魚醤市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Fish Sauce Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の魚醤市場は、2021年に152億8000万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR3.40%を示し、2027年までに189億3000万米ドルの市場に到達すると予想しています。COVID-19の... もっと見る
サマリー世界の魚醤市場は、2021年に152億8000万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR3.40%を示し、2027年までに189億3000万米ドルの市場に到達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。魚醤は、小魚に相当量の塩を加えて発酵させた褐色の液体調味料である。鉄分、オメガ3、ビタミン、アミノ酸が豊富に含まれており、食欲増進、血糖値のコントロール、カルシウムの吸収を促進する効果があります。また、造血の過程を助け、神経系を安定させ、細胞の増殖をサポートします。そのため、肉の香りと風味を与える調味料やつけ合わせとして、数多くの主食に幅広く利用されています。 魚醤の市場動向 現在、個人の健康志向の高まりから、通常の食事に高栄養価の食品や調味料を取り入れることが増えている。また、世界的な甲状腺疾患の増加に伴い、魚醤の利用が増加していることも、市場拡大の主な要因の一つとなっています。また、肉と野菜をバランスよく摂取できるアジア料理の人気も高まっています。このことは、急成長する食品・飲料(F&B)産業と相まって、世界中で魚醤の需要を喚起しています。これに加えて、魚醤の利点について大衆の間で意識の高まりは、業界の投資家に有利な成長の機会を提供しています。これとは別に、オンラインとオフラインの流通チャネルを通じて広く利用可能であることは、市場にプラスの影響を与えます。さらに、体内の微量栄養素の健康的なレベルを維持するために強化された製品のバリエーションに対する需要の高まりは、市場の成長を後押ししています。また、主要な市場参加者は、全体的な売上を伸ばすためにパッケージングの改良に投資しています。これに伴い、ブランド認知度を高めるための広告キャンペーンに多額の資金を投じており、これが市場成長の原動力となると予測されています。 主要な市場細分化。 IMARC Groupは、世界の魚醤市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、組成、流通チャネル、業種に基づいて分類しています。 タイプ別の内訳 韓国産魚醤 日本の魚醤 東南アジアの魚醤 西洋の魚醤 その他 組成別構成比 ベーシック プレミアム 販売チャネル別構成比: スーパーマーケット、ハイパーマーケット コンビニエンスストア 専門店 オンラインストア その他 業種別構成比 食品・飲料 家庭用 ホテル・レストラン その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 業界の競争状況についても、Halcyon Proteins Pty Ltd.、Masan Group、Pichai Fish Sauce Co.Ltd.、Rayong Fish Sauce Industry Co.Ltd.、Red Boat Fish Sauce、Rungroj Fish Sauce Co.Ltd.、Teo Tak Seng Fish Sauce Factory Co.Ltd.、Thai Fishsauce Factory (Squid Brand) Co. Ltd.、Thaipreeda Group、Unilever plc.の6社です。 本レポートで回答した主な質問 世界の魚醤市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の魚醤市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場は? タイプ別の市場構成は? 組成に基づく市場のブレークアップは? 流通チャネル別の市場構成は? 業種別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の魚醤市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Fish Sauce Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Korean Fish Sauce 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Japanese Fish Sauce 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Southeast Asian Fish Sauce 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Western Fish Sauce 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Composition 7.1 Basic 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Premium 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Industry Vertical 9.1 Food and Beverages 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Household 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Hotels and Restaurants 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Halcyon Proteins Pty Ltd. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Masan Group 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.3 Pichai Fish Sauce Co. Ltd. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Rayong Fish Sauce Industry Co. Ltd. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Red Boat Fish Sauce 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Rungroj Fish Sauce Co. Ltd. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Teo Tak Seng Fish Sauce Factory Co. Ltd. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Thai Fishsauce Factory (Squid Brand) Co. Ltd. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Thaipreeda Group 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Unilever plc 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials
SummaryThe global fish sauce market reached a value of US$ 15.28 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 18.93 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 3.40% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Fish Sauce Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Korean Fish Sauce 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Japanese Fish Sauce 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Southeast Asian Fish Sauce 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Western Fish Sauce 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Composition 7.1 Basic 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Premium 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Industry Vertical 9.1 Food and Beverages 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Household 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Hotels and Restaurants 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Halcyon Proteins Pty Ltd. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Masan Group 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.3 Pichai Fish Sauce Co. Ltd. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Rayong Fish Sauce Industry Co. Ltd. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Red Boat Fish Sauce 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Rungroj Fish Sauce Co. Ltd. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Teo Tak Seng Fish Sauce Factory Co. Ltd. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Thai Fishsauce Factory (Squid Brand) Co. Ltd. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Thaipreeda Group 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Unilever plc 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(水産食品)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の水産食品分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(fish)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |