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G8諸国スポーツ用品小売市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年


G8 Countries Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

G8諸国のスポーツ用品小売市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年 概要 G8のスポーツ用品小売業界プロファイルは、市場規模(2017-21年価値、2026年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を... もっと見る

 

 

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サマリー

G8諸国のスポーツ用品小売市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年

概要

G8のスポーツ用品小売業界プロファイルは、市場規模(2017-21年価値、2026年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要企業の主要財務指標や市場内の競争圧力の分析などの情報も掲載しています。

主要ハイライト

- G8諸国は2021年に98,629.3百万ドルを世界のスポーツ用品小売業界に貢献し、2017年から2021年の年平均成長率(CAGR)は2.7%であった。G8諸国は、2026年には1,140億7,780万ドルに達すると予想され、2021~26年のCAGRは2.9%である。
- G8諸国の中では、米国がスポーツ用品小売業界の主要国で、2021年の市場売上は425億3,100万ドルである。次いで日本が166億1,670万ドル、ドイツが114億5,370万ドルである。
- 2016年のG8諸国におけるスポーツ用品小売業界の市場規模は、米国が491億8,500万ドルでトップ、次いで日本が178億9,980万ドル、ドイツが150億1,310万ドルと予想される。

スコープ

- G8のスポーツ用品小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、G8スポーツ用品小売市場の競争激化度、魅力度を測定
- 主要企業のプロファイルから、G8スポーツ用品小売市場の主要企業の事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- G8スポーツ用品小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます
- 米国、カナダ、ドイツ、フランス、英国、イタリア、ロシア、日本のデータを比較し、各国の個別章も掲載

購入の理由

- 2021年のG8のスポーツ用品小売市場規模は?
- 2026年のG8スポーツ用品小売市場規模は?
- G8スポーツ用品小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- G8スポーツ用品小売市場を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Sports Equipment Retail
2.1. Industry Outlook
3 Sports Equipment Retail in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Sports Equipment Retail in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Sports Equipment Retail in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Sports Equipment Retail in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Sports Equipment Retail in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Sports Equipment Retail in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Sports Equipment Retail in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Sports Equipment Retail in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
19.1. Canadian Tire Corporation, Limited
19.2. Mountain Equipment Company Ltd
19.3. Decathlon SA
19.4. IIC-INTERSPORT International Corporation GmbH
19.5. Mizuno Corp
19.6. Globeride, Inc.
19.7. Frasers Group plc
19.8. JD Sports Fashion Plc
19.9. adidas AG
19.10. Dick’s Sporting Goods Inc
19.11. Academy Sports + Outdoors
19.12. Big 5 Sporting Goods Corp
19.13. NIKE Inc
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

 

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Summary

G8 Countries Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

The G8 Sports Equipment Retail industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The G8 countries contributed $98,629.3 million in 2021 to the global sports equipment retail industry, with a compound annual growth rate (CAGR) of 2.7% between 2017 and 2021. The G8 countries are expected to reach a value of $114,007.8 million in 2026, with a CAGR of 2.9% over the 2021-26 period.
- Among the G8 nations, the US is the leading country in the sports equipment retail industry, with market revenues of $42,531.0 million in 2021. This was followed by Japan and Germany, with a value of $16,616.7 and $11,453.7 million, respectively.
- The US is expected to lead the sports equipment retail industry in the G8 nations with a value of $49,185.0 million in 2016, followed by Japan and Germany with expected values of $17,809.8 and $15,013.1 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the G8 sports equipment retail market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the G8 sports equipment retail market
- Leading company profiles reveal details of key sports equipment retail market players’ G8 operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the G8 sports equipment retail market with five year forecasts
- Compares data from the US, Canada, Germany, France, UK, Italy, Russia and Japan, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the G8 sports equipment retail market by value in 2021?
- What will be the size of the G8 sports equipment retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the G8 sports equipment retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the G8 sports equipment retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Sports Equipment Retail
2.1. Industry Outlook
3 Sports Equipment Retail in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Sports Equipment Retail in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Sports Equipment Retail in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Sports Equipment Retail in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Sports Equipment Retail in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Sports Equipment Retail in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Sports Equipment Retail in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Sports Equipment Retail in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
19.1. Canadian Tire Corporation, Limited
19.2. Mountain Equipment Company Ltd
19.3. Decathlon SA
19.4. IIC-INTERSPORT International Corporation GmbH
19.5. Mizuno Corp
19.6. Globeride, Inc.
19.7. Frasers Group plc
19.8. JD Sports Fashion Plc
19.9. adidas AG
19.10. Dick’s Sporting Goods Inc
19.11. Academy Sports + Outdoors
19.12. Big 5 Sporting Goods Corp
19.13. NIKE Inc
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

 

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