デジタルサイネージ市場:提供サービス別(ハードウェア、ソフトウェア、サービス)、製品別(シングルスクリーンディスプレイ、ビデオウォール、キオスク)、場所別(屋内、屋外)、地域別展望 2030年までの世界予測Digital Signage Market based on by Offering (Hardware, Software, and Service), Product (Single Screen Display, Video wall, and Kiosk) and Location (Indoor and outdoor), Regional Outlook Global Forecast up to 2030 デジタルサイネージの市場規模を推定するために、調査研究は4つの主要な行動を対象とした。市場と同業他社に関する重要な情報を収集するため、広範な二次調査を実施した。次の段階では、バリューチェーン全体の業... もっと見る
サマリーデジタルサイネージの市場規模を推定するために、調査研究は4つの主要な行動を対象とした。市場と同業他社に関する重要な情報を収集するため、広範な二次調査を実施した。次の段階では、バリューチェーン全体の業界専門家を対象とした一次調査を通じて、これらの調査結果、前提条件、サイジングを検証した。市場規模は、トップダウン手法とボトムアップ手法の両方を用いて推定した。続いて、セグメントとサブセグメントの市場規模を推定するために、市場セグメンテーションとデータの三角測量が用いられた。本調査に必要な質的・量的洞察を得るため、一次調査において供給側と需要側の両方から様々な一次情報源にインタビューを行った。供給側の一次情報源としては、デジタルサイネージ業界で活躍する複数の重要な企業や組織のCEO、副社長、マーケティング責任者、機器メーカー、技術革新責任者、エンドユーザー、関連幹部などの専門家が挙げられている。 二次調査の過程では、本調査のための資料を発見・収集するために様々な二次資料を使用した。企業の年次報告書、プレス発表、投資家向けプレゼンテーション、ホワイトペーパー、有名ライターの記事などが二次ソースの例である。二次調査は主に、市場のバリューチェーン、重要な市場競合企業のプール、業界トレンドに基づく市場セグメンテーション、市場および技術的見地からの地域的展望と進歩に関する重要な情報を取得するために実施した。 デジタルサイネージとは、デジタル看板、ビルボード、その他同様のディスプレイ装置を使用して視覚情報を提供することである。その主な機能は、情報や商業メッセージを広めることである。デジタルサイネージの目的は、社内のオフィスチーム、学校の生徒、企業の潜在顧客など、特定のグループに特定のメッセージを届けることである。 このデジタル・インスタレーションは、教育や宣伝のためにビデオやマルチメディア・コンテンツを表示します。LCD、OLED、直視型LED、マイクロLED、プロジェクション・キューブや電子ペーパーなどの代替ディスプレイなどの技術を使用して、デジタル写真、動画、ウェブサイト、気象データ、レストランのメニュー、テキストなどを表示する。 上記の推定手順に従って、世界のデジタルサイネージ市場は多くのセグメントとサブセグメントに分割された。市場全体のエンジニアリングプロセスを完了し、すべてのセグメントとサブセグメントについて正確な数字を導き出すために、データの三角測量と市場ブレークダウンの技法が適用可能な限り用いられた。データの三角測量は、需要側と供給側の両方の多くの側面と傾向を見ることによって行われた。デジタルサイネージ業界の規模を検証するために、トップダウン手法とボトムアップ手法の両方が用いられている。 本調査のセグメンテーションは以下の通り。 デジタルサイネージ市場 - ハードウェア - ソフトウェア - サービス 製品別デジタルサイネージ市場 - シングルスクリーンディスプレイ - ビデオウォール - キソク 場所別デジタルサイネージ市場 - 屋内 会議室 o オフィスエントランス o 教室 o 公園 o その他 - 屋外 エンドユーザー別デジタルサイネージ市場 - 小売 - 教育 - ヘルスケア - 企業 - スタジアム - 政府機関 - その他 デジタルサイネージ市場:地域別 - 北米 米国 カナダ - ヨーロッパ ドイツ o イギリス o フランス o イタリア o スペイン o 残りのヨーロッパ(RoE) - アジア太平洋(APAC) o 中国 o 日本 o インド o オーストラリア o 韓国 o その他のアジア太平洋地域(RoAPAC) - ラテンアメリカ(LATAM) o ブラジル o アルゼンチン o その他の南米諸国 - 中東・アフリカ(MEA) o アラブ首長国連邦 o トルコ o サウジアラビア o 南アフリカ o その他の中東・アフリカ デジタルサイネージ市場は、提供、製品、場所、エンドユーザー、地理的セグメントに分けられる。市場はハードウェア、ソフトウェア、サービスの3つに分類される。市場はハードウェア、コンテンツ、ソフトウェア、サービスの4つの要素に分けられる。2026年まで、デジタルサイネージハードウェアの需要拡大が最大収益を生むと予測されている。LCD/LEDディスプレイ、メディアプレーヤー、プロジェクター/プロジェクションスクリーンなどがハードウェアのカテゴリーを構成している。 今後数年間は、デジタルサイネージコンテンツカテゴリーが飛躍的な成長を遂げると予測されている。長期的な広告効果を生み出すには、関連情報を提供することが重要である。デジタルサイネージのコンテンツは、視聴者の反応によって変化する。コンテクスチュアルコンテンツやインタラクティブコンテンツは、デジタル素材の一例である。その結果、さまざまなビジネスにおいて、顧客の注意を引くために、よりユニークなコンテンツへの需要が高まっている。今後、インタラクティブ・コンテンツが不足したり、コンテクスチュアルな素材が不十分だったりすると、市場の発展が妨げられる可能性がある。 製品によってシングル・スクリーン・ディスプレイ、ビデオウォール、キオスクの3種類に分けられる。キオスクカテゴリは、小売業界におけるデジタルキオスクの導入増加により、予測期間中に最も拡大すると予想される。これらのデジタルキオスクは、チケット発券、チェックイン、課金、その他の銀行やその他のアプリケーションにも使用されている。 市場は場所によって屋内と屋外の2つに分けられる。会議室、オフィスエントランス、教室、公園、その他は屋内部門のサブカテゴリーである。 エンドユーザーには、小売、教育、医療、ビジネス、スタジアム、政府、その他が含まれる。 世界のデジタルサイネージ市場は、北米、欧州、アジア太平洋、中南米など多くの地域にわたって調査されており、北米が金額ベースで世界市場を支配しており、予測期間中もこの傾向が続くと予想されている。 Samsung Electronics Co.(Ltd.(韓国)、LG Electronics(韓国)、シャープNECディスプレイソリューションズLtd.(日本)、Leyard Optoelectronic Co.(Ltd.(韓国)、シャープNECディスプレイソリューションズ株式会社(日本)、Leyard Optoelectronic Co.市場での地位を高めるために、これらの企業は、製品の発売、コラボレーション、ジョイントベンチャー、パートナーシップなどの有機的および無機的な成長技術を採用している。 - 本レポートは、デジタルサイネージ市場を牽引し、機会を提供している最も重要な属性を示しています。 - この調査レポートは、デジタルサイネージ市場の成長を市場のいくつかのセグメントに基づいて詳細に分析します。 - デジタルサイネージ市場の過去と現在の動向予測を提示します。 - また、デジタルサイネージ市場の主要企業の主要戦略や能力などの競争分析も提示しています。 目次Table of Contents1. Executive Summary 2. Industry Outlook 2.1. Industry Overview 2.2. Industry Trends 3. Market Snapshot 3.1. Market Definition 3.2. Market Outlook 3.2.1. Porter Five Forces 3.3. Related Markets 4. Market characteristics 4.1. Market Overview 4.2. Market Segmentation 4.3. Market Dynamics 4.3.1. Drivers 4.3.2. Restraints 4.3.3. Opportunities 4.4. DRO - Impact Analysis 5. Offering: Market Size & Analysis 5.1. Overview 5.2. Hardware 5.3. Software 5.4. Service 6. Application: Market Size & Analysis 6.1. Overview 6.2. Data Sharing 6.3. Smart Homes 6.4. Data Security 6.5. Smart Contracts 6.6. Asset Tracking and Management 6.7. Others 7. End User: Market Size & Analysis 7.1. Overview 7.2. Supply Chain and Logistics 7.3. Automotive 7.4. Healthcare 7.5. Manufacturing 7.6. Retail 7.7. Construction 7.8. Government 7.9. Energy and Utility 7.10. Others 8. Geography: Market Size & Analysis 8.1. Overview 8.2. North America (U.S., Mexico, Canada) 8.3. Europe (France, Germany, UK, Italy, Netherlands, Spain, Russia, Rest of Europe) 8.4. Asia Pacific (Japan, China, India, Australia, South East Asia, Rest of APAC) 8.5. Latin America (Brazil, Argentina) 8.6. Middle East & Africa (Saudi Arabia, UAE, South