世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アラブ首長国連邦スキンケア市場予測 2022-2028


UNITED ARAB EMIRATES SKIN CARE MARKET FORECAST 2022-2028

主な内容 アラブ首長国連邦のスキンケア市場は、予測期間中にCAGR 4.34%で成長すると予測されています。調査した市場で考慮した基準年は2021年ですが、予測年は2022年から2028年までです。同国の市場成長は主に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年10月3日 US$1,100
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
113 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

主な内容
アラブ首長国連邦のスキンケア市場は、予測期間中にCAGR 4.34%で成長すると予測されています。調査した市場で考慮した基準年は2021年ですが、予測年は2022年から2028年までです。同国の市場成長は主に、健康と福祉に対する重視の高まりと、アラブ首長国連邦に蔓延する厳しい気候条件に起因するものである。
市場に関する考察
アラブ首長国連邦では、スキンケアの需要が予測期間中に主に数量と金額で急成長すると予測されます。さらに、2020年に売上が減少したカテゴリーもプラス成長を記録すると予想されます。消費者は、COVID-19の流行によるストレスの多い時期を経て、「リセット」や「若返り」が期待できるスキンケア製品を追い求めているため、フェイスマスクなどのスキンケア製品はニーズの高まりを観測している。
アラブ首長国連邦におけるスキンケア製品の好調は、経済回復による健康と美容の重要性の認識、生活水準の向上、パンデミック前のアウトドアライフへの回帰といった要因に基づいています。さらに、予防接種率の向上も、経済成長や消費者の信頼感を支えるため、スキンケア製品の需要を高めると予想されます。これらの要因により、アラブ首長国連邦のスキンケア市場は予測期間中に成長を遂げると予想されます。
競争力
市場で事業を展開している上位企業には、L'oréal SA、Unilever Gulf FZE、Procter & Gamble、Beiersdorf Middle East、Dabur Internationalなどが挙げられます。
当社のレポート提供内容は以下の通りです。
- 市場全体の主要な知見の調査
- 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- 競合環境は、要因や市場シェアなどに基づいて主要企業を理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON SKIN CARE MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. INFLUENCE OF SOCIAL MEDIA MARKETING ON SKIN CARE PRODUCTS’ SALES
3.2.2. DOMINANCE OF INTERNATIONAL BRANDS
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PEST ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. PRICE
3.7.3. PRODUCT FEATURES
3.7.4. PRODUCT LABEL
4. MARKET BY TYPE
4.1. BODY CARE
4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE
4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE
4.2. FACIAL CARE
4.2.1. ACNE TREATMENT
4.2.2. FACE MASKS
4.2.3. FACIAL CLEANSERS
4.2.4. MOISTURIZERS AND TREATMENTS
4.2.5. LIP CARE
4.2.6. TONERS
4.3. HAND CARE
4.4. SKIN CARE SETS/KITS
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. HYPERMARKETS
5.2. BEAUTY SPECIALISTS
5.3. DEPARTMENT STORES
5.4. E-COMMERCE
5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. SKIN CARE
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. SKIN CARE
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. BEIERSDORF MIDDLE EAST
6.3.2. DABUR INTERNATIONAL
6.3.3. L’ORÉAL SA
6.3.4. PROCTER & GAMBLE
6.3.5. UNILEVER GULF FZE

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The United Arab Emirates skin care market is predicted to grow with a CAGR of 4.34% over the forecast period. While the base year considered for the studied market is 2021, the forecasted years are from 2022 to 2028. The market growth of the country is mainly credited to the rising emphasis on health and well-being as well as the harsh climatic conditions prevalent in the United Arab Emirates.
MARKET INSIGHTS
The demand for skin care is anticipated to grow rapidly in the United Arab Emirates, primarily in terms of volume and value during the forecast period. Moreover, categories that witnessed a decline in sales in 2020 are also expected to record positive growth. Since consumers are in the pursuit of skin care products with the potential to ‘reset’ or ‘rejuvenate’ following the stressful period of the COVID-19 pandemic, skin care products, like face masks, are observing an increased need.
The projected strong performance of skin care in the United Arab Emirates is primarily based on factors such as economic recovery, leading to growing awareness of the importance of health and wellness, higher living standards, and a return to more outdoor pre-pandemic lifestyles. Furthermore, the increase in vaccination rates are also anticipated to upsurge the demand for skin care products owing to supporting economic growth as well as consumer confidence. As a result, these factors are set to propel the skin care market growth in the United Arab Emirates during the forecast period.
COMPETITIVE INSIGHTS
The top companies operating in the market include L’oréal SA, Unilever Gulf FZE, Procter & Gamble, Beiersdorf Middle East, Dabur International, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• The competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON SKIN CARE MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. INFLUENCE OF SOCIAL MEDIA MARKETING ON SKIN CARE PRODUCTS’ SALES
3.2.2. DOMINANCE OF INTERNATIONAL BRANDS
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PEST ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. PRICE
3.7.3. PRODUCT FEATURES
3.7.4. PRODUCT LABEL
4. MARKET BY TYPE
4.1. BODY CARE
4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE
4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE
4.2. FACIAL CARE
4.2.1. ACNE TREATMENT
4.2.2. FACE MASKS
4.2.3. FACIAL CLEANSERS
4.2.4. MOISTURIZERS AND TREATMENTS
4.2.5. LIP CARE
4.2.6. TONERS
4.3. HAND CARE
4.4. SKIN CARE SETS/KITS
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. HYPERMARKETS
5.2. BEAUTY SPECIALISTS
5.3. DEPARTMENT STORES
5.4. E-COMMERCE
5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. SKIN CARE
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. SKIN CARE
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. BEIERSDORF MIDDLE EAST
6.3.2. DABUR INTERNATIONAL
6.3.3. L’ORÉAL SA
6.3.4. PROCTER & GAMBLE
6.3.5. UNILEVER GULF FZE

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?


Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/07 10:27

155.63 円

167.26 円

203.27 円

ページTOPに戻る