世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ベトナムのスキンケア市場予測 2022-2028


VIETNAM SKIN CARE MARKET FORECAST 2022-2028

主な調査結果 ベトナムのスキンケア市場は、予測期間2022-2028年にCAGR6.47%で推進すると予測されています。敏感肌用化粧品のニーズの高まりと健康志向がベトナムの市場成長を牽引しています。 市場インサイト... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年10月3日 US$1,100
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
111 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

主な調査結果
ベトナムのスキンケア市場は、予測期間2022-2028年にCAGR6.47%で推進すると予測されています。敏感肌用化粧品のニーズの高まりと健康志向がベトナムの市場成長を牽引しています。
市場インサイト
ベトナムでは、スキンケアは予測期間中に小売数量および金額で急成長すると予想されます。プレミアムスキンケアキットやアンチセルライトボディケアなど、2021年に売上減少が見られた製品カテゴリは、2028年までにプラス成長を遂げると予測されます。スキンケアの好調が見込まれる背景には、経済回復による生活水準の向上、健康やウェルネスの重要性に対する意識の高まり、パンデミック前のアウトドアなライフスタイルへの回帰があります。
さらに、ベトナムにおける予防接種率の上昇は、経済成長と消費者の信頼を支えることで需要を増加させると予想されます。さらに、より多くの消費者が自分の外見や健康に注意を払うようになり、韓国、日本、西洋文化の影響により、ベトナムのスキンケアは地域的、国際的、世界的なトレンドに浸透していくと予想されます。重要なのは、これらの要因によって、スキンケア製品にもっとお金をかけたいという消費者の意欲が高まり、このカテゴリーのプレミアム化の傾向が促進されると予想されることです。
競争力
市場で事業を展開する主要なプレーヤーには、Shiseido Cosmetics Vietnam Co Ltd、Unilever International Co Ltdなどが含まれます。
当社のレポート提供は以下の通りです。
- 市場全体に関する主要な知見の調査
- 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年分の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON SKIN CARE MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. DIGITAL MARKETING AUGMENTS SKINCARE PRODUCT SALES
3.2.2. CONSUMER PREFERENCE FOR INTERNATIONAL BRANDS
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. PRICE
3.7.3. PRODUCT FEATURES
3.7.4. PRODUCT LABEL
4. MARKET BY TYPE
4.1. BODY CARE
4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE
4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE
4.2. FACIAL CARE
4.2.1. ACNE TREATMENT
4.2.2. FACE MASKS
4.2.3. FACIAL CLEANSERS
4.2.4. MOISTURIZERS & TREATMENTS
4.2.5. LIP CARE
4.2.6. TONERS
4.3. HAND CARE
4.3.1. PREMIUM HAND CARE
4.3.2. MASS HAND CARE
4.4. SKIN CARE SETS/KITS
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. SUPERMARKETS
5.2. BEAUTY SPECIALISTS
5.3. DEPARTMENT STORES
5.4. E-COMMERCE
5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. SKIN CARE
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. SKIN CARE
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. SHISEIDO COSMETICS VIETNAM CO LTD
6.3.2. L'ORÉAL VIETNAM CO LTD
6.3.3. UNILEVER INTERNATIONAL CO LTD
6.3.4. LG VINA COSMETICS CO LTD
6.3.5. AMOREPACIFIC

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The Vietnam skin care market is anticipated to propel with a 6.47% CAGR during the estimation period, 2022-2028. The increasing need for sensitive skin cosmetics and emphasis on health and wellbeing drive the market growth in Vietnam.
MARKET INSIGHTS
In Vietnam, skin care is expected to grow rapidly in terms of retail volume and value during the forecast period. The product category that witnessed declining sales in 2021, such as premium skin care kits and anti-cellulite body care, are expected to see positive growth by 2028. The expected strong performance of skin care is based on economic recovery, which will lead to higher living standards, increased awareness of the importance of health and wellness, and a return to more outdoor pre-pandemic lifestyles.
Furthermore, rising vaccination rates in Vietnam are expected to increase demand by supporting economic growth and consumer confidence. Additionally, as more consumers pay attention to their appearance and wellbeing, the influence of South Korean, Japanese, and Western cultures is expected to see regional, international, and global trends penetrate skin care in Vietnam. Importantly, these factors are expected to increase consumer willingness to spend more on skin care products, fostering a premiumization trend in the category.
COMPETITIVE INSIGHTS
Key players operating in the market include Shiseido Cosmetics Vietnam Co Ltd, Unilever International Co Ltd, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON SKIN CARE MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. DIGITAL MARKETING AUGMENTS SKINCARE PRODUCT SALES
3.2.2. CONSUMER PREFERENCE FOR INTERNATIONAL BRANDS
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. PRICE
3.7.3. PRODUCT FEATURES
3.7.4. PRODUCT LABEL
4. MARKET BY TYPE
4.1. BODY CARE
4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE
4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE
4.2. FACIAL CARE
4.2.1. ACNE TREATMENT
4.2.2. FACE MASKS
4.2.3. FACIAL CLEANSERS
4.2.4. MOISTURIZERS & TREATMENTS
4.2.5. LIP CARE
4.2.6. TONERS
4.3. HAND CARE
4.3.1. PREMIUM HAND CARE
4.3.2. MASS HAND CARE
4.4. SKIN CARE SETS/KITS
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. SUPERMARKETS
5.2. BEAUTY SPECIALISTS
5.3. DEPARTMENT STORES
5.4. E-COMMERCE
5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. SKIN CARE
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. SKIN CARE
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. SHISEIDO COSMETICS VIETNAM CO LTD
6.3.2. L'ORÉAL VIETNAM CO LTD
6.3.3. UNILEVER INTERNATIONAL CO LTD
6.3.4. LG VINA COSMETICS CO LTD
6.3.5. AMOREPACIFIC

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?


Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/07 10:27

155.63 円

167.26 円

203.27 円

ページTOPに戻る