スポーツ用品小売市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026 スポーツ用品小売市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年 概要 スポーツ用品小売の世界産業プロファイルは、市場規模(2017-21年価値、2026年予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリースポーツ用品小売市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年概要 スポーツ用品小売の世界産業プロファイルは、市場規模(2017-21年価値、2026年予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。 主要ハイライト - スポーツ用品小売には、ボールスポーツ用品、アドベンチャースポーツ用品、フィッシング用品、ゴルフ用品、ラケットスポーツ用品、ウィンタースポーツ用品、専門シューズ、その他すべてのスポーツ専用用品の消費者購入が含まれる。ジム用品は含まれるが、スマートウォッチと栄養補助食品は含まれない。 - また、スポーツ協会やクラブ向けのB2B販売はすべて除外している。すべての市場データおよび予測は、消費税(付加価値税など)を含む小売業者における消費者支出として表され、表示される数値は名目ベース(すなわち、インフレ調整なし)であり、本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、恒常2021年年間平均為替レートを使用して計算されている。 - 世界のスポーツ用品小売市場の2021年の総売上高は1,841億8,210万ドルで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は3.7%であった。 - 2021年の世界のスポーツ用品小売市場では、その他の専門小売が売上高に占める割合が最も大きかった。このチャネルによる売上高は1,019億5,480万ドルで、市場全体の55.4%に相当する。 - 世界市場は非常に断片化されているが、この市場を支配しているスポーツ用品小売専門店は多い。 スコープ - 世界のスポーツ用品小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮 - ファイブフォース分析により、世界のスポーツ用品小売市場の競争激しさとその魅力を把握 - 主要企業のプロフィールから、スポーツ用品小売市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - 世界のスポーツ用品小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを加える 購入の理由 - 2021年のスポーツ用品小売の世界市場規模(金額ベース)は? - 2026年のスポーツ用品小売の世界市場規模は? - 世界のスポーツ用品小売市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - 世界のスポーツ用品小売市場を構成する主要セグメントは? 目次Table of Contents1 EXECUTIVE SUMMARY 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Geography segmentation 1.4. Competitive landscape 2 Introduction 2.1. What is this report about? 2.2. Who is the target reader? 2.3. How to use this report 2.4. Definitions 3 Global Sports Equipment Retail 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Sports Equipment Retail in Asia-Pacific 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Sports Equipment Retail in Europe 6.1. Market Overview 6.2. Market Data 6.3. Market Segmentation 6.4. Market outlook 6.5. Five forces analysis 7 Macroeconomic Indicators 7.1. Country data 8 Sports Equipment Retail in France 8.1. Market Overview 8.2. Market Data 8.3. Market Segmentation 8.4. Market outlook 8.5. Five forces analysis 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Sports Equipment Retail in Germany 10.1. Market Overview 10.2. Market Data 10.3. Market Segmentation 10.4. Market outlook 10.5. Five forces analysis 11 Macroeconomic Indicators 11.1. Country data 12 Sports Equipment Retail in Italy 12.1. Market Overview 12.2. Market Data 12.3. Market Segmentation 12.4. Market outlook 12.5. Five forces analysis 13 Macroeconomic Indicators 13.1. Country data 14 Sports Equipment Retail in Japan 14.1. Market Overview 14.2. Market Data 14.3. Market Segmentation 14.4. Market outlook 14.5. Five forces analysis 15 Macroeconomic Indicators 15.1. Country data 16 Sports Equipment Retail in Australia 16.1. Market Overview 16.2. Market Data 16.3. Market Segmentation 16.4. Market outlook 16.5. Five forces analysis 17 Macroeconomic Indicators 17.1. Country data 18 Sports Equipment Retail in Canada 18.1. Market Overview 18.2. Market Data 18.3. Market Segmentation 18.4. Market outlook 18.5. Five forces analysis 19 Macroeconomic Indicators 19.1. Country data 20 Sports Equipment Retail in China 20.1. Market Overview 20.2. Market Data 20.3. Market Segmentation 20.4. Market outlook 20.5. Five forces analysis 21 Macroeconomic Indicators 21.1. Country data 22 Sports Equipment Retail in The Netherlands 22.1. Market Overview 22.2. Market Data 22.3. Market Segmentation 22.4. Market outlook 22.5. Five forces analysis 23 Macroeconomic Indicators 23.1. Country data 24 Sports Equipment Retail in Spain 24.1. Market Overview 24.2. Market Data 24.3. Market Segmentation 24.4. Market outlook 24.5. Five forces analysis 25 Macroeconomic Indicators 25.1. Country data 26 Sports Equipment Retail in The United Kingdom 26.1. Market Overview 26.2. Market Data 26.3. Market Segmentation 26.4. Market outlook 26.5. Five forces analysis 27 Macroeconomic Indicators 27.1. Country data 28 Sports Equipment Retail in The United States 28.1. Market Overview 28.2. Market Data 28.3. Market Segmentation 28.4. Market outlook 28.5. Five forces analysis 29 Macroeconomic Indicators 29.1. Country data 30 Company Profiles 30.1. IIC-INTERSPORT International Corporation GmbH 30.2. Dick’s Sporting Goods Inc 30.3. adidas AG 30.4. Mizuno Corp 30.5. Globeride, Inc. 30.6. Super Retail Group Ltd 30.7. KMD Brands Ltd 30.8. Canadian Tire Corporation, Limited 30.9. Mountain Equipment Company Ltd 30.10. ANTA Sports Products Limited 30.11. Li Ning Co Ltd 30.12. JD.com Inc 30.13. El Corte Ingles SA 30.14. Decathlon SA 30.15. Frasers Group plc 30.16. JD Sports Fashion Plc 30.17. Academy Sports + Outdoors 30.18. Big 5 Sporting Goods Corp 30.19. NIKE Inc 31 Appendix 31.1. Methodology 31.2. About MarketLine
