デジタルトランスフォーメーション市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Digital Transformation Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のデジタルトランスフォーメーション市場は、2021年に4,834億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR18.57%を示し、2027年までに1兆3492億米ドルに達すると予想して... もっと見る
サマリー世界のデジタルトランスフォーメーション市場は、2021年に4,834億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR18.57%を示し、2027年までに1兆3492億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。デジタルトランスフォーメーションとは、デジタル技術の統合による企業、産業、エコシステムの組織的、運用的、文化的変化を指します。ロボット工学、3D印刷、人工知能(AI)、アディティブ・マニュファクチャリングなどの先端技術の利用が含まれます。デジタルトランスフォーメーションは、オンサイトまたはクラウドのソフトウェア、ハードウェアのアップグレード、デジタル体験プラットフォーム(DEP)により実施されます。これらのソリューションは、業務のデジタルストリーミング化によって組織のプロセスと能力を最適化し、ブランドの評判、顧客体験、顧客維持率を向上させるのに役立つ。その結果、デジタルトランスフォーメーションは、銀行、金融サービス、保険(BFSI)、ヘルスケア、情報技術(IT)、小売、輸送など、さまざまな業界で幅広く活用されるようになっています。 デジタルトランスフォーメーションの市場動向 世界のデジタルトランスフォーメーション市場は、主に様々なビジネスプロセスの急速なデジタル化と自動化によって牽引されています。中小企業や大企業では、競争力を高め、消費者にリアルタイムで対応するために、デジタルトランスフォーメーションソリューションの導入が進んでいます。また、産業用ロボットの普及や、スマートファクトリーシステムの効率化を目的としたインダストリー5.0の登場が、市場成長の推進力となっています。さらに、コネクテッドデバイスとモノのインターネット(IoT)およびクラウドコンピューティングソリューションの統合など、さまざまな技術の進歩が、その他の成長促進要因として作用しています。これらの接続され、データが豊富な技術は、企業が改善され、効果的な顧客エンゲージメントのための実用的なステップを取ることを容易にする事業運営に組み込まれている。また、無線通信技術の利用拡大や、特に発展途上国における大規模なインフラ開発なども、市場の成長に向けた原動力になると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のデジタルトランスフォーメーション市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、市場をタイプ、展開モード、企業規模、最終使用産業に基づいて分類しています。 タイプ別の内訳 ソリューション アナリティクス クラウドコンピューティング モビリティ ソーシャルメディア その他 サービス プロフェッショナルサービス インテグレーションとインプリメンテーション デプロイメントモード別内訳 クラウド型 オンプレミス 企業規模別構成比。 大企業 中小企業 エンドユーザー業種別構成比。 BFSI 製造業・小売業 政府機関 ヘルスケア IT・通信 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合環境。 アクセンチュア、アドビ、キャップジェミニ、コグニザント、デル、グーグル、ヒューレットパッカード、インターナショナルビジネスマシン、マーラブズ、マイクロソフト、オラクル、SAP SE、シーメンスなど主要企業のプロファイルを紹介します。 本レポートで扱う主な質問 1.2022年から2027年の間に予想される世界のデジタルトランスフォーメーション市場の成長率は? 2.世界のデジタルトランスフォーメーション市場を牽引する主要因は何か? 3.COVID-19が世界のデジタルトランスフォーメーション市場に与えた影響とは? 4.世界のデジタルトランスフォーメーション市場のタイプ別内訳は? 5.デジタルトランスフォーメーションの世界市場の展開モードによる内訳は? 6.デジタルトランスフォーメーションの世界市場の企業規模に基づく内訳は? 7.デジタルトランスフォーメーションの世界市場のエンドユース産業別の内訳は? 8.デジタルトランスフォーメーションの世界市場における主要地域は? 9.デジタルトランスフォーメーションの世界市場における主要なプレイヤー/企業はどこか? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Digital Transformation Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Solution 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Key Segments 6.1.2.1 Analytics 6.1.2.2 Cloud Computing 6.1.2.3 Mobility 6.1.2.4 Social Media 6.1.2.5 Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Service 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Key Segments 6.2.2.1 Professional Services 6.2.2.2 Integration and Implementation 6.2.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Deployment Mode 7.1 Cloud-based 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 On-premises 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Enterprise Size 8.1 Large Enterprises 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Small and Medium-sized Enterprises 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End Use Industry 9.1 BFSI 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Manufacturing and Retail 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Government 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Healthcare 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 IT and Telecom 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Others 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Accenture PLC 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Adobe Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Capgemini SE 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Cognizant 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Dell Technologies Inc. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Google LLC (Alphabet Inc.) 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 SWOT Analysis 15.3.7 Hewlett Packard Enterprise Company 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 International Business Machines Corporation 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Marlabs Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Microsoft Corporation 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Oracle Corporation 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 SAP SE 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis 15.3.13 Siemens AG 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials 15.3.13.4 SWOT Analysis
SummaryThe global digital transformation market reached a value of US$ 483.4 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,349.2 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 18.57% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Digital Transformation Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Solution 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Key Segments 6.1.2.1 Analytics 6.1.2.2 Cloud Computing 6.1.2.3 Mobility 6.1.2.4 Social Media 6.1.2.5 Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Service 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Key Segments 6.2.2.1 Professional Services 6.2.2.2 Integration and Implementation 6.2.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Deployment Mode 7.1 Cloud-based 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 On-premises 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Enterprise Size 8.1 Large Enterprises 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Small and Medium-sized Enterprises 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End Use Industry 9.1 BFSI 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Manufacturing and Retail 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Government 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Healthcare 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 IT and Telecom 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Others 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Accenture PLC 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Adobe Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Capgemini SE 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Cognizant 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Dell Technologies Inc. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Google LLC (Alphabet Inc.) 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 SWOT Analysis 15.3.7 Hewlett Packard Enterprise Company 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 International Business Machines Corporation 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Marlabs Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Microsoft Corporation 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Oracle Corporation 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 SAP SE 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis 15.3.13 Siemens AG 15.3.13.1 Company Overview 15.3.13.2 Product Portfolio 15.3.13.3 Financials 15.3.13.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポートIMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(digital transformation)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/07 10:27 155.63 円 167.26 円 203.27 円 |