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オーストラリア・スキンケア市場予測 2022-2028


AUSTRALIA SKIN CARE MARKET FORECAST 2022-2028

主な調査結果 オーストラリアのスキンケア市場は、2022年から2028年の予測期間中に4.29%のCAGRを予測するとされています。市場プレイヤーの戦略的イニシアティブの増加や、スロービューティー運動の普及が市場成... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年9月26日 US$1,100
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140 英語

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サマリー

主な調査結果
オーストラリアのスキンケア市場は、2022年から2028年の予測期間中に4.29%のCAGRを予測するとされています。市場プレイヤーの戦略的イニシアティブの増加や、スロービューティー運動の普及が市場成長を促進しています。例えば、2022年にロクシタンは、ローカルブランドであるグロウンアルケミストの株式の過半数を取得しました。しかし、規制のホールドが不十分であることが、市場成長の妨げになると思われます。
市場インサイト
スロービューティー運動は、少ないながらも品質を高めた製品を使いながら、美容の儀式に焦点を当てるものです。オーストラリアでは、スロービューティーのトレンドが、持続可能性や美容消費への配慮に合致しているため、取り入れる人が増えている。また、地元のニッチブランドは、スロービューティーのトレンドに呼応して、ハイブリッド製品を発売しています。例えば、Lanolipsの101 Ointment Multipurpose Superbalmのような製品は、市場での地位を維持するのに役立っています。
さらに、オーストラリアでは持続可能性がますます重要視されており、スキンケアブランドは適切な行動や取り組みを行っています。また、いくつかの企業は自社製品のパッケージのための独自のリサイクルプログラムを立ち上げており、REDCycleやTerraCycleなどの組織と協力しています。さらに、パンデミックによる封鎖により、スキンケアと肌の健康が重視され、これがさらに有利な成長機会を提供している。
競争力のある洞察
市場の主要企業には、Clarins Australia Pty Ltd、Johnson & Johnson Pacific Pty Ltd、Estée Lauder Pty Ltd、Beiersdorf Australia Ltd、Body Shop Pty Ltdなどが挙げられます。
当社のレポート提供内容は以下の通りです。
- 市場全体の主要な知見を探る
- 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON AUSTRALIA SKIN CARE MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. GROWING COMPETITIVE RIVALRY
3.2.2. STEADY DEMAND FOR SKIN CARE
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PEST ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. PRICE
3.7.3. PRODUCT FEATURES
3.7.4. PRODUCT LABEL
4. MARKET BY TYPE
4.1. BODY CARE
4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE
4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE
4.2. FACIAL CARE
4.2.1. ACNE TREATMENT
4.2.2. FACE MASKS
4.2.3. FACIAL CLEANSERS
4.2.4. MOISTURIZERS AND TREATMENTS
4.2.5. LIP CARE
4.2.6. TONERS
4.3. HAND CARE
4.3.1. PREMIUM HAND CARE
4.3.2. MASS HAND CARE
4.4. SKIN CARE SETS/KITS
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. SUPERMARKETS
5.2. CHEMISTS/PHARMACIES
5.3. DRUGSTORES/PARAPHARMACIES
5.4. DEPARTMENT STORES
5.5. E-COMMERCE
5.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. SKIN CARE
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. SKIN CARE
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. BEIERSDORF AUSTRALIA LTD
6.3.2. BODY SHOP PTY LTD
6.3.3. CLARINS AUSTRALIA PTY LTD
6.3.4. ESTÉE LAUDER PTY LTD
6.3.5. JOHNSON & JOHNSON PACIFIC PTY LTD
6.3.6. L'ORÉAL AUSTRALIA PTY LTD
6.3.7. MCPHERSON'S CONSUMER PRODUCTS PTY LTD
6.3.8. PROCTER & GAMBLE AUSTRALIA PTY LTD

 

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Summary

KEY FINDINGS
The Australia skin care market is set to project a CAGR of 4.29% during the forecast period, 2022-2028. The increasing strategic initiatives by market players and the growing prevalence of slow beauty movement propel market growth. For instance, in 2022, L’Occitane acquired a majority stake in the local brand Grown Alchemist. However, the inadequate regulatory hold is likely to hinder the market growth.
MARKET INSIGHTS
The slow beauty movement focuses on beauty rituals while using fewer but enhanced quality products. An increasing number of Australians are incorporating the slow beauty trend, since it aligns with sustainability and a mindful approach to beauty consumption. Also, local niche brands are launching hybrid products in response to the slow beauty movement trend. For instance, Lanolips’ products, like 101 Ointment Multipurpose Superbalm, help sustain its position in the market.
Further, sustainability is gaining increasing relevance in Australia, with skin care brands taking appropriate actions and initiatives. Also, several players are launching their own recycling programs for the packaging of their products and are collaborating with organizations like REDCycle and TerraCycle. Moreover, the pandemic-induced lockdown has emphasized skin care and skin health, which further offers lucrative growth opportunities.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the leading firms in the market include Clarins Australia Pty Ltd, Johnson & Johnson Pacific Pty Ltd, Estée Lauder Pty Ltd, Beiersdorf Australia Ltd, Body Shop Pty Ltd, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. KEY GROWTH ENABLERS
2.5. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON AUSTRALIA SKIN CARE MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.2.1. GROWING COMPETITIVE RIVALRY
3.2.2. STEADY DEMAND FOR SKIN CARE
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PEST ANALYSIS
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND NAME
3.7.2. PRICE
3.7.3. PRODUCT FEATURES
3.7.4. PRODUCT LABEL
4. MARKET BY TYPE
4.1. BODY CARE
4.1.1. FIRMING/ANTI-CELLULITE BODY CARE
4.1.2. GENERAL PURPOSE BODY CARE
4.2. FACIAL CARE
4.2.1. ACNE TREATMENT
4.2.2. FACE MASKS
4.2.3. FACIAL CLEANSERS
4.2.4. MOISTURIZERS AND TREATMENTS
4.2.5. LIP CARE
4.2.6. TONERS
4.3. HAND CARE
4.3.1. PREMIUM HAND CARE
4.3.2. MASS HAND CARE
4.4. SKIN CARE SETS/KITS
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. SUPERMARKETS
5.2. CHEMISTS/PHARMACIES
5.3. DRUGSTORES/PARAPHARMACIES
5.4. DEPARTMENT STORES
5.5. E-COMMERCE
5.6. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1. MARKET SHARE ANALYSIS
6.1.1. SKIN CARE
6.2. BRAND SHARE ANALYSIS
6.2.1. SKIN CARE
6.3. COMPANY PROFILES
6.3.1. BEIERSDORF AUSTRALIA LTD
6.3.2. BODY SHOP PTY LTD
6.3.3. CLARINS AUSTRALIA PTY LTD
6.3.4. ESTÉE LAUDER PTY LTD
6.3.5. JOHNSON & JOHNSON PACIFIC PTY LTD
6.3.6. L'ORÉAL AUSTRALIA PTY LTD
6.3.7. MCPHERSON'S CONSUMER PRODUCTS PTY LTD
6.3.8. PROCTER & GAMBLE AUSTRALIA PTY LTD

 

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