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コロンビアの農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Colombia Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

コロンビアの農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 コロンビアの農業製品業界プロファイルは、市場規模(2017-22年の値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を... もっと見る

 

 

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2023年2月28日 US$350
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サマリー

コロンビアの農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

コロンビアの農業製品業界プロファイルは、市場規模(2017-22年の値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- 農産物産業は、穀物(小麦、米、大麦など)、ナッツ類(アーモンド、ヘーゼルナッツ、ピスタチオなど)、油脂類(綿実、落花生、オリーブなど)、スパイス・刺激物(コーヒー、ホップ、ドライチリなど)の生産から構成されています。砂糖(サトウキビ、テンサイなど)、豆類(豆、エンドウ、レンズ豆など)、根菜類(ジャガイモ、サツマイモ、キャッサバなど)、野菜(キャベツ、トマト、タマネギなど)、果物(バナナ、柑橘類、ベリー類など)。
- コロンビアの農産物市場は、2017年から2022年にかけて年平均成長率(CAGR)5.2%を示し、2022年には125億ドルの総収入を生み出すと予測されます。
- 市場の生産量は、2017年から2022年にかけてCAGR2.4%で増加し、2022年には合計6900万トンに達すると予測されます。
- コロンビアは、特に果物分野での強力な輸出産業の恩恵を受けています。

スコープ

- コロンビアの農産物市場の規模、成長、主要部門、主要企業を特定することで、初級調査の時間を短縮できます。
- ファイブフォース分析により、コロンビアの農産物市場の競争激化とその魅力を判断することができます。
- 主要企業のプロファイルから、農業製品市場の主要企業の世界的な事業と財務実績を明らかにします。
- コロンビアの農業製品市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2022年のコロンビアの農業製品市場の規模は?
- 2027年のコロンビア農産物市場の規模は?
- コロンビアの農産物市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- コロンビアの農産物市場を構成する主なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
8 Company Profiles
8.1. Compania Envasadora del Atlantico SAS
8.2. Manuelita S.A.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Colombia agricultural products market value: $ billion, 2017-22(e)
Table 2: Colombia agricultural products market volume: million tonnes, 2017–22(e)
Table 3: Colombia agricultural products market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e)
Table 4: Colombia agricultural products market category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 5: Colombia agricultural products market geography segmentation: $ billion, 2022(e)
Table 6: Colombia agricultural products market value forecast: $ billion, 2022-27
Table 7: Colombia agricultural products market volume forecast: million tonnes, 2022–27
Table 8: Compania Envasadora del Atlantico SAS: key facts
Table 9: Compania Envasadora del Atlantico SAS: Key Employees
Table 10: Manuelita S.A.: key facts
Table 11: Manuelita S.A.: Key Employees
Table 12: Colombia size of population (million), 2018–22
Table 13: Colombia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 14: Colombia gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 15: Colombia inflation, 2018–22
Table 16: Colombia consumer price index (absolute), 2018–22
Table 17: Colombia exchange rate, 2017–21

 

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Summary

Colombia Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Agricultural Products in Colombia industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The agricultural products industry consists of the production of Cereals (such as wheat, rice, barley etc.), Nuts (almonds, hazelnuts, pistachios etc.), Oil crops (cottonseed, groundnuts, olives etc.), Spices & Stimulants (coffee, hops, dry chilies etc.), Sugar (sugar cane, sugar beet etc.), Pulses (beans, peas, lentils etc.), Roots & Tubers (Potatoes, sweet potatoes, cassava etc.), Vegetables (cabbages, tomatoes, onions etc.), and Fruit (bananas, citrus fruits, berries etc.)
- The Colombian agricultural products market is expected to generate total revenues of $12.5 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 5.2% between 2017 and 2022.
- Market production volume is forecast to increase with a CAGR of 2.4% between 2017 and 2022, to reach a total of 69 million tonnes in 2022.
- Colombia benefits from a strong export industry, especially in the fruit segment.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the agricultural products market in Colombia
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the agricultural products market in Colombia
- Leading company profiles reveal details of key agricultural products market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Colombia agricultural products market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Colombia agricultural products market by value in 2022?
- What will be the size of the Colombia agricultural products market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Colombia agricultural products market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Colombia's agricultural products market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
8 Company Profiles
8.1. Compania Envasadora del Atlantico SAS
8.2. Manuelita S.A.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Colombia agricultural products market value: $ billion, 2017-22(e)
Table 2: Colombia agricultural products market volume: million tonnes, 2017–22(e)
Table 3: Colombia agricultural products market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e)
Table 4: Colombia agricultural products market category segmentation: $ billion, 2017-2022
Table 5: Colombia agricultural products market geography segmentation: $ billion, 2022(e)
Table 6: Colombia agricultural products market value forecast: $ billion, 2022-27
Table 7: Colombia agricultural products market volume forecast: million tonnes, 2022–27
Table 8: Compania Envasadora del Atlantico SAS: key facts
Table 9: Compania Envasadora del Atlantico SAS: Key Employees
Table 10: Manuelita S.A.: key facts
Table 11: Manuelita S.A.: Key Employees
Table 12: Colombia size of population (million), 2018–22
Table 13: Colombia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 14: Colombia gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 15: Colombia inflation, 2018–22
Table 16: Colombia consumer price index (absolute), 2018–22
Table 17: Colombia exchange rate, 2017–21

 

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