世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

新興国スポーツ用品小売市場トップ5の概要、競合分析、2017-2026年予測


Top 5 Emerging Countries Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

新興国スポーツ用品小売市場トップ5の概要、競合分析、2017-2026年予測 概要 新興国5ヶ国のスポーツ用品小売業界プロファイルは、市場規模(2017-21年価値、2026年予測)を含むトップラインの質的および量... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年5月1日 US$995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
120 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

新興国スポーツ用品小売市場トップ5の概要、競合分析、2017-2026年予測

概要

新興国5ヶ国のスポーツ用品小売業界プロファイルは、市場規模(2017-21年価値、2026年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。

主要ハイライト

- これらの国々は2021年に世界のスポーツ用品小売業界に346億6,000万ドル貢献し、2007年から2011年の年間平均成長率(CAGR)は4.5%であった。新興国上位5カ国は、2026年には416億8,920万ドルに達すると予想され、2021~26年のCAGRは3.8%である。
- スポーツ用品小売業界では、新興国上位5カ国の中で中国がトップで、2021年の市場売上は280億3,720万ドルに達する。次いでインドが32億9,460万ドル、ブラジルが25億2,150万ドルである。
- 新興国上位5カ国におけるスポーツ用品小売業界は、中国が2026年に304億3,120万ドルで首位に立ち、次いでインドが64億0,640万ドル、ブラジルが37億2,030万ドルと予想される。

スコープ

- 新興5大スポーツ用品小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、新興5大スポーツ用品小売市場の競争激しさとその魅力を判断
- 主要企業のプロファイルから、スポーツ用品小売市場の主要プレイヤーの新興5カ国の事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 新興5ヵ国スポーツ用品小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます
- ブラジル、中国、インド、メキシコ、南アフリカのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2021年の新興5カ国のスポーツ用品小売市場規模は?
- 2026年の新興5カ国のスポーツ用品小売市場規模は?
- 新興5大スポーツ用品小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 新興5大スポーツ用品小売市場を構成する主要セグメントは?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Top 5 Emerging Countries Sports Equipment Retail
2.1. Industry Outlook
3 Sports Equipment Retail in South Africa
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Sports Equipment Retail in Brazil
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Sports Equipment Retail in China
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Sports Equipment Retail in India
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Sports Equipment Retail in Mexico
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Company Profiles
13.1. Foschini Group Ltd
13.2. ANTA Sports Products Limited
13.3. Li Ning Co Ltd
13.4. JD.com Inc
13.5. Decathlon SA
13.6. V2 Retail Ltd
13.7. adidas AG
13.8. Grupo Marti SAB de CV
13.9. NIKE Inc
14 Appendix
14.1. Methodology
14.2. About MarketLine

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Top 5 Emerging Countries Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

The Emerging 5 Sports Equipment Retail industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- These countries contributed $34,660.0 million to the global sports equipment retail industry in 2021, with a compound annual growth rate (CAGR) of 4.5% between 2007 and 2011. The top 5 emerging countries are expected to reach a value of $41,689.2 million in 2026, with a CAGR of 3.8% over the 2021-26 period.
- Within the sports equipment retail industry, China is the leading country among the top 5 emerging nations, with market revenues of $28,037.2 million in 2021. This was followed by India and Brazil with a value of $3,294.6 and $2,521.5 million, respectively.
- China is expected to lead the sports equipment retail industry in the top five emerging nations, with a value of $30,431.2 million in 2026, followed by India and Brazil with expected values of $6,406.4 and $3,702.3 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the emerging five sports equipment retail market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the emerging five sports equipment retail market
- Leading company profiles reveal details of key sports equipment retail market players’ emerging five operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the emerging five sports equipment retail market with five year forecasts
- Compares data from Brazil, China, India, Mexico and South Africa, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the emerging five sports equipment retail market by value in 2021?
- What will be the size of the emerging five sports equipment retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the emerging five sports equipment retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the emerging five sports equipment retail market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Top 5 Emerging Countries Sports Equipment Retail
2.1. Industry Outlook
3 Sports Equipment Retail in South Africa
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Sports Equipment Retail in Brazil
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Sports Equipment Retail in China
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Sports Equipment Retail in India
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Sports Equipment Retail in Mexico
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Company Profiles
13.1. Foschini Group Ltd
13.2. ANTA Sports Products Limited
13.3. Li Ning Co Ltd
13.4. JD.com Inc
13.5. Decathlon SA
13.6. V2 Retail Ltd
13.7. adidas AG
13.8. Grupo Marti SAB de CV
13.9. NIKE Inc
14 Appendix
14.1. Methodology
14.2. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る