4. Italy 5.2.4.5. Russia 5.2.4.6. Rest of Europe 6. North America Customer Relationship Management (CRM) Market Outlook, 2019-2029F 6.1. Market Size & Analysis 6.2. Market Share & Analysis 6.2.1. By Component 6.2.2. By Deployment 6.2.3. By Enterprise Size 6.2.4. By Application 6.2.5. By Vertical 6.2.4. By Country 6.2.4.1. United States 6.2.4.2. Canada 7. Latin America Customer Relationship Management (CRM) Market Outlook, 2019-2029F 7.1. Market Size & Analysis 7.2. Market Share & Analysis 7.2.1. By Deployment Mode 7.2.2. By Enterprise Size 7.2.3. By Application 7.2.4. By Industry Vertical 7.2.4. By Country 7.2.4.1. Brazil 7.2.4.2. Mexico 7.2.4.3. Rest of Latin America 8. Middle East & Africa Customer Relationship Management (CRM) Market Outlook, 2019-2029F 8.1. Market Size & Analysis 8.2. Market Share & Analysis 8.2.1. By Component 8.2.2. By Deployment 8.2.3. By Enterprise Size 8.2.4. By Application 8.2.5. By Vertical 8.2.4. By Country 8.2.4.1. Saudi Arabia 8.2.4.2. UAE 8.2.4.3. South Africa 8.2.4.4. Rest of Middle East and Africa 9. Global Customer Relationship Management (CRM) Market Dynamics 9.1. Growth Drivers 9.2. Challenges 9.3. Impact Analysis 10. Global Customer Relationship Management (CRM) Market Opportunities 11. Global Customer Relationship Management (CRM) Value Chain Analysis 12. Global Customer Relationship Management (CRM) Market Policies and Regulations 13. Global Customer Relationship Management (CRM) Market Trends & Insights 14. Global Customer Relationship Management (CRM) Market Porters Five Forces Analysis 15. Global Customer Relationship Management (CRM) Market-Entropy 15.1. New Product Launches 15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships 16. Global Customer Relationship Management (CRM) Market Company Analysis 16.1. Salesforce.com, Inc. 16.2. Microsoft Corporation 16.3. SAP SE 16.4. Oracle Corporation 16.5. ADOBE INC. 16.6. SugarCRM Inc. 16.7. Zoho Corporation Pvt. Ltd 16.8. Copper CRM, Inc. 16.9. Insightly Inc. 16.10. Creatio 17. About Us & Contact Details
SummaryThis report gives an insight into the global customer relationship management (CRM) market and predicts the future growth prospects and the trends that may be exhibits in the market during the period of 2022-2029. The future growth has been calculated by taking into account the present growth rate and the overall market size. We have also discussed the alternatives that pose a threat to the growth of the market. In, this report we have categorized global customer relationship management (CRM) market into segments that are: By Component (Software, Services); By Deployment (On-Premises, Cloud); By Enterprise Size (Large Enterprises, SMEs); By Application (Marketing and Sales Automation, Customer Management, Lead Generation & Customer Retention, Others); By Vertical (BFSI, Manufacturing, IT & Telecommunications, Retail & Consumer Goods, Healthcare, Other ); By Region (North America, Asia Pacific, Europe, Latin America, Middle East and Africa) Table of ContentsTable of Content:1. Introduction 1.1. Research Objective 1.2. Research Methodology 1.3. Research Process 1.4. Respondent Profile 2. Executive Summary 3. Global Customer Relationship Management (CRM) Market Outlook, 2019-2029F 3.1. Market Size & Analysis 3.2. Market Share & Analysis 3.2.1. By Component 3.2.1.1. Software 3.2.1.2. Services 