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ペルー農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Peru Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

ペルー農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 ペルーの農業製品業界プロファイルは、市場規模(金額と数量2017-22、2027年予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供しま... もっと見る

 

 

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2023年2月28日 US$350
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サマリー

ペルー農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

ペルーの農業製品業界プロファイルは、市場規模(金額と数量2017-22、2027年予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。

主要なハイライト

- 農産物産業は、穀物(小麦、米、大麦など)、ナッツ類(アーモンド、ヘーゼルナッツ、ピスタチオなど)、油脂類(綿実、落花生、オリーブなど)、スパイス・刺激物(コーヒー、ホップ、ドライチリなど)の生産から構成されています。砂糖(サトウキビ、テンサイなど)、豆類(豆、エンドウ、レンズ豆など)、根菜類(ジャガイモ、サツマイモ、キャッサバなど)、野菜(キャベツ、トマト、タマネギなど)、果物(バナナ、柑橘類、ベリー類など)。
- ペルーの農産物市場は、2017年から2022年にかけて年平均成長率(CAGR)11.2%を示し、2022年には総収入129億ドルに達すると予測されます。
- 市場の生産量は、2017年から2022年にかけてCAGR 4.1%で増加し、2022年には合計3410万トンに達すると予測されます。
- ペルーは、南米の農産物市場において、2022年に8.5%のシェアを占める第3位の市場です。

スコープ

- ペルーの農産物市場の規模、成長、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮することができます。
- ファイブフォース分析により、ペルーの農産物市場の競争力および魅力度を把握することができます。
- 主要企業のプロフィールから、農業製品市場の主要企業の世界的な事業展開や財務実績の詳細を明らかにします。
- ペルーの農産物市場の今後の成長見通しを、金額と数量の5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2022年のペルーの農産物市場の規模(金額ベース)は?
- 2027年のペルーの農産物市場規模は?
- ペルー農産物市場の競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- ペルーの農産物市場の規模は、地域別で見るとどの程度か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
8 Company Profiles
8.1. Dole Food Co Inc
8.2. Gloria SA
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Peru agricultural products market value: $ billion, 2017-22(e)
Table 2: Peru agricultural products market volume: million tonnes, 2017–22(e)
Table 3: Peru agricultural products market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e)
Table 4: Peru agricultural products market category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 5: Peru agricultural products market geography segmentation: $ billion, 2022(e)
Table 6: Peru agricultural products market value forecast: $ billion, 2022-27
Table 7: Peru agricultural products market volume forecast: million tonnes, 2022–27
Table 8: Dole Food Co Inc: key facts
Table 9: Dole Food Co Inc: Key Employees
Table 10: Gloria SA: key facts
Table 11: Gloria SA: Annual Financial Ratios
Table 12: Gloria SA: Key Employees
Table 13: Peru size of population (million), 2018–22
Table 14: Peru gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 15: Peru gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 16: Peru inflation, 2018–22
Table 17: Peru consumer price index (absolute), 2018–22
Table 18: Peru exchange rate, 2017–21

 

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Summary

Peru Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Agricultural Products in Peru industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The agricultural products industry consists of the production of Cereals (such as wheat, rice, barley etc.), Nuts (almonds, hazelnuts, pistachios etc.), Oil crops (cottonseed, groundnuts, olives etc.), Spices & Stimulants (coffee, hops, dry chilies etc.), Sugar (sugar cane, sugar beet etc.), Pulses (beans, peas, lentils etc.), Roots & Tubers (Potatoes, sweet potatoes, cassava etc.), Vegetables (cabbages, tomatoes, onions etc.), and Fruit (bananas, citrus fruits, berries etc.)
- The Peruvian agricultural products market is expected to generate total revenues of $12.9 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 11.2% between 2017 and 2022.
- Market production volume is forecast to increase with a CAGR of 4.1% between 2017 and 2022, to reach a total of 34.1 million tonnes in 2022.
- Peru is the third largest market in South America’s agricultural products market holding a share of 8.5% in 2022.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the agricultural products market in Peru
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the agricultural products market in Peru
- Leading company profiles reveal details of key agricultural products market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Peru agricultural products market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Peru agricultural products market by value in 2022?
- What will be the size of the Peru agricultural products market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Peru agricultural products market?
- How has the market performed over the last five years?
- How large is Peru’s agricultural products market in relation to its regional counterparts?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
8 Company Profiles
8.1. Dole Food Co Inc
8.2. Gloria SA
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Peru agricultural products market value: $ billion, 2017-22(e)
Table 2: Peru agricultural products market volume: million tonnes, 2017–22(e)
Table 3: Peru agricultural products market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e)
Table 4: Peru agricultural products market category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 5: Peru agricultural products market geography segmentation: $ billion, 2022(e)
Table 6: Peru agricultural products market value forecast: $ billion, 2022-27
Table 7: Peru agricultural products market volume forecast: million tonnes, 2022–27
Table 8: Dole Food Co Inc: key facts
Table 9: Dole Food Co Inc: Key Employees
Table 10: Gloria SA: key facts
Table 11: Gloria SA: Annual Financial Ratios
Table 12: Gloria SA: Key Employees
Table 13: Peru size of population (million), 2018–22
Table 14: Peru gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 15: Peru gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 16: Peru inflation, 2018–22
Table 17: Peru consumer price index (absolute), 2018–22
Table 18: Peru exchange rate, 2017–21

 

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