Africa, Rest of Middle East and Africa) 9. Competitive Landscape 9.1. Competitor Comparison Analysis 9.2. Market Developments 9.2.1. Mergers and Acquisitions, Legal, Awards, Partnerships 9.2.2. Product Launches and execution 10. Vendor Profiles 10.1. iSEMC (HHSD Technology) 10.1.1. Overview 10.1.2. Financial Overview 10.1.3. Product Offerings 10.1.4. Developments 10.1.5. Business Strategy 10.2. Koninklijke Philips N.V. 10.2.1. Overview 10.2.2. Financial Overview 10.2.3. Product Offerings 10.2.4. Developments 10.2.5. Business Strategy 10.3. Volanti Displays 10.3.1. Overview 10.3.2. Financial Overview 10.3.3. Product Offerings 10.3.4. Developments 10.3.5. Business Strategy 10.4. LG Electronics 10.4.1. Overview 10.4.2. Financial Overview 10.4.3. Product Offerings 10.4.4. Developments 10.4.5. Business Strategy 10.5. Sony Corporation 10.5.1. Overview 10.5.2. Financial Overview 10.5.3. Product Offerings 10.5.4. Developments 10.5.5. Business Strategy 10.6. SAMSUNG ELECTRONICS CO. LTD. 10.6.1. Overview 10.6.2. Financial Overview 10.6.3. Product Offerings 10.6.4. Developments 10.6.5. Business Strategy 10.7. Panasonic Corporation 10.7.1. Overview 10.7.2. Financial Overview 10.7.3. Product Offerings 10.7.4. Developments 10.7.5. Business Strategy 10.8. Planar Systems 10.8.1. Overview 10.8.2. Financial Overview 10.8.3. Product Offerings 10.8.4. Developments 10.8.5. Business Strategy 10.9. NEC Corporation 10.9.1. Overview 10.9.2. Financial Overview 10.9.3. Product Offerings 10.9.4. Developments 10.9.5. Business Strategy 10.10. ViewSonic Corporation 10.10.1. Overview 10.10.2. Financial Overview 10.10.3. Product Offerings 10.10.4. Developments 10.10.5. Business Strategy 11. Analyst Opinion 12. Annexure 12.1. Report Scope 12.2. Market Definitions 12.3. Research Methodology 12.3.1. Data Collation and In-house Estimation 12.3.2. Market Triangulation 12.3.3. Forecasting 12.4. Report Assumptions 12.5. Declarations 12.6. Stakeholders 12.7. Abbreviations 図表リストTablesTABLE 1. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 2. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR HARDWARE, BY GEOGRAPHY , 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 3. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR SOFTWARE, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 4. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR SERVICE, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 5. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 6. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR SINGLE SCREEN DISPLAY 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 7. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR VIDEO WALL, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 8. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR KISOK, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 9. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY LOCATION, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 10. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR INDOOR 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 11. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR OUTDOOR, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 12. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 13. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR RETAIL, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 14. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR EDUCATION, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 15. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR HEALTHCARE, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 16. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR CORPORATE, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 17. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR STADIUM, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 18. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR GOVERNMENT, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 19. