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メイクアップ新興市場トップ5産業ガイド 2018-2027


Make-Up Top 5 Emerging Markets Industry Guide 2018-2027

メイクアップ新興市場トップ5産業ガイド 2018-2027 概要 新興5ヶ国のメークアップ産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2018-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量... もっと見る

 

 

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2023年11月25日 US$995
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サマリー

メイクアップ新興市場トップ5産業ガイド 2018-2027

概要

新興5ヶ国のメークアップ産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2018-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- これらの国々は2022年に世界のメイクアップ産業に159億520万ドル貢献し、2007年から2011年の年間平均成長率(CAGR)は6.7%であった。新興国上位5カ国は、2027年には196億5,990万ドルに達すると予想され、2022~27年のCAGRは4.3%である。
- メークアップ業界では、新興国上位5カ国の中で中国がトップで、2022年の市場売上は111億4,210万ドルである。次いでブラジルが17億6,650万ドル、メキシコが13億6,650万ドルである。
- 中国は2027年に135億9,560万ドル、次いでブラジルが20億3,300万ドル、インドが19億6,450万ドルと予想され、新興国上位5カ国でメイクアップ産業をリードすると予想される。

スコープ

- 新興5大化粧品市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、新興5大化粧品市場の競争力、魅力度を測定
- 主要企業のプロファイルから、新興5大化粧品市場プレイヤーの新興5大化粧品事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 新興5大化粧品市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両面で5年間予測することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。
- ブラジル、中国、インド、メキシコ、南アフリカのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2022年の新興5大メイクアップ市場の金額規模は?
- 2027年の新興5大化粧品市場規模は?
- 新興5大化粧品市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 新興5大化粧品市場の上位競合企業は?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Top 5 Emerging Countries Make-Up
2.1. Industry Outlook
3 Make-Up in South Africa
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Make-Up in Brazil
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Make-Up in China
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Make-Up in India
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Make-Up in Mexico
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Company Profiles
13.1. Revlon Inc
13.2. Natura & Co Holding SA
13.3. The Estee Lauder Companies Inc
13.4. Grupo Boticario
13.5. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA
13.6. Shiseido Company, Limited
13.7. Hindustan Unilever Limited
13.8. Vorwerk & Co KG
13.9. Mary Kay Inc
13.10. L'Oreal SA
14 Appendix
14.1. Methodology
14.2. About MarketLine

 

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Summary

Make-Up Top 5 Emerging Markets Industry Guide 2018-2027

Summary

The Emerging 5 Make-up industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2018-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- These countries contributed $15,905.2 million to the global make-up industry in 2022, with a compound annual growth rate (CAGR) of 6.7% between 2007 and 2011. The top 5 emerging countries are expected to reach a value of $19,659.9 million in 2027, with a CAGR of 4.3% over the 2022-27 period.
- Within the make-up industry, China is the leading country among the top 5 emerging nations, with market revenues of $11,142.1 million in 2022. This was followed by Brazil and Mexico with a value of $1,766.5 and $1,366.5 million, respectively.
- China is expected to lead the make-up industry in the top five emerging nations, with a value of $13,595.6 million in 2027, followed by Brazil and India with expected values of $2,033.0 and $1,964.5 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the emerging five make-up market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the emerging five make-up market
- Leading company profiles reveal details of key make-up market players’ emerging five operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the emerging five make-up market with five year forecasts by both value and volume
- Compares data from Brazil, China, India, Mexico and South Africa, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the emerging five make-up market by value in 2022?
- What will be the size of the emerging five make-up market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the emerging five make-up market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the emerging five make-up market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Top 5 Emerging Countries Make-Up
2.1. Industry Outlook
3 Make-Up in South Africa
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Make-Up in Brazil
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Make-Up in China
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Make-Up in India
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Make-Up in Mexico
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Company Profiles
13.1. Revlon Inc
13.2. Natura & Co Holding SA
13.3. The Estee Lauder Companies Inc
13.4. Grupo Boticario
13.5. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA
13.6. Shiseido Company, Limited
13.7. Hindustan Unilever Limited
13.8. Vorwerk & Co KG
13.9. Mary Kay Inc
13.10. L'Oreal SA
14 Appendix
14.1. Methodology
14.2. About MarketLine

 

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