2027年までのスイス農産物市場Switzerland Agricultural Products Market to 2027 2027年までのスイス農産物市場 概要 スイスの農産物産業プロファイルでは、市場規模(2017-22年価値、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内... もっと見る
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サマリー2027年までのスイス農産物市場概要 スイスの農産物産業プロファイルでは、市場規模(2017-22年価値、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - 農産物産業には、穀物(小麦、米、大麦など)、油糧作物(綿実、落花生、オリーブなど)、砂糖(サトウキビ、テンサイなど)、豆類(豆類、エンドウ豆、レンズ豆など)、根菜・塊茎(ジャガイモ、サツマイモ、キャッサバなど)といった様々な作物の生産が含まれる、根菜類(ジャガイモ、サツマイモ、キャッサバなど)、野菜(キャベツ、トマト、タマネギなど)、果物(バナナ、柑橘類、ベリー類など)、その他、ナッツ類(アーモンド、ヘーゼルナッツ、ピスタチオなど)、香辛料、コーヒー、ホップ、乾燥唐辛子などの刺激物も含まれる。 - スイスの農産物市場の2022年の総売上高は41億ドルで、2017年から2022年までの年平均成長率(CAGR)は11.9%であった。 - 市場の生産量は2017年から2022年にかけてCAGRマイナス2.5%で減少し、2022年には合計330万トンに達した。 - スイスの農産物市場の成長は、技術の進歩やGDPの上昇など、いくつかのマクロ経済的要因の影響を受けている。例えば、経済協力開発機構(OECD)によると、スイスの景況感指数は2021年1月の100.35から2022年1月には102.85に達した。 スコープ - スイスの農産物市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、スイスの農産物市場の競争激しさ、魅力度を測定 - 主要企業のプロフィールから、農産物市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - スイスの農産物市場の今後の成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションや売り込みに重みを加える 購入の理由 - 2022年のスイスの農産物市場規模は? - 2027年のスイスの農産物市場規模は? - スイスの農産物市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - スイスの農産物市場を構成する主なセグメントは? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the key players in this sector? 7.2. What are the strengths and strategies of the market players? 7.3. Have there been any recent developments in the market? 7.4. What are the challenges faced by the players in the market? 8 Company Profiles 8.1. Fenaco Genossenschaft 8.2. Syngenta AG 8.3. Cargill International SA 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummarySwitzerland Agricultural Products Market to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the key players in this sector? 7.2. What are the strengths and strategies of the market players? 7.3. Have there been any recent developments in the market? 7.4. What are the challenges faced by the players in the market? 8 Company Profiles 8.1. Fenaco Genossenschaft 8.2. Syngenta AG 8.3. Cargill International SA 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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