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インド・スキンケア市場予測 2022-2028


INDIA SKIN CARE MARKET FORECAST 2022-2028

市場インサイト インドのスキンケア市場は、予測期間である2022年から2028年にかけてCAGR5.43%を記録すると予測されています。主な成長要因としては、セレブリティのスキンケア製品ラインや韓国コスメの普及が挙... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年9月26日 US$1,100
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137 英語

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サマリー

市場インサイト
インドのスキンケア市場は、予測期間である2022年から2028年にかけてCAGR5.43%を記録すると予測されています。主な成長要因としては、セレブリティのスキンケア製品ラインや韓国コスメの普及が挙げられます。しかし、偽物の増加や(DIY)スキンケアへのシフトが進んでいることが、市場成長の妨げになると評価されています。
市場インサイト
インドのような国では、COVID-19による家庭用断熱材が、個人に合わせたプレミアムスキンケアレジメンを促進した。これにより、K-Beautyブランドの市場参入機会がさらに拡大した。また、インターネット販売への移行により、店舗などの物理的なインフラに多額の投資をすることなく運営できるようになった。さらに、韓国のスキンケアブランドは、美容製品にイノベーションを取り入れている。
さらに、アーユルヴェーダやハーブを使ったスキンケア製品の需要も高まっている。これは、アーユルヴェーダに対する消費者の意識が高まっていることに起因している。アーユルヴェーダ製品は自然で悪影響がほとんどないため、消費者の信頼を得ている。さらに、男性が積極的にスキンケアを求める傾向が、Bombay Shaving CompanyやThe Man Companyといったブランドの市場展望の拡大を促した。さらに、パーソナライズされたスキンケアソリューションを提供するための人工知能(AI)の組み込みが増加していることも、成長機会を提供しています。
競争力のある洞察
市場の主要企業には、Himalaya Wellness Company、Emami Ltd、Hindustan Unilever Limited、Johnson & Johnson Pvt Ltdなどが挙げられます。
当社のレポート提供は以下の通りです。
- 市場全体の主要な知見を探る
- 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES-
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON INDIA SKIN CARE MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. DEMAND FOR HERBAL AND AYURVEDIC SKIN CARE PRODUCTS
3.2.2. INCREASING APPLICATION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE (AI) FOR PERSONALIZED SKIN CARE SOLUTIONS
3.2.3. GROWING TREND OF MEN'S SKIN CARE
3.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. PRICE
3.7.3. PRODUCT FEATURES
3.7.4. PRODUCT LABEL
4. MARKET BY TYPE
4.1. BODY CARE
4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE
4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE
4.2. FACIAL CARE
4.2.1. ACNE TREATMENT
4.2.2. FACE MASKS
4.2.3. FACIAL CLEANSERS
4.2.4. MOISTURIZERS AND TREATMENTS
4.2.5. LIP CARE
4.2.6. TONERS
4.3. HAND CARE
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. HYPERMARKETS
5.2. CHEMISTS/PHARMACIES
5.3. DEPARTMENT STORES
5.4. E-COMMERCE
5.5. DIRECT SELLING
5.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. SKIN CARE
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. SKIN CARE
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. EMAMI LTD
6.3.2. HIMALAYA WELLNESS COMPANY
6.3.3. HINDUSTAN UNILEVER LIMITED
6.3.4. JOHNSON & JOHNSON PVT LTD
6.3.5. L'ORÉAL INDIA PVT LTD
6.3.6. LOTUS HERBALS PVT LTD
6.3.7. NIVEA INDIA PRIVATE LIMITED
6.3.8. ORIFLAME INDIA PVT LTD

 

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Summary

MARKET INSIGHTS
The India skin care market is predicted to record a CAGR of 5.43% during the forecast period, 2022-2028. The major growth factors include celebrity skin care product lines and the growing prevalence of Korean cosmetics. However, the rising number of fake products and the growing shift to (doit-yourself) DIY skin care are evaluated to hamper the market growth.
MARKET INSIGHTS
In countries like India, the COVID-19-induced home insolation facilitated personalized and premium skin care regimens. This further enabled market entry opportunities for K-Beauty brands. Also, the shift to internet sales allowed these companies to operate without substantial investments in physical infrastructure like storefronts. In addition, Korean skin care brands incorporate innovations into their beauty products.
Furthermore, the demand for ayurvedic and herbal skin care products is on the rise. This is accredited to the growing awareness of consumers regarding Ayurveda. Ayurvedic products offer natural and almost no negative effects, which has gained the trust of consumers. Moreover, the trend of men actively seeking skin care regimens has facilitated increased market prospects for brands like Bombay Shaving Company and The Man Company. Besides, the increasing incorporation of artificial intelligence (AI) to offer personalized skin care solutions offers growth opportunities.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the leading companies in the market are Himalaya Wellness Company, Emami Ltd, Hindustan Unilever Limited, Johnson & Johnson Pvt Ltd, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES-
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON INDIA SKIN CARE MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. DEMAND FOR HERBAL AND AYURVEDIC SKIN CARE PRODUCTS
3.2.2. INCREASING APPLICATION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE (AI) FOR PERSONALIZED SKIN CARE SOLUTIONS
3.2.3. GROWING TREND OF MEN'S SKIN CARE
3.3. PORTER'S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. PRICE
3.7.3. PRODUCT FEATURES
3.7.4. PRODUCT LABEL
4. MARKET BY TYPE
4.1. BODY CARE
4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE
4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE
4.2. FACIAL CARE
4.2.1. ACNE TREATMENT
4.2.2. FACE MASKS
4.2.3. FACIAL CLEANSERS
4.2.4. MOISTURIZERS AND TREATMENTS
4.2.5. LIP CARE
4.2.6. TONERS
4.3. HAND CARE
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. HYPERMARKETS
5.2. CHEMISTS/PHARMACIES
5.3. DEPARTMENT STORES
5.4. E-COMMERCE
5.5. DIRECT SELLING
5.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. SKIN CARE
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. SKIN CARE
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. EMAMI LTD
6.3.2. HIMALAYA WELLNESS COMPANY
6.3.3. HINDUSTAN UNILEVER LIMITED
6.3.4. JOHNSON & JOHNSON PVT LTD
6.3.5. L'ORÉAL INDIA PVT LTD
6.3.6. LOTUS HERBALS PVT LTD
6.3.7. NIVEA INDIA PRIVATE LIMITED
6.3.8. ORIFLAME INDIA PVT LTD

 

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