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インドネシア・スキンケア市場予測 2022-2028


INDONESIA SKIN CARE MARKET FORECAST 2022-2028

主な調査結果 インドネシアのスキンケア市場は、2022年から2028年の予測期間中に6.20%のCAGRを記録すると予測されています。インドネシアの市場成長の機会は、革新的な技術と規制の枠組みの導入に起因しています... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年10月3日 US$1,100
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サマリー

主な調査結果
インドネシアのスキンケア市場は、2022年から2028年の予測期間中に6.20%のCAGRを記録すると予測されています。インドネシアの市場成長の機会は、革新的な技術と規制の枠組みの導入に起因しています。
市場インサイト
インドネシアのスキンケア市場の成長は、スキンケアにおける美白製品の使用の高まりや、ハラール製品の使用の増加といった傾向によって定義されます。インドネシアは世界最大の国であり、イスラム教徒の人口が87%を占めています。若いイスラム教徒の宗教意識を背景に、ハラル認証の美容市場は世界的に活況を呈しています。また、インドネシアのハラル製品法では、非食品・サービス、食品、化粧品を対象としています。この法律により、公認の外国認証機関またはインドネシアで承認されない限り、国内で販売またはマーケティングされるすべての外国製美容製品は、非ハラルとみなされることになります。
さらに、インドネシアの消費者の間では、ツヤ出しや美白のスキンケア製品を好む傾向が強まっています。これは、メディアが浸透し、色白で明るく健康的な肌を推奨していることに起因しています。その結果、色白の肌はより魅力的であるとみなされるようになりました。さらに、スキンケアにおける有効成分、特にコストが敏感な低価格帯の製品に高級な有効成分を配合する傾向も見られます。このような要因が、インドネシアのスキンケア市場の成長を後押ししている。
競合他社の洞察
市場の主要企業には、Unilever Indonesia Tbk PT、L'oréal Indonesia PT、KAO Indonesia PTなどがあります。
当社のレポート提供は以下の通りです。
- 市場全体の主要な知見を探る
- 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年分の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON INDONESIA SKIN CARE MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. RISING USE OF HALAL PRODUCTS
3.2.2. INCREASING SKIN CARE ADOPTION BY MEN
3.2.3. GROWING INCLINATION TOWARDS ACTIVE INGREDIENTS IN SKIN CARE
3.2.4. USE OF WHITENING PRODUCTS IN SKIN CARE
3.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. PRICE
3.7.3. PRODUCT FEATURES
3.7.4. PRODUCT LABEL
4. MARKET BY TYPE
4.1. BODY CARE
4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE
4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE
4.2. FACIAL CARE
4.2.1. ACNE TREATMENT
4.2.2. FACE MASKS
4.2.3. FACIAL CLEANSERS
4.2.4. MOISTURISERS AND TREATMENTS
4.2.5. LIP CARE
4.2.6. TONERS
4.3. SKIN CARE SETS/KITS
4.3.1. PREMIUM SKIN CARE SETS/KITS
4.3.2. MASS SKIN CARE SETS/KITS
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. HYPERMARKETS
5.2. BEAUTY SPECIALISTS
5.3. DEPARTMENT STORES
5.4. E-COMMERCE
5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. SKIN CARE
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. SKIN CARE
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. KAO INDONESIA PT
6.3.2. L'ORÉAL INDONESIA PT
6.3.3. PROCTER & GAMBLE HOME PRODUCTS INDONESIA PT
6.3.4. PT PARAGON TECHNOLOGY AND INNOVATION
6.3.5. UNILEVER INDONESIA TBK PT

 

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Summary

KEY FINDINGS
The Indonesia skin care market is set to register a CAGR of 6.20% during the forecast period, 2022-2028. The market growth opportunities in Indonesia are attributed to the implementation of innovative technologies and regulatory frameworks.
MARKET INSIGHTS
The Indonesia skin care market growth is defined by trends like the rising use of whitening products in skin care and the growing use of halal products. Indonesia is the largest country globally, with an 87% Muslim population. The halal-certified beauty market is booming worldwide, given the religious consciousness of the young Muslim population. Also, the Indonesian halal product law encompasses non-food products & services, foods, and cosmetics. As per this law, all foreign beauty products sold or marketed in the country, unless approved by a recognized foreign certification authority or in Indonesia, will be considered non-halal.
Further, there is a growing preference for glowing or whitening skin care products among Indonesian consumers. This is attributed to media penetration and the promotion of fair, bright, and healthy-looking skin. This has resulted in fair skin being viewed as more attractive. Furthermore, there is an inclination toward active ingredients in skin care, particularly higher-end active ingredients in lower-end products with sensitive costs. Such factors drive the Indonesia skin care market growth.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the key firms in the market include Unilever Indonesia Tbk PT, L'oréal Indonesia PT, KAO Indonesia PT, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON INDONESIA SKIN CARE MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. RISING USE OF HALAL PRODUCTS
3.2.2. INCREASING SKIN CARE ADOPTION BY MEN
3.2.3. GROWING INCLINATION TOWARDS ACTIVE INGREDIENTS IN SKIN CARE
3.2.4. USE OF WHITENING PRODUCTS IN SKIN CARE
3.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. PRICE
3.7.3. PRODUCT FEATURES
3.7.4. PRODUCT LABEL
4. MARKET BY TYPE
4.1. BODY CARE
4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE
4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE
4.2. FACIAL CARE
4.2.1. ACNE TREATMENT
4.2.2. FACE MASKS
4.2.3. FACIAL CLEANSERS
4.2.4. MOISTURISERS AND TREATMENTS
4.2.5. LIP CARE
4.2.6. TONERS
4.3. SKIN CARE SETS/KITS
4.3.1. PREMIUM SKIN CARE SETS/KITS
4.3.2. MASS SKIN CARE SETS/KITS
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. HYPERMARKETS
5.2. BEAUTY SPECIALISTS
5.3. DEPARTMENT STORES
5.4. E-COMMERCE
5.5. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. SKIN CARE
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. SKIN CARE
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. KAO INDONESIA PT
6.3.2. L'ORÉAL INDONESIA PT
6.3.3. PROCTER & GAMBLE HOME PRODUCTS INDONESIA PT
6.3.4. PT PARAGON TECHNOLOGY AND INNOVATION
6.3.5. UNILEVER INDONESIA TBK PT

 

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