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR OTHERS, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 20. NORTH AMERICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 21. NORTH AMERICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 22. NORTH AMERICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 23. NORTH AMERICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 24. U.S DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 25. U.S DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 26. U.S DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 27. CANADA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 28. CANADA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 29. CANADA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 30. MEXICO DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 31. MEXICO DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 32. MEXICO DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 33. EUROPE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 34. EUROPE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 35. EUROPE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 36. EUROPE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 37. GERMANY DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 38. GERMANY DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 39. GERMANY DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 40. U.K DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 41. U.K DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 42. U.K DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 43. FRANCE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 44. FRANCE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 45. FRANCE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 46. ITALY DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 47. ITALY DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 48. ITALY DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 49. SPAIN DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 50. SPAIN DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 51. SPAIN DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 52. ROE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 53. ROE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 54. ROE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 55. ASIA PACIFIC DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 56. ASIA PACIFIC DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 57. ASIA PACIFIC DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 58. ASIA PACIFIC DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 59. CHINA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 60. CHINA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 61. CHINA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 62. INDIA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 63. INDIA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 64. INDIA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 65. JAPAN DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 66. JAPAN DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 67. JAPAN DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 68. REST OF APAC DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 69. REST OF APAC DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 70. REST OF APAC DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 71. LATIN AMERICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 72. LATIN AMERICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 73. LATIN AMERICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 74. BRAZIL DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 75. BRAZIL DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 76. BRAZIL DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 77. ARGENTINA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 78. ARGENTINA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 79. ARGENTINA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 80. MIDDLE EAST AND AFRICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 81. MIDDLE EAST AND AFRICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 82. MIDDLE EAST AND AFRICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 83. SAUDI ARABIA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 84. SAUDI ARABIA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 85. SAUDI ARABIA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 86. UAE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 87. UAE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 88. UAE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 89. REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 90. REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 91. REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 92. ISEMC (HHSD TECHNOLOGY) : FINANCIALS TABLE 93. ISEMC (HHSD TECHNOLOGY) : PRODUCTS & SERVICES TABLE 94. ISEMC (HHSD TECHNOLOGY) : RECENT DEVELOPMENTS TABLE 95. KONINKLIJKE PHILIPS N.V.: FINANCIALS TABLE 96. KONINKLIJKE PHILIPS N.V.: PRODUCTS & SERVICES TABLE 97. KONINKLIJKE PHILIPS N.V.: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 