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インドネシアのワイン


Wine in Indonesia

インドネシアのワイン 概要 インドネシアのワイン産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2018~23年の金額と数量、2028年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。ま... もっと見る

 

 

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2024年4月19日 US$700
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サマリー

インドネシアのワイン

概要

インドネシアのワイン産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2018~23年の金額と数量、2028年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- ワイン市場はスティルワイン、スパークリングワイン、酒精強化ワインの販売で構成される。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2023年の恒常年間平均為替レートを用いて計算されている。
- インドネシアワイン市場の2023年の総売上高は2,840万ドルで、2018年から2023年の年間平均成長率(CAGR)は11.9%のマイナス成長となった。
- 市場の消費量は2018年から2023年の間に11.8%の負のCAGRで減少し、2023年には合計110万リットルに達した。
- 市場の業績は加速すると予測され、2023~2028年の5年間のCAGRは6.3%と予想され、2028年末には3,840万ドルの市場規模になると予測される。

範囲

- インドネシアのワイン市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、インドネシアのワイン市場の競争力、ひいては魅力度を把握
- 主要企業のプロファイルから、ワイン市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- インドネシアのワイン市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両面で5年間予測することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2023年のインドネシアワイン市場規模(金額ベース)は?
- 2028年のインドネシアワイン市場規模は?
- インドネシアワイン市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- インドネシアのワイン市場における競合上位企業は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Indonesian wine market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2018-2023)?
7.4. What are the most popular brands in the Indonesian wine market?
8 Company Profiles
8.1. Orang Tua Group
8.2. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Indonesia wine market value: $ million, 2018-23
Table 2: Indonesia wine market volume: million liters, 2018-23
Table 3: Indonesia wine market category segmentation: % share, by value, 2018-2023
Table 4: Indonesia wine market category segmentation: $ million, 2018-2023
Table 5: Indonesia wine market geography segmentation: $ million, 2023
Table 6: Indonesia wine market distribution: % share, by volume, 2023
Table 7: Indonesia wine market value forecast: $ million, 2023-28
Table 8: Indonesia wine market volume forecast: million liters, 2023-28
Table 9: Indonesia wine market share: % share, by volume, 2023
Table 10: Orang Tua Group: key facts
Table 11: Orang Tua Group: Key Employees
Table 12: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: key facts
Table 13: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Annual Financial Ratios
Table 14: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees
Table 15: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees Continued
Table 16: Indonesia size of population (million), 2019-23
Table 17: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2019-23
Table 18: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2019-23
Table 19: Indonesia inflation, 2019-23
Table 20: Indonesia consumer price index (absolute), 2019-23
Table 21: Indonesia exchange rate, 2019-23

 

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Summary

Wine in Indonesia

Summary

Wine in Indonesia industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2018-23, and forecast to 2028). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The wine market consists of the sale of still wine, sparkling wine and fortified wine. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2023 exchange rates.
- The Indonesian Wine market had total revenues of $28.4 million in 2023, representing a negative compound annual growth rate (CAGR) of 11.9% between 2018 and 2023.
- Market consumption volumes declined with a negative CAGR of 11.8% between 2018 and 2023, to reach a total of 1.1 million liters in 2023.
- The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 6.3% for the five-year period 2023 - 2028, which is expected to drive the market to a value of $38.4 million by the end of 2028.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the wine market in Indonesia
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the wine market in Indonesia
- Leading company profiles reveal details of key wine market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Indonesia wine market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Indonesia wine market by value in 2023?
- What will be the size of the Indonesia wine market in 2028?
- What factors are affecting the strength of competition in the Indonesia wine market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Indonesia's wine market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Indonesian wine market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2018-2023)?
7.4. What are the most popular brands in the Indonesian wine market?
8 Company Profiles
8.1. Orang Tua Group
8.2. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Indonesia wine market value: $ million, 2018-23
Table 2: Indonesia wine market volume: million liters, 2018-23
Table 3: Indonesia wine market category segmentation: % share, by value, 2018-2023
Table 4: Indonesia wine market category segmentation: $ million, 2018-2023
Table 5: Indonesia wine market geography segmentation: $ million, 2023
Table 6: Indonesia wine market distribution: % share, by volume, 2023
Table 7: Indonesia wine market value forecast: $ million, 2023-28
Table 8: Indonesia wine market volume forecast: million liters, 2023-28
Table 9: Indonesia wine market share: % share, by volume, 2023
Table 10: Orang Tua Group: key facts
Table 11: Orang Tua Group: Key Employees
Table 12: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: key facts
Table 13: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Annual Financial Ratios
Table 14: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees
Table 15: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees Continued
Table 16: Indonesia size of population (million), 2019-23
Table 17: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2019-23
Table 18: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2019-23
Table 19: Indonesia inflation, 2019-23
Table 20: Indonesia consumer price index (absolute), 2019-23
Table 21: Indonesia exchange rate, 2019-23

 

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