メイクアップ世界産業年鑑 2018-2027Make-Up Global Industry Almanac 2018-2027 メイクアップ世界産業年鑑 2018-2027 概要 世界のメイクアップ産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2018-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供し... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーメイクアップ世界産業年鑑 2018-2027概要 世界のメイクアップ産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2018-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業についての説明も掲載しています。 主要ハイライト - メイクアップ市場は、アイメイク、フェイスメイク、リップメイク、ネイルメイクで構成される。アイメイク分野はアイライナー、アイシャドウ、マスカラ、その他のアイメイク製品で構成される。フェイスメイク分野は、チーク、ファンデーション、フェイスパウダー、その他のフェイスメイク製品で構成される。リップメイク部門は、リップライナー、口紅、リップグロスおよびその他のリップメイク製品で構成されている。ネイル・メイクアップ部門はマニキュアで構成される。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金が含まれている。すべての通貨換算は2022年の年間平均為替レートを用いている。 - 世界のメイクアップ市場の2022年の総売上高は644億5,830万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は2.6%であった。 - 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR -1.5%で減少し、2022年には合計61億5,830万個に達した。 - 市場の業績は加速すると予測され、2022~2027年の5年間のCAGRは4.2%と予想され、2027年末には79,271.7百万ドルの市場規模になると予測される。 範囲 - 世界のメイクアップ市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約することができます。 - ファイブフォース分析により、世界のメイクアップ市場の競争力、魅力度を明らかにします。 - 主要企業のプロファイルから、メイクアップ市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - メイクアップの世界市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両方による5年間の予測で理解することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えることができます。 購入の理由 - 2022年のメイクアップの世界市場規模(金額ベース)は? - 2027年のメイクアップ世界市場規模は? - メイクアップの世界市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - メイクアップの世界市場における上位競合企業は? 目次Table of Contents1 EXECUTIVE SUMMARY 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Competitive landscape 2 Introduction 2.1. What is this report about? 2.2. Who is the target reader? 2.3. How to use this report 2.4. Definitions 3 Global Make-Up 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Make-Up in Asia-Pacific 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Make-Up in Europe 6.1. Market Overview 6.2. Market Data 6.3. Market Segmentation 6.4. Market outlook 6.5. Five forces analysis 7 Macroeconomic Indicators 7.1. Country data 8 Make-Up in France 8.1. Market Overview 8.2. Market Data 8.3. Market Segmentation 8.4. Market outlook 8.5. Five forces analysis 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Make-Up in Germany 10.1. Market Overview 10.2. Market Data 10.3. Market Segmentation 10.4. Market outlook 10.5. Five forces analysis 11 Macroeconomic Indicators 11.1. Country data 12 Make-Up in Australia 12.1. Market Overview 12.2. Market Data 12.3. Market Segmentation 12.4. Market outlook 12.5. Five forces analysis 13 Macroeconomic Indicators 13.1. Country data 14 Make-Up in Brazil 14.1. Market Overview 14.2. Market Data 14.3. Market Segmentation 14.4. Market outlook 14.5. Five forces analysis 15 Macroeconomic Indicators 15.1. Country data 16 Make-Up in Canada 16.1. Market Overview 16.2. Market Data 16.3. Market Segmentation 16.4. Market outlook 16.5. Five forces analysis 17 Macroeconomic Indicators 17.1. Country data 18 Make-Up in China 18.1. Market Overview 18.2. Market Data 18.3. Market Segmentation 18.4. Market outlook 18.5. Five forces analysis 19 Macroeconomic Indicators 19.1. Country data 20 Make-Up in India 20.1. Market Overview 20.2. Market Data 20.3. Market Segmentation 20.4. Market outlook 20.5. Five forces analysis 21 Macroeconomic Indicators 21.1. Country data 22 Make-Up in Indonesia 22.1. Market Overview 22.2. Market Data 22.3. Market Segmentation 22.4. Market outlook 22.5. Five forces analysis 23 Macroeconomic Indicators 23.1. Country data 24 Make-Up in Italy 24.1. Market Overview 24.2. Market Data 24.3. Market Segmentation 24.4. Market outlook 24.5. Five forces analysis 25 Macroeconomic Indicators 25.1. Country data 26 Make-Up in Japan 26.1. Market Overview 26.2. Market Data 26.3. Market Segmentation 26.4. Market outlook 26.5. Five forces analysis 27 Macroeconomic Indicators 27.1. Country data 28 Make-Up in Mexico 28.1. Market Overview 28.2. Market Data 28.3. Market Segmentation 28.4. Market outlook 28.5. Five forces analysis 29 Macroeconomic Indicators 