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北米(NAFTA)のスポーツ用品小売市場の概要、競合分析、予測:2017年~2026年


North America (NAFTA) Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

北米(NAFTA)のスポーツ用品小売市場の概要、競合分析、予測:2017年~2026年 概要 この調査レポートは、北米(NAFTA)のスポーツ用品小売業界の市場規模(2017-21年)と2026年までの予測など、トップライ... もっと見る

 

 

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2023年5月1日 US$795
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サマリー

北米(NAFTA)のスポーツ用品小売市場の概要、競合分析、予測:2017年~2026年

概要

この調査レポートは、北米(NAFTA)のスポーツ用品小売業界の市場規模(2017-21年)と2026年までの予測など、トップラインの質的および量的概要情報を掲載しています。また、主要企業の主要財務指標や市場内の競争圧力の分析などの情報も掲載しています。

主要ハイライト

- 北米自由貿易協定(NAFTA)は、北米諸国(米国、カナダ、メキシコ)間の貿易協定である。NAFTA諸国内のスポーツ用品小売業界の2021年の市場総額は481億5,460万ドルであった。メキシコは最も急成長している国で、2017年から21年のCAGRは5.6%であった。
- スポーツ用品小売業界では、米国がNAFTA圏の中でトップであり、2021年の市場収益は425億3,100万ドルであった。次いでカナダが51億4220万ドル、メキシコが4億8140万ドルである。
- NAFTA圏のスポーツ用品小売業界は、2026年に米国が491億8,500万ドルで首位に立ち、カナダが56億2,550万ドル、メキシコが7億120万ドルでこれに続くと予想される。

範囲

- NAFTAスポーツ用品小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、NAFTAスポーツ用品小売市場の競争激しさとその魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、NAFTAスポーツ用品小売市場の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- NAFTAスポーツ用品小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えます。
- 米国、カナダ、メキシコのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2021年のNAFTAスポーツ用品小売市場規模(金額ベース)は?
- 2026年のNAFTAスポーツ用品小売市場規模は?
- NAFTAスポーツ用品小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- NAFTAスポーツ用品小売市場を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Sports Equipment Retail
2.1. Industry Outlook
3 Sports Equipment Retail in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Sports Equipment Retail in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Sports Equipment Retail in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. Canadian Tire Corporation, Limited
9.2. Mountain Equipment Company Ltd
9.3. Decathlon SA
9.4. Grupo Marti SAB de CV
9.5. Dick’s Sporting Goods Inc
9.6. Academy Sports + Outdoors
9.7. Big 5 Sporting Goods Corp
9.8. adidas AG
9.9. NIKE Inc
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

 

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Summary

North America (NAFTA) Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

The NAFTA Sports Equipment Retail industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The North American Free Trade Agreement (NAFTA) is a trade agreement between the countries in North America: the US, Canada and Mexico. The sports equipment retail industry within the NAFTA countries had a total market value of $48,154.6 million in 2021.The Mexico was the fastest growing country, with a CAGR of 5.6% over the 2017-21 period.
- Within the sports equipment retail industry, the US is the leading country among the NAFTA bloc, with market revenues of $42,531.0 million in 2021. This was followed by Canada and Mexico, with a value of $5,142.2 and $481.4 million, respectively.
- The US is expected to lead the sports equipment retail industry in the NAFTA bloc, with a value of $49,185.0 million in 2026, followed by Canada and Mexico with expected values of $5,625.5 and $701.2 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the NAFTA sports equipment retail market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the NAFTA sports equipment retail market
- Leading company profiles reveal details of key sports equipment retail market players’ NAFTA operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the NAFTA sports equipment retail market with five year forecasts
- Compares data from the US, Canada and Mexico, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the NAFTA sports equipment retail market by value in 2021?
- What will be the size of the NAFTA sports equipment retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the NAFTA sports equipment retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the NAFTA sports equipment retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 NAFTA Sports Equipment Retail
2.1. Industry Outlook
3 Sports Equipment Retail in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Sports Equipment Retail in Mexico
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Sports Equipment Retail in The United States
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Company Profiles
9.1. Canadian Tire Corporation, Limited
9.2. Mountain Equipment Company Ltd
9.3. Decathlon SA
9.4. Grupo Marti SAB de CV
9.5. Dick’s Sporting Goods Inc
9.6. Academy Sports + Outdoors
9.7. Big 5 Sporting Goods Corp
9.8. adidas AG
9.9. NIKE Inc
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. About MarketLine

 

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