世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

バイオロジクス市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Biologics Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の生物製剤市場は、2021年に2,940億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には5019億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR9.25%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年4月14日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
146 英語

 

サマリー

世界の生物製剤市場は、2021年に2,940億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には5019億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR9.25%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

生物製剤は、生物学的製剤とも呼ばれ、生物から作られた、または生物の成分からなる疾患修飾性抗リウマチ薬(DMARDs)です。ヒト、動物、鳥、昆虫、植物、微生物に由来するワクチン、血液、血液成分、細胞、遺伝子、組織、アレルゲン、組換えタンパク質など、多種多様な製品が含まれます。これらの製品は、重要なタンパク質の生産を制御し、ヒトのホルモンや細胞を修正し、免疫系を活性化したり抑制したりする物質を生産します。また、生物学的な細胞内、細胞内の自然な作用の仕方を変えることもできます。近年、生物製剤は、クローン病、潰瘍性大腸炎、関節リウマチ、その他の自己免疫疾患など、さまざまな疾患や症状の治療に利用されるようになり、大きな支持を集めています。
生物製剤の市場動向。
世界の生物製剤市場は、主に慢性疾患の発生と診断の増加により、高度な診断と治療薬の利用が必要になっていることが要因となっています。生物製剤は、炎症を引き起こす免疫系の特定の部分をターゲットとして遺伝子工学的に設計されています。各国の政府も、コロナウイルス病(COVID-19)の発症に伴い、ヘルスケア部門を促進し、生物製剤の利用可能性を確保するための取り組みを行っています。さらに、科学者や研究者は、生物学的製品の生産性を高めるために、種や発現系を広範囲に調査しています。さらに、さまざまな製薬会社が、関節リウマチやクローン病に対する経口製品の有効性を向上させるための研究開発(R&D)活動を行っています。

主な市場細分化
IMARCグループは、世界の生物製剤市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、供給元、製品、疾患、製造に基づき、市場を分類しています。

供給元別の内訳微生物
哺乳類
その他

製品別内訳

モノクローナル抗体
ワクチン
リコンビナントタンパク質
アンチセンス・RNAi・分子生物学的治療法
その他

疾患別構成比

オンコロジー
免疫系疾患
循環器領域
血液疾患
その他

メーカー別構成比

アウトソーシング
インハウス

地域別構成比。北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合環境。
業界の競争環境についても、AbbVie Inc.、Amgen Inc.、AstraZeneca plc、F. Hoffmann-La Roche Ltd、GlaxoSmithKline plc、Johnson & Johnson、Merck KGaA、Novartis AG、Pfizer Inc、Sanofiなどの主要企業のプロファイルとともに調査しています。本レポートで回答した主な質問
世界の生物製剤市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の生物製剤市場にどのような影響を及ぼしましたか?
主要な地域市場とは?
供給源に基づく市場の内訳は?
製品別の市場構成は?
疾患別の市場構成は?
製造に基づく市場のブレークアップは?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界の生物製剤市場の構造および主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Biologics Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Source
6.1 Microbial
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Mammalian
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Product
7.1 Monoclonal Antibodies
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Vaccines
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Recombinant Proteins
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Antisense, RNAi and Molecular Therapy
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Disease
8.1 Oncology
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Immunological Disorders
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Cardiovascular Disorders
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Hematological Disorders
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Manufacturing
9.1 Outsourced
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 In-House
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 AbbVie Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Amgen Inc.
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 AstraZeneca plc
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 F. Hoffmann-La Roche Ltd
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 SWOT Analysis
15.3.5 GlaxoSmithKline plc
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Johnson & Johnson
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Merck KGaA
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Novartis AG
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Pfizer Inc.
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Sanofi
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global biologics market reached a value of US$ 294 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 501.9 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 9.25% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Biologics, also known as biological drugs, are disease-modifying antirheumatic drugs (DMARDs) made from living organisms or consist of components of living organisms. They include a wide variety of products, such as vaccines, blood, blood components, cells, genes, tissues, allergens, and recombinant proteins, derived from humans, animals, birds, insects, plants, and microorganisms. These products control the production of vital proteins, modify human hormones and cells, while producing substances to activate and suppress the immune system. They also change the manner of operation of natural biologic intracellular and cellular actions. In recent years, biologics have gained immense traction as they are essentially utilized to treat various diseases and conditions, including Crohn’s disease, ulcerative colitis, rheumatoid arthritis and other autoimmune diseases.
Biologics Market Trends:
The global biologics market is primarily driven by the rising incidences and diagnosis of chronic diseases that have necessitated the availability of advanced diagnostics and treatment drugs. Biologics are genetically engineered to target a specific part of the immune system that fuels inflammation. Governments of different countries are also taking initiatives to promote the healthcare sector and ensure the availability of biologics with the onset of coronavirus disease (COVID-19). Furthermore, scientists and researchers are extensively investigating species and expression systems to enhance the productivity of biological products. Moreover, various pharmaceutical companies are undertaking research and development (R&D) activities to improve the efficacy of oral products for rheumatoid arthritis and Crohn’s diseases.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global biologics market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on source, product, disease and manufacturing.

Breakup by Source: Microbial
Mammalian
Others

Breakup by Product:

Monoclonal Antibodies
Vaccines
Recombinant Proteins
Antisense, RNAi and Molecular Therapy
Others

Breakup by Disease:

Oncology
Immunological Disorders
Cardiovascular Disorders
Hematological Disorders
Others

Breakup by Manufacturing:

Outsourced
In-House

Breakup by Region: North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being AbbVie Inc., Amgen Inc., AstraZeneca plc, F. Hoffmann-La Roche Ltd, GlaxoSmithKline plc, Johnson & Johnson, Merck KGaA, Novartis AG, Pfizer Inc. and Sanofi. Key Questions Answered in This Report:
How has the global biologics market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global biologics market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the source?
What is the breakup of the market based on the product?
What is the breakup of the market based on the disease?
What is the breakup of the market based on the manufacturing?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global biologics market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Biologics Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Source
6.1 Microbial
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Mammalian
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Others
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Product
7.1 Monoclonal Antibodies
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Vaccines
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Recombinant Proteins
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Antisense, RNAi and Molecular Therapy
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Disease
8.1 Oncology
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Immunological Disorders
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Cardiovascular Disorders
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Hematological Disorders
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Manufacturing
9.1 Outsourced
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 In-House
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 AbbVie Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 Amgen Inc.
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 AstraZeneca plc
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 F. Hoffmann-La Roche Ltd
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 SWOT Analysis
15.3.5 GlaxoSmithKline plc
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.5.3 Financials
15.3.5.4 SWOT Analysis
15.3.6 Johnson & Johnson
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Merck KGaA
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Novartis AG
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Pfizer Inc.
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Sanofi
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/04 10:27

162.47 円

175.74 円

209.86 円

ページTOPに戻る