3.2.2. By Deployment 3.2.2.1. On-Premises 3.2.2.2. Cloud 3.2.3. By Enterprise Size 3.2.3.1. Large Enterprises 3.2.3.2. SMEs 3.2.4. By Application 3.2.4.1. Marketing and Sales Automation 3.2.4.2. Customer Management 3.2.4.3. Lead Generation & Customer Retention 3.2.4.4. Others 3.2.5. By Vertical 3.2.5.1. BFSI 3.2.5.2. Manufacturing 3.2.5.3. IT & Telecommunications 3.2.5.4. Retail & Consumer Goods 3.2.5.5. Healthcare 3.2.5.6. Other 3.2.5. By Region 3.2.5.1. Asia-Pacific 3.2.5.2. Europe 3.2.5.3. North America 3.2.5.4. Middle East & Africa 3.2.5.5. Latin America 4. Asia-Pacific Customer Relationship Management (CRM) Market Outlook, 2019-2029F 4.1. Market Size & Analysis 4.2. Market Share & Analysis 4.2.1. By Component 4.2.2. By Deployment 4.2.3. By Enterprise Size 4.2.4. By Application 4.2.5. By Vertical 4.2.4. By Country 4.2.4.1. China 4.2.4.2. India 4.2.4.3. Japan 4.2.4.4. South Korea 4.2.4.5. Australia 4.2.4.6. Rest of Asia-Pacific 5. Europe Customer Relationship Management (CRM) Market Outlook, 2019-2029F 5.1. Market Size & Analysis 5.2. Market Share & Analysis 5.2.1. By Component 5.2.2. By Deployment 5.2.3. By Enterprise Size 5.2.4. By Application 5.2.5. By Vertical 5.2.4. By Country 5.2.4.1. United Kingdom 5.2.4.2. Germany 5.2.4.3. France 5.2.4.4. Italy 5.2.4.5. Russia 5.2.4.6. Rest of Europe 6. North America Customer Relationship Management (CRM) Market Outlook, 2019-2029F 6.1. Market Size & Analysis 6.2. Market Share & Analysis 6.2.1. By Component 6.2.2. By Deployment 6.2.3. By Enterprise Size 6.2.4. By Application 6.2.5. By Vertical 6.2.4. By Country 6.2.4.1. United States 6.2.4.2. Canada 7. Latin America Customer Relationship Management (CRM) Market Outlook, 2019-2029F 7.1. Market Size & Analysis 7.2. Market Share & Analysis 7.2.1. By Deployment Mode 7.2.2. By Enterprise Size 7.2.3. By Application 7.2.4. By Industry Vertical 7.2.4. By Country 7.2.4.1. Brazil 7.2.4.2. Mexico 7.2.4.3. Rest of Latin America 8. Middle East & Africa Customer Relationship Management (CRM) Market Outlook, 2019-2029F 8.1. Market Size & Analysis 8.2. Market Share & Analysis 8.2.1. By Component 8.2.2. By Deployment 8.2.3. By Enterprise Size 8.2.4. By Application 8.2.5. By Vertical 8.2.4. By Country 8.2.4.1. Saudi Arabia 8.2.4.2. UAE 8.2.4.3. South Africa 8.2.4.4. Rest of Middle East and Africa 9. Global Customer Relationship Management (CRM) Market Dynamics 9.1. Growth Drivers 9.2. Challenges 9.3. Impact Analysis 10. Global Customer Relationship Management (CRM) Market Opportunities 11. Global Customer Relationship Management (CRM) Value Chain Analysis 12. Global Customer Relationship Management (CRM) Market Policies and Regulations 13. Global Customer Relationship Management (CRM) Market Trends & Insights 14. Global Customer Relationship Management (CRM) Market Porters Five Forces Analysis 15. Global Customer Relationship Management (CRM) Market-Entropy 15.1. New Product Launches 15.2. M&A, Collaborations, JVs, and Partnerships 16. Global Customer Relationship Management (CRM) Market Company Analysis 16.1. Salesforce.com, Inc. 16.2. Microsoft Corporation 16.3. SAP SE 16.4. Oracle Corporation 16.5. ADOBE INC. 16.6. SugarCRM Inc. 16.7. Zoho Corporation Pvt. Ltd 16.8. Copper CRM, Inc. 16.9. Insightly Inc. 16.10. Creatio 17. About Us & Contact Details
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