29.1. Country data 30 Make-Up in The Netherlands 30.1. Market Overview 30.2. Market Data 30.3. Market Segmentation 30.4. Market outlook 30.5. Five forces analysis 31 Macroeconomic Indicators 31.1. Country data 32 Make-Up in North America 32.1. Market Overview 32.2. Market Data 32.3. Market Segmentation 32.4. Market outlook 32.5. Five forces analysis 33 Make-Up in Scandinavia 33.1. Market Overview 33.2. Market Data 33.3. Market Segmentation 33.4. Market outlook 33.5. Five forces analysis 34 Make-Up in Singapore 34.1. Market Overview 34.2. Market Data 34.3. Market Segmentation 34.4. Market outlook 34.5. Five forces analysis 35 Macroeconomic Indicators 35.1. Country data 36 Make-Up in South Africa 36.1. Market Overview 36.2. Market Data 36.3. Market Segmentation 36.4. Market outlook 36.5. Five forces analysis 37 Macroeconomic Indicators 37.1. Country data 38 Make-Up in South Korea 38.1. Market Overview 38.2. Market Data 38.3. Market Segmentation 38.4. Market outlook 38.5. Five forces analysis 39 Macroeconomic Indicators 39.1. Country data 40 Make-Up in Spain 40.1. Market Overview 40.2. Market Data 40.3. Market Segmentation 40.4. Market outlook 40.5. Five forces analysis 41 Macroeconomic Indicators 41.1. Country data 42 Make-Up in Switzerland 42.1. Market Overview 42.2. Market Data 42.3. Market Segmentation 42.4. Market outlook 42.5. Five forces analysis 43 Macroeconomic Indicators 43.1. Country data 44 Make-Up in Turkey 44.1. Market Overview 44.2. Market Data 44.3. Market Segmentation 44.4. Market outlook 44.5. Five forces analysis 45 Macroeconomic Indicators 45.1. Country data 46 Make-Up in The United Kingdom 46.1. Market Overview 46.2. Market Data 46.3. Market Segmentation 46.4. Market outlook 46.5. Five forces analysis 47 Macroeconomic Indicators 47.1. Country data 48 Make-Up in The United States 48.1. Market Overview 48.2. Market Data 48.3. Market Segmentation 48.4. Market outlook 48.5. Five forces analysis 49 Macroeconomic Indicators 49.1. Country data 50 Company Profiles 50.1. The Estee Lauder Companies Inc 50.2. Grupo Boticario 50.3. Hindustan Unilever Limited 50.4. Oriflame Holding AG 50.5. Mandom Corp 50.6. KIKO SpA 50.7. Deborah Group Spa 50.8. Kao Corporation 50.9. Vorwerk & Co KG 50.10. Mary Kay Inc 50.11. LUMENE Oy 50.12. Shiseido Company, Limited 50.13. Revlon Inc 50.14. Amorepacific Corp 50.15. LG Corp 50.16. Missha Us Inc 50.17. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA 50.18. Cosnova GmbH 50.19. Chanel S.A. 50.20. Yves Rocher SA 50.21. L'Oreal SA 50.22. Erkul Kozmetik Sanayi Ve Ticaret AS 50.23. Walgreens Boots Alliance Inc 50.24. Natura & Co Holding SA 50.25. Coty Inc. 51 Appendix 51.1. Methodology 51.2. About MarketLine
SummaryMake-Up Global Industry Almanac 2018-2027 Table of ContentsTable of Contents1 EXECUTIVE SUMMARY 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Competitive landscape 2 Introduction 2.1. What is this report about? 2.2. Who is the target reader? 2.3. How to use this report 2.4. Definitions 3 Global Make-Up 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Make-Up in Asia-Pacific 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Make-Up in Europe 6.1. Market Overview 6.2. Market Data 6.3. Market Segmentation 6.4. Market outlook 6.5. Five forces analysis 7 Macroeconomic Indicators 7.1. Country data 8 Make-Up in France 8.1. Market Overview 8.2. Market Data 8.3. Market Segmentation 8.4. Market outlook 8.5. Five forces analysis 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Make-Up in Germany 10.1. Market Overview 10.2. Market Data 10.3. Market Segmentation 10.4. Market outlook 10.5. Five forces analysis 11 Macroeconomic Indicators 11.1. Country data 12 Make-Up in Australia 12.1. Market Overview 12.2. Market Data 12.3. Market Segmentation 12.4. Market outlook 12.5. Five forces analysis 13 Macroeconomic Indicators 13.1. Country data 14 Make-Up in Brazil 14.1. Market Overview 14.2. Market Data 14.3. Market Segmentation 14.4. Market outlook 14.5. Five forces analysis 15 Macroeconomic Indicators 15.1. Country data 16 Make-Up in Canada 