98. VOLANTI DISPLAYS: FINANCIALS TABLE 99. VOLANTI DISPLAYS: PRODUCTS & SERVICES TABLE 100. VOLANTI DISPLAYS: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 101. LG ELECTRONICS: FINANCIALS TABLE 102. LG ELECTRONICS: PRODUCTS & SERVICES TABLE 103. LG ELECTRONICS: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 104. SONY CORPORATION: FINANCIALS TABLE 105. SONY CORPORATION: PRODUCTS & SERVICES TABLE 106. SONY CORPORATION: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 107. SAMSUNG ELECTRONICS CO. LTD.: FINANCIALS TABLE 108. SAMSUNG ELECTRONICS CO. LTD.: PRODUCTS & SERVICES TABLE 109. SAMSUNG ELECTRONICS CO. LTD.: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 110. PANASONIC CORPORATION: FINANCIALS TABLE 111. PANASONIC CORPORATION: PRODUCTS & SERVICES TABLE 112. PANASONIC CORPORATION: DEVELOPMENTS TABLE 113. PLANAR SYSTEMS: FINANCIALS TABLE 114. PLANAR SYSTEMS: PRODUCTS & SERVICES TABLE 115. PLANAR SYSTEMS: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 116. NEC CORPORATION: FINANCIALS TABLE 117. NEC CORPORATION: PRODUCTS & SERVICES TABLE 118. NEC CORPORATION: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 119. VIEWSONIC CORPORATION: FINANCIALS TABLE 120. VIEWSONIC CORPORATION: PRODUCTS & SERVICES TABLE 121. VIEWSONIC CORPORATION: RECENT DEVELOPMENTS
SummaryIn order to estimate the size of the digital signage market, the research study covered four primary actions. Extensive secondary research was conducted to gather critical information about the market and its peers. The next stage has been to validate these findings, assumptions, and sizing through primary research with industry professionals across the value chain. The market size has been estimated using both top-down and bottom-up methodologies. Following that, market segmentation and data triangulation were used to estimate the market sizes of segments and sub-segments. Table of ContentsTable of Contents1. Executive Summary 2. Industry Outlook 2.1. Industry Overview 2.2. Industry Trends 3. Market Snapshot 3.1. Market Definition 3.2. Market Outlook 3.2.1. Porter Five Forces 3.3. Related Markets 4. Market characteristics 4.1. Market Overview 4.2. Market Segmentation 4.3. Market Dynamics 4.3.1. Drivers 4.3.2. Restraints 4.3.3. Opportunities 4.4. DRO - Impact Analysis 5. Offering: Market Size & Analysis 5.1. Overview 5.2. Hardware 5.3. Software 5.4. Service 6. Application: Market Size & Analysis 6.1. Overview 6.2. Data Sharing 6.3. Smart Homes 6.4. Data Security 6.5. Smart Contracts 6.6. Asset Tracking and Management 6.7. Others 7. End User: Market Size & Analysis 7.1. Overview 7.2. Supply Chain and Logistics 7.3. Automotive 7.4. Healthcare 7.5. Manufacturing 7.6. Retail 7.7. Construction 7.8. Government 7.9. Energy and Utility 7.10. Others 8. Geography: Market Size & Analysis 8.1. Overview 8.2. North America (U.S., Mexico, Canada) 8.3. Europe (France, Germany, UK, Italy, Netherlands, Spain, Russia, Rest of Europe) 8.4. Asia Pacific (Japan, China, India, Australia, South East Asia, Rest of APAC) 8.5. Latin America (Brazil, Argentina) 8.6. Middle East & Africa (Saudi Arabia, UAE, South Africa, Rest of Middle East and Africa) 9. Competitive Landscape 9.1. Competitor Comparison Analysis 9.2. Market Developments 9.2.1. Mergers and Acquisitions, Legal, Awards, Partnerships 9.2.2. Product Launches and execution 10. Vendor Profiles 10.1. iSEMC (HHSD Technology) 10.1.1. Overview 10.1.2. Financial Overview 10.1.3. Product Offerings 10.1.4. Developments 10.1.5. Business Strategy 10.2. Koninklijke Philips N.V. 10.2.1. Overview 10.2.2. Financial Overview 10.2.3. Product Offerings 10.2.4. Developments 10.2.5. Business Strategy 10.3. Volanti Displays 10.3.1. Overview 10.3.2. Financial Overview 10.3.3. Product Offerings 10.3.4. Developments 10.3.5. Business Strategy 10.4. LG Electronics 10.4.1. Overview 10.4.2. Financial Overview 10.4.3. Product Offerings 10.4.4. Developments 10.4.5. Business Strategy 10.5. Sony Corporation 10.5.1. Overview 10.5.2. Financial Overview 10.5.3. Product Offerings 10.5.4. Developments 10.5.5. Business Strategy 10.6. SAMSUNG ELECTRONICS CO. LTD. 10.6.1. Overview 10.6.2. Financial Overview 10.6.3. Product Offerings 10.6.4. Developments 10.6.5. Business Strategy 10.7. Panasonic Corporation 10.7.1. Overview 10.7.2. Financial Overview 10.7.3. Product Offerings 10.7.4. Developments 10.7.5. Business Strategy 10.8. Planar Systems 10.8.1. Overview 10.8.2. Financial Overview 10.8.3. Product Offerings 10.8.4. Developments 10.8.5. Business Strategy 10.9. NEC Corporation 10.9.1. Overview 10.9.2. Financial Overview 10.9.3. Product Offerings 10.9.4. Developments 10.9.5. Business Strategy 10.10. ViewSonic Corporation 10.10.1. Overview 10.10.2. Financial Overview 10.10.3. Product Offerings 10.10.4. Developments 10.10.5. Business Strategy 11. Analyst Opinion 12. Annexure 12.1. Report Scope 12.2. Market Definitions 12.3. Research Methodology 12.3.1. Data Collation and In-house Estimation 12.3.2. Market Triangulation 12.3.3. Forecasting 12.4. Report Assumptions 12.5. Declarations 12.6. Stakeholders 12.7. Abbreviations List of Tables/GraphsTablesTABLE 1. