ベトナムのスキンケア市場予測 2022-2028VIETNAM SKIN CARE MARKET FORECAST 2022-2028 主な調査結果 ベトナムのスキンケア市場は、予測期間2022-2028年にCAGR6.47%で推進すると予測されています。敏感肌用化粧品のニーズの高まりと健康志向がベトナムの市場成長を牽引しています。 市場インサイト... もっと見る
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サマリー主な調査結果ベトナムのスキンケア市場は、予測期間2022-2028年にCAGR6.47%で推進すると予測されています。敏感肌用化粧品のニーズの高まりと健康志向がベトナムの市場成長を牽引しています。 市場インサイト ベトナムでは、スキンケアは予測期間中に小売数量および金額で急成長すると予想されます。プレミアムスキンケアキットやアンチセルライトボディケアなど、2021年に売上減少が見られた製品カテゴリは、2028年までにプラス成長を遂げると予測されます。スキンケアの好調が見込まれる背景には、経済回復による生活水準の向上、健康やウェルネスの重要性に対する意識の高まり、パンデミック前のアウトドアなライフスタイルへの回帰があります。 さらに、ベトナムにおける予防接種率の上昇は、経済成長と消費者の信頼を支えることで需要を増加させると予想されます。さらに、より多くの消費者が自分の外見や健康に注意を払うようになり、韓国、日本、西洋文化の影響により、ベトナムのスキンケアは地域的、国際的、世界的なトレンドに浸透していくと予想されます。重要なのは、これらの要因によって、スキンケア製品にもっとお金をかけたいという消費者の意欲が高まり、このカテゴリーのプレミアム化の傾向が促進されると予想されることです。 競争力 市場で事業を展開する主要なプレーヤーには、Shiseido Cosmetics Vietnam Co Ltd、Unilever International Co Ltdなどが含まれます。 当社のレポート提供は以下の通りです。 - 市場全体に関する主要な知見の調査 - 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年分の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測 - 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。 - コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。 - 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. KEY GROWTH ENABLERS 2.5. KEY CHALLENGES 3. KEY ANALYTICS 3.1. IMPACT OF COVID-19 ON SKIN CARE MARKET 3.2. KEY MARKET TRENDS 3.2.1. DIGITAL MARKETING AUGMENTS SKINCARE PRODUCT SALES 3.2.2. CONSUMER PREFERENCE FOR INTERNATIONAL BRANDS 3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 3.3.1. BUYERS POWER 3.3.2. SUPPLIERS POWER 3.3.3. SUBSTITUTION 3.3.4. NEW ENTRANTS 3.3.5. INDUSTRY RIVALRY 3.4. OPPORTUNITY MATRIX 3.5. PESTLE ANALYSIS 3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 3.7. KEY BUYING CRITERIA 3.7.1. BRAND NAME 3.7.2. PRICE 3.7.3. PRODUCT FEATURES 3.7.4. PRODUCT LABEL 4. MARKET BY TYPE 4.1. BODY CARE 4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE 4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE 4.2. FACIAL CARE 4.2.1. ACNE TREATMENT 4.2.2. FACE MASKS 4.2.3. FACIAL CLEANSERS 4.2.4. MOISTURIZERS & TREATMENTS 4.2.5. LIP CARE 4.2.6. TONERS 4.3. HAND CARE 4.3.1. PREMIUM HAND CARE 4.3.2. MASS HAND CARE 4.4. SKIN CARE SETS/KITS 5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 5.1. SUPERMARKETS 5.2. BEAUTY SPECIALISTS 5.3. DEPARTMENT STORES 5.4. E-COMMERCE 5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 6. COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1. MARKET SHARE ANALYSIS 6.1.1. SKIN CARE 6.2. BRAND SHARE ANALYSIS 6.2.1. SKIN CARE 6.3. COMPANY PROFILES 6.3.1. SHISEIDO COSMETICS VIETNAM CO LTD 6.3.2. L'ORÉAL VIETNAM CO LTD 6.3.3. UNILEVER INTERNATIONAL CO LTD 6.3.4. LG VINA COSMETICS CO LTD 6.3.5. AMOREPACIFIC
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. KEY GROWTH ENABLERS 2.5. KEY CHALLENGES 3. KEY ANALYTICS 3.1. IMPACT OF COVID-19 ON SKIN CARE MARKET 3.2. KEY MARKET TRENDS 3.2.1. DIGITAL MARKETING AUGMENTS SKINCARE PRODUCT SALES 3.2.2. CONSUMER PREFERENCE FOR INTERNATIONAL BRANDS 3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 3.3.1. BUYERS POWER 3.3.2. SUPPLIERS POWER 3.3.3. SUBSTITUTION 3.3.4. NEW ENTRANTS 3.3.5. INDUSTRY RIVALRY 3.4. OPPORTUNITY MATRIX 3.5. PESTLE ANALYSIS 3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 3.7. KEY BUYING CRITERIA 3.7.1. BRAND NAME 3.7.2. PRICE 3.7.3. PRODUCT FEATURES 3.7.4. PRODUCT LABEL 4. MARKET BY TYPE 4.1. BODY CARE 4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE 4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE 4.2. FACIAL CARE 4.2.1. ACNE TREATMENT 4.2.2. FACE MASKS 4.2.3. FACIAL CLEANSERS 4.2.4. MOISTURIZERS & TREATMENTS 4.2.5. LIP CARE 4.2.6. TONERS 4.3. HAND CARE 4.3.1. PREMIUM HAND CARE 4.3.2. MASS HAND CARE 4.4. SKIN CARE SETS/KITS 5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 5.1. SUPERMARKETS 5.2. BEAUTY SPECIALISTS 5.3. DEPARTMENT STORES 5.4. E-COMMERCE 5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 6. COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1. MARKET SHARE ANALYSIS 6.1.1. SKIN CARE 6.2. BRAND SHARE ANALYSIS 6.2.1. SKIN CARE 6.3. COMPANY PROFILES 6.3.1. SHISEIDO COSMETICS VIETNAM CO LTD 6.3.2. L'ORÉAL VIETNAM CO LTD 6.3.3. UNILEVER INTERNATIONAL CO LTD 6.3.4. LG VINA COSMETICS CO LTD 6.3.5. AMOREPACIFIC
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