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ニュージーランド農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測


New Zealand Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

ニュージーランド農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 ニュージーランドの農業製品業界プロファイルは、市場規模(金額と数量2017-22、2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および... もっと見る

 

 

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2023年2月28日 US$350
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サマリー

ニュージーランド農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

ニュージーランドの農業製品業界プロファイルは、市場規模(金額と数量2017-22、2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- 農産物産業は、穀物(小麦、米、大麦など)、ナッツ類(アーモンド、ヘーゼルナッツ、ピスタチオなど)、油脂類(綿実、落花生、オリーブなど)、スパイス・刺激物(コーヒー、ホップ、ドライチリなど)の生産から構成されています。砂糖(サトウキビ、テンサイなど)、豆類(豆、エンドウ、レンズ豆など)、根菜類(ジャガイモ、サツマイモ、キャッサバなど)、野菜(キャベツ、トマト、タマネギなど)、果物(バナナ、柑橘類、ベリー類など)。
- ニュージーランドの農産物市場は、2017年から2022年にかけて年平均成長率(CAGR)4.9%を示し、2022年には総収入が37億ドルになると予測されています。
- 市場の生産量は、2017年から2022年にかけてCAGR2.3%で増加し、2022年には合計400万トンに達すると予測されます。
- ニュージーランドで栽培される果物のほとんどは世界中の市場に輸出され、一方、野菜のほとんどは国内消費用である。

スコープ

- ニュージーランドの農産物市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析により、ニュージーランドの農産物市場の競争力、魅力度を把握することができます。
- 主要企業のプロフィールから、農業製品市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- ニュージーランドの農産物市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間予測することにより、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2022年のニュージーランドの農業製品市場の規模は?
- 2027年のニュージーランドの農産物市場の規模はどうなるか?
- ニュージーランドの農産物市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- ニュージーランドの農産物市場を構成する主なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What have been the most significant mergers/acquisitions over the past few years?
7.3. What strategies do leading players follow?
8 Company Profiles
8.1. Seeka Ltd
8.2. Farmlands Co-operative Society Limited
8.3. T&G Global Limited
8.4. PGG Wrightson Limited
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: New Zealand agricultural products market value: $ billion, 2017-22(e)
Table 2: New Zealand agricultural products market volume: million tonnes, 2017–22(e)
Table 3: New Zealand agricultural products market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e)
Table 4: New Zealand agricultural products market category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 5: New Zealand agricultural products market geography segmentation: $ billion, 2022(e)
Table 6: New Zealand agricultural products market value forecast: $ billion, 2022-27
Table 7: New Zealand agricultural products market volume forecast: million tonnes, 2022–27
Table 8: Seeka Ltd: key facts
Table 9: Seeka Ltd: Annual Financial Ratios
Table 10: Seeka Ltd: Key Employees
Table 11: Farmlands Co-operative Society Limited: key facts
Table 12: Farmlands Co-operative Society Limited: Key Employees
Table 13: T&G Global Limited: key facts
Table 14: T&G Global Limited: Annual Financial Ratios
Table 15: T&G Global Limited: Key Employees
Table 16: PGG Wrightson Limited: key facts
Table 17: PGG Wrightson Limited: Annual Financial Ratios
Table 18: PGG Wrightson Limited: Key Employees
Table 19: New Zealand size of population (million), 2018–22
Table 20: New Zealand gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 21: New Zealand gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 22: New Zealand inflation, 2018–22
Table 23: New Zealand consumer price index (absolute), 2018–22
Table 24: New Zealand exchange rate, 2017–21

 

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Summary

New Zealand Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Agricultural Products in New Zealand industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The agricultural products industry consists of the production of Cereals (such as wheat, rice, barley etc.), Nuts (almonds, hazelnuts, pistachios etc.), Oil crops (cottonseed, groundnuts, olives etc.), Spices & Stimulants (coffee, hops, dry chilies etc.), Sugar (sugar cane, sugar beet etc.), Pulses (beans, peas, lentils etc.), Roots & Tubers (Potatoes, sweet potatoes, cassava etc.), Vegetables (cabbages, tomatoes, onions etc.), and Fruit (bananas, citrus fruits, berries etc.)
- The New Zealand agricultural products market is expected to generate total revenues of $3.7 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 4.9% between 2017 and 2022.
- Market production volume is forecast to increase with a CAGR of 2.3% between 2017 and 2022, to reach a total of 4 million tonnes in 2022.
- Most of the fruit grown in New Zealand is exported to markets around the world, whereas most of the vegetables is for domestic consumption.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the agricultural products market in New Zealand
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the agricultural products market in New Zealand
- Leading company profiles reveal details of key agricultural products market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the New Zealand agricultural products market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the New Zealand agricultural products market by value in 2022?
- What will be the size of the New Zealand agricultural products market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the New Zealand agricultural products market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up New Zealand's agricultural products market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What have been the most significant mergers/acquisitions over the past few years?
7.3. What strategies do leading players follow?
8 Company Profiles
8.1. Seeka Ltd
8.2. Farmlands Co-operative Society Limited
8.3. T&G Global Limited
8.4. PGG Wrightson Limited
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: New Zealand agricultural products market value: $ billion, 2017-22(e)
Table 2: New Zealand agricultural products market volume: million tonnes, 2017–22(e)
Table 3: New Zealand agricultural products market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e)
Table 4: New Zealand agricultural products market category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 5: New Zealand agricultural products market geography segmentation: $ billion, 2022(e)
Table 6: New Zealand agricultural products market value forecast: $ billion, 2022-27
Table 7: New Zealand agricultural products market volume forecast: million tonnes, 2022–27
Table 8: Seeka Ltd: key facts
Table 9: Seeka Ltd: Annual Financial Ratios
Table 10: Seeka Ltd: Key Employees
Table 11: Farmlands Co-operative Society Limited: key facts
Table 12: Farmlands Co-operative Society Limited: Key Employees
Table 13: T&G Global Limited: key facts
Table 14: T&G Global Limited: Annual Financial Ratios
Table 15: T&G Global Limited: Key Employees
Table 16: PGG Wrightson Limited: key facts
Table 17: PGG Wrightson Limited: Annual Financial Ratios
Table 18: PGG Wrightson Limited: Key Employees
Table 19: New Zealand size of population (million), 2018–22
Table 20: New Zealand gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 21: New Zealand gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 22: New Zealand inflation, 2018–22
Table 23: New Zealand consumer price index (absolute), 2018–22
Table 24: New Zealand exchange rate, 2017–21

 

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