インドネシアのワインWine in Indonesia インドネシアのワイン 概要 インドネシアのワイン産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2018~23年の金額と数量、2028年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。ま... もっと見る
サマリーインドネシアのワイン概要 インドネシアのワイン産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2018~23年の金額と数量、2028年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - ワイン市場はスティルワイン、スパークリングワイン、酒精強化ワインの販売で構成される。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2023年の恒常年間平均為替レートを用いて計算されている。 - インドネシアワイン市場の2023年の総売上高は2,840万ドルで、2018年から2023年の年間平均成長率(CAGR)は11.9%のマイナス成長となった。 - 市場の消費量は2018年から2023年の間に11.8%の負のCAGRで減少し、2023年には合計110万リットルに達した。 - 市場の業績は加速すると予測され、2023~2028年の5年間のCAGRは6.3%と予想され、2028年末には3,840万ドルの市場規模になると予測される。 範囲 - インドネシアのワイン市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、インドネシアのワイン市場の競争力、ひいては魅力度を把握 - 主要企業のプロファイルから、ワイン市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - インドネシアのワイン市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両面で5年間予測することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2023年のインドネシアワイン市場規模(金額ベース)は? - 2028年のインドネシアワイン市場規模は? - インドネシアワイン市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - インドネシアのワイン市場における競合上位企業は? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Indonesian wine market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2018-2023)? 7.4. What are the most popular brands in the Indonesian wine market? 8 Company Profiles 8.1. Orang Tua Group 8.2. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: Indonesia wine market value: $ million, 2018-23 Table 2: Indonesia wine market volume: million liters, 2018-23 Table 3: Indonesia wine market category segmentation: % share, by value, 2018-2023 Table 4: Indonesia wine market category segmentation: $ million, 2018-2023 Table 5: Indonesia wine market geography segmentation: $ million, 2023 Table 6: Indonesia wine market distribution: % share, by volume, 2023 Table 7: Indonesia wine market value forecast: $ million, 2023-28 Table 8: Indonesia wine market volume forecast: million liters, 2023-28 Table 9: Indonesia wine market share: % share, by volume, 2023 Table 10: Orang Tua Group: key facts Table 11: Orang Tua Group: Key Employees Table 12: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: key facts Table 13: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Annual Financial Ratios Table 14: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees Table 15: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees Continued Table 16: Indonesia size of population (million), 2019-23 Table 17: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2019-23 Table 18: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2019-23 Table 19: Indonesia inflation, 2019-23 Table 20: Indonesia consumer price index (absolute), 2019-23 Table 21: Indonesia exchange rate, 2019-23
SummaryWine in Indonesia Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Indonesian wine market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2018-2023)? 7.4. What are the most popular brands in the Indonesian wine market? 8 Company Profiles 8.1. Orang Tua Group 8.2. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: Indonesia wine market value: $ million, 2018-23 Table 2: Indonesia wine market volume: million liters, 2018-23 Table 3: Indonesia wine market category segmentation: % share, by value, 2018-2023 Table 4: Indonesia wine market category segmentation: $ million, 2018-2023 Table 5: Indonesia wine market geography segmentation: $ million, 2023 Table 6: Indonesia wine market distribution: % share, by volume, 2023 Table 7: Indonesia wine market value forecast: $ million, 2023-28 Table 8: Indonesia wine market volume forecast: million liters, 2023-28 Table 9: Indonesia wine market share: % share, by volume, 2023 Table 10: Orang Tua Group: key facts Table 11: Orang Tua Group: Key Employees Table 12: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: key facts Table 13: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Annual Financial Ratios Table 14: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees Table 15: LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA: Key Employees Continued Table 16: Indonesia size of population (million), 2019-23 Table 17: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2019-23 Table 18: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2019-23 Table 19: Indonesia inflation, 2019-23 Table 20: Indonesia consumer price index (absolute), 2019-23 Table 21: Indonesia exchange rate, 2019-23
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
MarketLine社のConsumer Packaged Goods分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(wine)の最新刊レポートよくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|