16.1. Market Overview 16.2. Market Data 16.3. Market Segmentation 16.4. Market outlook 16.5. Five forces analysis 17 Macroeconomic Indicators 17.1. Country data 18 Make-Up in China 18.1. Market Overview 18.2. Market Data 18.3. Market Segmentation 18.4. Market outlook 18.5. Five forces analysis 19 Macroeconomic Indicators 19.1. Country data 20 Make-Up in India 20.1. Market Overview 20.2. Market Data 20.3. Market Segmentation 20.4. Market outlook 20.5. Five forces analysis 21 Macroeconomic Indicators 21.1. Country data 22 Make-Up in Indonesia 22.1. Market Overview 22.2. Market Data 22.3. Market Segmentation 22.4. Market outlook 22.5. Five forces analysis 23 Macroeconomic Indicators 23.1. Country data 24 Make-Up in Italy 24.1. Market Overview 24.2. Market Data 24.3. Market Segmentation 24.4. Market outlook 24.5. Five forces analysis 25 Macroeconomic Indicators 25.1. Country data 26 Make-Up in Japan 26.1. Market Overview 26.2. Market Data 26.3. Market Segmentation 26.4. Market outlook 26.5. Five forces analysis 27 Macroeconomic Indicators 27.1. Country data 28 Make-Up in Mexico 28.1. Market Overview 28.2. Market Data 28.3. Market Segmentation 28.4. Market outlook 28.5. Five forces analysis 29 Macroeconomic Indicators 29.1. Country data 30 Make-Up in The Netherlands 30.1. Market Overview 30.2. Market Data 30.3. Market Segmentation 30.4. Market outlook 30.5. Five forces analysis 31 Macroeconomic Indicators 31.1. Country data 32 Make-Up in North America 32.1. Market Overview 32.2. Market Data 32.3. Market Segmentation 32.4. Market outlook 32.5. Five forces analysis 33 Make-Up in Scandinavia 33.1. Market Overview 33.2. Market Data 33.3. Market Segmentation 33.4. Market outlook 33.5. Five forces analysis 34 Make-Up in Singapore 34.1. Market Overview 34.2. Market Data 34.3. Market Segmentation 34.4. Market outlook 34.5. Five forces analysis 35 Macroeconomic Indicators 35.1. Country data 36 Make-Up in South Africa 36.1. Market Overview 36.2. Market Data 36.3. Market Segmentation 36.4. Market outlook 36.5. Five forces analysis 37 Macroeconomic Indicators 37.1. Country data 38 Make-Up in South Korea 38.1. Market Overview 38.2. Market Data 38.3. Market Segmentation 38.4. Market outlook 38.5. Five forces analysis 39 Macroeconomic Indicators 39.1. Country data 40 Make-Up in Spain 40.1. Market Overview 40.2. Market Data 40.3. Market Segmentation 40.4. Market outlook 40.5. Five forces analysis 41 Macroeconomic Indicators 41.1. Country data 42 Make-Up in Switzerland 42.1. Market Overview 42.2. Market Data 42.3. Market Segmentation 42.4. Market outlook 42.5. Five forces analysis 43 Macroeconomic Indicators 43.1. Country data 44 Make-Up in Turkey 44.1. Market Overview 44.2. Market Data 44.3. Market Segmentation 44.4. Market outlook 44.5. Five forces analysis 45 Macroeconomic Indicators 45.1. Country data 46 Make-Up in The United Kingdom 46.1. Market Overview 46.2. Market Data 46.3. Market Segmentation 46.4. Market outlook 46.5. Five forces analysis 47 Macroeconomic Indicators 47.1. Country data 48 Make-Up in The United States 48.1. Market Overview 48.2. Market Data 48.3. Market Segmentation 48.4. Market outlook 48.5. Five forces analysis 49 Macroeconomic Indicators 49.1. Country data 50 Company Profiles 50.1. The Estee Lauder Companies Inc 50.2. Grupo Boticario 50.3. Hindustan Unilever Limited 50.4. Oriflame Holding AG 50.5. Mandom Corp 50.6. KIKO SpA 50.7. Deborah Group Spa 50.8. Kao Corporation 50.9. Vorwerk & Co KG 50.10. Mary Kay Inc 50.11. LUMENE Oy 50.12. Shiseido Company, Limited 50.13. Revlon Inc 50.14. Amorepacific Corp 50.15. LG Corp 50.16. Missha Us Inc 50.17. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA 50.18. Cosnova GmbH 50.19. Chanel S.A. 50.20. Yves Rocher SA 50.21. L'Oreal SA 50.22. Erkul Kozmetik Sanayi Ve Ticaret AS 50.23. Walgreens Boots Alliance Inc 50.24. Natura & Co Holding SA 50.25. Coty Inc. 51 Appendix 51.1. Methodology 51.2. About MarketLine
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
MarketLine社のConsumer Packaged Goods分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|