SummarySports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026 Table of ContentsTable of Contents1 EXECUTIVE SUMMARY 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Geography segmentation 1.4. Competitive landscape 2 Introduction 2.1. What is this report about? 2.2. Who is the target reader? 2.3. How to use this report 2.4. Definitions 3 Global Sports Equipment Retail 3.1. Market Overview 3.2. Market Data 3.3. Market Segmentation 3.4. Market outlook 3.5. Five forces analysis 4 Macroeconomic Indicators 4.1. Country data 5 Sports Equipment Retail in Asia-Pacific 5.1. Market Overview 5.2. Market Data 5.3. Market Segmentation 5.4. Market outlook 5.5. Five forces analysis 6 Sports Equipment Retail in Europe 6.1. Market Overview 6.2. Market Data 6.3. Market Segmentation 6.4. Market outlook 6.5. Five forces analysis 7 Macroeconomic Indicators 7.1. Country data 8 Sports Equipment Retail in France 8.1. Market Overview 8.2. Market Data 8.3. Market Segmentation 8.4. Market outlook 8.5. Five forces analysis 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Sports Equipment Retail in Germany 10.1. Market Overview 10.2. Market Data 10.3. Market Segmentation 10.4. Market outlook 10.5. Five forces analysis 11 Macroeconomic Indicators 11.1. Country data 12 Sports Equipment Retail in Italy 12.1. Market Overview 12.2. Market Data 12.3. Market Segmentation 12.4. Market outlook 12.5. Five forces analysis 13 Macroeconomic Indicators 13.1. Country data 14 Sports Equipment Retail in Japan 14.1. Market Overview 14.2. Market Data 14.3. Market Segmentation 14.4. Market outlook 14.5. Five forces analysis 15 Macroeconomic Indicators 15.1. Country data 16 Sports Equipment Retail in Australia 16.1. Market Overview 16.2. Market Data 16.3. Market Segmentation 16.4. Market outlook 16.5. Five forces analysis 17 Macroeconomic Indicators 17.1. Country data 18 Sports Equipment Retail in Canada 18.1. Market Overview 18.2. Market Data 18.3. Market Segmentation 18.4. Market outlook 18.5. Five forces analysis 19 Macroeconomic Indicators 19.1. Country data 20 Sports Equipment Retail in China 20.1. Market Overview 20.2. Market Data 20.3. Market Segmentation 20.4. Market outlook 20.5. Five forces analysis 21 Macroeconomic Indicators 21.1. Country data 22 Sports Equipment Retail in The Netherlands 22.1. Market Overview 22.2. Market Data 22.3. Market Segmentation 22.4. Market outlook 22.5. Five forces analysis 23 Macroeconomic Indicators 23.1. Country data 24 Sports Equipment Retail in Spain 24.1. Market Overview 24.2. Market Data 24.3. Market Segmentation 24.4. Market outlook 24.5. Five forces analysis 25 Macroeconomic Indicators 25.1. Country data 26 Sports Equipment Retail in The United Kingdom 26.1. Market Overview 26.2. Market Data 26.3. Market Segmentation 26.4. Market outlook 26.5. Five forces analysis 27 Macroeconomic Indicators 27.1. Country data 28 Sports Equipment Retail in The United States 28.1. Market Overview 28.2. Market Data 28.3. Market Segmentation 28.4. Market outlook 28.5. Five forces analysis 29 Macroeconomic Indicators 29.1. Country data 30 Company Profiles 30.1. IIC-INTERSPORT International Corporation GmbH 30.2. Dick’s Sporting Goods Inc 30.3. adidas AG 30.4. Mizuno Corp 30.5. Globeride, Inc. 30.6. Super Retail Group Ltd 30.7. KMD Brands Ltd 30.8. Canadian Tire Corporation, Limited 30.9. Mountain Equipment Company Ltd 30.10. ANTA Sports Products Limited 30.11. Li Ning Co Ltd 30.12. JD.com Inc 30.13. El Corte Ingles SA 30.14. Decathlon SA 30.15. Frasers Group plc 30.16. JD Sports Fashion Plc 30.17. Academy Sports + Outdoors 30.18. Big 5 Sporting Goods Corp 30.19. NIKE Inc 31 Appendix 31.1. Methodology 31.2. About MarketLine
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
MarketLine社のSports Goods分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(retail)の最新刊レポートよくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |