ニュージーランド農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測New Zealand Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 ニュージーランド農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 ニュージーランドの農業製品業界プロファイルは、市場規模(金額と数量2017-22、2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および... もっと見る
サマリーニュージーランド農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 ニュージーランドの農業製品業界プロファイルは、市場規模(金額と数量2017-22、2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要なハイライト - 農産物産業は、穀物(小麦、米、大麦など)、ナッツ類(アーモンド、ヘーゼルナッツ、ピスタチオなど)、油脂類(綿実、落花生、オリーブなど)、スパイス・刺激物(コーヒー、ホップ、ドライチリなど)の生産から構成されています。砂糖(サトウキビ、テンサイなど)、豆類(豆、エンドウ、レンズ豆など)、根菜類(ジャガイモ、サツマイモ、キャッサバなど)、野菜(キャベツ、トマト、タマネギなど)、果物(バナナ、柑橘類、ベリー類など)。 - ニュージーランドの農産物市場は、2017年から2022年にかけて年平均成長率(CAGR)4.9%を示し、2022年には総収入が37億ドルになると予測されています。 - 市場の生産量は、2017年から2022年にかけてCAGR2.3%で増加し、2022年には合計400万トンに達すると予測されます。 - ニュージーランドで栽培される果物のほとんどは世界中の市場に輸出され、一方、野菜のほとんどは国内消費用である。 スコープ - ニュージーランドの農産物市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮 - ファイブフォース分析により、ニュージーランドの農産物市場の競争力、魅力度を把握することができます。 - 主要企業のプロフィールから、農業製品市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。 - ニュージーランドの農産物市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間予測することにより、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2022年のニュージーランドの農業製品市場の規模は? - 2027年のニュージーランドの農産物市場の規模はどうなるか? - ニュージーランドの農産物市場における競争の強さに影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - ニュージーランドの農産物市場を構成する主なセグメントは何か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What have been the most significant mergers/acquisitions over the past few years? 7.3. What strategies do leading players follow? 8 Company Profiles 8.1. Seeka Ltd 8.2. Farmlands Co-operative Society Limited 8.3. T&G Global Limited 8.4. PGG Wrightson Limited 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: New Zealand agricultural products market value: $ billion, 2017-22(e) Table 2: New Zealand agricultural products market volume: million tonnes, 2017–22(e) Table 3: New Zealand agricultural products market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e) Table 4: New Zealand agricultural products market category segmentation: $ billion, 2017-2022 Table 5: New Zealand agricultural products market geography segmentation: $ billion, 2022(e) Table 6: New Zealand agricultural products market value forecast: $ billion, 2022-27 Table 7: New Zealand agricultural products market volume forecast: million tonnes, 2022–27 Table 8: Seeka Ltd: key facts Table 9: Seeka Ltd: Annual Financial Ratios Table 10: Seeka Ltd: Key Employees Table 11: Farmlands Co-operative Society Limited: key facts Table 12: Farmlands Co-operative Society Limited: Key Employees Table 13: T&G Global Limited: key facts Table 14: T&G Global Limited: Annual Financial Ratios Table 15: T&G Global Limited: Key Employees Table 16: PGG Wrightson Limited: key facts Table 17: PGG Wrightson Limited: Annual Financial Ratios Table 18: PGG Wrightson Limited: Key Employees Table 19: New Zealand size of population (million), 2018–22 Table 20: New Zealand gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 21: New Zealand gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 22: New Zealand inflation, 2018–22 Table 23: New Zealand consumer price index (absolute), 2018–22 Table 24: New Zealand exchange rate, 2017–21
SummaryNew Zealand Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What have been the most significant mergers/acquisitions over the past few years? 7.3. What strategies do leading players follow? 8 Company Profiles 8.1. Seeka Ltd 8.2. Farmlands Co-operative Society Limited 8.3. T&G Global Limited 8.4. PGG Wrightson Limited 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: New Zealand agricultural products market value: $ billion, 2017-22(e) Table 2: New Zealand agricultural products market volume: million tonnes, 2017–22(e) Table 3: New Zealand agricultural products market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e) Table 4: New Zealand agricultural products market category segmentation: $ billion, 2017-2022 Table 5: New Zealand agricultural products market geography segmentation: $ billion, 2022(e) Table 6: New Zealand agricultural products market value forecast: $ billion, 2022-27 Table 7: New Zealand agricultural products market volume forecast: million tonnes, 2022–27 Table 8: Seeka Ltd: key facts Table 9: Seeka Ltd: Annual Financial Ratios Table 10: Seeka Ltd: Key Employees Table 11: Farmlands Co-operative Society Limited: key facts Table 12: Farmlands Co-operative Society Limited: Key Employees Table 13: T&G Global Limited: key facts Table 14: T&G Global Limited: Annual Financial Ratios Table 15: T&G Global Limited: Key Employees Table 16: PGG Wrightson Limited: key facts Table 17: PGG Wrightson Limited: Annual Financial Ratios Table 18: PGG Wrightson Limited: Key Employees Table 19: New Zealand size of population (million), 2018–22 Table 20: New Zealand gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 21: New Zealand gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 22: New Zealand inflation, 2018–22 Table 23: New Zealand consumer price index (absolute), 2018–22 Table 24: New Zealand exchange rate, 2017–21
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2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |