スウェーデンのスキンケア市場予測 2022-2028SWEDEN SKIN CARE MARKET FORECAST 2022-2028 主な調査結果 スウェーデンのスキンケア市場は、予測期間である2022年から2028年の間にCAGR4.17%を記録すると予測されています。市場成長要因としては、男性のスキンケア採用率の上昇や、健康・衛生に関する意識... もっと見る
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サマリー主な調査結果スウェーデンのスキンケア市場は、予測期間である2022年から2028年の間にCAGR4.17%を記録すると予測されています。市場成長要因としては、男性のスキンケア採用率の上昇や、健康・衛生に関する意識の高まりなどが挙げられます。 市場インサイト スウェーデンは他国と比較して、男性が化粧品を使用することに寛容である。スウェーデンのスキンケア市場の成長は、フィットネスやグルーミングへの関心が高まっていることが主な要因です。また、ホームスキンケアのトレンドにより、プレミアムスキンケア企業が動きの速い国内企業の挑戦を受ける結果となっている。これは、高級ブランドと主流ブランドの境界を曖昧にするものと評価されています。同時に、皮膚化粧品の重要性が増しているため、既存の企業はその地位と物理的な流通ネットワークや薬局へのアクセスを活用して信頼性を築き、消費者に対応することで競争優位性を獲得しています。 さらに、電子商取引はますます重要性を増しており、競合する小売モデルに価格圧力がかかっています。また、皮膚化粧品のトレンドは、価値の伸びや回転率の大幅な低下を引き起こす可能性があります。さらに、ファッション専門店や百貨店は、消費者の認識の変化により、代替チャネルとの競争激化に直面することが予想されます。こうした動きは、スウェーデンの市場成長を牽引しています。しかし、政府の厳しい規制が市場の成長を抑制している。 競争力 主要な市場参加者には、Beiersdorf AB、Body Shop Svenska AB、Unilever Sverige ABなどが含まれます。 当社のレポート提供は以下の通りです。 - 市場全体に関する主要な知見を探る - 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン - すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測 - 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。 - コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。 - 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. KEY GROWTH ENABLERS 2.5. KEY CHALLENGES 3. KEY ANALYTICS 3.1. IMPACT OF COVID-19 ON SWEDEN SKIN CARE MARKET 3.2. KEY MARKET TRENDS 3.2.1. GROWING SCOPE FOR BRANDS WITH HOME INDULGENCE TREND 3.2.2. CHANGING MARKETING STRATEGY AND DISTRIBUTION CHANNELS OF BRANDS 3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 3.3.1. BUYERS POWER 3.3.2. SUPPLIERS POWER 3.3.3. SUBSTITUTION 3.3.4. NEW ENTRANTS 3.3.5. INDUSTRY RIVALRY 3.4. OPPORTUNITY MATRIX 3.5. PEST ANALYSIS 3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 3.7. KEY BUYING CRITERIA 3.7.1. BRAND NAME 3.7.2. PRICE 3.7.3. PRODUCT FEATURES 3.7.4. PRODUCT LABEL 4. MARKET BY TYPE 4.1. BODY CARE 4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE 4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE 4.2. FACIAL CARE 4.2.1. ACNE TREATMENT 4.2.2. FACE MASKS 4.2.3. FACIAL CLEANSERS 4.2.4. MOISTURIZERS AND TREATMENTS 4.2.5. LIP CARE 4.2.6. TONERS 4.3. HAND CARE 4.3.1. PREMIUM HAND CARE 4.3.2. MASS HAND CARE 4.4. SKIN CARE SETS/KITS 5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 5.1. HYPERMARKETS 5.2. SUPERMARKETS 5.3. CHEMISTS/PHARMACIES 5.4. DEPARTMENT STORES 5.5. E-COMMERCE 5.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 6. COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1. MARKET SHARE ANALYSIS 6.1.1. SKIN CARE 6.2. BRAND SHARE ANALYSIS 6.2.1. SKIN CARE 6.3. COMPANY PROFILES 6.3.1. BEIERSDORF AB 6.3.2. BODY SHOP SVENSKA AB 6.3.3. ESTÉE LAUDER COSMETICS A/S 6.3.4. L'ORÉAL SVERIGE AB 6.3.5. UNILEVER SVERIGE AB
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. KEY GROWTH ENABLERS 2.5. KEY CHALLENGES 3. KEY ANALYTICS 3.1. IMPACT OF COVID-19 ON SWEDEN SKIN CARE MARKET 3.2. KEY MARKET TRENDS 3.2.1. GROWING SCOPE FOR BRANDS WITH HOME INDULGENCE TREND 3.2.2. CHANGING MARKETING STRATEGY AND DISTRIBUTION CHANNELS OF BRANDS 3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 3.3.1. BUYERS POWER 3.3.2. SUPPLIERS POWER 3.3.3. SUBSTITUTION 3.3.4. NEW ENTRANTS 3.3.5. INDUSTRY RIVALRY 3.4. OPPORTUNITY MATRIX 3.5. PEST ANALYSIS 3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 3.7. KEY BUYING CRITERIA 3.7.1. BRAND NAME 3.7.2. PRICE 3.7.3. PRODUCT FEATURES 3.7.4. PRODUCT LABEL 4. MARKET BY TYPE 4.1. BODY CARE 4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE 4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE 4.2. FACIAL CARE 4.2.1. ACNE TREATMENT 4.2.2. FACE MASKS 4.2.3. FACIAL CLEANSERS 4.2.4. MOISTURIZERS AND TREATMENTS 4.2.5. LIP CARE 4.2.6. TONERS 4.3. HAND CARE 4.3.1. PREMIUM HAND CARE 4.3.2. MASS HAND CARE 4.4. SKIN CARE SETS/KITS 5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 5.1. HYPERMARKETS 5.2. SUPERMARKETS 5.3. CHEMISTS/PHARMACIES 5.4. DEPARTMENT STORES 5.5. E-COMMERCE 5.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 6. COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1. MARKET SHARE ANALYSIS 6.1.1. SKIN CARE 6.2. BRAND SHARE ANALYSIS 6.2.1. SKIN CARE 6.3. COMPANY PROFILES 6.3.1. BEIERSDORF AB 6.3.2. BODY SHOP SVENSKA AB 6.3.3. ESTÉE LAUDER COSMETICS A/S 6.3.4. L'ORÉAL SVERIGE AB 6.3.5. UNILEVER SVERIGE AB
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