世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

メイクアップ グローバル産業ガイド 2018-2027


Make-Up Global Industry Guide 2018-2027

メイクアップ グローバル産業ガイド 2018-2027 概要 世界のメイクアップ産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2018-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年11月25日 US$1,495
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
338 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

メイクアップ グローバル産業ガイド 2018-2027

概要

世界のメイクアップ産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2018-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- メイクアップ市場は、アイメイク、フェイスメイク、リップメイク、ネイルメイクで構成される。アイメイク分野はアイライナー、アイシャドウ、マスカラ、その他のアイメイク製品で構成される。フェイスメイク分野は、チーク、ファンデーション、フェイスパウダー、その他のフェイスメイク製品で構成される。リップメイク部門は、リップライナー、口紅、リップグロスおよびその他のリップメイク製品で構成されている。ネイル・メイクアップ部門はマニキュアで構成される。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金が含まれている。すべての通貨換算は2022年の年間平均為替レートを用いている。
- 世界のメイクアップ市場の2022年の総売上高は644億5,830万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は2.6%であった。
- 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR -1.5%で減少し、2022年には合計61億5,830万個に達した。
- 市場の業績は加速すると予測され、2022~2027年の5年間のCAGRは4.2%と予想され、2027年末には79,271.7百万ドルの市場規模になると予測される。

範囲

- 世界のメイクアップ市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約することができます。
- ファイブフォース分析により、世界のメイクアップ市場の競争力、魅力度を明らかにします。
- 主要企業のプロファイルから、メイクアップ市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- メイクアップの世界市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両方による5年間の予測で理解することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2022年のメイクアップの世界市場規模(金額ベース)は?
- 2027年のメイクアップ世界市場規模は?
- メイクアップの世界市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- メイクアップの世界市場における上位競合企業は?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 EXECUTIVE SUMMARY
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Competitive landscape
2 Introduction
2.1. What is this report about?
2.2. Who is the target reader?
2.3. How to use this report
2.4. Definitions
3 Global Make-Up
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Make-Up in Asia-Pacific
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Make-Up in Europe
6.1. Market Overview
6.2. Market Data
6.3. Market Segmentation
6.4. Market outlook
6.5. Five forces analysis
7 Macroeconomic Indicators
7.1. Country data
8 Make-Up in France
8.1. Market Overview
8.2. Market Data
8.3. Market Segmentation
8.4. Market outlook
8.5. Five forces analysis
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Make-Up in Germany
10.1. Market Overview
10.2. Market Data
10.3. Market Segmentation
10.4. Market outlook
10.5. Five forces analysis
11 Macroeconomic Indicators
11.1. Country data
12 Make-Up in Italy
12.1. Market Overview
12.2. Market Data
12.3. Market Segmentation
12.4. Market outlook
12.5. Five forces analysis
13 Macroeconomic Indicators
13.1. Country data
14 Make-Up in Japan
14.1. Market Overview
14.2. Market Data
14.3. Market Segmentation
14.4. Market outlook
14.5. Five forces analysis
15 Macroeconomic Indicators
15.1. Country data
16 Make-Up in Australia
16.1. Market Overview
16.2. Market Data
16.3. Market Segmentation
16.4. Market outlook
16.5. Five forces analysis
17 Macroeconomic Indicators
17.1. Country data
18 Make-Up in Canada
18.1. Market Overview
18.2. Market Data
18.3. Market Segmentation
18.4. Market outlook
18.5. Five forces analysis
19 Macroeconomic Indicators
19.1. Country data
20 Make-Up in China
20.1. Market Overview
20.2. Market Data
20.3. Market Segmentation
20.4. Market outlook
20.5. Five forces analysis
21 Macroeconomic Indicators
21.1. Country data
22 Make-Up in The Netherlands
22.1. Market Overview
22.2. Market Data
22.3. Market Segmentation
22.4. Market outlook
22.5. Five forces analysis
23 Macroeconomic Indicators
23.1. Country data
24 Make-Up in Spain
24.1. Market Overview
24.2. Market Data
24.3. Market Segmentation
24.4. Market outlook
24.5. Five forces analysis
25 Macroeconomic Indicators
25.1. Country data
26 Make-Up in The United Kingdom
26.1. Market Overview
26.2. Market Data
26.3. Market Segmentation
26.4. Market outlook
26.5. Five forces analysis
27 Macroeconomic Indicators
27.1. Country data
28 Make-Up in The United States
28.1. Market Overview
28.2. Market Data
28.3. Market Segmentation
28.4. Market outlook
28.5. Five forces analysis
29 Macroeconomic Indicators
29.1. Country data
30 Company Profiles
30.1. Chanel S.A.
30.2. The Estee Lauder Companies Inc
30.3. KIKO SpA
30.4. Deborah Group Spa
30.5. Kao Corporation
30.6. Revlon Inc
30.7. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA
30.8. Shiseido Company, Limited
30.9. L'Oreal SA
30.10. Cosnova GmbH
30.11. Walgreens Boots Alliance Inc
30.12. Natura & Co Holding SA
30.13. Coty Inc.
31 Appendix
31.1. Methodology
31.2. About MarketLine

