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デジタルトランスフォーメーション市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Digital Transformation Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のデジタルトランスフォーメーション市場は、2021年に4,834億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR18.57%を示し、2027年までに1兆3492億米ドルに達すると予想して... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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145 英語

 

サマリー

世界のデジタルトランスフォーメーション市場は、2021年に4,834億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR18.57%を示し、2027年までに1兆3492億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

デジタルトランスフォーメーションとは、デジタル技術の統合による企業、産業、エコシステムの組織的、運用的、文化的変化を指します。ロボット工学、3D印刷、人工知能(AI)、アディティブ・マニュファクチャリングなどの先端技術の利用が含まれます。デジタルトランスフォーメーションは、オンサイトまたはクラウドのソフトウェア、ハードウェアのアップグレード、デジタル体験プラットフォーム(DEP)により実施されます。これらのソリューションは、業務のデジタルストリーミング化によって組織のプロセスと能力を最適化し、ブランドの評判、顧客体験、顧客維持率を向上させるのに役立つ。その結果、デジタルトランスフォーメーションは、銀行、金融サービス、保険(BFSI)、ヘルスケア、情報技術(IT)、小売、輸送など、さまざまな業界で幅広く活用されるようになっています。
デジタルトランスフォーメーションの市場動向

世界のデジタルトランスフォーメーション市場は、主に様々なビジネスプロセスの急速なデジタル化と自動化によって牽引されています。中小企業や大企業では、競争力を高め、消費者にリアルタイムで対応するために、デジタルトランスフォーメーションソリューションの導入が進んでいます。また、産業用ロボットの普及や、スマートファクトリーシステムの効率化を目的としたインダストリー5.0の登場が、市場成長の推進力となっています。さらに、コネクテッドデバイスとモノのインターネット(IoT)およびクラウドコンピューティングソリューションの統合など、さまざまな技術の進歩が、その他の成長促進要因として作用しています。これらの接続され、データが豊富な技術は、企業が改善され、効果的な顧客エンゲージメントのための実用的なステップを取ることを容易にする事業運営に組み込まれている。また、無線通信技術の利用拡大や、特に発展途上国における大規模なインフラ開発なども、市場の成長に向けた原動力になると予想されます。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界のデジタルトランスフォーメーション市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、市場をタイプ、展開モード、企業規模、最終使用産業に基づいて分類しています。

タイプ別の内訳

ソリューション
アナリティクス
クラウドコンピューティング
モビリティ
ソーシャルメディア
その他
サービス
プロフェッショナルサービス
インテグレーションとインプリメンテーション

デプロイメントモード別内訳
クラウド型
オンプレミス

企業規模別構成比。

大企業
中小企業

エンドユーザー業種別構成比。

BFSI
製造業・小売業
政府機関
ヘルスケア
IT・通信
その他

地域別構成比
北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合環境。
アクセンチュア、アドビ、キャップジェミニ、コグニザント、デル、グーグル、ヒューレットパッカード、インターナショナルビジネスマシン、マーラブズ、マイクロソフト、オラクル、SAP SE、シーメンスなど主要企業のプロファイルを紹介します。

本レポートで扱う主な質問
1.2022年から2027年の間に予想される世界のデジタルトランスフォーメーション市場の成長率は?
2.世界のデジタルトランスフォーメーション市場を牽引する主要因は何か?
3.COVID-19が世界のデジタルトランスフォーメーション市場に与えた影響とは?
4.世界のデジタルトランスフォーメーション市場のタイプ別内訳は?
5.デジタルトランスフォーメーションの世界市場の展開モードによる内訳は?
6.デジタルトランスフォーメーションの世界市場の企業規模に基づく内訳は?
7.デジタルトランスフォーメーションの世界市場のエンドユース産業別の内訳は?
8.デジタルトランスフォーメーションの世界市場における主要地域は?
9.デジタルトランスフォーメーションの世界市場における主要なプレイヤー/企業はどこか?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Digital Transformation Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Solution
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Key Segments
6.1.2.1 Analytics
6.1.2.2 Cloud Computing
6.1.2.3 Mobility
6.1.2.4 Social Media
6.1.2.5 Others
6.1.3 Market Forecast
6.2 Service
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Key Segments
6.2.2.1 Professional Services
6.2.2.2 Integration and Implementation
6.2.3 Market Forecast
7 Market Breakup by Deployment Mode
7.1 Cloud-based
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 On-premises
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Enterprise Size
8.1 Large Enterprises
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Small and Medium-sized Enterprises
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End Use Industry
9.1 BFSI
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Manufacturing and Retail
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Government
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Healthcare
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 IT and Telecom
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 Others
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Accenture PLC
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Adobe Inc.
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Capgemini SE
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Cognizant
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Dell Technologies Inc.
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Google LLC (Alphabet Inc.)
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 SWOT Analysis
15.3.7 Hewlett Packard Enterprise Company
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 International Business Machines Corporation
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Marlabs Inc.
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Microsoft Corporation
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Oracle Corporation
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 SAP SE
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.12.3 Financials
15.3.12.4 SWOT Analysis
15.3.13 Siemens AG
15.3.13.1 Company Overview
15.3.13.2 Product Portfolio
15.3.13.3 Financials
15.3.13.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global digital transformation market reached a value of US$ 483.4 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,349.2 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 18.57% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Digital transformation refers to the organizational, operational and cultural change of an enterprise, industry or ecosystem through the integration of digital technologies. It involves the use of advanced technologies, such as robotics, 3D printing, artificial intelligence (AI) and additive manufacturing. Digital transformation is implemented through on-site or cloud software, hardware upgrades and digital experience platforms (DEP). These solutions aid in optimizing the process and competencies of the organization by digitally streaming the operations and improving the brand’s reputation, customer experience and client retention ratios. As a result, digital transformation finds extensive applications across various industries, including banking, financial services and insurance (BFSI), healthcare, information technology (IT), retail and transportation.
Digital Transformation Market Trends:

