バイオロジクス市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Biologics Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の生物製剤市場は、2021年に2,940億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には5019億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR9.25%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に... もっと見る
サマリー世界の生物製剤市場は、2021年に2,940億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には5019億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR9.25%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。生物製剤は、生物学的製剤とも呼ばれ、生物から作られた、または生物の成分からなる疾患修飾性抗リウマチ薬(DMARDs)です。ヒト、動物、鳥、昆虫、植物、微生物に由来するワクチン、血液、血液成分、細胞、遺伝子、組織、アレルゲン、組換えタンパク質など、多種多様な製品が含まれます。これらの製品は、重要なタンパク質の生産を制御し、ヒトのホルモンや細胞を修正し、免疫系を活性化したり抑制したりする物質を生産します。また、生物学的な細胞内、細胞内の自然な作用の仕方を変えることもできます。近年、生物製剤は、クローン病、潰瘍性大腸炎、関節リウマチ、その他の自己免疫疾患など、さまざまな疾患や症状の治療に利用されるようになり、大きな支持を集めています。 生物製剤の市場動向。 世界の生物製剤市場は、主に慢性疾患の発生と診断の増加により、高度な診断と治療薬の利用が必要になっていることが要因となっています。生物製剤は、炎症を引き起こす免疫系の特定の部分をターゲットとして遺伝子工学的に設計されています。各国の政府も、コロナウイルス病(COVID-19)の発症に伴い、ヘルスケア部門を促進し、生物製剤の利用可能性を確保するための取り組みを行っています。さらに、科学者や研究者は、生物学的製品の生産性を高めるために、種や発現系を広範囲に調査しています。さらに、さまざまな製薬会社が、関節リウマチやクローン病に対する経口製品の有効性を向上させるための研究開発(R&D)活動を行っています。 主な市場細分化 IMARCグループは、世界の生物製剤市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、供給元、製品、疾患、製造に基づき、市場を分類しています。 供給元別の内訳微生物 哺乳類 その他 製品別内訳 モノクローナル抗体 ワクチン リコンビナントタンパク質 アンチセンス・RNAi・分子生物学的治療法 その他 疾患別構成比 オンコロジー 免疫系疾患 循環器領域 血液疾患 その他 メーカー別構成比 アウトソーシング インハウス 地域別構成比。北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合環境。 業界の競争環境についても、AbbVie Inc.、Amgen Inc.、AstraZeneca plc、F. Hoffmann-La Roche Ltd、GlaxoSmithKline plc、Johnson & Johnson、Merck KGaA、Novartis AG、Pfizer Inc、Sanofiなどの主要企業のプロファイルとともに調査しています。本レポートで回答した主な質問 世界の生物製剤市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の生物製剤市場にどのような影響を及ぼしましたか? 主要な地域市場とは? 供給源に基づく市場の内訳は? 製品別の市場構成は? 疾患別の市場構成は? 製造に基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の生物製剤市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Biologics Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Source 6.1 Microbial 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Mammalian 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Others 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Product 7.1 Monoclonal Antibodies 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Vaccines 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Recombinant Proteins 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Antisense, RNAi and Molecular Therapy 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Disease 8.1 Oncology 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Immunological Disorders 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Cardiovascular Disorders 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Hematological Disorders 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Manufacturing 9.1 Outsourced 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 In-House 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 AbbVie Inc. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Amgen Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 AstraZeneca plc 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 F. Hoffmann-La Roche Ltd 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 SWOT Analysis 15.3.5 GlaxoSmithKline plc 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Johnson & Johnson 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Merck KGaA 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Novartis AG 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Pfizer Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Sanofi 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis
SummaryThe global biologics market reached a value of US$ 294 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 501.9 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 9.25% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Biologics Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Source 6.1 Microbial 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Mammalian 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Others 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Product 7.1 Monoclonal Antibodies 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Vaccines 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Recombinant Proteins 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Antisense, RNAi and Molecular Therapy 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Disease 8.1 Oncology 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Immunological Disorders 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Cardiovascular Disorders 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Hematological Disorders 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Manufacturing 9.1 Outsourced 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 In-House 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 AbbVie Inc. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Amgen Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 AstraZeneca plc 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 F. Hoffmann-La Roche Ltd 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 SWOT Analysis 15.3.5 GlaxoSmithKline plc 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Johnson & Johnson 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Merck KGaA 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Novartis AG 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Pfizer Inc. 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Sanofi 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis
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