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Make-Up Global Industry Guide 2018-2027

Summary

Global Make-up industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2018-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The make-up market consists of eye make-up, face make-up, lip make-up and nail make-up. The eye make-up segment consists of eyeliner, eye shadow, mascara and other eye make-up products. The face make-up segment consists of blusher, foundation, face powder and other face make-up products. The lip make-up segment consists of lip liner, lipstick, lip gloss and other lip make-up products. The nail make-up consists of nail polish. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions have been made using constant annual average 2022 exchange rates.
- The global Make-Up market had total revenues of $64,458.3 million in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 2.6% between 2017 and 2022.
- Market consumption volumes declined with a CAGR of -1.5% between 2017 and 2022, to reach a total of 6,158.3 million units in 2022.
- The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 4.2% for the five-year period 2022 - 2027, which is expected to drive the market to a value of $79,271.7 million by the end of 2027.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the global make-up market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global make-up market
- Leading company profiles reveal details of key make-up market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the global make-up market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the global make-up market by value in 2022?
- What will be the size of the global make-up market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the global make-up market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the global make-up market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 EXECUTIVE SUMMARY
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Competitive landscape
2 Introduction
2.1. What is this report about?
2.2. Who is the target reader?
2.3. How to use this report
2.4. Definitions
3 Global Make-Up
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Make-Up in Asia-Pacific
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Make-Up in Europe
6.1. Market Overview
6.2. Market Data
6.3. Market Segmentation
6.4. Market outlook
6.5. Five forces analysis
7 Macroeconomic Indicators
7.1. Country data
8 Make-Up in France
8.1. Market Overview
8.2. Market Data
8.3. Market Segmentation
8.4. Market outlook
8.5. Five forces analysis
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Make-Up in Germany
10.1. Market Overview
10.2. Market Data
10.3. Market Segmentation
10.4. Market outlook
10.5. Five forces analysis
11 Macroeconomic Indicators
11.1. Country data
12 Make-Up in Italy
12.1. Market Overview
12.2. Market Data
12.3. Market Segmentation
12.4. Market outlook
12.5. Five forces analysis
13 Macroeconomic Indicators
13.1. Country data
14 Make-Up in Japan
14.1. Market Overview
14.2. Market Data
14.3. Market Segmentation
14.4. Market outlook
14.5. Five forces analysis
15 Macroeconomic Indicators
15.1. Country data
16 Make-Up in Australia
16.1. Market Overview
16.2. Market Data
16.3. Market Segmentation
16.4. Market outlook
16.5. Five forces analysis
17 Macroeconomic Indicators
17.1. Country data
18 Make-Up in Canada
18.1. Market Overview
18.2. Market Data
18.3. Market Segmentation
18.4. Market outlook
18.5. Five forces analysis
19 Macroeconomic Indicators
19.1. Country data
20 Make-Up in China
20.1. Market Overview
20.2. Market Data
20.3. Market Segmentation
20.4. Market outlook
20.5. Five forces analysis
21 Macroeconomic Indicators
21.1. Country data
22 Make-Up in The Netherlands
22.1. Market Overview
22.2. Market Data
22.3. Market Segmentation
22.4. Market outlook
22.5. Five forces analysis
23 Macroeconomic Indicators
23.1. Country data
24 Make-Up in Spain
24.1. Market Overview
24.2. Market Data
24.3. Market Segmentation
24.4. Market outlook
24.5. Five forces analysis
25 Macroeconomic Indicators
25.1. Country data
26 Make-Up in The United Kingdom
26.1. Market Overview
26.2. Market Data
26.3. Market Segmentation
26.4. Market outlook
26.5. Five forces analysis
27 Macroeconomic Indicators
27.1. Country data
28 Make-Up in The United States
28.1. Market Overview
28.2. Market Data
28.3. Market Segmentation
28.4. Market outlook
28.5. Five forces analysis
29 Macroeconomic Indicators
29.1. Country data
30 Company Profiles
30.1. Chanel S.A.
30.2. The Estee Lauder Companies Inc
30.3. KIKO SpA
30.4. Deborah Group Spa
30.5. Kao Corporation
30.6. Revlon Inc
30.7. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA
30.8. Shiseido Company, Limited
30.9. L'Oreal SA
30.10. Cosnova GmbH
30.11. Walgreens Boots Alliance Inc
30.12. Natura & Co Holding SA
30.13. Coty Inc.
31 Appendix
31.1. Methodology
31.2. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る