The global digital transformation market is primarily driven by rapid digitization and automation of various business processes. Small, medium and large-scale enterprises are increasingly adopting digital transformation solutions to gain a competitive edge and respond to the consumers in real-time. Moreover, widespread adoption of industrial robots and the advent of Industry 5.0 for enhancing the efficiency of smart factory systems is providing a thrust to the market growth. Additionally, various technological advancements, such as the integration of connected devices with the Internet of Things (IoT) and cloud computing solutions, are acting as other growth-inducing factors. These connected and data-rich technologies are embedded into the business operations that facilitate the enterprise to take actionable steps for improved and effective customer engagements. Other factors, including the increasing utilization of wireless communication technologies, along with extensive infrastructural developments, especially in the developing economies, are anticipated to drive the market toward growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global digital transformation market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, deployment mode, enterprise size and end use industry.

Breakup by Type:

Solution
Analytics
Cloud Computing
Mobility
Social Media
Others
Service
Professional Services
Integration and Implementation

Breakup by Deployment Mode:
Cloud-based
On-premises

Breakup by Enterprise Size:

Large Enterprises
Small and Medium-sized Enterprises

Breakup by End Use Industry:

BFSI
Manufacturing and Retail
Government
Healthcare
IT and Telecom
Others

Breakup by Region:
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Accenture PLC, Adobe Inc., Capgemini SE, Cognizant, Dell Technologies Inc., Google LLC (Alphabet Inc.), Hewlett Packard Enterprise Company, International Business Machines Corporation, Marlabs Inc., Microsoft Corporation, Oracle Corporation, SAP SE, and Siemens AG.

Key Questions Answered in This Report
1. What is the expected growth rate of the global digital transformation market during 2022-2027?
2. What are the key factors driving the global digital transformation market?
3. What has been the impact of COVID-19 on the global digital transformation market?
4. What is the breakup of the global digital transformation market based on the type?
5. What is the breakup of the global digital transformation market based on the deployment mode?
6. What is the breakup of the global digital transformation market based on the enterprise size?
7. What is the breakup of the global digital transformation market based on the end use industry?
8. What are the key regions in the global digital transformation market?
9. Who are the key players/companies in the global digital transformation market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Digital Transformation Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Solution
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Key Segments
6.1.2.1 Analytics
6.1.2.2 Cloud Computing
6.1.2.3 Mobility
6.1.2.4 Social Media
6.1.2.5 Others
6.1.3 Market Forecast
6.2 Service
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Key Segments
6.2.2.1 Professional Services
6.2.2.2 Integration and Implementation
6.2.3 Market Forecast
7 Market Breakup by Deployment Mode
7.1 Cloud-based
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 On-premises
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Enterprise Size
8.1 Large Enterprises
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Small and Medium-sized Enterprises
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End Use Industry
9.1 BFSI
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Manufacturing and Retail
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Government
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Healthcare
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 IT and Telecom
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 Others
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Accenture PLC
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Adobe Inc.
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 Capgemini SE
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Cognizant
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Dell Technologies Inc.
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Google LLC (Alphabet Inc.)
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 SWOT Analysis
15.3.7 Hewlett Packard Enterprise Company
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 International Business Machines Corporation
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Marlabs Inc.
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Microsoft Corporation
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Oracle Corporation
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 SAP SE
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.12.3 Financials
15.3.12.4 SWOT Analysis
15.3.13 Siemens AG
15.3.13.1 Company Overview
15.3.13.2 Product Portfolio
15.3.13.3 Financials
15.3.13.4 SWOT Analysis

 

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