中国スキンケア市場予測 2022-2028CHINA SKIN CARE MARKET FORECAST 2022-2028 主な調査結果 中国のスキンケア市場は、予測期間である2022年から2028年の間にCAGR6.73%を記録すると予測されています。市場成長の要因は、ホームブランドの隆盛、オンラインマーケットプレイスの普及拡大、プレ... もっと見る
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サマリー主な調査結果中国のスキンケア市場は、予測期間である2022年から2028年の間にCAGR6.73%を記録すると予測されています。市場成長の要因は、ホームブランドの隆盛、オンラインマーケットプレイスの普及拡大、プレミアム化傾向などである。ただし、厳しい規制によって市場の成長は抑制されています。 市場インサイト 中国では、「チャイナ・クール」に対する信頼感の高まりやローカルブランドへの傾倒に加え、国内ブランドがナショナルウェーブを活用している。また、中国製品の品質に関する固定観念は、最先端技術やコストパフォーマンスによって進化し、もはや意味を成さなくなっています。 また、多くの国内企業が研究開発を優先し、現地の消費者の要望をより深く理解するようになった。例えば、Bloomage BioTechnologyは、世界的なヒアルロン酸の主要サプライヤーである。同社は、医療美容業界の展望に沿う形で、いくつかのB2Cブランドを現地で立ち上げている。そのブランドとは、QUADHAとBiohyaluxで、高度な抽出技術と高活性ヒアルロン酸が含まれている。このような要因が、中国のスキンケア市場の成長を後押ししている。 競争力のある洞察 市場の著名な企業には、L'Oréal (China) Co Ltd、Procter & Gamble (Guangzhou) Ltd、Estée Lauder (Shanghai) Commercial Co Ltd、Jala (Group) Co Ltdなどがある。 当社のレポート提供内容は以下の通りです。 - 市場全体の主要な知見の調査 - 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年分の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測 - 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。 - コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。 - 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. KEY GROWTH ENABLERS 2.5. KEY CHALLENGES 3. KEY ANALYTICS 3.1. IMPACT OF COVID-19 ON CHINA SKIN CARE MARKET 3.2. KEY MARKET TRENDS 3.2.1. PREMIUMIZATION TREND 3.2.2. DIVERSIFIED DIGITAL MARKETING STRATEGIES 3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 3.3.1. BUYERS POWER 3.3.2. SUPPLIERS POWER 3.3.3. SUBSTITUTION 3.3.4. NEW ENTRANTS 3.3.5. INDUSTRY RIVALRY 3.4. OPPORTUNITY MATRIX 3.5. PEST ANALYSIS 3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 3.7. KEY BUYING CRITERIA 3.7.1. BRAND NAME 3.7.2. PRICE 3.7.3. PRODUCT FEATURES 3.7.4. PRODUCT LABEL 4. MARKET BY TYPE 4.1. BODY CARE 4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE 4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE 4.2. FACIAL CARE 4.2.1. ACNE TREATMENT 4.2.2. FACE MASKS 4.2.3. FACIAL CLEANSERS 4.2.4. CLEANSING WIPES 4.2.5. LIP CARE 4.2.6. TONERS 4.3. HAND CARE 4.3.1. PREMIUM HAND CARE 4.3.2. MASS HAND CARE 4.4. SKIN CARE SETS/KITS 5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 5.1. HYPERMARKETS 5.2. SUPERMARKETS 5.3. BEAUTY SPECIALISTS 5.4. DEPARTMENT STORES 5.5. E-COMMERCE 5.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 6. COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1. MARKET SHARE ANALYSIS 6.1.1. SKIN CARE 6.2. BRAND SHARE ANALYSIS 6.2.1. SKIN CARE 6.3. COMPANY PROFILES 6.3.1. ESTEE LAUDER (SHANGHAI) COMMERCIAL COMPANY LTD 6.3.2. JALA (GROUP) CO LTD 6.3.3. L'ORÉAL (CHINA) CO LTD 6.3.4. PROCTER & GAMBLE (GUANGZHOU) LTD 6.3.5. SHISEIDO CHINA CO LTD
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. COUNTRY SNAPSHOT 2.3. COUNTRY ANALYSIS 2.4. KEY GROWTH ENABLERS 2.5. KEY CHALLENGES 3. KEY ANALYTICS 3.1. IMPACT OF COVID-19 ON CHINA SKIN CARE MARKET 3.2. KEY MARKET TRENDS 3.2.1. PREMIUMIZATION TREND 3.2.2. DIVERSIFIED DIGITAL MARKETING STRATEGIES 3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 3.3.1. BUYERS POWER 3.3.2. SUPPLIERS POWER 3.3.3. SUBSTITUTION 3.3.4. NEW ENTRANTS 3.3.5. INDUSTRY RIVALRY 3.4. OPPORTUNITY MATRIX 3.5. PEST ANALYSIS 3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 3.7. KEY BUYING CRITERIA 3.7.1. BRAND NAME 3.7.2. PRICE 3.7.3. PRODUCT FEATURES 3.7.4. PRODUCT LABEL 4. MARKET BY TYPE 4.1. BODY CARE 4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE 4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE 4.2. FACIAL CARE 4.2.1. ACNE TREATMENT 4.2.2. FACE MASKS 4.2.3. FACIAL CLEANSERS 4.2.4. CLEANSING WIPES 4.2.5. LIP CARE 4.2.6. TONERS 4.3. HAND CARE 4.3.1. PREMIUM HAND CARE 4.3.2. MASS HAND CARE 4.4. SKIN CARE SETS/KITS 5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL 5.1. HYPERMARKETS 5.2. SUPERMARKETS 5.3. BEAUTY SPECIALISTS 5.4. DEPARTMENT STORES 5.5. E-COMMERCE 5.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS 6. COMPETITIVE LANDSCAPE 6.1. MARKET SHARE ANALYSIS 6.1.1. SKIN CARE 6.2. BRAND SHARE ANALYSIS 6.2.1. SKIN CARE 6.3. COMPANY PROFILES 6.3.1. ESTEE LAUDER (SHANGHAI) COMMERCIAL COMPANY LTD 6.3.2. JALA (GROUP) CO LTD 6.3.3. L'ORÉAL (CHINA) CO LTD 6.3.4. PROCTER & GAMBLE (GUANGZHOU) LTD 6.3.5. SHISEIDO CHINA CO LTD
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