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トルコのスキンケア市場予測 2022-2028


TURKEY SKIN CARE MARKET FORECAST 2022-2028

主な調査結果 トルコのスキンケア市場は、2022年から2028年の間にCAGR7.71%で加速する見込みです。ヴィーガンや天然製品に対する要求の高まりと、ローカル処方のスキンケアに対する需要が、同国の市場成長を促進... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年10月3日 US$1,100
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105 英語

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サマリー

主な調査結果
トルコのスキンケア市場は、2022年から2028年の間にCAGR7.71%で加速する見込みです。ヴィーガンや天然製品に対する要求の高まりと、ローカル処方のスキンケアに対する需要が、同国の市場成長を促進しています。
市場インサイト
トルコでは、現地の成分を使用した現地製品の需要が増加しています。皮膚化粧品の需要が高まる中、新製品のリリースやこの分野への投資は2021年も継続されるでしょう。このように、多くの消費者は、成分に馴染みがあるため、国内で調達された化粧品を使用することを好みます。そのため、スキンケア企業は徐々に環境に配慮する方向へシフトしています。また、そのような製品の需要を活用するために、デジタル投資や医薬品支援戦略を採用している。
2021年には、天然成分を含むナチュラル製品の需要が伸びた。トルコでは、若い世代を中心にビーガンの人気が高まっています。食生活と同様に、認証されたビーガン用スキンケア製品を求める人の割合が増加しています。その結果、企業は自然の力を最大限に引き出す蒸留プロセスで生産された濃縮液から作られたヴィーガン対応のスキンケアやメイクアップ製品を発売しています。このように、ヴィーガンで持続可能な製品への需要が市場の推進要因となっています。
競合他社の洞察
市場で事業を展開している主なプレイヤーには、EVYAP L'oréal SA、Nivea Beiersdorf Turkey、Johnson & Johnson、Farmasiなどがあります。
当社のレポート提供は以下の通りです。
- 市場全体の主要な知見の調査
- 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON TURKEY SKIN CARE MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. INCREASED AWARENESS REGARDING SUSTAINABLE PRODUCTS
3.2.2. GROWING DEMAND FOR LOCAL BRANDS
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PEST ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. PRICE
3.7.3. PRODUCT FEATURES
3.7.4. PRODUCT LABEL
4. MARKET BY TYPE
4.1. BODY CARE
4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE
4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE
4.2. FACIAL CARE
4.2.1. ACNE TREATMENT
4.2.2. FACE MASKS
4.2.3. FACIAL CLEANSERS
4.2.4. MOISTURIZERS AND TREATMENTS
4.2.5. LIP CARE
4.2.6. TONERS
4.3. HAND CARE
4.4. SKIN CARE SETS/KITS
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. DISCOUNTERS
5.2. SUPERMARKETS
5.3. BEAUTY SPECIALISTS
5.4. DIRECT SELLING
5.5. E-COMMERCE
5.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. SKIN CARE
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. SKIN CARE
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. EVYAP
6.3.2. FARMASI
6.3.3. JOHNSON & JOHNSON
6.3.4. L’ORÉAL SA
6.3.5. NIVEA BEIERSDORF TURKEY

 

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Summary

KEY FINDINGS
The Turkey skin care market is set to accelerate with a 7.71% CAGR between the assessment years 2022 and 2028. Increasing requirements for vegan and natural products and demand for skin care with local formulations propel the market growth in the country.
MARKET INSIGHTS
In Turkey, there has been an increase in demand for local products made with local components. As demand for dermo-cosmetics grows, new product releases and investment in the area will continue in 2021. Thus, many consumers prefer to use cosmetics that are procured domestically, as they are familiar with the ingredients. As a result, skincare companies are gradually shifting towards environmentally friendly practices. They have also adopted digital investments and pharmaceutical support strategies to leverage the demand for such products.
In 2021, the demand for natural products containing natural components grew. Veganism is gaining popularity in Turkey, particularly among younger people. As with diet, an increasing percentage of people seek certified vegan skin care products. As a result, companies have launched vegan-friendly skin care and make-up products made from concentrates produced through a distillation process that maximizes nature’s power. Thus, the demand for vegan and sustainable products is the market’s driving factor.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the major players operating in the market include EVYAP L’oréal SA, Nivea Beiersdorf Turkey, Johnson & Johnson, Farmasi, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON TURKEY SKIN CARE MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. INCREASED AWARENESS REGARDING SUSTAINABLE PRODUCTS
3.2.2. GROWING DEMAND FOR LOCAL BRANDS
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PEST ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. PRICE
3.7.3. PRODUCT FEATURES
3.7.4. PRODUCT LABEL
4. MARKET BY TYPE
4.1. BODY CARE
4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE
4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE
4.2. FACIAL CARE
4.2.1. ACNE TREATMENT
4.2.2. FACE MASKS
4.2.3. FACIAL CLEANSERS
4.2.4. MOISTURIZERS AND TREATMENTS
4.2.5. LIP CARE
4.2.6. TONERS
4.3. HAND CARE
4.4. SKIN CARE SETS/KITS
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. DISCOUNTERS
5.2. SUPERMARKETS
5.3. BEAUTY SPECIALISTS
5.4. DIRECT SELLING
5.5. E-COMMERCE
5.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. SKIN CARE
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. SKIN CARE
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. EVYAP
6.3.2. FARMASI
6.3.3. JOHNSON & JOHNSON
6.3.4. L’ORÉAL SA
6.3.5. NIVEA BEIERSDORF TURKEY

 

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