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2027年までのノルウェー農産物市場


Norway Agricultural Products Market to 2027

2027年までのノルウェー農産物市場 概要 ノルウェーの農産物産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供... もっと見る

 

 

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2023年11月24日 US$350
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サマリー

2027年までのノルウェー農産物市場

概要

ノルウェーの農産物産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要企業の主要財務指標や市場内の競争圧力の分析などの情報も掲載しています。

主要ハイライト

- 農産物産業には、穀物(小麦、米、大麦など)、油糧作物(綿実、落花生、オリーブなど)、砂糖(サトウキビ、テンサイなど)、豆類(豆類、エンドウ豆、レンズ豆など)、根菜・塊茎(ジャガイモ、サツマイモ、キャッサバなど)といった様々な作物の生産が含まれる、根菜類(ジャガイモ、サツマイモ、キャッサバなど)、野菜(キャベツ、トマト、タマネギなど)、果物(バナナ、柑橘類、ベリー類など)のほか、ナッツ類(アーモンド、ヘーゼルナッツ、ピスタチオなど)、香辛料、コーヒー、ホップ、乾燥唐辛子などの刺激物も含まれます。
- ノルウェーの農産物市場の2022年の総収入は5億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は0.03%であった。
- 市場の生産量は2017年から2022年の間にCAGR7.7%のマイナスで減少し、2022年には合計120万トンに達した。
- ノルウェーの農業部門は主に畜産、特に羊と牛の飼育と酪農生産に重点を置いている。厳しい気候と地形のため、作物栽培は限られており、持続可能な農法が主に採用されている。特定の農業分野の優位性は地域によって異なる。

スコープ

- ノルウェーの農産物市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、初級レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、ノルウェーの農産物市場の競争力および魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、農産物市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- ノルウェーの農産物市場の今後の成長見通しを金額と数量の5年予測で把握することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2022年のノルウェー農産物市場の金額規模は?
- 2027年のノルウェー農産物市場規模は?
- ノルウェー農産物市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- ノルウェー農産物市場における上位競合企業は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the key players in this sector?
7.2. What are the strengths and strategies of the market players?
7.3. Have there been any recent developments in the market?
8 Company Profiles
8.1. Gartnerhallen SA
8.2. Hoff Norske PotetIndustrier
8.3. Cargill International SA
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Norway Agricultural Products Market to 2027

Summary

Agricultural Products in Norway industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The agricultural products industry includes the production of various crops such as cereals (like wheat, rice, and barley), oil crops (including cottonseed, groundnuts, and olives), sugar (from sugar cane and sugar beet), pulses (such as beans, peas, and lentils), roots & tubers (like potatoes, sweet potatoes, and cassava), vegetables (including cabbages, tomatoes, and onions), fruits (such as bananas, citrus fruits, and berries), as well as other crops include nuts (such as almonds, hazelnuts, and pistachios), spices, and stimulants like coffee, hops, and dry chilies.
- The Norwegian agricultural products market had total revenues of $0.5 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 0.03% between 2017 and 2022.
- Market production volumes declined with a negative CAGR of 7.7% between 2017 and 2022, reaching a total of 1.2 million tons in 2022.
- Norway's agriculture sector primarily focuses on livestock farming, particularly sheep and cattle, and dairy production. Due to its challenging climate and topography, crop cultivation is limited, and sustainable practices are primarily employed. The dominance of specific agricultural segments may vary regionally.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the agricultural products market in Norway
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the agricultural products market in Norway
- Leading company profiles reveal details of key agricultural products market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Norway agricultural products market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Norway agricultural products market by value in 2022?
- What will be the size of the Norway agricultural products market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Norway agricultural products market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Norway's agricultural products market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the key players in this sector?
7.2. What are the strengths and strategies of the market players?
7.3. Have there been any recent developments in the market?
8 Company Profiles
8.1. Gartnerhallen SA
8.2. Hoff Norske PotetIndustrier
8.3. Cargill International SA
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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