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 2. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR HARDWARE, BY GEOGRAPHY , 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 3. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR SOFTWARE, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 4. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR SERVICE, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 5. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 6. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR SINGLE SCREEN DISPLAY 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 7. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR VIDEO WALL, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 8. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR KISOK, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 9. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY LOCATION, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 10. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR INDOOR 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 11. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR OUTDOOR, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 12. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 13. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR RETAIL, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 14. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR EDUCATION, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 15. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR HEALTHCARE, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 16. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR CORPORATE, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 17. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR STADIUM, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 18. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR GOVERNMENT, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 19. DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE FOR OTHERS, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 20. NORTH AMERICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 21. NORTH AMERICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 22. NORTH AMERICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 23. NORTH AMERICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 24. U.S DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 25. U.S DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 26. U.S DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 27. CANADA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 28. CANADA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 29. CANADA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 30. MEXICO DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 31. MEXICO DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 32. MEXICO DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 33. EUROPE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 34. EUROPE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 35. EUROPE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 36. EUROPE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 37. GERMANY DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 38. GERMANY DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 39. GERMANY DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 40. U.K DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 41. U.K DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 42. U.K DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 43. FRANCE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 44. FRANCE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 45. FRANCE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 46. ITALY DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 47. ITALY DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 48. ITALY DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 49. SPAIN DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 50. SPAIN DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 51. SPAIN DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 52. ROE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 53. ROE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 54. ROE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 55. ASIA PACIFIC DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 56. ASIA PACIFIC DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 57. ASIA PACIFIC DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 58. ASIA PACIFIC DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 59. CHINA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 60. CHINA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 61. CHINA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 62. INDIA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 63. INDIA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 64. INDIA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 65. JAPAN DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 66. JAPAN DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 67. JAPAN DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 68. REST OF APAC DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 69. REST OF APAC DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 70. REST OF APAC DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 71. LATIN AMERICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 72. LATIN AMERICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 73. LATIN AMERICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 74. BRAZIL DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 75. BRAZIL DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 76. BRAZIL DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 77. ARGENTINA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 78. ARGENTINA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 79. ARGENTINA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 80. MIDDLE EAST AND AFRICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 81. MIDDLE EAST AND AFRICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 82. MIDDLE EAST AND AFRICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 83. SAUDI ARABIA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 84. SAUDI ARABIA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 85. SAUDI ARABIA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 86. UAE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 87. UAE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 88. UAE DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 89. REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY OFFERING, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 90. REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 91. REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA DIGITAL SIGNAGE MARKET VALUE, BY END USER, 2021-2030 (USD BILLION) TABLE 92. ISEMC (HHSD TECHNOLOGY) : FINANCIALS TABLE 93. ISEMC (HHSD TECHNOLOGY) : PRODUCTS & SERVICES TABLE 94. ISEMC (HHSD TECHNOLOGY) : RECENT DEVELOPMENTS TABLE 95. KONINKLIJKE PHILIPS N.V.: FINANCIALS TABLE 96. KONINKLIJKE PHILIPS N.V.: PRODUCTS & SERVICES TABLE 97. KONINKLIJKE PHILIPS N.V.: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 98. VOLANTI DISPLAYS: FINANCIALS TABLE 99. VOLANTI DISPLAYS: PRODUCTS & SERVICES TABLE 100. VOLANTI DISPLAYS: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 101. LG ELECTRONICS: FINANCIALS TABLE 102. LG ELECTRONICS: PRODUCTS & SERVICES TABLE 103. LG ELECTRONICS: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 104. SONY CORPORATION: FINANCIALS TABLE 105. SONY CORPORATION: PRODUCTS & SERVICES TABLE 106. SONY CORPORATION: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 107. SAMSUNG ELECTRONICS CO. LTD.: FINANCIALS TABLE 108. SAMSUNG ELECTRONICS CO. LTD.: PRODUCTS & SERVICES TABLE 109. SAMSUNG ELECTRONICS CO. LTD.: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 110. PANASONIC CORPORATION: FINANCIALS TABLE 111. PANASONIC CORPORATION: PRODUCTS & SERVICES TABLE 112. PANASONIC CORPORATION: DEVELOPMENTS TABLE 113. PLANAR SYSTEMS: FINANCIALS TABLE 114. PLANAR SYSTEMS: PRODUCTS & SERVICES TABLE 115. PLANAR SYSTEMS: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 116. NEC CORPORATION: FINANCIALS TABLE 117. NEC CORPORATION: PRODUCTS & SERVICES TABLE 118. NEC CORPORATION: RECENT DEVELOPMENTS TABLE 119. VIEWSONIC CORPORATION: FINANCIALS TABLE 120. VIEWSONIC CORPORATION: PRODUCTS & SERVICES TABLE 121. VIEWSONIC CORPORATION: RECENT DEVELOPMENTS
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